ADO druk bezig met rentree middenvelder: 'Gevoel dat Fons geeft voelt goed'

    ADO druk bezig met rentree middenvelder: 'Gevoel dat Fons geeft voelt goed'

    vrijdag 20 juli 2018 om 17:49

    ADO Den Haag is nog altijd in gesprek met Dion Malone over een terugkeer. De rechtsback annex middenvelder heeft zijn contract bij het Azerbeidzjaanse FK Qabala laten ontbinden, maar de zoektocht naar een nieuwe werkgever verloopt niet vlekkeloos.

    "Wat persoonlijke dingen zorgen voor een kleine vertraging. Ik kan daar niet teveel over zeggen", laat de 29-jarige Malone weten aan Omroep West. Hij staat open voor een rentree bij ADO. "Er zijn meerdere clubs die interesse hebben getoond, maar voor mij gaat het om een gevoel dat ik krijg bij een club. Het gevoel dat Fons Groenendijk geeft voelt goed. We staan er beiden positief in."

    Malone hoopt zo snel mogelijk weer op het veld te staan. Tot die tijd traint hij voor zichzelf. "Of soms met wat andere jongens. Tuurlijk mis ik de groepstrainingen en vormen die je als team traint. Ik hoop zo snel mogelijk op het veld te staan en wellicht nog wat oefenwedstrijden mee te doen."

    Mocht hij terugkeren bij ADO, dan lijkt Malone op het middenveld te gaan spelen. "Ik heb geregeld contact met Fons. We hebben ook al gesproken over mijn rol. Indien ik naar ADO ga wordt dat een rol op het middenveld." De Haagse club bevestigt nog altijd geïnteresseerd te zijn.

    Plaats een reactie

    Utca030 +9589
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:32
    Zou mooi zijn op het middenveld,een versterking voor ADO DEN HAAG.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:36
    Mag komen van mij alleen wisselvalig
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:40
    Denk dat dat top is als ie komt, over 3 jaar mag ie nog een keer cashen in China en ondertussen is Van Kins doorgegroeid om zn plek over te nemen
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:35
    Prima box to box speler en wie is er nou niet wisselvallig in de Mickey Mouse competitie...dat zijn er een enkele die hun constante niveau halen.
    Vind ik leuk
    TimKapNL +69
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:38
    Ado haal nou maar gewoon Henk veerman 🙄
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:39
    Vraag mij waarom? We hebben Johnsen gewoon nog, denk ook dat Ado een kwalitatief betere spits gaat halen dan Henk de tank
    Vind ik leuk
    Rene80 +1876
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:51
    Johnson gaat echt nog wel weg
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:22
    Denk ik ook, maar we hoeven nog niks te halen als nog niks weg is he
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:39
    Met tank doe je hem tekort, hij kan meer dan breekijzer zijn.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:20
    Hoe moet ik m dan noemen? Henk de balvaste goalgetter die eigenlijk veel sneller en behenadiger is dan iedereen zegt the tank?
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:27
    Hah, nee maar hij is veel meer dan jij nu zegt en hij is niet een echte stormram, volgens mij. Ik denk dat hij jullie heel blij gaat maken.
    En als je al zo lang op dood spoor zit bij zo'n waardeloze club als H'veen, dan verdien je een mooie kans zoals bij ADO. Maar zorg asjeblieft dat je El Khayatti houdt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:40
    El Khayati houden wordt hem wss niet, heeft afspraken met de club dat die een jaar ging vlammen en dan een stap hogerop mocht, tevens irriteerde ik me enorm aan hem de laatste wedstrijden, speelde meer voor een transfer dan voor het team, denk dat we een goeie zaak doen als we hem nu verkopen voor de hoofdprijs want hij is ook al 29
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:42
    Liever Necid zie ik komen naar Den Haag.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:09
    Als middenvelder prima om erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:56
    We kunnen hem volgend jaar altijd doorverkopen voor een leuk bedrag aan AZ of een andere middemoter
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:41
    Als ie blijft en hij scoort er weer op los dan is ie onbetaalbaar voor een clubje als az met alle respect.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Denk dat El Kayati wel vertrekt, maar dat vangen we wel op met Immers op 10 en Malone op Immers zi'n plekje. We hebben nog Goossens en Falkenburg en talenten in de naam Mats van Kins en Sam van Huffel. Prima middenveld met Bakker, Immers en Malone. We gaan weer vol het linker rijtje zoals ik het vorig seizoen al zei.

    Forza FC Den Haag!
    Vind ik leuk
    Rene80 +1876
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:54
    Eerste helft was khayati echt goedaar tweede helft een heel stuk minder. Dus vind het een risico als hij blijft. Maar dit risico gevoel heb ik nog meer bij johnson. Moet wel zeggen dat het natuurlijk ook zeer goed kan uitpakken. Johnson scoorde laatste wedstrijden echt gruwelijk veel
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:38
    Je bent niet zo'n fan van El Khayatti, ik vind het een prachtige speler. En ik denk dat Johnson zo goed was mede door die speler.
    De spelers die jij noemt zijn heel anders.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:29
    Ik ben wel fan van de speler El Kayati, alleen de 2e seizoenshelft heeft hij niet gebracht wat er van hem verwacht werd. Moet zeggen dat hij ook heel vaak balverlies leidt en egoïstisch is wat mij heel erg irriteerd.
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:34
    Ja, maar als jij wilt voorkomen dat je geirriteerd raakt, dan moet je kleurloze spelers halen, die spelen op zeker maar denk je dat je daar iets mee wint? Ik woon in Leeuwarden maar El Khayatti geniet ik van hoor. Juist die verassende kant... die vergeet een mens nooit meer.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:56
    Tuurlijk ben ik met je eens dat een speler een actie moet durven maken en juist dit soort spelers zorgen voor verrassingen. Maar hij lijdt heel vaak onnodig balverlies en verliest ook makkelijk zijn fysieke duels.
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:01
    Jouw mening zit vast dichter bij de waarheid dan de mijne, want ik zie alleen een samenvatting. Maar daarin is hij ontzettend vaak de man van de winnende assist, ook Johnson profiteerde daarvan. En dat puntertje door de benen is ook bijzonder.
    We worden het niet eens vandaag vrees ik.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:36
    Ik ben het wel deels met je eens maar om hem goed te kunnen beoordelen moet je hem over heel de wedstrijd gezien *hebben*
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:49]
    Vind ik leuk
    Cookee +9618
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:48
    Ja, is ook zo. Maar Ik wil niet schermen met statistieken, want jou mening is net zo belangrijk, maar hij maakt wel vaak het verschil, dat zal je niet ontkennen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:51
    Ontken ik zeker niet-:) maar hij excelleert ook door anderen die het ook uitstekend doen.
    Vind ik leuk
    Tweey +1903
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:19
    Bakker en Malone als verdedigende middenvelders met Immers er voor als El Khayati vertrekt.
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:39
    Prima opstelling zo en Immers op 10.
    Vind ik leuk
    Mazzie070 +29
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:58
    Ik hoop dat het doorgaat. Goede speler met de nodige ervaring, hij kent de club en weet wat de supporters verwachten.
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:38
    Ga er maar vanuit dat het doorgaat!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:56
    Vond zijn laatste maanden bij ADO heel erg sterk. Kunnen we echt gebruiken. Nu hopen dat ie gaat tekenen.
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:38
    Deed het idd uitstekend in dat laatste half jaar. Laat Malone maar komen!
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:37
    Goede speler, maar dan liever zie ik hem wel op het middenveld waar ie zich het best voelt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ADO druk bezig met rentree middenvelder: 'Gevoel dat Fons geeft voelt goed'