'Feyenoord slaat bod van Fenerbahçe af: vraagprijs Rotterdammers bekend'

    'Feyenoord slaat bod van Fenerbahçe af: vraagprijs Rotterdammers bekend'

    Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 08:48di 17-07-2018 om 08:48

    Feyenoord heeft een eerste bod van Fenerbahçe op Sven van Beek afgeslagen. Dat melden Turkse bronnen aan Voetbal International. De Turkse grootmacht zal hoger in moeten zetten voor de 23-jarige verdediger.

    Van Beek staat hoog op het verlanglijstje van de nieuwe trainer Phillip Cocu. Haberturk meldde maandagavond al dat Fener een bod van vijf miljoen had neergelegd in De Kuip. Daarmee lijken de clubs niet heel ver uit elkaar te liggen, want volgens VI verlangt Feyenoord zo'n 5,5 miljoen euro voor het jeugdexponent.

    Van Beek is sinds 2005 actief bij de Rotterdammers. De teller staat inmiddels op 126 officiële duels, waarvan vijftien in Europees verband. Hij heeft nog een contract tot medio 2019, waardoor dit wel eens de laatste kans voor Feyenoord kan zijn om nog een transfersom te vangen. Met Eric Botteghin heeft de club bovendien nog een rechtsbenige verdediger in huis.

    Feyenoord raakte deze zomer met Karim El Ahmadi al een steunpilaar kwijt. Ook Gustavo Hamer, Simon Gustafson, Bilal Basaçikoglu en Marko Vejinovic trokken de Rotterdamse deur achter zich dicht, terwijl de huurperiode van Kevin Diks afliep. Met Yassin Ayoub en Luis Sinisterra haalde Feyenoord twee nieuwe spelers.

    Poll

    5,5 miljoen euro voor Van Beek?

    (3915 stemmen)

    Plaats een reactie

    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:53
    Van beek of Botteghin.... nou geef mij maar 100x van Beek! een veel betere verdediger!!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:58
    Klopt.
    Maar ja, met nog maar 1 jaar contract op zak moet je wat.
    Is er ook meteen minder kans op (ongelukkige) eigen doelpunten
    Staan er in de jeugd ook nog een paar te trappelen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:58]
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:11
    niet gewoon verlengen?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:17
    Lijkt mij ook. Denk dat Van Beek daar wel voor open staat. Zeker gezien de steun van Feyenoord tijdens z'n blessure.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2131
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:23
    Inderdaad verlengen voor minimaal 3 jaar. Stel hij speelt top dit seizoen dan is die gelijk meer waard met nog een 2 jarig contract
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:24
    Sowieso wordt-ie al meer waard als je z'n contract verlengt, hoeft-ie nog geen potje meer voor te spelen ;-)
    Vind ik leuk
    Rene80 +2131
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:26
    Klopt maar het is geen overbodige luxe om zichzelf (nog meer ) in de kijker te spelen. Het kan in ieder geval geen kwaad denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:00
    Als hij nog een 1 jarige contract heeft en het word verlengd met minimaal 3 jaar dan heeft hij naar een top seizoen nog 3 seizoenen contract!!! Ik zeg dan 13 miljoen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46663
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:46
    Van Beek staat wellicht open voor nieuw avontuur en een dik salaris?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:58
    Nah, zou als Sven was toch als min of meer gearriveerde speler in het buitenland aan willen komen. Dat is-ie m.i. niet na de afgelopen seizoenen.

    Nog twee jaar Feyenoord en dan alsnog een avontuur. Is-ie pas 26.
    Vind ik leuk
    COYG +6853
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:30
    Daar staat Van Beek totaal niet voor open. Vorig jaar hebben ze al met één jaar verlengd. Voor zijn blessure heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat hij niet naar AS Monaco kon. En dat terwijl hij duidelijk had aangegeven weg te willen. Als er nu een mooie club komt is ie weg.
    Kunnen we gelijk een vervanger kopen voor hem en voor Botta. Die waarschijnlijk ook nog weg gaat.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1467
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:33
    Belachelijk verhaal, Feyenoord stond er wel voor open maar Van Beek had de pech dat hij zijn allerslechtste wedstrijd ooit speelde tegen AZ uit toen ze op de tribune zaten. Daarna zagen ze Monaco af van een transfer.
    Vind ik leuk
    COYG +6853
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:29
    Oké dan hou je het op die conclusie. Desalniettemin vind ik Van Beek niet meer zo goed als eerst. Hij is veels te voorzichtig en maakte daardoor meer fouten. Botteghin is weer te traag en St. Juste speelt te onrustig om hem centraal achterin te zetten.

    Als er dus iemand weggaat zou ik wel goed kijken naar een vervanger.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:02
    Geertruida toch?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:33
    Vraag het me echt af. En dat die transfer niet doorging naar Monaco kwam volgens mij meer door die fantastische pot bij AZ uit, waar Van Beek ff door het ijs zakte.

    En voor 5,5 miljoen (of stel iets meer: 8) vraag ik me af of je twee vervangers hebt die er meteen staan. Ik denk het niet.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1467
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:50
    Beste zou gewoon verlengen zijn, hij is pas 23 waar hebben we het over. Eerst een volledig seizoen jezelf bewijzen dan komt die interesse echt wel, en dan kan ie wellicht voor 15-20 miljoen weg
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3347
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:38
    Hij moet wel zelf willen bijtekenen ,wil hij dat ?
    Vind ik leuk
    COYG +6853
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:26
    Nee je moet één vervanger halen voor beiden spelers. Dan heb je St. juste nog, Geertruida en misschien Janmaat voor de tweede plek op rechtsback.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:29
    Dan heb je St. Juste - aankoop - V.d. Heijden en Geertruida voor vier posities? Terwijl St. Juste vooral indruk maakte als rechtsback? Is Geertruida er klaar voor? Van Werhmann, Malacia en Burger geloof ik het wel.

    Mocht Van Drongelen beschikbaar komen, dan mogen ze die van mij ook halen...
    Vind ik leuk
    COYG +6853
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:33
    Ja vier man voor twee posities. Dus één routinier, een nader te bepalen, één talent en één jeugdspeler. Dat is wel goed denk ik. Die aankoop moet ook wel komen want St. Juste is inderdaad nog niet goed genoeg voor centraal achterin. Hij speelt nog wat onzeker, zelfs op de flank.

    Van Drongelen zal wel alleen willen komen als hij in de basis staat. Waarvoor ik hem nog niet goed genoeg vind.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:03
    Een eerste bod moet je nooit accepteren. Altijd iets verhogen. Dat is het spel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    Vato75 +2230
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:37
    Had die kluivert ook Fenerbahçe bood 5m moet feyenoord natuurlijk niet mey 5.5 aankomen lekker sterk van geel gewoon 8 0f 9 vragen
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:39
    Ongelooflijk he
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:49
    Als dat waar zou zijn, van die 5,5 miljoen, had Van Beek al in Istanbul gezeten.
    Niet alles geloven wat je leest.
    Het is de VI en dus waarschijnlijk die krabbenkut die dat bericht.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2230
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:11
    23 jaar beer van een gozer 5m veels te weinig ook met 1 jarig contract
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:05
    Plus bottegin zijn glans begint er vanaf te raken, goed om erbij te hebben. Liever van beek centraal achter in
    Vind ik leuk
    Deck010 +8215
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:13
    Ik denk dat jij niet alle wedstrijden hebt gezien afgelopen seizoen Korm.
    Botteghin mist alleen snelheid maar verdedigend is hij echt véél sterker dan van Beek. Bovendien heb ik van Beek afgelopen seizoen geen enkele fatsoenlijke pass naar voren zien geven. Alles tikkie breed of terug op de keeper. Ik zie dus liever Botteghin als van Beek.
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:15
    dan hebben wij inderdaad een meningsverschil :)
    Ik werd blijer van Feyenoord met van Beek achterin...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8215
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:17
    Is in ieder geval een meningsverschil met een beetje niveau.
    Beter als dat azijnpissen dat ik hier op VP veel te vaak zie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:18
    :-)

    Puur verdedigend, in de duels, en door de lucht vind ik Botteghin ook sterker. Maar als je wat verder naar voren speelt, heb je, zeker met Baco-Arie naast je, meer aan Van Beek.

    Ik zeg: Fenerbahce de vinger geven en gewoon verlengen. Prima speler voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:21
    helaas wordt het niveau op VP steeds triester..

    Maar zoals Gordo aangeeft, ik zou gewoon verlengen want ik denk dat van Beek 1 van de betere verdedigers kan worden...
    om heel eerlijk te zijn had ik Kongolo ook nooit verkocht...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    Deck010 +8215
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:27
    Voor wat betreft Kongolo ben ik het met je eens. Van beek zie ik helaas niet meer op zijn niveau komen van vóór zijn blessures. Hij was toen verdedigend een stuk beter en had een wereld trap over de volle lengte van het veld. Op een of andere manier is dat vertrouwen bij hemzelf helemaal weg na die ellendige blessures zo kort achter elkaar. Van mij mag hij inderdaad ook bijtekenen omdat Botteghin helaas ook niet bij machte is om een fatsoenlijke pass over 10 meter te geven. Maar met een goed middenveld zou dat redelijk opgelost kunnen worden dus laat hem maar lekker blijven. 5,5 miljoen is sowieso te weinig voor hem.
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:29
    ik heb het idee dat van Beek er wel kan komen maar moet inderdaad weer in zichzelf geloven en vertrouwen hebben. ik schrijf hem nog niet af :)

    Botteghin verschelen wij echt van mening.. ik vind het niet zoveel om eerlijk te zijn.. maarja dat vind ik ook van Schwaab bij PSV.... ik heb blijkbaar er geen kijk op hahahha
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:31
    Verdedigend beter hoe dan? Ja misschien qua duelkracht een beetje, maar van Beek is veel sneller en wendbaarder, waardoor verdedigend beter. En net alsof botje enorme opbouwende kwaliteiten heeft? Niet dus.....van Beek heeft ten minste nog een prima lange bal:)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:33
    Hoe dan? Door de lucht, timing in de duels, tackle. Dus als je onder druk staat, kun je Botteghin er prima bij hebben. Van Beek is inderdaad sneller en wendbaarder, maar dat maakt je niet persé verdedigend beter.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:37
    Feyenoord staat 9 vd 10 wedstrijden niet onder druk in de ED, speelt meer op de helft vd tegenstander dan andersom dus waarom heb je iemand nodig dus alleen goed is wanneer zijn team dicht op zijn eigen goal speelt? Overigens vind ik het verschil in duelkracht, timing en tackles echt wel meevallen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:44
    Nee verdedigent is Bottegin wat Grodo al zei een stuk sterker fysiek en op de grond met st. Juste ernaast is de snelheid te compenseren en dan die Nieuwkoop eruit en janmaat halen dan een meer dan sterke verdediging
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:12
    Edit: op de verkeerde gereageerd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:02
    Nou, ik vind Feyenoord (jammer genoeg) nog vaak genoeg onder druk staan ;-). Zeker in uitwedstrijden. Verschilt misschien niet veel tussen die twee, maar Botteghin kun je er prima bij hebben.

    Hoe dan ook, Van Beek gewoon verlengen. En dan mag-ie het uitvechten met Botteghin en/of St. Juste.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:14
    Ik ontken ook niet dat je hem er prima bij kunt hebben, maar ik kies voor Sven als ik sec tussen die twee moest kiezen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:40
    Waarom noemt niemand st juste?
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:43
    Dat is een goede, die was ik al helemaal vergeten... dan zal ik Botteghin zeker weg doen en met St. Juste of van Beek als recht centrale verdediger spelen
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:03
    Nu zal je voor botteghin niet veel krijgen maar prima stand-in die niet klaagt. Daarachter zit Geertruida nog wat een groot talent is dus van mij mogen ze doorselecteren. Zou alleen wel graag zien dat ze 3-4 mil meer ervoor vragen..
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:11
    Ik heb mij twijfels bij Geertruida, maar ja die jongen moet wel een kans krijgen inderdaad...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:53
    Voor van Beek een mooi bedrag. Daarvoor Janmaat terughalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:00
    Als we het eerder op de dag over 50 miljoen voor de Jong hebben is 5 voor van Beek natuurlijk lang niet in verhouding.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:11
    Dat is voor de Jong ook een belachelijke bedrag. Al is de voetbal wereld toch verziekt wat dat betreft.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:19
    Denk niet dat je voor dat bedrag bij Watford hoeft aan te kloppen ;-)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12035
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:53
    Strikje eromheen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:54
    Zijn toch niet meer de bedragen die we als Nederlandse clubs moeten willen hanteren als spelers naar het buitenland gaan.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4944
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:54
    Lijkt me een realistische prijs na een lange periode van blessures en het afgelopen half jaar toch een vrij vlak half jaar gehad. Wel apart, enkele jaren geleden nog bijna naar een Europese subtopper als Monaco en nu naar Fenerbahçe. Voor zijn carrière had een middenmoter in een grote competitie toch beter geweest
    Vind ik leuk
    Korm +37712
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:12
    gewoon verlengen, een stabiel seizoen draaien en hij is 10+ waard
    Vind ik leuk
    Sil95 +11337
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:57
    Lijkt mij een reële prijs voor een verdediger met een aflopend contract. Fenerbahçe is een uitstekende club voor een speler van het kaliber van Beek. Veel betere clubs dan dat zullen zich op dit moment niet melden.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1561
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:57
    Weinig geld voor deze verdediger , minimaal het dubbele eisen daar in Rotterdam
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:01
    Zit je voor negenen al aan het bier?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8215
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:15
    Heb jij je galstenen nog steeds niet uitgepist Bossie?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:30
    Het zijn nu meer mijn lachspieren.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:33
    Die je hebt uitgepist? :)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:37
    Was Seth Gaaikema een Rotterdammer?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9368
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:41
    Ligt Amsterdam in het ijsselmeer?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:55
    Maak het nou niet nog erger, jongen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:04
    Hij heeft je mooi tuk anders
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:32
    Koeroe gooit ook nog een duit in het zakje...

    #spuit11
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:15
    Zou wel mooi zijn... Hek er omheen, afzagen en wegduwen. Het Alcatraz van Nederland.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8215
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:06
    Seth Gaaikema niet.....André van Duijn wel.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1561
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:13
    Ik dat zeg ik als Ajax supporter
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:34
    Ik antwoord als abonnee van het Financieel Dagblad.
    Vind ik leuk
    plein19 +2470
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:59
    Bijna 24 dan moet Van Beek wel aan cashen denken. Turkije zou dan een mooie stap zijn. Bijtekenen is op deze leeftijd minder logisch
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:00
    Foutje van VP, die komma tussen de 5,5 miljoen moet weg dus het moet 55 miljoen euro zijn.
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:25
    Tukse liera?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:11
    Als Van Geel met dat geld Janmaat em Clasie kan halen zal er geen Feyenoord supporter tegen deze transfer zijn.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10733
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:19
    Klopt. Dan niet. Maar voor 5,5 miljoen Clasie en Janmaat? Ik denk dat je voor dat bedrag niets eens één van beide hebt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 09:20]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:17
    Drie jaar verlengen en volgend jaar verkopen.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6783
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:20
    Kun je toch wel een miljoentje of tien voor krijgen?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1430
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:25
    Van beek verkopen en mangalan halen
    Vind ik leuk
    ficusje +2407
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:40
    Of vlaar terug halen voor 1 seizoen.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1430
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:00
    En vd maarel als vervanger van haps
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:15
    Een rechtsback voor een linksback?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1430
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:41
    Vd maarel heeft hele jaar links back gespeeld
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:43
    Is een rechtsback, waarom zou je die als vervanger moeten hebben voor Haps? Is niet voor de hand liggend.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1430
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:09
    Vd maarel multi functionele speler kan makkelijk hogerop , belachelijk dat hateboer , kongolo , tete , jan maat enz wel een kans in oranje krijgen en vd maarel niet !!! Schakelt altijd zijn man uit en heeft scorend vermogen ... koeman zit echt te slapen !!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:13
    Bestáát die speler uberhaubt wel? Was het niet gewoon een of andere avatar?
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1238
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:39
    Zo wat een wanbeleid zeg!! Van Beek heel gauw contract verlengen. Is toch veel beter dan Botteghin? Ik zou eerder denken aan 10 miljoen. Goede deal voor cocu!
    Vind ik leuk
    guusje +1197
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:44
    Ik denk dat alle Nederlandse aanvallers erg blij zullen zijn al Swijn van Beek nog een paar jaar blijft.....
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:11
    Swijn ipv Sven.. briljant! Knap bedacht hoor, voor een neusje. Not.
    Maar serieus nu, ik denk dat de Nederlandse aanvallers vooral hopen dat Joella Veltwijf weer snel fit wordt. (Ja, die is inderdaad stukken leuker).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:12]
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:47
    van Beek moet je gewoon lekker verkopen (toen hij even terug was na zijn blessure had ik even het gevoel van zo het gaat nog wat worden maar is toch weer ver teruggevallen) sommige hebben het over een lange pass of bal die heb ik alleen in een van de laaste wedstrijden gezien in alle andere wedstrijden was het steeds tikkie terug.

