Gepasseerde Johnsen looft Ten Hag: Het is een geweldige vent

    Gepasseerde Johnsen looft Ten Hag: "Het is een geweldige vent"

    zondag 22 juli 2018 om 22:21

    Dennis Johnsen heeft geen problemen met Erik Ten Hag. De Ajax-trainer besloot de Noorse aanvaller te passeren voor het trainingskamp in Duitsland, maar van een conflict is geen sprake.

    "Het is een geweldige vent", zegt Johnsen tegen Football-Oranje. "Hij is erg streng, wat goed is. Hij heeft een aantal tactieken meegenomen van zijn vorige clubs. Dit gaat een goed seizoen worden."

    Johnsen denkt dat heel Ajax een boost heeft gekregen door de komst van Daley Blind en Dusan Tadic. "Het zijn grote namen, dus het is geweldig om ze bij de club te hebben. Het geeft een boost aan iedereen binnen Ajax. De spelers, de supporters, de staf. Het is goed dat ze erbij zijn."

    En ook over zijn eigen ambities is hij duidelijk. Johnsen slaagde er sinds zijn komst nog niet in om een basisplek te veroveren. "Ik moet me focussen op een basisplek bij Ajax. Ik moet het stap voor stap bekijken. Dit seizoen wil ik basisspeler worden."

    Poll

    Gaat Johnson doorbreken bij Ajax?

    (1805 stemmen)

    Plaats een reactie

    Argento8523 +6422
    zondag 22 juli 2018 om 22:24
    Pleur Ten Hag er toch uit
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    zondag 22 juli 2018 om 22:31
    Want?
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    zondag 22 juli 2018 om 22:41
    Anders worden jullie geen kampioen......met jullie Bayern aspiraties
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:54
    Glazen bol in huis?
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    zondag 22 juli 2018 om 23:00
    Nee, voetballogica
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:11
    Ah bedankt. Was al bang dat je serieus was.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:18
    Licht maar toe dan, ik ben wel benieuwd.
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    maandag 23 juli 2018 om 15:10
    Nee, dat behoeft geen toelichting.....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 15:12
    Ik dacht al dat het meer gelul was dan logica.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 00:07
    Ik Ben ook zeker geen voorstander van TH. Had liever gezien dat keizer het seizoen had afgemaakt en dan gekeken werd naar een echte Ajax trainer(s). Bozs had terug kunnen komen nu bergkamp en Spijkerman weg zijn. Reiziger en bogarde doorschuiven, laudrup. Stuk voor stuk beter
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    maandag 23 juli 2018 om 00:17
    Bosz mag weg blijven als er weer iemand 4 miljoen roept, gaat hij weer onuitvoerbare, eisen op tafel leggen, om weg te komen.
    Nee doe die maar niet meer, zijn we ook geen kampioen mee geworden, tweede net als met Ten Hag
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    maandag 23 juli 2018 om 06:33
    Nep supporter dat ben je.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:20
    JustH is niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    maandag 23 juli 2018 om 08:13
    Daar is alles mis mee.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 08:14
    Het is een betere fan dan jij.
    Heb je al een moppenboekje gekocht?
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    maandag 23 juli 2018 om 08:19
    Als ik wil lachen lees ik jou berichtjes wel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 08:19
    Thanks :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:19
    Keizer maakte er op één wedstrijd na een bende van, Reiziger en Bogarde hebben Jupilerervaring, en Bergkamp en Spijkerman hadden er zonder Ten Hag gewoon nog gezeten.
    Kutverhaal dus.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    maandag 23 juli 2018 om 06:32
    Want? Noem is 1 reden om hem er niet uit te trappen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:21
    Dat is niet hoe bewijslast werkt. Als iemand zegt dat iets zo is of moet gebeuren moet hij dat onderbouwen als iemand vraagt waarom. Niet degene die wil weten waarom het zo is.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +590
    zondag 22 juli 2018 om 22:31
    Geef hem een kans tot de kerst!!
    Vind ik leuk
    Snapje? +2832
    zondag 22 juli 2018 om 22:33
    Johnson is een groot talent, kleine dingen verbeteren en je hebt een heerlijke buitenspeler voor Ajax 1.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12230
    zondag 22 juli 2018 om 22:35
    Lijkt me beter om er "grote dingen verbeteren" van de maken.

    Hij is na een jaar Jong Ajax nog steeds niet klaar, dan kun je onmogelijk over kleine dingen spreken die beter moeten
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3381
    zondag 22 juli 2018 om 22:41
    Moeilijk hea om ook maar iets positiefs te zeggen? Dat tadic een “prima” speler is betreft trouwens ook weer een negatieve afzwakking van een topspeler voor eredivisie begrippen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:59
    Het lijkt me dat hij zelf ook meer had verwacht van zijn overstap naar Ajax.

    Het zou me verrassen als hij echt Ajax 1 haalt.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:32
    mij niet die komt er wel!
    Vind ik leuk
    mason +1745
    maandag 23 juli 2018 om 09:47
    Hij had gewoon lekker bij moeten tekenen bij ons. Dat was een stuk beter voor hem geweest. Bij ajax moet je er binnen jaar staan. Bij ons had ie nog ff aan kunnen prutsen.
    Vind ik leuk
    Snipes08 +1148
    maandag 23 juli 2018 om 04:42
    Kleine dingen verbeteren en je hebt een heerlijke buitenspeler..... daar heeft elke club er 6van hè just saying.
    Vind ik leuk
    Senna +6296
    zondag 22 juli 2018 om 22:36
    Nee het is geen speeltuin .
    Vind ik leuk
    Bullet +2903
    zondag 22 juli 2018 om 22:36
    Dat helpt? Dan mogen we er 21 opstellen ipv 11???
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    zondag 22 juli 2018 om 22:43
    Als ie zoveel goede spelers heeft dan gaat het hem ook wel lukken.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6358
    zondag 22 juli 2018 om 22:24
    Tja , als hij zegt dat ten Hag enorme eikel is speelt hij nooit meer.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zondag 22 juli 2018 om 22:28
    Fijn om ten Hag een compliment te geven als hij het niet in je ziet zitten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:25
    Als hij het meent.
    Of hij is heel enthousiast, zelfs als hij niet bij de selectie zit, of hij denkt 'ik ga gewoon heel positief zijn, dan heb ik meer kans'
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3645
    zondag 22 juli 2018 om 23:58
    Nee nee, Ten Hag heeft hem gewoon geleerd:” It ain’t over till is over”!
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1172
    zondag 22 juli 2018 om 22:25
    Vind hem te weinig hebben Johnson
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    zondag 22 juli 2018 om 23:31
    Ik niet is alleen een blind paard voetballen kan die wel
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 23:32]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147120
    zondag 22 juli 2018 om 22:26
    oftewel : trainer vergeet me niet
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1859
    zondag 22 juli 2018 om 22:27
    Wel ingeschreven voor CL, dus misschien komen er kansen..
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:55
    Komen er zeker! Johnsen draait nog niet super maar hij kan beter als dat hij laat zien.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1230
    zondag 22 juli 2018 om 22:28
    Bij Heerenveen had hij na het vertrek van Larsson gewoon basis gespeeld. Snap nog steeds niet waarom hij koos voor een vertrek..
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    zondag 22 juli 2018 om 23:31
    Omdat het misschien Ajax was
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1230
    maandag 23 juli 2018 om 11:40
    Liever basis bij Heerenveen of lekker spelen in de Jupi? Ik had het wel geweten 😉
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    maandag 23 juli 2018 om 13:04
    Weet niet of die basis zou spelen bij Heerenveen hij kan goed voetballen maar heeft ook 1 groot verbeterpunt dat is overzicht
    Vind ik leuk
    14forever +8360
    zondag 22 juli 2018 om 22:29
    Zou toch zijn.kans kunnen krijgen,.met de blessure van.Bande.
    Vind ik leuk
    tim1234 +358
    zondag 22 juli 2018 om 22:30
    "Dennis Johnsen heeft Ten Hag gecomplimenteerd". Wát een openingszin van een "nieuwsbericht" XD
    Vind ik leuk
    Dezeun +3339
    zondag 22 juli 2018 om 22:31
    Niey goed genoeg en koop er nog maar 1
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    zondag 22 juli 2018 om 22:32
    Jaloers, of ga je het straks onderbouwen?
    Vind ik leuk
    Dezeun +3339
    zondag 22 juli 2018 om 22:33
    Jaloers zou hem zo ruilen tegen bergwijn en lozano
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:44
    Lozano is ook 3x niks! Die komt een stoeptegel nog niet voorbij!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:56
    Nee, 17 doelpunten en 8 assists in de ED + 1 doelpunt en 1 assist op het WK is inderdaad 3 maal niks. Jij hebt er een erg goede kijk op!
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    zondag 22 juli 2018 om 23:29
    Lozano is wel heel snel en doelgericht techniek valt tegen vind ik vooral in de kleine ruimte hij past goed bij een counter ploeg
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17784
    zondag 22 juli 2018 om 23:54
    'Kampioen of niet.....
    voor altijd Ajacied!'

    Schitterende avatar, Catfish en mede fan!👍
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:37
    zie hier zelfs de reserve spelers zijn blij met ten hag :-). hoop dat johnsen zijn kansen die hij krijgt ook gaat pakken, zie hem graag spelen
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2153
    zondag 22 juli 2018 om 22:38
    Het is zo fantastisch bij die club. En iedereen is echt geweldig!
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    zondag 22 juli 2018 om 22:42
    Johnson is nog erg jong maat wel zeer getalenteerd en denk dat hij het wel gaat redden maar de concurrentie is moordend. In Nederland vinden we de normaalste zaak vd wereld dat talenten op 18 jaar doorbreken maar dat is elders wel anders.Nu Ajax een sterke brede selectie heeft kan het dus weleens iets later worden dat talenten doorbreken en daar is niets mis mee.
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    zondag 22 juli 2018 om 23:28
    Nou de linksbuiten positie is niet echt goed bij Ajax labyad en Noa Lang daar lachen tegenstanders alleen maar om Tadic is een ander verhaal
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    zondag 22 juli 2018 om 23:32
    Was benieuwd naar wat die Bande in zijn mars had maar die ligt er helaas tot de winterstop uit. Labyad,Lang,Jonhson zijn niet minder dan kluivert. Maar zolang Ziyech niet weg is kan Tadic er spelen.
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    zondag 22 juli 2018 om 23:33
    Jonhson en Tadic zijn wel goede linksbuitens Lang en Labyad vind ik dat juist weer niet
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:46
    Niet alleen ten hag is geweldig, alles is geweldig bij ons mooie, grote, rijke, maar vooral zeer warme Ajax!

    Ons Ajax, ons mooie Ajax! Ik hou er zo van. En iedere keer als ik Ajax nieuws lees krijg ik weer een ontzettend warm gevoel
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    zondag 22 juli 2018 om 22:51
    Dat moet ik met je eens zijn. Zeker dat laatste statement van de fanclub was hartverwarmend!
    Vind ik leuk
    Butsbal +13309
    zondag 22 juli 2018 om 23:09
    Kwak dat warme gevoel in je zakdoek en ga slapen man.
    Vind ik leuk
    Guust +5299
    zondag 22 juli 2018 om 23:40
    Het is al weken warm buiten, is het misschien nog niet opgevallen.
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    zondag 22 juli 2018 om 22:50
    Dan maar zo proberen dacht hij.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:54
    Had gewoon geduldig moeten zijn en voor zijn kans gaan bij Heerenveen. Haastige spoed.....
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:54
    De Noorse taal en de taal die ten Hag uitkraamt, zijn nagenoeg hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13309
    zondag 22 juli 2018 om 23:07
    Draai Ten Hag achterstevoren en het is Noors.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:01
    En weer een aantal negatieve uitlatingen over Ten Hag , men vergeet dat deze man halve wege de competitie is ingestroomd en nu pas bij het begin zijn stempel op Ajax kan overbrengen , geef deze man de kans en je zal zien dat het heus wel goed komt en Ajax uiteindelijk met de nieuwe aankopen goed gaat draaien, wat betreffende Johnson die komt er wel en heeft tijd nodig en heeft het voordeel dat hij jong is !
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Butsbal +13309
    zondag 22 juli 2018 om 23:06
    Oooh dan is t goed.
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    zondag 22 juli 2018 om 23:11
    Hij heeft een aantal tacktieken meegenomen van zijn vorige clubs. Daar zitten we met zijn allen echt op te wachten. Gewoon naar het materiaal kijken en stel de beste spelers op, het liefst op hun positie. Als hij woensdag de jong weer naast de ligt zet ,is bij mij de geringe krediet die hij had helemaal weg.

    Hij doet het vooralsnog minder dan Keizer. En die man kon je wel verstaan en ondanks de mindere resultaten zag je wel dat spelers wilde voetballen.

    Ik laat me graag verrassen, maar worden ze uitgeschakeld door sturm graz breekt de pleuris uit in Amsterdam gok ik zo. De resultaten in de oefenfase boeien me niet. Het spel daarentegen is/was gewoon genant.
    Vind ik leuk
    Objectief +3036
    zondag 22 juli 2018 om 23:15
    Had natuurlijk nooit Heerenveen moeten verlaten voor Ajax. Had dan vorig seizoen minimaal 17 Eredivisie optredens gehad en zou daar dit seizoen in de basis staan. Vervolgens had hij dan in 2020 zijn felbegeerde stap kunnen maken.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +647
    zondag 22 juli 2018 om 23:17
    na woensdag is de kop ten hag ervanaf dus nieuwe trainer op komst
    Vind ik leuk
    polletjuh +63
    zondag 22 juli 2018 om 23:26
    Voetballen kan die wel snel goed schot goede dribbel alleen zijn overzicht is 10 keer niks
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:29
    Johnsen, wat een geweldige vent
    Vind ik leuk
    El Cazador +5362
    zondag 22 juli 2018 om 23:38
    Dennis Johnsen is de nieuwe Pinokkio van Ajax.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    zondag 22 juli 2018 om 23:52
    Kon vorig jaar al de opvolger van Sam Larsson bij Heerenveen worden. Wat heeft die jongen toch een slechte keuze gemaakt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 00:18
    Wie is dit
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 06:15
    Is het Erik Ten Hag of Erik ten Hag?

    Ik gok op het laatste. Het is ook Frank de Boer.
    Zo'n T maakt mij niet uit hoor, maar deze naam gaat nog zo vaak terug komen. Dan is het toch wel leuk, als het er goed geschreven staat. 100.000 keer de verkeerde naam opschrijven ... dat is toch raar, uiteindelijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 06:16]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19385
    maandag 23 juli 2018 om 06:21
    Erik ten Hag of Ten Hag. Het blijft verwarrend.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:31
    De regel voor tussenvoegsels is volgens mij dat als de hele naam wordt gebruikt het met kleine letter is en zonder voornaam met hoofdletter.
    De Boer en Ten Hag en Frank de Boer en Erik ten Hag. Bij Van der Vaart is alleen Van met een hoofdletter en der niet.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 07:37
    Best wel apart dan. Is dat niet, alleen aan het begin van een zin?
    Het is eigenlijk geen correct NLs om ten Hag te schrijven. Officieel zal het meneer ten Hag moeten wezen.
    Dus ik vraag het mij af, of dit officieel vast ligt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:39
    Nee, het is om aan te geven waar een naam begint denk ik.
    Het is ook meneer Ten Hag, behalve als hij Meneer had geheten. Dan was het Meneer ten Hag.
    https://www.taal-oefenen.nl/instruction/taal/taalverzorging/interpunctie/hoofdletters/achternamen-met-tussenvoegsels
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 07:47]
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 07:46
    Haha. Er zijn natuurlijk wel regels voor bedacht. Stom stom. Ik had het kunnen weten.

    Ik heb er nog nooit van gehoord. Toch blij dat ik het nu wel weet.
    Mijn dank hiervoor is weer enorm.

    Mijn volgende kinderen ga ik meneer en mevrouw noemen.
    (Dat kan ik nu makkelijk zeggen)
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 07:48]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:47
    Een probleem waar je met Wim Jansen natuurlijk ook niet zo snel tegenaan loopt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 07:51
    Na Willem Willemsen, Jan Jansen, Pieter Pietersen en Klaas Klaassens ... kwam Wim Jansen.
    Speciaal voor mij.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    maandag 23 juli 2018 om 07:58
    Soms zit het mee.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gepasseerde Johnsen looft Ten Hag: "Het is een geweldige vent"