'Zoet wilde niet meer wachten op AS Roma en besloot te verlengen bij PSV'

    'Zoet wilde niet meer wachten op AS Roma en besloot te verlengen bij PSV'

    zaterdag 21 juli 2018 om 07:35

    Jeroen Zoet verlengde vrijdag zijn contract bij PSV, maar had ook in het buitenland terecht gekund. Het geïnteresseerde AS Roma had meerdere ijzers in het vuur. Daar wilde Zoet niet op wachten.

    Dat is wat er zaterdag in De Telegraaf te lezen valt. Volgens de ochtendkrant is het kamp van Zoet in Italië geweest voor gesprekken met Roma, dat zoekt naar een opvolger voor de naar Liverpool vertrokken Alisson Becker. Er stonden meerdere keepers op het lijstje van de Serie A-club, waardoor Zoet geen harde garanties kon krijgen.

    Daarop heeft hij besloten om de Italiaanse interesse links te laten liggen en uiteindelijk te verlengen in Eindhoven. Het is niet bekend of er meerdere clubs belangstelling hadden voor Zoet en zo ja, welke clubs dat zijn of waren.

    Doordat Zoet zijn contract tot 2021 heeft verlengd, krijgt hij sportieve zekerheid. In Eindhoven is hij namelijk al vijf jaar lang eerste keeper. Ook levert het nieuwe contract hem een financiële boost op, want zijn salaris gaat erop vooruit.

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +18578
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:37
    Dit is nu al de derde PSV topic, het is wel weer even goed geweest VP!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:17
    Stop is met die discussies aan te snijden... Word je er zelf niet moe van?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Waar is een forum dan voor? Om je bek te houden? Moraalriddertje
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:42
    Normale discussies over spelers en clubs zijn goed, maar dit is gewoon zielig... Over hoeveel topics de ene club heeft en dat dat weer niet eerlijk is.... Wat een onzin allemaal!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:41
    Ja stop jij is een x met je gezeik. Jij bepaald niet wat hier gezegd word. Wij houden er van
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:43
    Dus jullie vinden het leuk om te zeggen dat PSV zoveel topics heeft en dat dat dan weer niet eerlijk is...
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:44
    Als jij niet begrijpt dat dit met enige humor werd gezegd, dan kan je beter gewoon wegblijven hier joh, azijnpisser
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:46
    Idd fritzie! Helemaal met jou eens pik
    Vind ik leuk
    tannat +9566
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:52
    Kunnen jullie elkaar niet in een Ajax topic bevredigen?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Nee
    Vind ik leuk
    tannat +9566
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:06
    lukt het niet samen?
    of wens je dit niet te doen in een Ajax topic, bang dat het op een ajaxorgie gaat uitlopen?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:58
    Jij wil zeker meedoen? Ik zie jou zo vaak in Ajax topics!
    Vind ik leuk
    tannat +9566
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:02
    nee. bang dat ik een raar virus oploop
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:05
    Misschien heb je t al opgelopen, soms merk je dat niet meteen.Maak nou maar ff een afspraak met de dokter, straks verspreid je t zelf nog!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:54
    Humor... Als het al 644848 keer gezegd is, is het nogsteeds grappig?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:46
    Idd, stop met dat mierenneuken! Als het je niet bevalt dan reageer je lekker niet. Zeker een maatje van foebele? Ook net een wijf
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:11
    hij zegt toch niks verkeerds , ik vind het als PSV-er gewoon humor zo op de zaterdag morgen
    wij PSV-ers roepen ook gewoon zulke dingen na de 10e Ajaxtopic om 7 uur s'morgens
    moet toch gewoon kunnen
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:19
    Het was ook zo bedoeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    dat weet ik , alleen hebben sommige hier azijn in hun lichaam ipv bloed
    als je hier niet meer de humor van kan inzien is er toch echt iets niet goed met je
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2502
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:44
    Neef , lekker bezig op de vroege morgen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18578
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:46
    Neef nog steeds last van die jetlag, lag weer om vier uur klaarwakker naar t plafond te staren

    En dan zijn die strontboeren ook nog is bezig met me, dat helpt er allemaal niet aan mee

    Maar wat doe jij dan zo vroeg wakker? Heb je in je bed gezeken ofzo neef?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2502
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:18
    Ben net een uurtje weesten venten neef 😂
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10452
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Best grappig dat 2 nichten elkaar neef noemen😅😅
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2502
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:47
    Aaaaahhh ben je jaloers schatje
    Vind ik leuk
    :O +1834
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:56
    Je bent niet verplicht om ze te lezen hè.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:08
    ik denk dat de Ajaxcieden op de redactie met vakantie zijn en dat er een stageloper uit Eindhoven zit nu ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:38
    Prijzen afwegen tegen avontuur is lastig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:39
    Niemand wilde hem, dus dan maar verlengen. Zijn geschutter in Oranje bleef dus niet onopgemerkt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:41]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2230
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:53
    Net als die reservedoelman van Barcelona. Hoop geroep op deze website, maar niemand die hem hebben wil.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:56
    Ik hoorde via via dat fc Kopenhagen de volgende club voor Cillessen wordt.

    Zou toch mooi zijn, voor de prijzen, geregeld CL en waarschijnlijk haalt hij daar de basis nog ook!
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:57
    Voor de Ligt is toch blijkbaar ook nog steeds belangstelling, heeft ons zelfs een WK gekost.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Was dat niet die Depay?
    Die het liet afweten bij man u en Oranje? Volgens mij is de aanval de beste verdediging
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:45
    Goeie zet!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1331
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:52
    Terecht, wel of niet. Doortastendheid geeft ook de intentie weer waarom je gehaald wordt.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:55
    Ja, weer kampioen, CL en vaste keeper in Oranje, makkelijke keuze.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:02
    Nee, wil hij vaste keeper worden in oranje, zal hij toch een paar tandjes bij moeten zetten. Is helaas nog niet zo goed als Jasper!
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:10
    Die zit zo als het er nu naar uitziet weer het hele jaar op de bank en worst dan ook niet meer geselecteerd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:26
    Dat is de reden ook dat hij niet weg komt
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:09
    Zoet doet hier goed aan

    Hij is ook bij lange na niet goed genoeg voor AS Roma
    Vind ik leuk
    Vloon +7
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:20
    Absoluut zeker wel goed genoeg !
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:30
    Denk je?

    Ik denk dat hij net iets te kort komt

    Maar zou hem zeker een mooie stap gunnen
    Vind ik leuk
    Futre +2535
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:05
    Was ook helemaal niet in beeld bij AS Roma. Totale onzin.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +607
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:16
    Blijf lekker dromen zoetje
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:58
    Wat is er tegen Zoet? Gewoon een goede keeper voor PSV.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:58]
    Vind ik leuk
    Vloon +7
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:19
    Ben zowel voor PSV als Ajax, hoop dat ze zich beiden plaatsen en punten halen voor ons voetbal
    Vind ik leuk
    BerendFC +41
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:48
    As Roma wilde hem niet eens hebben dus vanwaar deze topic?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Lezen! Roma zag hem als een van de mogelijkheden. Dat duurde Zoet allemaal te lang blijkbaar. Seizoen begint, hij wil weten waar hij aan toe is. Bij PSV heeft hij dat.

    Overigens verwacht ik dat hij met een leuk seizoen (zeker als ze ook CL halen) volgend jaar alsnog een transfer maakt. Deze verlenging garandeert dan ook weer een aardige transfersom voor de club.
    Vind ik leuk
    Futre +2535
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
    Lezen? Geloof jij alles wat er op deze site staat? Berend heeft gewoon gelijk. Hij is nooit in beeld geweest bij Roma. En er worden wel 10 keepers genoemd maar de naam Zoet is nergens te bekennen. Net als Luuk de Jong schermt hij met niet bestaande interesse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:24
    1. Ze citeren uit een krant. Dat is wat anders dan zelf verzinnen.

    2. Ik reageer in dit geval op wat er staat, niet wat ik geloof of aanneem.

    3. Berend heeft recht op zijn mening, maar als hij gelijk heeft, dan weet hij blijkbaar meer dan de journalisten van de Telegraaf. Net als jij.
    Dan hoor ik graag waarom ik jullie twee wel kan geloven en die journalisten niet als het gaat om het lijstje van Roma en een mogelijk gesprek tussen club en zaakwaarnemers van Zoet.

    Bij voorbaat dank.

    Vind ik leuk
    BerendFC +41
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:03
    Bedankt Future
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Ja dat zal het zijn..... De transferperiode duurt nog anderhalve maand. Dus er was vast nog genoeg langsgekomen.

    Het kan ook gewoon zijn dat hij niet weg wil.
    Vind ik leuk
    Enden +3656
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:07
    Ik heb besloten niet meer te wachten op Real Madrid
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:08
    Ik denk dat hij net als meerdere onder de indruk is van Bommel. nieuw elan en passie.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7708
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:11
    En Cillissen balen. Want nu blijft die discussie bij Oranje.
    Vind ik leuk
    chicken +10496
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Welke discussie?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7708
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:19
    Cillissen zou als keeper van Barca met kop en schouders moeten uitsteken boven alles en iedereen. Maar hij staat wissel. En zodanig dat zelfs de keepers van eredivisieclubs concurrentie voor hem vormen. Iedere bondscoach twijfelt. En terecht want jaspertje is de vleesgeworden onzekerheid.
    Vind ik leuk
    Axim +645
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:44
    goeie keuze !!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:37
    Is gewoon niet goed genoeg daar komt geen hond op af
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:57
    Op zich goed gedaan van PSV dat ze spelers als Luuk en Jeroen langer aan zich binden

    aan de andere kant. is er wel zoveel intresse voor Zoet, is al het 2de jaar dat hij eigenlijk weg wil, en al het 2de jaar op rij dat er geen club is die hem wil hebben

    al is het natuurlijk nog wel vroeg en sluit de transfer markt nog lang niet

    maar wat als er over 2 weken toch een topclub komt die hem wil halen. !!!

    Vind ik leuk
    BS +974
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:29
    Welke topclub zit er nou te wachten op zo'n zak aardappelen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Zoet wilde niet meer wachten op AS Roma en besloot te verlengen bij PSV'