'Het is een droom om tegen Ajax te spelen, maar we willen hen ook elimineren'

    'Het is een droom om tegen Ajax te spelen, maar we willen hen ook elimineren'

    Gepubliceerd: woensdag 8 augustus 2018 om 22:46wo 08-08-2018 om 22:46

    Als het aan doelpuntenmaker Renaud Emond ligt, krijgt Ajax volgende week dinsdag weer een pittige klus tegen Standard Luik. Emond maakte op Sclessin in de blessuretijd de 2-2 vanaf de penaltystip.

    "We hebben karakter getoond en het is positief dat we het nog omzetten in een gelijkspel", reageert Emond tegenover Het Laatste Nieuws. Standard Luik knokte zich tegen Ajax terug van een 0-2 achterstand. Volgens Emond zat er nog meer in voor zijn ploeg. "Het was jammer dat ik op de paal kopte. Anders hadden we het vuur er nog vroeger kunnen inbrengen."

    De Standard-spits is vol vertrouwen over de return, volgende week in Amsterdam. "We hebben zeker kwaliteiten om een team als Ajax het ook in hun stadion moeilijk te maken. Wij kunnen ginds winnen of minstens twee goals maken. Het is een droom om Champions League te spelen tegen een team als Ajax, maar we willen hen ook elimineren", besluit Emond.

    Plaats een reactie

    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    3.1 ajax. Helemaal niks in Luik, standard gaat er aan
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:53
    Luik of Luuk. Ik mag ze allebei niet.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15556
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Standaard heeft de 2-2 gekregen.
    De wraak van Ajax zal zoet zijn.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9360
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Geen schijn van kans gok ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Neem maar gelijk een deel plee rollen mee voor die stront tussen de billen uit te halen!

    4-0 Ajax!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:57
    Klinkt wel echt ranzig, alsof je het bruine zo door de broekspijpjes naar beneden ziet glijden
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Succes jongens het is jullie gegund
    Vind ik leuk
    Karel235 +216
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    Als er een fatsoenlijke coach was zoals de Boer maakte ik me niet zorgen als het in Luik 2-2 was geworden. Met Ten Hag vrees ik het ergste
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:51
    Zou zomaar kunnen, als ze zelfde kunnen brengen wat ze in tweede helft, kan het nog spannend worden. Kom op Ajax, Dran!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Belgenmoppen ze blijven leuk. Standard heeft in de ArenA geen kans.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +553
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:52
    Neem aan dat Ajax dit gewoon gaat winnen!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5001
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Ook de jongen garden in Europa weet wat voor club Ajax is ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Marco B. +269
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:56
    Uit in Luik was niet best. Arena gaat ander verhaal zijn. Zowel onder Bosz alsook Ten Hag baas in eigen huis, altijd
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1755
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:01
    Na hoe we het gisteren weggaven zou wat bescheidenheid ons goed doen. Gelukkig lijken de spelers en staf wat realistischer te zijn. Desondanks wel vertrouwen in een goede afloop. Maar de 4-0’s en 3-0’s zijn werkelijk nergens op gebaseerd!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:06
    Zal me niks verbazen dat Ajax het weer verkloot zou echt passen bij de laatste jaren
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:21
    Het is voor mij ook een droom om tegen ajax te spelen. Alleen om een andere reden.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    Bluffer , we zullen volgende week zien wie er gelijk gaat krijgen maar jullie zeker niet !
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:27
    Wordt ern makje voor Ajax
    Vind ik leuk
    FSCeara +8719
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:45
    Begrijp niet dat ze in Belgie nog de moeite doen om naar de Arena te komen.als ik de reacties hier lees kan het schriftelijk worden afgedaan.hopelijk word het geen koude douche want daarvoor is het een paar dagen te laat.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:11
    Luik gaat &!*# eruit knikkeren. Doei doei
    Vind ik leuk
    Muscles +970
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:33
    Beste knul, het zal een natte droom blijken te zijn. De Arena zal kolken
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:08
    Ik denk dat Ajax het moeilijk gaat krijgen met al die bluf dat zag je ook in Luik.. Heey we staan 2.0 voor de wedstrijd is binnen bam bam 2.2 en janken geblazen
    Vind ik leuk
    Cookee +11280
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
    Als ik zulke dromen had, dan zou ik zeggen heb je niks beters?

    Gewoon uit protest niet gaan slapen, als ze niet meer te verbeelden hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws