Ziyech niet blij met actie Overmars, Ajax publiceert statement: 'Niet mee eens'

    Ziyech niet blij met actie Overmars, Ajax publiceert statement: 'Niet mee eens'

    donderdag 2 augustus 2018 om 21:09

    Hakim Ziyech heeft rugnummer 22 teruggekregen, het nummer waarmee hij in zijn eerste jaar bij Ajax succesvol was. Het was de wens van Dusan Tadic om met rugnummer tien te spelen. Dat directeur spelersbeleid Marc Overmars hem dat nummer gegeven heeft, stemt Ziyech niet tevreden.

    Nadat Ziyech bij Overmars aangaf weg te willen, ging hij op zoek naar een opvolger. Overmars kreeg de kans om Tadic te contracteren, maar die wilde graag met rugnummer tien spelen, het oude rugnummer van Ziyech. Overmars ging er waarschijnlijk vanuit dat Ziyech zou vertrekken, maar de middenvelder speelt nog steeds in Amsterdam.

    "Toen er een kans was om Dusan Tadic naar Ajax te halen, bleek tijdens de gesprekken dat het zijn uitdrukkelijke wens was om met nummer 10 te spelen", licht Overmars toe op de clubsite van Ajax. "Daar heb ik toen mee ingestemd. In de tussentijd is geen transfer voor Hakim tot stand gekomen. En wij zijn blij dat hij hier nog speelt."

    "Enkele weken geleden hebben wij het met Hakim en zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli besproken. Zij zijn het er niet mee eens. Hakim speelt nu met het nummer waarmee hij bij Ajax begon en de UEFA Europa League-finale haalde. Ik heb veel waardering voor de manier hoe Hakim hiermee om is gegaan."

    Poll

    Snap jij de reactie van Ziyech?

    (211 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 2 augustus 2018 om 21:14
    Ja dat krijg je Zyech. Je wil weg, maar zo goed was je niet afgelopen jaren. Jammer, pech nummer weg.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +39748
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Ziyech is op zijn nummer gezet.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Ja en ik zag in een ander artikel dat Zyech ook een andere 10 kwijt is. 10 miljoen in vraagprijs. Hij speelt nu met zn vraagprijs op de rug 22. Het is dus 22 miljoen.

    For the record. Zyech heeft fantastische statistieken. Maar wil altijd alles moeilijk en mooi doen. Dat mislukt te vaak op belangrijke momenten in de wedstrijd. Lijkt hij niet aan te voelen. Dat was heel irritant. Als hij dat eens zou inzien zou hij echt de topper zijn die hij dacht dat hij was. En komt de club waar hij naar toe wil alsnog. Maar hij voelde zich vorig jaar al te groot voor onze club.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:40
    Even natrappen.. wat zielig...

    Nu geloof ik verhaal helemaal wat net werd gepubliceert.. het aanbieden van ziyech door overmars.
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:14
    Hij heeft eigenlijk gewoon gelijk. Ziyech loopt íets te ver naast z'n schoenen.

    Hij zat zelf deze zomer toch al aan te geven 'toe te zijn aan een nieuwe stap' oid? En er werd ook wel een tikje rekening mee gehouden, alleen blijkt de belangstelling tóch een tikje tegen te vallen(Ajax vraagt natuurlijk de hoofdprijs met nog 3 jaar contract).
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:29
    Gebasseerd waarop loopt ziyech nou weer naast zijn schoenen.. verre weg de beste man bij ajax! Men kijkt alleen naar het bal verlies maar kijkt men ook naar hoevaak hij mannen wel niet 1 op 1 met de keeper zet en zij het verprutsen
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:38
    Omdat hij al aangaf wel 'toe te zijn aan een volgende stap', waar hij nog niet eens echt een prijs met Ajax heeft gewonnen, en in de afgelopen 2 jaar, heeft hij ook laten zien, zeker nog niet uitgeleerd te zijn: Van alle mooie dingen die hij laat zien, is de helft maar voor 'de kat zn k*t' omdat hij nét die ene actie te veel maakt, of het nét te mooi wil doen: Hij moet echt leren soms dan die bal maar lelijk weg te peren, of iets inhouden, en dan die medespeler inspelen bv. Iets meer rust in zijn spel, wellicht dat hem dat ook iets meer overzicht geeft voor andere spelers(vb: de beruchte wedstrijd FCG-Ajax vorig jaar; Huntelaar had Ziyech wel willen schíeten! :P Ajax net gelijk gemaakt, al wás Groningen wel sterker, als men Huntelaar beter bediend had, had dat kouwe konijn wel 3 of 4x kunnen scoren, ik heug me iig 3 ballen waar Ziyech toch zelf 'weer slordig'(nee, net 1 actie te véél weer) van afstand schoot ,waar Huntelaar perfect inkwam zetten, en Memisevic dus kwijt was O.o).

    Ziyech wil té bepalend zijn, en dat breekt hem op in het rendement van zijn spel, dát stukje volwassenheid moet hij echt leren, of hij réd het gewoon niet!
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:52
    Helemaal mee eens Farmer.
    Mensen denken steeds dat de kritiek op balverlies en inzet is. Maar dat is niet zo. Het gaat gewoon om de actie die hij telkens te ver doorvoert waardoor hij op cruciale momenten in wedstrijden echt te veel verprutst. En juist met zijn kwaliteiten verwacht ik dus ook meer van hem. En zijn houding als hij hierop reageert komt hij niet bepaald zelfkritisch over.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:13
    Dat is het ook. Dat balverlies.. ga nou niet andere dingen verzinnen.. nu ineens is het zijn actie tever door voeren.. nu word er zo gepraat om het feit dat tadic er is en ziyech kan opdonderen. Complete bullshit. Hij is Nog steeds de beste ajacied. Blijven jij en vele ander3 maar kijken naar de negatieve dingen.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:20
    De beste Ajacied is Mathijs de Ligt als je het mij vraagt. Ik geef alleen mijn mening over Zyech. Hij wint de meeste duels, leidt relatief weinig balverlies, verdedigt mee, zorgt voor veel mooie dingen. Maar in cruciale fases wil hij het vaak te mooi en moeilijk doen. Niet zakelijk genoeg.
    Daarbij wil hij al maanden weg, omdat hij vindt dat hij Ajax ontgroeid is. Daarom haalt Ajax Tadic. Dus als ik voor mezelf spreek dan mag hij van mij weg en vind ik het logisch dat hij zijn nummer kwijt kan raken. Er zijn er velen die dat met mij eens zijn en velen die het met jou eens zijn.
    Eigenlijk hoopte ik dat hij het tegendeel eens zou bewijzen, maar ik heb het helaas niet gezien.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:37
    Waar heeft hij gezegd dat hij ajax ontgroeid is? Hij heeft gezegd hij wilt een stap maken Maar als er niemand komt is het geen straf om bij ajax te blijven maja dat vergeet jij. Je leest alleen het stukje ik wil een stap maken. En ziyech was de beste ajacied. De ligt heeft het goed gedaan maar maakte ook hele kinderlijke fouten. Maar daar hoor ik iemand over. Zie de wedstrijd tegen psv maar terug om er 1tje te noemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:42
    Garinsha,

    Ik heb gelezen wat je zegt en dat is gezegd, maar kijk zelf ook even terug dan zie je dat dat pas later kwam.
    Maakt niet uit. We worden het niet eens vanavond. Jij hebt ook recht op je mening en dat respecteer ik. Fijne avond man
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 4 augustus 2018 om 17:58
    De Ligt is absoluut de beste speler bij Ajax!
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:25
    Doe je bril af, en durf ook es een stukje kritiek te leveren voor verbetering!

    Ziyech is met afstand, 1 van dé creatiefste spelers in de Eredivisie, maar hij WEET dit ook! En dat maakt het zijn zwakte momenteel.

    'de actie te ver doorvoeren' is Ziyechs voornaamste reden ván balverlies!
    Dát is het hele punt :P
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:42
    Welke bril.. schei uit met je onzin. Hij was verre weg de beste speler van ajax. Geen discussie over mogelijk.. ja hij heeft balverlies maar daarom speelt hij ook nog bij ajax. En dat is maar goed ook. Ik heb ook nergens gezegd dat hij foutloos voetbalt.. actie ver door voeren bla bla.. kijk eens naar hoevaak hij spelers 1 op 1 zet en de kansen verprutst worden. Dan had hij nog meer assists en nog meer redement.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 4 augustus 2018 om 18:03
    Maar zijn rendement op passing is zelfs lager dan 80%. Oftewel veel te veel passes komen helemaal niet aan. hetzelfde geldt voor schoten op het goal, teveel gaan gewoon naast.

    Dat hij dan nog zoveel goals en assists op zijn naam heeft staan, geeft alleen maar aan hoeveel ballen hij opeist en dus ook inlevert.

    Ziyech is niet de beste speler van ajax en lijdt veel te veel bal verlies. Hij is eerder een zwakke schakel, zeker op europees nivo.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 4 augustus 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:40
    Goed, hij zet op zijn tijd weleens een speler vrij voor de keeper, maar de nonchalante manier waarop hij, toch regelmatig, balverlies lijdt, word in één van de topcompetities genadeloos afgestraft. Vandaar ook de tegenvallende (concrete) belangstelling uit het buitenland.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:43
    Op zijn tijd wel.. wel eens.. toen was ik klaar met lezen. Slaap lekker.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1337
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:49
    Uitgeleerd? Wat is dat toch? Haal poep uit je ogen en geniet iedere minuut dat hij bij Ajax speelt
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:36
    Je interpreteert mij, precies verkeerd om...Laat me raden, Ajacied met lange tenen? :P

    Ik zeg dus, als je goed leest, dat Ziyech dus nog lang niet uitgeleerd zou zijn, bv....

    =zucht= Ajax-fans en begrijpend lezen blijft een moeilijke combinatie op dit forum....
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1337
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:01
    Gappie, Ziyech is voor mij genot om naar te kijken... balverlies, houding,.etc i don t care! Blij dat hij Ajax shirt draagt
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:09
    Hij speelt vaak ook heel goed, maar... van elke 10 acties die hij maakt, zou het er zó veel beter aan doen, de helft vd tijd, éven te kijken(dus, even 1 stap minder, inhouden, en even kíjken-> en als ie dat slim doet, zet ie tegelijk z'n tegenstander weg, bijna op z'n Zlatan's... BIJNA!!... Maar hij kan veel gekke dingen!!)..

    Dan zou hij zó veel méér rendement uit zijn spel en inzet halen? Neem de pot FCG-Ajax, afgelopen seizoen: Huntelaar wou em de grónd wel in trappen gedurende de 2e helft :P

    T is mooi om te zien hoor, hij gaat er áltijd voor, maar... soms verliest hij zichzelf daar een beetje in.

    Ik denk zelf; Dat is zijn karakter, en zijn 'Marokkaanse genen', Even 'stereotiep' gesproken: T zijn vaak allemaal van die opgefokte 'haantjes', en ja, dat is een geweldige eigenschap als voetballer.

    Dát moet hij op belangrijke momenten, wat temperen!
    Als hij dat wat kan leren....
    Naja.. zal ik dan bv zeggen: Modric en Rakitic van t zomer was geníeten op topniveau, of niet?

    Dat je blij bent met zo'n speler als Ajacied, is logisch, maar als niet-ajacied, kijk ik iets anders/kritischer, natuurlijk :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 01:09]
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 08:05
    Een schaal is prachtig, maar een voetballer kijkt of hij zich nog verder kan ontwikkelen. De vraag is waarom Overmars dat "het er niet mee eens zijn" naar buiten bracht en Ziyech prijst dat die dat niet deed. Waarom doet hij dat dan wel?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 4 augustus 2018 om 17:55
    Ziyech moeten ze gewoon op rechts zetten. Dan eist hij automatisch minder ballen op en gaat hij ook (gedwongen door zijn positie) minder voor eigen succes. Dan zou ziyech nog wel eens een hele verdienstelijk speler kunnen worden. Als spelmaker is zijn rendement op alles gewoon veel te laag.
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    zaterdag 4 augustus 2018 om 18:00
    Kán, als ik eerlijk ben, zeg ik; Tadic en Ziyech moet je gewoon samen met Neres, een vrije rol geven voorin: Wissel elkaar maar af op die flanken, en je draait elke verdediging, helemaal dol.

    Maar in zo'n opstelling zou je bv Blind neerzetten als controlerende no 6 bv, en dan niet met een no1.(drié no 10's! :P).

    als aanvalsleider/spelmaker, vind ik hem best goed, maar hij wil 'net even te veel zelf doen. Wellicht dat juist daarom een flankpositie hem beter uitkomt: dat is een iets ander spelletje wat bv zijn temperament dan beter ligt.

    Al zou hij 'theoretisch', een fantastische spelverdeler kunnen zijn, je moet ook naar de persoon kijken, en 'van nature rust uitstralen', is nu niet per definitie dé meest uitspringende karaktereigenschap van Ziyech, óf de Marokkaanse subcultuur natuurlijk.(dergelijke 'explosieve spelers', zijn juist de allerbeste aanvallers!)

    Daar is niks mis mee, integendeel, maar.. ja, ik zie er wel iets in op die manier.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 4 augustus 2018 om 18:09
    In de 1e wedstrijd tegen Sturm graz was Ziyech een openbaring. Daar moet je hem inzetten (vrije rol op rechts).
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:43
    Beste Garinsha er zijn nog genoeg supporters van Ajax die Ziyech eel waarderen dat gezeur over balverlies is dom napraten kijk eens hoeveel ballen hij verovert ik hoop heel erg dat hij blijft hij is een held
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:09
    Ik kijk geen eens naar dat balverlies.. maar ik zeg het omdat dit het eerste is waar men naar kijkt wat betreft ziyech. Ik wil juist dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:38
    Weet ik en zo bedoelde ik het ook, Ik ben het niet eens met Amsterdam6453 en van Farmer weet ik dat hij de boel een beetje opstookt.

    VP lijkt vanavond een beetje aan stemming makerij willen doen door eerst een KULL verhaal over zakken van prijzen en aanbieden en nu nog een artikel over een rugnummer.

    Tjonge jonge waar gaat het over!

    Gewoon een fors verbeterd contract aanbieden, laat deze ras voetballer nog lang in de ArenA te bewonderen zijn.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:44
    PRECIES!!!
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:40
    Opstookt? haha, wat stook ik op dan? Ik geef gewoon een fatsoenlijke beredenatie/argumentatie, kom met een tegenargument dan! Je zit nu gewoon dom af te geven op me, zonder ook maar één echt punt te noemen. 'Beetje opstoken'. wat is dat voor trollentaal

    Ik beweer dat Ziyech een uitstekende speler is, die nét iets te veel zelf wil doen.
    Dát is dan bv die actie die hij zélf doorzet, ipv afgeeft of combineert, en dát kost hem ook veel balverlies op belangrijke momenten. heb zelfs een wedstrijd benoemd als voorbeeld.

    Tuurlijk pakt hij ook best veel ballen, maar je snapt het zgn momentum wel toch? Of je daar randje16 staat, met die bal panklaar aan je voet.. Of, net veroverd op de middenlijn 'panklaar'.. Waar heb je meer aan?

    Ik vind hem daar nog veel te onrustig in. Daar moet hij meer ervaring in opdoen: Kan nog prima een jaartje of 2 door bij Ajax.

    En ja, ook wel langer, waarom móeten spelers altijd gelijk door alsof de Eredivisie gewoon een doorgeefluikje bij de Chinees is?
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:21
    hohoho effe gas terug maatje, ik ben geen trol en heb je hoog zitten met je commentaren hier, ook veel sympathie naar je cluppie, maar je gaat soms met 160 door een bocht heen :-)

    Ik denk dat we het in grote lijnen eens zijn over Ziyech, alleen vind ik dat er veel nagepraat wordt door media en diverse supporters over dat balverlies.
    Vergelijk het met andere spelers dan valt het best wel mee, maar doordat er een vergrootglas op gezet wordt, lult iedereen erover.
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:41
    De Media zaagt en knaagt op alles wat maar wat twitterlikes oplevert oid. Maar er zit wel een kern in.

    Neem bv de wedstrijd FCG-Ajax, afgelopen seizoen, en heug je de blik vna Huntelaar, zo rond de 85-86e minuut, naar Ziyech toe.

    Die wedstrijd, en dát moment, zeggen eigenlijk goed wat ik bedoel.

    Ja, ziyech grossierde met passes, en schoten, maar... af en toe eventjes oog voor Huntelaar, en het was 1-3 bij rust geweest, bwvs, en 2-6 oid, als eindstand...

    Of misschien moet Ziyech, net als Koeman, en vHooijdonk, gewoon een uurtje na de training, de '2e keep de knuisten blauw trappen', met vrije trappen bv, daar vaker op trainen, hij heeft een goed schot, misschien is dát het?
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:49
    Mee eens, daarin kan hij nog groeien, ik vind hem ook nog niet uitgeleerd bij Ajax, voordat hij als grote meneer een stap naar het buitenland wil zetten zal hij binnen Ajax nog stappen moeten maken.

    Maar dat geld eigenlijk voor alle spelers, ze gaan veel te snel weg.
    Kluivert, zo zonde, die had zeker nog 3 jaar in Amsterdam moeten blijven.
    Ziyech moet gewoon een lekker koppeltje gaan vormen met Tadic.
    Zijn trots opzij zetten en plezier uitstralen, pas dan gaat hij echte stappen maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:11
    En dat gaat (denk ik) helaas niet gebeuren. Dit was net weer een “druppel”. Is de aard van t beestje en eerlijk gezegd snap ik dat in deze wel.
    In Nederland zeggen we “verkoop de huid niet voor de beer geschoten is”, maar dat heeft Ajax in deze wel gedaan als het rugnummer verhaal klopt. Dat vat ik ook een beetje als een statement van de club op vwb het aanblijven van Ziyech.

    Ik denk dat “als even goede vrienden uit elkaar gaan” in deze de ‘way ahead’ lijkt. Hoeveel ik dat ook zal betreuren (maar had het zelf ook gedaan denk ik).

    Misschien ben ik net zo “emo” als Ziyech en is het niet een specifieke Marokkaanse karaktertrek zoals ik hier (veel) lees.

    ;-)
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:57
    Die zyech had toch zon grote mond dat hij klaar was bij Ajax? Nou doei! Moet je niet gaan zeuren dat jou rugnummertje 10 bij tadic beland. Hij geeft zelf aan dat hij weg wil. Nou moet hij ook wel een club vinden want met tadic hebben we een betere versie van zyech in huis gehaald. Geen balverlies meer, geen plek meer voor zyech bij ajax.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:00
    Koppel met tadic? Ten koste van wie? Ziyech lekker laten gaan. Weg ermee! Afgelopen woensdag ook weer de slechtste op het veld.
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:06
    'Stappen maken' wordt doro de nieuwe generatie voetballers, vooral gezien als "Dikker contract, met vetter salaris ergens" Sportieve ambitie is maar een 2e prioriteit.

    Dat zag je bij Kluivertje bv al: Heeft ie íets gepresteerd bij Ajax wat hij met een streep er onder, op z'n SV kon zetten? Nope, maar hij wou WEL 1.5M salaris... zegt genoeg toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:03
    Wel apart dat met “zoveel” voorbeelden, ik nu al 3x dat FCG voorbeel in jouw comments moet lezen.

    ‘Just sayin’
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:04
    Is een van de beste voorbeelden, was een veelbesproken wedstrijd waar toch genoeg gebeurde, FCG die éigenlijk de bovenliggende partij was, een dubieus afgekeurde 2-0, en een aparte rol voor Ziyech(en Huntelaar!) die dag.

    Ik sta achter het doel in t stadion dus ik heb die dingen van redelijk dichtbij gezien :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:18
    Toch blijft het maar 1 voorbeeld, van iemand die schijnbaar heel weinig goed doet/ heeft gedaan.

    Blijft vreemd. ;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 17:46
    Nah, dan lees je t verkeerd om, Ziyech is een hele goeie voetballer, maar hij gaat íets te ver/vaak, zélf door, ipv dat hij afgeeft. Die wedstrijd in Groningen is het beste voorbeeld, maar zo speelt hij al 2 seizoenen bij Ajax.

    Ik dénk, dat als hij daar gewoon íets rustiger in wordt: hij heeft een uitstekende voorzet in zn benen; Hij kán een Huntelaar toch perfect vrij zetten?

    Zie je te weinig, en is mijn's inziens toch wel een wapen van het team? Ervaren en linke-spits, die je geen millimeter moet geven?

    Ziyech schiet toch ook best vaak, in vergelijk met de rest, Tot zover is dat ook goed, dat maakt hem ook een gevaarlijke/dreigende speler, maar... zeker 30-40%% vd gevallen kan hij beter even inhouden en éven kijken of een medespeler beter staat, ipv doorrushen, en zich stuklopen op een muur, of nét te wild schieten omdat ze hem op de huid zitten(Iedereen lét extra op Ziyech, dus dát moet hij ook meenemen in zn ontwikkeling natuurlijk, en vaker afspelen is dan de beste optie).

    Dat dient het téam toch beter?
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 18:15
    Sorry voor de copy paste, maar mijn antwoord op “Ale” volstaat voor 90% op jouw comment.
    So bare with me:
    50Kijk, en als je jouw betoog altijd met die laatste zin beeindigd. Komen we tot een goede discussie. Ik lees hier vaak alleen dat de man "niet zou kunnen voetballen" wat natuurlijk ook de grootste onzin is en ik het totaal niet mee eens ben (en dat mag een ander ook).

    Ik durf nog verder te gaan om te stellen dat een Ziyech in vorm meer toevoegd dan een Tadic in vorm. Puur omdat de medespelers er in zijn type spel veel beter uitkomen. Hij kan bij wijze van een Danny Blind uit de verdediging nog vrij voor de goal zetten als die mee is opgekomen.

    Tadic oogt beter omdat er ook veel minder risico in zijn spel zit, je zal dan ook niet zo snel op t puntje van je stoel zitten. Maar die 2 samen in 1 team WOW wat zouden we daar van kunnen genieten, we hebben er al wat voorbeelden van gezien (voordat Tadic zijn rugnummer "overnam") in die eerste wedstrijd.

    Maar dat gaat m nu denk ik niet meer worden. Zwaar gemiste kans imo.
    Puur omdat “wij” (of een groot deel van ons fans) maar niet over zijn “ gebaartjes” kunnen stappen en daardoor puur de negatieve zaken willen belichten.

    Jij Houdt hier een gedegen beargumenteerd betoog waarom jij hem de mindere ‘speler’ vindt en daar kan ik meer mee dan alleen “ hij lijdt teveel balverlies”, ben ik het overigens niet helemaal mee eens Shöne had dat vorig seizoen evenveel maar daar hoor je niemand over, want Shöne speelt in principe veilig voetbal.

    Resume: ik had ze lachend allebei dit seizoen laten spelen, maar ik denk dat dat er door Tadic nu niet meer inzit.

    “Whats in a number” geldt voor beide spelers (maar het wordt weer alleen vanuit het Ziyech oogpunt belicht).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 17:58
    Maar laat ik het dan zo stellen; Het zat Ajax, vorig seizoen ook niet mee met het "een en ander", en elk team is afhankelijk van elkaar. Ajax speelde afgelopen seizoen absoluut niet lekker, en dat zie je dan zeker terug in het spel van een van de hardste werkers.

    Het hele team draaide houterig en horkerig bij tijden, en daar was ook alle verklaring voor te vinden: Bosz weg, Keizer weg, CL/eL mislopen...(ik hoef 'No34" niet te noemen toch?).

    Veel minder als vorig seizoen kán ook haast niet. En met de impulsen van een opbouwende Blind, en een 'ongrijpbare' Tadic voorin, denk ik dat een betere chemie oplevert dan met bv de meer 'stoïcijnse' Huntelaar.

    Het kán eigenlijk alleen maar beter gaan, maar i kvond Ziyech, vooral afgelopen 2e seizoenshelft echt 'geforceerd' spelen, véél druk naar voren, en dat is wel mooi om te zien hoor! Geweldige inzet en passie, maar hij verliest zichzelf er soms een beetje in door die bal bijna op wilskracht die goal in te willen drukken,... en 90% van die gevallen loopt hij zich stuk in een muurtje, of een uitgestoken voetje, of een nét te wild-schot óver/naast*. En dat is jammer, want vaak zag je wel dat hij ook andere(betere)opties had gehad.
    (De Eredivisie weet, dat als ze Ziyech te veel vrijlaten ,dat ze d'r aan gaan, dus daar zet men bij voorkeur een 'mannetjesputter' op: Ze zitten hem ook boven op de huid!)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:11
    Als je zo vaak de bal verliest is het logisch dat hij ook vaker zijn ballen weer terug pakt. De aanval is wel weer onderbroken en de organisatie is uit balans. Hij geeft geweldig goede steekpasses maar dat mag ook wel bij zoveel pogingen.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:39
    Nog nooit zoveel onzin en tegenstrijdigheden in 1 commentaar gehoord Goed bezig man!
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:53
    Hoezo tegenstrijdig? Als ik 1000x op goal schiet zit er ook vast wel een mooi doelpunt tussen. Zo is het met Zyech ook. Altijd maar die pogingen op die steekpasses en ja dan lukt er ook wel eens 1. Maar we verliezen vaker de bal dan dat zijn passes aankomen. Maar goed ben ook geen fan van die zyech. Van mij mag hij vandaag nog weg. Hebben we alleen maar last van dit jaar. Geen plek meer voor.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:48
    Pfff zoveel pogingen zoveel heeft hij niet eens nodig.. het zijn de aanvallers die zoveel nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:48
    Ja joh heb je niet opgelet de laatste wedstrijd. Zo onnodig veel balverlies door altijd maar die steekpasses te willen geven. Kijk eens naar eiting die geeft ook zulke ballen maar alleen als het kan.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:05
    Eiting.. eiting komt net kijken ... eens kijken hoe je over hem praat als hij in een dip zit.. want nu is alles hossana.. hele simpele bewegingen worden groter gemaakt dan ze zijn. Leuke voetballer maar ga niet hem in vergelijking brengen met ziyech.. het mooie van alles iedereen was enthousiast toen ziyech kwam nu praat iedereen elkaar na om balverlies gebaartjes.. schei uit man het is gewoon een goeie voetballer die hier en daar nog moet verbeteren maar ik zie terminste wel een verbetering in het spel van ajax sinds hij er is. De afgelopen 2 jaar alleen geen prijzen gepakt maar dat gebeurde ook niet met zijn voorganger. Davey.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:09
    Dat mag jij vinden maar ik vind het een matige voetballer. Er is niet voor niets geen belangstelling voor hem. Die zyech zit nu al jaren in een dip zeker.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    vrijdag 3 augustus 2018 om 10:02
    Jou kan ik niet eens serieus nemen.. matige voetballer.. als ziyech matig is wat is bijv. V ginkel of klaassen dan.. of je hebt wat tegen ajax dat je dit zegt of je hebt wat tegen ziyech als persoon. Want matig is deze man echt niet. Leipo
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:18
    Een Klaassen vond ik vele malen belangrijker voor Ajax dan ziyech. Ziyech vind ik inderdaad een naar ventje die iets te veel naast zijn schoenen loopt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:45
    Wat ik al zei... Jou kan ik niet serieus nemen.. een hard werkertje verkiezen boven een stylist.
    JUIST.
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:39
    Wat een waardeloze vergelijking die kant nog wal slaat.

    Is bijna zo sterk als: "tegen een aanvallende ploeg raakt de keeper van de verdeigende groep de bal het vaakst, dus het is logisch dat hij ook het meest scoort"!?!

    Hoezo ben jij degene die de bal het meest verovert als jij hem ook het meest verliest????
    Als je hem verliest en hem weer verovert lijdt je ploeg toch geen (nadelig) balverlies want je hebt hem immers weer!

    Of bedoel je dat hij hem uit het netje haalt voor de aftrap?? Kom op zeg.
    Over die passes heb je mischien een punt, maar dan nog zijn ze veel beter en effectiever dan de rest van de middenvelders.
    Misschien zouden die dan ook "meer" moeten gaan passen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:16
    Het punt is gewoon dat er bijna geen middenvelders zijn die zo vaak balverlies lijden. Daardoor kan de ploeg weer omschakelen en kan je bijna niet domineren. Tadic krijg je niet van de bal en lijd zelden bal verlies waardoor je veel meer aan voetballen komt. Een ziyech in topvorm is goud maar dat is hij zelden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:50
    Kijk, en als je jouw betoog altijd met die laatste zin beeindigd. Neemt men ze ook een stuk serieuzer, ook al zijn ze het er niet mee eens. Ik lees hier vaak alleen dat de man "niet zou kunnen voetballen" wat natuurlijk ook de grootste onzin is.

    Ik durf nog verder te gaan om te stellen dat een Ziyech in vorm meer toevoegd dan een Tadic in vorm. Puur omdat de medespelers er in zijn type spel veel beter uitkomen. Hij kan bij wijze van een Danny Blind uit de verdediging nog vrij voor de goal zetten als die mee is opgekomen.

    Tadic oogt beter omdat er ook veel minder risico in zijn spel zit, je zal dan ook niet zo snel op t puntje van je stoel zitten. Maar die 2 samen in 1 team WOW wat zouden we daar van kunnen genieten, we hebben er al wat voorbeelden van gezien (voordat Tadic zijn rugnummer "overnam") in die eerste wedstrijd.

    Maar dat gaat m nu denk ik niet meer worden. Zwaar gemiste kans imo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:00
    Present.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:03
    Zeker niet de beste. Was gisteren ook weer goed in balverlies.
    Vind ik leuk
    thierryer +1235
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:22
    Verreweg het meeste balverlies. Het is maar net op welk vlak je hem verreweg de beste man van Ajax vindt?

    Vind ik leuk
    Garinsha +4306
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:58
    In alles.. en niet alleen omdat is verkozen maar je bent toch niet blind.. je ziet hem toch voetballen.. ja balverlies zo?! Dat moet eruit maar maakt dat jou dan ineens niet meer goed.. kijk naar het rendement wat hij heeft en wat hij kon hebben als mannen die hij 1 op 1 met de keeper zetten die balle afgemaakte.. je kan niet alles goed doen maar in dit geval deed hij dat wel het zijn de aanvallers die falen.
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:41
    Het rare is dat we hier praten over de voetballer van Ajax die het meeste indruk heeft gemaakt de afgelopen 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:47
    Maar waarom komen er geen mooie clubs voor hem?
    💃
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12230
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:12
    Omdat hij kieskeurig is.
    Er wordt nogal eens vanuit Nederland overgestapt om het "naar een grotere competitie gaan" en we zien daarbij vooral drama's.
    Overmars wil de hoofdprijs voor hem en Ziyech is nogal kieskeurig. Destijds bij twente had ie ook keus genoeg, maar wilde perse naar Ajax en kreeg nog zijn zin ook.

    Maar ach, de kans dat hij alsnog naar een andere club gaat zal flink toenemen als de komende wedstrijd blijkt dat het de nieuwe nr 22 en de nieuwe nr 10 elkaar een stuk moeilijker gaan vinden op het veld
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:16
    Daarom vroeg ik ook waarom geen 'mooie' clubs.
    Dat hij niet naar een Leicester of WestHam wil begrijp ik wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:55
    Vind je? Speelde gisteren als een natte dweil
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:12
    Wrong attitude ,.. Ziyech.
    Manoman daar krijgen jullie nog veel plezier van van deze trotse Marok.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Jullie....? Wie is jullie
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:39
    Hoe ist met kluivertje eigenlijk. Kust ie nu al Roma club logo of nog steeds die van jullie..
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1998
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:53
    Kluivertje heeft het goed naar z'n zin.
    Hij heeft met Roma van Barcelona gewonnen (4-2).
    Met een assist van Kluivert die een heel uur heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:09
    Klinkt goed 👍🏻. Zou mooi zijn als hij sterker wordt dan kan het NL 11-elftal daar weer van profiteren.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5752
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:43
    Tssss slecht van je jochie, dan wil je wel ineens van Kluivertje profiteren?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:52
    NL 11-tal ja.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:35
    Vindt je? Carel Eiting en ook Tadic hebben meer indruk gemaakt
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:41
    Sjaakster jij krijgt de like van de dag van mij. 👍🏻
    Eiting die was goed.

    Die zou ik dan wel meteen een contract voor het leven, rugnummer 10A en een Ten Hag beste video momenten aanbieden. 👍🏻 Eiting dat is JC 3.0
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1998
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:56
    Nou...Eiting was wel goed, maar haalt misschien net 10% JC.
    Dan kan je beter Frenkie de Jong noemen, die heeft "al" 40% JC.
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:12
    Nou gisteren was het niks hoor.
    Vind ik leuk
    FCRat +215
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:42
    Mwah, kwestie van leeftijd en ervaring. CR7 liep ook te pingelen zonder effectiviteit tot z'n laatste zeisoen bij Man U
    Vind ik leuk
    Pimman +2551
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:02
    Adam6453 helemáál mee eens!!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1337
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:46
    Heeft fantastische statistieken en doet t vaak mooi??!! Geweldig tóch..
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:26
    Ziyech is vlug gekrenkt. Pffff gevoelige kerel
    Vind ik leuk
    Pimman +2551
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:03
    Zéker ..kort lontje!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:43
    Zou Ziyech om dat hij vlug is gekrenkt geen knuffels van zn moeder hebben gekregen of altijd op school zijn gepest met zijn rare gebaartjes,..?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:20
    Het zal wel iets genetisch zijn.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:22
    KK*
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2719
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:07
    22
    daar moet hij trots op zijn
    dat is het nr van Lozano
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:38
    Hoop niet dat hij dan ook zo gaat duikelen, fucking shit mexicaan
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2719
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:40
    Net als die Huntelaar bedoel je?
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:42
    Haha, dat is wel heel dom, Huntelaar met die Mexicano vergelijken
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2719
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:46
    klopt die neus van jullie duikelt 1 x zoveel
    Vind ik leuk
    M477Y +478
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:59
    Robben 2.0
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2719
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:17
    speelt die bij PSV of het Bayer München van Nederland?
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:46
    Be-eierd Munchen?

    Met al die hossanna hier met 'contract voor het leven' mogen ze wel oppassen dat ze traks geen Bejaard Munchen van Nederland worden :P Alhoewel, als je die grijze stropdassen van de RVC etc ziet...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 00:47]
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:21
    Deze reactie zegt genoeg, jij kijkt met je achterhoofd naar voetbal
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2719
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:26
    deze discussie met jou beginnende onzin
    over duikelen is gesloten
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:48
    Hij is gesloten als ik dat zeg en Lozano een keer een wedstrijd niet over zijn veters struikelt of iemand een hengst geeft.
    Althans hengst.....meer een nichterig tikje
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2719
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:50
    KAMPPIOENTJE
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:56
    Normale woorden op in je gebrekkige brein......
    Volgende wedstrijd niet aan het beeldscherm gaan likken hè
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:09
    Badumm tsss
    Vind ik leuk
    San Marco +330
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:16
    Het is wat, de ene club heeft meerdere jongens voor de nummer 10. De ander denkt hebben wij eigenlijk wel een 10???
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:28
    Die vind in wel leuk!!
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:48
    Vroeger bij Natuurkunde, betekende een 10, dat je de hele klas moest trakteren!

    Dus ik haalde hoogstens een 9.5 natuurlijk :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:00
    Leuke woordspeling, maar uiteraard grote onzin.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:28
    De1e rel is er al weer bij het Bayer München van Nederland
    Vind ik leuk
    Op afstand +242
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:37
    Ach tukkertje toch, dit is te ver van je bedje.
    Vind ik leuk
    Les82 +52
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:25
    Joh... Gaan jullie nou maar de rekeningen betalen van afgelopen jaren, en de lening van de gemeente. Want voor je t weer speel je op Zaterdagochtend in de 3e Divisie bij de Amateurs.
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:39
    Hebben ze in de keukenkampioendivisie geen last van.....
    Vind ik leuk
    Hupfean +3574
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:55
    Terecht.
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:50
    Ja toch? Zat zelf vorig seizoen al aan te geven 'dat hij wel toe was een een stap hogerop, en ergens wel klaar was bij Ajax'(zonder titel bv...)....

    Lógisch toch dat de eerste 11 nummers dan bij voorbaat aan spelers worden uitgereikt die NIET zgn weg zouden gaan?

    Vind dit echt een topic van niks.... Hoe verzinnen ze het?

    2 dagen geleden stond hier nog iets van 'Tadic en Ziyech zijn dikke matties' etc....

    Clickbait-Gelul!!
    Vind ik leuk
    Les82 +52
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Niet zo goed de afgelopen jaren?
    🙄
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1183
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:24
    Zo goed was je niet haha hij was jullie “redding” vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Elledoet +333
    vrijdag 3 augustus 2018 om 06:15
    Wat een sukkel ben jij Amsterdam6453 Hakim is al jaren de beste speler in De eredivisie. Dus waar haal jij die onzin vandaan. En trouwens ook al jaren door alle supporters van Hereveen, Twente en Ajax tot beste speler bekroond. Dus als je zo n opmerking maakt is het alleen voor likes. Sukkel maar verstand van voetbal heb je niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 07:22
    Ok
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 08:02]
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:30
    Problemen met supporters van Heerenveen, Twente en Ajax zul je bedoelen...
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:14
    Ik zou eigenlijk wel eens iemand met nummer 100 willen zien spelen.
    Vind ik leuk
    Radaje +349
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Mag niet. Max 99 geloof ik.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Daarom zeg ik ook, ik zou wel eens iemand met nummer 100 willen zien spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Rugnummer 69 dat zou grappig zijn 🤣
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:47
    Angelino bij NAC
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:58
    Oké weetje waarom dat 🤣 is
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:19
    5318008
    :P
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:21
    Laat die pot alsjeblieft heel waar moet je anders je behoefte doen?
    Vind ik leuk
    Timmio Tamtom +14798
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Doe maar niet dan komen er over enkele jaren ook 420 of 999 of 928 en dat wordt strontvervelend
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Beter dan 666! ;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:21
    -2!
    Als je dit jaar wéér geen kampioen wordt, maak je dr -3 van! :P
    Vind ik leuk
    Mr. O +822
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    420 in Amsterdam🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Of Veltman met nummer 0
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Leuk zeg. En waarom?
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:27
    Hahahahahahaaaa, goeie! Lolly of sticker??
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:32
    Een sticker, juf.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:18
    Nummertje 69 zou ook wel punten scoren. 😋
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:20
    Had Angelino vorig jaar bij NAC volgens mij.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    He wat ordinair!
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:30
    Sorry Foebele!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5966
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:24
    Volgens mij heeft Batistuta ooit eens een shirt met 9+1 als nummer gedragen

    Zamorano droeg ook een 1+8 nummer:

    https://images.cdn.fourfourtwo.com/sites/fourfourtwo.com/files/zamorano-18.jpg
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 21:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:57
    Yup zamorana was cool. Er is uit mijn hoofd ook een deen of een Zweed die met 99,3 of 99,8 speelde in de nationale competitie omdat die door een radio station gesponsord werd. Internationaal mocht het niet.
    Vind ik leuk
    Radaje +349
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Dat maakt toch helemaal geen klote uit. Met welk nummer dat je speelt.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2066
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:17
    Voor de meeste voetballers wel
    Vind ik leuk
    Sacredfury +395
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Ik wil bij spelletjes altijd rood en anders speel ik niet😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:54
    Is dat altijd zo, of alleen in 1 bepaalde week van de maand? :P
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1184
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Alleen voor sneijder die dacht ik tatoeër die 10 gewoon op me arm dan moeten ze wel dat nummer geven.
    Vind ik leuk
    hassel +602
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    De onrust neemt al toe, prima.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Denk je dat nou echt? 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Is dit serieus nieuws?
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Ja!

    En morgen valt de hemel naar beneden, en hebben we allemaal een blauwe slaapmuts op!
    ©KlaasVaak Enterprises :P
    Vind ik leuk
    Dw1708 +119
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Dit is Ziyech zijn eigen schuld.Mocht hij blijven dan niet zeuren en lekker met nr 22 spelen.
    Vind ik leuk
    Mari +6568
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Niets mis mee toch.
    Ik verwacht dat Zyech voor 31 augustus weg is (helaas).
    Je kan moeilijk zonder nummer 10 spelen
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Nou die is dus weg. Goeie voetballer, maar een waardeloze mentaliteit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Hij speelde en deed zijn best.
    Dus hoezo waardeloze mentaliteit?
    Hij vindt dat zijn nummer makkelijk is weggegeven, maar maakt er verder geen groot probleem van.
    Ik zou het ook niet tof vinden als ik misschien vertrek en mijn nummer alvast wordt vergeven. Hij heeft zelf ook een jaar op dat nummer gewacht. Het is een mooi nummer.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    Hij kan gewoon niet tegen kritiek. Dat was bij Heerenveen zo, dat was bij Twente zo en ook bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Timmio Tamtom +14798
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:40
    Haal je dat uit dit, de interviews waar hij normaal reageert tegenover FOX bloedzuigers of gewoon uit je duim?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:05
    Onzin.
    Hij kan niet tegen onterechte kritiek.
    Als hij niet tegen kritiek kon verdedigde hij nu nog steeds niet mee.
    Vind ik leuk
    Timmio Tamtom +14798
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Veel mensen die onzin lullen roepen zo snel mogelijk "Kan je niet tegen kritiek"

    Enorm zwaktepunt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:40
    En als je er iets van zegt kunnen ze ironisch genoeg niet tegen kritiek.
    Vind ik leuk
    Timmio Tamtom +14798
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:43
    Of die mensen die een enorm lulverhaal brengen als 'feit' en vervolgens zeggen 'niks over zeggen het is maar mijn MENING'



    Ja lad..... 'hout is een metaal ' is echt een mening enzo en niet een corrigeerbaar rfeit....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:44
    Heel veel mensen weten niet wat een mening is. Echt jammer. Of hoe een argument werkt.
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:28
    Wie beweert dat nou? Zit je ook bij die groep, die iedere dag met hem samen is en die het een geweldig mens vinden. Je weet echt helemaal niets en zeikt maar wat.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:48
    Hij is ook ook een gewldig mens en een geweldige voetballer .je moet verstand hebben van het spelletje om dat te acceptern
    Vind ik leuk
    torinofc +102
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    kleine kinderen, jenken om een nummer
    Vind ik leuk
    Sparks +258
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Ik begrijp ook wel dat dit natuurlijk veel belangrijker nieuws is dan het feit dat Vitesse 2-1 voorstaat momenteel.
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +391
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:18
    Lekker bezig!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23887
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Ojee trouble in paradise..
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:26
    #OnwerkbareSituatie!
    #SportTribunaal!
    #BreukForceren!
    #Hongerstaking!
    #PolitiekeRel
    #EU-Bemoeienis!
    #wtf hebben we het over eigenlijk? hahahaha
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Als kleine kinderen die om een snoepje vechten. 'Ik wil nummer 10!' 'Nee, ík wil nummer 10!' Wat een sneu gedoe.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:01
    Zo kan je het blijkbaar ook lezen..
    Vind ik leuk
    Blindsy +9410
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:09
    Zo lees ik het inderdaad. Voetballers en rugnummers, man-man-man..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:24
    Hahaha niet alleen weggelegd voor voetballers is het wel? Denk rugnummer 12 in combinatie met Feyenoord..
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:28
    "Kinderen die vrágen, worden overgeslagen!"

    Nah, dis toch een sneu berichtje voor clickbait oid? Ziyech gaf zelf aan vorig seizoen 'wel klaar te zijn bij Ajax' oid(Nadat een paar gastjes hem hadden uit zitten fluiten bv), is ook wat aan gerucht geweest... Dus logisch dan dat de eerste 11 basisnummers gaan naar spelers die iig zéker blijven dat seizoen?(naja, zeker... 40-50 mil, en alles is te koop daar :P)

    Haha, nog even en de Marokkaanse regering overweegt sancties op te leggen aan de Nederlandse Staat ivm dit gebeuren.....
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:31
    Niet alleen daar!
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:02
    Duh :P

    Maar dit is een Ajax-topic ^^ Ik haal EXPRES de rest er niet bij ok! :D(Asjeblieft zeg, straks krijgen we wéér zo'n hele 'plasser-contest' hier... Maar om je puntje correct te bevestigen: Vlakbij Amsterdam zit zo'n 'kaasclubje', die afgelopen zomer toch ook een leuke grijpstuiver hebben gevangen voor zga niet-te-weigeren bedragen? Precies het zelfde :P)
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:12
    Jij zegt alles is daar! te koop.
    Maar dat is toch overal?
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Wat een kut beleid van het bestuur. Allemaal lekker belangrijk. Rugnummer Overmars 0.0
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:14
    Kut beleid? Van welk bestuur?
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Als hakim al niet weg wilde .................
    Vind ik leuk
    Fredje.R +255
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:20
    waar is hier de nooduitgang
    Vind ik leuk
    Farmer +11193
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:30
    2e deur links in de gang... Lichtknopje zit rechts, en goed doordrukken op de knop voor spoelen :P
    Vind ik leuk
    PSVFU +4247
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    “Tadic wil perse met 10 spelen” 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    j-roen11 +860
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    Tevreden hoe Ziyech er mee om ging maar ze zijn het er niet mee eens. Maw een hoop stemmingmakerij en een bericht van niks....
    Vind ik leuk
    Sazzz +11204
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    Tja, niet gek wanneer je van de daken schreeuwt dat je weg wil
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:23
    Helemaal gelijk kut bestuur
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Ah, het wegpesten van Ziyech is begonnen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1230
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:26
    Je zou maar een shirt gekocht hebben met ‘Tadic 11’
    Vind ik leuk
    Tweey +1906
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Dan spoor je sowieso niet.
    Vind ik leuk
    Dezeun +3339
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:27
    Oftewel rot op
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4533
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:27
    Genieten dit. Het gerommel begint weer van voor af aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:28
    Hoe jaag ik een speler weg,nou zo dus..het is duidelijk, Ajax wil van Ziyech af
    Vind ik leuk
    Remko +82
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:28
    Bijzonder altijd,nmr op je rug,je ziet het niet eens,maar ach dat zal wel aan mij liggen.ik snap dat een bepaalde positie je voorkeur heeft maar daar hoeft geen nmr aan te hangen,dat dwing je af!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1230
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:50
    Dan moet je even langs Specsavers denk ik!
    Vind ik leuk
    Remko +82
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Als jij op jouw rug kan kijken zonder spiegel hoef jij zeker niet naar specsavers.
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:33
    Moet je die Ajax haters los zien gaan, hahahaha
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1184
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:29
    Arme ziyech toch. Hij diende toch een transfer verzoek in? Nou als die vervanger graag tien wilt dan krijgt ie die toch zo simpel werkt het gewoon. Misschien wat minder ballen de tribune in rammen kan helpen bij wel gescout worden door een ploeg die ziyech waardig word bevonden door hemzelf en genoeg wilt betalen aan ons. Maar met alle respect ziyech vind ik redelijk overschat wat dat betreft. Op het wk kon je prima zien dat dit echt geen materiaal is voor Europese top en de EL kandidaten in de grotere competities heb ik ook me twijfels over of ie dat niveau aan kan. Het is een frivole speler met een leuke techniek maar in mijn optiek met veel te weinig rendement voor de keren dat hij in positie komt om iets te creëeren.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:29
    En nog even de titel wijzigen om een meer onruststokend gevoel te creeren...
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1580
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:30
    hoppa, weer gezeur, elke dag raak......word een klote seizoen.....heerlijk
    Vind ik leuk
    inimini +2167
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Lekker belangrijk wat voor nummer je hebt. Ga je echt niet beter van voetballen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3725
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Ziyech is zelden blij dus dat zegt niet zo veel. Twee jaar met Ziyech als dé spelmaker heeft Ajax nul prijzen opgeleverd. Logischerwijs probeert Ajax het nu met een andere spelmaker.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Ach zeikerds.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Ziyech is boos en teleurgesteld.

    Maar dat is geen nieuws meer.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Eerst wil hij weg, dan anticipeert Ajax daarop, dan komt er niks en dan nog laten weten dat je het niet leuk vind dat #10 vergeven is... Ff serieus waar haalt ie het lef vandaan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:33
    Wat heb een speler te wensen hij voetbalt toch hij is geen Jari litmanen
    Vind ik leuk
    Tweey +1906
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:37
    Pleur toch op met 020 gezeik.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1224
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Ja nu zullen ze er vast mee ophouden;)
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1224
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Fans die een shirt hebben gekocht met het oude rugnummer van Tadic of Ziyech mogen deze kosteloos ruilen.
    Vind ik leuk
    Xienix +27
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Samenloop van omstandigheden. Ik hoop niet dat ego’s in de weg gaan staan en iedereen kiest voor het sportieve belang😉
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Meneertje Ziyech is vaak op zijn teentjes getrapt. Met pek en veren teab de magazijndeur uitwerken. Deze man gaat nog veel problemen zorgen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:25
    Hij doet dit om de prijs nog wat naar beneden te traineren. Extra tekengeld voor hem. Oudste truc uit het boek.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:30
    Waarschijnlijk. En als het niet lukt gaat hij stennis schoppen, zo kan hij een wintertransfer maken. Op ramkoers liggen met Supporters is ook een reden om snel te vertrekken. Was vorige jaar al kantje boord.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:04
    Ja inderdaad nu weer met die telefoongebaartjes. Ik schreef hier beneden al dat ik eigenlijk vind dat hij nog wel een punt heeft. Je geeft een spelers nummer niet aan een ander. Tenminste niet zonder overleg of minstens dat je dat kenbaar maakt.
    Het is onnozel maar het vertegenwoordigt wel een bepaalde waarde. Bovendien gaat Tadic hem er op 10 niet uit spelen. En je weet ook als Overmars zijnde dat een speler als Zyich dat tegen je gaat gebruiken. En nu probeert Overmars het weer via de media recht te trekken.
    Het is daar net een kinderdagverblijf.
    Vind ik leuk
    renemar +487
    vrijdag 3 augustus 2018 om 07:48
    Ziyech heeft heel duidelijk aangegeven te willen vertrekken. Dat er nog geen club voor hem is gekomen doet daar niks aan af. Overmars heeft gelijk als hij de toestemming aan Tadic heeft gegeven. Op dat moment wist hij niet dat Ziyech nog bij AJAX zou spelen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:03
    Marc gaat toch over de transfers. Hij wist heel zeker dat hij er wel zou spelen. Aangezien er geen club was die interesse heeft in hem. Ik begrijp jou in zijn geheel niet.
    Marc had moeten begrijpen dat Ziyech dit ging gebruiken. Dit gaat Ajax geld kosten in de zin van een lagere verkoopprijs.
    Vind ik leuk
    renemar +487
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:50
    Hor weet jij dat er geen interesse was? Als Ziyech dit gebruikt geeft dat precies aan wat een naar ventje hij is. Denkt dat hij boven de partijen staat. Hij is gewoon werknemer en moet niet zeuren.
    Enerzijds zeg je dat er geen interesse is en dan spreek je over lagere verkoopprijs. Wat is het nu?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    vrijdag 3 augustus 2018 om 16:05
    Dat hij een naar ventje is, eens.
    Verder is het simpel. Voor de prijs die Ajax in gedachte heeft komen ze hem niet kwijt. Dus geen interesse. Ws heeft hij een club in de loop die hem wil maar niet voor de juiste prijs. Aan die prijs is hij nu aan het werken.
    En tot slot interesse wil niet zeggen dat je mensen een rugnummer moet afnemen. Nogmaals die vertegenwoordigt in deze idiote voetbalwereld een bepaalde waarde.
    Vind ik leuk
    El torro +245
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Maar jong het is maar een kut nr waar het om gaat als dat het einde van de wereld is
    Vind ik leuk
    Blitsbal +260
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:46
    Daar begint de trubbel al
    Dadelijk begint van de beek nog
    Vind ik leuk
    psv.040 +297
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:53
    huilie huilie
    Vind ik leuk
    renemar +487
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:04
    En ja hoor, de problemen dienen zich aan. Precies zoals ik heb voorspeld. Ziyech moet echt vertrekken. Anders krijg je problemen. Hij wordt een rotte appel, gaat voor tweespalt zorgen. We hebben genoeg prima middenvelders. Z.s.m. afscheid nemen van deze egotripper.
    Vind ik leuk
    Founder +232
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:05
    Het is de vraagprijs die ervoor zorgt dat Ziyech bij ajax blijft.. Belachelijke vraagprijs levert op dat geïnteresseerden snel afhaken. Dus ajax wat wil je nu. Verkopen tegen redelijke vergoeding. Ik denk aan 15-20 miljoen. Of houden en herrie in de tent met twee nummers 10 of misschien wel 3 in je selectie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Zazu +87
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:08
    Onrust begint.... Laat het maar knallen daar hahaha
    Vind ik leuk
    J.j.j +22
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:09
    Achach wat een geouwehoer over een nr wees gdv blij dat je mag voetballen...al speel je met nr 389 als je maar je hobby en je werk kan doen..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:13
    Het gesodemieter is begonnen...……….
    Vind ik leuk
    Lubje +713
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:14
    Dan moeten er maar twee met rugnummer 10 spelen. Of mag dat niet?
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:16
    Och gut. Daar komt het verhaal van die 10 miljoen vandaan. Iemand hoort iets over 10, weet niet waar het over gaat en maakt er dat 10 miljoen euro lulverhaal van.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:16
    Ziyech maakt zich ongeloofwaardig.
    Had nu de kans om zijn vriend Nouri te eren door nr. 34 te dragen. Als zelfs Younes en Kluivert dat doen had hij dat zeker moeten doen. Kans voor open doel gemist. Afgelopen jaar bleef plek van Nouri in kleedkamer voor hem, maar is nu weer vrijgegeven, was inkopper voor Hakim.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:28
    Volgens mij heb ik een keer gelezen dat Ajax rugnummer 34 had bevroren, dus dat niemand die meer bij Ajax zou dragen maar weet ik niet zeker.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:47
    OK, misschien heb je gelijk, maar ik weet alleen van JC 14 zeker. Di Tomasso van Utrecht is nr. ook van bevroren geloof ik. Cruijff is internationale ster. Bevriezen obv positieve gronden. DiTomasso was vaste kracht en bij Utrecht ook die jongen die op training verlamd raakte, Nesu ofzo, ook nr. bevroren? Nouri was speler Jong Ajax met speelminuten in eerste elftal ( 10? ). Triest verhaal maar nog geen carrière op hoogste niveau, menselijk drama, zoals helaas bij meerdere mensen. Nummer en zitplaats in kleedkamer volgens mij maar 1 jaar bevroren, daarom Kluivert en Younes nu al met nr 34.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 23:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:21
    Moeten Tadic ook niet gaan beschouwen sls een afgod. Zo geweldig was hij gister ook niet. Ik bedoel hier mee te zeggen, tegen zo’n zesde rangs cluppie sls Sturm Graz, hadden spelers als Tadic opvallender kunnen zijn. Als dat het was, wat hij heeft laten zien, moet ik eerst nog eens zien of hij het verschil kan maken tegen meer gerenommeerde clubs als Standard Luik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Dat is waarom ziyech zo snel mogelijk weg moet gaan. Ziyech is te groot voor Ajax en word niet begrepen. Ajax doen dit vaal bij jongeren van Marokkaanse afkomst. Kijk maar naar de geschiedenis het is geen toeval. En Tadic is echt niet beter dan ziyech dat zag ik wel tegen sturm
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:27
    Klinkt sls racistische beschuldiging. Dat vind ik toch wel erg ver gaan.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    De racisme troefkaart wordt weer gespeeld. Het is toch wat.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Welke Marrokaan heeft het dan zo goed gedaan dat ze niet om hem heen konden?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Ergens begrijp ik hem wel. Als hij blijft en dat wil iedereen toch zo graag. Dan is Ziyech toch de onbetwiste nummer 10 van deze selectie. Hij speelt op 10 en Tadic ka. Zo goed spelen als hij wil maar op die plek speelt hij hem er echt niet uit.
    Het was en is een speler met een vertrekwens maar staat op de Ajax loonlijst met contract. Om hem dan wat af te nemen. Want hoe onnozel het ook is het vertegenwoordigt wel waarde in het huidige voetbal.
    Vind ik leuk
    Storm015 +46
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Warme club hoor, weer een speler richting uitgang. Wat vindt Flapmans van deze move?
    Ik denk dat hij zich achter Markie verschuilt, lekker warm en uit de wind. Schande maar ja, het past wel bij onze vrolijke Amsterdammers. Had wel mooi geweest als onze Marokaanse vriend nr 34 genomen had, daar zou Nederlands warmste club vermoedelijk niet mee ingestemd hebben
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Oost psv +174
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Handelshuisje lijkt wel een vee markt
    Vind ik leuk
    R94 +1445
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Niks mensen die een shirt met Tadic nummer 11 hebben gekocht moeten hun shirt kunnen omruilen. Je bent gewoon aardig dom als je voor de bekendmaking van de officiele rugnummers zo'n shirt gaat kopen, dan vraag je er gewoon om.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Kan dit niet anders zien dan een manier om Ziyech richting de uitgang te werken. Ook de timing, europees voetbal is veilig gesteld en Tadic moet vanaf volgende week 90 minuten aankunnen, duiden erop dat Ziyech “gebruikt” is voor de tweeluik met Sturm. Erg jammer dat Overmars er toch weer voor kiest om het financiele gat, veroorzaakt door aankopen van blind en Tadic, te willen dichten met de verkoop van Ziyech. Dus toch weer niet het kapitaal op het veld maar op de bankrekening. Ik hoop dat ik er naast zit....
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    Zoals je in het bericht kan lezen, wat je blijkbaar niet hebt gedaan. Staat dat dit al een paar weken geleden besproken is met Ziyech en zijn zaakwaarnemer. Dus dat van die timing maakt helemaal niks uit, het was al voordat het Europese voetbal was veiliggesteld.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:26
    Wat een gelul. Wees blij dat je mag spelen en klauwen met geld verdient met één van de mooiste beroepen ter wereld. Ga je dan een beetje lopen zeiken over een fucking rugnummer? Flikker op!
    Vind ik leuk
    bergjordy +94
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:27
    Heerlijk die onrust
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:29
    Wie is er eigenlijk ouder..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:29
    Hij moet niet zeuren, hij wilde zelf weg..
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    Ziyech wilde zelf heel graag weg, dan wordt je nummer ook weggegeven. Nu blijkt dat Ajax een prima selectie heeft wil meneer zeker blijven...
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    Een nummer zegt ja niks bedoel 14 is normaal ook een wissel nummer nou zag cruijf... Dus niet zo moeilijk doen met elkaar om een nummertje 😂 net kinderen
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1228
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Het blijft toch een warme club he
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Geef hem nummer 19, 28, 37,.... 91 heeft hij toch ook 10
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +446
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Rugnummer... gaan spelers zich daar echt om bekommeren?
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Ach niet zo aanstellen. Is maar een rugnummer. Het gaat erom wat je op het veld laat zien, niet wat voor rugnummer je draagt.
    Vind ik leuk
    Pds010 +841
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Janken om een rugnummer..
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:36
    Wat een gezeur om niets. Lekker belangrijk zo’n nummer, als je goed speelt zal dat geen enkele club wat uitmaken.
    Vind ik leuk
    Morris +21894
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:38
    Wat een geneuzel
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:42
    Waar gaat dit over zeg... kind.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:47
    Dus Tadic wil heel graag dat Ziyech blijft maar niet ten koste van beloofde nr 10...... niet handig
    Vind ik leuk
    Ans Dul +2
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:47
    Ik vind dat zolang Ziyech voor Ajax speelt hij zijn nummer 10 moet houden. Vind het onterecht dat hij zijn nummer in moet leveren
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:53
    Ondankbare mensen zijn het toch die 020 je beste man zo behandelen
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:54
    Nee nu weer zeiken over een rugnummer . Laten we nu eens niet gaan zeiken op iets . We hebben een goede groep laten we dat dan zo houden en gaan voor de titel en straks de belangrijke wedstrijd tegen Standaard
    Vind ik leuk
    Bartho +207
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:02
    Redelijk wat negativiteit over Ziyech. Iedereen is super blij op de tegenstanders na van Ajax als Ziyech en Tadic samenspelen!! Het is genieten geblazen met die twee. Het is voor een voetballer niet leuk als je nummer wordt vergeven. Dat is voetbaleigen. De media smult hiervan. Uiteindelijk blijft de situatie voor Ziyech hetzelfde. Leuke buitenlandse club of anders genieten op het veld met zijn huidige teamgenoten. Ik hoop het laatste👍
    Vind ik leuk
    100%PSV +2716
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:03
    Zo gaat dat bij een kil, koud en onmenselijk bedrijf. Je bent gewoon een nummer en voordat je ‘t weet, word je weggepest. Hulde aan Marcje en co.!
    Vind ik leuk
    Iggy +3193
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:32
    Ach meisje toch!
    Vind ik leuk
    100%PSV +2716
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:19
    Ach Miss Piggy is op haar teentjes getrapt...
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +458
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:07
    Ziyech had ook 19, 28, 37, 46, 55, 64, 73, 82 of 91 kunnen nemen.
    Vind ik leuk
    Ajax020 +268
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:12
    Serieus hee. Een rugnummer!! Wat een verwende kleuters zeg.
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:26
    Een rugnummer tja het is maar waar jej e druk over maakt. Media gaat dit weer breed uitgemeten behandelen. 1 foute pass en het ligt aan zijn rugnummer of zoiets.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:26
    Huilen om een rugnummer. Zielig verwend jongentje
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:29
    Achterbaks noem je dat. Ik snap werkelijk niet dat Ajax deze jongen kwijt wil. Een absolute aanwinst in dit elftal.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:34
    Hakim is een goede prof, hij wil weg, het is daarom logisch dat Ajax anticipeert op zijn vertrek. Hakim zie ik zeker zijn best doen voor onze club tot zijn vertrek.
    Hoop natuurlijk nog steeds dat hij blijft....
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8616
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:39
    Op je nummer gezet worden heet dat 😜
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1337
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:43
    Haha..waar slaat dit op? Geloof ik niks van. Hakim wilde écht weg en als dat niet lukt niet huilen..hoop trouwens dat hij blijft met welk rugnr dan ook
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:43
    Terecht! Hij moest toch zonodig weg, kan je er vanuit gaan dat je geen nr 10 krijgt. Ben alleen een beetje bang voor m dat de scouts ook wel hebben gezien wat een verongelijkt arrogant moeilijk mannetje t is, als ie zo goed was als ie zelf denkt was Ajax met 10 punten voorsprong kampioen geworden.
    Vind ik leuk
    Robby G +634
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:58
    Is niet eens een artikel waardig. Hakim zou weggaan Tadic komt. Nr 22 is mooi nummer..
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:59
    Niet janken het is, maar een rugnummer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:02
    westie van tijd of the shit hits the fan daar.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3054
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:14
    Je wilt weg, speelt een matig WK, iedere club denkt 3x na om dat lastige ventje binnen te halen. Dan Kun je niet weg en wil je je rugnummer terug...heerlijk.. maak maar flink problemen daar, gaat weer punten kosten
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:03
    Wat zijn sommige voetballers (of moet ik zeggen diva's?) toch ontzettend snel op hun teentjes getrapt.
    Al speel je met nummer 153, laat gewoon op het veld zien dat je de ware nummer 10 bent ipv zo'n kleutergedrag te tonen en te "huilen" om een rugnummer dat je niet gekregen hebt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 01:03]
    Vind ik leuk
    isaa +2
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:04
    Volgens mij maak jij je meer druk dan ziyech
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:32
    Hahaha, daar lijkt het inderdaad wel op ja😉
    Vind ik leuk
    bully302 +127
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:11
    Sorry maar je kan het nr van de speler die nog niet weg is weggeven.
    Sorry hoor maar dit jan een reden zijn dat hij zegt: Voor mij geen respect en ik ben weg
    Vind ik leuk
    Marco S +4095
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:14
    Ja maar hij mist zijn hele leven al respect en wilde al weg...
    Dus feitelijk niks veranderd.
    Vind ik leuk
    bully302 +127
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:16
    Nee klopt wat je zegt maar had toch echt begrepen dat hij nog een jaar zou blijven maar nu denk ik dat hij naar de uitgang gaat.
    Ziyech en neres weg is een groot gemis
    Vind ik leuk
    MN223 +741
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:16
    Godallemachtig wat een kleuterklas. “Ik wil met 10 spelen!” “Weeeeeeh, die had ik al dus ík mag er mee spelen!”
    Vind ik leuk
    will 97 +8
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:16
    ik zit toch niet op de site van de story?
    wat een slap gelul.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11308
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:21
    Het zijn ook net een stel kleuters....het is maar een rugnummer...
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 04:13
    Ziyech heb gelijk, een zeer waardevolle speler van ajax en een goeie spits maar omdat hij aangaf dat ie graag hogerop zou willen!! Word m aan alle kanten toch op zn nummer gezet. Trieste kinderwinkel daaro
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 05:05
    Wat een toestand mensen, hier gaan kamervragen over gesteld worden. Rutte gaat de noodtoestand uitroepen en de AEX zal dik onderuit gaan, wat een ramp.
    Vind ik leuk
    Caniggia +814
    vrijdag 3 augustus 2018 om 05:35
    Dit is weer een nieuws voor de cliks artikel.Totaal geen inhoud.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1040
    vrijdag 3 augustus 2018 om 05:53
    Druk maken om een rugnummer.

    Tsjonge jonge het is wat
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    vrijdag 3 augustus 2018 om 07:35
    Links om, rechts om, je blijft problemen houden.......die jongen wil weg, laat hem zsm vetrekken, jammer want het is een mooie voetballer maar het huwelijk met Ajax is dik en dik over.
    Aanblijven is wachten op meer onrust en dat kan je niet hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:15
    niet normaal hakim moet de nr 10 blijven dragen
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:18
    wat hebben ze binnen gehaald met tadic zet nu al een stempel op het team schandalig ik ben een fan van overmars maar deze actie vind ik zwak en kinderachtig
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:25
    Wat is t toch een K.. marokkaan. Eerst een half jaar zeiken dat ie weg wil omdat ie door zijn vele balverlies door een paar supporters werd uitgefloten in de arena en dan wil niemand em hebben en dan loopt ie weer te zeiken dat ie zijn nummertje wil behouden. En als Roma einde maand komt is ie toch weer weg.

    Bah. Waardeloos figuur
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 08:25]
    Vind ik leuk
    isaa +2
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:21
    Jullie kunnen er niet tegen dat een marokkaan bij ajax de shine pakt. Ga lekker kapot van binnen. K.... hollander
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 15:38
    Och lieverd. Pakte hij maar de shine. Das nou net t punt.
    Vind ik leuk
    isaa +2
    woensdag 15 augustus 2018 om 20:47
    Wat was t punt?
    Vind ik leuk
    JayDee +73
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:03
    Wat een kleuters. Bah
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:33
    Ik vind Ziyech, sinds zijn carriere bij Ajax, helemaal helemaal niet zo'n bijzonder goede voetballer. Heeft weinig rendement en laat snel zijn hoofd hangen. Lijkt wel of hij altijd tegen zichzelf aan het voetballen is. Ik denk dat een Ziyech beter past bij een club waar hij duidelijk een belangrijk persoon is.. dat streelt zijn ego voor beter rendement. Bij Ajax lopen er teveel van die types rond :)
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +50
    vrijdag 3 augustus 2018 om 12:07
    Ga voetballen niet zeiken om een rugnummer
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 12:11
    waarom zijn voetballers net kleuters???
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:33
    Ajax stelletjes amateurs als dit de druppel voor Ziyech niet is ik hoop het niet ik dacht eindelijk een team waarmee we dit jaar wat kunnen doen en eindelijk de beker terug naar amsterdam Champions leaqe maar grappen maker Marc overmars dat is geen ajaxied hij doet maar wat en heeft maling aan suporters naa dit jaar club icoon Dennis bergkamp weg zetten had ik liever overnars en van dr sar zien weg gaan supporters zijn loyaal naar Ajax maar andersom neeee zien ik niks van terug
    Vind ik leuk
    hannes +339
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:54
    Ben blij met Marc, hij durft tenminste beslissingen te nemen en ja dan maak je wel eens fouten, is altijd beter dan op de achtergrond zonder verantwoordijng te nemen en????? te doen.
    Vind ik leuk
    hannes +339
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:49
    Moet je tegenwoordig ook nog bij een zakenwaarnemer aangeven dat zijn speler een ander rugnummer krijgt, moet toch niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    isaa +2
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:58
    Wat hoop ik dat Ziyech ZO SNEL mogelijk dit afschuwelijke club verlaat. Zullen dan wel zien wat die ouwe tadic gaat betekenen. Jullie gaan bidden voor een soort van ziyech. Herinner je voordat ziyech kwam. Balletje breed balletje terug. Onana neres van beek hebben het ook niet naar hun zin in Amsterdam dus die gun ik ook een enkeltje
    ...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 18:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 19:07
    hahhaha blijkt maar uit de reacties weer hoe racistisch Nederlanders zijn. Zonder Ziyech is Ajax niks dat gaan jullie dit jaar.
    Afgelopen jaren was Ziyech Ajax. Niks meer en niks minder. Heeft jullie persoonlijk naar EL finale gebracht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 16:48
    Dat gebeurd bij de jongste spelertjes ik wil nummer 10 wat een kleuter zeg.Wat had hij gedaan als hij niet nummer 10 had gehad was hij dan gaan huilen.Ik denk van wel want ik zag hem afgelopen woensdag rollen toen hij een tik van een grote teen kreeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 01:51
    Dank aan Dr. Kavaki voor het horen en reageren op mijn werk, omdat mijn huwelijk hersteld en geperfectioneerd is door zijn grote kracht. Ik wacht op zijn perfecte timing om zijn grote werken te onthullen. Mij is verteld om 'Expect my Joy' te zijn en vandaag is mijn vrouw bij mij gekomen met de kracht van Dr Kavaki hier is het e-mailadres: kavakispelltemple@outlook.com
    Vind ik leuk