'Paris Saint-Germain aast op Vertonghen; ook andere Rode Duivel in beeld'

'Paris Saint-Germain aast op Vertonghen; ook andere Rode Duivel in beeld'

Gepubliceerd: zondag 22 juli 2018 om 21:03zo 22-07-2018 om 21:03

Jan Vertonghen staat op het lijstje van Paris Saint-Germain. Trainer Thomas Tuchel is nog niet tevreden met wat hij achterin momenteel tot zijn beschikking heeft en denkt aan versterkingen.

Dat meldt Le Parisien. Tuchel vindt dat er nog twee verdedigers en een middenvelder nodig zijn bij PSG. De Duitse trainer geeft prioriteit aan de komst van een of meerdere centrale verdedigers. Tuchel heeft twee namen op zijn lijstje staan: Vertonghen en Antonio Rüdiger (Chelsea). Rüdiger ligt nog voor vier jaar vast in Londen, Vertonghen nog maar voor één jaar bij Tottenham Hotspur.

Tuchel heeft spelers op het oog die zowel in het hart van de defensie kunnen spelen, maar ook als back kunnen dienen. Vertonghen en Rüdiger spelen bij hun club centraal, maar zouden ook eventueel op de flanken kunnen worden neergezet.

PSG heeft ook de pijlen gericht op een controlerende middenvelder. N'Golo Kanté gold als topkandidaat in Frankrijk, maar zijn komst wordt een moeilijk verhaal. PSG kiest er nu voor om vol voor Axel Witsel te gaan. Witsel (29) heeft veel internationale ervaring en is mogelijk de pion waar Tuchel naar op zoek is. Witsel wordt al langer in de gaten gehouden door de clubleiding van PSG. Hij speelt nu in China.

Poll

Gaat PSG komend seizoen de CL winnen?

(949 stemmen)

Plaats een reactie

Vamos7 +10957
zondag 22 juli 2018 om 21:05
Dan wens ik Paris succes was de zwakste schakel achterin op het WK bij de Belgen en traag dat hij is.
Vind ik leuk
Morris +23891
zondag 22 juli 2018 om 21:29
Jij bent als de kippen bij... Wie zegt dat trollen traag zijn 😂😉
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zondag 22 juli 2018 om 21:37
Waar heb je het over man? Ik mag gewoon mijn mening geven.
Vind ik leuk
Morris +23891
zondag 22 juli 2018 om 21:53
Ik zeg nergens dat dat niet mag..
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zondag 22 juli 2018 om 21:58
Gelukkig maar kan ik met een gerust hart slapen..
Vind ik leuk
Morris +23891
zondag 22 juli 2018 om 22:00
Zo gevoelig kind?
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 23:33
Hij heeft daar wel een punt want verthongen is de snelste niet meer. Vond hem minste van de 3 achterin. Kompany en Alderweireld waren een klasse beter. Jan moet gewoon nog wat jaartjes spelen bij spurs en dan lekker afbouwen bij Ajax.

Vind ik leuk
derechter +69
zondag 22 juli 2018 om 21:36
klopt en jij bent een kut boertje
Vind ik leuk
Dezeun +6290
zondag 22 juli 2018 om 22:11
Vertonghen was verdedigend idd zwak op het wk
Voetballend is hij wel in orde
Vind ik leuk
Barry Engels +32299
zondag 22 juli 2018 om 22:37
Ik vind hem ook traag. En niet (meer) van het niveau dat een club als PSG moet nastreven.
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 21:12
Kunnen ze beter voor sanchez gaan die heeft alles die jongen.
Vind ik leuk
Luka123 +119
zondag 22 juli 2018 om 21:13
Denk niet dat Witsel komt, want dan moet hij wel heel wat salaris inleveren. Ben benieuwd of Vertonghen komt of dat hij toch verlengt bij Tottenham.
Vind ik leuk
Yuri +3558
zondag 22 juli 2018 om 21:15
Sorry Thomas, maar Jantje komt volgend jaar thuis.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 22 juli 2018 om 21:20
Sluit ik me bij aan. Suarez is dan ook rijp voor een terugkomst dacht ik zo.
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 22 juli 2018 om 22:07
Dan Ibra ook maar terughalen 😜
Vind ik leuk
Messifanboy +1202
zondag 22 juli 2018 om 22:30
Haal anders ineens Johan Cruyff terug.
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 22 juli 2018 om 22:30
Oke
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
zondag 22 juli 2018 om 21:19
Wat Yuri zegt!
[Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 21:20]
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zondag 22 juli 2018 om 21:20
Dat hoop ik ook dar wordt lachen.
Vind ik leuk
Verratti +2298
zondag 22 juli 2018 om 23:20
Ik hoop het van harte. Witsel mag ook naar Ajax.
Vind ik leuk
MojoRisin +15051
zondag 22 juli 2018 om 21:40
Onee he, dan komt Tottenham natuurlijk voor De Ligt..
Verenigen met Sanchez..
Vind ik leuk
Oud Fluks +1078
maandag 23 juli 2018 om 07:34
Ze denken denken in Parijs zeker dat ze de regels van de Financiële Fairplay kunnen omzeilen nou dat kunnen ze vergeten en met alleen maar kopen kan je nog geen goed elftal bij elkaar brengen !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws