'Prachtig dat ik mijn ervaring bij een Nederlandse topclub mag overbrengen'

    'Prachtig dat ik mijn ervaring bij een Nederlandse topclub mag overbrengen'

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 08:21vr 20-07-2018 om 08:21

    Reinier Robbemond krijgt soms nog steeds opmerkingen van PSV-spelers over de historische 5-0 nederlaag tegen Willem ll van afgelopen maart. Robbemond was toen interim-trainer van Willem ll. Nu is hij assistent-trainer in Eindhoven.

    "En dan te bedenken dat ik niet eens helemaal tevreden was over de voorbereiding op dat duel", lacht Robbemond tegen het Eindhovens Dagblad. "Een paar spelers begonnen hier in Zwitserland zelfs nog over die 5-0."

    Willem ll ging onder Robbemond als een raket, maar toch wilde de club niet met hem door. "Dat ze niet verder met me wilden, is hun goed recht. Ik had mijn ambities om hoofdcoach te worden wel eerder aangegeven. Daarna ben ik zelf ook verder gaan kijken."

    Robbemond speelde als speler voor Dordrecht '90, FC Utrecht, AZ en De Graafschap. Daarna was hij jeugdtrainer actief bij AZ (jeugd), Jong AZ, FC Oss en Willem ll (assistent). "Daar ben ik trots op. Dat ik nu mijn ervaring bij een Nederlandse topclub mag overbrengen, is prachtig."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Bizzy +21314
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:28
    Die 5-0 was lachwekkend. Psv onwaardig.
    Vind ik leuk
    Pluspot +106
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:31
    Ok!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:43
    Was een ernstige off day allemaal voor de wedstrijd hun vrouwtje lopen dekken ofzo haha
    Vind ik leuk
    Bizzy +21314
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:57
    Tenminste een keertje gescoord :)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2008
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:16
    Hahaha
    Vind ik leuk
    benny-boys +1301
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:15
    Maar Willem II speelde ook ECHT goed en ik was erbij.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21314
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:31
    Dat maakt het alleen maar erger :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:47
    Ik als NAC-er, heb toen zelfs genoten van Willem 2
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33630
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:28
    Gun die tilburgers ook eens wat
    Vind ik leuk
    KOudman +382
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:55
    Begrijp nog steeds niet dat robbemond weg moest bij Willem II. Koster is zeker geen misselijke trainer, maar de prestaties van robbemond vorig seizoen gaat hij niet evenaren
    Vind ik leuk
    benny-boys +1301
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:17
    Dit jaar dan ook maar tegen Ajax proberen want uit hebben we ook
    al eens gewonnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173799
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:56
    If you can t beat them buy them
    Vind ik leuk
    RtdDub +13560
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:59
    "Willem ll ging onder Robbemond als een raket,"

    Ja, die 1-5 tegen Feyenoord's reserves ging ook lekker.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +766
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:35
    In die 5-0 zat alles tegen wat maar tegen kon zitten voor PSV, ben achteraf blij dat alle ellende in 1 wedstrijd samenkwam zodat het ons maar 3 punten heeft gekost!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3263
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:05
    De opvolger van tenhag, past in het (haar)profiel🤣.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws