'Brands pakt door: niet alleen Richarlison, ook Barça-duo op weg naar Everton'

'Brands pakt door: niet alleen Richarlison, ook Barça-duo op weg naar Everton'

Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 21:35vr 20-07-2018 om 21:35

Marcel Brands lijkt hard op weg om zijn eerste Everton-aanwinsten binnen te halen. The Toffees zouden al dichtbij het halen van Richarlison zijn, maar ook het Barcelona-duo Yerry Mina en Lucas Digne is naar verluidt in beeld.

Mina heeft een weinig succesvol eerste half jaar in Catalonië achter de rug en werd al langere tijd aan Everton gelinkt. Zijn zaakwaarnemer heeft inmiddels tegenover de Spaanse radioshow Esports Cope bevestigd dat hij gesproken heeft gevoerd met Brands. Eerder op de dag meldde het Catalaanse RAC1 dat er op korte termijn twee verdedigers gaan vertrekken uit Camp Nou. Vermoedelijk doelt men op Digne, vrijdag de grote afwezige tijdens de Barcelona-lunch, en Mina.

Ondertussen zijn Brands en Everton ook bezig met het zoeken naar offensieve versterking. Volgens de BBC is de club van plan om 56 miljoen euro neer te leggen voor de Braziliaan Richarlison, terwijl ook Wilfried Zaha door diverse Engelse media aan Everton wordt gelinkt. De aanvaller van Crystal Palace lijkt echter een voorkeur voor Tottenham Hotspur te hebben.

Poll

Verwacht jij dat Brands succesvol wordt bij Everton?

(10437 stemmen)

Plaats een reactie

Come on Utreg +29715
vrijdag 20 juli 2018 om 21:39
Mina en Digne zijn prima versterkingen voor Everton! Lekker bezig die Brands!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 21:45
Marc is wel een groot voorbeeld voor brands. Smijten met dat geld. Lukaku even terug kopen
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
vrijdag 20 juli 2018 om 21:55
Everton smijt elk jaar met geld. Voor Brands wel leuk dat hij het nu ook eens kan doen. Bij PSV moest hij toch zuiniger aan doen.
Vind ik leuk
pim4ever +1095
zaterdag 21 juli 2018 om 08:09
Daar moest hij eerst verkopen om te kunnen kopen...
Vind ik leuk
MeAgain +7167
vrijdag 20 juli 2018 om 21:58
Zou het niet anders om wezen?
Vind ik leuk
Foebele +53329
vrijdag 20 juli 2018 om 22:02
Hou nou eens op met dat eeuwige trekken van vergelijkingen die nergens over gaan. Brands werkt voor Everton en Marc Overmars heeft daar verder helemaal niets mee te maken noch de rivaliteit tussen Ajax en PSV...
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 22:05
En dat bepaal jij? Jij bent de Koning hier en bepaald wat er gezegd mag worden?
Ik denk het ook 😂 als ik een vergelijking trek, dan heb je die maar gewoon te accepteren engerd
Vind ik leuk
Foebele +53329
vrijdag 20 juli 2018 om 22:22
Nee, dat bepalen we met z'n allen, we worden schijt ziek van die onnozele opmerkingen die alleen maar dezelfde trieste "mijn club is mooier dan de jouwe' discussie opwekt.

Het gaat gewoon nergens over en leidt er alleen maar toe dat dit forum steeds minder leuk wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 22:33
Wij kunnen ook niet allemaal hetzelfde zijn, dat zou erg saai zijn.
Ik vermaak me hier prima, zowel inhoudelijk als in de wat mindere serieuze dingen. Zou je ook eens moeten proberen. We zitten niet bij de nos
Vind ik leuk
Objectief1 +2677
zaterdag 21 juli 2018 om 10:18
Haha hoor je het ook eens van je medesupporters.
Vind ik leuk
buddha +10893
vrijdag 20 juli 2018 om 22:50
100% met je eens.
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 01:33
Amen.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 23:30
Precies! D. A.F de Amsterdamse flow roept alleen maar onzin vandaag.. Niet op ingaan, maar je hebt helemaal gelijk. Op het begin was het gewoon een beetje dollen, maar nu loopt het uit de hand!
Vind ik leuk
Rodajc +18664
vrijdag 20 juli 2018 om 21:39
Dit is nog eens goed werk van Brands, al werd het ook wel tijd. Richarlison misschien iets minder, maar heeft wel laten zien over genoeg potentie te beschikken.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21707
vrijdag 20 juli 2018 om 21:40
Je bent zo lekker bezig Brands!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 22:06
Haha dat komt er ook lekker overtuigend uit
Vind ik leuk
Einstein71 +478
vrijdag 20 juli 2018 om 21:42
Waren die niet al bij Ajax aangeboden als wisselgeld voor De Jong?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 21:43
Marcel brands, lekker bezig!
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 21:46
Everton fans zijn niet zo blij....



http://www.soccernews.nl/news/470379/evertonfans-tweeten-massaal-over-marcel-brands
Vind ik leuk
Il Gordo +18461
vrijdag 20 juli 2018 om 21:51
Mooi hè? Lekker iemand afbranden terwijl je 'm niet eens kent. Als-ie daar wat tijd krijgt, zet-ie ook daar gewoon een prima club neer die altijd subtop is in Engeland (zolang ze geen ander stadion krijgen).
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 22:14
Is ook wel heel veel geld!
Hé 12,5 gekocht dus 20 was meer op zijn plaats geweest brands heeft te veel brands bier op 🍻.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 20 juli 2018 om 21:50
De director of football doet goede zaken. Die gaat daar ook wel slagen.
Vind ik leuk
MojoRisin +15086
vrijdag 20 juli 2018 om 21:57
Goede spelers..
Vind ik leuk
Smithsonian +43310
vrijdag 20 juli 2018 om 22:04
Jezus mina 😂
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 22:15
Jezus van city mina everton 1+1=3 hwahaha
Vind ik leuk
Mari +12488
vrijdag 20 juli 2018 om 22:44
Is Richarlison beter dan Lozano?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 23:01
Ik denk t niet.
Vind ik leuk
Mari +12488
vrijdag 20 juli 2018 om 23:03
en toch € 56 mln?.
Dan is Lozano wel veel waard of Brandts is in paniek geraakt
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 02:09
Denk het 2e inderdaad. In paniek geraakt.
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
vrijdag 20 juli 2018 om 22:55
toch knap als hij ze naar die club krijgt everton staat toch bekent als minder aansprekende club voor spelers die van grote clubs komen
Vind ik leuk
HJR +9010
vrijdag 20 juli 2018 om 23:12
Klaassen ging toch ook ;)
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
vrijdag 20 juli 2018 om 23:40
snapte ik op het geld na ook niet dat hij voor een grijsclubje koos
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 23:01
Zijn niet alleen voor Everton een goede versterking. Maar Brands is lekker bezig pik.
Vind ik leuk
HJR +9010
vrijdag 20 juli 2018 om 23:11
Goeie spelers denk ik voor Everton. Richarlison heb ik nog mijn twijfels over, maar zal een goeie aankoop kunnen worden.
Yeetje Mina is wel een beetje lomp aangelegd, maar natuurlijk wel goed en beresterk. Beetje zoals ik ;)
Vind ik leuk
mba4u2c +3585
zaterdag 21 juli 2018 om 00:20
Stuk voor stuk goeie spelers voor een clubje als Everton...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws