'Kadioglu negeerde vijf Eredivisie-aanbiedingen; Feyenoord en AZ hadden interesse'

    'Kadioglu negeerde vijf Eredivisie-aanbiedingen; Feyenoord en AZ hadden interesse'

    donderdag 19 juli 2018 om 17:15

    Diverse Eredivisie-clubs hebben geprobeerd om Ferdi Kadioglu over te nemen van NEC. Dat meldt het Turkse Milliyet. Het gaat om vijf clubs, waar Feyenoord en AZ bij horen.

    Kadioglu koos echter voor een transfer naar Fenerbahçe, maar had dus ook meerdere opties in de Eredivisie. Volgens Milliyet waren Feyenoord, AZ, sc Heerenveen, Vitesse en FC Utrecht geïnteresseerd in de achttienjarige spelmaker.

    Op het laatste moment mengde AZ zich in de transferstrijd, maar Kadioglu had zijn keuze voor Fenerbahçe al gemaakt. De transfer was op dat moment echter nog niet rond. Vitesse en Feyenoord werden vorig jaar al voorzichting gelinkt aan Kadioglu, die toen nog met NEC in de Jupiler League speelde. 

    Het is mogelijk dat Kadioglu spoedig gezelschap uit Nederland krijgt bij Fenerbahçe. Eerder zijn Georginio Wijnaldum, Luciano Narsingh, Bas Dost en Sven van Beek al aan de Turkse topclub gelinkt.

    Poll

    Logisch dat Kadioglu voor het buitenland heeft gekozen?

    (2098 stemmen)

    Plaats een reactie

    robertus +1922
    donderdag 19 juli 2018 om 17:19
    Doodzonde. Had 'm nog graag in Nederland bezig willen zien. Nu is het maar afwachten wanneer we weer iets van 'm horen. Desalniettemin: succes!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    donderdag 19 juli 2018 om 17:27
    In NLD blijven is ook geen garantie. Het is geen PL waar die heengaat.
    Vind ik leuk
    robertus +1922
    donderdag 19 juli 2018 om 17:31
    Nee, dat klopt. Maar bij de Nederlands subtop, zoals ik hierboven schrijf, had ie denk ik wel kansen gekregen om wat te mogen laten zien. Bij Fenerbache ga ik daar niet van uit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    donderdag 19 juli 2018 om 17:32
    Die zekerheid heb je helaas nergens. Niemand kan die garantie bieden. Ik vind het geen gekke stap.
    Vind ik leuk
    robertus +1922
    donderdag 19 juli 2018 om 17:32
    Ik zeg ook niet dat ik het gek vind. Schat z'n kansen in Nederland alleen wat hoger in.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    donderdag 19 juli 2018 om 17:34
    Dat kan je doen, ik schat ze 50/50 in. Hij heeft net zoveel kans in NLD als in Turkije. Ieder een andere opvatting Robertus. ;-)
    Vind ik leuk
    NvC +2280
    donderdag 19 juli 2018 om 17:29
    AZ was perfect geweest. Jammer maar goed, met Fener kans om kampioen en Europees te spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    robertus +1922
    donderdag 19 juli 2018 om 17:32
    Kans op spelen vraag ik me een beetje af. Maar hoop het voor die jongen!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:11
    Ook bij AZ was hij niet aan spelen toegekomen. Dan had hij bij jong gespeeld.. of speelt hij één van de jongens die er nu in staan uit de basis? Koopmeijners, til, mitsjøh of een vejinovic??? Zelfs de bank, jongens als seuntjens, krijgen dan nog voorrang. Komt zijn ontwikkeling niet ten goede.
    Vind ik leuk
    snorrepof +366
    donderdag 19 juli 2018 om 17:28
    Lekker centjes pakken in Turkije, groot gelijk Ferdi
    Vind ik leuk
    Foebele +51117
    donderdag 19 juli 2018 om 17:38
    Nummer 392819302717 die denkt de uitzondering te zijn.
    Vind ik leuk
    Dicky +18561
    donderdag 19 juli 2018 om 17:44
    En geef hem eens ongelijk. Nummer 392819302716 doet het tenslotte voortreffelijk.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +426
    donderdag 19 juli 2018 om 17:48
    Denk dat de kans nu groter is dat hij voor het Turks nationaal elftal gaat kiezen
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    donderdag 19 juli 2018 om 20:12
    Zou wel een bizarre keuze zijn aangezien hij al samen speelt met de nieuwe lichting die oranje gaat krijgen...waneer heeft Turkije voor het laatst iets laten zien op het internationale podium?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    mcmodd +21326
    donderdag 19 juli 2018 om 17:54
    Hij is nog wel erg jong voor Fener, maar ala, wie weet wordt hij daar een vroegbloeier? Ook ik denk dat AZ een goede optie was, maar het werd dus Fener en dat ligt toch in het land van zijn ouders. Dat is voor hem wellicht ook nog een reden geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:09
    Weer een speler die veel te jong vertrekt , heeft vorige jaar in de jupiler niks laten zien.
    Tot volgend jaar.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9589
    donderdag 19 juli 2018 om 18:22
    Had gewoon bij een subtopper aan de slag moeten gaan.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    donderdag 19 juli 2018 om 18:22
    Sukkeltje.
    Vind ik leuk
    klick +704
    donderdag 19 juli 2018 om 18:27
    ook weer voor een zak geld. pffff wanneer gaat het weer eens om de sport. succes met banken!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:48
    Back where he belongs.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4008
    donderdag 19 juli 2018 om 19:48
    AZ was wel een mooie elftal voor hem gezien je daar dus echt kan ontwikkelen en het zelf tot international kan schoppen.
    Wellicht dat ze zich op het laatste moment pas in de strijd hebben gegooid anders is deze stap moeilijk te verklaren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:19
    Als hij echt in zichzelf zou willen investeren dan zou AZ een goede keus zijn geweest. Echter heeft hij ook daar geen vooruitzicht op speeltijd in het eerste. Middenveld van AZ staat goed en is al op elkaar ingespeeld. Of AZ was te laat, of hij heeft toch bewust voor de centen gekozen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:05
    Deze jongen had denk ik beter nog twee jaar in Eredivisie kunnen blijven. Maar hij kan nu flink cashen in Turkije. Dat is ook wel verleidelijk. Begrijp hem ook wel aan de andere kant.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11666
    donderdag 19 juli 2018 om 21:16
    Vitesse had hem al lang kunnen halen, maar hadden geen interesse in hem. Hij speelt te wisselvallig en zal daar op de bank zitten.
    Vind ik leuk
    NvC +2280
    donderdag 19 juli 2018 om 22:14
    Denk ik ook... 🙈
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:11
    Als het niks wordt kom dan maar naar AZ :)
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +657
    donderdag 19 juli 2018 om 23:10
    Vreemd dat Twente geen bod heeft gedaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kadioglu negeerde vijf Eredivisie-aanbiedingen; Feyenoord en AZ hadden interesse'