Ten Hag gaat in op dilemma's: 'Dan liggen zijn kansen voor het grijpen'

    Ten Hag gaat in op dilemma's: 'Dan liggen zijn kansen voor het grijpen'

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 11:30vr 20-07-2018 om 11:30

    Ajax speelde donderdag zijn laatste twee oefenduels voor het cruciale treffen met Sturm Graz, maar trainer Erik ten Hag kampt nog met een hoop dilemma's. Hij moet onder meer kiezen tussen Kasper Dolberg en Klaas-Jan Huntelaar.

    De routinier mocht opdraven tegen Premier League-club Wolverhampton Wanderers, terwijl de Deen de kans kreeg tegen Walsall uit de League One. Toch is de beslissing nog niet gevallen. "Het ligt nog open", zegt Ten Hag in het Algemeen Dagblad. "Kasper is een fantastische speler die je de ruimte moet geven. Klaas weet dat, maar het is ook zo dat Ajax de meeste punten heeft gehaald met hem in de basis. Als hij zijn gebruikelijke niveau haalt, dan liggen zijn kansen voor het grijpen."

    Ten Hag moet voorin ook een oplossing vinden voor de schorsing van Zakaria Labyad. In het oefenduel met Wolverhampton maakte Noa Lang een prima indruk, maar tegen Sturm Graz lijkt de coach een andere oplossing te zoeken. "Hakim heeft op het WK ook op een andere positie gespeeld. Op rechts. En David Neres kan bijvoorbeeld ook op de linkervleugel uit de voeten."

    Daarnaast is het afwachten of Daley Blind kan starten. "Het is pas de eerste week dat Daley met ons heeft meegetraind. Maar het was voor hem zinvol om 45 minuten te voetballen." Mocht Blind niet in de basis staan, dan vormt waarschijnlijk Frenkie de Jong, Perr Schuurs of Maximilian Wöber een duo met Matthijs de Ligt.

    Lees ookTen Hag moet puzzel leggen: 'Drie, vier, vijf posities waarover ik twijfel'

    Poll

    Gaat Ajax zich plaatsen voor de volgende ronde?

    (9096 stemmen)

    Plaats een reactie

    Iefmeister +7869
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:36
    Dus die moet weer eerst twee jaar aan het ajax systeem wennen? Terug naar het tweede met die lapzwans.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1847
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:37
    Dat kan niet meer met de leeftijdsgrens ;)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:57
    Tweede niet naar jong. Dat zal hem leren.
    Vind ik leuk
    14forever +8671
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:23
    Hahahahahah ik lig helemaal in een deuk hier. De slechtste grap ooit hier.
    Vind ik leuk
    Iggy +3996
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:52
    Aldus een lapzwans pur sang.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1847
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:36
    Met dit team moet de cl voor ajax echt wel goed komen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:39
    Maar met deze trainer.... Ik ben bang van niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:49
    Ach, ach, Ten Hag....
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:52
    Precies Ten hag moet gewoon weg heb geen hekel aan die man maar vond Keizer nog beter !
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:55
    Ik vond Keizer zeker beter! Met Keizer hadden we echt een geweldige trainer voor de toekomst! En nu met Ten Hag....
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:46
    Ik heb me twijfels over Ten hag niet dat ik het die man niet gun maar had dan liever Keizer gehouden lag volgens mij beter in de groep en Ajax ging steeds beter spelen ! En ze hadden beter een ervaren trainer kunnen aantrekken
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:39
    3e voorronde loot je tegen topteams.Gaat lastig worden ben ik bang.
    Vind ik leuk
    HanV +4627
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:08
    In wat de UEFA de derde voorronde noemt zijn ze nog geplaatst, in de vierde niet, dan kunnen ze (afkloppen) Benfica, Basel of Kiev (als een van de andere ploegen faalt) treffen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:23
    Ik ben bang dat wij het niet gaan redden. Het ziet er erg hopeloos uit hoor. Neem me niet kwalijk maar heb totaal geen vertrouwen in Ten hag. Hij maakt met zijn opstellingen een zooitje van !
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1128
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:12
    Wanneer dan precies? Hij heeft deze hele voorbereiding niet in zijn gewenste formatie kunnen spelen. Dat er +- 5 wk spelers bij lopen + nieuwe spelers zonder ritme of nog vakantie kan hij toch niks aan doen? Daarbij waren f de jong, vd beek en dolberg nog geblesseerd. Ik zeg niet dat ik mega veel vertrouwen heb, maar op basis van deze voorbereiding oordelen is denk niet geheel terecht ....
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12809
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:11
    Lees het stukje over Labyad maar.
    Hoeveel meer voorbeeld wil je hebben?

    Labyad is een aankoop....
    Maar omdat die geschorst is, is de oplossing Neres die het aan de rechterkant eind vorig seizoen uitstekend deed te verhuizen naar de linkerkant, Ziyech moet dan op de plek van Neres gaan spelen terwijl die inmiddels bijna 2 jaar middenvelder is en op de plek van Ziyech komt ook nog een ander te staan. Hij zegt het niet, maar waarschijnlijk Tadic die nog nooit in het elftal heeft gestaan!!

    Dat voetbalt dan lekker als niemand ooit met de dan meest bepalende middenvelder heeft gespeeld, een rechtsbuiten die eigenlijk op het middenveld hoort, een linksbuiten die beter is als rechtsbuiten en vreemde centraal in je elftal. En direct daar achter Blind die tot nu toe 45min met dit elftal op het veld heeft gestaan en van een ploeg komt die totaal anders (zeer verdedigend) speelde.

    Ik zou bijna zeggen, leuk experiment voor een oefenwedstrijd maar het gaat wel om kwalificatie CL.



    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1128
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:07
    Ja klopt, maar hoe had jij het gedaan dan? Welke andere opties heeft hij? Als hij Ekkelenkamp? erin zet moet je heel Nederland eens horen. ‘ waArom geen blind!???! Met 1 been is hij nog beter dan .... dus ja, ga er maar aan staan
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12809
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:14
    Ziyech op zijn plaats laten staan, Neres op zijn plaats laten staan, Tadic (hangende) linksbuiten

    Dan heb je redelijk het elftal staan dat elkaar nog kent van vorig jaar met Tadic op de plek van Kluivert. En kun je Blind evt nog ergens inpassen. En zou heerlijk voor Huntelaar moeten zijn als Neres de aanvoer vanaf rechts aanlevert, Ziyech met de steekbal vanaf het middenveld en Tadic vanaf de linkerkant

    Eigenlijk een beetje hoe moeilijk kun je het maken als het ook eenvoudig kan
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1128
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:17
    Ja maar wie zegt dat hij dat niet doet? Ben het hierin volledig met je eens overigens
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:37
    Die winnen wel tegen storm in een gras water.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:38
    Met Huntelaar, Neres, Labyad, Tadic en van de Beek in je basis, is een garantie voor genoeg goals om kampioen te worden. Als ik het iemand gun om voor de eerste keer in zn carrière kampioen te worden, is het Klaas wel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:42
    Nou Huntelaar is het beste wel vanaf prima kerel dat wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:45
    Goed genoeg voor nog een jaar eredivisie
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:42
    Nou wij niet die lama
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:46
    Had ik ook niet verwacht van een psv'er
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:43
    Als dat over Huntelaar gaat.. wie is dan ook zo snugger om die kerel voor een schijntje aan ons te verkopen? Het bleek een topspits. Daar hebben zowel wij als Ajax veel profijt van gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:45
    Die heeft jullie ook veel titels gebracht en over het buitenland zullen we het maar niet hebben met jou topspits
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:51
    Ja want bij Heerenveen verwachten we de landstitel.. doe eens even realtisch. Bovendien redt je dat niet met 1 speler.

    Het gaat ook helemaal niet om het aantal titels. Want daarin ben je afhankelijk van je team. Maar kijk je puur naar de individuele kwaliteiten.. dan zie je een echte goalgetter. Bij ons, bij Ajax en bij Schalke. Dat PSV daar destijds een grote fout heeft gemaakt is duidelijk, maar ach dat gebeurd wel eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:38
    Dolberg is in potentie een geweldige spits! Fantastische mentaliteit! Als je hem het vertrouwen geeft gaat hij er zeker rond de 30 maken aankomend seizoen.

    En nog ff een vraagje heb de wedstrijd tegen Walsall niet gezien heb alleen gezien dat we 2-0 verloren, maar hoe waren talenten als Gravenbergh, Ekkelenkamp en Botman die wel speelde zag ik?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:42
    VP EDIT: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:44
    Wat ben jij aan het zuigen man, lekker trollen vandaag?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:42
    Volg je Ajax uberhaupt wel ? Zo te zien niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:44
    Ik kon de wedstrijd niet kijken gister daarom ben ik benieuwd hoe de talenten waren... Mag toch wel? En ik volg normaal gesproken alles en alle oefenwedstrijden alleen kon deze wedstrijd niet zien... Dus wat een onzin!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:51
    Als je dan vaker kijk zie dat Dolberg alleen maar op de grond ligt en met zijn haren ruzie heeft en maar een beetje rondsjokt op het veld die gozer voegt totaal niks meer toe ! Verliest bijna elk duel loopt zich om de haverklap vast slecht aanspeelbaar ! Prima gozer maar goed prima gozers hebben ze genoeg bij Ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Ik vind hem een goed schot hebben, is sterk, kan goed koppen, heeft een neusje voor de goal, laat zich niet gek maken, heeft in tegenstelling tot Huntelaar veel minder aanvoer van de zijkanten nodig, want kan zijn eigen kansen creëeren.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:03
    Dat wel ja een hard schot heeft die zeker en koppen kan die ook en is ook snel maar laatste tijd is het er allemaal gewoon niet meer
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:05
    Miss, omdat Bergkamp weg is? Die maakte hem wel telkens beter als aanvallers trainer. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met Dolberg!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:07
    Zou zomaar kunnen ik weet het niet Dolberg lijkt er gewoon geen zin meer in te hebben.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:48
    Huntelaar is een pure afmaker, wat dat betreft kan Dolberg meer. Maar Ajax heeft juist een pure afmaker in Europa nodig en dat is Dolberg in mijn ogen jammer genoeg niet en Huntelaar is helaas niet meer de Hunt van een paar jaar geleden.

    Ajax had best een gok kunnen wagen met die Johnsen van ADO.
    Vind ik leuk
    Springbok +1264
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:55
    No offense, #COYS onder elkaar, maar werd de wedstrijd tegen Walsall uitgezonden dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:00
    Weet ik eigenlijk ook niet. Je kon hem in ieder geval een livestream op het YouTube kanaal van Ajax kijken, want daar laten ze elk oefenduel live zien.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:03
    Youtube Ajax kanaal live stream
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:44
    En als Dolberg minder dan 20 maakt, dan blijkt dat Ajax dus beter 16 mijloen aan een spits had kunnen uitgeven.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:49
    Denk dat Dolberg er met moeite 3 gaat maken als die uberhaupt nog gaat scoren zelfs tegen amateurs lukt het hem niet meer ! Hij heeft ook een hele rare uitstraling net of die zoiets heeft van fuck voetbal
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:02
    Dolberg loopt sinds 2015 bij Ajax en heeft onder Bosz mede door het goede spel van Bertje Traore een aantal goede wedstrijden gespeeld.
    Maar verder is het nooit iets geweest en zal het ook niet meer worden.
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:39
    Ik ben blij dat ''we'' eerst thuis moeten. Met het stadion erachter moet het toch wel lukken? Deze wedstrijd is al weken lang uitverkocht. Aan de support zal het niet liggen. Vol gas d'r op!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:41
    Moet lukken toch stadion vol met al die toeristen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:45
    Een PSV-er die dit zegt.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:49
    Heb je ook minder kans dat ze die top briljantjes niet uitfluiten
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:49
    VP EDIT: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:58
    VP EDIT: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    Sluisje +824
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:25
    Zielepoten........
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:39
    Dit ziet er niet goed uit voor onze Amsterdamse vrienden. Hoop toch wel dat het ze lukt om Europees voetbal te halen.
    Psv zit sowieso in de groepsfase Europaleague, dus als Ajax het niet haalt, zijn ze in de competitie wel erg in het voordeel.
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:47
    Alleen daarom hoop je dat Ajax Europees haalt, en niet gewoon omdat het goed is voor het Nederlands voetbal wat triest zeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:40
    Wie van de twee maakt niet uit ze zijn zelfs nog minder dan onze Luuk 40 ml en je mag Luuk hebben
    Vind ik leuk
    Sluisje +824
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:27
    Die duikelende idioot willen we we voor 40K nog niet hebben......
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:40
    Ik vind niet dat je je oefenpotjes serieus neemt als je spelers op andere posities speelt en niet met je volwaardige elftal speelt. Ik snap best dat er 1 of 2 spelers niet bij zijn vanwege het WK maar om je "volwaardige" elftal nou alsnog voor de helft volschopt met spelers van Jong Ajax dan ben je niet serieus bezig. Buiten dat, weer frenkie in de verdediging terwijl je daar hoogstwaarschijnlijk met wober of blind gaat spelen, waar ben je dan mee bezig? Waarom oefen je dan niet met donny en frenkie op het middenveld maar met lang en mazroui terwijl hij juist weer op de plek van kristensen zou meoten staan, ik kan daar echt niet bij hoor. Als ik Ten Hag dan dit soort uitspraken zie doen dan vind ik het niet gek dat veel mensen geen vertrouwen in je hebben.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:41
    Het is geen dilemma Huntelaar of Dolberg. Altijd Dolberg is de oplossing. Buiten dat Huntelaar 2 jaar eerder had moeten komen in plaats van geld incasseren door te banken bij Schalke, is die duidelijk gehaald als 2de spits. Geef Dolberg het vertrouwen, niet deze onzin.

    Oplossing voor de schorsing van Labyad is helemaal niet nodig. Het is juist een zege dat hij geschorst is en niet geforceerd opgesteld gaat worden.
    Neres op links zetten.. wow.

    Ja Blind moet starten. Hoezo dilemma?
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:43
    Amen
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:57
    Mwa .... Een goede spits ontbreekt dus eigenlijk. Dan maar Dolberg of toch maar Huntelaar. Ik twijfel zelf al.

    Linksbuiten Tadic, Rechtsbuiten Neres. Dat zit wel goed dan.

    Een middenveld met vd Beek, Ziyech en Frenkie erachter lijkt mij ook perfect.

    Centraal verdedigend Woeber en de Ligt natuurlijk, want daar neem je geen risicos.

    Linksback Tagliafigo lijkt mij overduidelijk

    Een vaste rechtsback heeft ajax domweg niet, dus dan maar Kristensen of Mazraoui bij gebrek aan beter.

    Verdedigend heb je dan Lasse (en Blind) op de bank en aanvallend heb je eigenlijk geen waardige sub.

    Labyad is dus eigenlijk hard nodig (op zijn minst op de bank) en het wegvallen van Bande (en ook nog steeds Veltman) is no al een gemis.

    Vind ik leuk
    Smithsonian +33947
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:43
    Ajax grootste dilemma is erik zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:46
    Dat vind ik nou ook. Denk dat we met alle andere trainers er beter vanaf zouden komen.
    Heb ook het gevoel, dat de spelers niet voor hem willen rennen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:26
    Kunnen ze dan niet aan walking football doen? Hoeven ze ook niet meer te rennen.
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:44
    Ten Hag toch wat doe je moeilijk zeg pff

    Onana
    Masraoui, de Ligt, Wober, Tagliafico
    van de Beek, de Jong, Ziyech
    Neres, Huntelaar, Tadic/Lang

    Al zijn twijfelachtigheid is ook niet goed voor het team, maak logische keuzes
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:53
    Wat een originele gedachte. Hier heeft ten Hag vast nog geen seconde aan gedacht zeg.
    Vind ik leuk
    fr0do +1456
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:04
    Ik denk dat Ten Hag er vanuit gaat dat Tadic nog niet fit is en eerlijk gezegd vind ik Lang nog lang (see what i did there) niet klaar voor een belangrijk europees duel.
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:23
    Wie wil je er dan neerzetten?

    Johnson? Kluivert? ohh nee wacht...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:45
    Ik hoop dat Ajax dik en dik wint woensdag, want bij Graz kan het echt spoken! 6 jaar in oostenrijk gewoont, ze hebben de 1 na beste aanhang qua fans.... dus ajax, kom op! 3-0 op zn minst, en op naar de volgende ronde! Succes van een PSVer
    Vind ik leuk
    Gerro +7345
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:46
    Ajax haalde de meeste punten met KJH volgens ten Hag. Beetje vreemde opmerking daar Dolberg maandenlang aan de kant stond met een blessure.Wanneer Dolberg al die wedstrijden gespeeld had Ajax denk ik niet minder punten had behaald.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:52
    Dolberg scoorde al niet eens meer voor zijn blessure
    Vind ik leuk
    Gerro +7345
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Nee huntelaar heb er lekker veel gemaakt denk dat een paar gokkers er nu nog buikpijn van hebben die hadden verwacht dat hij er wel ff 20 in zou gaan leggen. Had Dolberg een heel seizoen gespeeld of net zoveel gespeeld als Hunter dan denk ik dat Dolberg het niet minder zou hebben gedaan. Onder keizer genoot hij vanaf week 1 niet het volste vertrouwen met hunter in je nek als concurent en onder ten Hag was ie voornamelijk geblesseerd. In potentie veel beter dan hunter en denk dat hij dit seizoen zijn kans pakt.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1597
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:46
    Was Ziyech op het WK? Is me niet opgevallen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:47
    Jazeker! Door dat kut WK, hebben wij een kans dat hij er nog een seizoen zit! Dus je zal wel balen.... Of probeerde je lollig te doen?
    Vind ik leuk
    Corse996 +1597
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:53
    Was iets met humor inderdaad... rustig aan zo op de vrijdag.. ;)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:46
    Toch heerlijk dat het allemaal weer zo positief is bij Ajax. Elk begin van het seizoen ...is het daar Hosanna. De SNAVELTJES gaan dan wagenwijd open, maar ja tot dat ze weer puntverlies lijden en Europees uitgeschakeld worden en wederom geen Kampioenschap zodat de "supporters" hun frustraties weer kunnen bot vieren op de spelers, leiding en vooral de trainer. Met als hoogtepunt het uitfluiten, het bedreigen en duwen van hun eigen spelers. Jaargang 2018-2019 start bijna...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 11:48]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:03
    Sterkte komend seizoen!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:11
    dank. Weet jij toevallig goed spul om een grote sticker van een bus af te krijgen (zonder krassen) ?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:53
    Hoop dat de supporters zich dan een keer botvieren op jou
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:03
    Gerwin is dat een combinatie van Opa Gerrit en Oma Winnie, ludiek zeg...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:06]
    Vind ik leuk
    Vissie +43
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:47
    Huntelaar nu gewoon basis en met dolberg kijken of hij in de eredivisie zijn niveau weer kan halen
    Vind ik leuk
    torinofc +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:48
    Tadic is gewoon een linksbuiten dus die kan daar mooi
    Vind ik leuk
    Pluspot +105
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:29
    En wat doe je dan met Labyad de week erop?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:54
    Terugsturen naar Utrecht misschien ?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22048
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:56
    Mijn hemel.....
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +219
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Bosz waar blijf je!?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:16
    Ver weg van Ajax vrees ik
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:00
    De keuze van ten Hag is reuze, met zo'n enorme grote selectie. Als iedereen het dan maar eens is met zijn gemaakte keuzes.
    Want anders ontstaat er onbegrip.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:01]
    Vind ik leuk
    Bals +395
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:00
    Geen enkel ingeslepen aanvalspatroon in de oefenperiode gezien. Geen enkele keer de nul gehouden. Geen vaste combinaties in de linies of bij koppels waargenomen. Jonkies Gravenberch, Ekkelenkamp en De Wit gaan voorop in de strijd. Nul komma nul communicatie tussen verdedigers. AJAX dat geen of te weinig kansen creëert en doelpunten maakt.... De eerste taak van een trainer coach is om van individuen een team te maken dat succesvol in de 16 komt, heerst op het middenveld en achterin een fort Kox heeft. Ik zie het deze staf nog niet realiseren......
    Vind ik leuk
    ruudie +26
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:01
    stel 12 man op ziet toch geen mens in een leeg stadion
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:17
    Leuk hoor je verdient een sticker
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:34
    Zou Klaas op stellen. Kerel is al bijna 40
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:34
    Even een kennisvraag: als Ziyech meedoet tegen Sturm Graz, en hij wordt daarná verkocht.. mag hij dan voor een andere club nog Europees spelen?
    Vind ik leuk
    ajaxdev +508
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:17
    Volgens mij na de kerst
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:23
    Dan zouden we dus wellicht aan het wel of niet opstellen van Ziyech conclusies kunnen verbinden. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +508
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:17
    Allemaal gezeur en ten hag weet het al lang. Huntelaar in de spits en de ligt met blind achterin. Tadic op links en ziyech op het middenveld met frenk de jong en van beek.
    Vind ik leuk
    Pluspot +105
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:20
    Zegt ten Hag hier nou dat hij met Labyad als linksbuiten wil gaan spelen? Goed om te weten voor coachvanhetjaar :) Heeft iemand al een goede opstelling gevonden?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:55
    Labyad is totaal geen linksbuiten dus als Ten hag dat wel in hem ziet mag die zo snel mogelijk vertrekken
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:22
    Ten Hag heeft twijfels. Ik ook wie is de juiste trainer
    Vind ik leuk
    El Cazador +7294
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:29
    Erik ten Hag, Johan Cruijff toverde altijd een verrassing uit de hoed, deze krijg jij vandaag cadeau; 1-3-4-3 in een ruit op het middenveld
    Onana

    Mazraoui-De Ligt-Tagliafico

    Ziyech-Fde Jong-van Beek
    Carl Elting
    Neres-Huntelaar-Labyad

    de week erop
    met Dolberg, Blind en Tadic in een 4-3-3 systeem, met snelle omschakelingen
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:56
    Eiting aub niet die gast kan er niks van
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:33
    Neres schijnt ook linksback te kunnen spelen, pleur toch op Ten Hag, iedereen op z'n normale plek zetten!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:41
    Met alle respect Huntelaar is vergaande glorie en Dolberg is domweg matig en heeft eens een seizoentje bovenmatig gepresteerd.
    totale voorhoede vind ik van ajax niet echt heel bijzonders.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:57
    Precies dat vind nu ook zwakste schakel bij Ajax is de aanval
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10226
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:04
    De voorhoede heeft een spits nodig, de rest is o.k. behalve ten Hag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:48
    Maar het was voor hem zinvol om 45 minuten te voetballen
    Wat een voorbeeldige prof....de grootverdiener van Ajax kan net 45 minuten mee,als je voor dat geld een speler koopt mag je toch aannemen dat hij fit is,KANSLOOS
    Vind ik leuk
    Soemitra +55
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:05
    Hey gelukkig weer ajax nieuws
    Vind ik leuk
    Billem +1
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:27
    We kunnen erop rekenen dat het weer niks wordt met AJAX
    Ten Hag geef ik nog een maand . Maar wat mij betreft vandaag nog de laan uit .
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13190
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:30
    Gewoon Tadic linksbuiten zetten.. Die is dan net terug van vakantie maar zal wel fit zijn, die gaat daar heel serieus mee om.. En met zijn kwaliteiten en ervaring kan dat makkelijk op die positie..
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:39
    Topreactie!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13190
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:49
    Dank je.. Het lijkt me ook gewoon de meest logische oplossing..
    Dus voorin Tadic, Huntelaar en Neres, daarachter Vd Beek en Ziyech.. Dat lijkt me nu het beste, wellicht dat Dolberg in de loop van het seizoen de spitspositie weer pakt..
    Vind ik leuk
    renemar +579
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:00
    Noa Lang een prima indruk? Is als vleugelspeler (wat hij eigenlijk niet is) zijn directe tegenstander niet een keer voorbij gekomen. Ten Hag legt de lat wel erg laag. Hij moet niet denken dat hij nog, met alle respect, bij utrecht zit.
    Als hij niet verandert loopt het verleerd af.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:38
    Ga ff lekker iedereen ergens anders zetten!!!Echt waar ten Hag,je bent echt een verschrikkelijke vent!
    Zet iedereen waar ze horen te staan .
    Begin slecht een heel raar onderbuik gevoel te krijgen .
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10226
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:02
    Dat wordt Huntelaar dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws