'Ajax wordt de komende vijf, misschien wel tien jaar kampioen van Nederland'

'Ajax wordt de komende vijf, misschien wel tien jaar kampioen van Nederland'

Gepubliceerd: dinsdag 7 augustus 2018 om 12:10di 07-08-2018 om 12:10

Johan Derksen durft de gok aan: de analist van Veronica Inside voorspelt dat Ajax de komende vijf jaar kampioen van Nederland wordt. Misschien pakken de Amsterdammers zelfs tien seizoenen op rij de titel, denkt hij. 

Dat zegt Derksen voor de camera van Veronica. "Ajax wordt de komende vijf, misschien wel tien jaar kampioen van Nederland", zegt de 66-jarige analist. "Als deze trainer met deze talenten geen kampioen wordt, dan moet-ie sneller dan het geluid vertrekken."

Ajax haalde deze zomer voor ruim veertig miljoen euro spelers naar de Johan Cruijff Arena. Onder meer Dusan Tadic, Daley Blind, Zakaria Labyad en Hassane Bandé werden aan de selectie toegevoegd. Vooralsnog slaagde de club er bovendien in om Matthijs de Ligt, Hakim Ziyech en Frenkie de Jong te behouden.  

Lees ook: Derksen mocht geen vragen stellen aan Bosz: 'Sta je er als Jan Doedel bij'

Poll

Wordt Ajax de komende vijf jaar kampioen?

(7869 stemmen)

Plaats een reactie

Rene80 +2422
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:12
Nou ajax is dus de lul! Er is zelden iets uitgekomen van wat derksen zegt !! Had als ajacied zijnde dit niet graag gehoord haha!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15
Klopt, Rene'
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:30
Weet je wat nu het vervelende hieraan is? Iedereen gaat nu roepen dat wij zulke domme dingen massaal rondschreeuwen. ..
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:32
Ook wel zelf over je heen geroepen als supporter zijnde. De arrogantie spat er nu eenmaal bij af. Of dat nu terecht of onterecht is.
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:52
Ach kom. Bij PSV lopen er lieden die jaarlijks zeggen dat de platte kar uit de stal kan blijven na carnaval. Niet allemaal. Neem het dus met een korreltje zout zou ik zeggen...
Vind ik leuk
Werner1913 +10549
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:59
Klopt. Maar op basis van de laatste jaren hebben die woorden nog enigszins een realiteitsgehalte. Na de verschillende aankopen heb ik hier al verschillende lieden horen roeptoeteren dat de titel op papier kan worden afgedaan.

Korreltje zout vind ik prima. Dat zouden we vaker moeten doen bij reacties op deze site. Maar er hoeft maar een topic van één van beide clubs op de site te komen en men buitelt over elkaar heen om elkaars club de grond in te boren. Elke geboden kans wordt aangegrepen om te kleineren en te schelden. Deze mensen beseffen zich niet dat zonder de andere club er helemaal geen strijd, geen competitie is. We hebben elkaar broodnodig om er nog iets van te maken. ;-)
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:03
Dat is gewoon jammer inderdaad. Zelf heb ik geen problemen met aanhangers van welke club dan ook.

In het algemeen verafschuw ik kuddegedrag en wens ook niet aangesproken te worden op gedrag van anderen.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:18
Die geluiden hoor je pas na 10 punten voorsprong. De meeste supporters van Ajax roepen het ruim voor de start van de competitie. Een vergelijking van niks dus.
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:28
Ja... dat is gewoon een stukje Brabantse bier humor.... en natuurlijk ook een beetje feitelijke omstandigheden als je van de laatste 4 jaar drie keer kampioen wordt.... maar we houden er altijd rekening mee dat hij voor het einde van het seizoen toch wel eens terug de stal in zal moeten
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:56
Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon rijker en zouden dus een stuk beter horen te zijn. Dat de prestaties er niet naar zijn is mismanagement.

Dit komt arrogant over, dat begrijp ik. Zeker als je toch al een gekleurde bril op heb.

Laten we eerlijk zijn, 99% van de mensen die niet voor Ajax is, wordt voetballend opgevoed met de zin. Ajacieden zijn arrogant.

Gaat er ook nooit meer uit, boeit ons ook helemaal niks hoor. We zijn niet van plan te veranderen.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:15
Ik niet, ik kom uit Delft, en ben niet met een bepaalde club opgegroeid - pur op basis van het mooie voetbal ben ik fan van Ajax geworden
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:26
Ja want de aanhang van de andere grotere clubs in NL stelt zicht altijd zeer objectief, realistisch en beschaafd op. Houd toch op man, het is hier toch altijd een over en weer van gelul van alle aanhang. Dat gelul dat Ajax supporters arrogant zijn of Ajax in het algemeen arrogant is slaat als een lul op een drumstel. Alle andere grote clubs (waarschijnlijk minder openlijk) voelen zich net zo goed de beste van NL. Kijk maar naar het lange neuzen halen als PSV of Feijenoord kampioen worden. Echt het meest kinderachtige geouwehoer wat er is.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:35
Je mag een andere mening hebben. Maar als een club zegt: "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" dan straalt dat toch echt arrogantie uit. En dan is de lol bij PSV en Feyenoord echt wel groter als ze geen kampioen worden. Arrogantie vs leedvermaak.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:42
Dank dat ik een andere mening mag hebben...
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 18:00
Elders al gezegd : als je fan bent van een club, dan is dat omdat die club om meerdere redenen de beste voor je is. Het gemiauw hierover noem ik kleinzerig of kleinburgerlijk. Jij mag kiezen.
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:35
Volgens mij hebben een aantal van jullie geen plank voor hun kop maar een complete Tweede Wereldoorlog bunker.... kun je je nog herinneren het kampioenschap wat jullie verspeelden tegen de Graafschap.... in nagenoeg alle stadions bleven de mensen zitten tot het einde van de wedstrijd van ajax.... en het kampioenschap wat jullie verspeelden werd luid toegejuicht door alle andere clubs.... Ik meende zelfs te horen in de Kuip boeren boeren.... in Arnhem helemaal niets in Amsterdam....enz... misschien dat jullie toch een beetje debet zijn aan het imago wat jullie gekweekt hebben
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:34
Liever arrogant dan achterbacks zoals veel Brabo's
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:36
Weet niet uit welk ei jij bent gekropen maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan het niet winnen dus ga je maar wat doms roepen.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:11
Haha het is wel zo, het is algemeen bekend dat het volk uit het zuiden over het algemeen achterbaks is. Niet allemaal, maar veel wel. Dat is ook gewoon op te zoeken als je het niet gelooft.
Vind ik leuk
Futjebal +2690
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:41
Dat komt omdat men in het zuiden eerst nadenkt voordat men iets zegt. Bij jullie hebben de meesten een grote bek , maar vinden dan zelf dat ze direct en eerlijk zijn. Zomaar alles denken te kunnen zeggen is echter heel wat anders. Het zijn ,in het zuiden, de onopgevoede die ook zo denken
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:47
Ja want nogmaals blijkt obv dit forum en mede jouw eigen commentaar dat de mensen in het zuiden veel beter over alles nadenken dan mensen in het noorden...Wel grappig dat je ook zegt dat men in het noorden denkt alles te kunnen zeggen, terwijl jezelf de "de meesten hebben een grote bek' opmerking plaatst (wat dat ook mag betekenen). Geeft ook blijk van een stevige portie nadenken voordat je reageert. Kortom jullie beider commentaren slaan echt als een lul op een drumstel.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:43
Ik ben benieuwd naar waar je dit kunt opzoeken. Is er een groot boek van achterbaksheid in het zuiden beschikbaar?
Vind ik leuk
GOAL! +688
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:04
Beetje achterbakse opmerking 'ajax de trots van mokum'
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:38
Of achterbaks arrogant zoals de Amsterdamse Duitsers van Nederland
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:47
We dont care!
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:33
Gek he ?
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:54
Zeker wel.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:34
Titel gaat tussen PSV en Ajax. Punt.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:18
Zonder onderbouwing: geen punt :-)
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:53
Onderbouwing? Whahaha. Ik praat toch niet tegen een kleuterklas..
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:58
Daarom
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:35
Nou ja, er zitten er wel een aantal bij die dat ook daadwerkelijk doen.
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:56
Tja.

Waar niet?
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:25
Ik heb in Friesland nog nergens gehoord dat we dit seizoen kampioen worden.
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:43
In Leeuwarden schijnt men zich te storen aan die van Heerenveen... In Groningen ook...
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:40
Hoe zou dat komen denk je?
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:36
Daar moet je boven staan gap, de objectieve Ajacieden weten wel beter!
Helaas blijven er van die personen die van alles blijven roepen waardoor de tegenpartijen denken dat alle Ajacieden zo zijn..
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:53
Je hebt gelijk, maar ik vind wel dat dat gezegd mag worden.
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:44
Ik snap jou ook hoor, natuurlijk mag/moet dat gezegd worden.
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:43
Nee hoor...er zijn ook psvers die wel begrijpen dat er genoeg realistische adammers zijn
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:48
Dat geloof ik ook zeker, hier op VP gaat het er vaak gewoon sneu aan toe. Over en weer hoor, dat is jammer...
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:54
Hahahaha...ik laat me ook wel eens meeslepen hoor.... maar met een humoristische Amsterdammer elkaar een beetje af lopen te zeiken zonder dat je het meent vind ik helemaal prima.... veel van mijn collega's zijn Ajacieden.... dit jaar mag ik een beetje zeiken.... volgend jaar Zullen zij waarschijnlijk weer aan de beurt zijn;-)
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:15
@ jozef. over massaal roepen.. Doen jullie veelal toch ook? Elk jaar zijn jullie weer overtuigd van jullie kunnen en zeggen jullie met 2 vingers in je neus kampioen te worden.. Ook dit jaar blaast Ajax en met name de supporters weer hoog van de toren. En ja op den duur zal het eens uitkomen dat je kampioen wordt. Dat is hetzelfde als dat je bij een zwangerschap bij iemand voorspelt dat het een jongen wordt.. als je het maar bij genoeg zwangerschappen blijft zeggen komt het vanzelf uit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 13:18]
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:22
Waar blaast Ajax hoog van de toren?
Jullie zijn overtuigd en zeggen met 2 vingers blablablabla.

Ik lees niets anders als dat ik ook bij andere supporters lees. Generaliseren kan je goed, er zijn er zat die niet zo in elkaar zitten.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:40
als je even kijkt naar het bericht waar ik op reageer van jozef dan zie je dat hij het heeft over "wij" dus dan reageer ik automatisch met jullie/ajacieden.

Verder zijn uiteraard niet alle ajacieden zo ( er zijn er ook bij dit het wel snappen) maar helaas is het overgrote deel wel zo dat ze jaar in jaar uit grootspraak hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:50
Jozef is ook niet zo. Helaas zijn er ook genoeg wel zo.
Bij Ajax zelf heb ik ook nergens gehoord dat ze wel ff kampioen worden.

Het lijkt wel een mythe die anti Ajacieden graag in stand houden.
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:48
Maat, hoezo praat je over ''jullie''?
Spreek de mensen erop aan die zo praten en scheer niet elke Ajacied over één kam.

En wat zegt Ajax, dat zij wel ''even'' kampioen worden?
Volgens mij niet hoor, dat sommige supporters dat wel zeggen en zo hoog van de toren blazen wil niet zeggen dat alle Ajacieden zo denken of doen.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:52
omdat "jullie" het als je het over ajax hebt ook over "ons" hebben. Dus dan wordt het automatisch jullie. Ook kan ik hier op het forum wel elk persoon taggen maar dan ben je wel erg lang aan het typen elk bericht. Verder wat ik al zei. het overgrote deel blaast toch echt hoog van de toren. Hun goed recht, maar dan ook mijn goed recht hier tegen in te gaan.

Ook zullen de Ajacieden die neutraal en zelf kunnen nadenken ook zien dat veel mede supporters inderdaad zich arrogant opstellen en begrijpen dat andere supporters zo reageren hierop. Dat ik niet alle supporters bedoeld, dat kun je zelf uiteraard ook natellen.

En als je je aangevallen voelt hierdoor dan zou ik niet op een voetbal forum gaan zitten ;)

Ik ben zelf altijd netjes, ik zeg waar het op staat maar altijd vanuit neutraal oogpunt ( ook als het om mijn club ado gaat).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 13:53]
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:59
Ik begrijp jouw punt ook wel, maar voel mij toch aangevallen, zeg ik eerlijk.

Het zou gewoon een hoop schelen als je bij zo'n reactie zegt ''voor al die wijsneuzen'' of zoiets, dan voel ik mij iig niet aangevallen.
Snap je? ;-)
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:23
Met Ten Hag weet je sls Ajacied maar nooit of je het kampioenschap haalt, dus dat scheelt een hoop arrogantie :-)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:20
Genoeg Ajaxsupporters doen dat hier ook..
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:57
Genoeg hier is nog altijd veel minder dan de rest van de Ajacieden...
Vind ik leuk
dhrwobo +43504
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:23
Nou, ook als Derksen dat niet had gezegd, dan hoor en lees je zo'n uitspraken al genoeg hoor ;-).
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:54
Niks doms aan, gewoon heel realistisch. Ik roep het al 4 jaar, door mismanagement en een noodlottig ongeval is het alleen (nog) niet zo.

Zelfs Gerbrands voorspelt het.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:31
Quote? / bron?
(Niet dat ik het niet geloof hoor, maar heb het niet meegekregen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 19:32]
Vind ik leuk
Nol N. +2
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:59
Dat doen Amsterdammers toch ook?! Schreeuwen alles ook al worden ze niet kampioen. OA Met die tekst wzawzdb.
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:06
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Dat de prestaties er niet naar zijn, daar kunnen wij supporters verder weinig aan doen toch.
Vind ik leuk
companen +2146
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:25
Dan ben je toch niet de beste maar Ajax is de afgelopen 4 jaren de 1e verliezer is ook knap.
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:35
Dat is scorebord journalistiek. Kan ik weinig mee.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:33
Was dit serieus ? :-)
Vind ik leuk
Bhj +2277
donderdag 9 augustus 2018 om 09:56
Natuurlijk. Ik vind mijn club de beste. Dus wij zijn Ajax wij zijn de beste. Lijkt me vrij logisch toch. Dat een ander het daar niet mee eens is, is leuk. Dat hij dan wijst op prijzen is ook leuk.

Ik kan dan op jeugd, supportersschare, verdiensten, verkopen, talentontwikkeling wijzen, maar dat doe ik niet.

In Eindhoven kijken ze alleen maar naar de schaal, leuk maar er staan er nog altijd meer in onze kast dan in die in Eindhoven, om over alle andere te winnen prijzen maar niet te beginnen.

Dus ja, het was bloed serieus. Ik roep het niet zomaar, ik geloof er ook in. Die schaal die komt wel weer naar Amsterdam, de komende 5 tot 10 jaar is hij voor ons, zoals Derksen al zei.
Vind ik leuk
MR - +175
donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
Ik mis een beetje zelfreflectie 😉
Ik ben ook voor Ajax, maar als ze slecht spelen of slecht beleid voeren, dan zeg ik dat gewoon
En 5 of 10 jaar achter elkaar kampioen is niet zo'n realistische uitspraak (hoe vaak gebeurt dat nou?) Maar goed, mensen verschillen, en dit jaar geef ik Ajax wel een grote kans met deze selectie (Hoewel ik nog niet weet wat de invloed van Ten Hag zal zijn, hopelijk beter dan vorig jaar)
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:21]
Vind ik leuk
Bhj +2277
vrijdag 10 augustus 2018 om 12:31
in Schotland, Duitsland, Frankrijk is het vrij normaal dat de veruit rijkste club kampioen wordt. Dat het hier de afgelopen 4 jaar niet zo is geweest, is puur wanbeleid.

Maar goed, wordt je het wel en speel je CL, dan wordt de afstand alleen maar groter. Als je beleid dan juist is, dan is het een schande als het niet zo is.

Ten Hag is de zwakste schakel, dat ben ik zeker met je eens overigens.
Vind ik leuk
Nol N. +2
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:03
Dat doen ajax supporters toch ook? Ook al worden ze geen kampioen dan nog roepen ze dat ze de beste zijn. Gevalletje plaat voor de kop.
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:07
Gevalletje scorebord journalistiek.

Voor mij/ons is Ajax de beste, ongeacht wat.
Ik neem aan dat dit voor jouw met jouw club ook geld.
Vind ik leuk
Jozef +44046
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:47
Ach kom. Mijn vrouw is ook de beste. Er worden gewoon spijkers op laag water gezocht om de 'vijand' maar naar beneden te halen.

Als ieder zijn cluppie nou maar de beste vind en niet zo zou omkijken naar een ander, dan zou voetbal nog veel leuker zijn.
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:58
Nou....ik vind jouw vrouw niet de beste hoor...heb betere gehad;-)
Vind ik leuk
Jozef +44046
woensdag 8 augustus 2018 om 07:58
Ha, nou heb ik je precies waar ik wou.

Als je er nu nog eens over nadenkt snap je mijn punt misschien.
Vind ik leuk
Nol N. +2
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:06
Dat doen jullie ook!
Vind ik leuk
Wong Ho +309
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:28
Precies Jozef, zo gaat het bijna altijd,wijsneuzen uit de media roepen maar wat ,al die voetbalsites nemen het over en vervolgens ,vooral als het niet uitkomt roept heel Nederland dat Wij Ajacieden die onzin verkondigd hebben.
Ik ben Ajacied en denk dat er wel een goed reeks zit aan te komen,maar 10 jaar?... dat is een hele lange tijd vooral in de oportune voetbal wereld
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 14:35]
Vind ik leuk
Bhj +2277
donderdag 9 augustus 2018 om 09:57
Als Ajax presteert, zal de afstand alleen maar groter gaan worden.
Vind ik leuk
La Foca +415
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15
Klopt, zelfde als afgelopen weekend met de supercup. Psv zou wel even winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:32
Nergens gehoord of gelezen. Is dus grote kletskoek.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:33
Ik typte dat onder andere
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3427
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:03
Netjes dat je dit dan ook gewoon even aangeeft als het zo is Butsbal.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3427
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:15
Oh ja, dus als jij iets niet hebt gehoord of gelezen dan is het ook niet zo, sterker nog het is zelfs gelijk kletskoek.. Narcist!
Sta je trouwens nog extra voor joker ook doordat je ongelijk direct door Butsbal bevestigd is.. Hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:19
Ik bedoel in het nieuws. Niemand bij PSV roept dat. Dat een paar supporters dat roepen heeft totaal geen waarde. Niet zo heetgebakerd amsterdammertje.
Vind ik leuk
Markieee +1110
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:00
Niemand van Ajax zelfs roept ook dat we zo even kampioen worden.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:38
Niet?
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:08
hahahaha, ernstige vorm van een selectief geheugen beste Kick. Wat een Ajax supporter roept heeft dus wel waarde, maar wat je eigen supporters roepen niet.

Ok, ook prima.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:16
Dit seizoen is de kans groot. Volgend seizoen ben je de jong, de ligt, neres alweer kwijt. Zie nog geen vervangers klaar staan.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:22
Eiting, Schuurs en Cerny.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:24
Dat zeg ik!
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:36
Dan hoeft nu dan toch ook nog niet?
Zorgen voor later.
Vind ik leuk
pim4ever +1095
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:34
Mazraoui, de Wit, Eikelenkamp enz enz
Vind ik leuk
Voebtal +7450
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:41
Eikelenkamp vind ik de beste. Zou ik nu al willen zien in de basis.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:47
Ajax heeft 2 goede inkopen gedaan en goede spelers kunnen behouden. Op het moment dat er 3 spelers uitblinken dan zal ajax wederom de hoofdprijs vragen en als ze nog wat meer geld uit durven geven dan dit jaar al gedaan dan kunnen ze volgend jaar weer een paar toppers halen! Dus wat dat betreft is ajax wel op de goede weg qua spelers en financieel.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:38
Maar met de transferinkomsten moet er wel wat te "regelen" zijn... (je begint weliswaar weer iets lager in kwaliteit, en weer doorgroeien
Vind ik leuk
Martinus69 +5786
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Haha, ja stop maar met investeren!

On; Groningen wordt de aankomende 10 jaar misschien ook wel kampioen.,
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:10
Dat zegt hij niet. Hij zegt Ajax wordt de komende 5 jaar kampioen, misschien wel 10.

Dus de komende 5 jaar zal Grunn het zeker niet worden.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:40
Over de 2de zin: on? ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:29
Klopt.
Vind ik leuk
AllAdIn +24520
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:32
Ik vind het ook slap gelul van Derksen!
Vind ik leuk
Bertus +7470
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:36
Bekijk het filmpje en je ziet direct dat Derksen veel te veel drinkt.
Vind ik leuk
Vak-T +1775
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:08
Derksen is geheel onthouder......
Vind ik leuk
Obl93 +2738
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:41
VP snapt in deze de context niet waarin Johan dit zegt. Wat hij hier vooral wilt aangeven, is dat iets minder dan het kampioenschap ontslag betekent voor Ten Hag.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +505
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:52
Die is goeddd🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Paul_dutch +842
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:58
Lekker de druk opvoeren bij Ajax, hoop als PSV-fan dat ze weer falen. In europa juich ik overigens wel voor ajax (en de rest)
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:00
Mijn voorkeur gaat dan ook wel uit na Ajax, toch als voetbal liefhebber zou ik het niet eens willen dat wij elk seizoen 10 jaar op rij kampioen worden
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:49
Nu lach je nog, over 5 tot pakweg 10 jaar niet meer.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:06
Dit is een open deur die hij intrapt, Ajax zal de beste spelers blijven aantrekken en met minder als de schaal word niet langer genoegen genomen. Het is jammer voor de spanning van de ED maar tegen dit geweld wat is en nog komt kan de rest helaas niet in mee. Het word een verhaaltje Juve en Bayern in Nederlend
Vind ik leuk
Radaje +1506
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:34
Dan zal het wel bij 9 stoppen
Vind ik leuk
Plattekar bv +34285
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:27
Er is in de voetbalhistorie nog geen enkele club ,in welk land dan ook, 10 x kampioen geworden. Vijf is al redelijk uniek. Dus statistisch si deze bewering al zeer moeilijk waar te maken. Komt bij dat Ajax deze selectie nooit langer dan 1 seizoen bijelkaar kan houden..dan is het dag de Ligt, dag de Jong, dag Ziyech ( misschien eerder ), dag Onana en nog wel een paar die uitblinken ( Eiting ) Dan altijd maar afwachten wat ervoor terugkomt.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:31
Nou, statistisch gezien is er veel kans dat deze uitspraak uit komt.
Financieel is Ajax niet meer in te halen en met geld maak je geld (lees: goede spelers).
Ik ga maar een seisoenskaart kopen de eerstvolgende 10 jaar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 17:36]
Vind ik leuk
Plattekar bv +34285
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:12
met geld, maak je geld...zeg dat maar tegen Anshi, Malaga, vitesse en noem ze maar op...geld maakt je nog geen 10 jaar kampioen. Daar heb je n team voor nodig...zeg maar wat PSV deed.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 09:37
Dan heb jij zitten slapen, Reneetje, want ajax heeft Tadic en Blind gehaald. Wat er nu bij Ajax rondloopt, maakt Derksen een punt. Maar zelfs Aad de Mos kan dit voorspellen...
Vind ik leuk
Foebele +53329
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:12
Kijk, iemand die het snapt.
Vind ik leuk
Polly11 +4160
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:13
Gelukkig heeft Derksen het al jaren mis....
Vind ik leuk
Dexterinho +1386
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15
ok, komende 15 jaar dan :P
Hij kan er ook weleens naast zitten
Vind ik leuk
Polly11 +4160
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:04
Haha, goede reactie, kan ik waarderen
Vind ik leuk
Foebele +53329
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15
Ik niet, ik heb het al jaren juist voorspelt en zeg dat vanaf dit seizoen het lot ons weer toelacht.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10011
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:22
Oja jij had zeker ook voorspeld dat PSV en Feyenoord kampioen zouden worden respectievelijk afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor. Mag ik je eraan herinneren dat het iedere keer de "underdog" betrof. Maar ach borstklopperij is een Ajacied niet vreemd.
Vind ik leuk
Foebele +53329
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:46
Ja, dat heb ik voorspelt, wat klets je nou raar jongen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:46]
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10011
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:11
Nou ik geloof er werkelijk geen snars van aangezien je dan beide keren zo ongeveer de enige zou zijn geweest, maar mocht het daadwerkelijk zo zijn dan neem ik mijn woorden terug, zal ik je mijn excuses aanbieden en zorg ik dat ik april tm juni niet in NL ben en niks van wat er op de wereld gebeurt meekrijg.
Vind ik leuk
Foebele +53329
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:17
Je aannames zeggen alleen maar wat over jou en niks over mij...
Vind ik leuk
YC93 +831
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:23
je zal inmiddels een geweldige auto kunnen rijden van al dat geld dat je met unibet hebt verdiend!!!
Vind ik leuk
J Kiprich +18990
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:30
Jij liep vorig jaar het beleid van Ajax tot op het bot af te branden. Je moet geen onzin verkondigen.
Vind ik leuk
Tweey +2106
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:13
Er schijnt nog plek te zijn in "Huize Avondrood" in Grollo.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
Rvdh1994 +378
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
Er ligt nu zoveel druk op ajax.. K moet t allemaal nog maar zien
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
Komt niet geloofwaardig over
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
Zeker! Over 5-10 jaar kent niemand Feyenoord of PSV meer.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14]
Vind ik leuk
Manuel_s +97
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:16
Daar heb je die gefrustreerde Ajax fan weer. Volgensmij gaat ie de kuip en Philips stadion verbranden als Ajax niet plaats voor CL
Vind ik leuk
COYG +8126
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
Waarom zegt hij dit als ook hij weet dat niets zeker is in de voetballerij. Er kunnen nog zoveel dingen fout gaan voor een club. Veel blessures, schorsingen, slecht beleid, slechte trainer, etc.

Ajax heeft nu een heel goed team. Wie weet hoe dat volgend jaar is of daarna. Aannames over een kampioensschap kan je beter doen na de winterstop...
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Omdat Derksen altijd overdrijft. Daarmee steekt hij zelfs een aantal VP bezoekers naar de kroon.

Na 1 goed jaar kun je zomaar de halve basis kwijtraken.
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
VP, gemiste kans. Jullie hadden ook 10 seizoenen in de titel kunnen zetten...
Vind ik leuk
Quareck +7600
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:32
Inmiddels aangepast haha
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:35
Nice. Ik kan daar zo aan de slag als freelance koppenmaker.
Vind ik leuk
Aaltje93 +360
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
johnaz +35
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
Derksen en sjakie paar apart
Vind ik leuk
Rk83 +60
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:14
Wanneer klopte er iets van wat dhr derksen voorspelde?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15]
Vind ik leuk
sundaymanara +1309
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15
66 alweer.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:16
Ze winnen ook 5 jaar de CL op rij hahaha
Vind ik leuk
ElStylisto +409
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:16
Ga VI onderbroeken verkopen zeiksnor
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:16
Misschien ook niet. Klinkt net zo zelfverzekerd als dat ze tevreden zijn met de tegenstander in de cl voorronde hoewel ze nog tegen Luik moeten. Zelfverzekerd of gewoon kutarrogant ? Zeg het maar.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3427
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:28
Beide voorbeelden zijn hier gepubliceerd, echter geen beide komt van Ajacieden.. dus wie is er nu arrogant?
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:48
VP = Ajax
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:04
Wat doe je hier dan nog, ik ga toch ook niet de hele dag op PSV netwerk zitten als ze weer een forum krijgen.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3427
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:05
Dat ze hier Ajax georiënteerd zijn okay, maar dat maakt ze nog geen officieel Ajax kanaal.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:17
Wat een gelul, die is vergeten zijn medicijnen in te nemen.
Vind ik leuk
Vowtar +6455
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:17
Ajax zal de komende 10 jaar vast wel een keertje kampioen worden. Misschien zelfs twee keer. Vaker niet. Wanbeleid loopt al jaren, maar inmiddels trekken ze ook de bankrekening leeg. Gigantisch veel kapitaal op het veld, maar een pijnlijk incomplete selectie. Eén goeie CV, één goeie buitenspeler, geen goeie spits, geen capabele reserve-backs en alle gaten maar proberen te vullen met de gigantische hoeveelheid middenvelders. Wordt weer een deceptie in Amsterdam..
Vind ik leuk
Nummertien +4789
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Whaha hoeveel onzin kan je schrijven in één bericht, lol
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:24
Echt hè, ik zeg Tadic en Neres en dit verhaal kan al weer de prullenbak in.
Vind ik leuk
Nummertien +4789
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:26
Idd, Ajax heeft juist geleerd van de gemaakte fouten. En goede investeringen, geld raakt niet op, geld blijft binnen stromen veel goede sponsoren erbij, veel geld gespaard, veel geld op het veld De Jong, De Ligt, Neres enz.

Dus ja slap verhaaltje was het zonder feiten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:27]
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:28
Ja dat zijn we wel gewend hier onderhand.
Vind ik leuk
Vowtar +6455
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:34
Mooi dat jullie het met elkaar eens zijn jongens, maar De Ligt is die ene goeie CV, Neres die ene goeie buitenspeler en Tadic en De Jong zijn middenvelders die waarschijnlijk uit positie moeten gaan spelen om de gaten op andere posities op te vullen. Prima dat jullie het niet met me eens zijn, maar kom dan met argumenten die mijn verhaal ontkrachten.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:40
Volgens mij speelde Tadic en Neres gewoon op de vleugels.Blind heeft bij Utd prima een tijd CV gespeeld en als Ziyech vertrekt komt er misschien wel iemand.En daarbij breken er altijd wel weer in t lopende seizoen spelers door.Dus een beetje voorbarig allemaal wat je zegt.
Vind ik leuk
Vowtar +6455
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:14
Tuurlijk kan gedurende het seizoen nog van alles gebeuren, maar vooralsnog zie ik het dus somber in voor Ajax. Tadic kan inderdaad prima op de flanken spelen, maar is natuurlijk gehaald als vervanger voor Ziyech op het middenveld. Als Ziyech straks vertrekt, heb je Tadic en Labyad voor de posities van creatieve middenvelder en linksbuiten. Voor beide posities heb je dan geen waardige backup over. Bandé is geblesseerd tot de winterstop, en daarnaast verwacht ik niet al te veel van een knul die niet echt opviel bij een Belgische degradant. Frenkie zal op 6 komen, omdat Blind naast De Ligt komt, omdat Wöber niet voldoet achterin.. En wat gebeurt er als Tagliafico weer eens over de schreef gaat en tegen een schorsing aanloopt? Dan schuift Blind waarschijnlijk door naar links, De Jong naar CV en wordt het weer krap op 6. Veel geschuif, weinig vastigheid, dat is niet fijn voor de spelers.
Ajax heeft een grote selectie met veel kwaliteit, maar als ik Overmars was, had ik toch zeker anders ingekocht. Of minstens het contract van Viergever verlengd, want met een CV annex LB had je al veel potentiële problemen opgelost.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:33
Ik had ook nog liever een CV erbij gehad, maar als Tagliafico geschorst is, hebben we nog Bakker in de jeugd, Sinkgraven komt er weer aan.Op t middenveld heb je, Ziyech en Tadic niet meegerekend, De Jong, vd Beek,Schone, Eiting( die trouwens ook onverwachts kwam) en eventueel Sinkgraven kan daar ook spelen, zelfs Mazraoui.Op de vleugels Neres, Tadic en Labyad.in de spits Huntelaar( hij wordt idd wat ouder, maar komt nog altijd in scoringspositie), Dolberg met daarachter Sierhuis.En dan heb je nog Spelers als Veltman, Cerny,S de Jong.Je moet natuurlijk een beetje geluk hebben qua blessures, maar als die bij PSV en Feyenoord vallen hebben ze ook een probleem.
Vind ik leuk
Vowtar +6455
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:44
Cerny was ik helemaal vergeten ja! Weet jij toevallig hoe het met hem is? Dat vond ik altijd wel een leuke voetballer, die kan zeker extra breedte geven op de flanken.

En natuurlijk heb je groot gelijk dat Ajax voor Eredivisiebegrippen uitstekende voetballers heeft, ik wil alleen maar zeggen dat het zeker niet zó goed is dat je alvast het museumplein kan reserveren, wat veel Ajacieden wel lijken te denken ;)
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:52
Er zitten hier veel Ajacieden te trollen natuurlijk, Museumplein reserveren slaat nergens op! Vooral niet als je 4 jaar niks hebt gewonnen.Volgens mij komt Cerny er wel aan, was een enorm talent in de jeugd, maar heeft in t eerste nog maar weinig kunnen laten zien.Maar hij schijnt aardig gewerkt hebben in de sportschool, dus misschien komt ie er wel wat fysiek sterker uit.
Vind ik leuk
Nummertien +4789
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:17
3....2.....1.....
Vind ik leuk
The Genius +3790
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:19
is meer dan normaal dat mensen hier commentaar op hebben. ik weet iet of je de 3,2,1 doet omdat je vind dat mensen altijd negatief zijn over ajax maar in deze is het volkomen logisch om te reageren met: ik denk het niet..;)
Vind ik leuk
Zultkop +6595
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Nou Johan begint nu echt oud en seniel te worden. Misschien moet hij maar permanent naar een instelling.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Die man moeten ze opbergen! Misschien dat 020 “een keertje” landskampioen wordt ( ik hoop het trouwens niet ! ) en deze dwaas zegt dat ze het 5 x worden de komende 5 seizoenen? Ik heb medelijden met zijn directe omgeving .....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18]
Vind ik leuk
stratumseind +195073
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Is dit een filmpje uit het hiernamaals?
Die derksen ziet er meer dood dan levend uit
Vind ik leuk
El Cazador +8885
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:19
Zit in zijn dementerende fase
Vind ik leuk
The Genius +3790
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
hij moet snel maar weer op tv komen want die baard kan niet hoor!
Vind ik leuk
El Cazador +8885
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:18
Ben absoluut geen fan van deze bejaarde megalomane trol, maar nu heeft die een sterk punt. Voor PSV aanhangers, sterk spul he die fishermens
Vind ik leuk
Quareck +7600
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:33
Je hebt wel zijn favoriete woordje overgenomen, megalomaan
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:19
En Fernando Alonso wordt de komende 3 jaar wereldkampioen F1.
Vind ik leuk
Thobar +4596
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:30
Argument van Derksen is dat wie het grootste budget heeft kampioen wordt dus......Hamilton
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:40
F*ck!! Ik duik onder. Maak me maar wakker in 2024 oid.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:19
dit seizoen geef ik ze een grote kans, maar om te roepen 5 a 10 jaar aaneen is koffiedik kijken. je weet niet hoe Ajax er volgend jaar uit ziet en ook niet hoe de andere clubs zich ontwikkelen en inkopen. het is echter Derksen maar die dit zegt dus dat kan je sowieso niet serieus nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:20
Wg
Gek, net zoals PSV de JC-schaal zou winnen. Wat een voetbalkennis hebben de heren van Voetbal-Inside. 😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:29
Makkelijk zelfs zei derksen, met 3-1.
Vind ik leuk
Thobar +4596
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:41
Het is dat Derksen nooit een collega scheidsrechter zou afvallen maar het was gewoon 1-0 voor PSV ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:20
Zie je, die man heeft nog best verstand!
Vind ik leuk
soplul +3513
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:20
Ah wat een lul man.....nu hoeven we de komende 5 jaar al niet meer naar het voetbal te kijken.
Alle spanning is nu weg.
Wat een spoiler....
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:20
Johan, jongen, blijf nou eens van die drugs af.
Vind ik leuk
SimonSays +7364
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:20
Een beetje druk opbouwen. Niets anders dan de afgelopen jaren, waarin Ajax ook de grootste budgetten en volgens de 'kenners' de beste selectie had. Het is er de afgelopen jaren in ieder geval niet van gekomen, omdat PSV het vaakst gewoon de beste was.

Ajax moet het dus eerst maar eens laten zien. Gaat het even niet zo lekker, dan zal het hangende zwaard van Damocles boven het hoofd van Ten Hag, vd Sar en Overmars ongetwijfeld genadeloos neerklappen.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:24
Ik voorspel over 5 jaar bestaat VI aan tafel uit Sjaak Swart, Louis van Gaal en Johan Derksen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:27
Ik verwacht niet dat Sjaak dat nog gaat redden. Die praat er nu al voortdurend langs.

De ajax narcist
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:30
Dat zou echt geweldige televisie opleveren :)
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:25
En toch ben ik ervan overtuigd dat het beste team kampioen wordt.

Psv
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:45
Hoezo, doet de trainer er niet toe?
(En er zijn nog wel meer factoren)
Oa hoever je in Europa komt (kost ook energie, en punten)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 19:50]
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:26
Zou mooi zijn Johan, maar dit is wel erg voorbarig.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:26
Glazen bol van Derks, erg knap!!
Vind ik leuk
John040 +2498
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:28
Ja Johan Derksen en zijn voorspellingen hahaha dat zegt al genoeg.
Vind ik leuk
Smithsonian +43113
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:29
"Misschien"
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:30
Derksen wordt seniel.......dachten ze de afgelopen 4 jaar ook. 5 prijzen naa Eindhoven en Rotterdam en helemaal niks in Amsterdam!!
Vind ik leuk
michelhx +4539
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:31
Alleen: dat roepen allerlei mensen al 5 jaar lang!
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:31
Johan, hou jij je nou bij je muziek inspiratie's ,dan kom je nog een beetje geloofwaardig over!!!
Vind ik leuk
orion73 +1532
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:31
Ai dat is geen goed nieuws voor de Ajax fans maar des te meer voor de Feyenoord en PSV fans.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:34
Zou schandalig zijn als Ajax met deze selectie geen kampioen wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:35
Derksen wil dat blaadje van hem verkopen
Vind ik leuk
G.Kopf +4917
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:42
Blaadje?
Vind ik leuk
Jafio +2046
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:35
Volgend jaar zijn de Ligt en De Jong ook weg dus wat haal je ervoor terug.
Blind is niet geweldig en Tadic is goed maar goede spelers heeft PSV ook en ik meen dat v Bommel een betere trainer is
Vind ik leuk
G.Kopf +4917
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:41
Ja v Bommel heeft zich al bewezen enzo.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:16
Blind kon anders makkelijk mee in de PL. Het is dat Mourinho liever zijn eigen spelers koopt en niet met een erfenis van een ander wil werken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
nulzeven2 +595
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:39
En de komende 5 jaar winnen ze ook nog 6 x de Champions League
Vind ik leuk
G.Kopf +4917
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:41
Komende 20 jaar welja ken mij het schelen.
Vind ik leuk
040Dazal! +295
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:41
Met alle respect voor mijn prachtige club PSV, MOET Ajax gewoon kampioen kunnen worden met deze selectie. Eerlijk is eerlijk een prachtige selectie die zelfs ver in Europa kan komen als ten hag het goed doet. Ach volgend jaar weer een nieuwe kans. Uiteraard heb ik wel heel veel vertrouwen in Bommeltje, weet niet wat het is maar straalt enorm veel vertrouwen uit. Wordt weer een mooi jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:42
Wat een complete onzin en droeftoeter is die man.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 12:42]
Vind ik leuk
Just Nuts +662
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:45
Idd misschien wel en misschien of zelfs ws niet !!
Vind ik leuk
Retweet +738
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:46
Fijn dit soort nieuws iedereen gaat volle bak spelen tegen dat clubje uit Amsterdam!
Vind ik leuk
jvh93 +177
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:47
Dit seizoen wellicht, maar als het tegenzit zijn ze komend seizoen groot deel van de selectie kwijt: Dolberg, Vd Beek, de Jong, de Ligt, Tagliafico, Neres .........
Vind ik leuk
R94 +2042
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:48
Gelukkig horen we dat ook pas 10 jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:50
Gelukkig komen de voorspellingen van johan nooit uit ,dus dat scheelt.
Vind ik leuk
Barry10 +1376
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:54
Man man man, iedereen altijd maar weer van alles roepen. Laat het seizoen nou eerst gewoon eens beginnen.
Vind ik leuk
Horas +574
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:56
Derksen heeft aandelen Ajax.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:06
Daar wordt ie niet rijk van. Marktmanipulatie heeft dus geen zin.
Vind ik leuk
Sudova +11
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:58
En de druk word groter en groter. En de val en het hoongelach zal nog groter zijn.

Een kampioenschap is logisch na de geldsmijterij, maar het mislopen zal de frustratie alleen maar groter maken.

Om de zogenaamde bluf en zelfverzekerdheid van ajaxsupporters moet ik altijd erg lachen. Altijd roepen hoeveel ze gewonnen hebben en hoeveel ze gaan winnen. Terwijl hun enige verdienste is dat ze ooit een club gekozen hebben gekozen die het meest rijk en succesvol is. Poeh poeh knap hoor. Het lijkt me dat je wel heel onzeker moet zijn als je blindelings kiest voor een succesvolle club om vervolgens vol arrogantie en neerkijkend op anderen met de prijzen te koketteren. Wat dat betreft heb ik oneindig meer respect voor supporters van pak um beet NAC, Telstar of Sparta.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:07
Ja als je in de buurt van Amsterdam wordt geboren kies je heel logisch voor Heerenveen!
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:58
Ik ga bijna kapot van het lachen Ajax heeft het meeste geld en toch denkt 68%dat ze de komende 5jaargeen prijs gaan pakken 🤔😒
Vind ik leuk
fr1963 +4296
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:25
Jij begrijpt de poll niet. Lees nog eens goed.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:00
Pfff deze man heeft echt het verstand van een garnaal. Ajax word dit jaar kampioen en dan worden ze half leeg gekocht, zoals het al jaren gaat met de kampioen.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:02
Eerst zien dan geloven...
Vind ik leuk
M477Y +1392
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:06
Nou dat is wel heel overdreven en ik zou als Ajacied ook graag spanning willen hebben dus ja. Tuurlijk graag kampioen worden maar het zou zeer ongezond zijn als dit uit komt.
Vind ik leuk
Ennou +92
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:08
Ajakkes
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:13
En nou? Wil je een lolly of een ijsje?
Vind ik leuk
Ennou +92
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:03
Koffie en een peuk. Lekker man .
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:09
Tuurlijk dat ze daar aan twijfelen na die geslaagde 4 jaar
Vind ik leuk
Jajem +548
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:10
Wat een onzin Johan. Maak er maar 15 van
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:12
Yeah right Derksen heeft vaak gelijk maar nu dus niet
Vind ik leuk
Mari +12390
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:24
omgekeerd
Vind ik leuk
4everfcu +5305
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:12
hahaha die derksen ook.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:12
Altijd een pientere man gevonden
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:13
We krijgen hier Duitse en Franse toestanden,
ieder jaar de zelfde kampioen.
Wie het meeste geld................
Vind ik leuk
Mari +12390
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:24
hoop ik niet zeg. Waardeloos.
Wat misschien wel een idee is, als het mag van de UEFA, om gewoon Ajax CL te laten spelen ipv de kampioen. (PSV/Feijenoord,XXX,YYY)
Dan heb je meer kans dat je punten verzameld voor Nederland
Vind ik leuk
fc roodwit +677
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:14
HA HA die Johan,dit word werkelijk ieder jaar geroepen ,vermakelijk oke,en in Amsterdam dromen ze hiervan,maar daar blijft het ook bij.
Vind ik leuk
fdegit +40
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:17
Oftewel:lekker de druk leggen op de trainer. Hier zit natuurlijk meer achter.
Vind ik leuk
Mari +12390
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:21
Maar geen centrumspits
Vind ik leuk
fr1963 +4296
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:22
Het Bayern van NL toch? Ongenaakbaar in eigen competitie?
Ik heb het al eerder gezegd, hekje om grondgebied Arena en aan Duitsland verkopen. Kan ajax in de Bundesliga gaan concurreren met Bayern! Kunnen ze de groei ambitie ook Europees waar proberen te maken. Hier in NL blijven belemmert de groei. Ajax is te groot voor ons kikkerlandje....
Vind ik leuk
14forever +9057
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:26
Waar tekenen ww hiervoor?
Vind ik leuk
Importbrabo +2201
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:26
Misschien van de Keukenkastjes divisie?
Vind ik leuk
De fries +2036
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:29
Beetje stoken van die Johan Derksen; is nl geen liefhebber van ten hag !
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:33
Beter zelfverzekerd dan miskend en een verstandelijk beperkte voor zijn neus stompen.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:36
Verkoop je volgende week de Ligt en Frenkie en Ziyech en t is weer een heel ander verhaal.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:37
Feyenoord wordt op afstand overtuigend kampioen............punt
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:41
Ach wel nee man ! Volgend jaar is de selectie gehalveerd en zullen meer spelers naar het buitenland vertrekken. Dat is nu eenmaal waarin Ajax steeds de hoofdprijs pakt ...zucht
Vind ik leuk
mo26 +405
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:43
haha laat ze maar lekker de druk opvoeren. Kunnen wij in het zuiden lekker weer zonder druk spelen en de schaal binnenharken
Vind ik leuk
mo26 +405
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:45
Was dat dezelfde derksen die vorig seizoen bleef volhouden (nog op wedstrijddag 25) dat ajax kampioen zou worden ipv PSV?
Vind ik leuk
ajaxdev +627
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:45
Wat een onzin. Ajax mag blij zijn als ze dit seizoen kampioen worden. Als de ligt, de jong, Neres, tafio nog wat, zijech of tadic volgend jaar vertrekken is het wel uit met de pret. Kortom, die Derksen klets zo als heel vaak lekker uit zijn nek
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 13:45]
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:47
Kom op Derksen,meestal ben je wel realistisch.
Was je de afgelopen seizoen,ook niet van overtuigd dat Ajax kampioen zou worden.
Het is dezelfde als ik zou zeggen,Vitesse eindigd de eerste 5 jaar bij de Top 5.
Gelul natuurlijk,je weet nooit welke veranderingen de aankomende Jaren de Club inslaat.
Vind ik leuk
kees ee +911
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:48
kampioenen !?, . . net als de afgelopen vijf jaar trouwens, hé johan ??
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:49
Ik roep dit al jaren, alleen door het mismanagement de afgelopen 4 jaar niet zo. Sommige verantwoordelijke bij Ajax lijken nu enigszins wakker te zijn geworden.

Mijn vertrouwen in ten Hag is niet zo groot, maar voor de rest denk ik dat je met deze selectie faalt als je geen kampioen wordt.

Dit was overigens vorig jaar ook, waren het niet dat er iets onvoorziens gebeurde wat de verklaring en zeker een gegronde rede is geweest dat dit niet is gelukt.
Vind ik leuk
ppdf +1220
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:51
Dat is gewoon onzin. Als Ajax echt een top jaar zou draaien in Nederland en Europa, dan wordt het hele team weg gekocht en kunnen ze opnieuw beginnen. Zo zal het altijd gaan in Nederland. En dan kan je zeggen we laten niemand gaan. Maar als de echte bedrag komen is iedereen te koop en niemand te houden. Dan heb je natuurlijk veel geld om nieuwe spelers aan te trekken. Maar dan nog moet je telkens weer gaan bouwen en dan gaat Ajax echt geen 5 jaar achter elkaar kampioen worden.
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:52
Overigens, als ik dit zeg ben ik een arrogante Ajacied en weet ik veel allemaal. Als Gerbrands bang is voor hetzelfde, dan is het onzin.

Nu Johan Derkssen het zegt, is het een vent die er geen reet van begrijpt.
Ik vraag me af wat jullie dan denken van de overige tientallen zo genaamde voetbal kenners die het ook al hebben gezegd.

Wel grappig om te zien dat jullie uit de grote nervositeit en angst die er heerst voor de toekomst grapjes gaan maken.

Of vergis ik me, zitten de echte "kenners" hier en zijn die mensen die dik betaald krijgen om over voetbal te lullen en vaak ook nog zelf voetballend wat gepresteerd hebben allemaal nitwits?
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:23
Derksen lult, as usual, uit zijn nek. Ajax heeft al een decennium met afstand de grootste begroting van alle ED clubs en we hebben gezien wat ze de afgelopen 4 jaar gewonnen hebben, namelijk helemaal niets!
Vind ik leuk
Bhj +2277
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:36
Mismanagement, wat nu toch wel enigszins rechtgezet lijkt te worden met de 2 "grote" aankopen.

Dat het de afgelopen 4 jaar niet is gebeurd, is een schande. Op vorig jaar na.
Vind ik leuk
Gilze +1104
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:52
Eerst maar eens 1 keer kampioen worden
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:41
Zijn ze al 33 keer geworden
Vind ik leuk
VLUUPIK +245
dinsdag 7 augustus 2018 om 13:59
Hahahah
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:08
Misschien wordt het tijd dat meneer Derksen al zn ouwe lullen dagen opneemt en lekker met pensioen gaat.
#hetsjaakzwarteffect
Vind ik leuk
B. Alrond +1869
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:10
Wordt Ajax in de komende 5 jaar een keer kampioen ?
Denk het wel.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:34
Darts of klaverjassen?
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:18
Derksen stopt de laatste tijd wel erg veel geestverruimende middelen in z'n sigaartjes..
Vind ik leuk
Guust +6391
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:21
Als dat zo zou zijn word het stil hier, dan word het echt een Ajax site.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:32
Derksen? Nou, dat zegt alles, niet. Hij net zoveel verstand van voetballen als mijn geestelijk gehandicapte hond.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:39
Die is helemaal gek geworden , dat we geld hebben wil niet zeggen dat je maar even kampioen word , je moet wel een goed team hebben dat werkt voor elkaar, en mekaar iets gunt .
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:39
Ik hou het maar op zonnesteek bij derksen .
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:40
En dan is Ajax arrogant alles wordt door de media gezegd en niks door Ajax alleen dat ze kampioen willen worden en dat wil natuurlijk elke club.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1339
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:41
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:03
idioot!!
Vind ik leuk
Wong Ho +309
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:43
Het is dat Johan netjes gekleed is want anders had hij kunnen doorgaan voor Zwerver/Alcoholist
Vind ik leuk
aartstyle +1786
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:43
Ik als PSVér vrees dat Johan wel eens gelijk kan hebben. De afgelopen jaren heeft de directie van Ajax er vakkundig voor gezorgd dat er onrust kwam en dat ze geen kampioen werden. Dit jaar is het nog relatief rustig. Een vroege ongelukkige uitschakeling in Europa zou nog redding kunnen brengen en voor onrust kunnen zorgen. Als ik het zo bekijk zou ik voor Standard Luik moeten zijn vanavond. Echter hoop ik ook dat Ajax het goed doet in Europa zoals elke Nederlandse club. Laat ik dan maar hopen dat Overmars en Sar weer iets volkomen mismanagen en dat er weer een interne oorlog uitbreekt. Anders zie ik het somber in voor PSV.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 14:44]
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:51
Dat opportunistische is 'typisch' Nederlands. Voetbal hangt af van veel meer factoren. Uiteindelijk gaat het erom wat heeft Ajax als selectie na 31 Augustus daadwerkelijk bezit. En dan nog ben je gene kampioen. Wel denk ik dat Ajax met het juiste beleid gemiddeld vaker kampioen gaat worden dan PSV en Feyenoord. Maar ja dat was in het verleden ook reeds zo. Alleen kan Ajax door inkomsten het verschil tussen hen en de rest groter maken. En daarmee is de uitspraak dat Ajax het Bayer München van Nederland worden realistisch. Alleen vraag ik me zelfs af als Ajacied of we daar nu zo blij mee moeten zijn. Omdat de competitie het belangrijkste is omdat we Europees niet zoveel meer kunnen inbrengen. Ajax harkt zoveel meer reclame inkomsten binnen en kan spelers voor veel meer geld verkopen. Dus ik zie het verschil in de komende jaren alleen maar groter worden. Wanneer Ajax dan niet kampioen wordt hebben ze zelfs gefaald. Omdat je een kampioenschap zeker voor een groot deel kunt kopen (kwalitatief beter spelers) met geld.
Vind ik leuk
AlbS +302
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:58
Als je zoveel geld hebt dan MOET je ieder jaar (5-10) kampioen van deze wereld competitie worden. Kan niet anders. Ajax het Celtic van Schotland. De rest doet voor spel en bonen mee.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:00
Dat moeten we dus serieus nemen? Rot toch op met die ouwe zeiksnor. Die is alleen maar goed met iedereen naar de bek praten. Ik ben Ajacied maar ik ga echt geen voorspellingen doen. Het seizoen moet nog beginnen, ik wil eerst weer echt Ajax voetbal zien en dat wisselvallige moet er uit. Als dat lukt ben ik al tevreden.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:02
68 tegen Ajax 68% supporters van Feyenoord en PSV Ajax !!!
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:03
Ajax is verworden tot een poenerig koopclubje wat men PSV altijd verweet.
Geef mij maar het Ajax van de jaren '90 onder van Gaal met de brutale jonkies.
Vind ik leuk
Joske1956 +199
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:38
Ik heb zo vaak geroepen dat die Derksen uit zijn nek lult. Nu zegt tie iets zinnigs..........Eindelijk.
Vind ik leuk
Fritske01 +5092
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:43
En toen kwam er een Belgische wolf en die blies het sprookje al uit voordat het begon.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:46
Roepen ze nu alweer wat jaartjes , Psv let maar op !!!
Vind ik leuk
wimpert +146
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:05
Hij doet een uitspraak waarmee hij ten Hag in de picture zet, en daarmee zijn rol belangrijk maakt. Als je het met deze groep niet kunt kun je niets is wat hij zegt, 5 tot 10 jaar kampioen? Nee zelfs in Nederland niet, eerst maar eens 1 keer proberen een prijsje te pakken dat is al moeilijk genoeg he 😁😎
Vind ik leuk
Vato75 +2202
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:42
Hadden de afgelopen 4 jaar al kampioen moet worden dus moet nog zien
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:04
Zelf als Ajax supporter zeg ik dat ze dit jaar een kans maken met dr huidige spelers, echter is het heel onzeker hoeveel van de huidige spelers volgend jaar vertrekken. Want ik zie De Ligt en Ziyech volgend jaar niet meer voor Ajax spelen, met deze gedachten is het ook heel erg onrealistisch, en eigenlijk bijna asociaal tegen over de overige teams in de competitie, om te denken dat Ajax de aankomende 5 a 10 jaar kampioen wordt.
Vind ik leuk
soksa +1756
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:20
Dit is net zo'n domme voorspelling als een weerman die zegt het weer van een jaar later te weten. Is onmogelijk te voorspellen.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1119
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:41
Hij heeft niet helemaal gelijk maar dit seizoen MOETEN ze wel kampioen worden met zo'n selectie. Het enige twijfelgeval is de trainer,maar verder heeft Overmars goed werk verricht. Geen excuses meer!
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:43
Niet met zo een scouting
Vind ik leuk
BasAFCA +12
dinsdag 7 augustus 2018 om 18:26
Thanks Johan
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:31
Die ouwe zegt elke week iets anders, wordt tijd dat hij oprot
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:15
Degene die ja hebben gestemd hebben een iets te grote ajaxbril opstaan
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:22
J. Derksen, toch de man die bij VI altijd de goede voorspellingen deed betreft de uitslagen ?
Deze televisie opvulling is toch louter voor t vermaak en voetbalgezeik ?
Ik kijk omdat ik m grappig vind door zijn doorzichtigheid . We kijken toch niet omdat t een serieus programma is ???
Vind ik leuk
Jan1 +10
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:40
Alsjeblieft niet, zelden zo'n zooi en schreeuwende fans gezien. Ook nog in een stad waar je niet meer wilt wonen
Vind ik leuk
MOKUM*** +2118
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:36
Ik dacht dat JD geen alcohol nuttigde, dan zal het wel een pilletje zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:58
Als ze zo spelen als vanavond, dan heeft Willem II nog meer kans om de komende 5 jaar kampioen te worden. Wat een slecht elftal, dit slaat natuurlijk nergens op.
PSV wordt weer gewoon kampioen!
Vind ik leuk
Soemitra +54
woensdag 8 augustus 2018 om 00:24
Lekker boeiend 😏
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 09:27
Ach ja godenzonen hè? Ik moet nu al lachen wat een arrogantie!
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:08
Ik moet Derksen in deze gelijk geven. Ik ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren. Deze trainer is te licht.
Vind ik leuk
Franciscus +185
woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
Dat laatste gaat gebeuren.
Vind ik leuk
Eddepet +133
donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
Misschien worden ze wel de komende 25 jaar kampioen en winnen ze binnen 5 jaar zeker 3 maal de Champions League! Ajax is te groot voor Nederland met z’n matige tegenstanders zoals Feijenoord en/of PSV. Niemand stopt Ajax nog af de komende tijd. Af en toe een gelijkspelletje in een Europese uitwedstrijd zodat het stadion vol zit bij de return, zo slim zijn ze wel ja.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws