Transferrumoer rond El Khayati: 'Ik wil daar liever niet over praten'

    Transferrumoer rond El Khayati: 'Ik wil daar liever niet over praten'

    zondag 22 juli 2018 om 16:12

    Nasser El Khayati wilde zaterdag, direct na de pijn lijke nederlaag van ADO Den Haag tegen TOP Oss (3-0), niet reageren op alle transfergeruchten rondom zijn persoon. Vanuit Turkije en Saudi-Arabië zou er sprake zijn van concrete belangstelling. 

    Eerder deze week meldde ELF Voetbal dat Konyaspor en Al Shabab op de komst van de middenvelder azen. El Khayati hield zijn lippen zaterdag stijf op elkaar. "Ik denk dat het nu helemaal niet belangrijk is om daar over te praten. Het enige dat telt is ADO", zei hij voor de camera van Omroep West

    De verslaggever van dienst probeerde het desondanks nog een keer. Of El Khayati zijn laatste wedstrijd in het groen-geel mogelijk al gespeeld heeft? "Ik heb aangegeven dat ik hier liever niet over wil praten. Ik heb altijd ambities gehad, dat is nu niet anders. Maar: het zou nu een beetje gek zijn om te praten over waar El Khayati naar toe gaat... Het moet beter met ADO."

    Lees ook: Immers 'schaamt zich kapot' en 'ergert zich dood': 'Tussen die jongens gestaan'

    Plaats een reactie

    #Keizerout +24539
    zondag 22 juli 2018 om 16:22
    PSV zoekt nog ook een creatieve middenvelder toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:26
    Dat zal hij niet aankunnen, alles onder PSV en Ajax wel denk ik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    zondag 22 juli 2018 om 16:29
    Waarom niet?
    Zijn statistieken zijn ontzettend hoog voor de middenmoot.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:35
    Ja dat wel, maar ik denk dat hij daar te traag voor is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    zondag 22 juli 2018 om 16:37
    Hij is de komende acht maanden sneller dan Van Ginkel :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:37
    Op z'n sokken zelf.;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    zondag 22 juli 2018 om 16:52
    Dat zou kunnen. Ik denk alleen dat hij vrij toevallig bij ADO terecht is gekomen. Bij Vitesse of AZ had hij denk ik ook goed mee kunnen komen. En als hij bij AZ goed had gespeeld had iedereen gezegd dat hij onbetaalbaar zou zijn voor PSV.
    Maar jij hebt denk ik wel een beter beeld van hoe snel hij is.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 17:31
    Toevallig? Gewoon goede scouting of zijn Kanon en Johnsen ook toevallig bij ons gekomen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    zondag 22 juli 2018 om 17:40
    Sorry, zo bedoelde ik het niet. Uitstekend scoutingswerk, maar de meeste Nederlandse spelers gaan binnen Nederland naar clubs van hun niveau/die ze kunnen betalen.
    Jullie hebben met hem een speler gevonden die volgens mij ruim boven jullie niveau zit.
    Toevallig was niet het goede woord. Ik bedoelde dat hij met een ander carriereverloop niet zo snel bij ADO terecht was gekomen, maar daarboven.
    Het toeval zit dan in zijn carriere en dat jullie hem net vonden.
    Uitstekend scoutingswerk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:25
    Bij ons toch alles toevallig?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 22:32
    Ik heb voor het eerst sinds jaren gevoel dat er beleid wordt gevoerd. Vroeger had Johnsen al voor een Braudje ùi met è de deur uitgegaan. Langere contracten worden er uitgedeeld. Steeds iets meer naar de middenmoot.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12634
    zondag 22 juli 2018 om 18:08
    Lijkt me eerder een goeie voor Utrecht, denk ook niet dat een niveautje hoger (AZ/Feyenoord) hem nog gaat halen ivm zijn leeftijd.
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    zondag 22 juli 2018 om 16:39
    Waarom.naar Turkije of Saoedi Arabië,jammer toch. In Europa toch genoeg mogelijkheden of een stap hoger in Nederland
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:40
    Omdat die clubs zich melden. ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    zondag 22 juli 2018 om 16:50
    Snap ik,maar moet je als speler op deze leeftijd niet willen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 17:31
    Juist wel, cashen toch. ;-)

    Hij is 29 jaar nu.
    Vind ik leuk
    Suomi71 +884
    zondag 22 juli 2018 om 16:57
    Hij is inderdaad te goed voor het zeer matige ADO. kan zeker bij een subtopper terecht of ergens in het buitenland.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:27
    Wel een die 15 goals maakt in een seizoen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    zondag 22 juli 2018 om 16:31
    Vorig seizoen in 8 basisplaatsen en 4x invallen 5 doelpunten.
    Dit seizoen inclusief play-offs 11 goals en 11 assists in 34 wedstrijden.
    Als je dat voor elkaar krijgt bij ADO moet dat bij PSV toch nog wel iets beter kunnen?
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:33
    Alles kan zal wel een leuke zijn voor er bij te hebben.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5000
    zondag 22 juli 2018 om 16:23
    Ik hoop dat ADO El Khayati gewoon aan zijn contract houd of er moet een concreet miljoenenbedrag voor hem binnenkomen.
    Ik vind hem een geweldige speler voor de eredivisie en zou het jammer vinden dat hij gaat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:25
    Dat heeft de club ook gezegd, zelfde verhaal Johnsen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5000
    zondag 22 juli 2018 om 16:28
    Helemaal top.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:34
    Kan financieel voor ons een klapper zijn. Ik denk dat je voor beide spelers tussen de vier en vijf miljoen moet eisen en anders houden. Betalen ze dat soort bedragen dan is dit heel goed voor de toekomst van de club. De club heeft dacht ik nu een begroting van ruim 16 miljoen. Verkoop je de voor dat soort bedragen dan krik je de begroting bijna op met de helft. Gaat er natuurlijk weer een aantal miljoen vanaf om te versterken. Maar als de club het goed aanpakt dan kunnen wij door deze spelers wel een stap zette als club. Willie Kanon, idem dito.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:24
    Ik hoop dat ie blijft aan de ene kant en aan de andere kant heeft hij een leeftijd dat je kan cashen als club. Heeft een driejarig contract nog dus moet de nodige miljoenen op kunnen leveren.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    zondag 22 juli 2018 om 16:39
    Nu voor cashen joh, pik je Bel Hassani op bij Az, ik gun Khayati ook nog een transfer en dat zal ook wel gebeuren, duidelijke afspraken gemaakt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 22 juli 2018 om 16:41
    Die naam heb ik hier ook al vaker laten vallen. Bel Hassani past ook bij ons. Ik vind Nasser echt een goede speler maar tijd om te cashen is belangrijker voor de club.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    zondag 22 juli 2018 om 16:50
    Precies, de club kan t gebruiken + je speelt komend seizoen niet met een ongemotiveerde Khayati, win win situatie denk ik :)
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    zondag 22 juli 2018 om 18:15
    Blijven bellen
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:31
    Probeer dan ook Veerman te halen scoort ook makkelijk
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    zondag 22 juli 2018 om 20:24
    Johnsen is nog niet weg he, en als die wegg is voor een paar miljoen zijn er echt wel betere opties
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 20:53
    Nee weet ik maar zelfde type hoef je niet heel je spel te veranderen en noem maAr een productieve spits op
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +788
    zondag 22 juli 2018 om 21:32
    Er zijn zat boomlange spitsen in de wereld die productief zijn, ik heb hier niet mn lijstjes maar van As heeft die zeker wel
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:30
    Utrecht mee bezig!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3479
    zondag 22 juli 2018 om 16:39
    Gewoon 5 miljoen vragen!
    Vind ik leuk
    Rene80 +1876
    zondag 22 juli 2018 om 16:51
    Als el khayati gaat MOET in mijn ogen johnson ook gaan. Veel goals hingen af van voorbereidingen van el khayati.

    2e helft was hij overigens echt een heel stuk minder het lukte gewoon even niet. als je totaal 8 miljoen voor beide kan innen dan zou ik dit wel doen. We redden het zonder hen ook wel.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2603
    zondag 22 juli 2018 om 16:52
    ADO moet wel oppassen veel clubs ook die promoveerde versterkte zich al op veel posities. Er moet echt wel wat bij, Jonson gaat ook al weg, dus het kan een moeilijk verhaal worden.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    zondag 22 juli 2018 om 18:15
    Onderschatte speler had goed met Marokko mee naar het WK kunnen gaan
    Vind ik leuk
    Zekur +114
    zondag 22 juli 2018 om 18:26
    Johnson 2,5 miljoen en El Kayati hooguit 2 miljoen, gezien zijn leeftijd. Is natuurlijk ook vooral een zaalvoetballer waarmee je het in de eredivisie wel redt maar niet in het buitenland. Op het WK zou hij echt totaal niets te zoeken hebben gehad. Als deze 2 heren vertrekken, en die kans is natuurlijk 99%, dan gaat ADO het heel erg moeilijk krijgen dit jaar. Ook Meissner hadden ze nooit weg moeten doen, klasse beter dan Beugelsdijk. Maar ja, Wangetje wil geld zien natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    zondag 22 juli 2018 om 18:39
    Jij bent zekur van AZ met zo’n onzin verhaal
    Vind ik leuk
    HanV +3704
    zondag 22 juli 2018 om 18:46
    Dhr Wang is toch allang vervangen, die heeft toch niks meer te zeggen over ADO?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zondag 22 juli 2018 om 19:04
    Klopt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zondag 22 juli 2018 om 19:03
    Meissner is een softy vergeleken met Tommie en Tommie scoort ook geregeld nog eens, waar Meissner nog nooit een doelpunt heeft gemaakt. Bij jullie was Meissner gelijk jullie beste verdediger en bij ons zat ie echter op de bank.
    Vind ik leuk
    Zekur +114
    zondag 22 juli 2018 om 19:52
    We gaan het allemaal wel zien dit seizoen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17867
    zondag 22 juli 2018 om 18:59
    Komt te kort voor het niveau van Marokko.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28861
    zondag 22 juli 2018 om 18:46
    Lekker dollars rapen in de woestijn!

    Het is hem van harte gegund, bij ADO zal hij node gemist worden.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1596
    zondag 22 juli 2018 om 19:42
    leuke spits voor az of zo
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transferrumoer rond El Khayati: 'Ik wil daar liever niet over praten'