'Zinchenko laat deal van achttien miljoen schieten en zegt medische keuring af'

    'Zinchenko laat deal van achttien miljoen schieten en zegt medische keuring af'

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 14:37do 09-08-2018 om 14:37

    Oleksandr Zinchenko heeft een transfer naar promovendus Wolverhampton Wanderers afgeslagen. De oud-PSV'er wil graag bij Manchester City blijven.

    Dat melden diverse Engelse media op Deadline Day. Wolverhampton was met City akkoord over een transferbedrag van achttien miljoen euro, maar de speler heeft nee gezegd. Het is niet duidelijk waarom Zinchenko niets voelt voor Wolverhampton. Naar verluidt gaat de club een allerlaatste poging wagen om hem tóch over te halen om te komen. De club heeft daar nog enkele uren de tijd voor. Een transfer buiten Engeland is daarna nog wel mogelijk.

    Een akkoord tussen beide clubs lag er vorige maand al. Donderdag stond de medische keuring gepland, maar die is door Zinchenko afgezegd. De multifunctionele linkspoot wil graag in het Etihad Stadium blijven en voor zijn kans gaan.

    Manager Pep Guardiola kan Zinchenko dus spoedig weer verwachten, maar vraagt zich af of hij de speler is waar hij op kan bouwen. City was bereid hem te laten gaan toen Wolverhampton met een miljoenenbod aanklopte.  

    Mis geen enkele deal op deadline day in Engeland in ons liveblog! 

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +7989
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:37
    Geldwolf.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3038
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:39
    Een speler die zijn contract respecteert is dus een geldwolf?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:40
    Deze jongen zit liever op de tribune met een zak geld te verpieteren dan dat ie speelt voor wat minder.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:41
    Heb je nog steeds mond diarree?Wat plaats jij alleen maar onzin zeg .
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:47
    Goh, omdat hij voor PSV heeft gespeeld vind je dit onzin? Want wat Cheat Codes zegt is gewoon waarheid als een koe.

    So who's the one with mouth diarhea now he, rooptooter...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:54
    Youri99,jij moet nog veel leren zo te horen.Succes ermee ik hoop dat je er wel komt op een dag .Tuuttuut
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:14
    Dat klopt, denken dat je niet zoveel meer hoeft te leren is een oppervlakkig gedachtegoed. Je leert je hele leven en denken dat je alle wijsheid in pacht hebt is het ultieme gebrek aan intelligentie.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:16
    Ik merk uit je reacties dat je nog veel moet leren,is niet erg de een gaat t iets sneller af dan de ander
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:38
    Onwetendheid is de moeder der hoogmoed.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:40
    Dus je zegt nu dat jezelf een dwaas bent? Youri99 toch.Gaat wel beetje ver .
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:43
    Is het niet, dat als je onwetend bent, dat je het dan niet weet? Of weet je dat niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:45
    Youri99 ga zo door haha
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:47
    Zo zeg, knappe comeback, je hebt na 3 of 4 reacties nog steeds niet door dat jij het lijdend voorwerp van dit gesprek bent ofwel?

    Je loopt hier een beetje quasi nonchalant te provoceren maar ondertussen ben je kostelijk vermaak als een clown in een circus, dus eensgelijks... encore encore...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:53
    Luister mensen die zichzelf zo interessant vinden heb ik dus niets mee, zichzelf geweldig vinden en denken dat ze t wiel hebben uitgevonden.Met zulke mensen ga ik geen discussie voeren.Zonde van mijn tijd.En lijdend onderwerp?Het druipt er vanaf je arrogantie.Toevallig een Ajax fan.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:57
    Dus door te zeggen dat ik niet alle wijsheid in pacht heb en nog veel te leren heb ben ik arrogant.
    Wellicht moet je eens bij jezelf te rade gaan en concluderen dat willekeurige mensen vertellen dat ze nog veel moeten leren niet alleen hilarisch overkomt maar ook een bepaalde arrogantie tentoonstelt.
    Dus om nou te zeggen dat ik hier degene ben die arrogant is vind ik nogal een vreemde conclusie en daarnaast nogal voorbarig aangezien jij en ik nooit geknikkerd hebben.

    Maar veel succes met het niet voeren van discussie terwijl je het toch doet;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:03
    Je zegt zelf dat Jij mij het lijdend voorwerp vind .Als jij zo gaat praten neem ik liever afstand van.Mensen die zichzelf erg goed vinden zoals ik al eerder aangaf.Daar heb ik niets mee.Jij roept iets op een reactie die ik geef.Maar wat er vooraf gaat ontgaat je.En nu denk je dat jezelf ook nog heel snugger bent.Nee Youri99 bij jou blijf ik liever ver weg vandaan.Fijne dag verder.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9752
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:13
    Fijne dag
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10966
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:11
    Geen likes meer accepteren vanaf nu.
    Vind ik leuk
    The Genius +3520
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:37
    Waarom (the F) ben je nou weer een geldwolf als je een contract respecteert. Beide partijen hebben getekend hoor... niet alleen hij.

    ...als het al om het geld alleen gaat dat hij niet wil...dat is namelijk een hele andere vraag
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:09
    Haha een ex-PSV’er en meneer is beledigd... Sneu persoon!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:12
    Van de 30 reacties die ik van je heb gelezen zit geen enkele reactie met een zonnig stukje tekst,daar heeft PSV Ajax of wat dan ook niets mee te maken .Dat is pas sneu Henkie
    Vind ik leuk
    Mr. O +1091
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
    Lekker makkelijk om zo te denken. Geef Zinchenko groot gelijk en wie weet had hij er gewoon geen goed gevoel bij. Zou ook kunnen...
    Vind ik leuk
    Summit +604
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:44
    Hij zou daar bij wolverhampton waarschijlijk hetzelfde verdienen...
    Vind ik leuk
    Stom +358
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:45
    Aannames! Waar maak je dit uit op?

    De markt is toch nog open in andere landen? Waarschijnlijk hoopt hij op een hoger aangeschreven club uit Spanje, Frankrijk, Italië of Duitsland. Misschien zijn er zelfs al gesprekken gaande...
    Vind ik leuk
    Rodajc +15792
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:59
    Anders toch vreemd. Er ligt een prachtig project bij Wolverhampton waar hij als basisspeler onderdeel van uit had kunnen maken, leek toch best een goede carrièrestap op het eerste oog.
    Vind ik leuk
    The Genius +3520
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:38
    helemaal met je eens, maar je beoordeelt iemand op het maken van aannames, om vervolgens te zeggen "waarschijnlijk hoopt hij op..."

    ..in mijn boek is dat hetzelfde...

    maatgoed ik denk dat je bedoelt dat we het hele verhaal niet kennen en daar ben ik het met je eens


    Edit: Tenzij je hem kent en weet hoe en wat natuurlijk!;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    Stom +358
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:48
    CheatCodes stelde, ik speculeerde. Hij bracht het als een feit, terwijl ik door te openen met waarschijnlijk aangeef inderdaad niet met zekerheid zijn beweegredenen te kennen. Dus geen op aanname gebaseerde stelling maar een openlijke hypothese! :-P

    Ik ga nog even door met spelen met woorden. Moet toch wat als je in gesprek gaat met een genie ;-)
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:37
    Was vroeger vast fan van Winston Bogarde.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:01
    Speelde vorig seizoen toch flink wat. In de voorbereiding heeft hij zich ook weer laten zien. Als linksback en middenvelder
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:48
    Weet ik, maar bij Wolves zou ie natuurlijk veel meer aan spelen komen dan bij zo’n geweldige club als City. Inmiddels heeft ie wel een leeftijd dat hij elke week moet spelen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3038
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:38
    Kan natuurlijk zijn dat hij geloof in eigen kunnen heeft en voor zijn kans wil gaan. En misschien wil hij gewoon niet naar Wolves. Jij doet een aanname.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:39
    Strijder
    Vind ik leuk
    The Genius +3520
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:40
    ik like je omdat dit een veel betere benadering is dan "geldwolf" en dat soort kreten.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26644
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:04
    dan had ie wel naar de Wolfes gegaan.
    Vind ik leuk
    SvL +357
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:39
    Wat een bedragen daar...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:43
    Wolverhampton had een prima keuze geweest, koppig ventje
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:45
    Goeie keus.

    Eigen mening.
    Vind ik leuk
    Karel235 +216
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
    Ik denk hij echt een aanwinst was voor Wolverhampton jammer vind het wel een speler met potentie wie ieder week moet spelen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:58
    Cocu vond hem niet goed genoeg... 't kan verkeeren zei Brederode.
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Vind dit wel een beetje raar van Zinchenko dat hij liever de back-up van Mendy blijft en nauwelijks speeltijd krijgt dan een basisplaats veroveren bij een (waarschijnlijke) middenmotor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws