In het kort: Australisch avontuur Meulensteen, forse straf voor De Graafschap

    In het kort: Australisch avontuur Meulensteen, forse straf voor De Graafschap

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:54

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    René Meulensteen gaat aan de slag in Australië
    René Meulensteen, voormalig assistent van Sir Alex Ferguson bij Manchester United, gaat aan de slag als assistent van de Australische bondscoach Graham Arnold. Met Arnold en Meulensteen aan het roer werken de Australiërs toe naar het toernooi om de Asia Cup in 2019. Meulensteen blijft in Europa om van daaruit spelers die in aanmerking komen voor het nationale elftal in de gaten te houden.
     
    Forse straf De Graafschap voor vuurwerkincidenten
    De Graafschap is flink gestraft voor de vuurwerkincidenten tijdens de promotieduels met Almere City. Ten eerste moet de Doetinchemse eredivisionist een geldboete van 15.000 euro betalen, daarnaast hangt de club uit de Achterhoek een wedstrijd zonder publiek boven het hoofd. In april 2017 is na eerdere incidenten een proefperiode van twee jaar ingegaan, deze proefperiode is nu met één jaar verlengd. Algemeen directeur Hans Martijn Ostendorp is duidelijk: "Het laatste dat we willen is nog meer geldboetes en een wedstrijd zonder publiek. De straf is voor ons reden om nog scherper te gaan kijken hoe we het vuurwerk uit de stadions kunnen houden."

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:54
    Offtopic:

    Beste mensen, ik moet dit even kwijt.
    Ik weet als geen ander dat ik de nodige onzin schrijf op VP en daar dan ook terecht commentaar op krijg.
    Maar wees eerlijk, als er niemand zou zijn die de nodige onzin schrijft dan zou VP toch gewoon een saaie Ajax site zijn.
    En tot slot, je hoeft mijn onzin berichten niet te lezen laat staan daar ook nog op te reageren.

    Zo, dit ben ik kwijt en nu Feyenoord kijken.
    Vind ik leuk
    base +2189
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
    Succes hopelijk pakken jullie punten voor Nederland.
    Ik hoop dat ik mag reageren op je.
    😉
    Vind ik leuk
    ruite083 +136
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
    Wordt weer een lange zit vrees ik, sterkte!
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:04
    Pffff wat een onzin bericht
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:18
    Zelfkennis is een belangrijke eigenschap. Maar wat zijn die Feijenoorders in hemelsnaam aan het doen. Lijkt werkelijk nergens naar. Die achterhoede staat enorm te schutteren.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13342
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:03
    Jammer dit soort straffen, no pyro no party!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9040
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:08
    Dit moet om de sfeeracties gaan met de joker. Onder de wedstrijden met Almere is er geen vuurwerk geweest vanuit onze kant. Knvb maffia
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
    Kerl beide wedstrijden 100 fakkels afgestoken.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9040
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:36
    Met de sfeeracties voor de wedstrijd
    Vind ik leuk
    Micha EL +971
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Klopt Ik heb ook niets gezien(ben city fan) in beide wedstrijden behalve sfeeractie. Als ze daar voor flink gaan straffen dan ben ik benieuwd wat er gebeurt naar aanleiding van de supercup van afgelopen week. Ik denk dat dan feyenoord min punten gaat krijgen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9040
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:39
    Gaat toch nergens meer over dit!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:31
    Jammer dit soort reacties.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:19
    De KNVB en de graafschap dat gaat niet samen het is niks het word niks en het zal nooit wat worden want wij zijn toch maar boeren passen niet in het straatje van die bobo s uit zeist
    Vind ik leuk
    Mall00t +5633
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:36
    Gelul van de bovenste plank. De Graafschap overtreed de regels en wordt overeenkomstig bestraft.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Micha EL +971
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Dan ben ik benieuwd wat jij vindt wat feyenoord moet krijgen nav vuurwerk afgelopen week bij de super cup. Ik denk dan min punten of voetballen voor leeg stadion.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:20
    KNVB maffia slaat weer eens toe hoor en go ahead krijgt alleen 1 vak dat leeg moet als ze veld op komen rennen
    Vind ik leuk
    Mall00t +5633
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:40
    Niet waar, misschien moet je je eerst eens van de feiten op de hoogte stellen voordat je iets schrijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:19
    Supporters matten oke... spelers blijf je van af... actie reactie
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:34
    No pyro no party!!! #KNVBMAFFIA
    Vind ik leuk
    grptje +108
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    MAFFIA MAFFIA MAFFIA BOND ZEIST
    Vind ik leuk
    Wally g +480
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:46
    Wat een onzin ag anders komt de KNVB vast geld te kort dat ze niet een gebakje bij de koffie kunnen krijgen elke dag ....... ik zeg samen alles geven voor de club ! Zondag is het uitverkocht dus gewoon met de pet rond en geld geven !
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9040
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:40
    Goed plan
    Vind ik leuk
    Neger +33
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:52
    Ik ben een neger.



    Like
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In het kort: Australisch avontuur Meulensteen, forse straf voor De Graafschap