'Feyenoord moet dat niet denken, ik denk dat wij verder gaan hoor'

    'Feyenoord moet dat niet denken, ik denk dat wij verder gaan hoor'

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:22

    AS Trencin wordt een zware kluif voor Feyenoord in de derde voorronde van de Europa League. Dat stelt Aschraf El Mahdioui, middenvelder van de Slowaakse club. Donderdagavond staat het heenduel tussen de twee clubs op het programma. 

    "Ik hoor dat mensen ons kansloos achten, maar ik denk dat wij verder gaan, hoor. Feyenoord moet niet denken dat ze hier naar toe kunnen komen om even lekker het balletje rond te tikken in een partijtje voetbal dat ze toch wel winnen. Dan denk ik dat ze het nog gaat tegenvallen. Wij willen twee keer van ze winnen en ik geloof er oprecht in dat het kan", zegt El Mahdioui (foto) in gesprek met Voetbal International

    Desley Uddink, een andere Nederlander in dienst van Trencin, denkt ook dat zijn club zéker niet afgeschreven moet worden. "Ik zeg je: thuis maken we al helemaal een goede kans. We spelen op kunstgras, daar houden ze al niet van, he. Nou, dat ligt er dus in het stadion van Zilina waar we tegen ze spelen. Voor ons is dit vooral een hele mooie test te zien hoe ver wij zijn in vergelijking met de Nederlandse top."

    Poll

    Schakelt Feyenoord AS Trencin uit?

    (7949 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:24
    Hattrick Vente.
    Vind ik leuk
    River ice +1218
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Kans is er zeker goede spits en gewend aan kunstgras.
    Vind ik leuk
    buddha +7996
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:47
    als Vente thuis speelde op varkenoord was het op echt gras. weet niet waarom hij gewend zou zijn aan kunstgras.
    Vind ik leuk
    River ice +1218
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:50
    Veel jeugd teams spelen thuis op kunstgras nog meer dan de eredivisie. En ook op varkenoord lag een lange tijd kunstgras waar ook getraind werd. Miss niet in de j019 wel lager.
    Vind ik leuk
    buddha +7996
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    achter het hoofd veld ligt 1 kunstgras veld. maar daar trainen ze alleen op als het zoveel heeft geregend dat ze niet op de andere velden mogen. de rest is allemaal echt gras. ze speelden ook regelmatig bij andere clubs hun thuis wedstrijden (overmaas bv) daar weet ik niet of ze kunstgras hebben. maar idd als ze bij ons uit speelden was het regelmatig op kunstgras.
    Vind ik leuk
    River ice +1218
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:12
    Daarom tegenwoordig speelt de jeugd de helft van de tijd op kunstgras. Slechte ontwikkeling
    Vind ik leuk
    Degraaf +15497
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Hoop het echt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
    Succes vanavond kerel. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Ik heb mijn hart alvast tot rust gebracht. Dus ik kan met een gerust hart ... gaan zitten kijken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Ik heb er vertrouwen in. Hopelijk een mooie overwinning voor Feyenoord!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:36
    En als ze niet doorgaan is het gewoon geen Nederlandse top club meer 😉
    Vind ik leuk
    buddha +7996
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:49
    oeffffff onder de gordel na het gelijke spelletje van jouw cluppie van de week.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:57
    Buddah!! meteen ook eronder. Weer gelijkspel, nu 1-1. ;)
    Vind ik leuk
    buddha +7996
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:59
    hoop voor de Feyenoord fans dat het vanavond niet 1-1 word ;) hoop op 2-0 winst voor jullie.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:00
    0-2 is perfect. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:59
    Heerlijk zo'n gefrustreerde reactie terwijl het niet serieus is. Maar ik ben best tevreden met een 2-2 uit als je dat wil weten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    Tuurlijk wel. Feyenoord is een mooie club. Ik ben als Ajax supporter al meerde keren in de kuip geweest. Altijd een mooie sfeer. :)
    Vind ik leuk
    MN223 +741
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:05
    Ook als ze wel doorgaan is dat zo.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
    Succes Wim,
    Ik heb het hart ook op de juiste plaats. ;).
    Groet,
    Willem.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +798
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:42
    Thanks broer,sportief!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Het is jullie gegund maat. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:34
    100%
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:24
    Alles kan tegen feyenoord, maar ik denk toch dat Feyenoord ietsje te hoog gegrepen is voor de Slowaken. Ik schat in een 2-3
    Vind ik leuk
    Koeroe +11148
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    Zou lekker zijn, 3 uitgoals
    Vind ik leuk
    slaski +2195
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Ik ben er inderdaad een beetje bevreesd voor. De stemming is weer te veel van dat doen we wel even. *Vervolg*Kijk even aan, precies waar ik bang voor was. In de rust sta je al compleet voor lul. Wat een waardeloze zomeravondvoetbalinstelling. 3-0 wat een lachwekkende vertoning.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    Dat kan hier zo zijn maar bij de spelers en trainers proef ik het niet en dat is belangrijker.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Maar je moet het ook niet proeven, Blijdorp. Het is geen toetje.
    Je moet het horen, zien of lezen.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    Dat lees ik vooral van niet-Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    buddha +7996
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
    ik vind de reacties juist wel mee vallen van de feyenoord fans. ik vind het maar matig hoe ze reageren.
    Vind ik leuk
    feye88 +2045
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Typisch weer voor Feyenoord. Halve selectie ligt eruit en een wedstrijd in oostblokkië op het kutste veld wat er is.
    Maar dat mag geen excuus zijn. Vanavond gelijk, volgende keer winnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
    Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    feye88 +2045
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
    Dank (: Jullie ook tegen Luik.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    Bedankt man. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
    Oostblokkie niet te stoppie. Klinkt wel als een leuk land ''Oostblokkië''
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Ik prefereer 2x winnen, maar reken me niet rijk vantevoren.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:36
    Jonge honden erin en gaan. Komt goed man!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
    Wordt lastig met al die geblesseerden.. Daar de schade beperkt houden en thuis afmaken..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:20
    Dat laatste sowieso!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
    En wij maar denken dat die kunstgrasziekte alleen heerst in Nederland. Niet dus.....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:37
    En dat dat zomaar mag ook in de Europa League. Dat wist ik niet.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:40
    Nee, ik ook niet hoor. Ik krijg dan gelijk de gedachte dat de kunstgras-lobbyclub in Zurich bij de Uefa is geweest met een koffertje vol biljetten.
    Vind ik leuk
    HanV +3707
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:37
    Het erge is dat ze al ziek, zwak en misselijk zijn van een gewonnen wedstrijdje op verbrand gras.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    Zo, spierballentaal van Trencin hoor 💪🏼
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:20
    Ach... komen die jongens hier ook weer een keertje in het nieuws.

    Na dit tweeluik horen we nooit meer wat van ze.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:53
    Wss wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    En wie is Aschraf El Mahdioui dan wel dat hij aandacht krijt op VP?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    Een Nederlandse speler van AS Trencin.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:26
    De geweldenaar....
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8225
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:54
    Dat staat er toch? Aschraf el Mahdioui is niemand minder dan Aschraf el Mahdioui.

    Aschraf, wie kent hem niet? Aschraf, Aschraf en natuurlijk El Mahdioui.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11148
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:27
    Er bovenop klappen en laten zien dat er niks te halen valt. Snelle goal maken en dan thuis afmaken
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    Nederlandse top?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:32
    De winnaar van de JC schaal. Dan kun je echt wat.
    Wat?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Feyenoord behoort tot de Nederlandse top normaal gesproken.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1040
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:38
    kansloze reactie... zeker na de prestaties van de laatste 3 jaar (en de eerste prijs van het daaropvolgende jaar is al binnen...)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Ik denk eerlijk gezegd dat het 30%-70% wordt in t voordeel van Feyenoord. Trencin is van t niveau Fc Groningen .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:41
    En van welk niveau is Feyenoord dan?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2788
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:57
    Feyenoord is van het niveau Feyenoord...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:02
    Ow dan hoef ik me geen zorgen te maken
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:02
    Trencin is nog een niveau lager Haha
    Vind ik leuk
    HanV +3707
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:43
    Met die 70 denk ik meer aan basketbal, daar scoren ze nog wat vaker. Dan kun je beter hopen dat je niet uit naar Groningen moet. Drie keer op rij landskampioen.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1040
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:35
    ik geloof er oprecht in dat het kan, meestal als je zo'n zin hoort betekent dat dat het zeer onrealistisch is maar iemand niet kan leven met het idee dat het niet zo is...
    Vind ik leuk
    Hupfean +3574
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
    Hopelijk wint Feyenoord wel, hoe is t weer trouwens in Rotterdam? Hier hoost en onweert t. Misschien was t verplaatsen van de wedstrijd toch een goed idee omdat er zwaar weer word verwacht later vanavond.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1040
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:47
    tja, het is natuurlijk wel redelijk riskant als alle Rotterdammers in Slowakije op tijd in bed liggen, voor het onweer losbarst in Rotterdam, stel je voor...
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:49
    Het weer in Rotterdam is voor de wedstrijd niet interessant, omdat er in Slowakije wordt gespeeld.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3574
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:31
    Oh foutje dan.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:35
    Geeft niks hoor. Om de een of andere reden namen heel veel mensen aan dat Feyenoord begon in De Kuip.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    pietprecies +3176
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:40
    Ik wist niet dat ze het bij Zilina gingen spelen? Dacht in dat ministadion van Trencin zelf.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:50
    Dacht gelezen te hebben dat dat stadion niet aan UEFA-eisen voldoet.
    Vind ik leuk
    Manuel_s +87
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:44
    Kijk je kan dronken zijn, maar deze jongen heeft overduidelijk een flinke hersenbeschadiging gehad
    Vind ik leuk
    ronnieb +414
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:47
    Wordt moeilijk maar volgens mij hebben we vorig seizoen zonder Nicolai Sparta thuis opgerold, bij PEC uit gewonnen, Heracles uit gewonnen enz.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Sparta en Heracles is een prima vergelijking, maar tegen Zwolle heeft Van Persie er 2 gescoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
    Vooralsnog hebben ze vooral veel praatjes daar in Hongarije. We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:38
    Weet niet waar ze in Hongarije veel praatjes over moeten hebben. In Slowakije hebben ze wel veel praatjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:05
    Hij gelooft ook nog in de paashaas
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:08
    Nederlandse top? 1x kampioen geworden deze eeuw. Afgelopen seizoen 3e. Subtop dus.
    Vind ik leuk
    13 +10534
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:18
    Suboptimale reactie.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:46
    Ach hou toch op man. Feyenoord blijft gewoon Nederlandse top, anders zouden wij ook geen Nederlandse top zijn. Zou de enige topclub PSV zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:29
    Nou. Dat is wel duidelijk nu lijkt me?
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Had misschien even de wedstrijd moeten afwachten 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:49
    ;)
    Vind ik leuk
    Blac-ca +351
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:08
    Hoop van harte dat Feynoord wint maar heb toch wel echt mn twijfels dat ze worden uitsgeschakeld over 2 wedstrijden .
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29124
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:21
    Beetje warrig.... reactie op 2 sporen...
    Vind ik leuk
    Blac-ca +351
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:58
    Is het nog steeds warig,gaf alleen een mening naar eigen inzicht .
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:58
    Naar huis laten lopen, wat een wanprestatie. Vorige week nog iemand dat Ajax 0 prijzen en wij 5 prijzen hebben gehaald de laatste 5 jaar. Nou momenteel sta je geweldig voor lul met zo,n prestatie. Niet heel Holland bakt, maar heel Holland lacht, je uit. Jammer voor die supporters die toch weer de moeite hebben genomen om te gaan kijken. Die mannen een gratis seizoenkaart geven, en laten betalen door de spelersgroep is het minste wat Feyenoord kan doen. Jammer, wijn zijn weer 10 stappen terug.
    Vind ik leuk
    FACT +2178
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:01
    'Feyenoord moet niet denken dat ze hier naar toe kunnen komen om even lekker het balletje rond te tikken'

    4-0!!
    Vind ik leuk
    Floaz +231