    mischien dat ze van het geld Clasie willen huren en een Janmaat willen halen zodat ST Juste achterin komt te spelen we wachten het af
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34309
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:52
    Dokken. Hebben zat centen daar
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:01
    Meer als genoeg voor een rotterdammer.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:09
    Ten eerste is het Rotterdammer.... Ten tweede komt hij uit Gouda... neuzentrolletje...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:15
    Ik schrijf alleen belangrijke dingen met een hoofdletter!!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:34
    Ik schrijf liever gewoon Nederlands, trolletje.
    Vind ik leuk
    orion73 +1518
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:07
    Lachwekkend bedrag in deze krankzinnige transferwereld. Natuurlijk krijg je geen 25 miljoen maar 10 had de prijs sowieso moeten zijn. Feyenoord kennende zal dit geld weer geïnvesteerd worden in een mindere speler dan Van Beek.
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:56
    En waar haal je die wijsheid vandaan, of heb je een voorbeeld?? Liefst een paar voorbeelden want je hebt het over WEER....
    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:08
    Sommige Clubs menen tegewoordig echt spelers voor een prikkie op te halen in NL.
    Denk dat zo rond de 8,5 a 9 miljoen een net bod zou zijn.
    Wedden dat ze afhaken............
    Vind ik leuk
    Bhj +1907
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:08
    5,5 miljoen het is toch eigenlijk best triest dat dit zo weinig is.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1261
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:09
    Misschien Kik Pierie proberen los te krijgen bij Heerenveen? Geloof trouwens nooit dat Feyenoord maar 500.000 meer vraagt, dan was het al rond geweest
    Vind ik leuk
    El Cazador +7534
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:09
    die is weg!!!!
    Vind ik leuk
    Nvd006 +163
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:20
    Het is toch frustrerend dat de 'talenten' van Ajax continu voor tientallen miljoenen worden weggekocht... en van Feyenoord zou de vraagprijs slechts 5,5 miljoen zijn pff.. van Beek is nog maar kort hersteld van zijn blessure.. laat hem dit seizoen knallen in de kuip, nieuw contract voor 3 jaar en volgend jaar verkopen voor 15 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:16
    Welke talenten bij Ajax gaan allemaal weg voor tientallen miljoenen?
    Tete voor 3 miljoen. En dat was de beste rechtsback ter wereld, volgens 70% van NL.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    Darter 876 +722
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:27
    Als Blind 16miljoen kost, kun je toch wel meer als 5,5miljoen vragen voor deze speler? Lekker hoog in de boom gaan zitten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:29
    Hahah laat Feyenoord hem maar lekker houden inderdaad want die kan er echt geen klote van.
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:53
    Jij bent dus net zo Blind als Blind....
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:07
    Hey, niet zó heh?! :-) Maar Ajaxvooraltijd is inderdaad stekeblind. Zo'n jongen gun je een Kristensen of Veltman!
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:51
    Zie v Beek liever blijven ipv Bottegin
    Vind ik leuk
    Blindsy +13823
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:05
    Ook 5,5 miljoen is véél te weinig voor deze potentiële Oranje-kandidaat... doodzonde dat hij na 1,5 jaar blessureleed, op die manier zou vertrekken, en dat naar Fener. 2 Jaar terug zat Monaco nog voor deze jongen op de tribune!
    Nee, de Kluivert-transfer heeft wat mij betreft alles op zijn kop gezet; liefst zeg ik: bijtekenen, goed salaris krijgen en dus blijven. Maar als ook hij, ondankbaar als hij is, wil vertrekken? Laat Fener maar lekker 10 mlijoen neerleggen.
    Vind ik leuk
    De Duif +127
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:14
    Wel erg weinig geld gezien de bedragen die er tegenwoordig betaald worden!
    Van Geel zorgt er wel voor dat de boel naar de kloten gaat!
    Vind ik leuk
    Wurmpie +270
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:16
    En nelom komtvhij nog steeds voor feyenoord uit or is die inmiddels al weg
    Vind ik leuk
    Het Brein +4347
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:32
    Weinig geld, verschil niet groot...dus die is binnen 3 dagen weg...had sowieso wel twijfels bij Van Beek...beetje zelfde verhaal als Vd Hoorn..
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:32
    5,5 miljoen is toch een teleurstellend bedrag.. Hopelijk zit er minimaal een doorverkoop percentage bij
    Vind ik leuk
    Hoen1 +40
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:35
    Waarom niet verlengen? Ik lees nergens dat hij weg wilt! Geef hem 2jr en hij gaat voor 15 miljoen naar Engeland of Italië. Kind vd club man!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:20
    Anders had hij al lang verlengd.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:46
    Moet lachen om die moderne coup met haar.
    Ik moest als ventje van mijn ouders zo'n coup, opgeschoren en bovenop wat, en nu kiezen ze daar vrijwillig voor en achten zich nog modern ook.

