Ajax is een topclub met goede spelers, maar hier verwacht men iets meer van je

    "Ajax is een topclub met goede spelers, maar hier verwacht men iets meer van je"

    donderdag 19 juli 2018 om 16:59

    Justin Kluivert merkt dat het niveau bij AS Roma hoger ligt dan bij Ajax. De jonge aanvaller weet dan ook dat er meer van hem gevraagd wordt bij zijn nieuwe club. 

    "Het niveau bij AS Roma is wel een aantal stapjes hoger dan bij Ajax, dat is ook waarom ik voor deze stap heb gekozen", legt Kluivert uit in gesprek met de NOS. "Ajax is een topclub met goede spelers, maar hier verwacht men iets meer van je. En ik verwacht nu meer van mezelf."

    Of Kluivert zijn concurrenten in Rome net zo makkelijk gaat aftroeven als hij Amin Younes aftroefde bij Ajax? "Dat zal moeten blijken. Ik doe mijn best en ik ben blij dat er concurrentie is. Ik hou ervan om de strijd aan te gaan. We spelen veel wedstrijden dit seizoen dus we hebben iedereen nodig."

    "Ik ben jong, maar tegenwoordig maakt dat niets meer uit. Ik kijk daar niet meer naar. Ik weet dat ik nog veel beter moet om de ultieme top te behalen. Dat is ook niet gek. Daarom zal ik altijd honderd procent geven", aldus Kluivert.

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +21355
    donderdag 19 juli 2018 om 17:03
    Het is niet heel moeilijk om meer van jezelf te verwachten als je 80% van de Nederlandse backs niet voorbij kwam
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    donderdag 19 juli 2018 om 17:06
    Verschil tussen Roma en Ajax:

    Als je bij Ajax arrogant loopt te piepelen dat je als snotneus 1.5M salaris wilt, dan jouwen ze je uit, en wordt je gewoon verpatst.

    Als je dat bij Roma flikt, staat dr een groep 'petjes en capuchons' voor zn deur, zn splinternieuwe Ferrari met kettingen en knuppels aan schoot te slaan, om het signaal af te geven, iets meer respect voor de club te tonen ;P

    Hij kan z'n voeten maar beter laten spreken idd, anders spreken de Romaanse voetjes wel...
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    donderdag 19 juli 2018 om 18:17
    Jullie zijn nog boos he.
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    donderdag 19 juli 2018 om 18:42
    Nee, ik misgun hem dat dikke salaris gewoon.
    En omdat hij op zijn verwaand-drammerige maniertje toch zijn zinnetje heeft gekregen(ondankbaar pestventje dat hij is), hoop ik dat hij faalt daar. En dat heeft er toevallig niks mee te maken dat hij nu van Ajax komt. Als ie dit bij PSV had geflikt, dacht ik er net zo over.

    Maar laat hem zijn torenhoge verwachting maar 'waarmaken'. Dan kan hij straks als schoolvoorbeeld dienen voor een complete generatie 'over het paard getilde papventjes'.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    donderdag 19 juli 2018 om 18:56
    Gewoon 17 miljoen opgebracht, geen woorden meer aan vuil maken. De mazzel voor hem.
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    donderdag 19 juli 2018 om 20:22
    Jaloers, snap ik ook wel
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    donderdag 19 juli 2018 om 21:38
    Heet niks met jaloezie te maken. Als de verschillen in de maatschappij zó gigantisch groot worden: Jij moet je LEVEN krom liggen, wil jij 2 miljoen bij elkaar schrapen, normaal gesproken, en dit snotjongetje speelt 1 jaartje bij Ajax, met zn 19 zomertjes, en tekent even zón bedrag in z'n broekzak. Dat gaat al nergens meer over, de manier waarop is nog verachtelijker.

    En dan het totaalplaatje, om 'de ouwe Koe' over zn pa, en die kerel die hij doodreed, maar even uit de sloot te trekken: Is Patrick Kluivert toch ook met een lachertje mee weggekomen?
    Duidelijk stukje klassenjustitie, dus je kunt wel nagaan wáárom de naam(familie)Kluivert, nu wel compleet is uitgescheten in Nederland toch?
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +307
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    Keihard gelogen. Patrick Kluivert is er niet mee weggekomen aangezien jij er nu zelfs over begint te zeiken. Hij heeft destijds een grote fout gemaakt door roekeloos te rijden met tig vriendjes in de auto, da's waar. Maar de auto die aangereden werd keerde op een onoverzichtelijke plek waar dat eigenlijk niet kon, gevolg dodelijk ongeluk. Niks klassenjustitie, iets waar de Ajax haters meteen de mond vol mee hebben. Bovendien heeft Justin daar helemaal niks mee te maken. Misselijke opmerkingen gewoon.
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    donderdag 19 juli 2018 om 22:23
    Vertel eens even over de zware straf die Patrick Kluivert heeft gehad dan? En een half-lulverhaal van jou kant.
    Je beledigt gewoon de nabestaanden hier, door te suggereren dat het dus zn eigen schuld was ofzo?
    Dat zijn pas misselijke opmerkingen!)
    Hij had gedronken, en reed te hard.

    Hard genoeg om iemand dóod te rijden, en daarvoor kreeg hij:
    70 uur Busjerijden was het toch?... En een geldboete..

    Láchertje dus!

    Hij heeft iemand van het léven beroofd met zijn dronkenmans-actie!
    Normale mensen als jij en ik, zijn iig voor 10 jaar hun rijbewijs kwijt, en kunnen zelfs een tijd de bák in gaan! Kluivert reed binnen de kortste keren weer gewoon in zijn eigen auto rond

    Dus wat nou 'misselijke opmerkingen'. Dat zijn gewoon de féiten!

    Dat jij als Ajacied, dat een gevoelig onderwerp blijft vinden, snap ik prima, maar de rest van Nederland is dat góre 'geintje' nog niet vergeten.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8192
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:14
    En als iedere man die in het bezit is van een rijbewijs zijn mond houd als hij ook weleens te hard heeft gereden het zij met of zonder vrienden dan is het hier verdomd stil. Nee goed is het allerminst, maar hij die van fouten vrij is werpen de eerste steen. Ik kan je al wel zeggen dat ik die niet gooi, en jij?
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:15
    Je generaliseert wel erg makkelijk hoor..

    Es te hard rijden, is wat anders als verantwoordelijk zijn aan iemands dood. Niet proberen te bagatalliseren. Slaat nergens op.

    Die man is dood! En Patrick Kluivert is toendestijds met een schunnig laag strafje er vanaf gekomen.

    Maar valt me wel op eigenlijk dat als ik de feiten noem, die zgn AjaxN01 niet meer reageert
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8192
    zondag 22 juli 2018 om 08:41
    Maar als je te hard rijd en er gaat iemand keren net uit de bocht dan heb je een probleem. Een ongeluk zit in een klein hoekje en als je jong bent doe je soms domme dingen
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    zondag 22 juli 2018 om 14:26
    Als je met 90 tot 120 kmpu aan komt vliegen wel ja. Als je in een béétje BMW rijdt, en je ziet zoiets gebeuren in de bebouwde komt, en je HOUDT je een tikje aan de snelheid, dan kun je ALTIJD op tijd remmen voor zoiets.

    Het politierapport gaf aan dat Kluivert op moment van de crash, 89.2kmpu reed. De remsporen op het wegdek deden meer vermoeden, een getruigenverklaring zei dat de BMW van Kluivert, met de wielen lost van het wegdek kwam toen deze over de brug kwam rijden; daar zou een snelheid van bóven de 110 voor nodig zijn geweest. Kortom: Hij heeft als een roekeloze idioot gereden, en daardoor iemand doodgereden, en een ander zwaargewond.

    en dat wuif jij weg als 'domme dingen'?..

    Anders vijzel je perceptie over de realiteit een tikkeltje op
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8192
    zondag 22 juli 2018 om 15:36
    Ik wuif niks weg, ik zeg enkel dat een hoop jongeren deze fouten maken en er gelukkig niet altijd ongelukken gebeuren!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:21
    Stonden waarschijnlijk wel te juichen bij zn goals in Oranje
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4933
    donderdag 19 juli 2018 om 21:33
    Ik denk juist dat hij het goed heeft gezien dat leeftijd niet uitmaakt maar wel wat je ervoor doet, ik kan me eerlijk wel voorstellen dat je bij roma er meer voor moet doen dan bij Ajax en dat is alleen al een feit als je de tegenstand in de competities bekijkt.

    Hij zal zichzelf moeten gaan bewijzen en groeien hopelijk hebben we dan binnen paar jaar een goede vleugelspeler hebben in oranje.

    Had hem ook graag zien blijven net als bazoer en tete en denswil maarja dat gebeurt soms die mensen zijn ook gewoon mensen en willen snel veel geld verdienen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    donderdag 19 juli 2018 om 21:39
    Hij vult slim z'n zakken ja, maar daarom hoef je het er nog niet mee eens te zijn :)
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:17
    Beste man, stel je krijgt morgen voorstel: 300% loonsverhoging, werken in prachtige stad en op een hoger niveau..
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:22
    Kan al jouw onzin niet in korter bericht?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 19 juli 2018 om 19:25
    Lijkt mij zeer verstandig om zijn voeten te laten spreken. Wat er uit zijn mond komt is om te janken.
    Vind ik leuk
    Farmer +11874
    donderdag 19 juli 2018 om 19:44
    Idd, daar beginnen we zo naderhand wel een keertje flauw van te worden.
    Al dat geblaag met die interviews... als ie dát moet goedmaken, mag hij minstens 30 goals maken dit seizoen...
    Vind ik leuk
    pietprecies +4584
    donderdag 19 juli 2018 om 23:22
    Dat dus, daarbij zijn de echte toppers de spelers die motivatie uit zichzelf halen ipv hun voetbalomgeving, spelers als cr7, Suarez enz die willen vechten om het beste uit zichzelf te halen ongeacht de spelers om je heen, dan komen de grote clubs vanzelf
    Vind ik leuk
    Nozem +153
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:05
    Zit er niet nog een nederlander die hem kan helpen met articuleren en zijn zinsopbouw.. beetje kansloos. Dacht eerst dat het in het engels was omdat het ondertitelt werd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:06]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    donderdag 19 juli 2018 om 17:04
    Wat een waardeloos interview.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2678
    donderdag 19 juli 2018 om 17:37
    Geef alsjeblieft die journalist niet de schuld want het is heel erg lastig iets zinnigs uit dat ventje te krijgen..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:10
    Hahaha, zeg dat. Vandaar ook de ondertiteling denk ik.
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    donderdag 19 juli 2018 om 21:32
    Was ik maar zo zinnig, en jij ook.
    Vind ik leuk
    Artikia +279
    donderdag 19 juli 2018 om 17:04
    Hij gebruikt wel veel zijn mond voor iemand die met zijn voeten wilt spreken..
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +745
    donderdag 19 juli 2018 om 17:05
    Ik verwacht helemaal niks, over het paard getilde speler, met clubliefde voor zijn eigen bankrekening.
    Vind ik leuk
    Basschot +2211
    donderdag 19 juli 2018 om 17:58
    Nu zal hij iets meer verdienen maar straks zit hij in Malta of keer terug met hangende pootjes en speelt bij PEC Zwolle (met alle respect) en dan zal hij niet meer zoveel verdienen. Ik hoop niet dat hij nu al zijn geld verbrast!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:06
    Niveau ‘aantal stapjes’ hoger dan bij ajax ... ik wens die jongen oprecht veel succes !😊
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2753
    donderdag 19 juli 2018 om 17:25
    Hij kan het weten
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 17:09
    Grootste fout van zijn nog korte carrière gok ik. Over het paard getild..... Je hebt bij ajax nog eigenlijk niets gepresteerd dus logisch dat je meer van jezelf verwacht. Hoop voor meneertje kluivert dat hij 75% van ons straks keihard kan uitlachen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:09
    ik ga het als PSV-er toch echt zeggen met pijn in mijn hart
    maar volgens mij heeft Ajax toch echt meer prijzen gepakt als Roma en belanden er meer spelers via Ajax in de Europese top als via Roma
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3350
    donderdag 19 juli 2018 om 17:39
    Ja maar Roma wint van Barcelona, Ajax ook ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:46
    ja, af en toe.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3350
    donderdag 19 juli 2018 om 17:52
    In de wedstrijden waar het er voor Barcelona niet meer om gaat ? en vele jaren terug ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:11
    maar winst toch? Dat was je vraag. Hoe dat tot stand komt, is niet relevant. ;)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3350
    donderdag 19 juli 2018 om 20:54
    Jij weet best wat ik bedoelde :)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:53
    omdat Roma afgelopen jaar de halve CLfinale gespeeld heeft is het toch nog geen europese top
    Ajax speelde vorig jaar een europese finale , hoe lang is het geleden dat Roma die bereikt heeft ???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3350
    donderdag 19 juli 2018 om 20:57
    Roma heeft Barcelona uitgeschakeld. Hoe groot acht jij de kans dat dat Ajax lukt ? En de finale van de EL moet dan bewijzen dat Ajax beter is ? Dat noemen ze jezelf voor de gek houden. een halve finale CL is toch veel beter als een finale EL, dat is voor de afvallers hoe knap de prestatie van Ajax ook was
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:01
    ja maar meneertje Kluivert hoeft het ook allemaal niet te gaan overdrijven alsof het in Nederland helemaal niks was
    hij kwam de helft van de backs in de Eredivisie niet eens voorbij en maakte zijn meeste goals tegen degradatie kandidaten
    en dat komt echt niet omdat het niveau bij Ajax niet zo hoog was
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3350
    donderdag 19 juli 2018 om 21:03
    Nee inderdaad, dat was niet nodig maar dat het niveau daar hoger ligt lijkt me wel duidelijk
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:13
    Veel succes...

    Ajax is er alleen maar beter op geworden. Als je dat maar niet vergeet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:28
    Had hem graag nog 1 of 2 jaar bij ajax gezien, eerlijk is eerlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:31
    Ja maar de keuze van hem of wat we nu hebben is geen keuze..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:33
    Klopt, hebben nu een betere selectie! Had hem er nog graag bij gehad. Maar idd, als hij was gebleven hadden ze miss Tadic niet gehaald.
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    donderdag 19 juli 2018 om 18:19
    Ik wens hem alle succes van de wereld.
    Ik had als ik de kans had exact hetzelfde gedaan.
    En welke zichzelf respecterende voetballer niet?
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    donderdag 19 juli 2018 om 18:34
    Wijze woorden.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13045
    donderdag 19 juli 2018 om 18:52
    Helemaal mee eens, is toch een geweldige uitdaging, hoop dat die jongen slaagd daar.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1640
    donderdag 19 juli 2018 om 17:16
    Bij Ajax had ik ook meer verwacht/gehoopt
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 19 juli 2018 om 17:18
    En je zult ook merken dat je concurentie 4 stappen beter zijn als jij, dat ze je bij 1 mindere wedstrijd op de bank zetten en dat je bij een te grote bek zo weer op je plekje wordt gezet door een betere speler.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 17:20
    Het is trouwens toch eigenlijk van de zotte dat hij bij roma meer van zichzelf verwacht dan dat je bij ajax deed. Je moet verdomme elke dag het beste uit jezelf willen/moeten halen onafhankelijk waar je speelt. Zegt genoeg over zijn karakter. Dit is precies de reden waarom ronaldo zo'n topper is geworden. Die eist elke dag elk uur 120% van zichzelf.
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    donderdag 19 juli 2018 om 18:38
    Geef jij altijd 100 % van jezelf bij je baas?
    En blijkbaar hoef jij geen cent meer als je een studie of verantwoording meer gekregen hebt.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 19:00
    Huh waar heb ik het over geld?
    Nergens toch? Hoor je mij klagen dat hij naar as roma is gegaan?

    Kijk ik heb mijn twijfels over of die er zal slagen dat is iets anders, maar waar hoor je mij verder zeggen dat hij niet voor het hoogst haalbare moet gaan en dat hij niet moet happen als hij dik kan verdienen ?

    In mijn optiek is het belachelijk dat hij als het moet blijkbaar tot meer in staat is. Jij als ajacied zou het juist met me eens moeten zijn aangezien kluivert eigenlijk toegeeft bij ajax niet zichzelf volledig heeft gegeven.

    Ado is van een ander niveau dan ajax dat geef ik toe maar er is 1 ding wat er door de Ado supporters van hun spelers wordt verwacht en dat is schuim op de bekken tijdens de training en tijdens de wedstrijden, en als je dan verliest so be it maar je hebt er als team in ieder geval alles aan gedaan.. Maar blijkbaar ben jij al tevreden met 75% dat mag maar als je niet altijd alles geeft dan ben je ook geen topsporter
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:21
    Als er nog meer van hem verlangt wordt zakt ie helemaal door de mand
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 17:22
    Irritant dat vp zeer regelmatig titels veranderd nadat het al is gepost. Denk eerst na voor je een artikel online gooit.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:49
    Lekker vp weer Kluivert elke dag moeten wij die rotkop zien daar zitten wij niet op te wachten
    Vind ik leuk
    JustH +15227
    donderdag 19 juli 2018 om 18:35
    Wie is wij?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:43
    Meneer de psv trol is er ook weer! Denk je dat wij op jou zitten te wachten?! Klik dan niet joh! Man man wat een jankerd
    Vind ik leuk
    Ale +4484
    donderdag 19 juli 2018 om 17:54
    Had jij je maar voor 100% voor Ajax ingezet, waardeloze kwal.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:56
    Wat een dweil of is het droeftoeter
    Vind ik leuk
    Tfoe +3641
    donderdag 19 juli 2018 om 18:55
    Roep en droeftoeter ...beide van toepassing.
    Vind ik leuk
    Basschot +2211
    donderdag 19 juli 2018 om 17:57
    Oh dus nu opeens verwacht Kluivert meer van zichzelf. Jammer dat hij dat niet deed bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26090
    donderdag 19 juli 2018 om 17:58
    Succes Kluivert. In de Serie A zijn de backs van de kleinere clubs van hoger niveau dan in de ED.. Dat was vaak al uitdagend genoeg..
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2593
    donderdag 19 juli 2018 om 18:00
    Tjah hij had beter eerst één stapje kunnen maken door naar b.v. de middenmoot van Engeland, Spanje, Italie of Duitsland te gaan. Deze stap naar Roma lijkt mij net iets te groot voor hem.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13045
    donderdag 19 juli 2018 om 18:20
    Ajax is gewoon een club in Nederland, allang geen top meer.
    Vind ik leuk
    James655 +850
    donderdag 19 juli 2018 om 18:25
    Kan Justin ook iets specifieker zijn in zijn constateringen? " Een aantal stapjes hoger........" "Hier verwacht men meer van je......" Ajax verwacht ook de top kwaliteit in haar voetbal, net zo goed, maar moet het wel doen met spelers die het kan betalen. Dat het tempo in het spel momenteel lager ligt komt door de visie van Ten Tag. Onder Bosz was dat wel anders en Ajax heeft in de afgelopen jaren meer dan eens op Europeesch gebied tegenstanders met snel agressief voetbal problemen bezorgd. Dus Kluivert: wat precies verwacht Roma van jou, dat Ajax niet van je vroeg en dat jij denkt wel te kunnen en je ex-Ajax collega's niet? Ik vind je in deze uitspraken erg aanmatigend en je lijkt het niet te willen afleren. En ga de Nederlanders niets wijs maken over het spel van Roma, want ik zie de ploeg hier iedere week in het seizoen spelen en zo zijn er veel meer. Hier op de Italiaanse tv of In Nederland achter de buis. Overigens ook hier weer zwakke journalistiek: waarom vraagt de journalist niet aan Kluivert : "Leg eens uit"?
    Vind ik leuk
    klick +769
    donderdag 19 juli 2018 om 18:34
    even nog een schopje na!!!!!
    Vind ik leuk
    renemar +516
    donderdag 19 juli 2018 om 18:49
    Stapje hoger? wen dan maar aan de tribune. Bij ons was her al niks. Oh wacht, tegen roda was het een voldoende.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:54
    Laten we hopen dat hij het gaat maken! Denk persoonlijk dat hii het niet gaat redden! Gun het hem wel dat tie ‘t redt!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2198
    donderdag 19 juli 2018 om 19:02
    Ligt toch echt aan jezelf wat je van jezelf verwacht en niet aan de club
    Vind ik leuk
    kikokiko +28
    donderdag 19 juli 2018 om 19:03
    Verwaande kwast
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:07
    WAt een dom arrogant ventje. Hij weet waarschijnlijk nog niet hoe het toegaat in Italië. Z'n Ajax Arrogantie is T ie in iedergeval niet verloren. Wat een blaaskaak
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5359
    donderdag 19 juli 2018 om 19:08
    Nogmaals, kluivertje is 18 net 19?.. spelers als een Ryan Babel (21 toen hij vertrok), Royston Drenthe (20), Memphis (21), waren ook allemaal te jong toen ze vertrokken uit de eredivisie en hebben veel meer laten zien bij hun club dan dan een Kluivert maar kwamen ook tekort. Kluivert is niet eens de uitblinker van het team wat geen kampioen werd. wat denkt deze gast wel niet, dat hij beduidend meer talent dan zijn voorgangers heeft? Wat heeft zo'n jongen voor zaakwaarnemer die niet even de cijfers aan hem presenteerd. Wat een enorme gok met zijn carriere maakt deze jongen. Zo'n Kishna, die wel kampioen van Nederland werd met Ajax, is misschien wel het meest vergelijkbaar met Justin. 2 jaar wisselspeler en over 3 jaar bij ADO?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:13
    Ik vind Tadic beter. Ruimen die gast en Rioola meenemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:17
    Zoveel mensen met woede hahahaha rare misgunners... als frenkie straks toch weggaat hebben jullie dan meer woede of is het dan wel okee?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +992
    donderdag 19 juli 2018 om 19:38
    Dat hadden ze bij Ajax ook van je verwacht.....je kon het alleen niet brengen...
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    donderdag 19 juli 2018 om 20:05
    De arrogantie druipt er vanaf. Enige zelfreflectie ontbreekt. Hopelijk een diepe val om ooit spijt te krijgen van het door jezelf geforceerde vertrek bij de mooiste club..........
    Vind ik leuk
    Ibo +160
    donderdag 19 juli 2018 om 20:13
    Ik zou als ik Ajax was mn ballen uit de broek lachen: 17 mln voor een speler dienog niks heeft gepresteerd en komend seizoen alleen maar voor onrust zou zorgen als t niet ging zoals mijnheertje t wou. Net als bij Milik een werelddeal voor een speler die nooit de echte top zal halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ajax is een topclub met goede spelers, maar hier verwacht men iets meer van je"