'Tighadouini drukt zwaar op begroting bij Spanjaarden en moet vertrekken'

    'Tighadouini drukt zwaar op begroting bij Spanjaarden en moet vertrekken'

    zaterdag 21 juli 2018 om 11:55

    Adnana Tighadouini wil vertrekken bij Malaga. De 25-jarige vleugelspeler heeft geen toekomst meer bij de Spaanse club, meldt El Desmarque.

    Tighadouini werd de afgelopen twee seizoenen al uitgeleend aan Vitesse en FC Twente. Met de Tukkers degradeerde de Nederlandse Marokkaan uit de Eredivisie. Hij speelde 24 competitieduels voor Twente, waarvan tien als basisspeler. Daarin scoorde hij twee keer.

    Malaga nam Tighadouini in 2015 voor zo'n 800.000 euro over van NAC Breda. Een succes werd dat niet. Hij mag dan ook uitkijken naar een andere werkgever. De Spanjaarden lijken niet happig op een nieuwe huurdeal, aangezien Tighadouini een van de grootverdieners is bij de club.

    Volgens El Desmarque is er interesse uit het buitenland en de Segunda Division, het tweede niveau in Spanje. In die competitie is Malaga komend seizoen zelf ook actief, nadat het afgelopen seizoen degradeerde uit de Primera Division.

    Plaats een reactie

    PRICE +26054
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:01
    NEC supporter hier op VP jij zeurt iedere dag om spelers nou hier heb je de kans op halen bij Malaga.
    Alleen vandaag zie ik je niet op VP t jonge dadelijk ben je te laat voor deze speler :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:04
    Van de Costa del sol naar Nijmegen aan de Waal.
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Ook mooi
    Vind ik leuk
    Quaresma +5271
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Hij heeft nu zwemles dus zal straks de mogelijkheid hebben om te reageren.
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:15
    Moet wel haast maken ha ha
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4406
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:02
    Wie maakt hem dan ook grootverdiener???
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:02]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:02
    Garantie op degradatie. Wel een aardige speler maar mist het echte vernuft om te slagen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:03
    Iets voor jullie mischien? :)
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:05
    Past niet bij ons en ook te duur. Misschien wel wat voor Twente, die schijten toch geld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:08
    Ben benieuwd, mijn hoop is in iedergeval dat dord boven ze eindigt ;)
    Vind ik leuk
    lemon9 +763
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Jaloers multi vlaai
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:20
    Op het geld en de mogelijkheden wel ja, op de manier hoe jullie het gekregen hebben niet. Multivlaai wordt trouwens nooit in Limburg gegeten, dat is echt weer iets van boven de rivieren die ons slecht proberen te imiteren. Slechte verzonnen bijnaam van je dus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:28
    Als ik een keertje in kerkrade ben wil ik een lekker stukje vlaai van je, kijken we naar Roda-Dord ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:35
    Haha afgesproken.
    Vind ik leuk
    Dicky +18838
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:59
    Echt? Vroeger zat er een voorloper van Multivlaai genaamd Limburgia in het prachtige Velp. De eigenaresse wist mijn moeke (uit Kerkrade, jawel!!!) te overtuigen dat de vlaaien echt in Limburg gemaakt werden en elke dag in mijn Velp bezorgd werden. Het leek mij al een sterk verhaal, maar nu weet ik het zeker ;) Ik vind de Vlaai van Muptivlaai (of de supermarkt for that matter) nooit slecht trouwens. Maar dat zal een echte Limburger natuurlijk als spugen in een goed glas bier zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:28
    Multi vlaai.. lekker gebak.
    Vind ik leuk
    Dicky +18838
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:01
    Verkopen ze in Dordrecht die Frikadel XXL waar het hele stadion naar ruikt nog?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:08
    Zekers :)
    Vind ik leuk
    Dicky +18838
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:13
    Mooi, dan hoop ik dat Dord zo snel mogelijk promoveert.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:17
    Binnenkort wordt stadion verbouwd en vergroot. Voorbereiding tot nu toe alles gewonnen. Dus heb er goed gevoel in
    Vind ik leuk
    Dicky +18838
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:20
    Oké, ergens wel jammer. Ik vind het wel een sfeervol stadionnetje. Succes met jouw leuke clubje komend seizoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:02
    Mag ook naar ons komen, moet hij wel inleveren.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3221
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Geloof mij maar, hem wil je niet in je team. Is mits fit wel van waarde maar is gewoon nooit fit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:23
    Halen julkie niet kishna terug ???
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84797
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    Die heeft een jaar verlengt bij Lazio. De club wilt en Kishna ook.
    Vind ik leuk
    lemon9 +763
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:13
    Die gaat naar el kebab in abu dabie
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:13
    Of terug naar de grolsch?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6539
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:19
    Precies de speler die Ajax nodig heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:26
    Waarom goed voor ajax?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6539
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:55
    Uitzonderlijk goeie speler. Speler met een hoop ervaring. Goed inzicht., splijtende pass, doelgericht, heeft eigenlijk alles wat Ajax mist.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:01
    Kan je beter een poging wagen op jahanbaks
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:23
    Goede speler voor fc utrecht
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    Twente kan hem wel betalen geen punt voor de tukkers
    Vind ik leuk
    Slayerized +694
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:51
    En toch zijn de salaris eisen een struikelblok. Hij vraagt 3 ton, wij eisen het dubbele te betalen. Zo’n pauperfooi past niet bij een mondaine badplaats als Enschede. Je moet ook aan je PR denken. Je merkt keer op keer dat we sinds een week weer goed op de kaart staan. Het regent koosnaampjes als fc fraude en oplichters.
    Mensen; mag het een onsje minder? We hebben wel de boel stelselmatig lopen flessen. Ik word moe van al die voetbalvrienden uit den lande met teksten als:’ geeft niet joh, wie vergeet er nou niet belasting te betalen over 3 miljoen?’.
    Vind ik leuk
    Champ1 +211
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:43
    Overmars let je op
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:46
    Waardeloze mentaliteit en totaal gebrek aan inzicht en teamgeist. Relatief gezien de beste deal van NAC ooit om deze überbeperkte zaalvoetballer sowieso te verkopen. Succes op het vierde niveau.
    Vind ik leuk
    Dicky +18838
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:44
    In aanleg geen verkeerde speler. Ik denk dat hij bij bijvoorbeeld PEC makkelijk één van de betere spelers kan zijn. Maar komt tekort voor de subtop.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Tighadouini drukt zwaar op begroting bij Spanjaarden en moet vertrekken'