Feyenoord stapt met 23 spelers op het vliegtuig, vijf man niet mee naar Istanbul

    Feyenoord stapt met 23 spelers op het vliegtuig, vijf man niet mee naar Istanbul

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 16:04vr 20-07-2018 om 16:04

    De spelers en stafleden van Feyenoord hebben vrijdagmiddag het vliegtuig naar Istanbul gepakt. De stadionclub neemt een selectie van 23 spelers mee voor het oefenduel tegen Fenerbahçe van zaterdag.

    WK-gangers Renato Tapia en Sofyan Amrabat blijven in Rotterdam achter, laat Feyenoord weten via de clubsite. De internationals van Peru en Marokko hebben zich inmiddels weer gemeld bij de regerend bekerwinnaar, maar trainen tijdens het weekend voor zichzelf. Ook de geblesseerde Kenneth Vermeer en Ridgeciano Haps gaan niet mee, net als nieuweling Luis Sinisterra. De Colombiaan vliegt op en neer naar zijn vaderland om zijn Nederlandse werkvergunning te regelen.

    Voor twee Feyenoorders is de vriendschappelijke wedstrijd in Istanbul een speciale. Robin van Persie speelt tegen zijn oude club, waar hij tussen 2015 en de winterstop van het seizoen 2017/2018 onder contract stond. Sven van Beek neemt het op tegen de club die hem graag over wil nemen. De Rotterdammers zijn vooralsnog echter niet ingegaan op de eerste toenaderingen van Fenerbahçe.

    De volledige Feyenoord-selectie: Justin Bijlow, Brad Jones, Ramón ten Hove, Bart Nieuwkoop, Sven van Beek, Jeremiah St. Juste, Jan-Arie van der Heijden, Calvin Verdonk, Eric Botteghin, Tyrell Malacia, Lutsharel Geertruida, Tonny Vilhena, Yassin Ayoub, Orkun Kökcü, Jordy Wehrmann, Jens Toornstra, Wouter Burger, Jean-Paul Boëtius, Sam Larsson, Steven Berghuis, Mo El Hankouri, Robin van Persie, Dylan Vente.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Kan Feyenoord meedoen om de titel?

    (7145 stemmen)

    Plaats een reactie

    Afcajaxxx +479
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:07
    ik hoop het!
    zie liever een strijd tussen feyenoord en ajax dan psv en ajax.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:12
    Feyenoord is er niet echt sterker op geworden.
    Terwijl Ajax flink heeft ingekocht. Feyenoord
    strijd waarschijnlijk weer voor plaats 3 t/m 5,
    met FC Utrecht, AZ en Vitesse.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:24
    maar t vele kopen heeft jullie geen goed gedaan laatste 4 jaar, en daarbij komt nog dat ik die trainert helemaal niks vindt, veel succes we kijken woensdag wel.
    Vind ik leuk
    poklane +5220
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:30
    Als we "gewoon" tegen de kleintjes winnen zijn we al een heel eind op weg. Vorig seizoen gewoon maar liefst 11 punten laten liggen tegen NAC en VVV. Als we die 11 punten hadden gepakt hadden we gewoon tot en met de laatste speelronde meegedaan om de 2e plek en waren we vrij comfortabel 3e geworden. Ook tegen Ajax en PSV 0 punten gepakt, dat moet ook beter. Als we "gewoon" de volle buit tegen clubs als VVV, NAC, Fortuna en Emmen pakken (iets wat we vorig seizoen dus niet hebben gedaan) en minstens 6 van de 12 punten tegen Ajax en PSV pakken zijn we echt een flink eind op weg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:42
    Als AZ van de "Top 3" had gewonnen waren ze op hun sloffen kampioen geworden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:45
    als mn tante een lul had, was t mn oom
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:08
    Die heeft ze ook....
    Vind ik leuk
    John M. +4838
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:25
    Hoe weet jij dat?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:16
    Ik zag zijn tante Bep (voorheen Bertus) laatst op Tinder.

    Snel weggeklikt (belentenis)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:40
    aan gezogen onlangs???
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:56
    Heb niet zoveel met vleestoeters.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:47
    nee je kan niet zoveel hebben he knulletje
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:11
    Nee, en dat wil ik graag zo houden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:15
    zit diep he? kan bij jou niet diep genoeg zijn knulletje
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5587
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:20
    Ah gossie, heb ik daar een emotie van je geraakt.

    *aai over je bolletje*

    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9367
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:55
    Nee PSV is er sterker op geworden? We hebben nu Van Persie (en Sven) het gehele seizoen ipv Karim die toch echt een heel veel minder seizoen heeft gedraaid. Daarnaast is het het tweede seizoen voor amrabat, st juste, Haps (wel geblesseerd) en larsson. Verder afscheid genomen van Diks en Bilal, dus ik vind niet dat we er slechter op zijn geworden per se. Sterker nog met deze opstelling doen we mee om het kampioenschap, daar ben ik van overtuigd:

    Bijlow
    ST Juste vBeek Jan-arie Haps/Malaccia
    Tapia-Vilhena-vPersie
    Berghuis-Nicolai-Larson.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:51
    Gewoon plek 2 en 3. Kampioen worden ze niet. PSV gaat een tussenjaar tegemoet. Ajax moet kampioen worden, en ik denk dat ze dat ook wel gaat lukken, al heb ik nog wel twijfels bij de trainer.
    Aankopen zijn per definitie geen garantie voor een resultaten, dat is nog altijd een team prestatie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:59
    Ja want met flink inkopen bereik je ook iets en uiteindelijk meteen je doel. Meneer balletje terug balletje breed noem ik nou ook niet meteen een versterking en waar ajax op vooruit gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:12
    Ik ook!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:19
    Ik heb een veel langere tong als jou lekker :p woef woef woef.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:22
    Dat is vals spelen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:22
    Haha 😂
    Vind ik leuk
    Snapje? +7623
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:19
    Van Persie wordt beslissend...die moet echt fit blijven anders gaat Feyenoord het niet redden.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6195
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:18
    Ajax wint vaker van Feyenoord dan andersom, dus lekker makkelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:25
    hahaha ja dat begrijp ik , een strijd tussen psv en ajax verlies je sowieso
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:28
    Tuurlijk... Ga jij maar verder met je bier! Dat is meer jouw ding.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:46
    hoeveel weken duurt het nog?
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:37
    Ja want dan weet je het wel...kortste eind
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8753
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
    Ik zie liever een strijd tussen Feyenoord, Ajax, PSV, AZ en nog een paar clubs. Laten ze maar lekker knokken tot de laatste speeldag. Maakt de competitie alleen maar aantrekkelijker
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3424
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:00
    Het gaat alleen geen strijd worden... PSV lachend kampioen! Daley Blind hahahaha
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:10
    Ben toch wel benieuwd of Gio de keuze voor Bijlow durft te maken, en hoe fit van Persie nu is met een volledige voorbereiding.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1337
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:14
    Ik hoop dat hij voor Bijlow kiest die is nog jong en kan nog groeien en Jones was vorig seizoen niet zo goed. En Vermeer is te vaak geblesseerd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:18
    Ik ook.

    Persoonlijk had ik dat gedaan toen het kampioenschap al weg was en je op die manier 'rustig' kunt brengen omdat in de competitie de druk al weg was en Jones ook fouten maakte.

    Vermeer is denk ik een gepasseerd station zijn verhuur van vorig jaar is daarvoor een duidelijke hint denk ik.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1337
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:20
    Ja ze hadden hem inderdaad vorig jaar al moeten opstellen. Maar mocht Bijlow verhuurd moeten worden. Dan is hij hier van harte welkom.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:25
    Jullie hebben Stevens en Fockert al binnen, zou de kans op Vermeer groter achten dan Bijlow als ik eerlijk ben en dat zal ook niet slecht zijn als hij fit kan blijven natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:13
    Hopen op mooie wedstrijden tussen de 2 grootste en mooiste clubs van Nederland!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:18
    Lekker morgen kijken dan op Fox Sport om 19.55 uur.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:31
    Mooi om te zien dat Geertruida er bij zit. Die gaat dit seizoen definitief doorbreken. Marc my words.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:32
    Hopen op een betere seizoen :).
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:34
    Feyenoord gaat komend seizoen wel een belangrijk thuisvoordeel verliezen!!
    De thuisfluiters met kuipangst worden genadeloos gecorrigeerd door de video ref.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:03
    Lol Feyenoord heeft zeker afgelopen seizoen te weinig penalties gekregen omdat ze geforceerd proberen te voorkomen dat ze thuisfluiten.
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:13
    Het idee van thuisfluiters zit tussen hun oren😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:05
    Veel te weinig. Maar feyenoord is altijd een makkelijk mikpunt. Mensen vergeten dat doorgesnoven idioten in iedere stad wonen en in ieder stadion zitten. Ook vergeten ze dat feyenoord echt niet vaker wordt bevoordeeld dan ajax of psv. Maar het blijft leuk om dat allemaal te roepen natuurlijk, want anders is er niets te melden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:04
    Ik hoop gewoon op een mooie titelstrijd, de kans daarop is groter tussen ajax en feyenoord dan tussen andere combinaties. Hopelijk gaat AZ dit jaar ook nog zich een beetje bemoeien, die hebben ook wel een lekker team.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3345
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:58
    Kap nou met die zelfde poll elke dag......iedereen in de eredivisie kan meedoen om de landstitel
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:03
    3 topclubs doen mee. 33,3% kans voor elk vd 3
    rest is absoluut kans-loos.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:36
    Dat is een betere maatstaf om tegen te boxen dan een Wolves die net de PL in is, en er staks weer uit is- of een club uit English league one, wat de derde divisie is. PSV & Feyenoord hebben serieuze tegenstanders opgezocht en gevonden om tegen te oefenen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:00
    Jorgensen wordt niet benoemd maar neem aan dat hij nog vakantie heeft.
    Vind ik leuk
    poklane +5220
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:03
    Klopt. Alle WK-gangers kregen een vakantie van 3 weken nadat ze klaar waren, Denemarken vloog er 1 juli uit wat betekent dat Jørgensen tot en met de 22e vakantie heeft. Hij zat gisteren nog met z'n vrouw in Los Angeles, komt volgens mij vandaag of morgen terug.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:54
    Brad Jones doet gewoon weer mee.
    Vind ik leuk
    poklane +5220
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:27
    Hopelijk krijgen we weer wat jeugd aan het werk te zien!
    Vind ik leuk
    Hega +11
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:01
    Het centrum achterin te zwak en te traag !
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:59
    Waarom zoveel vliegen voor een vriendschappelijk potje, ik vind dat maar gevaarlijk, Feijenoord heeft al geen vleugels.

    Bovendien zakt de opbrengst van mijn zonnepanelen door vliegtuig-vervuiling.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws