De Mos: 'Hij deed het fantastisch in de Johan Cruijff Schaal tegen PSV'

    De Mos: 'Hij deed het fantastisch in de Johan Cruijff Schaal tegen PSV'

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 13:13do 09-08-2018 om 13:13

    Aad de Mos verwacht donderdag een zege van zowel Feyenoord als Vitesse. Feyenoord neemt het in Slowakije op tegen AS Trencin, terwijl FC Basel afreist naar Arnhem. Beide duels worden gespeeld in de derde voorronde van de Europa League.

    "Vilhena is geschorst en Botteghin en Van Persie kunnen niet spelen, maar ik heb heel veel vertrouwen in de jonge spelers van Feyenoord", analyseert De Mos op zijn Twitter-pagina. "Nieuwkoop is een goede rechtsback en vooral Verdonk heeft het fantastisch gedaan tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal. Vente is een goede nummer negen die makkelijk scoort." De Mos voorspelt een Feyenoord-zege in Slowakije.

    Dan analyseert De Mos Vitesse, dat speelt tegen Basel. "De ploeg van lieveling Ricky van Wolfswinkel. Ook Vitesse moet thuis drie punten kunnen pakken. Ik maak me wat zorgen over trainer Slutsky, de Rus. Hij is door Vitesse TV meegenomen naar de dierentuin, maar hij praat nu alleen maar over olifanten en beren", zegt De Mos met een knipoog. 

    Plaats een reactie

    Sytz +3586
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:16
    Aad in een positieve bui zeg!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:03
    Ik ben altijd positief, vooral over de belgen.
    Vind ik leuk
    John Garp +2300
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:18
    Ja, de vreugde spat er weer vanaf.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:17
    Eigenlijk wel een beetje jammer vanavond.
    Feyenoord begint om 19.00 uur en Vitesse om 20.00 uur.
    Dat wordt dus in de 2e helft Feyenoord op tv kijken en Vitesse op de laptop.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:18
    Hoop dat vitesse gaat winnen maar ga er zeker niet naar kijken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11148
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:17
    En nog kraamt Slutsky minder shit uit dan De Mos.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:18
    Schapen blaten blijkbaar harder dan beren kunnen brommen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11148
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:18
    Mooi gesproken! (getypt)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:51
    Ik ken alleen mastur beren die brommen als ze niet wil...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:53
    Jij moet thuis nodig orde op zaken stellen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:04
    Ik ben helemaal klaar met dat gezever van jou, jij bent degene die hier de grootste onzin uitkraamt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11148
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:32
    Oké.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:17
    Dank aad. Komt goed.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3112
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:20
    Owjee, de voorspellingen van De Mos komen nooit uit. Als dat maar goed gaat vanavond.....
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:47
    Fredbet maakt gouwe tijden door.... Aad zegt iets en het tegenovergestelde katapulteert omhoog. :)
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3112
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:51
    Die liggen inderdaad in een deuk als het orakel uit Den Haag weer eens een voorspelling doet :-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:37
    Zet de extra server maar aan.... dat wordt weer overwerk. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:05
    Moet jij eens opletten, Vitesse gaat eraf en Feyenoord wint.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3112
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:32
    Ik was er bijna ingetrapt Aadje, tot ik in je profiel zag staan favoriete club Vitesse..... Daar viel je door de mand Aad :-)
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:22
    Aad anaalyseert schijtbakken vol.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:53
    Je schijt zelf bakken vol, wie doet dat niet ?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3112
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    Aafje, zomaar even een vraag, pure interesse. Waar pakte jij je grootste afkoopsom?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:23
    Dit kun je toch geen analyses noemen man! Aad lult over olifanten en beren.... Lekker boeiend. Zeg dan niks!!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2979
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:24
    Ik snap niet waarom iedereen zo positief is over Verdonk.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1373
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:30
    Is Verdonk echt een toptalent in Rotterdam of niet? Ik volg Feyenoord niet heel erg maar tegen PSV vond ik m echt goed spelen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:33
    Nee, geen toptalent.

    Hij heeft me wel verbaasd door zich in het team te spelen.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1373
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:45
    Verbaasde mij ook omdat ik Malacia toch ook een echt goede linksback vind
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:51
    Malacia kent volgens mij ook wel zijn beperkingen: Hij maakt vaak een rush tot de middenlijn om de bal vervolgens bij een ander in te leveren. Beetje fantasieloos.

    Misschien is dat laatste ook wel een direct gevolg van de laffe tactiek die door onze coach gebezigd wordt.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1373
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:01
    Nouja hij pakt wel een aantal prijzen met die tactiek, dus het werkt wel.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:07
    Klopt. Hartstikke fijn. Maar ik zit me al ruim anderhalf jaar op te vreten omdat het vertoonde spel niet om aan te zien is. Laf, fantasieloos, traag.
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:30
    Moet je lekker Ajax supporter worden, Feyenoord speelt heel behoorlijk naar kunnen en. met een fitte selectie zelf meer dan dat. GIO doet het prima maar bij sommige moet ineens alles Barça achtig en dat kan niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:16
    Oh... ik geef een beetje kritiek en dan moet ik m'n hart uit m'n lijf rukken en een ploeg uit Amsterdam gaan supporteren?!?!

    Barca-achtig?!?! Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.

    Ga jij maar lekker tevreden zitten zijn; dat vindt Van Bronckhorst vast hartstikke fijn.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2979
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:35
    Nee, hij werd verhuurd aan PEC Zwolle waar die geen basisplek had. Bij NEC deed die het wel redelijk volgens mij, ik vind hem snelheid tekort komen en verdedigend is die makkelijk te passeren.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1373
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:46
    Wel knap dat ie zich dan in de basis speelt als ie bij PEC Zwolle niet eens in de basis stond.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:45
    Was eigenlijk al afgeschreven, dit was pure noodzaak. Pakte verrassend goed uit.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1373
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:46
    Malacia geblesseerd dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:08
    Nee gewoon gepasseerd , fantastisch talent, maar nog zo onbesuisd. Hoop dat Geertruida binnenkort centraal achterin een kans krijgt, sterke verdediger met scorend vermogen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:33
    Wie is iedereen?
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2979
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:36
    De media, de mensen die reageren zijn allemaal vol lof over zijn optreden van zaterdag.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:38
    Nou, hij deed het dan ook prima..... voor een eenvoudige back uit eigen jeugd. Hij wordt ook niet echt de hemel in geprezen, toch?!

    Als PSV'er zou ik me zorgen maken dat deze jongen niet echt in de problemen is gebracht door de eigen offensieve spelers...
    Vind ik leuk
    zwollie +8448
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:33
    Heb hem hier een jaar zien schutteren bij pec, zat hoofdzakelijk op de bank.
    Vind ik leuk
    Sigma +2933
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:24
    Europees hangen wij aan een zijdedraadje...de punten zijn hard nodig....ik hoop ook winst voor beide....
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:26
    zijdedr aadje.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17310
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:25
    En bedankt Mostradamus, ik hoef niet meer te kijken naar het debacle van Trencin!

    Lulhannes!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:29
    Mostradamus met z'n strakke groene broek!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17310
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:31
    Die stond hem goed!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13976
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:29
    Haha, MosstrAadamus, die houden we er in!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:28
    Vloggers zijn al verschrikkelijk, maar een Vloggende Aad is toch wel een dermate overtreffende trap dat je spontaan overal vlekken krijgt.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:39
    Ja he.... wat een een aandachtshoer is dat dan!
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:49
    Hoe hij ook dat laatste ingestudeerde grapje doet. Hij lacht al om de grap voor hij hem maakt, mogelijk door de persoon achter de camera die ook al weet wat er gaat komen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:53
    Dan lacht er tenminste nog iemand. Zou het zijn vrouw zijn die hij dagelijks de camera in de handen duwt? Zou dit zo'n leuk 'samen-dingetje' zijn voor meneer en mevrouw de Mos, even samen iets leuks doen en hip zijn...
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:55
    Koop dan dezelfde e-bike en de dezelfde jas en ga samen fietsen.

    Zonder camera.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:59
    Gerarda krijgt er anders wel gratis hooi voor....
    Vind ik leuk
    Blindsy +13976
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:28
    Terwijl ik persoonlijk die Verdonk wel mee vond vallen.... zie ik het niet goed?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:36
    Ajax gaat het heel lastig krijgen in de return maar Vitesse pakt Basel thuis, logica van onze Aad is weer prima in orde.

    Met dat eerste ben ik het eens, voor Ajax is het zeker nog geen gelopen race.. Maar Basel is echt wel een maatje groter dan Vitesse.
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:42
    Weer een lul verhaal dit pfff
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:45
    Waarom de verwachtingen altijd zo hoog?
    We tellen niet echt meer mee, maar elke tegenstander wordt een makkie genoemd. Doe gewoon je best en zie waar je eindigt, dat is beter.
    Vind ik leuk
    torinofc +485
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:48
    GeAad, dat wordt dus een zware dobber voor beide clubs
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:21
    Laat Haagse Aadje maah schùive
    Vind ut wel gezellag zauas hè auvâh foebal laup te lulle
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:23
    Ut wogt trâhwes 0-1 voâh Feyenoâhd
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:24
    Aad Bilnaad
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +320
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:25
    Ik zit naar die wedstrijd te kijken en moest aan de voorbeschouwing van onze deskundige denken. En aan een fan die pas voorspelde dat Feyenoord twee keer ging winnen. Hij had er kijk op, zei hij.
    Als je dan zo'n wedstrijd ziet, wat zijn dan al die voorbeschouwingen van kenners lachwekkend zinloos.
    Ik ben geen Feyenoord-fan, toch ben ik hier triest van. Zon ver onder de maat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws