'Tighadouini drukt zwaar op begroting bij Spanjaarden en moet vertrekken'

    'Tighadouini drukt zwaar op begroting bij Spanjaarden en moet vertrekken'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 11:55za 21-07-2018 om 11:55

    Adnana Tighadouini wil vertrekken bij Malaga. De 25-jarige vleugelspeler heeft geen toekomst meer bij de Spaanse club, meldt El Desmarque.

    Tighadouini werd de afgelopen twee seizoenen al uitgeleend aan Vitesse en FC Twente. Met de Tukkers degradeerde de Nederlandse Marokkaan uit de Eredivisie. Hij speelde 24 competitieduels voor Twente, waarvan tien als basisspeler. Daarin scoorde hij twee keer.

    Malaga nam Tighadouini in 2015 voor zo'n 800.000 euro over van NAC Breda. Een succes werd dat niet. Hij mag dan ook uitkijken naar een andere werkgever. De Spanjaarden lijken niet happig op een nieuwe huurdeal, aangezien Tighadouini een van de grootverdieners is bij de club.

    Volgens El Desmarque is er interesse uit het buitenland en de Segunda Division, het tweede niveau in Spanje. In die competitie is Malaga komend seizoen zelf ook actief, nadat het afgelopen seizoen degradeerde uit de Primera Division.

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8036
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:02
    Wie maakt hem dan ook grootverdiener???
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:02]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:02
    Garantie op degradatie. Wel een aardige speler maar mist het echte vernuft om te slagen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:03
    Iets voor jullie mischien? :)
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:05
    Past niet bij ons en ook te duur. Misschien wel wat voor Twente, die schijten toch geld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:08
    Ben benieuwd, mijn hoop is in iedergeval dat dord boven ze eindigt ;)
    Vind ik leuk
    lemon9 +884
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Jaloers multi vlaai
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:20
    Op het geld en de mogelijkheden wel ja, op de manier hoe jullie het gekregen hebben niet. Multivlaai wordt trouwens nooit in Limburg gegeten, dat is echt weer iets van boven de rivieren die ons slecht proberen te imiteren. Slechte verzonnen bijnaam van je dus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:28
    Als ik een keertje in kerkrade ben wil ik een lekker stukje vlaai van je, kijken we naar Roda-Dord ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:35
    Haha afgesproken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:28
    Multi vlaai.. lekker gebak.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:02
    Mag ook naar ons komen, moet hij wel inleveren.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Geloof mij maar, hem wil je niet in je team. Is mits fit wel van waarde maar is gewoon nooit fit.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1424
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:23
    Halen julkie niet kishna terug ???
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    Die heeft een jaar verlengt bij Lazio. De club wilt en Kishna ook.
    Vind ik leuk
    lemon9 +884
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:13
    Die gaat naar el kebab in abu dabie
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:13
    Of terug naar de grolsch?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9721
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:19
    Precies de speler die Ajax nodig heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:26
    Waarom goed voor ajax?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9721
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:55
    Uitzonderlijk goeie speler. Speler met een hoop ervaring. Goed inzicht., splijtende pass, doelgericht, heeft eigenlijk alles wat Ajax mist.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:01
    Kan je beter een poging wagen op jahanbaks
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1424
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:23
    Goede speler voor fc utrecht
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    Twente kan hem wel betalen geen punt voor de tukkers
    Vind ik leuk
    Slayerized +1300
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:51
    En toch zijn de salaris eisen een struikelblok. Hij vraagt 3 ton, wij eisen het dubbele te betalen. Zo’n pauperfooi past niet bij een mondaine badplaats als Enschede. Je moet ook aan je PR denken. Je merkt keer op keer dat we sinds een week weer goed op de kaart staan. Het regent koosnaampjes als fc fraude en oplichters.
    Mensen; mag het een onsje minder? We hebben wel de boel stelselmatig lopen flessen. Ik word moe van al die voetbalvrienden uit den lande met teksten als:’ geeft niet joh, wie vergeet er nou niet belasting te betalen over 3 miljoen?’.
    Vind ik leuk
    Champ1 +246
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:43
    Overmars let je op
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:46
    Waardeloze mentaliteit en totaal gebrek aan inzicht en teamgeist. Relatief gezien de beste deal van NAC ooit om deze überbeperkte zaalvoetballer sowieso te verkopen. Succes op het vierde niveau.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws