Fulham presenteert achtste aankoop: 'world class goalkeeper' naar Engeland

    Fulham presenteert achtste aankoop: 'world class goalkeeper' naar Engeland

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:28

    Fulham presenteert een kwartier na het verstrijken van de Engelse transferdeadline nog een nieuwe doelman. Sergio Rico komt over van Sevilla.

    Dat maakt de Premier League-promovendus donderdag bekend via de officiële kanalen. Rico wordt voor één seizoen gehuurd van Sevilla. De Spaanse doelman (24) keepte 170 wedstrijden voor Sevilla, maar verloor afgelopen seizoen zijn basisplaats.

    "Ik ben heel blij dat ik mag tekenen bij de oudste club van de Premier League", reageert Rico. Fulham-voorzitter Tony Khan is in zijn nopjes met de last minute-deal. "Sergio is een 'world class goalkeeper', die erg gewild was."

    Rico is na Jean-Michaël Seri, Aleksandar Mitrovic, Alfie Mawson, Fabri, Maxime Le Marchand, André Schürrle en Calum Chambers de achtste nieuweling in de Fulham-selectie. En The Cottagers lijken nog meer aankopen te willen presenteren donderdag.

    Plaats een reactie

    G.Kopf +932
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:32
    Niet slecht. Fulham is weer terug in de middenmoot heb ik het idee.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:36
    Mooie club met een werkelijk waar prachtig stadion. Altijd een verrijking voor de PL.... nu maar hopen dat ze er wat langer in gaan blijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:50
    Craven cottage of zo iets 😝
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:52
    Vindt die van porsmouth ook mooi geweldig stadion. 😍
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:54
    Ja, klopt.... ben ik ook een paar keer geweest. Midden in een woonwijk!

    En het is ook een hartstikke leuke stad.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:57
    Eigelijk vergelijkbaar met die van fulllham en leeds ook super mooi vindt ik de mooiste eigenlijk come on you leeds!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    ruite083 +81
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:55
    Mooie club , mooi stadion, alleen geen engelse spelers !
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:56
    Welke PL club wel dan?! En wat bedoel je er eigenlijk mee?
    Vind ik leuk
    ruite083 +81
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:00
    Indentiteit
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29226
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:01
    Ach.... dat was vroeger...
    Vind ik leuk
    Ops +46
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:32
    Goede keeper voor Fulham, hoor! Gaan ze zeker wat aan hebben. Jonge keeper met veel potentie. Grote keeper wat ook een voordeel is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:34
    Volgens mij is rico even goed als kepa die voor 80 mil naar sjelsie is gegaan
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:35
    Fulham heeft echt hele goede aankopen gedaan. Ook speelt Sessegnon nog daar en dat is echt een heel groot talent!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:37
    Hé, wat is dit nou? Geen “nieuws” over Everton, uh ik bedoel Brands?
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Goede keeper voor Fullham! Ik denk dat ze dit seizoen in de middenmoot gaan eindigen (dat moet haast wel).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fulham presenteert achtste aankoop: 'world class goalkeeper' naar Engeland