Feyenoord stunt in Istanbul: knappe remise tegen Cocu na 3-0 achterstand

    Feyenoord stunt in Istanbul: knappe remise tegen Cocu na 3-0 achterstand

    zaterdag 21 juli 2018 om 21:55

    Feyenoord heeft zaterdagavond op spectaculaire wijze gelijk gespeeld tegen het Fenerbahçe van Phillip Cocu. In Istanbul eindigde de ontmoeting tussen de twee ploegen in 3-3. Opvallend: de drie Turkse goals vielen allemaal in de eerste achttien minuten. Steven Berghuis (tweemaal) en Jens Toornstra zorgden in de laatste paar minuten voor een comeback. 

    Zonder trainer Giovanni van Bronckhorst - hij ontbrak vanwege familie-omstandigheden - begon Feyenoord werkelijk dramatisch aan het oefenduel in het Şükrü Saracoğlu Stadium. In de zevende minuut werd het 1-0: nadat een schot in eerste instantie nog was gekeerd door goalie Justin Bijlow, schoot Eljif Elmas de rebound van afstand binnen. 

    Het werd daarna nog veel erger. Linksback Tyrell Malacia beging een overtreding en de daaropvolgende penalty werd benut door Giuliano. Enkele minuten later stond het 3-0: de kleine Mathie Valbuena kopte binnen. Na een halfuur veroorzaakte Eric Botteghin de tweede penalty van de avond. Bijlow voorkwam de vierde Fenerbahçe-goal. 

    In de absolute slotfase van de wedstrijd kantelde de wedstrijd volledig. Berghuis tekende in de 87e minuut voor de aansluitingstreffer, kort daarna kopte Toornstra binnen en in de 95e minuut kreeg Feyenoord een penalty. Berghuis hield het hoofd koel en schoot de gelijkmaker binnen. 

    Feyenoord speelt volgende week zondag nog een oefenwedstrijd tegen Levante. Zes dagen later, op 4 augustus, staat het duel om de Johan Cruijff Schaal op het programma. PSV is de opponent.  

    Opstelling Feyenoord: Bijlow, St Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia, Wehrmann, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie en Larsson

    Poll

    Gaat Feyenoord komend seizoen serieus meestrijden om de landstitel?

    (9762 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:59
    Feyenoord heeft weer het geluk uit het kampioensjaar?? Zelfs Toornstra heeft in een uitwedstrijd gescoord. MEt Van Persie gaan ze het veel beter doen dan iedereen denkt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:02
    Vooral Berghuis-Van Persie is oogstrelend om te zien. Dat wordt genieten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Hoop dat Berghuis blijft, hoop dat enorm.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Vast wel. Is verre weg de beste speler met RVP. Misschien zelfs de twee besten in de hele Eredivisie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    Kan zo zijn, maar juist daarom ben ik bang dat hij alsnog wordt weggekocht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:11
    Haha wat lees ik
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:12
    Iets wat niet over jouw cluppie gaat?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:16
    Dus? Het is hilarisch wat je zei 😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:28
    Hilarisch de waarheid.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 07:11
    NIEUWS NIEUWS : AJaxdedomstetrotsop4jaar niks kan lezen!.
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:25
    Op hun positie zouden ze inderdaad wel eens de beste kunnen zijn. Zeker afgelopen seizoen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Ja dat hoop ik ook. Één van de beste van Feyenoord.
    Bijlow ook goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:11
    Bijlow heeft wel goed gekeept, dat is zeker. Is maar zien wie Gio zal gaan kiezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:13
    Je kan, zeker na de reddingen van vandaag en de wedstrijden in de competitie vorig seizoen, niet meer om Bijlow heen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:17
    Vind ik ook. Bijlow moet gewoon eerste keeper worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:19
    Vroeg het ook aan silent, wie kies jij achter Bijlow, Jones of Vermeer?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:18
    Mee eens, en eventueel Vermeer verkopen, en Jones als backup, wat vind je daarvan.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:30
    Ja vind ik ook. Ten Hove 3e doelman.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:31
    Perfect.
    Alhoewel ik Vermeer beter in het teamverband vind passen. Maar die gaat, mits fit, sowieso weg.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:26
    Wat een heerlijk cocktail weertje is het weer:)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:28
    Zo inderdaad haha.
    Voor welke cocktail ga jij?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:33
    LB, het gaat over drank, altijd goed!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:35
    Precies haha!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:38
    Daarom, 2e Gulpener bijna soldaat en verder met de rode druiven. Vieren die hap, het kampioenschap is al bijna binnen!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:40
    We gaan voor de dubbel dit jaar ;-)
    Ik geef altijd de voorkeur aan de witte druiven:-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:53
    Je weet het mooi te brengen maar we laten de EL toch niet liggen? Proost!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:58
    Nee maar ik blijf ondanks het sublieme spel van Feyenoord bescheiden.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:18
    Dat siert je, je bent natuurlijk ook meer vrouw dan ik. ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:24
    Dat klopt haha
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:28
    How weet jij dat?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:34
    Ik ben een vrouw. Jij toch niet?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:44
    Hahaha, natuurlijk niet!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:48
    :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:57
    Na de sangria s op de aperol spritz over gegaan:)
    Vind ik leuk
    13 +13103
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:27
    En wat geweldig dat De Toorn uit scoorde, en nog wel in Istanbul! Goed voor zijn zelfvertrouwen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:28
    De Toorn?
    Vind ik leuk
    13 +13103
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:40
    De Toorn, Bot, Scharie enz. :-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:42
    De Jensmeister!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:33
    Ja was een mooie kopbal! Was verbaasd haha
    Vind ik leuk
    Skeptic +459
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:16
    Als we Berghuis verliezen spelen we niet eens voor top 4 komen seizoen hahaha.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    als ie blessure vrij blijft kunnen ze het inderdaad beter gaan doen als gedacht word
    sportieve reactie van een ajacied
    respect
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:23
    Was ook sportief bedoelt, al vat niet iedereen het zo op,zie de eerste reactie. En daarbij ben ik gewoon een hele grote fan van Van Persie!!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:36
    Maar toch vond je het nodig om de link te leggen tussen geluk en het kampioenschap van Feyenoord. Dan kun je toch verwachten dat er reactie op komt!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:48
    Elke kampioen heeft geluk nodig. Ook als Ajax kampioen wordt is dat met een dosis geluk. Dat is inherent aan elkaar.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15702
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:57
    Ben ik niet met je eens. Er is een verschil tussen geluk hebben of dankzij geluk kampioen worden. En dat is me net iets te vaak door Ajacieden voorbij gekomen.
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:59
    Wat een veerkracht!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:59
    Slechte scheids hoor, gaf 2 heel makkelijke penalties weg.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:01
    Twee penalties. Er was er maar één voor Fener.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:02
    Fener kreeg 2 penalties, een gehouden door Bijlow. Die voor Feyenoord en een van Fener waren heel makkelijk gegeven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Waren 2 penalties voor fener toch. Of ben ik nu gek
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Klopt, de tweede is gehouden door Bijlow.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Je hebt de wedstrijd gezien? ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Dus niet :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Nope andere plannen, maar wel knap terug gekomen en dat wordt wat volgende week.
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:07
    Noor twee bijlow een eruit gehaald
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:59
    Dank je VP
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18795
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:59
    Toch netjes, Feyenoord.👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Lang geleden dat ik jou hier heb gezien, en bedankt. Gekke scheids ook hoor.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18795
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Thnx man.
    Heb de wedstrijd verder niet gezien, maar las hier op VP van de vroege 3-0 achterstand.

    Dan vind ik het knap en veerkrachtig, dat het toch 3-3 geworden is.
    Prima!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:08
    Was wel na een aantal wissels van Feyenoord en ook van Fener, die Cocu was enorm blij na elke goal, bijna alsof hij iets gewonnen had, denk dat andere mensen dat ook denken.
    Idd knap dat ze zijn teruggekomen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:19
    Haha, dat viel mij ook op. Sprong op bij een gemiste kans, overmand door de Turkse emoties.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:20
    cocu dacht eindelijk een keer te winnen vandaar zn JUICHENNNN
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:00
    Hahah ik lig echt dubbel.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:00
    Zie je nou wel niks aan de hand met Feyenoord
    Vind ik leuk
    poklane +4847
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:00
    Dik verdiend, niks op aan te merken, 3 kut goals tegen en zelf 3 fantastische doelpunten gemaakt

    Maar zonder geinen, dit is de meest onverdiende 3-3 die ik ooit heb meegemaakt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Ja, ze speelden niet best. Enzo.

    Maar ja, als de tegenstander het laat lopen, moet je er maar van profiteren ook.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:00
    Diegene die eerder zeiden dat Cocu een goede trainer is, die zitten waarschijnlijk in een hoekje. 😂😂😂😂 Maar knap terug gekomen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Heb je de wedstrijd gezien? Vast niet, want Fener speelde mooi voetbal.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:05
    Moet je dan voetbal gaan kijken dan? Je kan ook leukere dingen op de zaterdagavond gaan doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:08
    Uiteraard. Zeker als het niet je cluppie is ;P
    Gaf alleen aan dat Cocu het goed voor elkaar had.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    Snap het, maar ik hou wel de livescore in de gaten. 😏
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:08
    De avond is nog jong voor vele stollie. ;-)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:11
    . Ben je al zooo oud dan. 😂 Grapje. 😎 Of heb je de Dino tijdperk meegemaakt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:17
    Als 38 jouw leeftijd is dan zit ik aardig in de buurt. Ik heb inderdaad nog rondgelopen met de T-Rexen. Had er geen kind aan.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:17
    Nope geen 38. 😁😁😁
    Vind ik leuk
    035 +5543
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:30
    Geboortejaar? :-))
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:41
    Hahaha nope. 😂😏
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:48
    Jouw favo nummer bij de Chinees op de hoek?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:50
    Hahaha het was me leeftijd. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:05
    Komop stille pijl. Mooi voetbal... De Belgen vonden van zichzelf ook dat ze mooi voetbal speelden. 't Is toch simpel? Als je zgn. goed speelt, moet je het afmaken ook ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:07
    Nou tactisch waren ze goed. Ze speelden goed. Veel drukzetten. Deden wij dat maar.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Tsja, verschil in pure kwaliteit. Maar ondanks dat (ze speelden echt slecht), bleven ze er wel voor gaan. Goed trouwens dat Vente, Werhmann en Malacia weer speelminuten krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    Klopt. De oude mentaliteit komt weer terug. Alles geven voor elkaar en voor het resultaat. Denken aan de reputatie enzovoorts.
    Wehrmann is verrassend goed trouwens. Zou best een goede backup zijn op 6.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:15
    Wehrmann viel mij ook al op tegen Basel. En een heerlijke naam ook.

    Echt, je kan 3-0 achterstaan. Maar je laat je niet voor lul zetten door een paar van die afgekeurde topvoetballers. En die mentaliteit zat er wel in, ook al was het voetbal kut. Dat moet echt beter en hopelijk kan Clasie daar wat in betekenen.
    Vind ik leuk
    13 +13103
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:34
    Nou, deze wedstrijd vroeg zeer om de crosspasses en balveroverkwaliteiten van Clasie!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:40
    Nee, dat ben ik niet met je eens. Het middenveld liet, met name in de eerste helft, zien dat dat niet nodig is. Ze waren continue de bovenliggende partij, wonnen de tweede bal en voetballend erg vast.



    Clasie of Werhmann. Dat is wel een verschil ja (behalve qua voornaam ;-)), maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:28
    Het gekste van alles vind ik dat een Valbuena met een kopbal scoort. 1,40 en dan koppen. Einde van de wereld denk ik :D
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:30
    :-D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:07
    Alsof ze de CL speelde in de eerste helft. 2e helft die tweede keeper van Fener, een drama. Wat een grabbelaar zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:25
    Die 1e ook. Die liet de bal ook vallen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:36
    Ja Volkan ook ja, maar die is normaal wel een goede keeper.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +386
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:01
    whahaha, wat waren die Turken opeens stil..zowel hier als daar...geen getüter! ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26197
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:02
    Wow! Oefenwedstrijd of niet, dit is een mooi resultaat!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:13
    Zeker! En een uitwedstrijd. Maar verdediging vind ik nog niet sterk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:18
    Die Valbuena was 2 maatjes te groot.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26197
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:31
    Er is nog genoeg tijd om aan de verdediging de schaven. Maar een 3-0 achterstand bij Fenerbahce uit goedmaken is prima!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:34
    Ja dat zeker. Geeft toch vertrouwen. Berghuis is ook heel belangrijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Hoop slechte dingen gezien maar, Bijlow gaat een topper worden, geweldige keeper.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:07
    Toch niet Vincent Bijlow?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:19
    Ben je Blind of zo?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:20
    Vincent wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:24
    Maar dan zag je toch wel duidelijk, dat deze Bijlow niet blind was?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:39
    Je heb gelijk Wim, Blind speeld inderdaad niet bij Feyenoord, maar bij Ajax sorry voor de verwarring vanaf mijn kant.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:39]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:23
    nee die zit bij ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:32
    Bijlow in oranje
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Ze wisten er nog wat van te maken. Ze bleven ten minste er voor vechten. Maar hier kan nog wel ff over nagepraat worden.
    Met EU voetbal gebeurt dit ook best vaak. Zo'n slap begin. Net of ze bang zijn of zoiets.
    Vind ik leuk
    13 +13103
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:37
    Denk dat beide ploegen een hoop kunnen leren van deze wedstrijd, vooral Feyenoord dan ;-p
    Vind ik leuk
    heur es +642
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Speelt die Malacia op Adidas 220 Volt?
    Man man man
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Die speelde niet goed vandaag.
    Vind ik leuk
    Jafio +1715
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Die 3-3 was pas na heel veel wissels
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Feyenoord begon ook met wissels.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Feyenoord heeft ook een aantal wissels gehad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:03
    Leukste is nog het ontbreken van mensen die daarnet de grootste lol hadden.
    Jezelf laten kennen heet dat.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3568
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Ik blijf het zeggen het is maar een oefenwedstrijd.
    Vind ik leuk
    ficusje +2074
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:07
    Feyenoord 1 psv 2 ajax een keer 3de plaats dit jaar,prognose oefenwedstrijden he.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:05
    Dank Berghuis maar. Slechte eerste helft maar ja het is een oefenwedstrijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:08
    Berghuis en Larsson speelden niet best. St Juste ook niet best en Wehrman niet gezien.
    Met 2 leuke akties, kan hij mij niet blij maken, Berghuis.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    2e helft Berghuis wel meer aanwezig, eerste helft sowieso een drama.

    Het is een oefenwedstrijd Wim en het meeste gevaar komt wel van Berghuis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:12
    Vilhena ook wel hoor. Maar ook best veel gemakzucht bij van Persie, Larsson en Berghuis. Zo makkelijk die bal kwijtraken. Tjonge.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91419
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:15
    Rustig Wim, til er niet te zwaar aan. Die gasten spelen sowieso allemaal op de handrem. 1 om geen blessures op te lopen. En 2 is er niet de spanning die erbij komt kijken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:20
    Wimpie het is maar een oefenpotje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:23
    Nee, dit is juist een mooie oefenpot om wat te testen. En dat is grotendeels mislukt.
    Ayoub en Nieuwkoop waren verbeteringen, maar eigenlijk verwacht je dat toch al?
    En Wehrman in zo'n wedstrijd laten beginnen, is ook best raar.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:41
    Juist mislukkingen geven je de broodnodige antwoorden.
    Vind ik leuk
    Hammie +1189
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Jongens niet te positief, die kut Turken wisselde veel... dus nu lijkt dat Feyenoord redelijk speelde.

    Dus ff afwachten...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Feyenoord wisselde ook veel. En begonnen al met wissels.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:40
    Cocu wisselde net zo lang tot dat het 3-3- stond.......
    En nu gaan we een hapje eten Gio, ze hebben vast nog een gezellige avond gehad, vrinden voor het leven en zo doe je dat.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:55
    Klopt. Daarom was Gio vandaag ook niet in Turkije. Man man man.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3568
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Daarom zijn die oefenpotten zo zinloos.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:37
    Dus al die honderden teams die oefenpotten spelen doen iets onzinnigs....?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1565
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:06
    Toch nog een dragelijke eindstand na die snelle 3-0
    Vind ik leuk
    ficusje +2074
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:09
    Tja die 3-0 is ook opvallend,blijkbaar geen organisatie achterin.middenveld was nergens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    Kwam ook een beetje door die rare penalty. Er heerste paniek toen bij Feyenoord. Ze liepen elkaar in de weg.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1565
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:16
    Klopt dacht eerst dat word een grote uitslag maar na die gemiste penalty kregen ze beetje grip
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:07
    Sterkte door Strijd. Nu thuis afmaken
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:10
    Haha vp met die horror topic
    Goed gedaan hoor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:13
    Respect voor Feyenoord dat ze dit oefenpotje nog tot een gelijkspel krijgen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:19
    Haters gonna hate.

    Ha!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:20
    Horror he vp?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:26
    Ik zei in de rust toch ........dat het wel goed zou komen.
    Geen woorden maar daden, leve Feyenoord 1
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:29
    Dat is dan weer wel knap.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:35
    Lieve man die Cocu.....laat z'n vriend Gio niet afgaan.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:43
    Gio was er niet bij.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:44
    Oh ha ha ha, serieus ?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:45
    Ja echt serieus. Er waren familieomstandigheden waardoor Giovanni niet aanwezig was.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:01
    Nou jaaaa, ik zag het helemaal voor me ha ha !
    Dat hapje houdt Gio dan tegoed, zák maar zeggen...;)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:07
    Dan zeg je eigenlijk dat Feyenoord Fenerbahçe gespaard heeft....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9655
    zondag 22 juli 2018 om 02:34
    ja, eigelijk wel ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:56
    Hahaha.

    Ja.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:45
    Heb hier net lacherig gedaan na die 3-0 achterstand, maar heb ook de ballen ervoor om te zeggen dat dit een ijzersterke comeback is.niet verwacht!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8069
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:57
    Kudo's.
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:45
    Hoe werd van Persie daar ontvangen?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:46
    Werd uitgefloten.
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:50
    Jammer dat hij niet scoorde dan.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18237
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:08
    Ja dat zeker.
    Vind ik leuk
    Enw02 +516
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:53
    Ja ja de coolsingel is alweer in zicht
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:13
    Niet lullen maar poetsen , geen woorden maar daden ! goed gespeeld jongens , next !
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:17
    Die oefenwedstrijden neem ik niet te serieus. Altijd rare wedstrijden zijn dat
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:24
    Klopt maar van een achtertand terugkomen tegen Fener is altijd lekker
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 09:49
    Ja denk wel dat Berghuis dit seizoen gaat vlammen! Die heeft er zin in.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:24
    Die pol wat een grap vechten met AZ om P3, misschien ook 2 maar kampioen worden is er normaal maar voor 1 weg gelegd en dat hoort Ajax te zijn gezien de sterkste selectie. Alleen heb ik geen 100% vertrouwen in ten Hag, een goede trainer word er kampioen mee!
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:29
    Seizoen moet nog beginnen. Maar snap je. Je hebt voor een kapitaal en talent op t veld staan. Daar hoort een bewezen trainer opgezet te worden maar denk juist wel dat ie t gaat laten zien
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:27
    Ik zie die Kadioglu nou al 2 jaar rond wandelen en speelt ook in Oranje... is er nou echt geen club in Nederland geweest die die jongen kan gebruiken nu zit ie daar op de bank.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    zondag 22 juli 2018 om 03:43
    Ach ja, oefenwedstrijden. Maar wel veerkracht dat ze terug zijn gekomen.
    Vind ik leuk
    PSVKorsou +34
    zondag 22 juli 2018 om 03:49
    Nou PSV je weet wat je moet doen 4 augstus . 😃
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zondag 22 juli 2018 om 07:05
    Ja, het lijkt achteraf nog heel wat, het had iets van een lachfilm: Feyenoord gunt Fenerbahçe een 3-0 voorsprong en komt op zijn gemakkie tegen etenstijd terug op 3-3. In werkelijkheid is het zo dat je blijft kijken omdat er nergens anders een pot voetbal te zien is. Wat was dit bedroevend slecht zeg. In mijn gedachten was ik al op weg om het geld van mijn ticket terug te gaan vragen toen ik ineens tot het besef kwam dat ik nooit een ticket had hoeven kopen. Hoeveel geluk kan een mens hebben?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 07:19
    Ach ja kan je nagaan en feyenoord is nog een klasse beter dan utrecht wat jou cluppie nog voorstelt!.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    maandag 23 juli 2018 om 13:57
    Hadden we het niet over Feyenoord?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 07:17
    Kan niet wachten tot volgende week : samen met zoonlief naar de kuip een laatste oefenpot tegen Levante met.Berghuis/van persie wat een koningskoppel!.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9539
    zondag 22 juli 2018 om 07:39
    Je bent van harte Welkom Mokum hoop dat we dan ook gewoon winnen 💪😉
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8525
    zondag 22 juli 2018 om 08:26
    Hahaha, ik las eerst Jens Berghuis en Steven Toornstra.... De alcohol van gisteravond is nog niet volledig uitgewerkt denk ik :)
    Vind ik leuk
    Coat +24
    zondag 22 juli 2018 om 09:00
    Kansloze wedstrijd van Feyenoord. Werden weggespeeld. Nadat het hele elftal van Fenerbache was gewisseld en de structuur zoek was mochten ze met hulp van de scheidsrechter gelijk maken. Maak me zorgen voor het komend seizoen!
    Vind ik leuk
    Charlyb +0
    zondag 22 juli 2018 om 10:23
    Gisterenavojd maakte duidelijk hoe zwak de defensie is en hoe ernstig het milddenveld versterking vraagt
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    zondag 22 juli 2018 om 11:31
    Werd ook over PSV gezegd vorig seizoen voor de start, en ze werden toch mooi kampioen. Kan gek lopen.
    Vind ik leuk
    Horas +580
    zondag 22 juli 2018 om 15:47
    Eigenlijk moet je helemaal niet in die erdofiele Dönerdictatuur willen voetballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord stunt in Istanbul: knappe remise tegen Cocu na 3-0 achterstand