'Brands pakt door: niet alleen Richarlison, ook Barça-duo op weg naar Everton'

    'Brands pakt door: niet alleen Richarlison, ook Barça-duo op weg naar Everton'

    vrijdag 20 juli 2018 om 21:35

    Marcel Brands lijkt hard op weg om zijn eerste Everton-aanwinsten binnen te halen. The Toffees zouden al dichtbij het halen van Richarlison zijn, maar ook het Barcelona-duo Yerry Mina en Lucas Digne is naar verluidt in beeld.

    Mina heeft een weinig succesvol eerste half jaar in Catalonië achter de rug en werd al langere tijd aan Everton gelinkt. Zijn zaakwaarnemer heeft inmiddels tegenover de Spaanse radioshow Esports Cope bevestigd dat hij gesproken heeft gevoerd met Brands. Eerder op de dag meldde het Catalaanse RAC1 dat er op korte termijn twee verdedigers gaan vertrekken uit Camp Nou. Vermoedelijk doelt men op Digne, vrijdag de grote afwezige tijdens de Barcelona-lunch, en Mina.

    Ondertussen zijn Brands en Everton ook bezig met het zoeken naar offensieve versterking. Volgens de BBC is de club van plan om 56 miljoen euro neer te leggen voor de Braziliaan Richarlison, terwijl ook Wilfried Zaha door diverse Engelse media aan Everton wordt gelinkt. De aanvaller van Crystal Palace lijkt echter een voorkeur voor Tottenham Hotspur te hebben.

    Poll

    Verwacht jij dat Brands succesvol wordt bij Everton?

    (10433 stemmen)

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +26107
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:39
    Mina en Digne zijn prima versterkingen voor Everton! Lekker bezig die Brands!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:45
    Marc is wel een groot voorbeeld voor brands. Smijten met dat geld. Lukaku even terug kopen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26107
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:55
    Everton smijt elk jaar met geld. Voor Brands wel leuk dat hij het nu ook eens kan doen. Bij PSV moest hij toch zuiniger aan doen.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:09
    Daar moest hij eerst verkopen om te kunnen kopen...
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:58
    Zou het niet anders om wezen?
    Vind ik leuk
    Foebele +54897
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:02
    Hou nou eens op met dat eeuwige trekken van vergelijkingen die nergens over gaan. Brands werkt voor Everton en Marc Overmars heeft daar verder helemaal niets mee te maken noch de rivaliteit tussen Ajax en PSV...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:05
    En dat bepaal jij? Jij bent de Koning hier en bepaald wat er gezegd mag worden?
    Ik denk het ook 😂 als ik een vergelijking trek, dan heb je die maar gewoon te accepteren engerd
    Vind ik leuk
    Foebele +54897
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:22
    Nee, dat bepalen we met z'n allen, we worden schijt ziek van die onnozele opmerkingen die alleen maar dezelfde trieste "mijn club is mooier dan de jouwe' discussie opwekt.

    Het gaat gewoon nergens over en leidt er alleen maar toe dat dit forum steeds minder leuk wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:33
    Wij kunnen ook niet allemaal hetzelfde zijn, dat zou erg saai zijn.
    Ik vermaak me hier prima, zowel inhoudelijk als in de wat mindere serieuze dingen. Zou je ook eens moeten proberen. We zitten niet bij de nos
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:18
    Haha hoor je het ook eens van je medesupporters.
    Vind ik leuk
    buddha +8730
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:50
    100% met je eens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:33
    Amen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:10
    Helemaal mee eens.

    Ik probeer zoveel mogelijk de trolletjes te negeren. Lukt niet altijd overigens :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:30
    Precies! D. A.F de Amsterdamse flow roept alleen maar onzin vandaag.. Niet op ingaan, maar je hebt helemaal gelijk. Op het begin was het gewoon een beetje dollen, maar nu loopt het uit de hand!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14219
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:39
    Dit is nog eens goed werk van Brands, al werd het ook wel tijd. Richarlison misschien iets minder, maar heeft wel laten zien over genoeg potentie te beschikken.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19145
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:40
    Je bent zo lekker bezig Brands!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:06
    Haha dat komt er ook lekker overtuigend uit
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:41
    "Ajax was ook in deze spelers geinteresseerd, wat een waardeloze lamlul die Brands. Alleen maar spelers scouten die Ajax op de radar heeft gehad"!!!

    Aldus Cheat Codes.....
    Right....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:49
    Ja, want Ajax had Lozano en Romero ook op het vizier. En Schwaab en Luckassen ;-)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:51
    Stiekem is die Brands gewoon een Ajacied, zoveel is hij met Ajax bezig...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:52
    Net als alle andere reageerders hier :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:52
    90% van de PSV'ers is gewoon Ajacied, die besteden niet voor niets dagelijks zoveel aandacht aan Ajax :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:55
    Gelukkig maken gasten zoals jij dat weer goed door dagelijk meermaals op reacties van PSV-ers te reageren toch?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:58
    Laat maar eens zien dan waar ik dagelijks op PSV reageer, op zeker dat je dat niet kan, gewoon omdat het niet waar is :)

    Geen dingen zeggen die niet kloppen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:00
    Laat hem maar Eendrachtje is meer een lama. Even een windje laten en dan weet je dat ie op een Ajax topic zit. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:04
    Ach, ons menneke meldt zich ook weer om zich groot proberen te gedragen...
    Gewoon blijven proberen..
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:07
    Hou toch op met aanstellen.,drama queen. He je bemoeit je overal mee. Maar ja afgunst komt altijd met veel bombarie.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:14
    Is een forum he, zeg ik wat ik denk.

    Dat persoontjes zoals jij daar moeite mee hebben zal me worst wezen.
    Levert wel leuk materiaal op, altijd grappig discussieren met jou.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:02
    Goed lezen:
    PSV-ers...

    Maar laat ik het maar anders zeggen dan:
    De Ajacieden hier zijn zo ontzettend hard bezig om proberen aan te tonen dat "iedereen stiekem voor Ajax is", dat het bijna eng aan het worden is...
    Begint een beetje op een minderwaardigheidscomplexje te lijken..
    Maar ja moet natuurlijk wat na de afgelopen jaren..
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:06
    Eng , kijk eens naar jullie eigen gedrag dat is pas eng te noemen :) Minderwaardigheidscomplex om een spelletje voetbal? Tering jantje zeg, als ik daar een minderwaardigheidscomplex van zou moeten krijgen dan sterf ik nog liever vandaag :)

    En daar begint het weer '' Maar ja moet natuurlijk wat na de afgelopen jaren.. ''

    Net alsof voetbal zo belangrijk is om er over te stressen, ik weet niet hoe jij in het leven staat, maar ik lig nooit wakker over een spelletje voetbal. Mijn leven is te mooi en te leuk om me daar druk over te maken, misschien zouden de meeste eens een leven moeten gaan zoeken, dan snappen ze direct wat ik bedoel :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:15
    Gelukkig hoef ik niet te zoeken.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:08
    Het enige wat eng is als je in de spiegel heb gekeken. Misschien knap je er eens van op of is je ego te groot
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:16
    Och och och...
    Nou dat is wel een heel vervelende opmerking zeg...
    Dit raakt me diep, echt...
    Niet meer doen ok?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:24
    Ga je huilen dan?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:32
    Lig al naast het benkske met tranen in de ogen idd....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:59
    Want geloof mij PSV interesseert mij geen moer, ik heb niks met die club, en ben er daarom ook niet steeds mee bezig, iedere seconde die je verliest kan je nooit meer inhalen, en aan PSV maak ik daarom nooit veel tijd aan vuil :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:03
    Aan reacties van PSV-ers des te meer...
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:09
    Dat heeft totaal niks met een voorkeur van een club te maken, ik reageer gewoon tegen iedereen. Ik ben niet zo moeilijk hoor, ik heb dan niks met Brabanders, maar reageer er gewoon op :)
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:23
    Hahaha inderdaad Eendracht.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26107
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:58
    Digne zou ik me nog voor kunnen stellen.. Lijkt me onhaalbaar. Is toch een andere prijscategorie. Ondanks dat Overmars ze makkelijk uitgeeft. Rechtsbackpositie bij Ajax is de zwakste van het elftal. Mina niet. Ajax heeft veel centrale verdedigers. Meer niet nodig!
    Vind ik leuk
    Einstein71 +502
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:42
    Waren die niet al bij Ajax aangeboden als wisselgeld voor De Jong?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:43
    Hehehe
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:43
    Marcel brands, lekker bezig!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:46
    Everton fans zijn niet zo blij....



    http://www.soccernews.nl/news/470379/evertonfans-tweeten-massaal-over-marcel-brands
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7908
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:51
    Mooi hè? Lekker iemand afbranden terwijl je 'm niet eens kent. Als-ie daar wat tijd krijgt, zet-ie ook daar gewoon een prima club neer die altijd subtop is in Engeland (zolang ze geen ander stadion krijgen).
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:14
    Is ook wel heel veel geld!
    Hé 12,5 gekocht dus 20 was meer op zijn plaats geweest brands heeft te veel brands bier op 🍻.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91194
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:50
    De director of football doet goede zaken. Die gaat daar ook wel slagen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:57
    Goede spelers..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:04
    Jezus mina 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:15
    Jezus van city mina everton 1+1=3 hwahaha
    Vind ik leuk
    Mari +8444
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:44
    Is Richarlison beter dan Lozano?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:01
    Ik denk t niet.
    Vind ik leuk
    Mari +8444
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:03
    en toch € 56 mln?.
    Dan is Lozano wel veel waard of Brandts is in paniek geraakt
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:09
    Denk het 2e inderdaad. In paniek geraakt.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:55
    toch knap als hij ze naar die club krijgt everton staat toch bekent als minder aansprekende club voor spelers die van grote clubs komen
    Vind ik leuk
    HJR +7452
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:12
    Klaassen ging toch ook ;)
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:40
    snapte ik op het geld na ook niet dat hij voor een grijsclubje koos
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:01
    Zijn niet alleen voor Everton een goede versterking. Maar Brands is lekker bezig pik.
    Vind ik leuk
    HJR +7452
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:11
    Goeie spelers denk ik voor Everton. Richarlison heb ik nog mijn twijfels over, maar zal een goeie aankoop kunnen worden.
    Yeetje Mina is wel een beetje lomp aangelegd, maar natuurlijk wel goed en beresterk. Beetje zoals ik ;)
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3228
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:20
    Stuk voor stuk goeie spelers voor een clubje als Everton...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Brands pakt door: niet alleen Richarlison, ook Barça-duo op weg naar Everton'