Feyenoord levert 'onvoorstelbare' wanprestatie: 'Een budget van 2 miljoen'

    Feyenoord levert 'onvoorstelbare' wanprestatie: 'Een budget van 2 miljoen'

    donderdag 9 augustus 2018 om 19:54

    Feyenoord levert in de eerste helft van de Europa League-wedstrijd tegen AS Trencin een ongekende wanprestatie. De Slowaken staan bij rust met liefst 3-0 voor. Op Twitter liegen de reacties er niet om.

    Lees meer over:Europa LeagueFeyenoord

    Plaats een reactie

    Niels92 +17292
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    Echt erg dit :(
    Vind ik leuk
    Adje80 +6945
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Ja het is ongelooflijk..die gaan echt niet meedoen voor het kampioenschap zijn te afhankelijk van van persie, jorgensen en vilhena
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Aal +21360
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Ze verzieken het voor heel Nederland!!!
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:13
    Onbegrijpelijk,nog erger als Osiek
    Vind ik leuk
    River ice +1227
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:15
    Heel nederland verpest het al jaren. Alle clubs bijna elk jaar weer. Op 1 leuk jaar in de 5.
    Vind ik leuk
    Adje80 +6945
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:26
    Az, ajax en psv hebben wel wat punten gehaald in Europa de laatste 5 jaar..cl is een ander verhaal maar daar kun je weinig aan doen als je in een poule zit met 2 topclubs.
    Vind ik leuk
    River ice +1227
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    Osjeik, rosenborg? Az tegen de nummer 2 uit armenie. Poule met topclubs? Tuurlijk ia het slecht maar niet nieuw trend is al tijdje geleden ingezet.
    Vind ik leuk
    Adje80 +6945
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:45
    Ja dat is gebeurd en was een blamage maar az heeft het op zich vaak redelijk gedaan in Europa..in de champions league hebben psv en feyenoord echt zware lozingen gehad daar konden ze niks aan doen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:38
    Come on.... 4-0 achter tegen een ploeg met een begroting van 2 miljoen. Dit is wel echt een major fuck-up
    Vind ik leuk
    River ice +1227
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Tuurlijk is het een schande. Moeten alleen niet doen dat dit voor het eerst is.
    Vind ik leuk
    Kraantje +74
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Donder op, PSV en Ajax en deels az doen tenminste iets. Dit is gewoon een blamage kerel.
    Vind ik leuk
    Aal +21360
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Nou idd.... je hebt altijd figuren die verzachtend gaan zitten praten!
    Vind ik leuk
    River ice +1227
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:09
    Waar zeg ik dat het niet zo is dan? Moeten niet vergeten dat deze trend al een tijdje geleden is ingezet. Nl stelt niks meer voor wen er maar aan. Ook de overgevleven clubs gaan nog keihard falen. Kwestie van tijd.
    Vind ik leuk
    redknap +1013
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Vitesse dan er ook nog bij. Ook geen schijn van kans. Met die droevige supporters.
    Vind ik leuk
    Aal +21360
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Die vechten in ieder geval om te winnen!
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:16
    Dat kan je niet zeggen na 1 wedstrijd. Maar het is wel erg nu. Hopen op een 3-1 en goedmaken in De Kuip.
    Vind ik leuk
    Adje80 +6945
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:26
    Helaas
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Na ja 4-1 dan ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:16
    Vilenha vaak uit gejouwd,die mis je in zo'n wedstrijd
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Om je als supporter en club kapot te schamen, dit slaat negens op
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12274
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Zouden ze bij Feyenoord denken dat het pas om 21.00 uur begint en dir alleen maar de warming up is?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10442
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Ik wordt er er stil van, jezus.
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Sterkte bep
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:05
    Dat begrijp ik!
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:10
    Tja.... maar hoop doet leven. Luik kan ook 2x scoren in 20 minuten. Dan is 1-0 thuis genoeg maar dan moet er wel wat gebeuren in de 2de helft.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10442
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:23
    Op Dit moment is hopen zelfs naïef te noemen. Een martelgang is het.
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:54
    Tja... niks aan toe te voegen . Zonde voor Nederlands voetbal. De hoop zal gevlogen zijn.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:14
    Hopen op 3-2 maar dat lijkt wel Utopia
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10442
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:25
    Yep
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12274
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Met 0-2 en bijna rust dacht ik nog effe die gaan het net andersom doen als Ajax. 2-0 achter en dan 2-2.

    Maar o wee wat is het slecht.
    Mogen blij zijn als ze met 3-1 het veld afstappen.
    Arme vBronkhorst, wat moet je als trainer na zo'n helft?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    Kayzer +2667
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Wordt het 3-2 is het nog een goede uitgangspositie ook.

    Come on! Belangrijk voor de uefa punten!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Pfff Niels echt hoor. Zonde, alle Nederlandse clubs mogen van mij echt ver komen. Misschien gaat de knop om na rust en maken ze een of twee uitgoals.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Ik heb echt medelijden met die supporters die mee zijn naar Slowakije, steunen de club altijd door dik en dun en dan zo'n wanprestatie :(

    Feyenoord staat gewoon voor lul, dit gun ik ze niet!
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1983
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    En dan te bedenken dat fc om Feyenoord te helpen hun beste speler nog heeft weggekocht .
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:05
    Aan FCDB heeft het niet gelegen;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    hier moet ik van op de POT !!!!! Schijtluizen zijn het
    Vind ik leuk
    redknap +1013
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    Schijtbakken voetbal noemt Verbeek dat.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Hopelijk gaat Vitesse vandaag een wonder verrichten tegen Basel, want Feyenoord is zo goed als uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    redknap +1013
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Daar reken maar niet op. Die zijn een klasse beter dan Fietstas
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Maat verander je profielfoto
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Verander jij eerst maar eens je accountnaam :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:27
    Het is toch Cruyv? Haha
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:30
    Echt triest om te zien.
    Vind ik leuk
    Futre +2529
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:49
    Sturm Graz staat thuis ook alweer met 0-2 achter tegen een club uit Cyprus en Kairat Almaty is kansloos tegen een club uit Tsjechie. Geeft direct aan hoe slap de ED is. Dat Feyenoord wordt afgeslacht is alleen een verrassing voor mensen die blind zijn voor de ontwikkelingen in landen om hun heen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    Beter geen Nederlandse clubs afvaardigen in Europa
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Tja, nederland moet gewoon kappen met die Oostblok landen te onderschatten. Het is niet meer zoals vroeger. Er zijn geen enorm slechte clubs meer op dit niveau. Gornik had ook verloren van Trencin.
    Als je aan de wedstrijd begint met 'dit gaan we wel ff doen' verlies je het 9 van de 10 keer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Basschot +1945
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Oostblok en Scandinavische landen..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Al komen ze uit Tuvalu, met de instelling doe Feyenoord vandaag heeft verlies je van elke ploeg.
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    Mee eens dit zijn gewoon lastige ploegen. Fysieke sterke spelers en zwaar onderschat.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    het enige wat zou helpen als feyenoord vitesse evenaart of 2 goals scoort zodat je toch de belangrijke uitdoelpunten binnen heb maar dit is nog veel slechter als vitesse !
    Vind ik leuk
    redknap +1013
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Typisch Nederland. Denken dat ze goed zijn. Bah.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Ben benieuwd hoe PSV het tegen Qarabag of BATE gaat doen. Begin wel nerveus te worden nadat hier hiernaar kijk

    Edit: en het staat 4-0, ik denk dat ik naar Vitesse ga kijken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Zei het al 1 week geleden. BATE moesten ze ontlopen, maar die gaan het dus blijkbaar worden. Lastige ploeg.
    Daarnaast Dinamo Minsk die ik ook al eerder hoog inschatten vegen gewoon met 3-0 nu Zenit van de mat.
    Vind ik leuk
    cheeks +3407
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Klopt. Zowel Bate als Qarabag doen in Nederland gewoon mee voor het kampioenschap. Geen misselijke ploegen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:19
    Vind het wel apart dat weinig teams spelers uit Oost Europa halen om eerlijk te zijn, zitten toch wel wat goede tussen
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    PSV heeft wel een redelijk ervaren ploeg en speelt over het algemeen wat verdedigender/realistischer. Maar goed, met name BATE schijnt een stugge ploeg te zijn en daar hebben Nederlandse ploegen het lastig tegen. Zal dus ook niet makkelijk zijn
    Vind ik leuk
    cheeks +3407
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Dat wordt gewoon 50 - 50. Dat zijn gewoon goede ploegen. Bijv. vorig jaar CL Qarabag tegen Atlethico Madrid. 2x 1-1.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    poklane +4545
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    Ik refereer naar mijn avatar.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1614
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    EINDELIJK EEN MEDESTANDER
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Wel meer hoor. Al kun je hier door 1 doelpuntje te maken de boel gewoon nog redden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Ja geen goal meer tegen en zelf 1 of 2 goals maken. Thuis rechtzetten. Ben bang dat het niks wordt
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Jullie verdienen een betere tactiek . Dus iemand die feyenoord op waarde schat ,die de potentie van feyenoord ziet . Dat ziet gio niet
    Vind ik leuk
    talentje +414
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Flikker straal van geel er maar een keer uit, Heeft je uit de shit geholpen alle respect daarvoor en dat heeft die geweldig gedaan. Maar het technisch beleid momenteel is om te janken!!!
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Heb ik altijd al gezegd. Hij is een goede voor een club uit het rechterrijtje dat naar links wil. Dan is hij misschien wel de beste
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    He he, eindelijk......
    Niet Gio ( steeds ) maar van Geel o.a......Feyenoord moet eens gaan reorganiseren intern.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2902
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    Ach, het kan de beste overkomen... ;)
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1082
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Die spelers moeten zich kapot schamen
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1229
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Grappig om te zien hoe bijna al die Feyenoorders nu haten op hun eigen club.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Deck010 +3588
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Spreek jou wel over 2 maanden
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Ja want dan staan jullie bovenaan wil je zeggen? 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Zo gaat het altijd in Rotterdam
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    Niks grappigs aan. Ik ben geen Feyenoord fan, maar zelf ik loop me op te winden.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Precies, gewoon terecht dat ze zo boos zijn. Worden gewoon in de steek gelaten door hun eigen spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:16
    Lekker toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    "haten op"? Wat is dat, Bargoens?
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Dat heet boosheid..... doen supporters van elke club!
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1614
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    GIO , VAN GEEL OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Lolllllll hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Na Az het volgende debacle
    Vind ik leuk
    Thobar +3765
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Feyenoord is de risee van het Nederlandse voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Niks onverwacht. Elke debiel kan zien dat wanneer je met 0 motivatie een wedstrijd start, dat je volle bak vanaf gaat.
    Vind ik leuk
    fons2018 +715
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Het had al 6-0 moeten zijn zeldzaam slecht in jaren niet gezien en ik ben bang dat Feyenoord een heel maar dan ook heel zwaar jaar tegemoet gaat .
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Titelkandidaat? Probeer anders eerst ff het linker rijtje te halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Budget boeit niks als je een stel koekenbakkers opstelt met een mentaliteit van niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Ik denk "zal eens kijken hoe Feyenoord ervoor staat, mss wel 1-0 of 2-0 voor ofzo met rust, ik bedoel ze moeten tegen de nummer 2 of 3 van Slowakije" zie de score en spuug bijna mn drinken uit, wtf is er aan de hand
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3310
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Ach het seizoen is toch al geslaagd in Rotterdam! Ze hebben de Johan Cruijff schaal en dat is toch een hele grote prijs!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:13
    Sarcasme. Ik hou der van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:19
    Ik heb de dvd al.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Voor straf maar eens even 2 jaar geen Europees voetbal voor deze amateurploeg!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    En te denken dat daar Oud eerste divisie spelers rondlopen. Belachelijk.
    Vind ik leuk
    tremere +596
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Ik schaam mij kapot, aanvallend afwezig en de verdediging wordt als een stelletje blinden uit elkaar gespeeld -_-.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1153
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
    Wat zetten ze het Nederlands voetbal voor schut..
    Vind ik leuk
    MrCastle +33
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Hopen dat Ajax maar verder komt dan.

    Mijn cluppie laat werkelijk waar niks zien.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Top reactie! Veel andere fans zouden dr anders op gereageerd hebben.
    Vind ik leuk
    MrCastle +33
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Kan moeilijk ontkennen, ik zit stiekem gewoon te hopen dat Feyenoord nog 1 of 2 goals kan maken maar zie het niet hoopvol in.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Ja ik hoop het ook maar ziet er zeker niet goed uit.
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Verliezen kan, maar dit is schandalig.
    Shirts mogen niet vies worden.
    Geen speler is redelijk.
    Hanegem zal genieten
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:12
    Shirts smerig wordt lastig op kunstgras, maar een beetje stank van de zweet mag wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    En dan wil je als coach het tij keren. Meteen na rust wisselen. Je kijkt even wie er zit en denkt bij jezelf GVD. Moet ik het hiermee doen. Hoezo in de steek gelaten door van Geel. Wat een trieste bedoening
    Vind ik leuk
    Arie1976 +700
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Kwaliteit...
    Op alle fronten de mindere...
    Achterhoede drama, middenveld drama, voorhoede drama..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Terecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:59
    Het zal wel 5-0 worden. Heb meer vertrouwen in vitesse dan in feyenoord.
    Vind ik leuk
    bramski +34
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Worden overklast in alle facetten..
    Trouwens die Slegers aardig spelertje prima voorzet
    Vind ik leuk
    slaski +2195
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Ja,misschien iets voor Feyenoord ?
    Vind ik leuk
    MrCastle +33
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    "Zullen wel harde woorden in de rust worden gesproken"

    Door wie? Gio? Die gaat ze aai over de bol geven en verder stil erbij zitten.

    Heb die man nog nooit eens een beetje ballen zien tonen met kritiek geven op zijn ploeg of echt eens uit ze bol gaan. Dat gaat allemaal zachtzinnig.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Jij bent er altijd bij in de kleedkamer?
    Vind ik leuk
    MrCastle +33
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Nee, maar zie meneer wel altijd langs de lijn staan en voor de camera's.

    En hij laat nooit pit zien, dat is zijn karakter. Ik geloof niet dat dat anders is in de kleedkamer.
    Vind ik leuk
    Alwetend +227
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Denk niet dat het uitmaakt voor welke club je bent: IEDERE Nederlander schaamt zich op dit moment!!!
    Vind ik leuk
    wilheimus +1458
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Ik verpest toch liever een 2-0 voorsprong dan dat ik zo af ga...

    Wat een drama weer voor het Nederlandse voetbal...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
    Ik schrik echt van het niveau van Feyenoord. Ajax en PSV hoeven zich geen zorgen te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:05
    Feyenoord , Vitesse en AZ gaan weer knokken voor plaats 3.
    Doel : de TV gelden die uitgekeerd worden op basis van Ranking.
    De EL levert pas serieus iets op als je overwintert.
    Dus ja, ben bang dat het verleden tijd is dat NL clubs in Europa nog iets presteren, uitgezonderd PSV en Ajax.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:10
    Feyenoord moet het woord Europees voetbal gewoon even niet meer in de mond nemen.
    Vind ik leuk
    VZW291 +604
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    Een absolute wanprestatie, hopelijk kan Feyenoord de 3-1 na rust maken zodat er een uitgangspositie is voor volgende week.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    wat een afgang totaal geen inzet europees alweer klaar tegen zo'n ploeg seizoen ook klaar word helemaal niets
    Vind ik leuk
    GlennR +42
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    Kapot schamen, een schande voor het NL voetbal dit.
    Gatenkaas Rotterdam.

    Ik zie een mooie 8ste plek en misschien met geluk nog 7e en play offs EL.
    Vind ik leuk
    soksa +1429
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Ik ben nooit zo van het afgeven op spelers of trainers. Maar dit kan echt niet. Ze moeten zich echt kapot schamen. Ik hoop uit de grond van mn hart dat Gio deze elf spelers wekenlang straftraining gaat geven. Stuk voor stuk een schande voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Wat een SCHANDE weer Feyenoord! Elk jaar weer dramatisch in Europa. Ik hoop dat Feyenoord volgend jaar vriendelijk bedankt voor Europees voetbal. En dat ook niet meer als doelstelling stelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:10
    Europees voetbal behaal je door het winnen van De Beker - een Prijs ! - op basis van Ranking en via de play-offs .
    Tja, daar komen TV gelden door binnen. DAAR gaat het om. EL voetbal is bijzaak helaas.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:12
    Hoezo? Volgens mij krijg je bekand een half miljoen als je een groepswedstrijd wint. En dan heb je nog geen tv gelden meegerekend.

    Europees een goeie prestatie leveren (en zo meer startbewijzen etc. voor de CL en EL binnenslepen) is de enige manier om aan te haken met de rest van europa. Maar dat wordt erg lastig als Feyenoord ieder jaar meedoet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
    Klopt als je wint...... AZ heeft 2 jaar geleden ongeveer 6,1 miljoen verdiend na het spelen van liefst 14 wedstrijden... ( inclusief voorrondes) direct na de winterstop vlogen ze eruit . tegen Olympic Lyon.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:23
    6.1 miljoen dat is drie keer de spelersbegroting van Trencin... Hoe kun je dat bijzaak noemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:25
    Vergeet niet, overwinteren ! Dat levert een grote premie op. Lukt dat niet dan heb je kostendekkend gespeeld.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:28
    Absoluut niet waar. Ja misschien dat die voorrondes voor de groepsfase niet veel opleveren. Maar die EL Groepsfases worden ook gewoon door heel de wereld uitgezonden. Ik denk dat de TV gelden alleen al ruimschoots de kosten dekken.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5017
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Het Nederlands voetbal word door derderangs landen voorbij gesneld.
    Feyenoord afgeslacht, het Nederlands voetbal is Europees gezien op een haar na dood.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1101
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:05
    Idd en er veranderd ook niks...wordt steeds erger.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:03
    Geen wissels????? Onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:05
    Wat een prutsers
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    Schande...
    Gio word zo nog eens ontslagen als het zo door gaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    Trencin speelt echt geweldig ajax voetbal trouwens
    Vind ik leuk
    Stranger +4391
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    Geen beleving
    Geen plan
    Geen inzet
    Geen kwaliteit
    Kortom
    Klote!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    Ik werd bijna virtueel afgemaakt toen ik zei dat het aantrekken van Clasie meer uit sentiment dan met verstand gedaan is. Maar ach, Trencin uit is altijd lastig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    MN223 +762
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    Wordt 10-0 denk ik.
    Vind ik leuk
    The Eagle +81
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:06
    En dan roept men dat emmen weer degradeert ? Kanidaat 1 is nu al bekend. Wat een trieste vertoning
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19457
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Trencin is keukenkampioen divisie.

    Heel jammer voor Feyenoord, had zo leuk geweest. Hopen dat ze 2x scoren.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Ben niet verrast. Dit is gewoon het niveau van Feyenoord. Calvin Verdonk, wat een grap! Speelde bij PEC niet eens.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1565
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Wel bijzonder een begroting van 2 mln Euro maar wel 3 Nigerianen in het team. Spelen die anderen voor een appel en een ei?
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Hoezo kan dat niet met 2miljoen begroting, die spelen misschien wel voor stukke minder dan.de.nederlanders daar
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1565
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:32
    Als ze daar ook niet-EU salaris moeten betalen blijft er niets over voor de rest. Moniz en Slegers zullen daar ook niet gratis rondlopen.
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:38
    Dat is volgens mij alleen in Nederland.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1565
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Zou kunnen hoor. Dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar als je dan leest dat Excelsior geen spits heeft zou ik zeggen ga eens langs bij Trencin.
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Achhh fey zal er toch wel eentje in leggen in de 2de helft en dit dan.thuis afmaken..
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Er zal wel weer niks van kloppen zeker? Het zal wel niet aan Feyenoord liggen zeker?
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:15
    Nee het ligt aan de.Nederlandse.arrogantie, ondeschatting van ploegen als Trencin, Osjek, sturm graz.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3310
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:07
    Mensen die naar Rotterdam gaan neem je zwembroek mee! Er is een mega schuim(bek)party vanavond 🎉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:09
    Afgelast. Bang voor ongeregeldheden
    Vind ik leuk
    DEWEE +1974
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:08
    Netjes hoor. Schade beperken en thuis afmaken😂
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:08
    Je weet nu al mochten ze het toch halen de EL dat dat ze in de ED veel punten gaat kosten. Jammer en zal de transferwaarde van een paar spelers ook niet helpen (Vilhena, Jorgenson en Berghuis).
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:08
    En deze ploeg heeft de ambitie om mee te doen om het kampioenschap??????
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:11
    Niets mis mee toch een beetje ambitie. En met hun basisopstelling maken ze zeker een kans.
    Vind ik leuk
    fr0do +1072
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:10
    Nou dit is wel de ultieme concurrentie voor het kampioenschap 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:11
    De verdediging van Feyenoord is gatenkaas vooral Nieuwkoop is ontzettend zwak. Ik heb genoeg van Feyenoord voor vandaag en kijk nu Vitesse. Hopelijk is dat een betere wedstrijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:13
    Dit overkwam PSV ook .maar je weet hoe het einde het seizoen
    Vind ik leuk
    Mo +11021
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:17
    Kom op man dat was slecht maar dat komt bij lange na niet in de buurt van dit. Dit is echt krankzinnig slecht
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:13
    Zet de supercup ook in ander licht. Toen bleef Feyenoord makkelijk overeind. ...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:14
    Twittergezeik...
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:14
    Als je niet wil voetballen blijf dan gewoon thuis. Ongelooflijk kansen om punten te halen en in de groepsfase te komen en dan zo spelen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +226
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:15
    Speelt Feyenoord in het wit
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:16
    Ja dit zag ik Zaterdag al! Dat er nog mensen zijn die beweerden dat we toen 2 goed georganiseerde teams zagen!!!
    Vind ik leuk
    Mo +11021
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:16
    Ik weet niet wat ik zie, die Sleegers bakte er bij NEC geen kut van en heeft hier gewoon een basisplaats, dat zegt toch wel heel veel. Trencin zou in de middenmoot Jupiler League eindigen wat een verschrikkelijk slecht elftal. Een budget van 2 tegenover een van 67 miljoen en dan had 5-0 een terechte ruststand geweest. Dit zijn de reserves die een basisplaats zouden moeten veroveren wat een drama zeg, niet normaal. Mogen zich kapot schamen wat een droevenis. Die gasten van Trencin kunnen er ook geen klote van dat is nog het ergste. Nu maar eentje scoren en thuis erop klappen met hopelijk Vilhena Jorgensen Botthegin want dit elftal gaat gewoon rond plek 6:7 eindigen in eigen land.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    Nou bij trencin zie ik toch 2a3 leuke spelers lopen of het nou aan instelling ligt of gewoon kwaliteit maar wat feyenoord laat zien is geen instelling
    Vind ik leuk
    DrDeef +1391
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:18
    Waarom wacht iedereen op de bal? De passing is zo onzuiver, je krijgt m verdomme nooit in de voeten. Lopen met je luie flikker, allemaal. Geslacht worden zonder op z'n minst arbeid te leveren is extra schandelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:20
    Nog armoediger dan AZ :$
    Vind ik leuk
    patcatcher +162
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
    Alle feijenoorders zouden de thuiswedstrijd moeten boycotten. Lege kuip zal die overbetaalde klootzakken een keer leren.

    Hele selectie op staande voet ontslaan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    Koeroe +11183
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
    Schaam je kapot
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
    ongeveer net zoveel als FC Eindhoven
    Vind ik leuk
    Het Brein +3494
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
    Ga de selectie na, ga de wedstrijdselectie na...en je weet genoeg: allemaal recht toe, recht aan voetballers...0 kwaliteit! Want dat kost geld...en laat Feyenoord dat nou net niet hebben! Een topclub van vroeger...een tobclub van nu
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:28
    Geen geld ?
    Begroting maar 6 miljoen lager als PSV met liefst 67 miljoen !
    Vind ik leuk
    Het Brein +3494
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:30
    En om te investeren??
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
    En die ploeg denkt serieus een outsider voor de kandstitel te zijn?
    Laat ons niet lachen zeg, de grootste afgang ooit.
    Vind ik leuk
    slaski +2195
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:23
    Er word ze ook werkelijk geen strobreed in de weg gelegd die Slowaken. Het is een oefenpotje tegen een regio amateurelftalletje voor ze.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:24
    Abominabel!Kan het nog slechter?Nou,dat belooft wat voor het komende seizoen.....
    Vind ik leuk
    chicken +10497
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:24
    Fuck it!!! 10 jaar straftraining 5 uur sochtends!!!!! Walk of Shame over de lijnbaan 3 uur s middags!!
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:25
    Als je zo slecht speelt na een relatief lange voorbereiding op een tegenstander kun je je vraagtekens zetten bij de trainer.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:27
    Dieptepunt van het Nederlands voetbal..
    Ik weet echt niet wat ik zie, erg droevig dit...
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:27
    En wat hadden de hoolies uit 010 een grote muil over Standard-Ajax. Ik lach mn broek aan flarden. Dat wordt genieten tijdens de Klassieker!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:46
    Hoop wel dat je tegen die tijd een nieuwe broek hebt gekocht zodra je WW binnen is.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    mn WW..... hahahah je kent me niet eens, kneusje. WW ers zitten in de badkuip.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:38
    Dan hoop ik voor je dat je je nieuwe broek uit doet voor je wekelijkse badje in moeders badkuip jochie!
    Vind ik leuk
    AndréB939 +298
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:29
    Zondag de Graafschap uit. Daar kijk je na vanavond toch met heel andere ogen naar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:31
    Verbaast mij niks ik heb een paa maanden al gezegd dat het positie spel onder gio geen verbetering zie gio hadden ze vorig al weg moeten doe hij is aardig vent maar geen trainer gouw peter bosch aan stellen
    Vind ik leuk
    pos +8265
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:32
    Je hebt kans dat Feyenoord ongeveer een scenario voor ogen heeft zoals laatst tegen Fenerbache toen het van 3-0 toch nog 3-3 werd in een minuut of 10. Moet Berghuis wel even wakker worden snel.
    Vind ik leuk
    remakil +4881
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:32
    Hahahahahaha... wat een amateurs! Lekker het Nederlandse voetbal verkwanselen, prutsers!
    Vind ik leuk
    Floaz +300
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    En maar roepen we gaan voor het kampioenschap, focking Trencin 4-0 achter
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:37
    Nee, ik kijk bezadigt naar girondin de bordeaux, die zich tenminste bewust zijn van haar eigen kwaliteiten. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Pfff daar schaam je eigen toch kapot voor. En dit voor het Nederlandse voetbal. Wat erg dit als ik feyenoord supporte was had ik zo me seizoenkaart ingelevert
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Larsson. 🙄
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    En zo rollen we van schande in schande, maar nee joh, vooral niet eindelijk eens in actie komen en zaken veranderen in ons voetbal, vooral lekker de boel verder door laten etteren en naar de klote laten gaan....

    We mogen niet verliezen van dit soort teams uit dit soort landen, mag gewoon niet, hooguit incidenteel en dat is het absoluut niet gezien de recente prestaties van meerdere clubs in europa, Ajax en PSV vorig jaar, Utrecht een paar jaar geleden toen ze door Luxemburgse amateurs eruit gegooid werden, enz....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    Maar je vergeet wat Utrecht vorige seizoen had laten zien tegen de grotere clubs en een paar jaar geleden maar goed telt allemaal niet meer toch
    Vind ik leuk
    DrDeef +1391
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Ik kijk nog liever naar een bukakefilm met m'n eigen oma in de hoofdrol dan dat ik dit Feyenoord nog een keer moet zien ballen.
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:47
    Zwaar kut. Nou ik zal de sneeuwschop maar vast klaar zetten.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +274
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:48
    Feyenoord moet Peter Bosz binnenhalen, nu het nog kan.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1094
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:50
    Van Beek, Larsson, en Nieuwkoop gelijk op de transferlijst zetten zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Nar +330
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Nou kom er maar in, Willempie....;)....
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    HAHAHAHA
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:44
    En dan te bedenken dat ze een stadion van een half miljard euro gaan bouwen...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    Gevalletje onderschatting?
    Vind ik leuk
    Sunil010 +113
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:54
    Instelling moet anders, competitie moet vroeger beginnen, en sterker nog: resultaten uit het verleden bieden geen zekerheid in de toekomst!
    Waar Nederlandse ploegen jaar in jaar uit op hun bek gaan, veranderd er biks.aan de club en supporters instelling!
    Vind ik leuk
    Ajax020 +268
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    Het Nederlands voetbsl heeft zich weer keurig voor schut gezet deze week. Ajax en Feyenoord ondermaats/ dramatisch en Vitesse geeft het dom weg. Vreselijk
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1365
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:07
    Vergeten we de trainer niet? De LUL als je met een ander team niets spelen waarom dan niet 4 4 2 ? Niets meer niets minder de 0 proberen te houden en thuis afmaken ??? Voor de trainer een dikke vette 0
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:31
    Is die sleegers zo slecht nog niet als ik feyenoord vandaag heb gezien
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:52
    Ik zeg thuis 5-1 voor Feyenoord...want dit was pas echt helemaal niets !!
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    2 miljoen of 70 miljoen maakt niks uit.
    Kijk naar Excelsior die won toch ook dik van Feijenoord.

    Maar larsson op Lbuiten hoort niet al moet die jongen daar wel meer van maken. waarom is er geen linksbuiten. En al die blessures nu al, bizar.

    En dan weer 2 controleurs... je moet toch gaan voetballen?
    Ik heb het afgezet, niet om aan te zien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord levert 'onvoorstelbare' wanprestatie: 'Een budget van 2 miljoen'