De Jong niet blij met Bijlow: 'Achter iemands rug, dat hoeft van mij niet'

    De Jong niet blij met Bijlow: 'Achter iemands rug, dat hoeft van mij niet'

    woensdag 8 augustus 2018 om 22:29

    Luuk de Jong is niet blij met Justin Bijlow. Na de strijd om de Johan Cruijff Schaal ging de Feyenoord-doelman viral met een elleboogbeweging achter de PSV-spits.

    In de tweede helft van PSV - Feyenoord werd een doelpunt van De Jong afgekeurd, omdat hij een overtreding maakte op Bijlow. Na de wedstrijd betoogde de PSV'er dat hij het een geldig doelpunt vond, maar daar dacht de meeluisterende Feyenoorder anders over. Op de achtergrond maakte Bijlow een elleboogbeweging.

    "Ja, dat heb ik gezien", reageert De Jong bij PSV TV. Hij wil er niet te veel woorden aan vuil maken. "Ik kan het wel groter maken dat het is... Ik zag dat mensen het hilarisch vonden. Maar achter iemands rug om dat soort dingen doen, dat hoeft van mij niet."

    De Jong stelt dat er 'niet heel veel' aan de hand was bij het incident. "Het blijft natuurlijk lastig", erkent de spits. "Het gaat zo snel... Ik spring niet echt tegen hem aan, want ik ga voor de bal. Dan gaat 'ie via mijn schouder erin en juich je gewoon. Helaas floot de scheidsrechter af."

    Poll

    Vond jij het een overtreding van De Jong op Bijlow?

    (7227 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bud Spencer +2388
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:33
    En ja hoor. Luukie Huilebalk begint weer....
    Vind ik leuk
    Obl93 +2255
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:39
    Echt he, wat een naar jankend mannetje, krijg direct flashbacks van het doellijntechnologie incident van vorig jaar, werd hij ook uitgelachen door De Wolf.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:52
    De Wolff die ff wedstrijdje kickbokste tegen Theu la ling die bedoelde je die na 1 klap lag te huilen die toch???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2255
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:04
    Ja, die gozer die ook een naam goed kan schrijven en een degelijke spelling heeft. Die ja!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:02
    ff betekent gewoon effe = even en Ling wordt op verschillende manieren voluit geschreven: Tscheu La en Tschen La. De Wolf was toen van niveau Derksen, goedkoop scoren over rug van collega.
    Vind ik leuk
    Castromann +6877
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Laat het jochie toch ff blij en stoer zijn .....tijdens het duel was het een sissy eerste klas.
    S6 feyenoord als dit mannetje je 1e keeper wordt.....😂
    Vind ik leuk
    feye88 +2066
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:59
    Bedankt. Over een tijdje wordt hij ook eerste keeper van je nationale elftal. Kusjes!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1089
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:21
    En ja hoor, die achterbakse Bijlow doet normaal vind je?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:35
    Hzo weer?
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:42
    Mooie reactie weer, heb je het stukje wel gelezen? Je bent zelf gewoon een likegeile jankerd bud ventje
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:43
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 08:23]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:52
    Net antwoord van de Jong, infantiel en respectloos van Bijlow. Daarom Vermeer bij ons op doel.
    Vind ik leuk
    SanKev +742
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:50
    "lukie huilebalk" geeft gewoon antwoord op een vraag en doet dat op een normale manier. Kweenie wat jij voor een trieste interpretatie hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:06
    SanKev.
    1. Het is Luuk de Jong.
    2. Hij wil er geen woorden aan vuil maken, netjes toch.
    3. We hebben toch gewonnen, dus
    Vind ik leuk
    Adjab +802
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:47
    Dat wordt wat dit seizoen de Jong en van Bommel dat wordt smullen.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:48
    Alles voor de likes hè But Spencer! Klasse hoor maat.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2388
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:30
    Blijkbaar vindt iedereen Luuk een zuurpiet. Ik heb gewoon opgeschreven wat ik dacht. Het 1e wat ik nu denk bij jouw reactie.. die kan niet meer helder denken sinds hij onder een PSV-dekbed ligt.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3247
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:56
    Hij huilt helemaal niets. Hij reageert zeer correct, menig supporter kan hier iets van leren.
    De Jong zegt niets verkeerds en geeft aan dat hij er niet van houd om iets achter iemand zijn rug om te doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Bijlow heeft ze achter de ellebogen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Waar niet, bij Luuk.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:20
    Ja bijles is de grootste zieligste die sinds tijden bij Feyenoord rond loopt. Wat een klein kindje is dat. Zou hij nu ook op intensief care geholpen worden van die overtreding? Wat een babytje.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Luuk de Jankbal
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1635
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:47
    Yuri de originele
    Vind ik leuk
    Bullshit +1089
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    Bijlow de achterbakse.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7155
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:49
    Tegen elke andere speler in de ED had ik het met je eens geweest. Maar aangezjen het nu gaat over Luuk de Jong ben je een echte huilbaby.
    Ik heb nig nooit een soeler zovaak rond zuen lopen met een blauw oog als Luuk de Jong. Zou dat toeval zijn denk je?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:44
    Volgens mij ben jij de jankbal hier..
    Vind ik leuk
    YC93 +203
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:34
    Luuk de Jong, de meest zure speler van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1089
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Bijlow, de meest achterbakse keeper van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    YC93 +203
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Je naam spreekt boekdelen ;)
    Vind ik leuk
    Bullshit +1089
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:53
    Vind je?
    Prima toch als je achterbakse eikels gaaf vindt.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:37
    De actie voordat je sprong maakte je al een overtreding.
    Vind ik leuk
    Mr bien +1284
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
    Dat was heel low van Bijlow
    Vind ik leuk
    Ehv-er +897
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
    Achterbakse actie van Bijlow.. snapt het woord respect niet..
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5539
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:40
    Hahahaha, dat je kunt gaan janken om zoiets nietszeggends
    Vind ik leuk
    Richard020 +12511
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Calimero de Jong!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:48
    Goeie reactie zeg! 🤮
    Vind ik leuk
    groninger +1246
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:23
    Kun je van jou reacties niet zeggen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    Hij doet het anders wel in beeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:17
    Is achterbaks, respectloos. De Jong wil er verder geen woorden aan vuil maken. Bijlow zit op VP en heft likes aan trollen. Dat deden jij en ik niet Wim, wij stroopten onze mouwen op, geen woorden maar daden. Groet, Willem
    PS:
    1. Bijlow komt er wel.
    2. Ik heb dus wel respect voor de Jong, ga niet mee in bashen door “supporters” met een IQ van een aardbei en geen omvangsvormen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:27
    Als er een foto gemaakt word, zie je ook wel eens mensen, 2 vingers achter iemands zijn hoofd houden.

    Zo zie ik dat. De Jong krijgt het uiteindelijk toch te zien. Net als die 2 vingers. Alleen ff wat later. Haha.

    Tja ... alles wordt zo moeilijk gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 06:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:07
    Prima dat jij onze spelers blind verdedigd. Zoals het mij betaamt, als de kromme, leg ik de lat hoger voor onze jongens. Maar ik val je niet aan dat jij het anders ziet. Zo doen koppel dat, positief onvoorwaardelijk ondersteunen (Wim) en anderzijds kritisch de juiste instelling bijbrengen ( Willem ).
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    Een gehandicapte jongen slaan is achterbaks en ook nog is heel erg stoer. Ik kan me nog een wedstrijd herinneren dat er tussen Feyenoord psv werd gespeeld, waarbij 150 Feyenoorders (ong) op de lange zijde naar beneden sprongen om een doelpunt van Feyenoord te vieren. (Ik zat in het uitvak) toen gingen de zogenaamde grote jongens ook geen verhaal halen. Maar hier op het internet achter hun telefoontje gaan hun gedachtes los. Ga spelen klein kindje ;)
    Vind ik leuk
    Ehv-er +897
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    Vergelijk van ... laat maar
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    En dan vind jij BIJLOW achterbaks? Luuk de jong kan ze energie wat beter verspillen in het maken van goals of er op gaan trainen. Het is gewoon een verwend jochie die slecht tegen zn verliest kan, en ook nog is heel arrogant is en daar vervolgens wat over zegt omdat hij de herhaling heeft gezien. Oh arme luukie toch ahhhhh
    Vind ik leuk
    Ehv-er +897
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Hoezo arrogant !! Winnaarsmentaliteit is iets andere.. eerlijke mening geeft ie.. doelpunt afgekeurd om niets en dan mag je als sportman niet gefrustreerd zijn!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Kijk aub even terug. En had Luuk al terug gefloten moeten worden. Hij doet dat soort dingen zoals bijv trekken aan het shirtje omdat het sowieso al een slechte spits is. Hij kan alleen mee in een team die alleen aan hem denkt (aanvoer) en dat lukt dan niet met spelers zoals Bergwijn of lozano. Maar goed een gefrustreerde PSV’er kan dat natuurlijk niet zien wanneer ze nog een wedstrijdje moeten verwerken. Sterkte
    Vind ik leuk
    Ehv-er +897
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:03
    Wel of niet terecht het was discutabel
    Vind ik leuk
    Hvdp +965
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:34
    Dit gaat de nwe trend worden PSV zeiken over iedere beslissing van de var
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:34
    Wat een keeper. De Jong komt met zijn hoord hoger dan die Bijlow met zijn handen. Kansloos figuur.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:35
    Kom je uit groesland?
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:33
    Weet je wat kansloos is, reacties als die van jouw, geweldig mens die het helemaal gemaakt heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:48
    Goeie reactie van jou!🤮
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:22
    Respect voorop, altijd.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8664
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
    En ik vond het schitterend. Vooral door dat onterechte gejank van Luuk op alles en iedereen (scheidsrechters bijv).
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:49
    Blijdorp....zegt al genoeg...pel nog een banaantje!
    Vind ik leuk
    13 +13068
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:16
    Wist je dat niet alleen Feijenoord een wijk is in Rotterdam, maar Blijdorp ook? Waarschijnlijk niet dus 🤭
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:26
    Gaat het niet om jonguh, het artikel gaat over de belachelijke aantijging van bijlow, niet over wat jij vindt van een speler van de enige concurrent van ajax.
    Vind ik leuk
    13 +13068
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:04
    1. Dame. 2. Ik zeg niets over welke speler dan ook.
    Vind ik leuk
    Sytz +3298
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:26
    Wist niet dat Blijdorp alleen een dierentuin was.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:41
    Ach ja de jong altijd met zijn praatjes en maniertjes.
    Als het niet gaat zoals meneer wil, gaat hij vervelend doen.
    Wat een doodvermoeiende gast is dat toch.
    Laat hij vooral naar zichzelf blijven kijken.
    Gevoel voor humor heeft hij ook al niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Amen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:42
    Slechte verliezer hoor.....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:42
    Hij vergat voor het doelpunt dat hij verdediger naar de grond trok en een keeper hinderen in de 5 m in het doelgebied is ten alle tijden een vrije trap , ook als het doelpunt was goedgekeurd had de videoscheids hem afgekeurd !
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:43
    Luuk moet is meer scoren van plaats praten.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    En jij leren een moet eens zin maken te.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    Kan je het niet lezen,of ben je met de boot gekomen?
    Vind ik leuk
    Romo +768
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:43
    Het is ook niet netjes als je 10x per wedstrijd naar de grond gaat, als je niet eens geraakt word.
    Gefrustreerde drama queen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Dat dus! Hier over janken maar elke wedstrijd iemand een kaart of een penalty proberen aan te naaien is dan wel netjes.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:44
    Man man man, Luuk. Ben je daar 27 voor geworden? Het was een reactie met een knipoog, ouwe zeikerd. En dan moet je met dit soort gasten de oorlog winnen...
    Vind ik leuk
    Bassie666 +386
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:44
    Wát een ongelooflijke jankkut is die gozer toch ook, man man
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    😂😂
    Vind ik leuk
    Forza u +1469
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:45
    Ach de jong moet niet zeuren, slechte verliezer.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
    De Jong gaat dit jaar veel pingels meekrijgen met de VAR.
    Wordt bij elke vrijtrap of corner vastgehouden.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Daar geeft een VAR geen pingel voor, hebben we op het WK gezien.

    Zorg eens dat je een duel wint, ipv zielig gaan doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    We zullen het gaan zien. De Jong wordt gewoon vaak vastgehouden. Dat kun je niet ontkennen. Soms maakt hij daar slim gebruik van. Maar ze hebben niet voor niets spelregels gemaakt of wel dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:32
    Op het WK mocht alles bijna. Zelfs vrijworstelen.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6096
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:39
    Luik gaat veel goals afgekeurd zien worden omdat ie eerst een overtreding moet begaan om in scoring positie te komen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:47
    Wat een vreselijke zeurpiet al 2 jaar
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    Zeker nu hij de aanvoerdersband draagt is hij nog instabieler in de 16 meter.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    Luuk wees eens niet zo'n pussy man.
    Vind ik leuk
    satesaus +785
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:48
    JANKERD
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9414
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Leuk toch voor dat menneke, ook al zat hij er langs !
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Een vreselijke zeurpiet al 2 jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Ga je dit nu elke 2 minuten herhalen?
    Vind ik leuk
    Horas +580
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Kan die De Jong nou eens volwassen worden en niet zo lopen nuilen? Bij dat doelpunt dankzij doellijntechnologie liep hij ook al zo te janken. PSV gun ik echt een mooi Europees avontuur, maar die De Jong heeft echt het incasseringsvermogen van een uitgedroogde grasmat.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:06
    Hahaha, die laatste zin. Als ik 10 likes kon geven had ik dat gedaan! Hopelijk leest luukie boy mee
    Vind ik leuk
    Horas +580
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:12
    Na zo'n lange periode van droogte leek me "natte krant" niet zo geloofwaardig.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Die Luuk, wel lef dat hij het heeft over een vorm van naaierij. Terwijl het 1 van de grootste kwallen van de eredivisie is. Dat scheidsrechters nog steeds in dat 10x per wedstrijd naar zijn hoofd grijpen trappen. Doen alsof ie een doodschop krijgt, kreeg die die maar is. Of dat het inkomen met ellebogen niet gewoon consequent gestraft wordt bij hem is ook een raadsel. Huilebalkie bah bah
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Kom laten we een artikel online gooien waarbij iedereen hun gal weer kan spuwen. Plaats dan niks, onzin.
    Vind ik leuk
    Horas +580
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:13
    Mag het jankgedrag van De Jong niet geëtaleerd worden?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1898
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Het is en blijft wel een enorme jankert hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:54
    moet hij zeggen hij probeert iedereen een gele kaart aan te smeren en maar vallen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Volgende keer gewoon met de knie vooruit t duel aangaan, doen ze t niet meer bij je!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1132
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Echt een aanvoerder van een warme club.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Wat een slechte verliezer
    Vind ik leuk
    Spekholz +538
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:58
    Ben benieuwd als Bijlow een paar cruciale blunders maakt, of de fans nog steeds zo goed voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:08
    Wij wel! Want wij blijven de club en spelers wel steunen. Maar dat zit in onze mentaliteit!!!


    Leer een les
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:40
    Als ik zie hoe vaak jij negatief reageert op de Jong in een topic kan je niet anders concluderen dat je een beetje gefrustreerd bent. En dat blijven steunen van je club en spelers valt ook wel mee. Kan me een uitslag herinneren in Eindhoven dat het hele vak al leeg was een kwartier voor het einde.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:32
    En tegen vvv weer een uit verkochte kuip. In Eindhoven fluiten ze al voor dat de wedstrijd is begonnen. En ik maar denken dat het verwende jochies waren. Maar toen ze kleine jochies begonnen te slaan wist ik het zeker : het zijn mietjes
    Vind ik leuk
    CPP +732
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    “ Ik spring niet ECHT tegen hem aan, want ik ging voor de bal”. In doelgebied is keeper beschermd. Mag hem helemaal niet aanraken en zelfs niet hinderen, al is het maar licht en al ga je voor de bal. Hij raakt hem aan, bovendien voorkomt hij dat Bijlow kan springen en bovendien maakt hij hands. Duidelijk overtreding dus en geen doelpunt. Snap echt niet dat er zoveel op nee stemmen.#zozijnderegelsofjehetermeeeensbentofniet.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +198
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Tja, was een slechte wedstrijd, waar geen van beide ploegjes beter was en waar Feyenoord de loterij won. Bijloke maakte het verschil, maar Feyenoord gaat het niet redden dit jaar, niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Dit is de persoon die vorige nog zei”hoe betrouwbaar is dit systeem” na de eigen goal van zoet. Totaal niet serieus te nemen deze jongen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +437
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:08
    Hallo
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:11
    Hoi.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Mot je
    Vind ik leuk
    Retweet +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Ach. Hij pakt ook een keer een prijsje. Laat m lekker lachen. Over 34 wedstrijden kan ie misschien nog steeds lachen... misschien ook niet.

    Heeft wel veel potentie. Benieuwd hoe ver hij t brengt.
    Vind ik leuk
    De fries +765
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Gewoon een doelpunt ; die keeper staat angstig in de goal af te wachten! Gebruikt zijn wapens (armen) niet goed. Keeper moet veel meer de bal “aanvallen” ! Denk niet dat dit de eerste keeper is, dit zien de trainers ook !
    Vind ik leuk
    CanYouFeel +156
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Luuk laat ze toch, het is de enige prijs die Feyenoord zal pakken dit seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:17
    Hoe orgineel, echt dat de knvb jouw nog niet gebeld heeft voor je inzichten. Echt zo vernieuwend.
    Vind ik leuk
    De fries +765
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:19
    Is dus vooral een goede keeper zonder weerstand ( penalty’s)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Het 'voorval' roept beelden op van de confrontatie tussen zowel Jan Vennegoor als Hesselink en Bogdan Lobont tijdens een ontmoeting tussen PSV en Ajax in een jaar dat het gros van de respondenten in dit topic nog niet geboren was. Anders is de cognitieve deficiëntie niet te verklaren.

    2003.
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:30
    Maak je niet druk , volgend keer gebeurt het tegen je en dan is het verhaal weer anders.
    Lul gewoon over voetbal desnoods wat je van de goal/ overtreding vond . Geef je mening en argumenten en ben lief voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1539
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:33
    Die de Jong duwt bij elke kopbal Die de Jong trek aan je shirt Die de Jong is een hele slecht verliezer.
    Vind ik leuk
    wimpert +147
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:38
    Een artikel over de Jong en Bijlow en dan zijn er die Bijlow achterbaks noemen!?!?!? Wakker worden dames, als er een arrogant achterbaks en een engbek is is het die de Jong wel. ALtijd die klaagzang over de scheids de oneerlijkheid tegenover hem en het kaartennaaien als de kans er is, dat is de Jong ten voeten uit. Krijgt ie van Bijlow een keer een koekje van eigen deeg gaat meneer weer de jankert uithangen omdat hij de oudere super prof is die natuurlijk respect verdiend..... bah laat me niet lachen en rot uit de schaduw van v Persie de Jong, daar mag je namelijk niet in staan!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1868
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Het seizoen is nog niet begonnen of janktiet de jong is alweer aan het zeuren
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1546
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:50
    Gaat goed met de var.... makkelie gaat rustig verder met het benadelen van psv.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:30
    Waar je vroeger alles meekreeg en kaarten kon aan naaien door massaal te gaan janken, gaat dat niet nu meer.

    Sterkte!
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1546
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:10
    Meekrijgen ? Jij bent echt niet goed. Afgelopen seizoenen zwaar benadeeld. Kijk de uitswedstrijd tegen heerenveem nog maar is in zn geheel tetug. Had gehoopt dat de var nu eerlijkheid zou brengen. Maar de 1e beste wedstrijd gaat het al mis. Als makkelie nootjes heeft groter als een dopert corrigeert ie de scheidsrechter gewoon. Maar deze man is helaas bang voor de feyenoord "gekkies" die bij hem dezelfde avond nog verhaal komen halen in zn tuin.
    Vind ik leuk
    rinirat +2442
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:00
    Wat een zielige lul ben je ook!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:02
    Gewoon duidelijke overtreding ,wordt vaak genoeg niet tegen De Jong gefloten, dus klep houden.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:27
    Nu met de VAR gaat Lucia het moeilijk krijgen..
    Vind ik leuk
    poklane +4843
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:16
    Bij PSV zijn het wel een stelletje huilebalken zeg, niet normaal.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2128
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:22
    Bommel en de Jong zijn huilebalken
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +313
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:18
    Huilie huilie....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:22
    Breaking
    Neymar bij Philips stadion gesignaleerd voor cursus écht huilen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:22
    nou heeft ie weer praatjes hoor, lekker stil zijn zoals in die anderhalf jaar dat je droog stond, jankerd!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:36
    De wedstrijd is al weer bijna een week geleden en we hebben het er nog steeds over? Dezelfde discussie, dezelfde mensen die het terecht vinden en dezelfde die het onterecht vinden. Fijn dat de vakanties er bijna op zitten, kunnen we het weer over de competitie hebben in plaats van gezeur over een beslissing van een scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +180
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:13
    Keeper Belemmeren in het keepersgebied dus een overtreding. Al vond ik wel dat bijlow sterker in dat duel moest gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 01:59
    Lucia de Jong weer eens aan het janken.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +195
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:15
    Tuurlijk was het een overtreding in 5 meter gebied!
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    donderdag 9 augustus 2018 om 03:32
    De wedsteijd niet gezien, dus was een ovetreding van beide.. Hadden gewoon 2 penalties moeten zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 04:40
    De Jong maakt gewoon hands, dus terecht afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:15
    Jankerd!!
    Vind ik leuk
    ritje +124
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:29
    hallo, De Jong moet geen! commentaar leveren! Hij die gezegend is met de ziekte Vallerites! maar dit jaar met de VAR komt hij er niet meer mee weg ! gelukkig, het werd tijd dat ze die lange dweil nu in de smiezen hebben! (leve de VAR!) mvg ritje
    Vind ik leuk
    Caniggia +859
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:37
    Het gaat toch ook niet om de overtreding het was gewoon hands ,niet meer niet minder.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:24
    Lucia houd niet van dat schijnheilige gedrag..

    Bwahahahahaha

    De gluiperd.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:28
    Boehoehoe...papa Mark! Justin pest mij!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:51
    Huilebalk de Jong. Loopt na elk duel te zagen bij de scheids.
    Vind ik leuk
    La Luz +586
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:58
    Is gewoon een reactie van een jonge jongen die net een (voor zijn doen) top wedstrijd heeft gekeept. Next......
    Vind ik leuk
    Founder +246
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:14
    100% doelpunt. Het is geen dammen!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2538
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:46
    Bijlow heeft prima gekeept en heeft dit niet nodig. Jammer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:37
    Waar kan ik dat filmpje zien?
    Vind ik leuk
    klick +770
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:32
    De jong jankt elke wedstrijd wat een vieze speler
    Vind ik leuk
    Frevol54 +61
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:56
    Met de komst van de VAR dacht ik van dat verongelijkte zeikhoofd verlost te zijn, geven ze hem hier weer een podium.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:07
    mensen die het geen overtreding vinden raad ik aan om het gewoon effe heel goed terug te kijken, als je goed kijkt zie je dat Bijlow hem klem vast heeft en Luuk tegen Bijlow opbotst waardoor hij de bal niet vast kan houden... en met de elleboog... dus gewoon terecht afgekeurd...

    daarbuiten, Luuk moet zich niet aanstellen hierover want hij loopt zelf na elke verloren wedstrijd te janken voor de camera over hoe oneerlijk alles wel niet is en de hele wereld is tegen hem etc. maar staat iemand van de tegenstander erbij die het op een grappige manier aanpakt is de wereld ook weer te klein want kom niet aan de God Luuk
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    was een zuiver doelpunt als dit in de kuip gebeurt in het voordeel van feynoord dan is er geen een nederlandse scheids regter die hem af durft te keuren ik vond 2 jaar geleden dat doelpunt tegen psv in de kuip een vreemde beslissing maar toen moest feynoord koste wat kost kampioen worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    Ik ben Feyenoorder, maar ik vind dit geen aanval op de keeper. De Jong komt gewoon hoger dan Bijlow. Fout van de keeper. Het is inderdaad zoals de jong zegt een mening die de doorslag geeft. Het kan dus beide kanten op!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong niet blij met Bijlow: 'Achter iemands rug, dat hoeft van mij niet'