Ziyech niet blij met actie Overmars, Ajax publiceert statement: 'Niet mee eens'

    Ziyech niet blij met actie Overmars, Ajax publiceert statement: 'Niet mee eens'

    Gepubliceerd: donderdag 2 augustus 2018 om 21:09do 02-08-2018 om 21:09

    Hakim Ziyech heeft rugnummer 22 teruggekregen, het nummer waarmee hij in zijn eerste jaar bij Ajax succesvol was. Het was de wens van Dusan Tadic om met rugnummer tien te spelen. Dat directeur spelersbeleid Marc Overmars hem dat nummer gegeven heeft, stemt Ziyech niet tevreden.

    Nadat Ziyech bij Overmars aangaf weg te willen, ging hij op zoek naar een opvolger. Overmars kreeg de kans om Tadic te contracteren, maar die wilde graag met rugnummer tien spelen, het oude rugnummer van Ziyech. Overmars ging er waarschijnlijk vanuit dat Ziyech zou vertrekken, maar de middenvelder speelt nog steeds in Amsterdam.

    "Toen er een kans was om Dusan Tadic naar Ajax te halen, bleek tijdens de gesprekken dat het zijn uitdrukkelijke wens was om met nummer 10 te spelen", licht Overmars toe op de clubsite van Ajax. "Daar heb ik toen mee ingestemd. In de tussentijd is geen transfer voor Hakim tot stand gekomen. En wij zijn blij dat hij hier nog speelt."

    "Enkele weken geleden hebben wij het met Hakim en zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli besproken. Zij zijn het er niet mee eens. Hakim speelt nu met het nummer waarmee hij bij Ajax begon en de UEFA Europa League-finale haalde. Ik heb veel waardering voor de manier hoe Hakim hiermee om is gegaan."

    Poll

    Snap jij de reactie van Ziyech?

    (217 stemmen)

    Plaats een reactie

    Foebele +54659
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:14
    Ik zou eigenlijk wel eens iemand met nummer 100 willen zien spelen.
    Vind ik leuk
    Radaje +984
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Mag niet. Max 99 geloof ik.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Daarom zeg ik ook, ik zou wel eens iemand met nummer 100 willen zien spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Rugnummer 69 dat zou grappig zijn 🤣
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:47
    Angelino bij NAC
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:58
    Oké weetje waarom dat 🤣 is
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:19
    5318008
    :P
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:21
    Laat die pot alsjeblieft heel waar moet je anders je behoefte doen?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Doe maar niet dan komen er over enkele jaren ook 420 of 999 of 928 en dat wordt strontvervelend
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Beter dan 666! ;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:21
    -2!
    Als je dit jaar wéér geen kampioen wordt, maak je dr -3 van! :P
    Vind ik leuk
    Mr. O +1092
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    420 in Amsterdam🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Of Veltman met nummer 0
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:27
    Hahahahahahaaaa, goeie! Lolly of sticker??
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:32
    Een sticker, juf.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:18
    Nummertje 69 zou ook wel punten scoren. 😋
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:20
    Had Angelino vorig jaar bij NAC volgens mij.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    He wat ordinair!
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:30
    Sorry Foebele!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:24
    Volgens mij heeft Batistuta ooit eens een shirt met 9+1 als nummer gedragen

    Zamorano droeg ook een 1+8 nummer:

    https://images.cdn.fourfourtwo.com/sites/fourfourtwo.com/files/zamorano-18.jpg
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 21:30]
    Vind ik leuk
    Radaje +984
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Dat maakt toch helemaal geen klote uit. Met welk nummer dat je speelt.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:17
    Voor de meeste voetballers wel
    Vind ik leuk
    Sacredfury +496
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Ik wil bij spelletjes altijd rood en anders speel ik niet😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:54
    Is dat altijd zo, of alleen in 1 bepaalde week van de maand? :P
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1451
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Alleen voor sneijder die dacht ik tatoeër die 10 gewoon op me arm dan moeten ze wel dat nummer geven.
    Vind ik leuk
    hassel +806
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    De onrust neemt al toe, prima.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Denk je dat nou echt? 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Is dit serieus nieuws?
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Ja!

    En morgen valt de hemel naar beneden, en hebben we allemaal een blauwe slaapmuts op!
    ©KlaasVaak Enterprises :P
    Vind ik leuk
    Dw1708 +241
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Dit is Ziyech zijn eigen schuld.Mocht hij blijven dan niet zeuren en lekker met nr 22 spelen.
    Vind ik leuk
    Mari +10244
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Niets mis mee toch.
    Ik verwacht dat Zyech voor 31 augustus weg is (helaas).
    Je kan moeilijk zonder nummer 10 spelen
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:15
    Nou die is dus weg. Goeie voetballer, maar een waardeloze mentaliteit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33397
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Hij speelde en deed zijn best.
    Dus hoezo waardeloze mentaliteit?
    Hij vindt dat zijn nummer makkelijk is weggegeven, maar maakt er verder geen groot probleem van.
    Ik zou het ook niet tof vinden als ik misschien vertrek en mijn nummer alvast wordt vergeven. Hij heeft zelf ook een jaar op dat nummer gewacht. Het is een mooi nummer.
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    Hij kan gewoon niet tegen kritiek. Dat was bij Heerenveen zo, dat was bij Twente zo en ook bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:40
    Haal je dat uit dit, de interviews waar hij normaal reageert tegenover FOX bloedzuigers of gewoon uit je duim?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33397
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:05
    Onzin.
    Hij kan niet tegen onterechte kritiek.
    Als hij niet tegen kritiek kon verdedigde hij nu nog steeds niet mee.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Veel mensen die onzin lullen roepen zo snel mogelijk "Kan je niet tegen kritiek"

    Enorm zwaktepunt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33397
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:40
    En als je er iets van zegt kunnen ze ironisch genoeg niet tegen kritiek.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:43
    Of die mensen die een enorm lulverhaal brengen als 'feit' en vervolgens zeggen 'niks over zeggen het is maar mijn MENING'



    Ja lad..... 'hout is een metaal ' is echt een mening enzo en niet een corrigeerbaar rfeit....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33397
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:44
    Heel veel mensen weten niet wat een mening is. Echt jammer. Of hoe een argument werkt.
    Vind ik leuk
    torinofc +515
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    kleine kinderen, jenken om een nummer
    Vind ik leuk
    Sparks +263
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Ik begrijp ook wel dat dit natuurlijk veel belangrijker nieuws is dan het feit dat Vitesse 2-1 voorstaat momenteel.
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +483
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:18
    Lekker bezig!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:16
    Ojee trouble in paradise..
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:26
    #OnwerkbareSituatie!
    #SportTribunaal!
    #BreukForceren!
    #Hongerstaking!
    #PolitiekeRel
    #EU-Bemoeienis!
    #wtf hebben we het over eigenlijk? hahahaha
    Vind ik leuk
    Blindsy +14029
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Als kleine kinderen die om een snoepje vechten. 'Ik wil nummer 10!' 'Nee, ík wil nummer 10!' Wat een sneu gedoe.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3595
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:01
    Zo kan je het blijkbaar ook lezen..
    Vind ik leuk
    Blindsy +14029
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:09
    Zo lees ik het inderdaad. Voetballers en rugnummers, man-man-man..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3595
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:24
    Hahaha niet alleen weggelegd voor voetballers is het wel? Denk rugnummer 12 in combinatie met Feyenoord..
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:28
    "Kinderen die vrágen, worden overgeslagen!"

    Nah, dis toch een sneu berichtje voor clickbait oid? Ziyech gaf zelf aan vorig seizoen 'wel klaar te zijn bij Ajax' oid(Nadat een paar gastjes hem hadden uit zitten fluiten bv), is ook wat aan gerucht geweest... Dus logisch dan dat de eerste 11 basisnummers gaan naar spelers die iig zéker blijven dat seizoen?(naja, zeker... 40-50 mil, en alles is te koop daar :P)

    Haha, nog even en de Marokkaanse regering overweegt sancties op te leggen aan de Nederlandse Staat ivm dit gebeuren.....
    Vind ik leuk
    maandag 17 december 2018 om 08:52
    Maar dan moet hij wel eerst weg zijn bij ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Wat een kut beleid van het bestuur. Allemaal lekker belangrijk. Rugnummer Overmars 0.0
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:19
    Als hakim al niet weg wilde .................
    Vind ik leuk
    Fredje.R +303
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:20
    waar is hier de nooduitgang
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:30
    2e deur links in de gang... Lichtknopje zit rechts, en goed doordrukken op de knop voor spoelen :P
    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    “Tadic wil perse met 10 spelen” 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1754
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    Tevreden hoe Ziyech er mee om ging maar ze zijn het er niet mee eens. Maw een hoop stemmingmakerij en een bericht van niks....
    Vind ik leuk
    Sazzz +11309
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:21
    Tja, niet gek wanneer je van de daken schreeuwt dat je weg wil
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:23
    Helemaal gelijk kut bestuur
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:25
    Ah, het wegpesten van Ziyech is begonnen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:26
    Je zou maar een shirt gekocht hebben met ‘Tadic 11’
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Dan spoor je sowieso niet.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5189
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:27
    Oftewel rot op
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:27
    Genieten dit. Het gerommel begint weer van voor af aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:28
    Hoe jaag ik een speler weg,nou zo dus..het is duidelijk, Ajax wil van Ziyech af
    Vind ik leuk
    Remko +119
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:28
    Bijzonder altijd,nmr op je rug,je ziet het niet eens,maar ach dat zal wel aan mij liggen.ik snap dat een bepaalde positie je voorkeur heeft maar daar hoeft geen nmr aan te hangen,dat dwing je af!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1193
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:50
    Dan moet je even langs Specsavers denk ik!
    Vind ik leuk
    Remko +119
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Als jij op jouw rug kan kijken zonder spiegel hoef jij zeker niet naar specsavers.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1451
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:29
    Arme ziyech toch. Hij diende toch een transfer verzoek in? Nou als die vervanger graag tien wilt dan krijgt ie die toch zo simpel werkt het gewoon. Misschien wat minder ballen de tribune in rammen kan helpen bij wel gescout worden door een ploeg die ziyech waardig word bevonden door hemzelf en genoeg wilt betalen aan ons. Maar met alle respect ziyech vind ik redelijk overschat wat dat betreft. Op het wk kon je prima zien dat dit echt geen materiaal is voor Europese top en de EL kandidaten in de grotere competities heb ik ook me twijfels over of ie dat niveau aan kan. Het is een frivole speler met een leuke techniek maar in mijn optiek met veel te weinig rendement voor de keren dat hij in positie komt om iets te creëeren.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:29
    En nog even de titel wijzigen om een meer onruststokend gevoel te creeren...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4999
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Ziyech is zelden blij dus dat zegt niet zo veel. Twee jaar met Ziyech als dé spelmaker heeft Ajax nul prijzen opgeleverd. Logischerwijs probeert Ajax het nu met een andere spelmaker.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34600
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Ach zeikerds.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:31
    Ziyech is boos en teleurgesteld.

    Maar dat is geen nieuws meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:33
    Wat heb een speler te wensen hij voetbalt toch hij is geen Jari litmanen
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:37
    Pleur toch op met 020 gezeik.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Ja nu zullen ze er vast mee ophouden;)
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Fans die een shirt hebben gekocht met het oude rugnummer van Tadic of Ziyech mogen deze kosteloos ruilen.
    Vind ik leuk
    Xienix +73
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Samenloop van omstandigheden. Ik hoop niet dat ego’s in de weg gaan staan en iedereen kiest voor het sportieve belang😉
    Vind ik leuk
    Bizzy +21435
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Meneertje Ziyech is vaak op zijn teentjes getrapt. Met pek en veren teab de magazijndeur uitwerken. Deze man gaat nog veel problemen zorgen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:25
    Hij doet dit om de prijs nog wat naar beneden te traineren. Extra tekengeld voor hem. Oudste truc uit het boek.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21435
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:30
    Waarschijnlijk. En als het niet lukt gaat hij stennis schoppen, zo kan hij een wintertransfer maken. Op ramkoers liggen met Supporters is ook een reden om snel te vertrekken. Was vorige jaar al kantje boord.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:04
    Ja inderdaad nu weer met die telefoongebaartjes. Ik schreef hier beneden al dat ik eigenlijk vind dat hij nog wel een punt heeft. Je geeft een spelers nummer niet aan een ander. Tenminste niet zonder overleg of minstens dat je dat kenbaar maakt.
    Het is onnozel maar het vertegenwoordigt wel een bepaalde waarde. Bovendien gaat Tadic hem er op 10 niet uit spelen. En je weet ook als Overmars zijnde dat een speler als Zyich dat tegen je gaat gebruiken. En nu probeert Overmars het weer via de media recht te trekken.
    Het is daar net een kinderdagverblijf.
    Vind ik leuk
    renemar +593
    vrijdag 3 augustus 2018 om 07:48
    Ziyech heeft heel duidelijk aangegeven te willen vertrekken. Dat er nog geen club voor hem is gekomen doet daar niks aan af. Overmars heeft gelijk als hij de toestemming aan Tadic heeft gegeven. Op dat moment wist hij niet dat Ziyech nog bij AJAX zou spelen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:03
    Marc gaat toch over de transfers. Hij wist heel zeker dat hij er wel zou spelen. Aangezien er geen club was die interesse heeft in hem. Ik begrijp jou in zijn geheel niet.
    Marc had moeten begrijpen dat Ziyech dit ging gebruiken. Dit gaat Ajax geld kosten in de zin van een lagere verkoopprijs.
    Vind ik leuk
    renemar +593
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:50
    Hor weet jij dat er geen interesse was? Als Ziyech dit gebruikt geeft dat precies aan wat een naar ventje hij is. Denkt dat hij boven de partijen staat. Hij is gewoon werknemer en moet niet zeuren.
    Enerzijds zeg je dat er geen interesse is en dan spreek je over lagere verkoopprijs. Wat is het nu?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    vrijdag 3 augustus 2018 om 16:05
    Dat hij een naar ventje is, eens.
    Verder is het simpel. Voor de prijs die Ajax in gedachte heeft komen ze hem niet kwijt. Dus geen interesse. Ws heeft hij een club in de loop die hem wil maar niet voor de juiste prijs. Aan die prijs is hij nu aan het werken.
    En tot slot interesse wil niet zeggen dat je mensen een rugnummer moet afnemen. Nogmaals die vertegenwoordigt in deze idiote voetbalwereld een bepaalde waarde.
    Vind ik leuk
    El torro +302
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:39
    Maar jong het is maar een kut nr waar het om gaat als dat het einde van de wereld is
    Vind ik leuk
    psv.040 +910
    donderdag 2 augustus 2018 om 21:53
    huilie huilie
    Vind ik leuk
    renemar +593
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:04
    En ja hoor, de problemen dienen zich aan. Precies zoals ik heb voorspeld. Ziyech moet echt vertrekken. Anders krijg je problemen. Hij wordt een rotte appel, gaat voor tweespalt zorgen. We hebben genoeg prima middenvelders. Z.s.m. afscheid nemen van deze egotripper.
    Vind ik leuk
    Founder +241
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:05
    Het is de vraagprijs die ervoor zorgt dat Ziyech bij ajax blijft.. Belachelijke vraagprijs levert op dat geïnteresseerden snel afhaken. Dus ajax wat wil je nu. Verkopen tegen redelijke vergoeding. Ik denk aan 15-20 miljoen. Of houden en herrie in de tent met twee nummers 10 of misschien wel 3 in je selectie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Zazu +184
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:08
    Onrust begint.... Laat het maar knallen daar hahaha
    Vind ik leuk
    J.j.j +22
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:09
    Achach wat een geouwehoer over een nr wees gdv blij dat je mag voetballen...al speel je met nr 389 als je maar je hobby en je werk kan doen..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:13
    Het gesodemieter is begonnen...……….
    Vind ik leuk
    Lubje +743
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:14
    Dan moeten er maar twee met rugnummer 10 spelen. Of mag dat niet?
    Vind ik leuk
    Jozef +40192
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:16
    Och gut. Daar komt het verhaal van die 10 miljoen vandaan. Iemand hoort iets over 10, weet niet waar het over gaat en maakt er dat 10 miljoen euro lulverhaal van.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:21
    Moeten Tadic ook niet gaan beschouwen sls een afgod. Zo geweldig was hij gister ook niet. Ik bedoel hier mee te zeggen, tegen zo’n zesde rangs cluppie sls Sturm Graz, hadden spelers als Tadic opvallender kunnen zijn. Als dat het was, wat hij heeft laten zien, moet ik eerst nog eens zien of hij het verschil kan maken tegen meer gerenommeerde clubs als Standard Luik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Dat is waarom ziyech zo snel mogelijk weg moet gaan. Ziyech is te groot voor Ajax en word niet begrepen. Ajax doen dit vaal bij jongeren van Marokkaanse afkomst. Kijk maar naar de geschiedenis het is geen toeval. En Tadic is echt niet beter dan ziyech dat zag ik wel tegen sturm
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:27
    Klinkt sls racistische beschuldiging. Dat vind ik toch wel erg ver gaan.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21435
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    De racisme troefkaart wordt weer gespeeld. Het is toch wat.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Welke Marrokaan heeft het dan zo goed gedaan dat ze niet om hem heen konden?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Ergens begrijp ik hem wel. Als hij blijft en dat wil iedereen toch zo graag. Dan is Ziyech toch de onbetwiste nummer 10 van deze selectie. Hij speelt op 10 en Tadic ka. Zo goed spelen als hij wil maar op die plek speelt hij hem er echt niet uit.
    Het was en is een speler met een vertrekwens maar staat op de Ajax loonlijst met contract. Om hem dan wat af te nemen. Want hoe onnozel het ook is het vertegenwoordigt wel waarde in het huidige voetbal.
    Vind ik leuk
    Storm015 +278
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:22
    Warme club hoor, weer een speler richting uitgang. Wat vindt Flapmans van deze move?
    Ik denk dat hij zich achter Markie verschuilt, lekker warm en uit de wind. Schande maar ja, het past wel bij onze vrolijke Amsterdammers. Had wel mooi geweest als onze Marokaanse vriend nr 34 genomen had, daar zou Nederlands warmste club vermoedelijk niet mee ingestemd hebben
    [Reactie gewijzigd op donderdag 2 augustus 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Oost psv +157
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Handelshuisje lijkt wel een vee markt
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Niks mensen die een shirt met Tadic nummer 11 hebben gekocht moeten hun shirt kunnen omruilen. Je bent gewoon aardig dom als je voor de bekendmaking van de officiele rugnummers zo'n shirt gaat kopen, dan vraag je er gewoon om.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
    Kan dit niet anders zien dan een manier om Ziyech richting de uitgang te werken. Ook de timing, europees voetbal is veilig gesteld en Tadic moet vanaf volgende week 90 minuten aankunnen, duiden erop dat Ziyech “gebruikt” is voor de tweeluik met Sturm. Erg jammer dat Overmars er toch weer voor kiest om het financiele gat, veroorzaakt door aankopen van blind en Tadic, te willen dichten met de verkoop van Ziyech. Dus toch weer niet het kapitaal op het veld maar op de bankrekening. Ik hoop dat ik er naast zit....
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1399
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    Zoals je in het bericht kan lezen, wat je blijkbaar niet hebt gedaan. Staat dat dit al een paar weken geleden besproken is met Ziyech en zijn zaakwaarnemer. Dus dat van die timing maakt helemaal niks uit, het was al voordat het Europese voetbal was veiliggesteld.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:26
    Wat een gelul. Wees blij dat je mag spelen en klauwen met geld verdient met één van de mooiste beroepen ter wereld. Ga je dan een beetje lopen zeiken over een fucking rugnummer? Flikker op!
    Vind ik leuk
    bergjordy +103
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:27
    Heerlijk die onrust
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:29
    Wie is er eigenlijk ouder..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13305
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:29
    Hij moet niet zeuren, hij wilde zelf weg..
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    Ziyech wilde zelf heel graag weg, dan wordt je nummer ook weggegeven. Nu blijkt dat Ajax een prima selectie heeft wil meneer zeker blijven...
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2316
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:32
    Een nummer zegt ja niks bedoel 14 is normaal ook een wissel nummer nou zag cruijf... Dus niet zo moeilijk doen met elkaar om een nummertje 😂 net kinderen
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1404
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Het blijft toch een warme club he
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:33
    Geef hem nummer 19, 28, 37,.... 91 heeft hij toch ook 10
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +472
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Rugnummer... gaan spelers zich daar echt om bekommeren?
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Ach niet zo aanstellen. Is maar een rugnummer. Het gaat erom wat je op het veld laat zien, niet wat voor rugnummer je draagt.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1273
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:34
    Janken om een rugnummer..
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:36
    Wat een gezeur om niets. Lekker belangrijk zo’n nummer, als je goed speelt zal dat geen enkele club wat uitmaken.
    Vind ik leuk
    Morris +23315
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:38
    Wat een geneuzel
    Vind ik leuk
    Paddepoel +440
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:42
    Waar gaat dit over zeg... kind.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:47
    Dus Tadic wil heel graag dat Ziyech blijft maar niet ten koste van beloofde nr 10...... niet handig
    Vind ik leuk
    Ans Dul +2
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:47
    Ik vind dat zolang Ziyech voor Ajax speelt hij zijn nummer 10 moet houden. Vind het onterecht dat hij zijn nummer in moet leveren
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:53
    Ondankbare mensen zijn het toch die 020 je beste man zo behandelen
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 22:54
    Nee nu weer zeiken over een rugnummer . Laten we nu eens niet gaan zeiken op iets . We hebben een goede groep laten we dat dan zo houden en gaan voor de titel en straks de belangrijke wedstrijd tegen Standaard
    Vind ik leuk
    Bartho +240
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:02
    Redelijk wat negativiteit over Ziyech. Iedereen is super blij op de tegenstanders na van Ajax als Ziyech en Tadic samenspelen!! Het is genieten geblazen met die twee. Het is voor een voetballer niet leuk als je nummer wordt vergeven. Dat is voetbaleigen. De media smult hiervan. Uiteindelijk blijft de situatie voor Ziyech hetzelfde. Leuke buitenlandse club of anders genieten op het veld met zijn huidige teamgenoten. Ik hoop het laatste👍
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:03
    Zo gaat dat bij een kil, koud en onmenselijk bedrijf. Je bent gewoon een nummer en voordat je ‘t weet, word je weggepest. Hulde aan Marcje en co.!
    Vind ik leuk
    Iggy +3988
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:32
    Ach meisje toch!
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    vrijdag 3 augustus 2018 om 09:19
    Ach Miss Piggy is op haar teentjes getrapt...
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +594
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:07
    Ziyech had ook 19, 28, 37, 46, 55, 64, 73, 82 of 91 kunnen nemen.
    Vind ik leuk
    Ajax020 +272
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:12
    Serieus hee. Een rugnummer!! Wat een verwende kleuters zeg.
    Vind ik leuk
    Gerro +7484
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:26
    Een rugnummer tja het is maar waar jej e druk over maakt. Media gaat dit weer breed uitgemeten behandelen. 1 foute pass en het ligt aan zijn rugnummer of zoiets.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:26
    Huilen om een rugnummer. Zielig verwend jongentje
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:29
    Achterbaks noem je dat. Ik snap werkelijk niet dat Ajax deze jongen kwijt wil. Een absolute aanwinst in dit elftal.
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:34
    Hakim is een goede prof, hij wil weg, het is daarom logisch dat Ajax anticipeert op zijn vertrek. Hakim zie ik zeker zijn best doen voor onze club tot zijn vertrek.
    Hoop natuurlijk nog steeds dat hij blijft....
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:39
    Op je nummer gezet worden heet dat 😜
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1600
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:43
    Haha..waar slaat dit op? Geloof ik niks van. Hakim wilde écht weg en als dat niet lukt niet huilen..hoop trouwens dat hij blijft met welk rugnr dan ook
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:43
    Terecht! Hij moest toch zonodig weg, kan je er vanuit gaan dat je geen nr 10 krijgt. Ben alleen een beetje bang voor m dat de scouts ook wel hebben gezien wat een verongelijkt arrogant moeilijk mannetje t is, als ie zo goed was als ie zelf denkt was Ajax met 10 punten voorsprong kampioen geworden.
    Vind ik leuk
    Robby G +1379
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:58
    Is niet eens een artikel waardig. Hakim zou weggaan Tadic komt. Nr 22 is mooi nummer..
    Vind ik leuk
    donderdag 2 augustus 2018 om 23:59
    Niet janken het is, maar een rugnummer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:02
    westie van tijd of the shit hits the fan daar.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3965
    vrijdag 3 augustus 2018 om 00:14
    Je wilt weg, speelt een matig WK, iedere club denkt 3x na om dat lastige ventje binnen te halen. Dan Kun je niet weg en wil je je rugnummer terug...heerlijk.. maak maar flink problemen daar, gaat weer punten kosten
    Vind ik leuk
    bully302 +129
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:11
    Sorry maar je kan het nr van de speler die nog niet weg is weggeven.
    Sorry hoor maar dit jan een reden zijn dat hij zegt: Voor mij geen respect en ik ben weg
    Vind ik leuk
    Marco S +6036
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:14
    Ja maar hij mist zijn hele leven al respect en wilde al weg...
    Dus feitelijk niks veranderd.
    Vind ik leuk
    bully302 +129
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:16
    Nee klopt wat je zegt maar had toch echt begrepen dat hij nog een jaar zou blijven maar nu denk ik dat hij naar de uitgang gaat.
    Ziyech en neres weg is een groot gemis
    Vind ik leuk
    MN223 +1184
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:16
    Godallemachtig wat een kleuterklas. “Ik wil met 10 spelen!” “Weeeeeeh, die had ik al dus ík mag er mee spelen!”
    Vind ik leuk
    will 97 +8
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:16
    ik zit toch niet op de site van de story?
    wat een slap gelul.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11818
    vrijdag 3 augustus 2018 om 01:21
    Het zijn ook net een stel kleuters....het is maar een rugnummer...
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 04:13
    Ziyech heb gelijk, een zeer waardevolle speler van ajax en een goeie spits maar omdat hij aangaf dat ie graag hogerop zou willen!! Word m aan alle kanten toch op zn nummer gezet. Trieste kinderwinkel daaro
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 05:05
    Wat een toestand mensen, hier gaan kamervragen over gesteld worden. Rutte gaat de noodtoestand uitroepen en de AEX zal dik onderuit gaan, wat een ramp.
    Vind ik leuk
    Caniggia +950
    vrijdag 3 augustus 2018 om 05:35
    Dit is weer een nieuws voor de cliks artikel.Totaal geen inhoud.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    vrijdag 3 augustus 2018 om 05:53
    Druk maken om een rugnummer.

    Tsjonge jonge het is wat
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    vrijdag 3 augustus 2018 om 07:35
    Links om, rechts om, je blijft problemen houden.......die jongen wil weg, laat hem zsm vetrekken, jammer want het is een mooie voetballer maar het huwelijk met Ajax is dik en dik over.
    Aanblijven is wachten op meer onrust en dat kan je niet hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:15
    niet normaal hakim moet de nr 10 blijven dragen
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:18
    wat hebben ze binnen gehaald met tadic zet nu al een stempel op het team schandalig ik ben een fan van overmars maar deze actie vind ik zwak en kinderachtig
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1182
    vrijdag 3 augustus 2018 om 08:25
    Wat is t toch een K.. marokkaan. Eerst een half jaar zeiken dat ie weg wil omdat ie door zijn vele balverlies door een paar supporters werd uitgefloten in de arena en dan wil niemand em hebben en dan loopt ie weer te zeiken dat ie zijn nummertje wil behouden. En als Roma einde maand komt is ie toch weer weg.

    Bah. Waardeloos figuur
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 08:25]
    Vind ik leuk
    isaa +15
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:21
    Jullie kunnen er niet tegen dat een marokkaan bij ajax de shine pakt. Ga lekker kapot van binnen. K.... hollander
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1182
    zaterdag 4 augustus 2018 om 15:38
    Och lieverd. Pakte hij maar de shine. Das nou net t punt.
    Vind ik leuk
    isaa +15
    woensdag 15 augustus 2018 om 20:47
    Wat was t punt?
    Vind ik leuk
    JayDee +73
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:03
    Wat een kleuters. Bah
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 11:33
    Ik vind Ziyech, sinds zijn carriere bij Ajax, helemaal helemaal niet zo'n bijzonder goede voetballer. Heeft weinig rendement en laat snel zijn hoofd hangen. Lijkt wel of hij altijd tegen zichzelf aan het voetballen is. Ik denk dat een Ziyech beter past bij een club waar hij duidelijk een belangrijk persoon is.. dat streelt zijn ego voor beter rendement. Bij Ajax lopen er teveel van die types rond :)
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +97
    vrijdag 3 augustus 2018 om 12:07
    Ga voetballen niet zeiken om een rugnummer
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 12:11
    waarom zijn voetballers net kleuters???
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:33
    Ajax stelletjes amateurs als dit de druppel voor Ziyech niet is ik hoop het niet ik dacht eindelijk een team waarmee we dit jaar wat kunnen doen en eindelijk de beker terug naar amsterdam Champions leaqe maar grappen maker Marc overmars dat is geen ajaxied hij doet maar wat en heeft maling aan suporters naa dit jaar club icoon Dennis bergkamp weg zetten had ik liever overnars en van dr sar zien weg gaan supporters zijn loyaal naar Ajax maar andersom neeee zien ik niks van terug
    Vind ik leuk
    hannes +355
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:54
    Ben blij met Marc, hij durft tenminste beslissingen te nemen en ja dan maak je wel eens fouten, is altijd beter dan op de achtergrond zonder verantwoordijng te nemen en????? te doen.
    Vind ik leuk
    hannes +355
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:49
    Moet je tegenwoordig ook nog bij een zakenwaarnemer aangeven dat zijn speler een ander rugnummer krijgt, moet toch niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    isaa +15
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:58
    Wat hoop ik dat Ziyech ZO SNEL mogelijk dit afschuwelijke club verlaat. Zullen dan wel zien wat die ouwe tadic gaat betekenen. Jullie gaan bidden voor een soort van ziyech. Herinner je voordat ziyech kwam. Balletje breed balletje terug. Onana neres van beek hebben het ook niet naar hun zin in Amsterdam dus die gun ik ook een enkeltje
    ...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 18:11]
    Vind ik leuk
    psv1996psv +160
    vrijdag 3 augustus 2018 om 19:07
    hahhaha blijkt maar uit de reacties weer hoe racistisch Nederlanders zijn. Zonder Ziyech is Ajax niks dat gaan jullie dit jaar.
    Afgelopen jaren was Ziyech Ajax. Niks meer en niks minder. Heeft jullie persoonlijk naar EL finale gebracht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 4 augustus 2018 om 16:48
    Dat gebeurd bij de jongste spelertjes ik wil nummer 10 wat een kleuter zeg.Wat had hij gedaan als hij niet nummer 10 had gehad was hij dan gaan huilen.Ik denk van wel want ik zag hem afgelopen woensdag rollen toen hij een tik van een grote teen kreeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 01:51
    Dank aan Dr. Kavaki voor het horen en reageren op mijn werk, omdat mijn huwelijk hersteld en geperfectioneerd is door zijn grote kracht. Ik wacht op zijn perfecte timing om zijn grote werken te onthullen. Mij is verteld om 'Expect my Joy' te zijn en vandaag is mijn vrouw bij mij gekomen met de kracht van Dr Kavaki hier is het e-mailadres: kavakispelltemple@outlook.com
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 22:25
    Als je weg wilt kun je geen eisen meer stellen

    Als je blijft kun je laten zien dat je nog steeds de beste bent, maar dan wel met een ander nummer

    Niet zo moeilijk eigenlijk

    Volwassen mensen gaan daar zo mee om

    We zijn geen kleuters
    Vind ik leuk
    maandag 17 december 2018 om 08:49
    Nummer 10 heeft hij meer dan verdient .
    Zelfs nu maakt hij er meer aanspraak op als je het mij vraagt. Hakim is een van de beste nummers 10 die ajax heeft gekocht.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 december 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws