'Opluchting en blijdschap' na eerste PSV-minuten: 'Je bent vooraf toch benieuwd'

'Opluchting en blijdschap' na eerste PSV-minuten: 'Je bent vooraf toch benieuwd'

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 15:38do 19-07-2018 om 15:38

Nick Viergever heeft zijn eerste minuten in het PSV-shirt gemaakt. Woensdag begon hij in de basis tegen Galatasaray. PSV won het oefenduel met de Turkse kampioen overtuigend: 3-1. 

De van Ajax overgekomen verdediger is al geruime tijd in training en dus is Viergever blij met zijn eerste wedstrijdminuten. Welk gevoel overheerst? "Opluchting en blijdschap", begint Viergever tegen PSV TV. Door blessureleed kwam de voormalig AZ'er het laatste halfjaar nauwelijks in actie. "Je bent voorafgaand aan de wedstrijd toch benieuwd hoe het gaat lopen met het lichaam. Dat is goed gegaan: ik heb er geen klachten aan overgehouden."

"We moeten nu even de reactie afwachten, maar ik verwacht geen rare dingen. Het is weer een stap vooruit", stelt Viergever. PSV oefent de komende weken nog tegen Valencia en Olympiakos, alvorens de ploeg van Mark van Bommel het op 4 augustus opneemt tegen Feyenoord in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. 

Plaats een reactie

Bertus +7470
donderdag 19 juli 2018 om 15:49
Nu maar hopen dat het met Romero ook zo gaat.
Vind ik leuk
Vato75 +2202
donderdag 19 juli 2018 om 15:52
Denk dat romero wel weer schot in de roos is
Vind ik leuk
Bizzy +23351
donderdag 19 juli 2018 om 16:07
Komt goed met Romero. Man staat geboekt als een groot talent. Lozano had die status ook toen hij naar Psv kwam.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 17:42
Lozano was 4 jaar ouder en had logischerwijs al veel meer wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.
Vind ik leuk
Gudoeman +368
donderdag 19 juli 2018 om 15:51
PSV for life 🙌🏻🙌🏻
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:12
Kutleven heb jij dan. Sterkte man!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 16:24
Zeg je tegen iemand die net nuchter is van het kampioensfeest. Dan ben je niet zo snugger zeg maar. Als je wilt scoren dan moet je het wel afmaken.


Sterkte met oefenen!
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:26
Zal wel moral man
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:27
Wanneer was jou laatste kampioensfeest dan? Jullie oefenen al sinds 1943. Ook jij sterkte gewenst.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 16:29
Mijn laatste kampioensfeest was in 2008 volgens mij. Maar dat doet er ook niet aan toe meneer de glory hunter. Wij spelen niet mee om het kampioenschap.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:31
Nee laat dat duidelijk zijn. ik begrijp 2008 niet helemaal?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 16:35
Niet de slimste thuis dus! Zal ik je even helpen wanneer wij kampioen zijn geworden. Speciaal voor jou opgezocht!

https://www.vi.nl/nieuws/ado-den-haag-na-n-seizoen-terug-in-eredivisie

Ps: we kunnen niet allemaal om het kampioenschap spelen. Jij bent sowieso een glory hunter want je komt uit Amersfoort en Utrecht had logischer geweest. Dus een glory hunter die alleen voor ajax is omdat jullie voor een kampioenschap spelen.

Ik ben een echte en pure fan/supporter!
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:38]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 16:53
Als we het zo rekenen, was 2018 mijn laatste feestje:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/jong-ajax-schrijft-geschiedenis-met-eerste-titel-in-jupiler-league~a83b4e95/

Ik kom niet uit Amersfoort maat, woon er wel, met veel plezier. Maar mijn roots ligt, je raad het al, in de hoofdstad.

Maar waar bazeer jij het op dat je voor de club uit je stad moet zijn? Dan zou elke Rotterdammer drie clubs moeten supporten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 16:55
Als we zo gaan rekenen, hoe bedoel je? Vaag!

Ik vier een kampioenschap van een eerste elftal en jij komt met een jeugdelftal aanzette?
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 17:05
Jij REKENT dat als kampioenschap. Dan is Jong Ajax kampioen op HETZELFDE niveau ook een kampioenschap.

Maar vriend, zoals Sjakie zou zeggen, ik hoop dat je degradeert. Kan je het jaar erop weer om de 'prijzen' spelen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 17:22
Komt niet op hetzelfde neer want het is niet het eerste elftal.

En wat Sjaak zegt kan ik alleen maar om lachen. Heb geen problemen met zijn uitlatingen.
Vind ik leuk
Sluisje +1001
donderdag 19 juli 2018 om 20:10
Een kinderhand is snel gevuld......
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
donderdag 19 juli 2018 om 18:24
Denk dat jij wel meer niet begrijpt....
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 15:53
Naar Romero ben ik nog steeds het meest benieuwd.
Vind ik leuk
Leeuw +6178
donderdag 19 juli 2018 om 16:05
Romero wordt "El tigre" genoemd in zijn vaderland. Zegt veel over deze jongen. We zijn dus benieuwd of hij ook een tijger is in het 16 meter gebied.
Vind ik leuk
Cappie +7750
donderdag 19 juli 2018 om 16:10
Tja, zegt dat echt heel veel? En wat zegt dat dan precies?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 16:26
Ja maar daarom wil ik het zelf graag zien.
Vind ik leuk
Leeuw +6178
donderdag 19 juli 2018 om 16:31
Iedereen wil dat zien. Ik zit ook in spanning, maar ach als ie nog niet helemaal fit is, is er weinig aan te doen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95452
donderdag 19 juli 2018 om 16:34
Schiet dan ook eens op. :D
Vind ik leuk
Shelbourne +5949
donderdag 19 juli 2018 om 17:42
Leuk voor hem, lijkt mij een bruikbare kracht om erbij te hebben. Helemaal transfervrij een nuttige speler.

Wel ben ik benieuwd waarom Romero geen minuten maakte tegen Galatasaray
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 18:06
Duurde toch weer 4 berichtjes, kneuzen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws