'Het is een droom om tegen Ajax te spelen, maar we willen hen ook elimineren'

    'Het is een droom om tegen Ajax te spelen, maar we willen hen ook elimineren'

    woensdag 8 augustus 2018 om 22:46

    Als het aan doelpuntenmaker Renaud Emond ligt, krijgt Ajax volgende week dinsdag weer een pittige klus tegen Standard Luik. Emond maakte op Sclessin in de blessuretijd de 2-2 vanaf de penaltystip.

    "We hebben karakter getoond en het is positief dat we het nog omzetten in een gelijkspel", reageert Emond tegenover Het Laatste Nieuws. Standard Luik knokte zich tegen Ajax terug van een 0-2 achterstand. Volgens Emond zat er nog meer in voor zijn ploeg. "Het was jammer dat ik op de paal kopte. Anders hadden we het vuur er nog vroeger kunnen inbrengen."

    De Standard-spits is vol vertrouwen over de return, volgende week in Amsterdam. "We hebben zeker kwaliteiten om een team als Ajax het ook in hun stadion moeilijk te maken. Wij kunnen ginds winnen of minstens twee goals maken. Het is een droom om Champions League te spelen tegen een team als Ajax, maar we willen hen ook elimineren", besluit Emond.

    Plaats een reactie

    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    3.1 ajax. Helemaal niks in Luik, standard gaat er aan
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Luik word in Amsterdam zoek gespeeld
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:54
    De eerste helft wel, nu ook graag de 2e helft! Die Belgen moeten duidelijk op hun plek gezet worden
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:54
    Gaat jullie lukken trucker
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Bestel chauffeur pik. Eigenlijk meer een sjouwfeur
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20596
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:57
    Luik is in Amsterdam kansloos.... Ajax gaat die Belgen kapot spelen in ons eigen stadion.....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:58
    Dat zeg je altijd, de realiteit is vaak anders! Op het veld moeten ze het verschil maken. Elke wedstrijd in europa is moeilijk.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20596
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:02
    Ajax gaat dinsdag in een volle Arena spelen.... het publiek zal dinsdag als een man achter de club staan en dan kan het een gekkenhuis zijn... dat geeft kracht aan de spelers.... zoals tegen Schalke.... Lyon.... neem maar aan dat het gaat donderen in de Arena dinsdag....
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:06
    Donderen,dan moet het dak dicht,gevaarlijk als het dondert
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:24
    En dan net als tegen rapid wien alsnog niet winnen. We gaan het wel zien, aan tadic ligt het iig niet
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:04
    Beetje vreemd. Je opent als eerste het topic dat Ajax met 3-1 gaat winnen in de Johan Cruyff Arena dinsdag, en nu ben je opeens niet zeker van je zaak.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:25
    Jij moet gewoon is een x je bek tegen me houden, begin het een beetje beu te worden! Je spreekt altijd vertrouwen uit ookal is dat tegen beter weten in! Maar standard is zeker niet kansloos, dat ten op zichte van de reactie van Jens is een groot verschil. Begrijpend lezen is ook best moeilijk sukkeltje
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:13
    *eens een keer
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:36
    ? Je ziet toch dat ik het anders schrijf
    Vind ik leuk
    Sigma +2214
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:24
    En toch is het een beetje vreemd D.A.F! Dus snap ik jouw reactie naar AFC Ajax & RSC.....niet
    Vind ik leuk
    Youri99 +8189
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:08
    Mag ik dit als studiemateriaal gebruiken voor mijn onderzoek naar Bipolaire stoornissen?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:45
    Jij moet misschien eens wat minder gaan schelden en niet het stoere ventje gaan uithangen op de site.

    '' D. A.F de Amsterdamse flow +6910 woensdag 8 augustus 2018 om 22:493.1 ajax. Helemaal niks in Luik, standard gaat er aan ''

    Begin jij nou zelf maar eerst eens te begrijpen wat jezelf schrijft. Je geeft aan dat Luik geen kans heeft in de Arena.
    Laat mij trouwens maar een sukkeltje zijn, liever dat dan de zogenaamde stoere jongen uit te hangen op een forum. Je had toen ook al zo'n grote mond om met iemand af te spreken bij de Arena onder je andere account Niellie, puntje bij paaltje vertrok je snel met je account en maakte deze aan. Gewoon omdat je alleen een grote mond kan opentrekken op het internet, en irl al te bang voor een muis bent.
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:38
    Ze zouden toch ook uit gemakkelijk winnen?
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Ha ha,tip voor jou......
    Kipper transport
    Bulktransport
    Verder goede werk tijden op kipper transport. De bouw stopt rond 4 half 5 daarna kun je niet meer lossen,dan richting de werf en eventueel voorladen.
    Ik zit al jarenin die branche.
    Redelijke werktijden en werk dat in pricipe de wagen zich zelf lost. Maar is een keuze. Moet je ook liggen.
    Verder staal gereden volle vrachten laden en lossen. Ooit max 3 tot 4 adressen op een dag en mooi 600km op teller,vind t geweldig. Zomaar een tip.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:05
    Thx man, over 10 jaar misschien. Ben nog veels te actief om op een vrachtwagen te gaan. Ik hou van zwaar tillen, zoveel mogelijk. Maar over 10 jaar ben ik 40 dan gaan we wat afbouwen maat.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:09
    Altijd goed,als je maar met goede zin van huis gaat en je werk dag naar je zin is en alles wat je doet is natuurlijk persoonlijke keus. Alleen de rug moet t wel aankunnen.Tillen uit de benen en niet uit de rug.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:10]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:13
    Klopt man, ik ben zelf van staal haha. 10 uur per dag knallen. En zeker naar mijn zin. Maar opstaan is niet mijn favoriete bezigheid
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:16
    Man van staal,das beter. Jij maak t wel.😉
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14971
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:51
    Hij is gewoon bang dat hij afgaat voor z'n code 95. Doen als sjouwen je lust en je leven is en op een busje blijven zitten. Wat een blaaskaakje, alsof je op een vrachtwagen niet zou hoeven tillen. Vertel mij wat na 20 jaar.

    On: Dat wordt thuis gewoon afgemaakt door Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 14:22
    Dat is jou kijk erop kerel! Ik ken zo op een vrachtwagen gaan, maar ik wil het niet! Mijn kinderen hebben ook hun vader nodig, en als ik op de vrachtwagen ga ben ik elke dag van 7 tot 8 aan het werk. Dag privé leven.
    Ik rij nu op een bakbus! Dat bevalt me prima
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    Dus jij zit s'ochtends aan een broodje bal met mayo Price?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Luik of Luuk. Ik mag ze allebei niet.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1197
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:03
    Leuk al die praatjes.. Maar Ajax speelde de 2e helft tegen standard als een veredeld amateur team. Dus minder praatjes aub. Want het zal niet voor het eerst zijn dat Ajax zich verslikt
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:09
    Volgens mij moet je beter lezen, en zie je dat ik zeg dat het niet zomaar gewonnen is. Ik ga uit van 3.1. Maar ben er niet 100% zeker van dat we het zouden gaan redden. Heb trouwens 50 euro ingezet op slavia, Kiev in de 91e minuut en ze scoorde nog de gelijkmaker ook. Zag het net pas 😂
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1197
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:34
    Niet alleem jou praatjes maar ook de andere onder jou had ik het tegen.
    Vind ik leuk
    Sigma +2214
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:15
    Jij praat je zelf tegen ...en je hebt het zelf niet eens in de gaten....

    3.1 ajax. Helemaal niks in Luik, standard gaat er aan......
    en vervolgens ben je niet meer 100% zeker........
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Standaard heeft de 2-2 gekregen.
    De wraak van Ajax zal zoet zijn.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Geen schijn van kans gok ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Neem maar gelijk een deel plee rollen mee voor die stront tussen de billen uit te halen!

    4-0 Ajax!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:57
    Klinkt wel echt ranzig, alsof je het bruine zo door de broekspijpjes naar beneden ziet glijden
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Succes jongens het is jullie gegund
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Als er een fatsoenlijke coach was zoals de Boer maakte ik me niet zorgen als het in Luik 2-2 was geworden. Met Ten Hag vrees ik het ergste
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Weer psv,dat Luik is totaal niks,gewoon vecht voetbal.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8665
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Zou zomaar kunnen, als ze zelfde kunnen brengen wat ze in tweede helft, kan het nog spannend worden. Kom op Ajax, Dran!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Belgenmoppen ze blijven leuk. Standard heeft in de ArenA geen kans.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +243
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Neem aan dat Ajax dit gewoon gaat winnen!
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Ook de jongen garden in Europa weet wat voor club Ajax is ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Marco B. +255
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Uit in Luik was niet best. Arena gaat ander verhaal zijn. Zowel onder Bosz alsook Ten Hag baas in eigen huis, altijd
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:00
    Als Ajax dit uit handen geeft dan ben ik Ajax-supporter af. Nu is het voorbij met dat steeds maar goed praten. Bepalende spelers als Blind, Ziyech, De Ligt zijn nu verplicht om hun waarde te tonen. Het gaat hier om Standard Luik.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:23
    Dus dan ben je geen echte Ajax supporter? Je club steun je in alle tijden.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:31
    Ik was al Ajax-supproter toen Ajax met 5-1 van Liverpool in de mist in het Olympisch won en daarna. Maar ik word langzamerhand moe van dat gezwalk van Ajax van de laatste tijd, raar beleid van steeds maar spelers kopen terwijl ze op bepaalde plaatsen al goede hebben. Ziyech vind ik op zijn tijd dramatisch waardeloos spelen, Blind was ik al geen liefhebber van en De Ligt krijgt praatjes. Ik ben eerlijk en objectief en als mijn Ajax slecht is dan is Ajax slecht en als Ajax van Standard verliest dan ben ik van dit Ajax fan af.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4137
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:44
    En dan ben jij nog Ajax fan, maar fan ben en blijf je toch, hoe beroerd het soms ook kan gaan ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:46
    Nee niet ten koste van alles, ik ben voetballiefhebber en Ajax is in Nederland mijn kluppie, nog steeds eigenlijk, maar ik loop er niet meer warm voor. In totaliteit rotzooien ze maar bij Ajax b.v. halfbakken trainers aantrekken ook Bosz, ruzies, verliezen van lagere clubs ten koste van kampioenschappen, er is nog meer maar te veel om op te noemen. Als Ajax tegen Standard er uit vliegt dan heeft Ajax de ondergrens al bereikt. Ajax moet een scherpe goaltjesdief aantrekken en Huntelaar op de bank zetten. Blind is een miskoop qua prijs. En ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4137
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:11
    Voor zo ver ik het volg van Ajax, denk ik dat ze de afgelopen jaren hebben nagelaten wat ze nu wel hebben gedaan, nl ervaring binnen halen.
    Dat had, financieel, best 2 seizoenen eerder al gekund.

    Alleen denk ik dat de strategie van Ajax is/was, dat zij eerst middelen hebben vegaard om aandelen terug te kopen en meer eigendom over het Stadion te krijgen. Om van daaruit uit te groeien tot 'het Bayern' van NL.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:55
    Dag Fey, misschien heb je gelijk met je mail, maar niet vergeten moeten worden zijn de betalende en fanatieke supporters die graag hun Ajax lekker willen zien voetballen en niet telkens halverwege een goed begonnen wedstrijd Ajax ziet inzakken. De vrijblijvendheid waarmee de overgevoelige Ziyech met passes strooit is merkbaar. Zijn slechte passes naar een medespeler is qua aantal groter dan af en toe een magnifieke, ook zijn vrije trappen. Laat de trainer hem dat duidelijk maken. Tja en Blind, ik weet het niet hoor, De Ligt heeft meer arrogantie dan kwaliteit. Er zit genoeg potentie op de bank: Van de Beek, Eijting, Sierhuis, Frenkie (die gaat helaas weg), Per Schuurs.
    Laat ten Hag hen het vertrouwen geven en niet typisch Nederlands hun te laten "rijpen". Cruijf en Pele begonnen ook toen ze 17 waren. Vanaf de periode Suleimani, El Ghazi, Kishna heb ik aan Ajax moeten ergeren. Als Ajax nog wat wil betekenen dan moeten ze de poulefase CL halen en goed in de Eredivisie presteren en niet verliezen van ADO, Utrecht, Zwolle.
    Last but not least: laat Ajax Ten Hag vervangen door een pittigere trainer, desnoods een buitenlander.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    cj_fey +4137
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:27
    Ik begrijp de frustratie van de supporters maar al te goed. Als ik begin over de frustraties bij mij dan moet VP een extra sever plaatsen om het aan te kunnen.
    Maar met name het latste dat je benoemd is een punt, wie je voor de groep zet. En het lijkt een beetje dat daar op 'bezuinigt' wordt (in NL in het algemeen). En uiteindelijk kost dat dus meer....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:09
    Ach ja weet je al zit ik op Ajax te schelden en mopperen (samen met mijn vrienden), maar als Ajax speelt krijg ik wel weer warme gevoelens van maar ook teleurstelling. We wachten maar af. Het spelersmateriaal is prima de luxe, behalve Schone en die fijne vent moet men bij Ajax met respect behandelen en zijn carriere laten afbouwen. O ja Onana mag van mij ook vervangen worden. En dan valt me op dat veel door Ajax opgeleide talentjes weggaan of verhuurd of verkocht worden, doodzonde.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4137
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:11
    Succes komend seizoen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:13
    Dank je jij ook en misschien nog een prettige vakantie.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4137
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:28
    dank! Idd nog 1 week zwoegen.... en dan 3 weken in relax modus
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    j-roen11 +872
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Na hoe we het gisteren weggaven zou wat bescheidenheid ons goed doen. Gelukkig lijken de spelers en staf wat realistischer te zijn. Desondanks wel vertrouwen in een goede afloop. Maar de 4-0’s en 3-0’s zijn werkelijk nergens op gebaseerd!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1789
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:06
    Zal me niks verbazen dat Ajax het weer verkloot zou echt passen bij de laatste jaren
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:21
    Het is voor mij ook een droom om tegen ajax te spelen. Alleen om een andere reden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:07
    Fijn verder dromen dan.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    Bluffer , we zullen volgende week zien wie er gelijk gaat krijgen maar jullie zeker niet !
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    Wordt ern makje voor Ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:28
    Kan de titel niet zijn: wij gaan Ajax elimineren, want nadat ze eerst op vp riepen dat het een makkelijke eliminatie zou zijn, moeten ze nogmaals aan de bak om ons uit te schakelen..
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:42
    Ha ha,nee let wel op,ben niet zo'n figuur die van de vette hap leeft. Graag een bakkie bij de pomp en dan broodje gezond meestal. Daarbij trim ik minimaal 1 soms 2x in de week.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:43]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8062
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Begrijp niet dat ze in Belgie nog de moeite doen om naar de Arena te komen.als ik de reacties hier lees kan het schriftelijk worden afgedaan.hopelijk word het geen koude douche want daarvoor is het een paar dagen te laat.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:10
    Ach ja dat heeft iedereen toch? Ik herinner me iemand die al voor het wk voetbal wist dat Brazilië op zeker wereldkampioen zou worden, ze zouden niet te verslaan zijn.
    Optimisme hoort er toch gewoon bij?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8062
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:51
    Dat was ik.en dat heeft inderdaad iedereen. Ik denk ook dat wij, Fortuna ,linkerrijtje gaat eindigen al zou ik al gelukkig zijn als we niet degraderen en handhaven. En ik hoop dat Ajax doorgaat maar zo makkelijk als iedereen het doet lijken zal het waarschijnlijk niet gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:18
    Op de een of andere manier heb ik vertrouwen erin dat Fortuna niet gaat degraderen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:20
    Ik ook maar je weet nooit hoe een seizoen loopt.Ajax heeft zich goed versterkt en is titelcandidaat nummer 1 maar ook daar geldt dat er dingen kunnen mosgaan.succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:25
    goede voetballers betekent niet direct dat het een goed lopend elftal is, nog genoeg werk in Amsterdam omdat voor elkaar te gaan krijgen.
    Dank , jullie ook veel succes.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:11
    Luik gaat &!*# eruit knikkeren. Doei doei
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:48
    De belgen hebben nog steeds niet genoeg geleerd van het afgelopen WK.
    Praatjes mag je hebben na een topprestatie, niet vooraf.
    Vind ik leuk
    Muscles +623
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:33
    Beste knul, het zal een natte droom blijken te zijn. De Arena zal kolken
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:08
    Ik denk dat Ajax het moeilijk gaat krijgen met al die bluf dat zag je ook in Luik.. Heey we staan 2.0 voor de wedstrijd is binnen bam bam 2.2 en janken geblazen
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
    Als ik zulke dromen had, dan zou ik zeggen heb je niks beters?

    Gewoon uit protest niet gaan slapen, als ze niet meer te verbeelden hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Het is een droom om tegen Ajax te spelen, maar we willen hen ook elimineren'