ED: PSV is nog niet klaar na Zoet-deal en wil 'alles op alles zetten' voor Lozano

ED: PSV is nog niet klaar na Zoet-deal en wil 'alles op alles zetten' voor Lozano

Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 16:50vr 20-07-2018 om 16:50

Jeroen Zoet heeft voor zekerheid gekozen door zijn contract bij PSV te verlengen, schrijft het Eindhovens Dagblad. De elfvoudig Oranje-international beschikte over een aflopende verbintenis, maar heeft zichzelf vrijdagmiddag tot medio 2021 aan PSV verbonden.

De sluitpost leek van plan om deze zomer te vertrekken bij de regerend landskampioen. Volgens het Eindhovens Dagblad is er wel degelijk contact geweest tussen Zoet en enkele buitenlandse clubs, maar de doelman zag geen mogelijkheid tot absolute positieverbetering. Ook PSV leek steeds minder happig op een vertrek van de geboren Veendammer: de Eindhovenaren zagen in de Fransman Alban Lafont en de Oekraïner Andriy Lunin mogelijke opvolgers, maar de twee kozen voor een transfer naar respectievelijk Fiorentina en Real Madrid.

PSV heeft vervolgens alles in het werk gesteld om Zoet voor de club te behouden, net zoals men dat eerder bij Luuk de Jong heeft gedaan. Het ED sluit niet uit dat de Eindhovenaren flink wat water bij de financiële wijn hebben gedaan. PSV lijkt bovendien nog niet klaar te zijn: de club wil ook topschutter Hirving Lozano behouden en wil 'alles op alles zetten' om de Mexicaan, ondanks een prima WK, nóg een seizoen in het Philips Stadion te laten spelen.

Poll

Denk jij dat Lozano nog een jaar bij PSV blijft?

(10811 stemmen)

Plaats een reactie

Vamos7 +10957
vrijdag 20 juli 2018 om 16:52
http://videos.marca.com/v/0_29wv8bs6-berchiche-ojala-todos-los-equipos-tuvieran-la-filosofia-del-athletic?uetv_pl=futbol&count=1

Evra die over Ronaldo zingt echt een aanrader deze filmpje.
Vind ik leuk
Dorzon +4791
vrijdag 20 juli 2018 om 16:54
Wat heeft reageren over ronaldo met zoet te maken.....
Vind ik leuk
Mosquito +21838
vrijdag 20 juli 2018 om 16:55
Zijn idool Cristina.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
Wie is Cristina?
Vind ik leuk
Mosquito +21838
vrijdag 20 juli 2018 om 16:59
Waarom vervuil je een PSV topic met die onzin troep?
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 20 juli 2018 om 17:00
Stel je niet zo aan.
Vind ik leuk
Nummertien +4789
vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
Ga je nou zelfs offtopic onzin plaatsen in een topic over Psv?
Jouw club interesseert je echt geen reet he, het is bij jou Ajax voor en na, Ronaldo voor en na ..

Oww mensen kijk! kijk! Evra zingt een liedje! ja een liedje voor Ronaldo, owww owww wat leuk!

Zucht......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 16:57]
Vind ik leuk
Sniper1 +1135
vrijdag 20 juli 2018 om 17:19
Het is een zoet liedje....
Iedereen nu weer blij?? :)
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 16:57
Lozano zal blijven anders zorgt onze Mark er wel voor!!!!
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 20 juli 2018 om 16:59
Zou mooi zijn. Selectie is zowat intact gebleven.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:00
Jaa! Nog 1 ervaren middenvelder dan staat Ons PSV als een huis!!
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 20 juli 2018 om 17:03
Yes nog een vervanger van Van Ginkel. Ramselaar ben ik niet echt kapot van moet ik zeggen. Wel een speler met scorend vermogen en veel diep gaat.
Vind ik leuk
Nummertien +4789
vrijdag 20 juli 2018 om 17:14
Hmm niet lang geleden was het Bartje voor en na bij jou, Bartje ging het maken, Bartje is een Psv topper was jouw meest gebruikte zin. En nu ben je er niet echt kapot van, hmm...
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:55
Een leider op het middenveld. Hey John bel Marcel even op. Die weet nog wel wat voor ons
Vind ik leuk
snibbo +365
vrijdag 20 juli 2018 om 16:58
Inhoudelijk, +[•1
Vind ik leuk
AhlyFC +530
vrijdag 20 juli 2018 om 17:09
Deze filmpje
Vind ik leuk
Tim +4993
vrijdag 20 juli 2018 om 17:23
Deze filmpje wollah?
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
vrijdag 20 juli 2018 om 21:33
Die Ronaldo waar jij een poster van boven je bed hebt hangen...heeft in het nationale elftal nooit gepresteerd wat Robben wel gedaan heeft.....tis maar een vergelijking met die prutsende egotripper in zijn onderbroek....
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 20 juli 2018 om 21:46
En waarom hebben we dan in 2010 de finale niet gewonnen? leg mij dat maar uit miste 2 3 grote kansen? En in 2014 faalde hij ook door de bal vlak voor tijd erin te schieten zodat we de finale 2014 zouden halen. Derksen heeft wel gelijk over Robben.. Toen het moest faalde Robben gewoon .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 21:46]
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
vrijdag 20 juli 2018 om 22:42
Portugal won de finale van het ek zonder die prutser van jou...en 2014....ronaldo schitterde door niet op te vallen in de eerste ronde....2018 was hij ook weer fantaaaastisch.......zelfde geldt voor die andere prutser....messi
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 22:43]
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
vrijdag 20 juli 2018 om 22:47
We zijn zo ver gekomen dankzij Robben...ik lees het al ...jij bent echt een voetbalkenner....gelukkig heb ik hetzelfde idee als al die trainers die Robben altijd opstelden....maar jij weet het weer beter natuurlijk dan die trainers....ik denk dat je eerlijk tegen jezelf moet zijn en gewoon uit de kast moet komen...
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
vrijdag 20 juli 2018 om 23:04
Owjaa nog één ding... in 2010 nam Bert van Marwijk liever een geblesseerde Robben mee dan een Fitte speler.... maar die Van Marwijk snapt er natuurlijk ook niets van....
Vind ik leuk
Mosquito +21838
vrijdag 20 juli 2018 om 16:53
Hopen dat Chucky zelf wil blijven.
Zo niet, verkopen voor een Record bedrag.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 19:01
Hoop dat hij blijft... als Feyenoord clasie dr bij haald is dit weer na lange tijd weer een echte competitie.
Vind ik leuk
BrandjeXL +503
vrijdag 20 juli 2018 om 20:06
Want? Clasie was wisselspeler bij Brugge en zou nu ineens beter zijn dan El Ahmadi of hoe moet ik dat zien?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 20:40
Clasie heeft zich bewezen bij Feyenoord en zal niet de eerste zijn die weer opleeft straks...

En waarom? Ben blij met onze versterkingen maar als de rest achter blijft schieten we als competitie dr niks mee op.

Hoop dat de clubs dit seizoen ook bij elkaar komen kwa geld verdeling. En misschien ook zo gezamenlijk grotere sponsors aan te trekken. Wij als Ajax zouden daar ook veel meeree moeten doen. Kwa bedrijfsleven van multinationals ect zitten vooral bij ons op de tribune. We zijn onze cl plek kwijt het is 10 over 12 wat mij betreft nu!
Vind ik leuk
Nummertien +4789
vrijdag 20 juli 2018 om 16:54
Lozano doet er verstandig aan om te blijven, nog genoeg te leren. Maarja, met Raiola die geld voor de ontwikkeling van de speler zet, daarmee weet je het nooit natuurlijk...
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 16:54
Lozano zou een stunt zijn!
Als die blijft.
Vind ik leuk
Leeuw +6179
vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
Mocht een club zo gek zijn om 60 mio neer te tellen, dan zou dat ook lekker zijn voor PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 16:58
Vindt hem wel 50 miljoen waard max vindt hem beter als neres.
Vind ik leuk
Hakbal +1129
vrijdag 20 juli 2018 om 17:36
Is niet lekker voor psv maar voor alle investeerders en de gemeente. Zonder hun had psv de mexicanen niet gehad. Ze hebben helemaal geen geld. Verzinnen allemaal constructies of huren ze.
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 20 juli 2018 om 22:16
Het blijft zuur voor hakbal....
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
Lozano moet ook gewoon nog 2 jaar blijven!

Die kan echt nog genoeg leren bij PSV
Vind ik leuk
Rodajc +18658
vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
Voor 55+miljoen gewoon verkopen natuurlijk, onder de 45 niet.
Vind ik leuk
Mari +12438
vrijdag 20 juli 2018 om 16:56
Gefeliciteerd .
Vind ik leuk
Optelsom +665
vrijdag 20 juli 2018 om 17:01
Niemand wil zoetje hebben
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 20 juli 2018 om 22:17
Ziyech al verkocht...?
Vind ik leuk
Optelsom +665
vrijdag 20 juli 2018 om 22:24
Niemand wil Hakim LOL
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 20 juli 2018 om 17:06
Onmogelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:08
De geboren Veendammer. Nice.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 20 juli 2018 om 17:10
''financiële wijn VP?

Waar smaakt dat naar, naar geld?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:10
Lozano heeft toch nog gewoon een contract voor 4 jaar bij PSV. Dus ze hoeven hem niet te overtuigen. Gewoon nee zeggen tegen elke aanbieding onder de 50 miljoen.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 20 juli 2018 om 17:21
Lozano heeft nog een contract voor 5 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:20
Mooi dat die zenuwpees nog een jaar bij PSV blijft.
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 20 juli 2018 om 17:27
Als Ajacied hoop ik oprecht dat spelers als Lozano blijven, Ajax heeft nu aardig ingekocht en hoe meer clubs een sterke selectie hebben hoe beter voor het niveau en hopelijk ook voor het voetbal wat we voorgeschoteld krijgen
Vind ik leuk
Hakbal +1129
vrijdag 20 juli 2018 om 17:31
Zoet gaat voor zekerheid. Hahah meneertje durft niet naar het buitenland. Bij psv kan hij zich niet meer verbeteren. In oranje gewoon tweede keeper achter bankzitter cillessen.
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 20 juli 2018 om 22:19
Tenminste iemand die zijn grenzen kent..
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:41
De vraag is wie PSV de kwaliteitsimpuls gaat geven tov vorig jaar. Dit zal nodig zijnin CL en ook de competitie. Ze zijnkampioen geworden met redelijk vaak slecht voetbal. Denk dat dit nu niet genoeg zal zijn. Moet een enorme sterke middenvelder bij. Of centraal verdedigingssuo sterk genoeg is is ook maar de vraag.
Vind ik leuk
Topdrie +3865
vrijdag 20 juli 2018 om 20:52
Een nieuwe coach met andere spelopvattingen doet ook wonderen 😉
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 22:20
Hopelijk, maar vraag echt of dat genoeg is. We verwachten wel heel veel....Volgende week maar weer even kijken op de teibune naar PSV - Valencia
Vind ik leuk
Topdrie +3865
vrijdag 20 juli 2018 om 23:10
Goed op Malen letten. Die jongen gaat wereldtop worden
Vind ik leuk
Hugo59 +2138
vrijdag 20 juli 2018 om 17:49
Gewoon aankloppen bij de gemeente, misschien nog gebakken lucht boven stadion verkopen?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:55
Hugo, Hugo, Hugo, dat is een leuke en ook o zo origineel! In welk theater moet jij vanavond optreden als comediant? Het is altijd lachen met Hugo. Had je deze grap helemaal zelf verzonnen? Hoe kom je er toch op. Knap hoor, jij hebt echt talent Hugo. Daar moet je verder iets mee gaan doen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 17:56]
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:18
Artiestennaam: hugo de humorist
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 20 juli 2018 om 22:20
Deze heeft al een hele lange baard Hugo...nu iets origineel verzinnen
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 17:55
wel apart dat er nog geen club concreet is geworden voor Lozano en Zoet, waarschijnlijk toch niet zo goed zoals vele hier melden
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:00
Voor zowel Zoet als de Jong was zeker wel concrete interesse. Echter zij kiezen er zelf voor om hun contract met PSV te verlengen. Dat kan en mag toch? Het WK is net afgelopen waarin Lozano opgevallen is. Dit naast zijn prima seizoen in de ED afgelopen seizoen. Met een transferwindow die nog dik 6 weken duurt, zal het voor PSV een zeer zware opgave worden om Lozano in EHV te kunnen houden.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:03
Voor de Jong zeker, dat hoor je mij niet zeggen. Van Zoet niks gelezen, welke club was concreet? Ik zou het toejuichen als Lozano in de eredivisie blijft
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:14
Volgens VI.nl, voetbalnieuws.nl en voetbalzone waren er 2 clubs concreet geïnteresseerd in Zoet. Eén daarvan zou AS Roma zijn en Napoli de andere club. Echter het totaalplaatje van PSV beviel Zoet beter. Wellicht was hij bij die andere 2 clubs niet zeker van een basisplaats, vermoed ik.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 18:16]
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 20 juli 2018 om 22:21
Niet jokken tweedeclub...
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 23:15
Wat jij wil jochie
Vind ik leuk
Chucky +872
zaterdag 21 juli 2018 om 16:17
Gewoon 2de club
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 20 juli 2018 om 18:05
Het lijkt wel psv feest.... oww wacht dat is het natuurlijk ook al weer een lange tijd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 18:06]
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:20
...... en we gaan nog ff door!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:21
En weer lees je niets over de schuld van 42 miljoen bij de gemeente.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:36
Voor zover ik weet, staat er ook niet elke dag in de krant dat ik een hypotheekschuld heb van € 300.000,00. Net zo min als er in de krant staat hoeveel meer mijn woning waard is geworden, hoeveel spaargeld ik heb of hoeveel mijn auto waard is. Wat is je punt Ajax?
Vind ik leuk
Chucky +872
vrijdag 20 juli 2018 om 22:22
Pijnpunt denk ik...
Vind ik leuk
Counterattack +11754
vrijdag 20 juli 2018 om 18:42
Gelukkig niet. Het positieve nieuws dat Lozano voor eredivisie behouden blijft is een zonnestraal extra waard, oh wacht bloedheet.
Vind ik leuk
14forever +9064
vrijdag 20 juli 2018 om 18:48
Voor beide spelers nog geen.club concreet geweest. Dus ook Lozano blijft
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:56
Je proeft aan alles dat ze Europees een doel hebben en daarom zelf willen blijven bij PSV.

Top natuurlijk bij elkaar houden is één maar of het Europees ook gaat lukken blijft gissen uiteraard
Vind ik leuk
rinirat +3525
vrijdag 20 juli 2018 om 18:59
Ik lag me rot, een keeper die weg wil maar geen club wil hem hebben.
Een spits die weg wil maar geen club wil hem hebben.
Nu proberen ze het in Eindhoven om te draaien...
Armoe vind ik het.
Vind ik leuk
Futjebal +2706
vrijdag 20 juli 2018 om 19:47
Net als bij Ziyech....de Ligt en de Jong??. bedoel je dat
Vind ik leuk
Futjebal +2706
vrijdag 20 juli 2018 om 19:46
Ik zal iedereen hier verklappen dat Lozano blijft...zeer betrouwbare bron...zo niet ...verwijder ik direct mijn account
Vind ik leuk
BrandjeXL +503
vrijdag 20 juli 2018 om 20:12
Toch knap de marketingmachine van de boerkes. Zoet liep twee jaar geleden al te mekkeren dat ie weg wilde en verlengt nu zijn contract maar er is geen club die hem wil.
Lozano had PSV heel graag willen verkopen maar zelfde verhaal. Geen club is concreet dus zet men alles op alles om hem te behouden. Hoe dan? Zijn vijfjaren durende contract open breken? Dus heel slim van PSV om het zo naar buiten te brengen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
Wilde Lozano PSV verkopen? Merkwaardig.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29697
vrijdag 20 juli 2018 om 20:37
Goed om Zoet te behouden. Nu Lozano nog en PSV komt de zomee aardig door.
Vind ik leuk
PSVKorsou +33
vrijdag 20 juli 2018 om 23:05
Mooi nieuws 😃 mijn weekend begint goed . Lekker naar het strand gaan morgen en genieten van de blauwe zee . Fijn weekend iedereen😎
Vind ik leuk
Gerro +8901