Van Geel reageert op Overmars: 'Begrijp het wel als je vier jaar geen prijs pakt'

    Van Geel reageert op Overmars: 'Begrijp het wel als je vier jaar geen prijs pakt'

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 15:59do 19-07-2018 om 15:59

    Martin van Geel is niet verrast door de uitspraak van Marc Overmars dat Ajax 'het Bayern München van Nederland' wil worden. Dat zegt de technisch directeur van Feyenoord in gesprek met de NOS. 

    "Dat had ik wel verwacht, eerlijk gezegd", reageert Van Geel op de spraakmakende uitspraak van Overmars. "De mogelijkheden die Ajax heeft ten opzichte van de concurrenten kan je wel vergelijken met Bayern München. Het is hun goed recht om dat te zeggen. Ik begrijp het eerlijk gezegd ook wel: als je vier jaar geen enkele prijs pakt, zet je alles op alles om iets te bewerkstelligen."

    Ajax heeft al tientallen miljoenen euro's uitgegeven aan onder meer Zakaria Labyad, Dusan Tadic en Daley Blind. Of Van Geel daarvan schrikt? "Nee, als ze dat kunnen, moeten ze dat doen. Iedere club heeft daar zijn eigen verantwoording in. Als je naar de situatie kijkt, begrijp ik het wel", aldus Van Geel. 

    Plaats een reactie

    windforce11 +2648
    donderdag 19 juli 2018 om 16:06
    Lijkt wel een warenhuis daar in 020...Mark &Spencer
    Kan niet wachten op de uitverkoop
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:07]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:07
    Misschien voor de ouwe lullen onder ons; eerder Mark & Frank Spencer
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3235
    donderdag 19 juli 2018 om 16:13
    Mark Spender & Frank Spencer
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    donderdag 19 juli 2018 om 16:13
    Was dat die zenuwlijder uit een UK serie??
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:14
    Ja klopt ja!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    donderdag 19 juli 2018 om 16:37
    Are you being served?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:41
    Nee, "Some Mothers do ave m" heet die serie.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17317
    donderdag 19 juli 2018 om 16:49
    Oh ja, met die baret. Wat een zenuwpees was dat zeg....
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 17:20
    Brokkenpiloot
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    donderdag 19 juli 2018 om 16:30
    Want in een warenhuis kopen ze alles?
    Vind ik leuk
    B3v3r +693
    donderdag 19 juli 2018 om 16:59
    Was die griekse spits toen ook in de uitverkoop?
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    donderdag 19 juli 2018 om 17:04
    je bent te laat. Nagenoeg de gehele selectie van de jupiler league is al verkocht.
    AZ, Utrecht, Groningen hebben hun slag geslagen
    Vind ik leuk
    Adjab +989
    donderdag 19 juli 2018 om 20:49
    Hahaha je moet wel iets hebben in de uitverkoop daarom is er bij Feyenoord nooit uitverkoop
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34636
    donderdag 19 juli 2018 om 16:06
    Lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 16:06
    Ahh wat een calimero opmerking van van Geel zeg, Ajax spreekt gewoon haar ambitie uit en dan ga je zo'n trieste opmerking maken die alleen de sneuste supporters maken...
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:07
    Ach de laatste die je serieus moet nemen is van Geel. Hij heeft zelf ook bij Ajax gezeten en probeert nu punten te scoren bij de fans.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 16:13
    Punten scoor je door een goede selectie samen te stellen, niet door dit soort opmerkingen te maken.

    Lekker met je zelf bezig zijn, van Geel heeft in deze tijd volgens mij wel belangrijkere dingen te doen dan trieste calimero opmerkingen maken over de grote rivaal.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2170
    donderdag 19 juli 2018 om 16:15
    De enige calimero die er is zie je dagelijks als je in de spiegel kijkt droeftoeter
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 16:32
    HaHAHAHAHAHA sukkeltje, sterke teksten hoor.
    Vind ik leuk
    mazu +2796
    donderdag 19 juli 2018 om 16:56
    Nou nou, dit zijn sterke teksten. Op je teentjes getrapt ventje?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 17:21
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verhaal van van Geel helemaal niet sarcastisch vindt of zo. Waarom jij wel ?
    Wat zegt hij voor geks ?
    Vind ik leuk
    Olfie +4823
    donderdag 19 juli 2018 om 17:48
    Dat je blijkbaar niet alles uit de kast moet halen als je wel prijzen pakt. Dat heb je na het kampioenschap van Feyenoord wel gezien. Vrij trieste competitie gespeeld wat verbloemd wordt door bekerwinst.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 17:51
    Dat zegt hij toch niet. Hij zegt dat als je de mogelijkheden hebt om een sterk team te maken (kopen) dat hij dat begrijpt. Zeker als je 4 jaar niks gewonnen hebt maar blijkbaar wordt het feit dat hij over 4 jaar praat gezien als provocering.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    donderdag 19 juli 2018 om 18:47
    Die kleuters uit Amsterdam zien alles als provocatie. Je mag niks zeggen over dat clubje daar.
    Vind ik leuk
    Franciscus +159
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:39
    Door de Champions League, droeftoeter. Wel beter je huiswerk doen. Nu nieuwe ronde, nieuwe kansen. Een kampioenselftal kun je niet kopen. Die moet ontstaan. De druiven zijn zuur bij sommige gallerysupporters van Ajax. Ten Hag moet nu presteren, anders haalt hij de Kerst niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:54
    Zeg jij,,,calimero mbt Feyenoord is natuurlijk nog veel kinderachtiger en slaat ook gewoon nergens op!
    Vind ik leuk
    Och jeh +2170
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:57
    Gisteren lekker gebald, goeie voorbereiding, dat beloofd wat tegen Sturm Graz. Ik ga er eens lekker voor zitten iig. HAHAHAHAHAHAHAHAHA stakker
    Vind ik leuk
    Iggy +3989
    donderdag 19 juli 2018 om 17:45
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    AFFA +1511
    donderdag 19 juli 2018 om 18:14
    Kijk jij ook effe in de spiegel stakker,omdat Ajax 4 jaar niks heb gewonnen,snapt van geel het wel ,dat cluppie van jou 18jaar ruk en niks kunnen kopen.
    Vind ik leuk
    Treb +4
    donderdag 19 juli 2018 om 20:20
    Hoeveel prijzen ook alweer de laatste 4 jaren?
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 20:39
    Welk jaar stond Feyenoord in de finale van Europa League?
    Vind ik leuk
    Suomi71 +960
    donderdag 19 juli 2018 om 21:31
    We zijn voorlopig wel de laatste geweest die er eentje omhoog heeft gehouden. Finale leuk joh, wat heb je eraan als je die verliest.
    Vind ik leuk
    Treb +4
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:19
    Haha gefrusteerd?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:15
    2002 met dit verschil dat we hem wonnen en jij bent te laf om je favoriete club in te vullen dus jij hebt geen recht van spreken maar alles wat je zegt ademt Ajax lafbek
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:31
    Haha zozo knul je bent wel stoer. Ik heb gewoon een club ingevuld. Heerenveen it is 😉
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:37
    Je hebt helemaal niks ingevuld. Alleen maar praatjes
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:21
    Bij deze weet je het nu 😉 jij bent nog provocerender dan die van Geel van je 😉
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:46
    Je bent niet voor Heerenveen maar voor Ajax en Real, lafaard.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:08
    Hahaha wat knap dat jij dat weet. Nee dankje ik gun Feyenoord alles behalve een aantal fans die het voor de rest verpesten.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:55
    Zelfs je leeftijd is gelogen
    Vind ik leuk
    Franciscus +159
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:45
    De enige club die als laatste iets gepresteerd heeft in Europa. 2002 hoppa! Herhaling mogelijk!
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:40
    De finale behalen noem jij niet presteren? Sorry maar dan heb jij geen verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:04
    Hey Bert!! Je hebt een like!
    Vind ik leuk
    fr1963 +3463
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Al lang verleden tijd. In die 18 jaar overigens wel 2 x knvb beker en als enige NL club een Europa Cup!!! Dus niet "helemaal niets" zoals al 4 jaar in adam met grootste mond en dikste nek en bankrekening!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 21:02
    En ? Er is wanbeleid gevoerd en daar heeft Feyenoord de prijs voor betaald. Het budget van Feyenoord is veel lager als dat van Ajax en dat je dan veel minder vaak kampioen wordt is dan ook logisch. Feyenoord heeft een schuld weggewerkt en is weer eens kampioen geworden. Ik ben tevreden en jij snapt er niks van
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 21:39
    Wees tevreden knul 😉
    Vind ik leuk
    Cappie +7394
    donderdag 19 juli 2018 om 16:34
    "Lekker met jezelf bezig zijn"
    Zei je dat ook toen Overmars riep dat Ajax eerst op het niveau van PSV en Feyenoord bezig was?
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 16:36
    Dat is toch ook een uitspraak over jezelf, hij gaf aan dat Ajax qua salarisniveau gelijk stond aan de twee concurrenten, daar hangt hij vervolgens geen waarde oordeel aan zoals van Geel, die 4 jaar geen titel is gewoon te sneu voor woorden, want daarmee doet hij net voorkomen alsof Ajax in paniek bezig is.

    Ajax wilde al het Bayern van Nederland worden na die 4 titels op rij en toen hoorde ik hem er niet bijdehand over doen.

    Gewoon triest van van Geel, ga lekker aan het werk en zorg eens dat Feyenoord vooruit kan.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:46
    Pff wat een huilebal ben je zeg. Iemand zegt wat over Ajax waar jij blijkbaar niet tege kan.

    Overigens sprak Van Geel alleen maar lof over hoe Ajax nu inkoopt. Tevens sprak Van Geel dat iedere club het op zij eigen manier doet.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    donderdag 19 juli 2018 om 18:48
    Dat snappen die kneuzen niet!!!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:47
    wat triest zeg, Overmars mag alles zeggen maar als je dan de bal teruggekaatst krijgt ben je ineens op je pikkie getrapt?! wie is hier de Calimero dan? volgens mij is er maar één hiero.
    zal een hint geven: volgens mij heet ie foebele
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:01
    Ik zie niet zo in waar je zo’n probleem van maakt. Schone, huntelaar, overmars en zeker ten hag hebben het meermaals over psv of feyenoord. Ook die opmerkingen over het bayern van Nederland gaan worden is met andere woorden stellen dat de anderen geen schijn van kans maken tegen je (want dat is de situatie met bayern). Dan is dit toch helemaal geen gekke reactie.
    Vind ik leuk
    Cappie +7394
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:26
    Als je die nuance aanbrengt dan klopt je verhaal wel weer ja. :P
    En ik begrijp ergens ook wel dat je de zin van Van Geel zo op kan vatten. Maar ach, denk ik dan, laat hem lekker, hij laat zichzelf dan wel heel erg kennen en Ajax ligt echt niet wakker van Van Geel of zijn uitspraken toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:55
    Er wordt hem wat gevraagd hij heeft antwoord en nog positief ook en dan is het een Calimero... tis ook maar wat je er in wilt zien
    Vind ik leuk
    Franciscus +159
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:35
    Knap gedaan, Marc! Wat gaat dit met Ziyech doen nu zijn opvolger Tadic gehaald is en hij zijn gedroomde transfer niet krijgt? Dan kan het beter rustig zijn bij Feyenoord, zoals het nu is.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Waarom nou weer een Calimero opmerking?
    Hij zegt het juist eens te zijn met Overmars hoor. Het is maar weer hoe je het wilt lezen of niet?
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:09
    Hij zegt dat hij het eens is op een provocerende manier. Dat is iets anders dan iemand z’n gelijk geven.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:13
    Wat vind jij provocerend dan? Het feit dat hij zegt dat Ajax al 4 jaar geen prijzen meer heeft gepakt? Dat bedoeld hij heus niet zo als al die trollen hier op VP hoor. Van hem is dat niet meer als normaal bedoeld. Ook jij bent het daar toch mee eens? Als je als Ajax zijnde met de hoogste begroting van de ED al jaren geen enkele prijs meer pakt, is er structureel iets misgegaan.
    Ik vind van Geel juist heel coulant. Hij zegt dat hij hetzelfde zou hebben gedaan in die situatie.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:19
    Feyenoord kan zich beter focussen op het eigen spel en transferbeleid. Met de begroting die Feyenoord voor de laatste titel had, mochten ze in die 18 jaar daarvoor ook wel eens een titel pakken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:23
    Pffff. tot zover mijn poging tot een volwassen gesprek met jou. Boehoehoe ze zeggen wat lelijks over Ajax.....jullie hebben lekker maar 1 ster, en 18 jaar geen kampioenschap gehad.
    En dan over Calimerogedrag beginnen. Zo aan jouw reactie te lezen weet jij niet eens wie Calimero is want daar moet je te jong voor zijn.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:27
    Volgens mij ben jij een gevoelige Feyenoord supporter. Ik ben zelf geen Ajacied dus ik weet niet waar je je argumenten vandaan haalt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:31
    Hahahaha, dan ben je helemaal niet te volgen jij.
    Als Ajax niet jouw club is snap ik al helemaal niet wat je hier probeert voor elkaar te krijgen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:32
    Ik geef mijn mening over de uitspraken van Van Geel. Of mogen hier alleen maar Ajacieden en Feyenoorders reageren? 😉
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:38
    Absoluut niet hoor, iedereen is welkom op een forum. Vraag me alleen af waarom jij dan weer op een provocerende manier moet reageren?
    Als je niets met Ajax of Feyenoord van doen hebt zou je juist moeten zien dat van Geel niet lacherig maar zakelijk zijn mening geeft over het beleid van Ajax. Als je als bedrijf (want dat zijn BVO's) het grootste bent van allemaal mag je verwachten dat de resultaten daar ook naar zijn. Als dat niet het geval is krijg je daar commentaar op inderdaad. Terecht toch? Als de NS de treinen niet op tijd laat rijden mag iedereen er over zeiken, maar als het om Ajax gaat moeten we er om janken?
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:42
    Het gaat mij er niet om dat het over Ajax gaat. Ik bedoel meer te zeggen dat van Geel zich beter kan focussen op Feyenoord. De beste reactie die van Geel had kunnen even is door te wachten op het einde van dit seizoen, om vervolgens te kijken wie er hoger is geëindigd. Geen woorden maar daden toch?.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:49
    Vam Geel focust zich ook alleen op de selectie van Feyenoord. Hij gaf aam dat Feyenoord het op zijn eigen manier doet. De reactie op het transferbeleid werd hem gevraagd als opening naar het transferbeleid bij Feyenoord.

    Volgens mij wil jij iets niet begrijpen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 17:07
    Van Geel word geïnterviewd door de NOS. Hij kan toch moeilijk zeggen kom maar terug in mei ? Hij geeft gewoon zijn mening, niks meer of minder. Als het gevraagd zou zijn aan Joris Mathijsen van Willem II, en die zou exact hetzelfde antwoord geven zou niemand er over vallen. Het is gewoon een ego dingetje denk ik.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 17:09
    Ja tuurlijk dat snap ik ook wel! Alleen vind ik persoonlijk dat van Geel de laatste is om te provoceren/mening te geven tegenover Ajax. Aangezien hij in het verleden actief is geweest voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 17:24
    Hij provoceert toch niet. Hij zegt dat hij begrijpt wat Ajax aan het doen is.
    Wat wil je dan dat hij zegt als hem er naar gevraagd wordt ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:24]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 17:26
    Er is een verschil tussen begrijpen en toelichten. Vanwaar is het nodig om over die 4 jaar te beginnen? Had hij hetzelfde gedaan als Feyenoord nog steeds geen prijs had gepakt sinds 1999?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 17:32
    Wat moet hij dan zeggen ? Als je als club met de grootste begroting en het meeste geld jarenlang geen prijs pakt. Wat wil je dan dat hij "jarenlang" zegt i.p.v. 4 jaar of zo ? ik denk dat hij gewoon begripvol is over wat Ajax aan het doen is om eindelijk weer eens kampioen te worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:15
    LosBlancos, Volgens mij begrijp je niet hoe het werkt. Een interviewer stelt vragen en de ondervrager geeft antwoord. Daarnaast zegt hij duidelijk dat hij het begrijpt dat Overmars op die manier zou handelen en hetzelfde zou doen bij Feyenoord als het tot de mogelijkheden zou liggen. Waardoor hij naast het beantwoorden van de vraag ook Direct de focus terug legt op zijn manier van handelen in die situatie bij FEYENOORD. En nee helemaal niks wachten op het einde van dit seizoen. Want de vraag gaat over hoe AJAX dit seizoen de inkopen heeft gedaan en wat Overmars met dit seizoen wilt bereiken en de aankomende jaren. Wat dus de nieuwe Bayern munchen moet zijn. Hoe kan je van Van Geel zijn woorden daden maken? Hij werkt niet voor Ajax en de subject gaat over Ajax? Klopt niet echt helemaal om dan te wachten tot het einde van de seizoen? Want de strijd gaat hier niet over Feyenoord Vs Ajax. Dus de uiteindelijke positie heeft hier helemaal niks mee te maken. Tenzij jij mij duidelijk kan uitleggen wat DIT onderwerp te maken heeft over de uiteindelijke positie?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    donderdag 19 juli 2018 om 18:50
    Je bent een beetje kinderachtig. Leer eerst eens fatsoenlijk lezen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 18:54
    Jij scoort wel punten in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    donderdag 19 juli 2018 om 19:11
    Daar gaat het mij niet om. Maar die gasten uit Rotterdam kunnen in ieder geval begrijpend lezen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 19:12
    Of jou begrijpend lezen is zo beperkt dat je een bepaald niveau maar kunt behalen?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    donderdag 19 juli 2018 om 19:14
    Laat maar. Fijne avond verder. Slaap lekker nu want de kinderprogramma's op tv zullen nu wel afgelopen zijn.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 19:15
    Goede argumenten heb je zeg! Omdat je iemand ze mening niet kan accepteren ga je het afschuiven op de leeftijd. 😉
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 21:32
    Dat is inderdaad een probleem voor sommige mensen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:48
    Amen deck10! ze kunnen altijd uitdelen maar oh wee als ze maar een klein dingetje hoeven te incasseren
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    donderdag 19 juli 2018 om 16:56
    Welke begroting? 😅

    Feyenoord was op een haar na failliet, die titel is de ultieme boning geweest voor het gezond maken van de club
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:58
    Zal dat aan de club liggen of aan het bestuur?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:03
    Wie is hier nou de calimero zielepoot.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5186
    donderdag 19 juli 2018 om 16:23
    wat overmars zei was niet met provocerende toon? Ik vind de uitspraken dezelfde toon hebben. Alleen een calimero valt hierover
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:26
    Tuurlijk was dat provocerend. Alleen wat heeft van Geel er aan om er op te reageren? Laat dat reageren gewoon op de ranglijst zien.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5186
    donderdag 19 juli 2018 om 16:41
    ik neem aan dat hij er naar gevraagd is
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:56
    Dat is dus inderdaad wat ze hier over het hoofd zien Connie. Hij is geïnterviewd door de NOS.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 16:14
    Omdat je over een ander praat die haar gezonde ambities uitspreekt en daar probeer je dan lacherig over te doen door te roepen dat je het wel snapt na 4 jaar zonder prijs, terwijl je ook nog eens als club zelf ruim 18 jaar hebt moeten wachten.... Gewoon calimero!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9360
    donderdag 19 juli 2018 om 16:24
    Jij interpreteert het als "lacherig over doen" en dat moet je lekker zelf weten, maar je kiest er dus zelf voor om dit als provocerend te beschouwen. Volgens mij vind van Yellow de situatie niet meer dan logisch dat Ajax naar de portemonnee grijpt, want dat is de vraag die wordt gesteld. Beetje lange teentjes heb je dus....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:37]
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 16:33
    Tuurlijk is dat hoe hij het zegt, want die 4 jaar hebben helemaal niks te maken met de wens om het Bayern van Ajax te worden, die ambitie sprak Ajax namelijk al uit na die 4 titels op rij en toen deed van Geeltje niet zo bijdehand over die ambities.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:25
    Omdat je gevraagd wordt naar je mening over een concurrent geef je normaal gesproken antwoord. Als het antwoord dan volgens jou provocerend is zegt dat waarschijnlijk dat het bij jou ook diep zit dat er al een aantal jaar geen enkele prijs behaald is.
    Vind ik leuk
    tannat +13973
    donderdag 19 juli 2018 om 16:26
    Jij bent een calimero door achter iedere boom een beer te zoeken...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:33
    die vier jaar begint ze dwars te zitten...nu ze zelf niet meer over de achtien jaar kunnen stangen zijn ze super gevoelig als ze eens een speldenprikje terug krijgen. dan zijn wij Calimero
    geven kunnen ze wel maar incasseren ho maar
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:14
    Maar het gaat daar helemaal niet om, 4 jaar of 18 jaar. Ajax probeert nu wat te forceren omdat ze de welverdiende knaken hebben. En dat staat niet los van de prestaties van de afgelopen jaren... en ja we weten het allemaal, ajax is geweldig en wordt altijd kampioen. Waarom hebben wij feyenoorders toch niet voor jouw club gekozen ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3552
    donderdag 19 juli 2018 om 17:27
    Waar doet hij lacherig ? Waar staat dat ?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:22
    Precies , meteen weer zich persoonlijk aangevallen voelen 😊is altijd mooi om te zien hoe sommigen worstelen met nuances ey?
    Vind ik leuk
    HJR +8355
    donderdag 19 juli 2018 om 16:49
    Ik denk dat alle ´die hard´ supporters zich aangevallen voelen als er wat verkeerd wordt geroepen over hun club. De berichten hier staan er vol mee, bij elk bericht zowat.

    Er zijn er maar weinig die tegen kritiek kunnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:00
    ‘Die hards ‘ doen idd alsof al die miljoenen die ajax op de bank heeft staan potverdikkie van hun zelf is ... #lachwekkend
    Vind ik leuk
    HJR +8355
    donderdag 19 juli 2018 om 17:03
    Zijn er alleen ´Die Hards´ bij Ajax dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:18
    Oeps jij ‘ huis tuin en keuken ‘ ajacied dan?✌🏽
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 19 juli 2018 om 16:31
    Precies dit.
    Oh jee zeg eens iets over hun heilige cluppie.
    Maar lekker los gaan in andere topics die niet ajax gerelateerd zijn.

    Walgelijke hypocrieten.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:15
    Jij zult vast en zeker een heel klein pikkie hebben of niet? Of alleen de titel lezen en dan reageren zou ook een optie kunnen zijn. In jouw geval, denk ik dat beiden het geval is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 19 juli 2018 om 16:17
    Wat is hier Calimero aan? Volgens mij jouw interpretatie van het verhaal van Van Geel meer calimero gedrag.

    Hij geeft toch gewoon netjes en realistisch aan dat-ie Overmars wel begrijpt?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:19
    volgens mij moet elke Nederlandse topclub deze ambitie hebben
    gewoon een prima opmerking van Overmars
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:45
    En dus ook van van Geel
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:49
    ja juist , maar hierboven vinden sommige het een arrogante opmerking van Overmars
    maar bij PSV moeten ze dit ook gewoon zeggen zo
    en aangezien niemand het doet doe ik het maar
    PSV moet het Bayern van Nederland worden
    voortaan pullen met duits bier in het stadion ipv lauwe Bavaria in plastic bekertjes zonder schuim
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 16:54
    Elke club moet de ambitie hebben om de beste van zijn land te worden, anders moet je gewoon niet meedoen. Dus als er iets word gezegd door een ander moet je er niet in blijven hangen maar het er mee eens of oneens zijn, maar niet reageren zoals hier gedaan word.

    En wees maar gewoon blij met Bavaria. Dat is tenminste nog echt bier.....wij krijgen dat politieagenten bier van Heineken.
    Je moet er alleen van pissen maar dronken word je er niet van.....wel de lasten, niet de lusten dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:59
    nee Heineken is echt troep
    Bavaria is ook niks mis mee als het in een glas zit
    maar geen een biertje is lekker uit een plastic beker
    bier moet gewoon uit een glas gedronken worden
    ik ben 10 jaar geleden ooit bij Feyenoord-Ajax geweest
    een maat van mij toen is voor Feyenoord
    we zaten toen voor de wedstrijd in de kantine van die voetbalclub vlak bij de kuip
    ik weet alleen de naam niet meer
    toen ben ik aan de baco gegaan omdat ik het bier niet wegkreeg
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 17:02
    Dan heb je vast op Varkenoord gezeten, en in die tijd was het Amstel. Ook niet veel beter inderdaad.......
    Beste is om van tevoren jezelf af te tanken in de kroeg en dan naar de Kuip.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:06
    ja dat klopt , we liepen langs een voetbalveld en dan kwam je bij de kuip uit
    het beste voor mij is om gewoon in Eindhoven te blijven denk ik
    al was het wel een mooie ervaring
    toen mochten Ajax supporters nog gewoon naar Rotterdam komen
    en ik zweer dat ik nog nooit zoveel agenten tegelijk heb gezien als die dag
    in het stadion zat ik langs die 2 oude mensjes van Feyenoord TV
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 17:11
    Ben blij dat je het een mooie ervaring vond.
    Voetbal kan zoveel leuker zijn zonder haat. Gezonde concurrentie is oké en elkaar af en toe een beetje walgen is ook prima, maar tegenwoordig mag of kan niets meer. Jammer.
    Ik baal er ook nog steeds van dat Fey-Ajax en andersom zonder uitpubliek gespeeld moet worden. Haalt echt een enorm groot deel van de sfeer weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:15
    ja dat haalt echt veel van de charme van de klassieker weg
    het word onderhand eens tijd dat deze burgermeesters stoppen met zeuren en een voorbeeld nemen aan de gemeente Eindhoven
    Feyenoord heeft 5000 kaarten gekregen voor de JC schaal op 4 Augustus in Eindhoven
    en met 5000 rotterdammers op de tribune word deze wedstrijd toch een stuk leuker als zo'n wedstrijd in een Arena met een paar schoolkinderen op de tribune omdat de Amsterdamse burgermeester bang is voor rellen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8249
    donderdag 19 juli 2018 om 17:25
    Ik hoop dat andere Eredivisie clubs hier eens een voorbeeld aan nemen. het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. Angst is een slechte raadgever.
    Gewoon de straffen verhogen naar Engels model, moet je kijken hoe snel het hier veranderd. Vorig jaar bij de wedstrijd Man.City tegen Liverpool geweest. Het vak met Liverpool supporters helemaal vol, achter een hekje van een meter hoog. Stonden gewoon voor de wedstrijd handen te schudden met Man City supporters, het fluitje gaat en ze staan vervolgens 45 minuten met schuim op hun bek. In de rust weer normaal onderling en dan weer 45 minuten helemaal los gaan. Liverpool verloor met 4-1 maar de supporters schudden elkaar na de wedstrijd de hand en gaan gewoon naar huis. Heerlijk om mee te maken zo iets. Moet hier toch ook kunnen?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:25
    hahahaha ik ga ongeveer 3 keer per jaar naar Millwall , daar hebben ze meestal wel een leeg vak naast het uitvak
    bij thuiswedstrijden zitten de uit supporters bovenin het stadion op een apparte tribune achter de goal met niemand ernaast of eronder
    ook voor en na de wedstrijden zijn er vaak wel wat problemen
    the den ligt in bermondsey en dat is de achterbuurt van Londen , en voor en na de wedstrijd gaan ook de bewoners van die wijk zich ermee bemoeien
    maar inderdaad de straffen in Engeland zijn wel een stuk hoger als hier
    maar toch spelen er geloof ik 8 profclubs in Londen dat betekend ongeveer 4 thuiswedstrijden per weekend in 1 stad , maar toch zijn uitsupporters altijd welkom
    en uit supporters in Engeland betekend gewoon een vol uitvak
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    donderdag 19 juli 2018 om 16:19
    Je loopt al best lang mee dus vind het best opvallend, VP maakt graag uitlokkende titels, die een andere inhoud aangeven. Hij zegt alleen dat hij het volkomen eens is met Overmars.

    Edit: Zoek even de betekenis van Calimero op, je gebruikt het compleet verkeerd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:20
    Maar die ambitie hebben ze al jaren 😂
    Vind ik leuk
    tannat +13973
    donderdag 19 juli 2018 om 16:28
    Hoe in godsnaam lees je daar wat negatiefs in?
    De grootste calimero ben jij ogenschijnlijk zelf.
    Vind ik leuk
    isnake +2626
    donderdag 19 juli 2018 om 16:41
    Het is gewoon een gemakkelijke opmerking om mee te dissen, vandaar dat deze op de site ook heel vaak te pas en te onpas gebruikt wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:29
    Hij reageert op een opmerking die Overmars gemaakt heeft "wij willen het Bayern München van Holland worden" en eigenlijk zegt hij wat veel Ajax fans al jaren roepen "we hebben zoveel geld maar halen geen prijzen, investeer eens", dat gebeurt nu, wat nog geen garantie op succes is maar wel de basis, ik zie niet in wat v. Geel verkeerd zegt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    donderdag 19 juli 2018 om 16:30
    Val lekker die NOS cunt aan die het nodig vindt op de Feyenoord Open Dag over Ajax te gaan hebben.
    Ik had die lul met microfoon en al de Kuip uit laten pleuren. Kom maar weer terug bij Feyenoord-Ajax als je zonodig over ajax wil praten.
    Vind ik leuk
    Cappie +7394
    donderdag 19 juli 2018 om 16:39
    Sorry Foebele, maar ik lees die Calimero opmerking niet zo...
    Ik denk toch echt dat dit met interpretatie te maken heeft. Je kan het ook gewoon positief/normaal lezen en dan zegt hij niet zoveel verkeerds.
    Vind ik leuk
    Farmer +12802
    donderdag 19 juli 2018 om 16:42
    Zie dit als weer zo'n klepperende pleedeksel-interview in de komkommertijd..

    Wat Ajax nu doet, had het 2-3 jaar geleden al moeten doen: Het noodplan er bij halen: Die beurs eens goed trekken!

    2 jaar zonder échte prijs is eigenlijk al rampzalig genoeg voor een club van jullie omvang, dat het zelfs zó lang moet duren eer men eens ingrijpt.

    En laten we eerlijk zijn: Het zijn nette bedragen die Ajax op tafel legt, maar ook niks extreems toch?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17317
    donderdag 19 juli 2018 om 16:51
    Wat zegt van Geel hier nu voor vreemds dan dat jij helemaal in de bekende vlekken schiet?
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1478
    donderdag 19 juli 2018 om 16:55
    Ik vind zn opmerking hartstikke reëel. Heeft niks met calimero te maken. Als je met zulke mogelijkheden voor vier jaar niks wint, neemt de druk toe en dan moet je wel het kapitaal op het veld zetten. Niks geks aan zijn opmerking.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    donderdag 19 juli 2018 om 17:06
    Ik ben geen fan van Geel, maar hij heeft zich toch netjes uitgedrukt.
    niets mis mee hoor
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    donderdag 19 juli 2018 om 17:09
    Geel heeft niets gezegd dat onbehoorlijk genoemd kan worden.
    Hij heeft zich keurig uitgedrukt.
    En dan ben ik geen fan van Geel. Integendeel
    Vind ik leuk
    DrDeef +2208
    donderdag 19 juli 2018 om 17:23
    Als het hem gevraagd wordt geeft hij antwoord. Denk jij dat Mark zo met miljoenen had gesmeten als Ajax de afgelopen 2 jaar kampioen was geworden? Je gilt maar wat.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2549
    donderdag 19 juli 2018 om 17:31
    Zo, gevoelig snaartje geraakt?
    Vind ik leuk
    klick +953
    donderdag 19 juli 2018 om 18:32
    hahaha komt door jullie grote mond alweer voor het seizoen begonnen is!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:51
    Totale bulshit opmerking, Bayern is europese top en dat gaat Ajax met al het geld van de wereld nooit worden. Heel simpel, onze competitie is gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 19 juli 2018 om 20:57
    Je snapt duidelijk niet wat men bedoelt met het Bayern van Nederland...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:53
    Oh Jawel, dat maakt de vergelijking zo dom.
    Vind ik leuk
    Adjab +989
    donderdag 19 juli 2018 om 20:53
    Laat tie nou eerst een jong Feyenoord opzetten dan heeft tie straks wat spelers wat mss geld gaat opbrengen kan tie wat meer doen.van Geel hoeft zich niet zo'n zorgen te maken 1 x in de 18 jaar kampioen is niet hogen target
    Vind ik leuk
    Caniggia +951
    donderdag 19 juli 2018 om 21:14
    Beetje jammer dat een Van Geel zich zo laat gaan.Had de beste man toch een tikkeltje hoger ingeschat. Maar blijkbaar hoort hij ook tot de jaloerse categorie.Zelf ook alles aan elkaar kopen,maar dan mag het opeens.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:53
    Grappig, maakt eigenlijk niet zoveel uit wat van Geel zegt, Ajaxieden zoals jij zijn al heel snel op hun kleine teentjes getrapt en zeker door een Feyenoorder die gewoon realistisch een feit weergeeft!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:02
    Het zit die neuzen wel echt diep zeg....4 jaar niXXXX!!!! En dan met zijn allen vind ik leuk drukken want wij zijn groot en jullie niet...huilebalken!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:26
    Heeft niks met calimero te maken domme foebele-kneus
    Volgens mij heb je het stuk niet eens gelezen of kan je niet lezen.

    Hij zegt ook vanuit ajax standpunt het te begrijpen en ja die 4 JAAR is gewoon DE KEIHARDE WAARHEID en daar ben je wel erg zuur over zeg!.
    En al die andere kneusjes je maar liken pfffff likken zou je eigenlijk moeten zeggen .......Triest volk!.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 03:32]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22227
    donderdag 19 juli 2018 om 16:06
    Ok
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2562
    donderdag 19 juli 2018 om 16:06
    Overmars, de Dieter Hoeness van Ajax... wat gebeurde er ook al weer met hem?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Simpele ziel.. Het is Uli Hoeneß
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2562
    donderdag 19 juli 2018 om 16:11
    Aldus de knakker
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 19 juli 2018 om 16:18
    Hahaha :-)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1733
    donderdag 19 juli 2018 om 16:07
    Er heerst #wanhoop in de 2e voetbalhoofdstad van Nederland bedoelde de heer van Geel..koop er 1, koop er 2, koop er 3, koop er 4, koop er....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    donderdag 19 juli 2018 om 19:51
    Ik hoor geen onrust bij Feyenoord hoor? En ook bij de derde voetbalhoofdstad van Nederland Eindhoven is er geen wanhoop. Ze weten dat ze kansloos zijn tegen de fucking nr. 1 voetbalhoofdstad van Nederland Amsterdam!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1733
    donderdag 19 juli 2018 om 19:52
    Proost op je aankopen !!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:33
    Al 4 jaar kansloos of ............
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1437
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Hahahahha wat een lef die van geel ... als je 4 jaar geen prijs pakt ..... feyenoord had18 jaar geen prijs gepakt , hoe onnozel kun je zijn zeg raar want van geel kwam tot nu toe altijd over als een intelligente man
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Leeuw +6234
    donderdag 19 juli 2018 om 16:09
    Hij reageert vanuit ajax oogpunt. Dat snap je toch wel?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1437
    donderdag 19 juli 2018 om 16:10
    Naief ???
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:15
    en wat vind je van de opmerking van Overmars dan? want volgens mij begon Marc zelf als eerste met achterlijke opmerkingen te strooien..het bayern van nederland worden...lachwekkender dan dat gaat het niet worden. maar het erge is dat hij dat serieus meent.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22227
    donderdag 19 juli 2018 om 16:18
    Daar is toch niks mis mee als dat je ambitie is? Je wil toch graag groeien als organisatie? Je wil daarbij toch een voorbeeld hebben waar je naartoe zou willen groeien?

    Mensen die dergelijke ambities gewoon niet willen snappen.... mij een raadsel.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:25
    Zeker, heel goed ambitie te hebben. Maar het mag ook wel enigzins op realiteit gebaseerd zijn.
    jaren geleden met de cruijf revolutie was de uitspraak dat ze binnen een x aantal jaar weer bij de europese top zouden aansluiten. Zelfde soort kansloze luchtfietserij als dit waar niks van waar wordt. dus ja..ambitie leuk, maar dit is een lachwekkend luchtkasteel
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22227
    donderdag 19 juli 2018 om 16:40
    Die ambitie van Cruijff is prima geweest, alleen ruimschoots onderschat door de verrotte markt die is ontstaan.

    Clubs die mega tv gelden kregen en dus ook overal konden wegkopen.

    In het tempo waarop werd verkocht kon nooit goed worden teruggekocht of er lag een RvB dwars of er moest alleen maar jeugd doorstromen etc.

    Allemaal oorzaken, mede de onderschatting, waardoor het niet is gelukt.

    Er is nu voldoende vlees op de botten om weer te proberen die stap te maken, dat mag je best uitspreken, dat houdt je gewoon ook scherp.

    Ik persoonlijk zie er niets, verkeerds in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:33
    Ajaxroermond jezus man wat ben jij oerdom ,ben je familie van foebele of zo?.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 03:34]
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1437
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:48
    Feyenoorder uit mokkum wil jij je grote mond even houden en wat is een foebele ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:59
    De domste limbo hij is gevonden gefeliciteerd roermond (en voor een domme limbo-jood hoeft niemand te zwijgen).
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 19 juli 2018 om 16:11
    Hij moest weer even credits verdienen bij de Feyenoord fans.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:34
    18 jaar geen prijs dus de uefa cup winnen is geen prijs? In 2002 nog altijd de laatste (en trouwens ook de eerste) nederlandse club met een europeese prijs ajaxhoermond.

    Als je niet weet waar je over praat ga dan lekker carnaval vieren in de kolenmijn om de hoek sukkeljood!.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Maar Van Geel begrijpt blijkbaar niet dat de Feijenoord aanhang ook aankopen van een fatsoenlijk niveau willen zien. Misschien moet hij minder willen begrijpen en meer gaan doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:09
    Met welk geld?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    donderdag 19 juli 2018 om 16:12
    Goede vraag. Maar het is toch onbegrijpelijk dat er in Twente investeerders zijn die miljoenen op tafel leggen en in Rotterdam met zijn havenbaronnen niets kan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 19 juli 2018 om 16:18
    Geen enkele "investeerder" investeert puur en alleen geld in aankopen. Ook in Twente niet.

    Hooguit die Boekhoorn bij NEC. Maar daar vraagt-ie volgens mij wel rendement op terug.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    donderdag 19 juli 2018 om 18:51
    Van Nijmeegse familie heb ik begrepen dat Marcel Boekhoorn op het sterfbed van zijn vader (een groot NEC-fan) de club te helpen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    donderdag 19 juli 2018 om 16:38
    ja... dat havenbaronnen idee dat ook maar boven blijft komen.
    Was in de jaren 80 misschien leuk maar ga maar eens onderzoeken wat in de Rotterdamse haven in wiens handen is.
    De paar die er nog zijn, hebben Feyenoord een jaar of 8 geleden al gered.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:25
    Die zogenaamde havenbaronnen zijn Chinezen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6234
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Mooie reactie van Van Geel. Wat moet je met die informatie? Feyenoord heeft een prima selectie en hopelijk kunnen ze daarmee lang mee in de ED.
    Vind ik leuk
    jepo10 +704
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Zoveel lef als je 1 keer kampioen wordt in 19 jaar
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:09
    Wat zijn de ambities van mevrouw van Geel...die hoor je maar niet?
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    donderdag 19 juli 2018 om 16:09
    Overdwars is een kneus
    Vind ik leuk
    Bizzy +21453
    donderdag 19 juli 2018 om 16:10
    Het verhaal van Bayern horen we al jaren. En ze maken het nog steeds niet waar.

    Wat mij betreft stelt Ajax hun ambities nog even uit.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:14]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5001
    donderdag 19 juli 2018 om 16:11
    Al had Ajax wel titels gewonnen laatste jaren dan was de ambitie hetzelfde, simpelweg om Europees proberen aan te haken want we hebben een inhaalslag te maken! Die Europese finale was een mooie opsteker in het geloof dat het nog steeds mogelijk is! 4 jaar geen titel is voor andere een onderwerp, bij Ajax zijn ze maar met één ding bezig en dat is in het heden hard werken om mooie dingen te bewerkstelligen voor de toekomst!
    Dat vGeel zoals veel supporters kortzichtig reageren over 4jaar geen titel haha, het zegt ook wel dat er een dieperliggende jaloezie is..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    donderdag 19 juli 2018 om 16:11
    Van Geel heeft gelijk. Hij kijkt naar zijn club en roeit met zijn riemen.
    Wat een ander wil doen moet hij weten.

    Ik las ergens (zal wel rtlz zijn of iex.nl) dat mensen die in financiële nood komen, mensen zijn van wie de buren een grote som geld hebben gewonnen.
    Ze willen ook dat bestedingspatroon hebben en gaan zich in de schulden steken.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    donderdag 19 juli 2018 om 16:13
    Lachwekkende uitspraak.
    Komen nog niet in de schaduw van Bayern
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    donderdag 19 juli 2018 om 16:17
    Veel te netjes die Van Geel
    Open dag Feyenoord, komt er weer zo'n NOS cunt vragen over Ajax stellen.
    Pleur. Lekker. OP
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11311
    donderdag 19 juli 2018 om 16:25
    "You have Ajax face" ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:28
    Dat zei je eerder ook al. Over de meest succesvolle club worden de meeste vragen gesteld, maar dat is logisch.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    donderdag 19 juli 2018 om 18:43
    Nee hoor. Deze hier was de eerste keer.
    Dat er hierboven iets soortgelijks staat klopt, maar dat was de 2de.

    En nee, het is niet logisch om op een Open dag van Feyenoord vragen over andere clubs te gaan stellen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:27
    En zo is het precies.......
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:27
    Van Geel heeft geen netwerk het zijn altijd bekenden of oud bekenden die hij binnen weet te halen. Zonder spelers met Feyenoord clubliefde was er amper wat met scoutingskwaliteit. Dus van Geel kan zich maar beter een beetje bescheiden opstellen die blaaskaak. Haal / scout eens een Suarez, Lozano, of iets anders van de buitencatogorie dan mag je weer serieus meepraten
    Vind ik leuk
    Bhj +1908
    donderdag 19 juli 2018 om 16:32
    Hij heeft gelijk en Overmars ook. Ook al had je niet 4 jaar droog gestaan.

    Je geld moet op het veld staan, het is de afgelopen 3 jaar belachelijk geweest dat dit niet op het veld stond, maar op de bank.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2608
    donderdag 19 juli 2018 om 16:34
    Mijn god, heeft iedereen hier zand in de kut? Jullie gedragen je als een stel wijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:38
    Als Ajax Net als Bayern Munchen wil worden, dan is dat de doodsteek voor onze competitie. Internationaal krijgen ze ook geen aansluiting, want geen enkele internationale voetballer wil op kunstgras of uit tegen FC Emmen of Fortuna komen voetballen...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:43
    2020/21 mag kunstgras niet meer. 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:40
    Hoge druk komend seizoen! Nu de spelers volgend jaar na weer geen prijs het bestuur!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:42
    Je klinkt een beetje zuur van Geel? Kijk je soms Geel van Jaloezie?
    Vind ik leuk
    Farmer +12802
    donderdag 19 juli 2018 om 16:49
    Open deur-antwoord op een vraagstelling die Ajax 2-3 jaar geleden al had moeten innemen. Wellicht hadden ze vorig jaar hun selectie dan wat meer intact gehouden, en gegokt op een CL-overwintering, waren ze nu rijker geweest als na de verkoop van Klaassen en Sanchez bv, een sterker(duurder) elftal, en een beter imago.

    Té snel voor die bedrijfswinst gaan, en het sportieve belang op het 2e plan gooien, dat is de stille rode draad geweest in het beleid-achter-de-schermen bij Ajax.

    Maar nu na 4 jaren zonder ook maar 1 echte prijs(Die EL-finale was leuk maar..weer nét niks hé?) kan het Bestuur het niet langer verantwoorden om wéér die hand op de knip te houden.

    Mensen betalen genoeg voor de kaartjes bij Ajax, dus daar mag men ook wel iets meer voor terugzien dan bv het afgelopen seizoen....

    Dat een van Geel nu in een interview zó om een antwoord gevraagd wordt, is echt een niemendalletje. Alsof van Geel zich zo druk maakt over wat Ajax besteed.

    Komkommertijd-berichten... =zucht= Wanneer is de aftrap voor '18/'19?

    2 weekjes is de JC-schaal toch(Schoteltje? Dipsausbakkie? Sla-couvert? :P)
    En de week er op kan het weer los?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:50
    Overmars is een flapdrol
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:33
    Ok.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:54
    18 jaar....



    Pak snel je plek, en als je denkt dat ze voor de eredivisie gehaald zijn... wie ie er arrogant?
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +305
    donderdag 19 juli 2018 om 16:55
    Ws vatten allen neusjes hier dit op als een sneer richting Ajax. Maar volgens mij bedoeld hij dit niet zo. Helemaal prima toch dat als je als club knaken hebt, je er ook wat mee doet!
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    donderdag 19 juli 2018 om 17:02
    het zijn dan ook voornamelijk de ajax trolletjes zelf die hierop reageren :)

    Zielige ajax kindjes die nu stoer gaan lopen lullen en dan straks weer in Feyenoord of PSV topics de trol gaan uithangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:03
    Idd 4 jaar helemaal niets 😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:06
    Ach, wie het breed heeft, laat het breed hangen.
    Vind ik leuk
    Kwal +676
    donderdag 19 juli 2018 om 17:22
    Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:44
    haha, held😉
    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    donderdag 19 juli 2018 om 17:51
    In alle paniek wordt er nu veel geld gespendeerd. Echter moet het beleid wel goed zijn, wilt Ajax het Bayern van Nederland worden. Het Glasgow van Nederland is immers ook mogelijk.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1782
    donderdag 19 juli 2018 om 18:06
    Martin van Geel reageert wel erg vaak op uitspraken die door Ajax zijn gedaan.
    Hij had datgene natuurlijk ook wel gewild bij Feyenoord.
    Echter moeten de Ajax-fans niet vergeten dat het geen enkele garantie geeft!
    Tadic en Blind zijn prima aankopen en ook Labyad zou nu als linksbuiten niet meteen een modderfiguur slaan maar toch ben ik niet gerust.
    Eerst zien en dan pas geloven, heb vaak genoeg een sterk Ajax gezien op papier wat gewoon op inzet, brutaliteit, felheid en mentaliteit werd afgetroefd door een team wat op papier veel minder was!
    Het is een zaak om nederig te blijven en respect te blijven houden voor de tegenstanders, hopelijk worden er eens 9 punten behaald in de eerste 3 wedstrijden want dat is voor Ajax al lastig genoeg de laatste seizoenen!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:21
    Hem worden ook vaak vragen over Ajax gesteld, door de Ajax media.

    Hij kan ook niks zeggen, maar dat is zo saai.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:20
    Hopelijk houden ze bij Ajax nog een paar dubbeltjes over, voor een volgende poging, volgend jaar.
    Vind ik leuk
    algarve33 +111
    donderdag 19 juli 2018 om 19:01
    Die hoeven niets over te houden maar gaan voor mij wel kampioen worden die durven teminste te investeren in goeie spelers, wij lopen wel weer 18 jaar achter de feiten aan, met zo,n goeie TD en technische staf.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:05
    Ajax kan weer opnieuw beginnen, Feyenoord kan gewoon verder gaan. De selectie is voldoende voor de ere divisie, van Feyenoord. Het zit niet elk jaar zo tegen, nu PSV weer eens.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    algarve33 +111
    donderdag 19 juli 2018 om 19:08
    Natuurlijk is de selectie goed genoeg voor de eredivisie maar niet voor het kampioenschap, je gaat het verschil al zien in de JC schaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:16
    Dat is gelukkig al snel dan. Maar ik geloof daar niks van.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:25
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂Het is hun goed recht om dat te zeggen. Ik begrijp het eerlijk gezegd ook wel: als je vier jaar geen enkele prijs pakt, zet je alles op alles om iets te bewerkstelligen."🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:36
    Kan iemand mij vertellen waarom inloggen via Facebook niet meer werkt?
    Maar een account aangemaakt inmiddels.
    Vind ik leuk
    algarve33 +111
    donderdag 19 juli 2018 om 18:59
    Wat een aangever zeg, wat moet die man blij zijn dat Kuyt er was anders had hij zeker geen kampioenschap gehad en waarschijnlijk ook 1 beker minder,ik ben Feyenoorder en ik vind dat hij dat zo niet moet vergelijken want voorlopig gebeurd er helemaal niets en als je een helicopter naar binnen laat komen met deze spelers en een herrie maker nou sorry dan ga je wel achteruit vind ik zou eerst eens naar je zelf kijken voordat je zoiets kan zeggen, je hebt een mega deal verknalt door te gokken opJörgensen je haalt een 19 jarige rechtsbuiten naar binnen die je helemaal niet nodig hebt is dat het enige wat onze scouts kunnen? als TD ben je niet geschikt sorry en neem de eer aan je zelf en rot op.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:33
    Zeer mee oneens.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24360
    donderdag 19 juli 2018 om 19:02
    Eigenlijk zegt Van Geel hier: Ik vind het wel begrijpelijk dat je zoveel geld in de zaak stopt om betere spelers te krijgen. Met andere woorden: De laatste vier jaar was Ajax gewoon niet goed genoeg. Natuurlijk is dat zo, door de bank heen genomen was er geen enkele mogelijkheid om maar enigzins te lijken op een steeds maar weer opnieuw kampioen wordend Bayern München. Dat gaat dus nu veranderen volgens Overmars. Wel, ik ben zeer benieuwd hoe dat uitpakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:34
    Ajax hoopt door goede spelers te kopen, op een hoger nivo te komen. Dat kan, maar het hoeft niet.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2342
    donderdag 19 juli 2018 om 19:05
    Alsof feijenoord zo geweldig draaide afgelopen seizoen meneer van geel ajax eindigde hoger 😂😂
    Vind ik leuk
    Barry10 +1402
    donderdag 19 juli 2018 om 19:17
    4 prijzen in 3 jaar voor Meneer van Geel.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2342
    donderdag 19 juli 2018 om 20:43
    Klopt maar had het over afgelopen seizoen... En overmars maakt geen opmerking naar van geel... Lijkt meer op jaloezie van feijenoord kant vind ik
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:35
    Dat ligt ook aan de vragen, die van Geel krijgt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:11
    De grootste arrogante blaaskaak van Ajax wordt begrepen door iemand van F oord. Dat is bijzonder.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1402
    donderdag 19 juli 2018 om 19:16
    Heerlijke opmerking Martin, zo mogen we het horen.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +158
    donderdag 19 juli 2018 om 20:07
    18 jaar lang moesten hun wachten. Doe mij maar 4 :)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:37
    Of 5 ... 6 ... 7 ... 8?




    9... 10 ...




    11...
    Vind ik leuk
    NESAFCA +158
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:55
    Als het maar minder is dan 18 ;)
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2342
    donderdag 19 juli 2018 om 20:45
    Inderdaad toch nog iemand met wijze opmerkingen in dit rijtje 😂
    Vind ik leuk
    Harry.f +358
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:48
    Verstandig gereageerd Van Geel. De talenten daar krijgen dus geen kans om door te stromen. De onvrede zal groeien.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2342
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:55
    Talenten krijgen juist de kans van de beek en de ligt bv en ze halen zelf een eigen jeugdspeler terug voor 20 miljoen noem dat maar geen kans geven 😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1492
    vrijdag 20 juli 2018 om 05:56
    Ik lees net de uitslagen van de oefenwedstrijd, Marc kan het beste Bayern München kopen.
    Vind ik leuk
    kees ee +659
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:17
    . . . bayern munchen ??, waren dat DIE duitsers van DIE afscheidswedstrijd ??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws