LIVE op Deadline Day: de laatste deals van de Engelse transfermarkt (gesloten)

    LIVE op Deadline Day: de laatste deals van de Engelse transfermarkt (gesloten)

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 19:50do 09-08-2018 om 19:50

    Nabil Fekir, Jerome Boateng, Yerry Mina: wie deze zomer nog aan de slag wil bij een Premier League-club, moet zich haasten. Vandaag om 18.00 uur sluit de transfermarkt in Engeland. Richting die deadline worden er nog tientallen last minute-deals gesloten. In het liveblog van VoetbalPrimeur blijf je van álles op de hoogte!

     

    Lees meer over:Premier League

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9722
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:02
    Kom op Dessers. Meld je aan bij Liverpool.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:13
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:16
    Weer een kansloze opmerking.

    Kom op. Je kan veel beter.
    Haal alles uit je carriere en laat je gelden.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:16
    Maduro geen mooie clubs gehad, Dessers moet zich aanmelden bij Liverpool. Volgens mij ben jij degene die kansloze opmerkingen maakt.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:19
    Kom op Rionel Lichie.
    Je kan het het.

    Don't give up.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:48
    Hij maakt de kansloze opmerkingen maar die van jou word verwijderd door vp? Hmmz....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Hahahha
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:06
    Wel fijn dit topic. Worden we overal van op de hoogte gehouden i.p.v. 100 van die losse topics.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:11
    Ik vind het nog steeds raar dat de Engelsen het transferwindow zo snel sluiten. Ik bedoel, ik snap de gedachtegang erachter wel maar schieten ze zich nu niet enorm in de voet vergeleken met de bundesliga en de primera division?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3496
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:30
    Als hun competitie begint is het klaar met de inkomende transfer en zo hoort het. En voor evt uitgaande transfers naar andere competities zal er een prijkaartje gehanteerd gaan worden waar geen club aan kan voldoen. Hooguit een enkele overbodige speler die van zn club weg mag denk ik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Drazzbull +76
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:44
    Er zou toch een competitie moeten beginnen met het aanpassen van de transferperiode. Het is alleen maar positief dat de premier league hiermee begint, als zo'n topcompetitie hiermee een duidelijk signaal afgeeft zijn er waarschijnlijk al snel meerdere competities die volgen.
    Vind ik leuk
    ronnieb +572
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:12
    Dus als Feyenoord Janmaat wil huren moet het vandaag?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:16
    Uitgaande transfers mogen nog wel volgens mij.
    Vind ik leuk
    DrJ +1077
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:17
    Nee. Ze mogen nog wel voetballers uit Engeland halen.
    Vind ik leuk
    KOudman +382
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:20
    Nee, aangezien de Nederlandse dan nog niet is afgelopen. Daarentegen is de kans groter dat Watford niet wil omdat ze geen vervanger meer kunnen halen
    Vind ik leuk
    Spekholz +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:35
    Ben benieuwd of er nog verrassende klappers gaan komen.
    Vind ik leuk
    Drazzbull +76
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:00
    Laten we hopen op een leuke deadline day. Ik verwacht nog wel een beetje vuurwerk vandaag!
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5677
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:39
    Dus.. Jorgensen blijft waarschijnlijk ook weer een jaartje langer!
    Vind ik leuk
    Floaz +940
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:57
    Niemand mot die gozer meer, voor geen stuiver
    Vind ik leuk
    Gerro +7229
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:30
    Tot nu toe zijn er weinig echte spectaculaire deals in Engeland gesloten maar mischien zit het venijn hem in de staart.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
    Dit was ik dus helemaal vergeten, Engeland sluit de markt eerder dit jaar. De markt zou uuberhaupt gewoon moeten sluiten per 1 augustus, het moet nu echt eens afgelopen zijn met die manipulatieve bedoeling waar louter de absolute topclubs van profiteren.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1062
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:55
    Ik zou als Ajax zijnde proberen Origi te huren voor een jaar. Hij wil vast wel aan spelen toekomen en Ajax mist Dolberg op dit moment.
    Vind ik leuk
    Pazienza +149
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Fulham: Vietto. Westham: Carlos Sanchez. Everton: Bernard. , Zouma. Gomes