'FC Barcelona bood tijdens WK miljoenenbedrag op uitblinker Golovin'

    'FC Barcelona bood tijdens WK miljoenenbedrag op uitblinker Golovin'

    donderdag 19 juli 2018 om 17:49

    FC Barcelona heeft tijdens het WK een bod uitgebracht op Aleksandr Golovin. CSKA Moskou bleek echter niet gevoelig voor dertig miljoen en heeft de club uit Spanje een nee verkocht.

    Dat meldt het Russische Championat. Golovin heeft tijdens het WK de interesse gewekt van diverse topclubs. De middenvelder kan inmiddels kiezen uit tien grote Europese clubs. Chelsea, AS Monaco en Juventus zijn eerder al genoemd en daar komt Barcelona nu bij. Duidelijk is niet of CSKA écht niet bereid is om Golovin te laten gaan, of simpelweg gaat voor het hoogst haalbare bedrag.

    Naar verluidt heeft Chelsea de beste papieren voor Golovin, omdat de Londenaren goede contacten onderhouden met CSKA. Eerder werd ook Vitesse gelinkt aan de uitblinker van het afgelopen WK, maar de vraag is of de club uit Arnhem daadwerkelijk kans maakt op zijn handtekening. Via Chelsea zou Golovin dan op huurbasis bij Vitesse terecht kunnen komen.

    Plaats een reactie

    ElStylisto +431
    donderdag 19 juli 2018 om 17:52
    Een leuke speler met verfijnde techniek. Schoot er een paar mooie ballen in dit afgelopen WK
    Vind ik leuk
    Aal +21338
    donderdag 19 juli 2018 om 17:52
    En die speelt straks in Arnhem! Dat wordt genieten... :-)
    Vind ik leuk
    Big Nibba +385
    donderdag 19 juli 2018 om 17:53
    Was het maar zo...
    Vind ik leuk
    ElStylisto +431
    donderdag 19 juli 2018 om 17:54
    Ik hoop het. Ben geen Vitessefan maar zo een speler geeft een enorme impuls aan onze competitie
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +619
    donderdag 19 juli 2018 om 17:53
    Waarom naar Juventus of Barcelona als je op Papendal kan gaan trainen?
    Vind ik leuk
    Aal +21338
    donderdag 19 juli 2018 om 18:03
    Juist.... heerlijk in de bossen, op het meest moderne trainingscomplex van Nederland. Prima toeven :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:21
    Waar en door wie wordt die prijs verdeeld? Aangezien Feyenoord en az dit ook roepen haha

    Wij van wc eend of is het Мы из туалетной утки?
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    donderdag 19 juli 2018 om 23:29
    Het trainingscomplex, daar doen ze het voor!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:07
    Vitesse krijgt alleen maar 3de rangs gratis spelers die overal mislukt zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    donderdag 19 juli 2018 om 18:44
    Zoals Mount?
    Goed verhaal man
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:11
    Traore ook, voordat hij bij ajax kwam via chelsea.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:19
    Nee zoals slakkie tikkie terug Blind
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:03
    Viteski maakt zeker wel kans. Met Chelski en gemeenteski achter je ben je erg sterkski.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:46
    Wauw ! Helemaal zelf verzonnen mehmet ?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    donderdag 19 juli 2018 om 22:00
    Een turk die zich Nederlander voelt en aanhanger van een joodse club is, je gelooft het zelf toch niet. Gewoon een fake account en een fakenieuws schrijver van denk.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:24
    Laat gaan , laat gaan . Er zitten zo veel verdrietzakken op dit forum . Er is geen redden meer aan .

    Hij is gewoon weer bang dat ajax aankomend seizoen er weer niks van bakt tegen vitesse
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    donderdag 19 juli 2018 om 23:30
    Klopt komen een aantal uit Nijmegen, Amsterdam, een paar uit Eindhoven en veel uit Arnhem.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:37
    Ik vind het mooi dat jij weer reageert ! Jij bent 1 van die hersen en leveloze mensen hier op het forum ! Past trouwens goed bij je club ... Maar als je niks te doen hebt kan je altijd nog gaan wandelen 4 dagen in het jaar
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    donderdag 19 juli 2018 om 23:53
    Wat een pijnlijke reactie weer! 😂 Allemaal schijnheilig daar in Arnep.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:11
    Jij bent schijnheilig , zeggen dat je voor nek bent , maar ondertussen op elk vitesse topic te vinden . zorg eerst maar dat jullie weer een keer terug komen voor je weer die grote mond opentrekt ...
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:13
    Ik gebruik mn vingers om te typen he, niet mn mond.
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:11
    Je moet trouwens geen spatie plaatsen tussen de laatste woord van je zin en het uitroep- of puntteken. Overigens is het “leveNloze” (je ben de N vergeten) en heb je een punt of uitroepteken vergeten achter je laatste zin. Mooi he dat ik weer reageer. 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:12
    Ok dikke van dalen !
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:16
    *Oke
    *Dale (zonder N)
    *Dat is alleen een woordenboek, een zinsopbouw boekje mag ook wel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:26
    Nerd ! Kennis van je toetsenbord heb je wel , ben je niet achter weg te slaan... Maar ga je nog een keer een leven zoeken of hoe zit dat ? Ik durf te wedden dat je zonder je toetsenbord gewoon een schijtert bent.
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:55
    Wel rake klappen met je “ Nerd” en “ga je nog een keer een leven zoeken” opmerkingen. 😢 Trouwens is dat iets Arnheps om meteen de weg naar een fysieke confrontatie te ‘bewandelen’? 🤔
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:10
    😂😂 ik heb nooit gezegd dat ik een ' fysieke confrontatie ' met je wil .... Maar je antwoord zegt voldoende 😂😂😂 kruip gauw weer achter je scherm , internet held . Tegen iedereen praatjes voor 10 , maar toch wel een beetje een bangerik
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:16
    Nee klopt je was gewoon nieuwsgierig naar mijn persoon zonder toetsenbord. 😉 Lekker schijnheilig weer. 👏
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:17
    Ok broekenboutert
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    vrijdag 20 juli 2018 om 05:11
    👍
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:28
    Niet op reageren, die gast zit hier met veertig accounts zijn gal te spuwen op de mooiste club van Gelderland. Dat heet het nijmeegse Calimero syndroom.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:20
    Hahahaha dat meen je niet ? Ik zei toch dat hij geen leven heeft... Ik vind het mooi dat je dat bevestigd, maar nu weet je ook dat het verder een bang persoon is 👍🏻
    Vind ik leuk
    VA1 +1749