Update: Vak-P woest over cel- en taakstraffen: 'Geen kilo's, maar grammetjes coke'

    Update: Vak-P woest over cel- en taakstraffen: 'Geen kilo's, maar grammetjes coke'

    vrijdag 20 juli 2018 om 23:46

    De rechtbank van Overijssel heeft vrijdag zijn vonnis uitgesproken naar aanleiding van de rellen tijdens FC Twente-PSV in april 2017. Terwijl beide ploegen aan de wedstrijd bezig waren, deed de politie een inval in het supportershome onder Vak-P, op verdenking van illegale drugshandel.

    Enkele aanwezigen zochten toen de confrontatie met de politie en zijn daar inmiddels voor bestraft. Een negentienjarige man uit Enschede kwam er het zwaarst vanaf met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van twee maanden. Negen andere mannen, afkomstig uit Enschede, Goor, Glane en Hengelo, kregen een taakstaf opgelegd, variërend van tachtig tot 120 en 240 uur.

    De rechtbank neemt het de relschoppers kwalijk dat ze de openbare orde en de veiligheid van andere stadionbezoekers verstoord hebben door geweld te gebruiken tegen politieagenten. 'De straffen variëren omdat de ene relschopper meer heeft gedaan dan de ander', wordt het hof geciteerd door Twente Insite. 'Ook zijn er enkelen zonder strafblad. Verder hebben enkelen open verteld wat er die avond gebeurde en verantwoordelijkheid genomen voor hun acties.'

    Update 23.46: Vak-P heeft vol verbazing en woede gereageerd op de straffen die de rechtbank heeft uitgedeeld. Het bestuur stelt dat de harde Twente-kern juist het slachtoffer is van de geruchtmakende politie-inval. 'De jongens met de schoonmaakdoekjes in de hand werden onder schot gehouden alsof ze banden hadden met Escobar', laat men weten in een reactie, opgetekend door Twente Insite.

    'Nadat in het home niet kilo's, maar slechts enkele grammetjes werden gevonden, werd uit het niets het hele home aan gort geslagen. Daarna (nota bene als reactie) ontstond natuurlijk het nodige tumult in het stadion, we wisten niet wat ons overkwam.'

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 juli 2018 om 22:36
    Hopelijk ook allemaal een stadionverbod want zo'n "supporters" verpesten het voor ons allemaal
    Vind ik leuk
    Az4ever +7
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:43
    Genetisch gemanipuleerd ziet er goed uit
    Vind ik leuk
    Quaresma +5161
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:03
    Zoals ik al zei, de enige juiste plek is achter de tralies.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2115
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Lekker hypocriet commentaar uit het land van het gedoogbeleid, vind je niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:45
    Idd. Want dit gedrag kan zelfs in de Grolsch veste niet door de beugel ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +39746
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:49
    Wie weet ligt er een illegale hennepkwekerij onderin het stadion.
    Je moet toch manieren bedenken om de schuld af te lossen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4229
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:51
    Aankloppen bij de gemeente is ook nog een optie.
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:25
    Heel Twente word gesaneerd zelfs de supporters
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:57
    Of je kontje verkopen op de beurs... kan ook allemaal natuurlijk 😌
    Vind ik leuk
    jaccofct +889
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:29
    Overigens heeft die club van jou meer gemeenschapsgeld ontvangen dan onze FC, dus ja, jij zou het moeten weten.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4229
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:30
    Hey, bemoei je er niet mee, dat was een sneer naar de PSV’ers ;-)
    Vind ik leuk
    jaccofct +889
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:30
    Hahaha, mijn welgemeende excuus.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4229
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:35
    Dat wilde ik horen :p
    Vind ik leuk
    Bullshit +438
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:35
    Heeft Twente toch gedaan.
    Alweer!!!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4845
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:25
    Zoals ajax, in ajax zit namelijk 45 mijoen aan gemeenschapsgeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:52
    Zit er extra statiegeld op die beugelflesjes?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24689
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:49
    Wel mooi dat nu zij degraderen Jupiler de divisie niet meer sponsort. Scheelt een hoop gedoe denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:54
    Het concurrentiebeding kan idd achterwege blijven.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24689
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:55
    Nou, dat is toch lekker voor Twente. Ik bedoel, Overmars, en ook Gerbrands en De Jong zijn druk, maar moet zoveel regelen als de mannen in Twente.
    Vind ik leuk
    Admat +235
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:13
    👑
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1148
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:12
    Wow
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1957
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:55
    😄😁😂
    Vind ik leuk
    frank1971 +2217
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:18
    Supporters?
    Vind ik leuk
    psv.040 +296
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:29
    jep maar ja er blijven mensen die t toch doen dat hou je niet tegen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 04:00
    Ga jij lekker naar het waterpolo, want je snapt er niks van.
    Heb niks met dit vak, maar dit slaat nergens op natuurlijk.
    Vind ik leuk
    HanV +3704
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:06
    Heeft een stadionverbod zin, zaten deze jongens met een schoonmaakdoekje niet tijdens de wedstrijd in hun clubhome. Komen ze wel om naar de wedstrijd te kijken, wel mooi natuurlijk dat ze hun ruimte schoon maken en dat nog wel tijdens een wedstrijd. Als dat de tribune was konden ze dat natuurlijk veel beter na de wedstrijd doen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:38
    Lekker hasj, coke en pillen slikken in de cel!
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:26
    hasj rook je coke snuif je dus dat word nog een lastige opgave voor ze
    Vind ik leuk
    FSCeara +8039
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:28
    Nou.... coke rook je ook en je kan het ook spuiten
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:31
    das waar maar ik bekijk het van de recreatieve kant.......
    bovendien is het nog steeds geen slikken
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:31]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8039
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:41
    Hahaha dat klopt, coke basen kan ook recreatief zijn. Zoals met alles elke dag naar de klote is ook een geregeld leven ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:44
    elke dag zal mijn ouwe gestel niet meer vol houden maar een beetje stoeien met een lekker ding op een snufje coke en je gaat als de brandweer.
    Niks mis mee
    Vind ik leuk
    FSCeara +8039
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:01
    Hahaha ik weet waarover je spreekt.zit kort op de bron hier in zuid amerika dus af en toe een beetje sneeuw als verfrissing doet goed
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    lekker toch , we zijn veel te kort op onze aardkloot om er niet ten volle van te genieten is mijn motto
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +658
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:46
    Kijk... hier komt de prof even om de hoek kijken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:41
    Dat doen ze anders nooit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:47
    Zulke mensen noem je geen supporter, noem je clubverwoesters
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:12
    Geen echte Tukkers, maar gedrogeerde rukkers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:22
    Precies, tuig uit de richel
    Vind ik leuk
    JustH +13057
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:24
    Familie van Munsterman, of is dat een andere clubverwoester?
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +908
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:55
    "De rechtbank neemt het de relschoppers kwalijk dat ze de openbare orde en de veiligheid van andere stadionbezoekers verstoord hebben door geweld te gebruiken tegen politieagenten."
    Dat heb je natuurlijk niet door als je helemaal doorgesnoven bent
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:36
    Er was volgens de Tukkers hier maar 7 gram.
    Waarschijnlijk is Jezus een Tukker want die kan met 7 gram een half vak doorgesnoven maken.
    Vind ik leuk
    HanV +3704
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:16
    Hoeveel harddrugs er gevonden is doet er niet toe. Ze krijgen die straf vanwege het verzet tegen de politie. Ze hebben vast meer dingen in handen gehad dan schoonmaakdoekjes.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:35
    Zou het?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:08
    Verschrikkelijke hooligans! En dit om een spelletje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:16
    Ze moeten die directie en alle verantwoordelijken daar een celstraf geven.
    Vind ik leuk
    Sde +45
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:17
    Het Hof heeft geen uitspraak gedaan. Het Hof beslist over hoger beroep zaken. Als het wel het Hof was dan was het ook geen vonnis, maar een arrest.

    Hoe moeilijk is dit vp?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:51
    Een uitspraak van de Hoge Raad is een arrest; het Gerechtshof kan gewoon een vonnis vellen. Niet moeilijk hoor.
    Vind ik leuk
    Sde +45
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:56
    Ga terug naar school man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:00
    Lees het maar na op internet. Daar haalt bijna iedereen de kennis. Ik weet dit uit mijn hoofd. Als je het gecheckt hebt kan je altijd nog excuses maken voor je onbeschaafde opmerking.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    Ik moet Sde in deze gelijk geven, Robbie.
    Vind ik leuk
    Sde +45
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:05
    Ik zie je bron met veel belangstelling tegemoet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:20
    Ik zat helemaal fout. Neem me niet kwalijk.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:10
    Het siert je dat je dat hier post.
    Vind ik leuk
    Sde +45
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:31
    No biggie, het ging natuurlijk primair om de incapabelheid van de schrijver van dit artikel.
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:07
    En je was nog zo zeker van je zaak:D
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:52
    Matige strafjes voor een incident waarbij de politie zelfs moest schieten.

    Allemaal voorwaardelijke strafjes.
    Alleen een sujet van 19 gaat voor 2 maanden achter gaas.

    Vanwege het opsteken van de middelvinger in de richting van van de mobiele eenheid, het gooien van een stoeptegel en een kliko richtimg de ME. Daarnaast bespuugde hij ze en sloeg leden van de ME met een riem.

    Zulke snotneuzen van 19 moet ze eigenlijk gewoon vierendelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:53
    Dus het Hof doet geen uitspraken?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:00
    Hoven geven arresten en beschikkingen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    En dat is geen uitspraak? Dat is niet bindend?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:08
    Ze kunnen nog wel even doorprocederen.
    Vind ik leuk
    Dezeun +3334
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:48
    Maffia de hele voetbalwereld
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:51
    Stelletje jankballen. Boehoe hullie deden het eerst.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:53
    Pablo is er al een tijdje niet meer dus dat lijkt me lastig
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4778
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:01
    Jij lijkt me een beetje de Pablo van Woensel West, Stratum.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:58
    Volgens mij liegen ze allemaal ... in hun voordeel. De politie denkt vaak ook alles te mogen doen. Maar supporters ook. Dat botst dan wel eens.

    Een hoop heisa om niks. Wat niet mag, dat mag niet. Klaar. Deze onzin heeft nu lang genoeg geduurd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:59
    De doodstraf met aftrek van voorarrest. Aldus de eis in hoger beroep.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:05
    Dat zouden ze in de 2e kamer in moeten voeren. Daar zitten de grootste criminelen van het land.
    Vind ik leuk
    Farmer +11171
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:35
    Het kan zo simpel zijn hé... als op de basisschool: 'aap-noot-mies'.
    Of in dit geval; "muur-hoofd-spies"
    Vind ik leuk
    QPK1985 +410
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:04
    Zat Bert van Oostveen ook achter. Had allemaal kunnen wachten tot eindsignaal maar neehoor.. buiten proportie met als doel: Twente weer aan het schandpaal nagelen, weinig mensen hebben het door
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
    Het valt moeilijk te bewijzen, maar toevallig is het allemaal wel. Het lijkt mij sterk dat dit alleen bij Twente gebeurd.
    Eerst financieel uitgekleed en nu dit weer.
    Vind ik leuk
    Farmer +11171
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:38
    'Roeptoeter'-media: de aandacht afleiden van de werkelijkheid.

    Van Oostveen heeft een enorme puinzooi gemaakt bij de KNVB, via een achterdeurtje is hij als manager van het Vrouwen-EK nog weggebonjourd, om zijn CV nog wat op te leuken, over volgens met wat erebaantjes nu een mooie bobo-functie elders te krijgen(kenniscentrum sport, als k me niet vergis,, nou ja. ik noem maar even...Hoezo vriendjespolitiek?)

    Maar dát weten maar weinig(Wikipedia ftw), mensen zagen nog dagelijks over Twente...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2878
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:08
    Ja, want je gaat daar echt vrijwillig schoonmaken? Ik heb wel met ze te doen.
    Vind ik leuk
    Pds010 +841
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:08
    Apart dat ze Altijd dat van P moeten hebben he..

    Het ligt echt nooit aan dat vak P... of zouden ze zelf geen reflexie hebben?
    Vind ik leuk
    Brunt +193
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:09
    Vak P zal wel gaan zorgen voor al het "witgoed" in de Keukenkampioen divisie.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:13
    Twente out
    Vind ik leuk
    derksen +8507
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:23
    Het aller mooiste van dit is hoe achterlijk stomdom het Nederlandse rijk is

    We beginnen met de soft drugs
    Let op !

    In Nederland mag je wiet kopen je mag het roken en je mag het verkopen
    Maar je mag het niet telen? Mmmmmm best vreemd als je mij vraagt

    Hard drugs als er niet bewezen kan worden dat je er in handeld ga je vrij uit nu gaan ze een supporters vak in en vinden ze een paar gram
    Dat is niet wat ze verwachten natuurlijk

    Of het nou ff Hardenberg is
    Feyenoord, Ajax,FC Lutjebroek ff sireneus allemaal is al jaren zo elke House party
    Elk festival ja ook noord sea festival drugs vol op aanwezig
    Elke puber party elke pyjama party
    Nederland stop aub met deze onzin
    Of je gedoogd het en leagiseer de hele tering zooi of veeg het land schoon
    Beetje supporters als voorbeeld gebruiken
    Nederlandse staat ik dacht dat NSB was stop gezet maar blijkbaar niet
    Stomme domme irritante tyvus lui daar in de kamer bah!
    Vind ik leuk
    Marco 128 +36
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:58
    Amen
    Vind ik leuk
    Farmer +11171
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:44
    Beetje event kun je je dope zelfs laten tésten of het wel 'goeie shit is' of té chemisch bv....Men 'gedoogd' het daar 'achter de schermen', om verkeerd gebruik maar tegen te gaan en daarmee, een paar honderd man op de intensive care bv.

    Hier in Groningen zijn al burgemeesters die pleiten voor gelegaliseerde wietteelt, puur om de illegale kweek onderuit te halen.

    Hoe kómen coffeeshops aan hun wiet dan, als het nergens gekweekt mag worden?
    "gedoogbeleid'? Nee, bullshit ,en willekeur!

    Er zijn hier, bv in het Noorden, een aantal vastgoedhandelaartjes, die verhuren gebouwtjes...soms zetten ze een paar op naam van een 'doerak' voor een paar zwarte centen.(verantwoordelijkheid voor inhoud van pand, uitbesteed O.o). Pandjes vol met plantjes... Is het weer 'politietijd', dan maken ze zélf een 'melding van iets verdachts' bij 1 van hun VERHUURDE panden... Politie doet inval. vind iets, verhuurder staat 'nog nét niet niet met een medaille op de voorpagina'... blijft de rest van het 'jachtseizoen' buiten kijf, en kan rustigjes zijn andere 10 pandjes leegtrekken... En dit gebéurt... bijna precies zo krom en grof als ik nu beschrijf.

    Krant schrijft een stukje over dat de dáppere agenten weer iets goeds gedaan hebben, en we gaan weer over tot de orde vd dag.(Hier in Foxhol heeft een Avebe-kantoorpand, iets van 15 jaar leeg gestaan, hebben ze een vétte kwekerij van 5k planten en 3k stekjes gevonden: gerucht is ,dat dat pand dus al meer dan 10 jaar draaide... wisten ze ook wel...)

    Het is allemaal zo corrupt als de tering...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 05:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:02
    Ze beweren dus dat de politie uit het niets hun home heeft kapot geslagen???? Raar
    Vind ik leuk
    QPK1985 +410
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:29
    Zulke dingen gebeuren
    Vind ik leuk
    RWB013 +1808
    zaterdag 21 juli 2018 om 03:38
    En het zou mij niet eens verbazen. Ik snap dat iedereen hier meteen de Twente supporters veroordeeld, maar bij de ME zitten gewoon een hoop klootzakken. Ik heb een hoop respect voor de normale politie agent, maar de ME zit vol met volk dat het zelf gewoon leuk vind om er zonder enige vorm van straf en consequenties er lekker op los te slaan. Echter begrijpt 90% dit hier niet omdat ze überhaupt nooit een stadion bezoeken. Die geloven maar wat er geschreven word, terwijl dit enkel het verhaal is van de ME.

    Ik ben zelf ook wel eens geknuppeld door ME tuig, terwijl ik absoluut niets met rellen te maken wil hebben. De rellen waren toevallig in de buurt van het vak waar ik zit. De ME zorgt er in de meeste gevallen dat ze er zijn juist voor dat het uit de hand loopt. Ik durf te wedden dat je veel minder rellen hebt als je heel de ME nooit meer zichtbaar in de buurt van een stadion laat staan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:51
    Ik veroordeel niemand. Dat de ME hardhandig optreedt en dus terecht of onterecht mensen aanpakt daar twijfel ik ook niet aan. Maar een supporters home kapot slaan, dat vraag ik mij toch af. Waarom zouden ze materieel kapot slaan? Meestal doen de supporters dat zelf bij chaos en paniek.
    Mja ik was er niet bij, vandaar de vraagtekens. Het ging mij er puur om dat het een onduidelijk punt in het statement is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:06
    Zo moeten minstens1 x per dag in het nieuws morgen weer iets nieuws nexst
    Vind ik leuk
    Emmenaar +521
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:15
    Is dat iets typisch Twents ofzo? Je niet aan regels en wetten houden en als je vervolgens gesnapt wordt in de slachtofferrol kruipen?
    Vind ik leuk
    QPK1985 +410
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:45
    Het gaat om 1 man en dat is Munsterman! Misschien in sommige gevallen is Arno van der Laan medeplichtig, maar dat blijft allemaal gissen. Waarom is er nooit onderzoek gedaan? Als Munsterman strafbare feiten heeft gepleegd, breng hem voor de rechter. Hij zou persoonlijk verantwoordelijk moeten worden gehouden, als er daadwerkelijk zoveel illegalen praktijken hebben plaatsgevonden. Waaron gebeurd dit dan niet? Vraagt niemand zich dit af?
    Vind ik leuk
    Echt? +267
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:35
    Allemaal de schuld van Munsterman
    Vind ik leuk
    remakil +4859
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:42
    Je zou bijna denken dat het lieve koorknaapjes zijn...
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:22
    Die zich laten naaien door dorpspastoor Munsterman.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 04:00
    #freeVakP
    Vind ik leuk
    giomenin +131
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:03
    Zwaar overdreven optreden vd ME die aktie. Denk dat ze bij elke willekeurige discotheek meer handel hadden gevonden dan in dat home... en dan nog al die paniek veroorzaken voor die paar pakjes. Ongelooflijk dom gewoon.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:44
    Fc Twente het ligt altijd aan een ander
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:47
    Wat heeft FC Twente hiermee te maken??

    Het zijn een paar supporters die snuiven. So what? Het gebeurd in ieder Nederlands stadion.
    Vind ik leuk
    NorthSide +721
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:10
    Half Nederland snuift...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:55
    Goh, supporters van Twente die zichzelf het slachtoffer vinden. Voor alles een eerste keer, zeg maar.
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:21
    Hadden vast dat grammetje terug vewilt.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17501
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:01
    Kunnen ze vak p geen spreekverbod geven?
    Komt alleen maar dommigheid uit.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:10
    Haha nou ik was die bewuste avond in het stadion maar heb het toch echt zo ervaren dat de inval van de politie juist de veiligheid van mij en mijn medesupporters in gevaar bracht. Door met hun politiepaarden op het volledige publiek in te rijden... ik was met mijn opa die slecht ter been is die had ook geluk want ze keken nergens naar is gelukkig goed gegaan. En dan veegden ze niet alleen het stukje bij vak p schoon maar de hele straat waar 2e ring supporters ook naar buiten kwamen. Politie voor mij net zo schuldig over die avond maar daar hoor je ze niet over, ze hebben het zelf ook niet goed aangepakt en mensen in gevaar gebracht
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:17]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:11
    En uiteraard is dit weer een artikel naar het hart van vp... over de investeerders hoor je ze niet want dat is te positief he
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17501
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:41
    Stemmingmakerij.

    Maar vind wel dat Vak P zich wat meer op de vlakte mag houden. De "stoere krachttaal" die ze uitbraken doen de club en de echte supporters niet veel goed.
    Er zijn sponsoren en rijke particulieren die zich buitensporig hebben ingezet om de club te redden. Ik ben trots op ons Noabers.
    Dan is het wel erg jammer dat er in vak p een aantal zitten die elke keer weer de glans er van af weten te halen met hun domme gezwets.

    Wat mij betreft doeken ze heel dat home op. Maak er een lounge van voor mensen die anders geen geld hebben om wedstrijden te kijken of iets dergelijks.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:00
    Ik snap je punt echter vergis je je ook wel met: doek dat hele home op... je vergist je in watvoor impact dat zal hebben voor de sfeer in het stadion
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17501
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:28
    De sfeer wordt dan wel gemaakt in een ander vak.
    De tijden dat er door vak p echte sfeer werd gemaakt is al een flinke tijd geleden.
    Over het algemeen bekruipt mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte wanneer er weer eens een "statement" wordt gemaakt.


    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Zoals gezegd denk ik dat je je daarin vergist hebben wel volgens mij wel kunnen beleven al in de veste
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17501
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:56
    Ik draaf ook door. Het zullen vast niet allemaal van die dwazen zijn.

    Maar denk dat jij je ook verkijkt op wat een club aantrekkelijk maakt voor sponsoren en wie de club daadwerkelijk steunen. En geloof me, dat zijn niet de gasten die nu elke keer in het nieuws zijn rond om dat home of ergens vuurwerk op het veld gooien.

    Vandaar dat enige nederigheid wel op zn plek is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5270
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:43
    Klopt maar wel de mensen die geweldige sfeer brengen en prachtige sfeeracties organiseren
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17501
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:55
    Zeker, die zitten er ook. Daarvoor heb ik ook alle respect en waardering.

    Maar al dat gezeur er om heen mag wel een keer wat minder.
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:20
    Wat een lachwekkende club is het toch geworden. Geweldig.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:45
    Overal vind je grammetjes, is daar nou zoveel heisa voor gemaakt.

    De overheid moet zich diep en diep schamen!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:06
    Ik zou me als overheid meer druk maken om de ouderen mensen die zich aan het verpieteren zijn. De mensen die er voor gezorgd hebben dat wij na de 2de Wereldoorlog alles weer een beetje op de rit hebben in deze tijd, tenminste dat zou je denken
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:22
    Nu gewoon alle goede shit verbergen in de gratis keukenkampioen kastjes van de sponsor.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8217
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:23
    Vak P gewoon bannen uit het Stadion, levert alleen maar problemen, tuig van de richel gewoon inruilen voor supportres van goede wil.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2115
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:23
    En wat wil je doen Met de supporters die rellen, spreekkoren leveren, vernielingen aanbrengen zodra ze Europa ingaan? Ben erg benieuwd.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8217
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:14
    Precies het zelfde.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2115
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:36
    Dat worden dan lege tribunes in nederland;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8217
    zondag 22 juli 2018 om 02:33
    Dat zou betekenen dat het nu vol zit met Tokkie achtige a socialen.....
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1093
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:47
    Weinig medelijden mee. Samen met de zogenaamde "harde kern" van Feyenoord de domste en meest onsympathieke supportersgroep van Nederland.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Zogenaamde Hahaha!
    Vind ik leuk
    038power +79
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:43
    Elke club heeft z'n randdebielen....niet alles over 1 kam scheren a.u.b.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:03
    Waar het om gaat, gaat het hiero allang niet meer over. Wat een reacties
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Echt niet goed de reacties hier over drugs... coke is een killer en dat op alle lagen. Wie nu nog snuift is medeverantwoordelijk aan de moorden ook van de onschuldigen bij die afschuwelijke liquidaties. En iedereen heeft liggen slapen toen ze een tijd terug exact dit hadden gemeld. Zwaarder straffen... daarbij valt dit mee. Was op AT5 laatst een paar fietscouriers die voor eigengebruik verkochten aanzienlijk hogere celstraffen.

    Effe gegoogled de loop jongens kregen 10maanden tot 2 jaar cel voor een paar grammetjes... nu vooral door janken!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:50
    Deze reactie is precies het probleem van Vak P. Van dader naar slachtoffer. Er hoort zelfs geen milligram aanwezig te zijn en je verzetten geeft altijd een reactie. Maar ja, dat spul heeft nogal wat invloed op de bovenkamer.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4845
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:11
    De politie heeft een inval gedaan tijdens de wedstrijd. Een station ontruimt tijdens een wedstrijd. Dat neemt enorme risico s met zich mee. Bij paniek zijn de gevolgen niet te overzien en kunnen er doden vallen. Er werd met de levens gespeeld van met name kinderen, ouderen en gehandicapten.

    Die risicos wegen natuurlijk nooit op tegen de uiteindelijke vangst. Een paar gram drugs...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1730
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:25
    Politie mag nog wel wat harder worden of eerder de clubs en politiek. Supporters weten nog altijd vuurwerk naar binnen te smokkelen, men moet beseffen in Nederland dat dit ook explosieven met glasscherven erin zouden kunnen zijn.. ook begrijp ik de mildheid van straffen niet. 1 keer misdragen moet een stadionverbod voor het leven zijn, de regels zijn bekend je hoeft je er alleen maar aan te houden.. met consequenter straffen kom je een eind..
    Vind ik leuk
    jochempje +2303
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:29
    Nieuws zou zijn: Vak P is nergens boos over.
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:15
    In de psychologie stelt men de vraag: "Is kwaad worden een uiting van onmacht of een gebrek aan inzicht"? Als ik dan keer op keer de boosheid bij vak-P waarneem dan durf ik te beweren dat het alletwee waar is. Machteloze figuren met een verkeerd wereldbeeld. Amen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:36
    Dit past bij Twente, Coke. Snuiven motorclub ja zeggen en nee doen gemeenschapsgeld opmaken etc . Criminelen
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:07
    Natuurlijk ligt het allemaal ook nu niet aan Vak-P. Als je ze daar moet geloven ontstaat er een beeld dat er allemaal brave mensjes naar de zondagschool komen op het moment dat Twente speelt.
    Volgend jaar allemaal stoer je neus volproppen als RKC of Telstat met 3 auto's op bezoek komen stelletje sufferds.
    Vind ik leuk
    Wally g +462
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:17
    als Twente ballen heeft heffen ze vak p op dat is voor de (gewone) supporter een verbetering 👍
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1553
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:01
    Ach Vak P stelt dat ze slachtoffer zijn......Dat hebben we in Enschede net even tevaak gehoord.
    Vind ik leuk
    038power +79
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:38
    Ontkennen is een echte Twentsche gewoonte geworden....