De Jong niet blij met Bijlow: 'Achter iemands rug, dat hoeft van mij niet'

    De Jong niet blij met Bijlow: 'Achter iemands rug, dat hoeft van mij niet'

    woensdag 8 augustus 2018 om 22:29

    Luuk de Jong is niet blij met Justin Bijlow. Na de strijd om de Johan Cruijff Schaal ging de Feyenoord-doelman viral met een elleboogbeweging achter de PSV-spits.

    In de tweede helft van PSV - Feyenoord werd een doelpunt van De Jong afgekeurd, omdat hij een overtreding maakte op Bijlow. Na de wedstrijd betoogde de PSV'er dat hij het een geldig doelpunt vond, maar daar dacht de meeluisterende Feyenoorder anders over. Op de achtergrond maakte Bijlow een elleboogbeweging.

    "Ja, dat heb ik gezien", reageert De Jong bij PSV TV. Hij wil er niet te veel woorden aan vuil maken. "Ik kan het wel groter maken dat het is... Ik zag dat mensen het hilarisch vonden. Maar achter iemands rug om dat soort dingen doen, dat hoeft van mij niet."

    De Jong stelt dat er 'niet heel veel' aan de hand was bij het incident. "Het blijft natuurlijk lastig", erkent de spits. "Het gaat zo snel... Ik spring niet echt tegen hem aan, want ik ga voor de bal. Dan gaat 'ie via mijn schouder erin en juich je gewoon. Helaas floot de scheidsrechter af."

    Poll

    Vond jij het een overtreding van De Jong op Bijlow?

    (7222 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bud Spencer +2100
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:33
    En ja hoor. Luukie Huilebalk begint weer....
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:36
    Luukie krijgt gewoon een doelpunt dat geldig was onterecht afgekeurd
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:43
    Even het spelregelboekje erbij pakken: een speler mag binnen het 5 metergebied een duel met de keeper aangaan, maar alleen met de borst vooruit. Een duel aangaan met de schouder is dus een overtreding. En dit geldt als de bal “los” is. Kun je nagaan als Bijlow de bal vast heeft. Geen discussie, goal terecht afgekeurd.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:47
    Hopelijk lezen die zeikerds van een Van Bommel en De Jong dit ook, dan zijn we vandat gezeur af.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:49
    De Jong geeft netjes antwoord. Bijlow is van de respectlozen, hopelijk neemt de Jong in competitie 2x met hattrick tegen Bijlow wraak, pakken wij wel 6 punten tegen Ajax. Van Bommel is van generatie vóór de mietjes.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:06
    Wat deed Bijlow dan met zijn elleboog op de achtergrond, dat het zo erg was dat we maar 2x een hattrick vd Jong om onze oren moeten krijgen? Of is u sarcastisch?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:45
    Sarcasme en cynisme worden niet altijd doorzien. Tutoyeren mag ook bij Willem. Maar een echte Feyenoordfan is kritisch en goedkoop scoren van Bijlow door een collega belachelijk te proberen te maken dat hebben we in R’dam niet nodig. Altijd respectvol blijven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 02:33]
    Vind ik leuk
    13 +10575
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:06
    Ik heb dat fragment met Bijlow dus niet gezien Willem. Maar wat ie ook deed, ik wens Feyenoord daardoor niet 2 hattricks van De Jong om de oren toe.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:31
    Ik ook niet, 13, ik stang maar om de voorspelbare reacties mbt huilen etc te accentueren. Laat Luuk ze tegen Ajax maken, de meeste de Jong trollen zijn Ajacieden. En natuurlijk wens ik Bijlow alle goeds, voor ons aller cluppie. ;)
    Vind ik leuk
    McRobbos +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:11
    Waarom praat je in wij-vorm. Ben vrij zeker dat je hierin alleen staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:18
    Ik ben koninklijk. ;)
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1117
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:56
    hij maakt geen collega belachelijk, Luuk de Jong maakt zichzelf belachelijk, op de beelden is het niet perfect te zien maar Luuk de Jong deed daar wel degelijk wat terwijl Bijlow hem klem had, dat Luuk dan na afloop van de wedstrijd hetzelfde jankverhaal gaat vertellen als altijd dat ie benadeeld is dat maakt hem belachelijk, Bijlow's beweging is geen belachelijk maken, Luuk moet gewoon is een keertje normaal gaan doen voor de camera, moet je effe opletten, elke keer als Luuk verliest heeft ie wel iets aan te merken waardoor PSV eigenlijk zou moeten winnen, hij had zelfs wat aan te merken op de doellijntechnologie toen we daar in het kampioensjaar wonnen dat dat hele systeem niet betrouwbaar is, het is niet Bijlow's schuld dat Luuk zo'n misselijk ventje is...
    Vind ik leuk
    McRobbos +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:09
    Mag hopen dat je niet serieus bent? Anders heb je wel.echt een.triest leven haha
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:20
    Goede carrière gehad, recent in nieuws geweest met prostaat, goed afgelopen. Nee, De Kromme zelf heeft een prachtig leven. Vier prijzen in 2017-2018. Kampioen, Beker, Supercup 2x. ;))
    Vind ik leuk
    McRobbos +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:17
    Is je eigen leven zelfs zo erg dat je je voor moet doen als iemand anders? Ach als jij er vrolijk van wordt..
    Vind ik leuk
    Koffieee +135
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:17
    Heb jij het over gebrek aan respect aan bijlow.. ga jij met Willems prostaat kanker lopen fucken. Wie is er hier nou respectloos ? Ps bijlow heeft gelijk
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    markpark +979
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:08
    Wiki-pagina van v Hanegem als startpagina zeker? Om dit typetje elke dag maar weer op te voeren. Beetje zielig is 't wel.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +236
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:25
    Psv heeft het altijd lastig tegen Feyenoord en denk ook dit seizoen gaan ze niet veel punten pakken. Vond Psv niet goed spelen en vind ze zwakker dan vorig seizoen
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Ja als je zaalvoetbal wilt wel
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Tja, maar bijlow had de bal niet vast, en het is geen duel als de keeper tegen de aanvaller aanspringt. Hoer kunnen we uren over discussiëren. Conclusie: scheidsrechter keurt em af. Geen doelpunt.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:58
    De Jong kwam invliegen, klopt niet wat je zegt. Bijlow had als ik me de herhaling goed kan herinneren de bal net een fractie eerder vast dan de Jong hem raakte. Kortom als tie twee keer afgekeurd had kunnen worden, dan was tie dubbel afgekeurd. PSV kon weinig creëren tegen Feyenoord. Ik snap dat zij dit moment als beslissend ervaren, maar dat is het nooit geweest.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:58
    Vandaag vlogen ze er in zeg bij Feyenoord 4-0 Had zo 7-0 kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:08
    Daar heb jij helemaal gelijk in. En nou heb ik zin in volgende week. Want we hebben nog 90 minuten.
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:17
    Ja en ik hoop dat ze dat winnen met 7,-2
    Vind ik leuk
    feye88 +2053
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:58
    Ja want De Jong ging het duel helemaal niet aan. hij bleef afzijdig en de bal flikkerde per ongeluk op zn hoofd.
    Vind ik leuk
    Senn +6224
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:36
    Daar gaat het hier toch niet over. Bijlow doet alsof hij een elleboog krijgt. En maakt dit duidelijk achter de rug van de Jong. Dat vind ik kinderachtig. En als De Jong er naar gevraagd wordt mag hij toch gewoon zijn mening geven.
    Vind ik leuk
    feye88 +2053
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:15
    De jong mag van alles. Maar dit hoort gewoon een beetje bij het spelletje. De jong gaat zelf altijd schreeuwend naar de scheids toe als hij een vlieg langs zijn hoofd voelt zoemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:47
    De Jong accepteerde de, in zijn ogen foutieve, beslissing als een heer. Twijfel is er zeker, hadden we dat ook niet met Dost tegen Zweden?
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:22
    Nee dit is zielig gedrag volgende keer lowkick of echte elleboog geven dat procentje hij vraagt erom is net Veltman
    Vind ik leuk
    Peter12345 +112
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:16
    Helemaal mee eens. Dit stuk gaat niet over het wel of niet terecht afkeuren van het doelpunt. Dit gaat over de actie van Bijlow achter de rug om van De Jong.

    Dat moet hij gewoon niet doen. Hij heeft al wat hij wil want het doelpunt is afgekeurd (terecht of niet boeit even niet). Wat wil hij hiermee dan nog bereiken?

    Zal wel zijn dat hij nog jong is en onervaren, maar dit moet hij niet meer doen. Misschien moet van Persie hem dat even uitleggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:59
    Zo ik zou ff een afspraak bij de brillenmeneer maken, bijlow had de bal met 2 handen beet, voordat de jong een overtreding
    Maakte.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:49
    Hello allemaal. Jij zult je ogen moeten laten laseren en dan nog kontaktlenzen nodig. Doe maar nieuwe lenzen, heb ik ook gedaan, maakt alles helderder.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:04
    En waarom?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:07
    De essentie van een duel is dat je lichamelijke contact hebt .... Mee springen met de keeper zonder contact is geen duel dus doelpunt onterecht afgekeurd
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:19
    Jij wil gewoon dat het een doelpunt is dus lul jij daar naar toe. Kijk nou eens rustig naar de beelden. Er is sowieso contact met de arm en handen van Bijlow, anders laat hij die bal never nooit los. En aangezien de beweging van De Jong zijwaarts is ingezet (zie foto hierboven) ipv met de borst vooruit is het een overtreding. Buiten de vijf meter in de 16 had het een geldig doelpunt geweest als de bal LOS was geweest. Snap je het nu?
    Vind ik leuk
    Tweey +1932
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Die lul moet de bal gewoon vasthouden. Is een doelpunt.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5368
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    Ok de Ajacied zal een eerlijk oordeel vellen want de Feyenoorders zeggen terecht afgekeurd en de PSVers zeggen geldig doelpunt haha

    Heb net de herhaling 27x bekeken en ondanks dat Bijlow niet heel zeker overkomt en hij wel wat meer klemvast mag pakken en zn ellebogen vooruit, heeft hij het geluk dat hij wordt gered door de regels.
    Hij heeft de bal vast op het moment dat De Jong tegen hem aanspringt met zn schouder (en niet zn borst). Dus 2 redenen om hem af te keuren.
    Persoonlijk vind ik dat er weinig aan de hand is, maar Bijlow wordt beschermd door de regels en dus moet deze afgekeurd worden.

    Succes morgen Feyenoord! Weinig ervaring en nu al veel geblesseerden terwijl het seizoen nog moet beginnen maar hopelijk scoren jullie in ieder geval een doelpunt dan heb je thuis nog alle kans.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:34
    Bedankt Piet. Fijn dat een onpartijdige onafhankelijke derde partij het oordeel heeft geveld. Daarmee is de kous af.

    Morgen op kunstgras is een hele zware pot voor Feyenoord. Tegenstander heeft geen reet te verliezen, spelen ex-Feyenoorders (die normaal ook altijd scoren tegen hun oude club). Ik zeg achterin dichtgooien, de nul houden en op de Kuipmat afmaken deze klus.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    GOAL! +239
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:38
    Laten we maar geen ajacieden over discutabele bedlissingen, aangaande PSV, overwegen. Dat is hier op vp niet zo'n succes gebleken
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:41
    Ik vond het anders een prima oordeel van Piet!
    Vind ik leuk
    GOAL! +239
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Dat is weer een andere discussie
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1050
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:58
    Ha Piet, als PSVer toch even reageren. De Jong springt niet tegen Bijlow aan maar springt ervoor langs. Gewoon toegestane actie, Bijlow brengt de bal met zijn handen richting De Jong. Op het moment dat De Jong de bal raakt heeft Bijlow beide handen op de bal. Ondanks dat De Jong helemaal niets fout doet is het toch terecht dat de scheids fluit want de keeper heeft zijn hand(en) op de bal in de zestien.

    Bijlow wordt hier gered door de scheids want er zijn ook scheidsrechters die het andetsom uitleggen dat De Jong niets fout doet.

    Feit is gewoon geen goal en PSV komt hierop terug omdat het verder niet lukte. Beide ploegen moeten uit een ander vaatje gaan tappen want Pereiro, Vilhena, Bergwijn, Toornstra, Malen, Larsson, Lozano en Berghuis waren allen onder de maat. Op deze manier overleef je de voorrondes in Europa niet en wordt Ajax kampioen. Maar er is nog tijd om te laten zien dat het beter kan. Feyenoord tegen Trecin, laat maar zien dat zondag geen mazzel was. Ondanks dat ik zondag jullie zege onterecht vond omdat ze speelden om maar niet te verliezen hoop ik donderdag op een mooie overwinning. En Piet, prima analyse van jou!
    Vind ik leuk
    Thobar +3766
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:01
    Blijft oveteind dat Bijlow het onheil een beetje over zichzelf afroept. Hij springt rechtstandig omhoog (omdat ie de bal wil vangen) en komt niet hoog terwijl De Jong inkomt.
    Zo ben je kwetsbaar. Volgende keer met één been afzetten en overtikken die bal. Maak je je in ieder geval niet afhankelijk van een wispelturige fluitist.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:54
    Wat ik wil is niet van belang het namelijk al verleden tijd, het gaat erom of er een juiste beslissing is genomen en is niet het geval, het is notabene bijlow zelf die de bal los waardoor de Jong met zijn schouder erin springt zoder de keeper aan te raken. Dus een legieme goal dat de scheids hem afkeurd snap ik ook nog wel, het immers zeer snel naar wat ik niet begrijp is dat de scheids niet mooite heeft genomen op zijn minst terug te kijken daar is de VAR nu voor
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:51
    Bijlow timede verkeerd, was alweer aan het dalen.
    Maakte dat gelukkig bij penalties goed, maar zat hier fout. Heeft hij zelf ook toegegeven in vertrouwd gezelschap.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:37
    Sinds wanneer ben jij vertrouwenspersoon van jonge talenten, Willem? :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:24
    hahahhh meespringen?? hij springt tegen hem aan op de doellijn, zet je PSV bril is af.
    Vind ik leuk
    Senn +6224
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    Is het dan een elleboog?
    Vind ik leuk
    Thobar +3766
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:19
    Kan Bijlow wel gevat met zijn elleboog staan zwaaien maar hij zag er natuurlijk wel slap en zwak uit. Slechte timing, komt nauwelijks vd grond en pakt de bal niet op z'n hoogste punt. Voor hetzelfde geld fluit de scheids niet omdat De Jong hem niet raakt maar er eerder bij is (geen duel). Voordat je je afhankelijk maakt van scheids tik je hem maar beter over met één hand als je niet kan vangen.
    Vind ik leuk
    Peter12345 +112
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:05
    De vraag is dan weer wie er tegen wie aan springt. Bijlow ziet De Jong voor zich en springt er ook tegen aan. Dan kun je wel zeggen dat een keeper beschermt moet worden, maar een keeper mag juist zijn handen gebruiken en heeft daarbij dus al een voordeel te pakken.

    Kijk ook naar de foto. De Jong springt veel hoger dan Bijlow, dan ben je als keeper toch gewoon te laat/te zwak?

    Blijft een lastig besluit. Zelf vond ik dat er niks aan de hand was en dat Bijlow te zwak in komt. Als Bijlow de bal echt goed vast heeft gaat hij er niet via de schouder van De Jong in.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2910
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:53
    Plaats even een kopie van die spelregel, want die heb ik nog nooit gezien/gelezen. Je lult maar wat of ben jij een van de Makkelie’s in deze wereld.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:23
    https://www.knvb.nl/downloads/bestand/4841/spelregels-veldvoetbal-versie-1-juli-2017 Op pagina 52.

    Ik heb ooit scheidsrechtercursus gedaan en ik ben de tekst duel aangaan met de keeper nooit vergeten. In deze hele discussie is de drux dat Bijlow de bal vast had, zie blz 52 dan mag je niet meer duelleren met de keeper.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2910
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:04
    Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar zoals ik het zag heeft Bijlow de bal nooit vast gehad en heeft hij hem alleen gepareerd, omdat hij loopt te grabbelen.
    Maar ja kunnen er lang over doorgaan, scheidsrechter heeft gefloten en vrije trap toegekend en Feyenoord heeft uiteindelijk de JC schaal gepakt.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:44
    Man man man...zelfs met herhalingen tot je beschikking ben je stekeblind. Arme hond met zo'n baasje.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    Waar was jij toen die jongen geslagen werd, mede internet held.
    Vind ik leuk
    GOAL! +239
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:39
    Mooie reactie en ook nog eens 3 likes
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:49
    Was aan andere kant van stadion. Maar daar kom jij nooit.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:51
    Wat aan jouw kant van het stadion ? Nee gelukkig niet. Trein uit uitvak in , uitvak uit trein in. Meer hoef ik ook niet te zien van jullie stadion.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    Maar ik zal
    Volgende keer even he uitvak uitklimmen, en naar beneden gaan en zeggen foei jongens.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Je hebt wel een punt. De oude garde van SCF had die snotapen op het vak al de tievus geslagen. FRIII en dat soort jonkies worden blijkbaar niet meer gecorrigeerd, jammer. Ik sta er nu ver vanaf dus dit is wat ik denk.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:09
    Als je uberhaupt al denkt dat het hooligans waren snap je er al weinig van.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:14
    Nee, maar het waren wel jongens van de oude harde kern die dit soort gassies corrigeerden. Daarom noem ik die fakkelgooiers ook snotapen. Ik kom al ruim 40 jaar bij Feyenoord, ik weet niet veel maar wel wat.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:15
    Nouja op het moment dat je roept dat FIIIR niet gecorrigeerd worden, en dus insinueerd dat hun betrokken waren erbij zit je er al naast.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:25
    Waarom hebben ze niet ingegrepen dan? Voor de goede orde: ik heb geen contacten of bekenden in die groep. Als jij zegt dat het losse gasten zijn geweest, dat kan. Duidelijk is dat het een enorme domme actie is geweest. Dik stadionverbod waard.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    vanuit het uitvak zag het er iig prachtig uit.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Ik ben voor fakkels. We speelden in begin 90 er jaren thuis tegen de Spurs en toen stond de Noordring helemaal in vlammen. Schitterend gezicht. Je moet die dingen alleen niet op iemands zn grasveld gooien. Over kunstgras twijfel ik nog...
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:50
    Nee het waren advocaten en chirurgen bin de handje Google hooliguns ff
    Vind ik leuk
    Stranger +4387
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:24
    Klopt wel allemaal maar persoonlijk vind ik dat de Jong niet echt veel doet. Bijlow had ook wat steviger in kunnen komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:55
    Klopt, netjes van een mede-Feyenoorder om de fout van Bijlow te erkennen. Klasse Blijdorp. Gelukkig niet goed beoordeeld door Gozubuyuk.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:44
    Terecht afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2021
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:39
    Echt he, wat een naar jankend mannetje, krijg direct flashbacks van het doellijntechnologie incident van vorig jaar, werd hij ook uitgelachen door De Wolf.
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:52
    De Wolff die ff wedstrijdje kickbokste tegen Theu la ling die bedoelde je die na 1 klap lag te huilen die toch???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2021
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:04
    Ja, die gozer die ook een naam goed kan schrijven en een degelijke spelling heeft. Die ja!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:02
    ff betekent gewoon effe = even en Ling wordt op verschillende manieren voluit geschreven: Tscheu La en Tschen La. De Wolf was toen van niveau Derksen, goedkoop scoren over rug van collega.
    Vind ik leuk
    Castromann +5746
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Laat het jochie toch ff blij en stoer zijn .....tijdens het duel was het een sissy eerste klas.
    S6 feyenoord als dit mannetje je 1e keeper wordt.....😂
    Vind ik leuk
    feye88 +2053
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:59
    Bedankt. Over een tijdje wordt hij ook eerste keeper van je nationale elftal. Kusjes!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:12
    Het talent heeft hij zeker om de toekomstige keeper te worden van het NED elftal
    Maar hij moet niet zo bijdehand gaan doen, hij is nog jong en zal de jeugdigheid wel zijn maar zo begint hij op cillissen te lijken ook zo arrogantie
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:13]
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:21
    En ja hoor, die achterbakse Bijlow doet normaal vind je?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:35
    Hzo weer?
    Vind ik leuk
    GOAL! +239
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:42
    Mooie reactie weer, heb je het stukje wel gelezen? Je bent zelf gewoon een likegeile jankerd bud ventje
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:43
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 08:23]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:52
    Net antwoord van de Jong, infantiel en respectloos van Bijlow. Daarom Vermeer bij ons op doel.
    Vind ik leuk
    SanKev +373
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:50
    "lukie huilebalk" geeft gewoon antwoord op een vraag en doet dat op een normale manier. Kweenie wat jij voor een trieste interpretatie hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:06
    SanKev.
    1. Het is Luuk de Jong.
    2. Hij wil er geen woorden aan vuil maken, netjes toch.
    3. We hebben toch gewonnen, dus
    Vind ik leuk
    Adjab +619
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:47
    Dat wordt wat dit seizoen de Jong en van Bommel dat wordt smullen.
    Vind ik leuk
    Smash +2933
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:48
    Alles voor de likes hè But Spencer! Klasse hoor maat.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2100
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:30
    Blijkbaar vindt iedereen Luuk een zuurpiet. Ik heb gewoon opgeschreven wat ik dacht. Het 1e wat ik nu denk bij jouw reactie.. die kan niet meer helder denken sinds hij onder een PSV-dekbed ligt.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2910
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:56
    Hij huilt helemaal niets. Hij reageert zeer correct, menig supporter kan hier iets van leren.
    De Jong zegt niets verkeerds en geeft aan dat hij er niet van houd om iets achter iemand zijn rug om te doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Bijlow heeft ze achter de ellebogen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Waar niet, bij Luuk.
    Vind ik leuk
    John040 +1924
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:20
    Ja bijles is de grootste zieligste die sinds tijden bij Feyenoord rond loopt. Wat een klein kindje is dat. Zou hij nu ook op intensief care geholpen worden van die overtreding? Wat een babytje.
    Vind ik leuk
    Yuri +3725
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Luuk de Jankbal
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:37
    Luuk de beste kopper.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:47
    Behalve tegen Atletico ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +26142
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Tegen Atletico in Eindhoven CL ook ten onrechte een goal afgekeurd
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Zal best.
    Vind ik leuk
    Hvdp +620
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:19
    Heerlijke discussie !
    Ik heb net nog even de var gebeld
    Ondanks dat ze erg ontroerd zijn door de tranen van Luuk en Bommel blijven ZE ER bij
    NO GOAL!!
    DE ENIGE UITWEG VOOR PSV IS HET EUROPESE
    HOOGGERSCHTSHOF VOOR DE RECHTEN VAN DE MEns (en PSV)
    Hopelijk doen zij binnen twee jaar nog een uitspraak
    Let wel een bindende uitspraak!!
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:28
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:08
    Gooi die caps lock eruit. Schreeuwen om aandacht, tandjes worden gewisseld, hvdp o nee.
    Vind ik leuk
    Hvdp +620
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:30
    Omdat je duidelijk laat blijken dat je zicht te wensen overlaat gebruikte ik capslock
    Niet om aandacht te vragen ,heb ik niet nodig Haha
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1264
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:47
    Yuri de originele
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    Bijlow de achterbakse.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3694
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:49
    Tegen elke andere speler in de ED had ik het met je eens geweest. Maar aangezjen het nu gaat over Luuk de Jong ben je een echte huilbaby.
    Ik heb nig nooit een soeler zovaak rond zuen lopen met een blauw oog als Luuk de Jong. Zou dat toeval zijn denk je?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:44
    Volgens mij ben jij de jankbal hier..
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Luuk de Jong moet niet zo lopen janken!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4701
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Net als jouw club gisteren...
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:29
    Bijlow moet niet zo achterbaks doen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3694
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:50
    Da’s nou al de zoveelste keer dat je hetzelfde post. We hebben het allemaal al gelezen hoor. Nou snel je Luuk de Jong pyama aan en lekker slapen.
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:04
    De meesten hier zijn traag van begrip dus ik moet wel herhalen knul.
    En dat over die pyama, heb je niets originelers?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:46
    Waar jankt ie dan? Bijlow is de jankert hier, en jij. Begint het vertrouwen al af te brokkelen na gisteren??
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:11
    Doet hij niet, geeft net antwoord. Maar je scoort er meteen >20 likes mee wzadgmcvn. Dus er zijn er meer van jouw niveau. Schoolboeken kaften nu..
    Vind ik leuk
    YC93 +168
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Luuk de Jong, de meest zure speler van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Bijlow, de meest achterbakse keeper van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    YC93 +168
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Je naam spreekt boekdelen ;)
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:53
    Vind je?
    Prima toch als je achterbakse eikels gaaf vindt.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13126
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:37
    De actie voordat je sprong maakte je al een overtreding.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:37
    Luuk de Jong moet niet achteraf blijven mekkeren. Ook tijdens een wedstrijd gaat hij vaak verontwaardigd naar de scheids toe. Het wordt zijn handelsmerk. Laat Luuk zien dat hij een echte prof is. Het gaat vervelen en het gaat tegen zich keren.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:42
    Vallen en vaak vragen voor een gele kaart voor de tegenstander.... hypocriete gast is het....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    Met zijn handen en armen aan de scheids vragend van ......en die schuine open mond.....bah
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Dat doet Luuk al te vaak.... en maar blijven mekkeren... het is net een jankende geit.....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Luuk mek mek
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    Dit dus. Wees gewoon eens relaxed Luuk, ouwe frusti. Die Zoet kreeg er ook al een handje van.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Hahaha dat was een hilarische opmerking zaterdag.... klagen dat Feyenoord niet kwam om te voetballen.... op die manier werd PSV vorig seizoen kampioen.... en toen zeiden ze maakt niet hoe je wint als je maar wint....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:57
    ook een hilarische opmerking van jou Jens
    vorig jaar waren het namelijk de Ajax supporters die daarover liepen te klagen en te janken
    nog steeds eigenlijk ....
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20609
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    Nou ik niet in ieder geval..... ik zeg altijd winnen is winnen.... maar het gaat hier om speler(s) van PSV die gepikeerd zijn dat Feyenoord niet kwam om te voetballen..... maar wel blij zijn geweest dat ze op die manier afgelopen seizoen kampioen zijn geworden.... dan ben je gewoon hypocriet.....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:03
    ok dan heb ik je verkeerd begrepen
    sorrie
    het gaat toch om de 3 punten en de prijzen
    mooi voetbal is leuk , maar als dat een aantal jaar niks oplevert , gaat de lol er wel vanaf
    en mijn spelers moeten inderdaad ophouden met zeuren , en gewoon gaan voetballen
    het lag niet aan Bijlow of de scheids dat we niet gewonnen hebben
    het lag aan het matige spel van mijn club
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:06
    Jens maak je je niet druk om Millwaukee, belangrijker is is dat Feijenoord IN Eindhoven de Johan Cruijfschaal van PSV gewonnen heeft. Wat is die Bijlow veel belovend toch.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Dat zei nota bene Van Bommel nog een week of drie geleden in de VI.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:04
    Hypocriet is het juiste woord.
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Je vergist je in de ajacietjes.
    Vind ik leuk
    Guust +5307
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:26
    Gefrustreerd mannetje ben jij, op het prikkie getrapt zodra er iets gezegd word over PSV, en dan weer over Ajacieden beginnen. Mooi joh.
    Vind ik leuk
    Bullshit +535
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    Welkom bij de club.
    Vind ik leuk
    Mr bien +437
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
    Dat was heel low van Bijlow
    Vind ik leuk
    Ehv-er +592
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
    Achterbakse actie van Bijlow.. snapt het woord respect niet..
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5173
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:40
    Hahahaha, dat je kunt gaan janken om zoiets nietszeggends
    Vind ik leuk
    Richard020 +12914
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Calimero de Jong!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:48
    Goeie reactie zeg! 🤮
    Vind ik leuk
    groninger +1137
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:23
    Kun je van jou reacties niet zeggen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    Hij doet het anders wel in beeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:17
    Is achterbaks, respectloos. De Jong wil er verder geen woorden aan vuil maken. Bijlow zit op VP en heft likes aan trollen. Dat deden jij en ik niet Wim, wij stroopten onze mouwen op, geen woorden maar daden. Groet, Willem
    PS:
    1. Bijlow komt er wel.
    2. Ik heb dus wel respect voor de Jong, ga niet mee in bashen door “supporters” met een IQ van een aardbei en geen omvangsvormen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:27
    Als er een foto gemaakt word, zie je ook wel eens mensen, 2 vingers achter iemands zijn hoofd houden.

    Zo zie ik dat. De Jong krijgt het uiteindelijk toch te zien. Net als die 2 vingers. Alleen ff wat later. Haha.

    Tja ... alles wordt zo moeilijk gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 06:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:07
    Prima dat jij onze spelers blind verdedigd. Zoals het mij betaamt, als de kromme, leg ik de lat hoger voor onze jongens. Maar ik val je niet aan dat jij het anders ziet. Zo doen koppel dat, positief onvoorwaardelijk ondersteunen (Wim) en anderzijds kritisch de juiste instelling bijbrengen ( Willem ).
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    Een gehandicapte jongen slaan is achterbaks en ook nog is heel erg stoer. Ik kan me nog een wedstrijd herinneren dat er tussen Feyenoord psv werd gespeeld, waarbij 150 Feyenoorders (ong) op de lange zijde naar beneden sprongen om een doelpunt van Feyenoord te vieren. (Ik zat in het uitvak) toen gingen de zogenaamde grote jongens ook geen verhaal halen. Maar hier op het internet achter hun telefoontje gaan hun gedachtes los. Ga spelen klein kindje ;)
    Vind ik leuk
    Ehv-er +592
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    Vergelijk van ... laat maar
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    En dan vind jij BIJLOW achterbaks? Luuk de jong kan ze energie wat beter verspillen in het maken van goals of er op gaan trainen. Het is gewoon een verwend jochie die slecht tegen zn verliest kan, en ook nog is heel arrogant is en daar vervolgens wat over zegt omdat hij de herhaling heeft gezien. Oh arme luukie toch ahhhhh
    Vind ik leuk
    Ehv-er +592
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Hoezo arrogant !! Winnaarsmentaliteit is iets andere.. eerlijke mening geeft ie.. doelpunt afgekeurd om niets en dan mag je als sportman niet gefrustreerd zijn!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Kijk aub even terug. En had Luuk al terug gefloten moeten worden. Hij doet dat soort dingen zoals bijv trekken aan het shirtje omdat het sowieso al een slechte spits is. Hij kan alleen mee in een team die alleen aan hem denkt (aanvoer) en dat lukt dan niet met spelers zoals Bergwijn of lozano. Maar goed een gefrustreerde PSV’er kan dat natuurlijk niet zien wanneer ze nog een wedstrijdje moeten verwerken. Sterkte
    Vind ik leuk
    Ehv-er +592
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:03
    Wel of niet terecht het was discutabel
    Vind ik leuk
    Hvdp +620
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:34
    Dit gaat de nwe trend worden PSV zeiken over iedere beslissing van de var
    Vind ik leuk
    Tweey +1932
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:34
    Wat een keeper. De Jong komt met zijn hoord hoger dan die Bijlow met zijn handen. Kansloos figuur.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:35
    Kom je uit groesland?
    Vind ik leuk
    Guust +5307
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:33
    Weet je wat kansloos is, reacties als die van jouw, geweldig mens die het helemaal gemaakt heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:48
    Goeie reactie van jou!🤮
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:22
    Respect voorop, altijd.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
    En ik vond het schitterend. Vooral door dat onterechte gejank van Luuk op alles en iedereen (scheidsrechters bijv).
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:49
    Blijdorp....zegt al genoeg...pel nog een banaantje!
    Vind ik leuk
    13 +10575
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:16
    Wist je dat niet alleen Feijenoord een wijk is in Rotterdam, maar Blijdorp ook? Waarschijnlijk niet dus 🤭
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:26
    Gaat het niet om jonguh, het artikel gaat over de belachelijke aantijging van bijlow, niet over wat jij vindt van een speler van de enige concurrent van ajax.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:04
    1. Dame. 2. Ik zeg niets over welke speler dan ook.
    Vind ik leuk
    Sytz +2975
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:26
    Wist niet dat Blijdorp alleen een dierentuin was.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:41
    Ach ja de jong altijd met zijn praatjes en maniertjes.
    Als het niet gaat zoals meneer wil, gaat hij vervelend doen.
    Wat een doodvermoeiende gast is dat toch.
    Laat hij vooral naar zichzelf blijven kijken.
    Gevoel voor humor heeft hij ook al niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Amen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:42
    Slechte verliezer hoor.....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:42
    Hij vergat voor het doelpunt dat hij verdediger naar de grond trok en een keeper hinderen in de 5 m in het doelgebied is ten alle tijden een vrije trap , ook als het doelpunt was goedgekeurd had de videoscheids hem afgekeurd !
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:43
    Luuk moet is meer scoren van plaats praten.
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    En jij leren een moet eens zin maken te.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    Kan je het niet lezen,of ben je met de boot gekomen?
    Vind ik leuk
    Romo +487
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:43
    Het is ook niet netjes als je 10x per wedstrijd naar de grond gaat, als je niet eens geraakt word.
    Gefrustreerde drama queen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Dat dus! Hier over janken maar elke wedstrijd iemand een kaart of een penalty proberen aan te naaien is dan wel netjes.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:44
    Man man man, Luuk. Ben je daar 27 voor geworden? Het was een reactie met een knipoog, ouwe zeikerd. En dan moet je met dit soort gasten de oorlog winnen...
    Vind ik leuk
    Bassie666 +358
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:44
    Wát een ongelooflijke jankkut is die gozer toch ook, man man
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    😂😂
    Vind ik leuk
    Forza u +1474
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Ach de jong moet niet zeuren, slechte verliezer.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    De Jong gaat dit jaar veel pingels meekrijgen met de VAR.
    Wordt bij elke vrijtrap of corner vastgehouden.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Daar geeft een VAR geen pingel voor, hebben we op het WK gezien.

    Zorg eens dat je een duel wint, ipv zielig gaan doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    We zullen het gaan zien. De Jong wordt gewoon vaak vastgehouden. Dat kun je niet ontkennen. Soms maakt hij daar slim gebruik van. Maar ze hebben niet voor niets spelregels gemaakt of wel dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:32
    Op het WK mocht alles bijna. Zelfs vrijworstelen.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5997
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:39
    Luik gaat veel goals afgekeurd zien worden omdat ie eerst een overtreding moet begaan om in scoring positie te komen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:47
    Wat een vreselijke zeurpiet al 2 jaar
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13126
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    Zeker nu hij de aanvoerdersband draagt is hij nog instabieler in de 16 meter.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    Luuk wees eens niet zo'n pussy man.
    Vind ik leuk
    satesaus +502
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    JANKERD
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8458
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Leuk toch voor dat menneke, ook al zat hij er langs !
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Een vreselijke zeurpiet al 2 jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Ga je dit nu elke 2 minuten herhalen?
    Vind ik leuk
    Horas +519
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Kan die De Jong nou eens volwassen worden en niet zo lopen nuilen? Bij dat doelpunt dankzij doellijntechnologie liep hij ook al zo te janken. PSV gun ik echt een mooi Europees avontuur, maar die De Jong heeft echt het incasseringsvermogen van een uitgedroogde grasmat.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:06
    Hahaha, die laatste zin. Als ik 10 likes kon geven had ik dat gedaan! Hopelijk leest luukie boy mee
    Vind ik leuk
    Horas +519
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:12
    Na zo'n lange periode van droogte leek me "natte krant" niet zo geloofwaardig.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1181
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Die Luuk, wel lef dat hij het heeft over een vorm van naaierij. Terwijl het 1 van de grootste kwallen van de eredivisie is. Dat scheidsrechters nog steeds in dat 10x per wedstrijd naar zijn hoofd grijpen trappen. Doen alsof ie een doodschop krijgt, kreeg die die maar is. Of dat het inkomen met ellebogen niet gewoon consequent gestraft wordt bij hem is ook een raadsel. Huilebalkie bah bah
    Vind ik leuk
    R94 +1497
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Kom laten we een artikel online gooien waarbij iedereen hun gal weer kan spuwen. Plaats dan niks, onzin.
    Vind ik leuk
    Horas +519
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:13
    Mag het jankgedrag van De Jong niet geëtaleerd worden?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1207
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Het is en blijft wel een enorme jankert hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:54
    moet hij zeggen hij probeert iedereen een gele kaart aan te smeren en maar vallen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Volgende keer gewoon met de knie vooruit t duel aangaan, doen ze t niet meer bij je!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +713
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Echt een aanvoerder van een warme club.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Wat een slechte verliezer
    Vind ik leuk
    Spekholz +172
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:58
    Ben benieuwd als Bijlow een paar cruciale blunders maakt, of de fans nog steeds zo goed voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:08
    Wij wel! Want wij blijven de club en spelers wel steunen. Maar dat zit in onze mentaliteit!!!


    Leer een les
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:40
    Als ik zie hoe vaak jij negatief reageert op de Jong in een topic kan je niet anders concluderen dat je een beetje gefrustreerd bent. En dat blijven steunen van je club en spelers valt ook wel mee. Kan me een uitslag herinneren in Eindhoven dat het hele vak al leeg was een kwartier voor het einde.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:32
    En tegen vvv weer een uit verkochte kuip. In Eindhoven fluiten ze al voor dat de wedstrijd is begonnen. En ik maar denken dat het verwende jochies waren. Maar toen ze kleine jochies begonnen te slaan wist ik het zeker : het zijn mietjes
    Vind ik leuk
    CPP +658
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    “ Ik spring niet ECHT tegen hem aan, want ik ging voor de bal”. In doelgebied is keeper beschermd. Mag hem helemaal niet aanraken en zelfs niet hinderen, al is het maar licht en al ga je voor de bal. Hij raakt hem aan, bovendien voorkomt hij dat Bijlow kan springen en bovendien maakt hij hands. Duidelijk overtreding dus en geen doelpunt. Snap echt niet dat er zoveel op nee stemmen.#zozijnderegelsofjehetermeeeensbentofniet.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +179
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Tja, was een slechte wedstrijd, waar geen van beide ploegjes beter was en waar Feyenoord de loterij won. Bijloke maakte het verschil, maar Feyenoord gaat het niet redden dit jaar, niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Dit is de persoon die vorige nog zei”hoe betrouwbaar is dit systeem” na de eigen goal van zoet. Totaal niet serieus te nemen deze jongen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:08
    Hallo
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3424
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:11
    Hoi.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Mot je
    Vind ik leuk
    Retweet +280
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Ach. Hij pakt ook een keer een prijsje. Laat m lekker lachen. Over 34 wedstrijden kan ie misschien nog steeds lachen... misschien ook niet.

    Heeft wel veel potentie. Benieuwd hoe ver hij t brengt.
    Vind ik leuk
    De fries +127
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Gewoon een doelpunt ; die keeper staat angstig in de goal af te wachten! Gebruikt zijn wapens (armen) niet goed. Keeper moet veel meer de bal “aanvallen” ! Denk niet dat dit de eerste keeper is, dit zien de trainers ook !
    Vind ik leuk
    CanYouFeel +156
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Luuk laat ze toch, het is de enige prijs die Feyenoord zal pakken dit seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:17
    Hoe orgineel, echt dat de knvb jouw nog niet gebeld heeft voor je inzichten. Echt zo vernieuwend.
    Vind ik leuk
    De fries +127
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:19
    Is dus vooral een goede keeper zonder weerstand ( penalty’s)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Het 'voorval' roept beelden op van de confrontatie tussen zowel Jan Vennegoor als Hesselink en Bogdan Lobont tijdens een ontmoeting tussen PSV en Ajax in een jaar dat het gros van de respondenten in dit topic nog niet geboren was. Anders is de cognitieve deficiëntie niet te verklaren.

    2003.
    Vind ik leuk
    Stranger +4387
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Maak je niet druk , volgend keer gebeurt het tegen je en dan is het verhaal weer anders.
    Lul gewoon over voetbal desnoods wat je van de goal/ overtreding vond . Geef je mening en argumenten en ben lief voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Bert +254
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    Ongelooflijke jankers daar bij club.snap ook niet dat ze zeggen Ajax klaagt altijd,maar ik hoor ze al jaren niet meer klagen
    Er is maar een club die altijd wat te klagen hebben juist ja PSV overigens ik ben voor Roda jc als jullie iets anders dachten
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1365
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:33
    Die de Jong duwt bij elke kopbal Die de Jong trek aan je shirt Die de Jong is een hele slecht verliezer.
    Vind ik leuk
    wimpert +130
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:38
    Een artikel over de Jong en Bijlow en dan zijn er die Bijlow achterbaks noemen!?!?!? Wakker worden dames, als er een arrogant achterbaks en een engbek is is het die de Jong wel. ALtijd die klaagzang over de scheids de oneerlijkheid tegenover hem en het kaartennaaien als de kans er is, dat is de Jong ten voeten uit. Krijgt ie van Bijlow een keer een koekje van eigen deeg gaat meneer weer de jankert uithangen omdat hij de oudere super prof is die natuurlijk respect verdiend..... bah laat me niet lachen en rot uit de schaduw van v Persie de Jong, daar mag je namelijk niet in staan!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1437
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Het seizoen is nog niet begonnen of janktiet de jong is alweer aan het zeuren
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:50
    Gaat goed met de var.... makkelie gaat rustig verder met het benadelen van psv.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:30
    Waar je vroeger alles meekreeg en kaarten kon aan naaien door massaal te gaan janken, gaat dat niet nu meer.

    Sterkte!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:10
    Meekrijgen ? Jij bent echt niet goed. Afgelopen seizoenen zwaar benadeeld. Kijk de uitswedstrijd tegen heerenveem nog maar is in zn geheel tetug. Had gehoopt dat de var nu eerlijkheid zou brengen. Maar de 1e beste wedstrijd gaat het al mis. Als makkelie nootjes heeft groter als een dopert corrigeert ie de scheidsrechter gewoon. Maar deze man is helaas bang voor de feyenoord "gekkies" die bij hem dezelfde avond nog verhaal komen halen in zn tuin.
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:00
    Wat een zielige lul ben je ook!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:02
    Gewoon duidelijke overtreding ,wordt vaak genoeg niet tegen De Jong gefloten, dus klep houden.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:27
    Nu met de VAR gaat Lucia het moeilijk krijgen..
    Vind ik leuk
    poklane +4545
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:16
    Bij PSV zijn het wel een stelletje huilebalken zeg, niet normaal.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +236
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:22
    Bommel en de Jong zijn huilebalken
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +296
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:18
    Huilie huilie....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:22
    Breaking
    Neymar bij Philips stadion gesignaleerd voor cursus écht huilen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:22
    nou heeft ie weer praatjes hoor, lekker stil zijn zoals in die anderhalf jaar dat je droog stond, jankerd!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:36
    De wedstrijd is al weer bijna een week geleden en we hebben het er nog steeds over? Dezelfde discussie, dezelfde mensen die het terecht vinden en dezelfde die het onterecht vinden. Fijn dat de vakanties er bijna op zitten, kunnen we het weer over de competitie hebben in plaats van gezeur over een beslissing van een scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +149
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:13
    Keeper Belemmeren in het keepersgebied dus een overtreding. Al vond ik wel dat bijlow sterker in dat duel moest gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:59
    Lucia de Jong weer eens aan het janken.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +123
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:15
    Tuurlijk was het een overtreding in 5 meter gebied!
    Vind ik leuk
    14forever +8401
    donderdag 9 augustus 2018 om 03:32
    De wedsteijd niet gezien, dus was een ovetreding van beide.. Hadden gewoon 2 penalties moeten zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 04:40
    De Jong maakt gewoon hands, dus terecht afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +620
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:15
    Jankerd!!
    Vind ik leuk
    ritje +93
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:29
    hallo, De Jong moet geen! commentaar leveren! Hij die gezegend is met de ziekte Vallerites! maar dit jaar met de VAR komt hij er niet meer mee weg ! gelukkig, het werd tijd dat ze die lange dweil nu in de smiezen hebben! (leve de VAR!) mvg ritje
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:37
    Het gaat toch ook niet om de overtreding het was gewoon hands ,niet meer niet minder.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:24
    Lucia houd niet van dat schijnheilige gedrag..

    Bwahahahahaha

    De gluiperd.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:28
    Boehoehoe...papa Mark! Justin pest mij!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:51
    Huilebalk de Jong. Loopt na elk duel te zagen bij de scheids.
    Vind ik leuk
    La Luz +390
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:58
    Is gewoon een reactie van een jonge jongen die net een (voor zijn doen) top wedstrijd heeft gekeept. Next......
    Vind ik leuk
    Founder +235
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:14
    100% doelpunt. Het is geen dammen!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1329
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:46
    Bijlow heeft prima gekeept en heeft dit niet nodig. Jammer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:37
    Waar kan ik dat filmpje zien?
    Vind ik leuk
    klick +735
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:32
    De jong jankt elke wedstrijd wat een vieze speler
    Vind ik leuk
    Frevol54 +20
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:56
    Met de komst van de VAR dacht ik van dat verongelijkte zeikhoofd verlost te zijn, geven ze hem hier weer een podium.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1117
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:07
    mensen die het geen overtreding vinden raad ik aan om het gewoon effe heel goed terug te kijken, als je goed kijkt zie je dat Bijlow hem klem vast heeft en Luuk tegen Bijlow opbotst waardoor hij de bal niet vast kan houden... en met de elleboog... dus gewoon terecht afgekeurd...

    daarbuiten, Luuk moet zich niet aanstellen hierover want hij loopt zelf na elke verloren wedstrijd te janken voor de camera over hoe oneerlijk alles wel niet is en de hele wereld is tegen hem etc. maar staat iemand van de tegenstander erbij die het op een grappige manier aanpakt is de wereld ook weer te klein want kom niet aan de God Luuk
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    was een zuiver doelpunt als dit in de kuip gebeurt in het voordeel van feynoord dan is er geen een nederlandse scheids regter die hem af durft te keuren ik vond 2 jaar geleden dat doelpunt tegen psv in de kuip een vreemde beslissing maar toen moest feynoord koste wat kost kampioen worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    Ik ben Feyenoorder, maar ik vind dit geen aanval op de keeper. De Jong komt gewoon hoger dan Bijlow. Fout van de keeper. Het is inderdaad zoals de jong zegt een mening die de doorslag geeft. Het kan dus beide kanten op!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong niet blij met Bijlow: 'Achter iemands rug, dat hoeft van mij niet'