VP-voetbalkantine: 'Ook verzwakt Feyenoord moet Trencin vanavond oprollen'

    VP-voetbalkantine: 'Ook verzwakt Feyenoord moet Trencin vanavond oprollen'

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Van de Beek stelt zich aan en moet vechten voor zijn plek'

    Stelling 2: 'Van Bronckhorst neemt groot risico met Vermeer onder de lat'

    Stelling 3: 'Ook verzwakt Feyenoord moet Trencin vanavond oprollen'

    Plaats een reactie

    Markieee +737
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:01
    Ja tuurlijk moet ie vechten. Maar hjj moet die basis wel snel krijgen, want er is eigenlijk geen goede reden waarom hij der niet in staat.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7274
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:28
    Waarom speelt Ten Hag niet gewoon met Vd Beek, De Jong en Ziyech? Kan toch best? Blind in de verdediging en Tadic linksvoor
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1579
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:39
    Ik denk dat Ten Hag dat niet doet omdat het dan te aanvallend is. Ziyech en Van de Beek zijn sowieso hartstikke aanvallend in gesteld en Frenkie de Jong is geen Hendrix of Kanté ofzo..
    Vind ik leuk
    Voebtal +6483
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:01
    Van de Beek heeft het voor mij verpest. Na twee duels op de bank al gaan zeiken in de pers? Dan ben je van het verkeerde materiaal gemaakt. Hij moet eens naar zijn Deense collega kijken die heeft nog nooit gezeurd en begint bijna elk seizoen op de bank.
    Vind ik leuk
    Markieee +737
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Van de Beel heeft laten in het seizoem onder Bosz laten zien dat de 6 positie hem eigenlijk heel goed ligt en in de jeugd speeld hij daar ook regelmatig. Dus ik denk dat ie prima Schöne zou kunnen vervangen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2037
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:17
    Hoor dat Psv hem wil hebben
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:10
    Heeft PSV dan zoveel geld? Die zijn nog geld bij elkaar aan het sprokkelen voor een Mexicaan :)

    Donny van de Beek is onbetaalbaar voor PSV :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:05
    Die stelt zich zeker aan, in het Buitenland heeft ie ook geen zekerheid op een basisplaats!

    Vechten voor je plek in het elftal, kan je en wil je dat niet dan ben je ook geen topsporter.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:08
    Doet hij toch ook? Geeft altijd 100% is alleen teleurgesteld dat hij niet speelt en dat is toch logisch?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:11
    Nee dat is niet helemaal logisch, een week of 3 geleden zei Donny dat ie zeker nog een jaar bij Ajax blijft, nu zit ie even 2 keer op de bank en meneertje zegt opeens dat ie daardoor niet meer zeker kan zeggen dat ie bij Ajax blijft. Zwak van hem, begint al te janken bij 2 wedstrijden als wisselspeler.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10989
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:10
    Hoor ik: 'onrust'? 😂
    Vind ik leuk
    Palafima +95
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:40
    Ssssttttt mag je niet zeggen:)
    Vind ik leuk
    Martinnat +930
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:58
    Heerlijk
    Een Ziyech die flipt van zn rugnummer
    Een Beek die wil spelen
    Een trainer die niet te verstaan is
    Het kan alle kanten op .
    Vind ik leuk
    Blindsy +10989
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    Een Labyad en straks een Bandé die niet aan spelen toe komen.
    Een Dolberg die het langzaam aan het kwijtraken is.
    4 Vorig seizoen aangekochte buitenlandse verdedigers waarvan er nog maar één speelt omdat Blind zo nodig terug moest komen en n middenvelder uit Jong ineens voor rechtsback opgaat.
    Diverse middenvelders die onverwachts moeten gaan banken wanneer Ziyech blijft, De Jong inderdaad middenvelder wordt, maar ook Tadic en Blind daar nog wel eens kunnen gaan spelen...

    Niemand mokt zolang het goed gaat. Maar als er straks gwen kwalificatie CL plaatsvindt, de eerste nederlaag tegen PSV zich aandient, is het weer 'brand in Mokum'.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32082
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:06
    1 Goede stelling. Vooral inhoudelijk sterk.
    2
    3
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:07
    Stelt ie zich aan ?? Wat deed ie dan ?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:07
    Stelling 1: Dat doet hij al! Van de Beek hoort gewoon basis te spelen, maar Ten Hag is bang dat hij niet meer zijn anti-voetbal kan spelen als ze "maar" met 1 controleur spelen...

    #TenHagOut
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:09
    Eens ten hag is een pannekoek
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1343
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:11
    Wat een onzin, heb echt geen anti-voetbal gezien. Met anti-voetbal hadden we er wellicht niet alsnog twee om de oren gekregen.

    Geef de man gewoon eens de tijd.

    Voor wat betreft Van de Beek zou ik zeggen zonder zo nu en dan tegenslag geen vooruitgang. Hard werken, niet zeuren dan staat hij snel genoeg (regelmatig) in de basis.

    Overigens zal Ten Hag ook keuzes moeten maken. Anders staat er een andere potentiële basisspeler naast en kan je dezelfde discussie voeren....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:19
    Ten Hag riep die 2 tegengoals over zichzelf af door zo behoudend te spelen. Daardoor heeft Standard de bal en bepaalde hun het spel. Ik geloof meer in het als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1343
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:24
    Ik weet wel zeker dat je tegenstander niet kan scoren als je zelf de bal hebt. Maar snap je punt, ben het er nog mee eens ook. Maar dan nog moet Beek niet te veel piepen en zich gewoon onmisbaar maken ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:22
    vd Beek heeft goed gekeken.
    , de Jong en Ziyech zijn vaste keuzes op middenveld. Schone, Eiting, Tadic, Labyad en Blind staan boven hem bij ten Hag. Gewoon transfer pakken nu het nog kan, logisch.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1343
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
    Als hij er inderdaad zo in staat zou me dat aardig tegenvallen en kan het me haast niet voorstellen. Dan kan hij alleen naar de Nederlandse concurrentie want verder in de europese subtop zal je vergelijkbare concurrentie hebben. Laat staan bij de grote teams!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:36
    Klopt natuurlijk, maar gaat ook om systeem waarin je gaat spelen en of trainer jou wil. Dat ontbreekt bij t Hag.
    Vind ik leuk
    Spekholz +487
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:08
    Vechten? Schöne moet gewoon plaatsmaken voor hem..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:08
    1: Mee eens, die plek heeft hij ook snel terug, Schone gaat banken..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:10
    Tuurlijk. Geen enkele speler verdient zondermeer een basisplaats. Uitzonderingen zijn er altijd maar die zijn van de buitencategorie: Messi, Ronaldo...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:10
    klopt 100% hij moet aan de bak anders is hij niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:11
    V beek en de Ligt hebben de knuppel al in het hoenderhok gegooid dus....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:12
    Waar klaagt De ligt dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:13
    ik zeg niet dat ie klaagt ,ik zeg dat ie de knuppel er al ingegooid heeft
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:20
    Waar blijkt dat uit dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:26
    dat ie wil blijven mits.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:32
    '' Toch bestaat er een kans dat Ajax uiteindelijk geen Champions League zal spelen. Wanneer Standard Luik verslagen wordt, wacht de Amsterdammers namelijk nog een laatste voorronde. 'Of ik dan eerder vertrek? Je speelt dan in de Europa League, dat is ook een mooie ervaring, maar we zullen het zien. Ik voel me nu goed bij Ajax, wil belangrijk zijn voor de ploeg, maar vandaag hebben we helaas geen overwinning geboekt.' ''

    Interview is nog veel langer, misschien moet je het eens helemaal geen lezen op Ajax Showtime, en niet alleen een klein stukje plakwerk op VP :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:33
    ook voor jou niels :

    Vanaf 1 minuut 54 begint het "feest"....


    https://www.youtube.com/watch?v=LzcVZsfJsYA
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:41
    Lees het interview maar op Showtime, dan lees je een heel ander interview van Matthijs, een dag na de wedstrijd :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:49
    dat kan wel wezen maar in het interview van mijn link laat ie niks aan onduidelijkheid over
    Vind ik leuk
    rinirat +2427
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:28
    Dat is wat jij graag wil,ik zeg dat hij het niet gezegd heeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:32
    Vanaf 1 minuut 54 begint het "feest"....


    https://www.youtube.com/watch?v=LzcVZsfJsYA
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:42
    Fact checking werkt best wel lekker Stratum. Daar worden ze wel stil van ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:44
    Stil van? Waarom stil van?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:14
    Ach, ons oud roddelwijf!.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:14
    zo oud is de ligt toch nog niet?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:23
    Er is maar 1 zeer oud roddelwijf en dat ben jij!
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:27
    wel?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:39
    Rode Baan interpreteert andere reacties als rode lap. Gewoon Tampax. ;)
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:55
    Je moet het niet te krom bekijken, Kromme.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:01
    Ik lul alles krom wat recht is. ;)
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Had ik al in de gaten, succes Willem!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:41
    Rode baan en die imitator “Stratumseinde” zijn gefrustreerd en kijken vol bewondering nAr jou en je club.;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
    das dan meer hun probleem dan ut mijne toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:47
    Ja hoor, is slechts constatering. Boeit niet.
    Vind ik leuk
    pos +8754
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:15
    Wat heeft hij gezegd of aangegeven dan ?
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1689
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:16
    Ja, hij moet vechten voor zijn plek. En nee, hij stelt zich niet aan.
    Vind ik leuk
    Neus +271
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:18
    Ik denk dat Donny altijd voor zijn plek zal vechten, maar ik vind dat hij niet moet gaan roepen dat de situatie anders is en dat hij op een andere manier naar een transfer kijkt nadat hij twee wedstrijden op de bank heeft moeten zitten. Het seizoen is nog erg lang en er zal voor Donny nog genoeg speeltijd komen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:21
    Van De Beek stelt zich niet aan en hij ziet in dat van een eerlijk gevecht geen sprake zal zijn. Ten Hag heeft geen tot weinig charisma, is weinig overtuigend in zijn optreden en zal altijd voor de weg van de minste weerstand kiezen. Van De Beek en Eiting zijn (nog wel) gewillige slachtoffers. Als (zomaar willekeurig een naam) Ziyech eens wordt gepasseerd zal dat direct tot crisis leiden.
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:26
    Gewoon zsm vertrekken Donny. Iedereen ziet dat een middenveld met Zyech niet kan maar de coach durft hem gewoon niet op de bank te zetten.
    Vind ik leuk
    rinirat +2427
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:27
    Donny is geen prater,maar laat zijn benen spreken.
    Die komt er echt wel in.
    Het onzin artikel komt zeker niet uit zijn mond.
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:32
    Hij heeft 100% gelijk. Deze trainer oftewel spelleider van de groep durft alleen de jonge jongens te wisselen. Voorbeeld Eiting en v d Beek. Eiting was de revelatie dit seizoen en hij zet m op de bank. v.d. Beek vaste basis speler maar belandt op de bank na 1 mindere wedstrijd. Als je daar op afgerekend wordt ben je dus spelleider en geen coach. Ziyech was in de tweede wedstrijd de aller slechtste bij Ajax en afgelopen dinsdag was hij weer ruk maar die durft hij geen wissel te zetten terwijl dat het beste zou zijn voor Ajax. Deze speler veroorzaakt alleen maar kommer en kwel. Blind wordt verafgood hebben jullie iets goeds gezien dinsdag ik niet. Die blijft volharden in tikkie breed tikkie terug en neemt nooit verantwoording. 19 miljoen is 15 miljoen teveel betaald verdient ook nog eens het 4 dubbele of meer dan bv Eiting en mag zijn veters niet eens aanraken laat staan vastmaken. Het gaat nu alweer de verkeerde kant op met ten Hag 0-2 voor en 2-2 is beschamend. Elke keer zijn smoesje klaar. Ziyecht doet alleen iets aan de bal, verdedigt niet adequaat mee en is ook nog eens arrogant t.o. medespelers Blind is een blindganger.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:37
    Alsof het door ten Hag komt dat ajax een voorsprong weggeeft.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1402
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:12
    Ja dat denk ik wel iedereen kon zien dat het middenveld overlopen werd waardoor schoten uit de tweede lijn zonder enige druk op de bal constant voor gevaar zorgden, dan moet je als trainer ingrijpen. Wie dat daar dan ook het slachtoffer van is. Al je dat niet doet heb je als trainer gefaald.
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:20
    Ja dat komt door ten Hag omdat hij niet kan wisselen. Schone was op en helemaal af, het middenveld werd overlopen.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:36
    Hij moet een voorbeeld nemen aan Schöne!
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:21
    Je snapt er niets van.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Want? Schöne hoorde je nooit, als ie door een trainer op de bank werd gezet. Iedere keer vocht hij zich terug in de basis. Dit mannetje komt net kijken en meent na 2 wisselbeurten een grote muil te mogen hebben.
    Vind ik leuk
    broedkip +1610
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:52
    Misschien wel eens gehoord van resultaten uit het verleden tellen niet mee? Het is geen potje schoolvoetbal waar we het over hebben. Donny v.d. Beek is veel beter dan Schone maar we hebben geen coach dat heb je toch dinsdag gezien of ben je net als die verdediger met die naam Blind? Schone werd overlopen en dan niet v.d. Beek erin maar zijn vriendje Labyad. Te eng voor woorden. Maar verder kijken dan je neus lang is doen er velen hier niet en komen met redenen als: ga eens niet zo zeuren en werk voor je plekkie en nog meer van die onzin. Redelijk en normaal over de inhoud van voetbal ho maar.
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:39
    Jankebalken top 2:

    1. van de Beek (020)
    2. de Jong (PSV)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:46
    Donny moet nog jaren huien ,eer hij die Luuk van jullie kan inhalen als jankbal :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:10
    Ik vrees voor Donny dat hij er niet in de buurt.
    Vind ik leuk
    Boi +567
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:27
    Waarom zou de Jong een huilebalk zijn dan Tweey? Of van de Beek for that matter? Maar ik snap de topic over van de Beek, of ik er mee eens ben is een tweede, maar waarom de Jong, pik?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:13
    Wat een trieste reactie van zgn Achilles-fan.
    1. Van de Beek denkt gewoon goed na over kansen en toekomst.
    2. De Jong komt niet in dit topic voor.
    En dan achter vd Beek 020 zetten om te verhullen dat je Ajax-fan bent. Je valt continu door de mand, hater.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:50
    Alle voetballers stellen zich aan...

    Alleen schone hoort niet meer in de basis.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2028
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:51
    Echte Ajacieden. Van De Beek, De Ligt en Frenkie de Jong. Zijn net uit de luiers, wat verklaart waarom ze zo denken als ze hun zin niet krijgen. Is typisch kleutergedrag.
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:20
    Volgens mij komt de Jong van Willem 2 af!
    Vind ik leuk
    Ajakkus +114
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:27
    Al die mensen die hier kritiek hebben op Ten Hag, zijn dat dezelfde die ook zo kritisch over Peter Bosz waren of is het afzeiken van elke Ajax trainer een nationale sport?
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:58
    Ja, dat laatste.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:52
    Gewoon niet goed genoeg bevonden.
    Kwestie van accepteren.
    Vind ik leuk
    Splintair +1924
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:05
    Risico? Wat voor een risico? Leuke oplossing. Lekker doen. Ik zie het probleem niet. Cilessen keept toch ook in de beker voor Barca!?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:05
    die man weet niet wat hij wil
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:10
    Natuurlijk een zeer groot risico, Vermeer heeft geen wedstrijd ervaring. Hij gaat de missers van Vermeer straks lekker tegen hem gebruiken om in alle wedstrijden een andere keeper te plaatsen. Wasbeertje heeft nu eenmaal de pik op Vermeer
    Vind ik leuk
    13 +12933
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:16
    Wie zegt dat Vermeer vanavond keept? Van Bronckhorst heeft zoiets gezegd van dat hij niet uitsluit dat Vermeer in Europese wedstrijden ingezet zal worden, niet dat dat nu al gaat gebeuren. Vermeer heeft nog geen (oefen)wedstrijd gekeept sinds zijn laatste blessure. En er wordt vanavond volgens een insider in Slowakije op het slechtst mogelijke veld gespeeld. Dan verwacht ik niet dat je Vermeer daar met zijn blessuregevoeligheid gaat inzetten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:15
    Dat zou die doen met bijlow, niet met een ervaren vermeer.
    Vind ik leuk
    13 +12933
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:18
    Zie mijn commentaar direct boven jouw reactie.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:27
    Stelling 2:
    Vermeer is t.o.v. Bijlow misschien een risico, maar in elk geval een ander type keeper. Vermeer heeft veel ervaring, en toch creëert Bijlow meer rust voor de verdediging.
    Bijlow zit op de bank, zal bij een eventuele achterstand in de rust er wel in komen, en we hebben meteen duidelijk waarom Bijlow eerste keuze moet zijn. Het is maar een hersenspinsel...
    Vind ik leuk
    Twente +118
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:38
    2: hoezo, vermeer is een hele goede keeper die na jones opeens niet meer nodig was,
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:42
    Een groot risico zou ik het niet noemen, maar ik zou toch kiezen voor Bijlow. Doet het meer dan prima tot nu toe.
    Vind ik leuk
    Mari +8444
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
    Als Vermeer geen blunders maakt kan Feyenoord hem misschien nog verkopen.
    Als Vermeer en blunder maakt, is hij stil de rest van het jaar.
    Gio heeft dit goed overdacht
    Vind ik leuk
    M +69
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:49
    Stelling 1: Ja, maar dat moet elke speler.

    Stelling 2: Ja, maar dan vooral voor hem zelf als trainer.
    Hij kiest een nr 1 keeper en stelt dan zijn 2e keeper op in een europcup duel???

    Als Vermeer een blunder maakt, is het de schuld van de trainer. Die had hem niet op moeten stellen.
    Als Vermeer goed keept, komt de discussie over de nr1 keeper weer volop op gang en dan ligt Bijlow komende wedstrijden onder een vergrootglas.
    Wil je een jonge keeper die druk opleggen?
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:52
    Er zit betere balans in zo met Ziyech en Tadic, dus dan is Donny even uit beeld, vind het toch al geen speler met Ajax niveau, als Hakim weg is dan heeft hij weer kans.

    Ik zou Bijlow laten staan dan heb je Vermeer achter de hand of mogelijk Kenneth in de beker doen. Maar niet elke week wisselen dat is voor beide heel slecht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4037
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:09
    Stelling 1: Ja.

    Stelling 2: Waarom keept Bijlow niet? Vreemd.
    Vind ik leuk
    13 +12933
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:15
    AD verwacht dat Vermeer keept, wil niet zeggen dat het ook zo is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:16
    1. Mee eens, Tadic-Blind-Labyad, beter.
    2. Oneens, ervaring genoeg.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:20
    Stelling 1 Ik vind Van de Beek echt niet minder als Schone bijvoorbeeld, hij kan zich terugknokken. Hij spreekt zijn onvrede uit, niets mis mee om het uit te spreken. Aan hem om de trainer te overtuigen.

    Stelling 2 Elke keeper die van een blessure terugkomt bestaat er een kans op terugval. Hij heeft voorbereiding meegedaan, als hij er niet klaar voor zou zijn, zou Gio hem ook niet opstellen. Dus nee, een groot risico is het niet. Ze weten bij Feyenoord wel wat ze aan het doen zijn. Vermeer moet ook minuten maken, in de europa league en beker is zijn de wedstrijden voor hem. Bijlow in de competitie zoals het ernaar uitziet..
    Vind ik leuk
    fr1963 +2977
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:37
    1. Ja
    2. Nee. Jong team vanavond, Kenneth kan stukje rust brengen door ervaring.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:03
    Wordt geen makje! Gelijkspel denk ik
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:04
    Ten Hag durft Ziyech of Blind niet te laten banken ten koste van van de Beek. Hoop dat ik het verkeerd zie.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:06
    Stelling 3: Uiteraard. Handen los van elkaar maar wel als kameraden ten strijde
    Vind ik leuk
    ronnieb +517
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:08
    Stelling 1: who gives a shit?
    Stelling 2: gelul
    Stelling 3: niet mee eens. Kunstgras, onbekende club/team, blij met 1-1
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:13
    Je hoort gewoon te winnen van zo'n club ongeacht de situatie. Anders maken ze het Nederlands Voetbal meer belachelijk dan dat het al is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:18
    3. Ik reken vanavond op 0-5. Appeltje eitje. Zelfs met de dozen, nog om de voetbalschoenen.
    Vind ik leuk
    HanV +4242
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Morgen begint eindelijk het echte voetbal weer, onze eigen vertrouwde Mickey Mouse-competitie.
    Wil je nog meedoen aan de poule Voetbalprimeur op voetbalpoules.nl, schrijf je dan nog in, met natuurlijk als naam/teamnaam de naam die je op VP gebruikt.
    Voorspel elke ronde de 9 uitslagen en kijk of je beter bent dan de andere kenners.
    Vind ik leuk
    maddog66 +37
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:34
    1. Geen idee of hij zich aansteld, er zal wel meer spelen? Ik vind dat elke voetballer zijn plek in de basis zelf moet verdienen. Zit een speler op de bank dan zal hij dat moeten accepteren en niet lopen mekkeren! De Trainer maakt de opstelling die hem het beste lijkt voor de wedstrijd en de club.

    2. Vermeer is gewoon een goede keeper die meermaals zijn kwaliteiten heeft bewezen. Bijlow heeft prima gekeept tegen PSV maar is jong en onervaren. Ik denk dat Gio kiest voor Vermeer vanwege zijn ervaring.

    3. Feyenoord moet sowieso van Trencin kunnen winnen, verzwakt of niet! Met alle respect voor Trencin maar Feyenoord is een veel grotere club en aan zijn stand verplicht te winnen vind ik. Oost Europese clubs liggen Nederland niet: stugge ploegen die zich ingraven, hard werken met hart en ziel en hopen op die paar kansen die elke ploeg wel krijgt. Probleem van het NL voetbal: wij moeten het spel maken, heersen en met mooi voetbal winnen. Ouderwetse instelling, resultaat staat voorop in het moderne voetbal! Gewoon voor het resultaat gaan, daarna komt het mooie voetbal wel!
    Vind ik leuk
    FACT +2361
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:04
    4-0!!!!!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Ook verzwakt Feyenoord moet Trencin vanavond oprollen'