    Maar ja, doet er ook niet toe, voetbal speel je met je voeten, mooi dat deze jongen blijft bij zijn club, das leuk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:44
    Voor wie wat verder kijkt als de neus lang is, en geen gekleurde bril op heeft, is het duidelijk dat Verbeek het afgelopen seizoen een steunpilaar in de verdediging was. Nee, geen gracieuze hinde die met de meest fantastische passes strooit, maar wel de oerdegelijke verdediger die de meeste ballen afpakt van de tegenstander.

    Het feit dat Sven gesteund is door Feyenoord tijdens zijn blessure is niets meer dan normaal. Dat doet elke goede werkgever voor zijn werknemer.

    Dat Sven er oren naar heeft om zijn financiële toekomst in een andere competitie veilig te stellen is dan ook niet zo vreemd. Ik zou hetzelfde doen, en de meesten van jullie ook... (uitzonderingen daar gelaten)

    Sven heeft nu de ideale leeftijd om een stap te zetten. Dus de keuze om dat nu te doen is helemaal niet zo gek. En als wij € 5,5 M voor hem krijgen kunnen we daar of een plaatsvervanger voor halen, of misschien zelfs wel Janmaat binnen halen (met een kleine bijbetaling).

    Geertruida, Botteghin en St. Juste kunnen op die plaats ook uit de voeten.
    Dus als er van die drie niemand vertrekt dan hoef je het geld niet eens te investeren in een plaatsvervanger, en dat is lekker voor de coach die dan kan kijken waar de investering het hardste nodig is (m.i. voorhoede).

    Als je vertrekt Sven: Dank voor je inzet en trouwe dienst!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:23
    Juistum.
    Nu kan Geertruida ook gelijk een kans krijgen en van Beek is vaak geblesseerd. Veel beter gaat hij niet meer worden.
    Verkopen dus maar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:21
    Veel te weinig en kan nog van enorme waarde zijn voor Fey. Ik zou deze jongen hoe dan ook binnen houden.
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:27
    . . in relatie met bv van dijk (liverpool, kick n rush) is 5,5 mln veel en veel te weinig, . . maar in een normale wereld zou 5,5 mln veel te veel moeten zijn ?? lekker bij feyenoord blijven, zou mijn advies zijn, . . mooi land, mooie club, mooie competitie, . . waar wat te winnen en te verliezen valt !!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    Nar +559
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:22
    Ajax kan hem ook makkelijk betalen...;)...
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:23
    Serieus, bod afgeslagen wegens een verschil van 0.5 miljoen euro?! Beetje vaag en riskant dit, maar ik denk dat Fener uiteindelijk toch overstag zal gaan, extra 0.5 miljoen moet toch kunnen. Prima bedrag trouwens; een speler die nog één jaar op zijn contract heeft, die niet veel gespeeld heeft afgelopen seizoenen en ook nog eens niet heel speciaal is.

    Snap niet waarom mensen vinden dat dit een veel te laag bedrag is, snappen waarschijnlijk niets van voetbal.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws