Feyenoord blameert zich tegen AS Trencin: club heeft wonder nodig

    Feyenoord blameert zich tegen AS Trencin: club heeft wonder nodig

    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51

    Feyenoord heeft zich op Europees toneel volledig voor schut laten zetten door AS Trencin. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst kreeg van de Slowaakse club een flink pak slaag en verloor met 4-0. De return in Rotterdam is over een week, maar Feyenoord heeft een wonder nodig om de play-offs voor de Europa League-groepsfase te halen.

    Feyenoord zat geen moment in de wedstrijd en maakte geen moment aanspraak op een resultaat tegen Trencin. De afgezwakte ploeg van Van Bronckhorst, hij miste Robin van Persie en Eric Botteghin, liep al vanaf de eerste minuten achter de feiten aan. 

    Trencin-aanvaller Antonio Mance trof Feyenoord in de eerste helft twee keer in het hart. Dat deed hij na zes minuten en na 37 minuten. Vooral de tweede goal was bijzonder knullig en mogen doelman Justin Bijlow en Sven van Beek zich aanrekenen. De twee communiceerden slecht met elkaar en gaven Mance daardoor de gelegenheid om de 2-0 binnen te schieten.

    Het werd voor de rust nóg erger voor Feyenoord nadat Philip Azango er in de 44e minuut zelfs 3-0 van maakte. Detail: de assist kwam van oud-Feyenoorder Joey Sleegers.

    In de rust kreeg Van Bronckhorst de gelegenheid om zijn elftal flink op te schudden, maar ook in de tweede 45 minuten was het los zand. Feyenoord creëerde geen enkele kans en kwam slap en lusteloos over. Toen Mance in de 63e minuut zijn derde treffer en de vierde voor Trencin maakte was het definitief gedaan in Slowakije. Ook bij die treffer zag Van Beek er niet goed uit.

    Feyenoord oogde compleet terneergeslagen en gaf geen moment gas bij. Belangrijke spelers als Jordy Clasie en Steven Berghuis waren onzichtbaar. Feyenoord was hard op weg om tegen de grootste Europese nederlaag in de clubgeschiedenis aan te lopen: de club verloor in 1965 met 5-0 van Real Madrid. Verder werd er zelden zo'n grote Europese nederlaag geleden, waardoor die van donderdagavond gerust historisch genoemd mag worden.

    De return over een week in Rotterdam lijkt een formaliteit voor Trencin. Vorig seizoen begon Feyenoord de Europese campagne ook al met een 4-0 nederlaag. In De Kuip was Manchester City met dezelfde cijfers te sterk. Dat gebeurde op Champions League-niveau.

    Plaats een reactie

    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Lekker gedaan Feyenoord. Dit hadden we nu echt nodig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13356
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Dit had ik echt niet zien aankomen.
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    We gaan niet bashen nu. Kom op!

    PS
    Niet aan jouw gericht Spaanse mug, maar wilde het even aangeven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18855
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Bashen? Als het slecht is mag dat toch gezegd worden.
    Het was echt baggger.
    Feyenoord onwaardig
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Of net wel Feyenoordwaardig
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +768
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:47
    wowwwww als dit Feyenoord is dan mogen ze niet eens over het kampioenschap praten! Schandalig!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:21
    Ik heb niemand bij Feyenoord gehoord over een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Ben oprecht niet eens verbaasd haha
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Tuurlijk!
    Je kunt alle cliches erop loslaten, maar dat zou te makkelijk zijn.
    Bashen is wel iets anders dan kritiek uiten.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Wat voor kritiek wil je dan dat we uiten? Je kan hier niet inhoudelijk op reageren. Je kan nog Johan Cruijff als analist huren, die kan je maar één ding vertellen en dat is dat iedereen als een natte dweil speelde.

    Alle doelpunten waren lachwekkend. Bij de 3-0 was zelfs de Matthijs de Ligt van tegen Bulgarije niks bij, want Nieuwkoop stond nauwelijks onder druk.
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:42
    Dan moet je even de definitie van bashen eens bekijken en die van kritiek. Zijn verschillende dingen. Word echt moe van het bash-gehalte hier. Dat bedoel ik.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Vind je het gek dat Feyenoord wordt gebasht? Ik heb het al op Twitter gepost, Feyenoord heeft evenveel punten bij elkaar gesprokkeld sinds 2003 als FC Twente sinds 2010. Zegt toch genoeg, of niet? AZ heeft sinds 2011 ook veel meer verdiend dan Feyenoord sinds 2003. Het is lachwekkend hoe Feyenoord de afgelopen jaren heeft gepresteerd in Europa.
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:25
    Ja, en Ajax heeft meer punten voor Nederland dan PSV. So fucking what! Het verschil is er altijd.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:29
    Feyenoord moet met deze begroting, met deze spelers, met deze mogelijkheden véél, héél veel beter presteren Europees dan dat ze nu doen. Nu zijn ze straks gewoon mede verantwoordelijk voor het opnieuw kwijtraken van een direct CL-ticket.
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:44
    Die zijn we al kwijt en gaan we ook niet terugverdienen. Turkije is te ver weg
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:14
    Plaats 11 geeft ook garantie op een direct CL-ticket, mits de CL-winnaar uit een top 4 land komt.
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:13
    Laatste keer dat dit gebeurde was in 2004 toen Porto won.
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:11
    En dat allemaal door Van Den Herik. Die heeft ons teruggeworpen en daar plukken we nu de wrange vruchten van.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13356
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Nee serieus.
    Had veel grotere nederlaag kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Hahahaha niet bashen... alleen als het over Ajax gaat.
    Vind ik leuk
    davidben +5102
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Ben voor Ajax, dus liever niet.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Nee. Ik had net ff gedoucht, dacht: ''Het zal wel 0-0, 0-1 zijn'', en ja hoor, 2-0 voor Trencin.

    Denk dat we beter gewoon alleen Ajax en PSV Europa in kunnen sturen, eventueel AZ bij een goed jaar, en voor de rest lekker laten zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:58
    Vitesse-Basel is ook nog 0-0. :)
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:04
    God halleluja zeg, moge Vitesse nog op ontzettende wijze stunten, anders kunnen we een direct CL-ticket wel op ons buik schrijven.
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    die hebben wij nu ook niet....ook psv speelt een voorronde CL
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Snap ik, maar ja, zie toch liever dat we die snel terugverdienen
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    tja dat verdienen we dus niet zoals ajax het weggaf gisteren en vandaag feyenoord....ppppfff

    Ik had ook verwacht dat we ergens het licht zouden zien....en beseffen wat we nu verliezen....maar helaas Hollandse arrogantie...

    vele supporters zien het en schreeuwen het uit...waarom hebben de clubs toch ogenkleppen op?

    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13356
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:26
    *eergisteren
    Vind ik leuk
    Fey67 +153
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Vorig seizoen alweer vergeten Skkky50? Ik kan me nog een wedstrijd tegen NK Osijek, de nummer 3 uit kroatie herinneren (2 keer verloren)!!
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:29
    Opnieuw, hebben zelf ook vorig seizoen moeten incasseren van heel Nederland. Nu is het aan jullie de beurt.
    Vind ik leuk
    Fey67 +153
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    NK Osijek alweer vergeten??
    Vind ik leuk
    Nuance +9058
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:04
    Ik wel hoor. Maar goed ik kijk dan ook al 45 jaar naar Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Dan moet je toch een partij oud zijn. Ik ook trouwens.
    Vind ik leuk
    Nuance +9058
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Ben gewoon jong begonnen! Luister, al die jonkies hebben ons ouweren nodig. Wij weten veel van de historie van het voetbal. Kunnen ze van leren.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3842
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:42
    Waarschijnlijk kijkt hij 5 jaar en voelt het 45
    Vind ik leuk
    Bocajuun +437
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Wat doe je jezelf aan meneer
    Vind ik leuk
    kerel +1982
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    Alle feyenoorders weer paar maanden stil denk ik..
    Vind ik leuk
    Nuance +9058
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Nee hoor. Als er 1 groep met teleurstellingen om kan gaan, zijn wij het wel. Volgende week Van Persie, Jörgensen, Vilhena, Botteghin en St Juste erbij, De Kuip erachter en dan gaan we weer.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    Niemand krijgt ons klein gozert. Volgende week zit de Kuip gewoon weer helemaal vol
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Zo groot zijn jullie ook weer niet.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Hoe groot zouden jullie zijn als jullie 18 jaar lang geen kampioen zijn geworden? Denk dat alleen Sjaak Swart nog ging kijken naar Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:46
    Kleiner dan nu. Vreselijk.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:55
    Ik ben hier net en wil geen ban. Maar nog 14 jaar geen kampioen. En er is geen achterban
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:00
    ?
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:45
    Je bent hier net en met zulke domme uitspraken kan je beter weer gaan
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Hoezo dom dan. Als het even niet loopt staan ze al met de ruggen naar het veld toe. Komen de witte zakdoekjes weer tevoorschijn. En anders wachten ze de bus op en gaan ze hun beste speler duwen. Als Ajax nog 14 jaar geen kampioen word gaan ze weer terug naar de meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:57
    Doe maar niet Jeroen, je staat al voor lul.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:44
    Klopt tot het kampioenschap binnen is
    Vind ik leuk
    kerel +1982
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:49
    Feyenoord doet niet mee voor de titel ben ik bang..
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Vreselijk
    Vind ik leuk
    3Bier +8652
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Het trieste is dat het me niet eens verbaast.
    Waarom kunnen NL ploegen in een uitwedstrijd nou nooit eens afwachtend spelen? Voor de pot liggen en gokken op een counter. Je speelt uit, je hoeft het publiek niet te vermaken. Gaat om resultaat.
    Europees seizoen is net begonnen en heb bij AZ, Feyenoord en Ajax al dezelfde Hollandse ziekte gezien. In een uitwedstrijd het spelletje willen maken. Speel nou eens zakelijk! Zeker uit! Bizar hoe we daar elk jaar weer niet in slagen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Gio out!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Goh....
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    "We begrijpen dat dat vervelend is"... Shit,, ik begin ook ziek te worden! haha
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Het is toch niet te geloven hoe ze het voor elkaar krijgen dat er bijna niemand is die kritiek heeft.... ze willen het gewoon niet zien!

    Ik roep verdomme al ruim anderhalf jaar dat het niet goed zit.... en dat het komt door die faalhaas van een trainer. En dan maar roepen dat ie de titel heeft gepakt en de beker heeft gewonnen..... nou, als het de mensen nog niet duidelijk was.... dat kwam door Dick en Dirk en het was ondanks de aanwezigheid van Van Bronckhorst.

    Stelletje mafkanen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Met alle sympathie voor mijn tweede cluppie: Dit was gewoon f*cking waardeloos.

    Selectie moet zich schamen, en es nadenken om even flink te lappen met elkaar en alle meegereisde fans iig schadeloos stellen voor de gemaakte kosten.

    Is ook geen klein uitstapje NB, even naar Slowakije...Al is het geen duur land, het kost wel wat om daar te komen,...

    En dan zó te kakken gezet worden, nee, daar mag best eventjes 'de hand in eigen boezem gestoken worden', en de trouwe 'Legionairs', een tegemoetkominkje gegund worden.

    Al was het puur om de veldspelers een zgn 'geldboete te geven' voor deze hachelijke schertsvertoning...

    Maar ik vind de invloed van van Bronckhorst idd ook erg tegenvallen. Dit zijn 'z'n eindexamens als topcoach', en hij zakt als een baksteen door het ijs, met een DIKKE 4-
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Gewoon een 1....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    De bijdrage van Dirk is en wordt nog steeds zwaar onderschat. Ik snap overigens niet waarom je tegen PSV wel keurig vanuit de organisatie speelt. Nu zie ik één grote gatenkaas.
    Vind ik leuk
    klick +799
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:31
    Doodat de halve selectie niet meegaat
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:39
    Je mist een spits(nu Vente), Vilhena en een back St. juste.

    Van de Beek moet toch moeiteloos mee kunnen doen i.p.v. Botteghin.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Ajax toch wel een stukje hoger nivo dan dit zooitje
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    precies...en zo hebben al meerdere landen gezegd dat Hollandse voetbal style al uitkauwt is....voorspelbaar en saai...het moet echt anders worden....gewoon puur op resultaat zoals de oostblok landen....engeland en zelfs duitsland.....maar vertel dat maar aan die arrogante Hollanders..;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:08
    Ja en toch vreemd dat AZ 2 jaar terug dit wel deed. Europees heel anders spelen dan in competitie. Idd achterover leunen in uitwedstrijd en thuis het spel maken met publiek erachter
    Vind ik leuk
    Youri99 +9016
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Omdat wij nederlanders denken dat standard luik zit te bibberen omdat ajax op bezoek komt terwijl elke ploeg bij de loting op een nl ploeg hoopt

    Trencin net zo, die hebben in hun vuistje gelachen toen feyenoord uit de koker kwam
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23446
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Trainer FC Emmen :" Zie je jongens....het is gewoon te doen, ook in de Kuip !"
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Henk de Jong,het kan zondag gewoon op de Vijverberg 💪💪💪
    Vind ik leuk
    010Fr +1031
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Dit is ook gewoon typisch Feyenoord laatste 18 Europese uitwedstrijden gewoon allemaal slecht op 1 na dat was tegen Luik.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    NK Osijek...gewoon stil zijn dus
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Waren dezelfde feijenoorders die ons uitlachten. Kansloos verliezen van de nr 4 van slowakije is nog erger.
    Vind ik leuk
    Romo +771
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:01
    Nee dit is dezelfde club
    Maar met vele anderen
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    En daar kregen we terecht shit voor, evenals dat Ajax shit kreeg toen het tegen Molde afging. Nu mag men bij Feyenoord ook zelf incasseren.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Een damesinterland was leuker om te kijken. Wat een bedroevend niveau had Feyenoord vandaag, alsof ze geen zin hadden. Ik heb medelijden met de supporters die daar zitten. Mogen ze wel gaan compenseren.
    Vind ik leuk
    PredatorA +6531
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Wat een afgang...

    Jammer voor Feyenoord en voor het Nederlandse voetbal!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Goede trainer hebben wij he.... en met deze selectie doen we in de competitie gewoon mee tot het einde... en dan pakken we ook nog de beker.... opzouten met die Van Bronckhorst!
    Vind ik leuk
    MeAgain +6351
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    Het is toch te hopen dat PSV het beter gaat doen. Vorig seizoen hebben wij ook een harde tik gekregen.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1262
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:10
    We moeten eigenlijk hopen dat Ajax en Psv de Champions League ook niet halen, in de Europa League vallen makkelijker punten te halen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Net PSV en Ajax van het vorige seizoen.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +744
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Geen daden maar woorden

    Ben ik de enige die het ongelooflijk vind dat Van Bronckhorst in de rust bij een 3-0 achterstand niemand wisselt? Ik had gewoon 3 willekeurige spelers eraf gehaald en dan maar talenten erin. Vervolgens in de 89e minuut bij een 4-0 (!!!) achterstand een 18 jarige verdediger erin zetten...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Helemaal juist. Je van Beek best wel wisselen na een kwartier.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Er waren ook niet echt mogelijke wissels. Wel respect dat je het tot de 89e min vol hebt gehouden
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Tuurlijk wel mogelijke wissels. Spelers gaven niet thuis. Dan maar een paar jeugdspelers erin die wel gemotiveerd zijn. Waarom bv. zo'n slome Calvin Verdonk links neerzetter terwijl je ook Malacia kan laten spelen die veel meer drive heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Verdonk had naar mijn mening nog wel een beetje inzet (speelde verder wel bagger). Maar dat was miss 1 wissel geweest. Maar hij draait het in zijn eentje ook niet om.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:18
    Ik had Van Beek er uit gehaald, Verdonk naar het centrum en Malacia op links.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Kan die daar voetballen? Ken die jongen namelijk niet zo goed. Maar was eventueel een oplossing geweest.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:26
    Volgens mij is hij juist van origine een CV, geen back.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Ja dan was het niet heel gek geweest
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    Hij is een cvm van origine. En was de hoofdschuldige bij de 1-0.
    Vind ik leuk
    baboushka +1319
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:58
    Beleving van een pannenkoek langs de zijlijn. Zo nu en dan een opbeurend klapje..Zo is de persoon, maar persoonlijk iets meer beleving zou fijn zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Nou inderdaad. Van Bronckhorst toonde op deze manier wel zijn brevet van onvermogen. Het is triest maar waar..
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +463
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:02
    Ondanks deze blamage weet ik dat feyenoord thuis echt niet kansloos is tegen die matige team ik geloof echt dat feyenoord thuis met 5/0 kan winnen maar dan moeten we wel een andere instelling hebben als vanavond en beter speelt van persie weer 💪 nogmaals ik ga er van uit dat feyenoord door gaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Ik help het je hopen. Als de Kuip gaat beven is er misschien nog wat mogelijk. Maar als ze nog een keer scoren is het over en uit
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Ja, maar hij heeft 5 prijzen gewonnen en is een keigoede trainer!

    Laten we vooral zo door gaan!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18855
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Wat een blamage😲
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:07
    Al onze zuur verdiende Europese punten worden te grabbel gegooid. Zij hoopten de vruchten te plukken van onze misstappen, maar ja op deze wijze is er over 2 jaar geen cent meer te verdienen in Europa. Ze worden bedankt!!!
    Vind ik leuk
    010Fr +1031
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Kan niet meer dan zeggen dan dat trencin terecht heeft gewonnen. Feyenoord is kansloos er zit gewoon al 3 jaar geen idee achter met gio. Verdedigend zwak, Verdonk heeft nu laten zie waarom hij niet bij Feyenoord hoort te spelen. Die van beek die hoort te spelen bij het gehandicapte team op een bier kratten toernooi. Larsson kan geen eens een pak melk voorbij komen.

    Ik Kan er zelf toch alleen maar om lachen want je weet dat er geen verandering gaat komen 😂😂😂

    Ps: Zonde dat Nederland de dupe is.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1166
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    V Beek zou bij ons bier elftal er nog niet in staan hoor!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    010Fr +1031
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Tja dit kan ik niet ontkennen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2782
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Proost
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2220
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Mijn kratje is leeg........
    Vind ik leuk
    pietprecies +4719
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Dubbel pech
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2220
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    Maar de koelkast ligt vol.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Kijk dat is nu het mooie aan Feijenoord fans. Die zelfspot.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3048
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Je praat vanuit je emotie, en natuurlijk is dit ZWAAR onder de maat van Feyenoord.

    Maar je kunt niet zeggen dat er al 3 jaar geen idee achter zit.
    Want in deze laatste 3 seizoenen hebben we 1 landstitel, 2 bekers en dan die 2 bonusschaaltjes gewonnen.

    Dit is gewoon puur een voorbeeld van onderschatting .. en aan de andere kant, de tegenstander is tot op het bot gemotiveerd.

    En dan komt er ook nog bij dat je veel spelers mist, op kunstgras speelt etc etc.. Maar dat zijn geen excuses, je moet er staan nu! Zeker gasten als Berghuis bijv.

    Ik snap trouwens niet dat kunstgras toegestaan is bij Europese wedstrijden..
    Vind ik leuk
    010Fr +1031
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Nou zeker wel 1e jaar 7 keer achter elkaar verloren 2 jaar was het druk zetten ook dat kampioensjaar zat er iets van een idee achter. 3e jaar kansloos tegen promovendus.

    Edit: dit kon volkomen worden door een normale tactiek en creativiteit diepgang ect.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3048
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:08
    Ja en zou je dan die 5 prijzen ook gepakt hebben ?

    Dan zou je misschien beter/mooier voetbal op de mat hebben gelegd en hadden we nog steeds zitten wachten op die landstitel.
    Vind ik leuk
    VZW291 +762
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Daar sta je dan met je JC schaal, verpletterd en vernederd door de nummer van 5 van Slowakije. Had ook zomaar nog het dubbele kunnen zijn als Trencin wat scherper was geweest.

    En dat te bedenken dat Trencin een budget van 2 miljoen heeft, drie keer zo klein als FC Emmen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Feyenoord is gewoon de grootste schande in de voetbalwereld.
    En wat doen de verantwoordelijken eraan?
    Niets, maar dan ook helemaal niets want ze vinden het wel best zo.
    Martin van Geel en van Bronckhorst moeten als eerste opdonderen, en daarna de nodige spelers zoals o.a. van Beek.
    Ach, welke spelers kunnen na deze wedstrijd beter niet opdonderen?
    En na afloop van die wedstrijd weten ze het allemaal weer zo goed te vertellen die Klootzakken.
    Godver, wat ben ik kwaad zeg!!!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:58
    Een maltje erin en alles komt goed , er komt nog een return......
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4781
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Ik werd door de Feyenoord supporters bijna virtueel afgemaakt toen ik zei dat de komst van Clasie uit sentiment is gedaan en niet met verstand. Had liever ongelijk gekregen na deze wanprestatie.
    Vind ik leuk
    De fries +765
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Sentiment ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    De fries +765
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Zoals bij Ajax blind is gehaald ?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4781
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Clasie mag niet eens zijn veters strikken, Sparta niveau.
    Vind ik leuk
    De fries +765
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Deze reactie is puur sentiment
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Succes Goos.
    Kom lekker bij FCDH. Win je nooit wat. Altijd blij. Als de tegenstander scoort, heel hard juichen zodat je de klootzakken in het uitvak niet hoort juichen. Mooiste liedjes!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Een nieuw dieptepunt in het Nederlands voetbal. Het waren net een stel amateurs die voor het eerst voetbalschoenen aanhadden, om je kapot te schamen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Moet je nagaan.. die speelden tegen Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Wanneer gaat de KNVB nou eens ingrijpen?

    We hebben nu Smit. Wat heeft hij gedaan? Helemaal niets. Er alleen voor gezorgd dat we nog steeds op kunstgras spelen.

    ER MOET IETS VERANDEREN!!!

    KNVB WAKKER WORDEN

    Playoffs invoeren. Dat doen zowat alle kleinere landjes om ons heen. Daardoor creeer je meer weerstand. Maar bij de KNVB blijven ze slapen en blijven ze doen alsof we de 5e competitie van Europa zijn.

    Ook bedankt aan alle kleine kutclubs die alleen maar aan hun eigen belang kunnen denken en niet over hun schaduw heen willen stappen!
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    Juist niet. Probleem is gewoon dat clubs niet op tijd klaar zijn. Wat ze moeten doen is de transferdeadline vervroegen en competitiestart vervroegen.

    Laat competitie dan ook eerder ophouden zodat spelers op vakantie kunnen en clubs eerder met de voorbereiding kunnen beginnen, dus juist geen play-offs.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Probleem is dat wij Nederlanders niet meer kunnen voetballen.Alles is zo voorspelbaar, niemand die een man kan uitspelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:59
    Door de playoffs heb je meer wedstrijden > dus moet je eerder beginnen. Bijkomend voordeel is dat je meer wedstrijden onder weerstand hebt + meer inkomsten.

    Het Nederlandse clubvoetbal is nodig aan een herziening toe, alleen de KNVB doet maar niets.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Ik zie dit wel zitten inderdaad. Of een combinatie met België. Al is het maar een extra bekertoernooi. Meer grote wedstrijden betekent meer geld en een hoger niveau.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Wat een afgang, onthutsend..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Gênant.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Grotere afgang dan destijds de 10-0
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:59
    Nee,natuurlijk niet,die 10 was het grootste dieptepunt
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Vind ik niet. Dit een een nog grotere schande. Tegen een club met een budget van 2 miljoen.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Nee,natuurlijk niet,die 10-0 was het grootste dieptepunt
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3118
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Het kan nog
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    AUW.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52

    Vroeger had je nog geen drempels, maar ook nog geen 1e,2e en 3e voorronde.
    Ben ik nou de enige die vind dat in het belang van het NL-voetbal de competitie eerder moet beginnen?
    En de play-offs, alleen voor Europees, afgeschaft moeten worden?
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    We kunnen beter het Nederlands voetbal afschaffen man man man
    Vind ik leuk
    Olfie +4297
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Er zal wat moeten gebeuren. Dit is niet eens zon slechte optie. alleen eerder beginnen is met (hoop op) interlands in de zomer wel wat bijzonder.
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    De spelers vinden hun vakantie belangrijker
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Ja ze kunnen ook gewoon meteen de beker maar Rotterdam sturen. Dan staan ze iig niet voor schut
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Niet best, zal volgende week anders moeten Feyenoord.
    Vind ik leuk
    poklane +4849
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Volgende week lekker B-elftal erin sturen, toch al voorbij, focus op de competitie.
    Vind ik leuk
    Nuance +9058
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Maar dit was al een B-elftal.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Mooi klote dit kan er niet eens om lachen hebben verdomme die punten nodig!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Feyenoord is klaar. Wat een beschamend slecht elftal. Heel sneu voor de Feyenoord supporters.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    Nuance +9058
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Nee, Feyenoord is nog niet klaar. Ik hoop op de terugkeer van St Juste, Botteghin, Van Persie en Jörgensen, Vilhena sowieso. Als je thuis snel scoort, met De Kuip erachter kunnen er nog gekke dingen gebeuren.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:59
    Ik hoop het voor Feyenoord hoor, maar ik geloof er niet in. 1 voordeel, de meeste voorspellingen die ik doe komen niet uit 😉
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Dan hadden ze vanavond wel op zijn minst 1 goal moeten maken.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Het enige dat feyenoord moet doen is collectief ontslag aanvragen
    Vind ik leuk
    Olfie +4297
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    triest...
    Vind ik leuk
    poklane +4849
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    #GioOut
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Hebben ze toch mooi de nul gehouden
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    genant.
    een ander woord is er niet voor.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Whahahaha wat een losers
    Vind ik leuk
    12345 +183
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Trekken ze nog wel recht
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Dit is echt heel triest. Waar speel je dan voor
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Hier heb ik geen woorden voor, kan je misschien zoveel basiskrachten missen en je dragende spelers missen, maar zo kinderlijk verliezen en ook zo slecht spelen... Vorig jaar PSV, dit jaar AZ en Feyenoord... Zet hem dit jaar op PSV en Ajax, Vitesse zie ik het ook niet halen. Europa seizoen is over voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Nou Danny 1974 kom er maar in! Na wekenlang lang Ajax belachelijk gemaakt te hebben, ben ik zeer benieuwd naar jouw reactie! Maar je zal je grot met je snavel wel niet uit komen nu!
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Danny1974 is comedian.. wist je dat niet? hij heeft vast een optreden vandaag in Brabant :-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Nou, denk dat we Danny ff niet meer zien hier Die is ff genezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:58
    hahaha ja ik ben nu ook benieuwt hoe lang je die niet ziet
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Precies, dan moet je nu ook ff komen opdagen.Maar gewoon triest deze uitslag.Ben er niet blij mee.kut voor t NL voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:55
    ja en Vitesse ook verloren , dus dan moeten Ajax en PSV het maar doen
    zelfs als die overwinteren in Europa , dan haalt Nederland nog niet echt heel veel punten ben ik bang
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:58
    Voor PSV en Ajax wordt t ook nog heel lastig.Dat Luik is gewoon een goede ploeg.En PSV moet ergens in t Oostblok voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:07
    ja maar die spelen zowieso EL toch , die kunnen in ieder geval nog voor de broodnodige punten gaan zorgen , voordat we nog verder zakken op de UEFA ranglijst

    en ik zie Ajax in ieder geval het wel redden deze ronde , de tweede helft was misschien niet best , maar ze hebben ook best veel kansen gecreeerd , en het had ook gewoon 0-3 kunnen staan na een half uur spelen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Hoop echt dat PSV en Ajax punten gaan scoren , want je schaamt je onderhand kapot als NLer.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:47
    ja man , Feyenoord miste wel een paar spelers , maar zelfs dan mag je niet op deze manier verliezen van een club met de begroting van RKC Waalwijk
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:58
    Nee, maar t lijkt of ze in t buitenland allemaal een evolutie hebben meegemaakt en wij stilstaan.Echt schokkend dit.NL voetbal is zo voorspelbaar, stilstaand voetbal is t.En dan t spel bij balverlies, pfff ze lopen er zo doorheen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2220
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Het is wel stil vanuit rdam en van dit zooitje verloor psv??
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:30
    Nee
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2220
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:31
    Uhhhhh, jc schaal of had psv die gewonnen?
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    Pingels...
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2220
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    Dus verliezen met pingels is eigenlijk winnen? Nou, verlies is verlies.
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:26
    Wedstrijd gelijk..pingels verloren
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    En uiteindelijk de wedstrijd verloren...
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33
    De fruitschaal niet gewonnen...
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Compleet drama
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Schaam je
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6158
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Clasie zal wel weer aan het huilen zijn.
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Speelde hij mee?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6158
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Doet dat er toe ? Hij huilt al als hij geen snoepje krijgt.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Benieuwd hoe trouw het Legioen volgende week is.
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Doe dan gewoon niet mee als niemand gemotiveerd is
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    De nummer 5 van Slowakije.....
    Vind ik leuk
    Raak +233
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Ik kan mij nog de wedstrijden PSG - Barcelona en Barcelona - PSG herinneren.
    Dus er is nog hoop.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Mochten we vanavond een Trenčín? Zo ja, dan wacht Feyenoord een horrorseizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Trencin won zonder enige inspanning.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    hopelijk gaan ze nu niet de stad molesteren
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Ach, ze hebben al een prijs dus nu kunnen ze de rest van het seizoen voor spek en bonen meedoen... hahaha
    Vind ik leuk
    KOudman +384
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Blamage is zwak uitgedrukt
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Ling en Moniz de vervangers voor Van Geel en Gio. Volgend jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Bijlow 4 Nieuwkoop 4 van Beek 1 vd Heijden 4Verdonk 4 Amrabat 4 Clasie 5 Toornstra 4 Larsson 2 Vente 4 Berghuis 6 (zette een paar prachtig vrij voor de keeper, maar dan verpesten zij het)
    Vind ik leuk
    VZW291 +762
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    In sommige gevallen zijn deze cijfers nog positief bekeken. Boetius mag ook wel even benoemd worden, die viel niet slecht in. Maar goed, het lijkt al snel niet slecht wanneer zoveel ploeggenoten er zo'n zooitje van maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Boëtius bracht inderdaad nog wat dreiging, al mag hij, als hij zo een geweldige pass van Berghuis krijgt, wel afleggen op Vente voor open doel, zoals Trencin dat wél deed.
    Overigens waren de cijfers ook serieus bedoeld. Spelers als Amrabat en vd Heijden gingen er bijvoorbeeld telkens half in, maar als het dan een minuutje lekker liep, tikten ze de tegenstand helemaal weg. Larsson en van Beek sloegen echt alles. Man man man... struikelen over de bal...
    Berghuis en Boëtius voldoende, van Beek en Larsson dramatisch, de rest slecht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    patcatcher +181
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Wil je van beek niet zo'n hoog cijfer geven aub. -10 klinkt realistischer wat was die slecht zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Wel hele hoge cijfers hoor. Naar mijn mening allemaal een 1 op Berghuis na die krijgt een 5,5.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Geen woorden voor, geen daden gezien.

    Sterkte Feyenoorders..

    Klote voor de co efficient....
    Vind ik leuk
    fr1963 +2987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    WANdaden....
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:04
    Ja, dit was wel dramatisch..
    Ik zie nog geen goede richting qua talenten, die stonden iig vanavond niet op..
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Wonderen bestaan niet. Europees avontuur is over, zelden zo'n slecht Feyenoord gezien (en geloof me, ik heb heeeeel veel slechte Feyenoord-wedstrijden gezien).
    Om je KAPOT te schamen!!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:58
    Dit is gewoon de staat van t NL voetbal Blindsy.Pijnlijk om te zien dat we als land zo zijn afgegleden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:25
    Had nog even hoop op Vitesse maar waar Feyenoord vlak voor de start van de Zwitserse competitie nog even zorgde voor het ontslag van de Basel-trainer met een 5-0 veegpartij, liet Vitesse het liggen.
    Kansen missen en dan in de 94e minuut zo kinderlijk in het counter-mes vallen. AZ al als een stel pupillen uit de EL gegooid..
    We gaan dus dit jaar meemaken dat er GEEN NLse clubs in de EL spelen. Om je dood te schamen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:40
    Of wel, als Ajax en PSV wordt uitgeschakeld worden in de voorrondes.Ben er ook nog lang niet zeker van dat Ajax ff Luik opzij zet.En PSV was tegen jouw club ook aanvallend onmachtig, voor hun verwacht ik ook een zware dobber.Man,man waar zijn die tijden gebleven dat je zulke ploegen met 2 nederlagen eruit flikkerde! Het NL voetbal is goed ziek, en niet zo'n beetje ook!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:29
    Ajax is een paar niveaus beter dan Standard, maar je ziet wel wat er gebeurt als je bij 2-0 de teugels laat vieren. Nee Ajax gaat de laatste voorronde wel halen. En er is geen kans meer dat ze de nr 4 van een topland krijgen (dus geen Valencia, Dortmund of Liverpool) dus laat het maar zien tegen n Rus.
    Ajax gaat de CL halen, ik voel het.
    PSV? Afwachten. Punten in de CL tellen dubbel voor de landenranking dus laat dan in ieder geval beide clubs zich kwalificeren!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Arrogante slappelingen!!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16538
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Sjezus, wtf?!
    Jammer hoor...

    Geslacht door Trencin...

    Vind ik leuk
    Molukker +101
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Afgang! Hopelijk een boete van de KNVB!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    als je geen zin hebt in Europees voetbal trek jezelf dan gewoon terug als team , ipv je supporters zo'n verre reis te laten maken , en dan zo'n wanvertoning op de mat te leggen
    schande !!!!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    Niet spelen had max 3-0 geweest toch? De boete van de UEFA had je tegen de reiskosten kunnen wegstrepen.. zonde dat ze niet gewoon thuis zijn gebleven.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    het had ook gewoon 6-0 kunnen worden
    echt schandalig dit
    maar ook slecht voor het Nederlandse voetbal
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    1 voordeel voor Feyenoord en AZ, volledig op de competitie en beker richten
    Vind ik leuk
    broedkip +1619
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Jullie hebben naar een lachfilm zitten kijken. Het begint om 21.00uur.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:27
    Ik dacht vannacht naar de herhaling van Trencin - Feyenoord te hebben gekeken, maar het was een sm-film op het Ziggo-pornokanaal..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    heeft Ziggo porno ???? welk kanaal ?
    of bedoel je Kim Holland , dat noem ik geen porno , dat is meer horror
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    SM, horror, Trencin-Feyenoord, het was één grote shockavond 😜.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    ach ja , als ze thuis ff met een nulletje of 5 winnen , begint het op goede porno te lijken , en heeft elfe Feyenoord supporter weer een hoogtepunt ;-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Zeker. Toch ben ik bang dat het een avondje met de handkar wordt.. 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    volgens sommige jongens in de kroeg , die nog vrijgezel zijn is er niks beters als handkarren ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Thuis 5-0 en er is niks aan de hand...........
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Stratum, ik mag jouw humor wel. Vooral omdat het sarcasme in zich heeft.
    Vind ik leuk
    broedkip +1619
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:30
    Het is PSV niet Stratum.
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    ik blijf het zeggen. Feyenoord heeft niet door geselecteerd. Van Geel is geen bouwer, alleen een puinruimer.

    Het gros is middelmaat. ondanks dat ik niets heb gezien, verbaasd mij deze uitslag niet.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Maar Larssen was een vd beteren in Heerenveen, Botteghin was dat in Groningen en Amrabat in Utrecht. Hoe kan het dat die spelers geen schim meer zijn van de spelers die ze waren.
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    das het grote verschil tussen subtop en top.
    Dan moet je.. voetbalkwaliteit is niet alleen techniek. het zit hem vooral tussen de oren.
    kan een speler tegen de druk?
    wil een speler alles investeren om te slagen?

    Als een team te lang bij elkaar is, waarin teveel middelmaat zit. Dan zal het niveau niet verder stijgen.
    vers bloed, betere spelers zorgen voor meer concurrentie. de huidige spelers worden wakker geschud, geprikkeld.

    V Geel heeft echt verzuimd matige spelers te verkopen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:30
    Je maakt een denkfout.. Van Geel heeft vorig jaar 6 spelers gehaald, waarvan er 5 zijn gebleven en er gisteravond 4 in het veld kwamen.. dit ís doorselecteren!
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:51
    Vorig jaar?? Heb je vorig seizoen gezien??

    Alle reden om door te selecteren DIT jaar!!!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:19
    Morris, vorig jaar zijn er met het vetrtrek van Kongolo en Elia bewust 6 talentvolle spelers uit de subtop van NL gehaald, om een bredere, sterkere selectie neer te zetten, met meer onderlinge concurrentie. Op papier was dit helemaal juist, alle pseudo-kenners onderschreven dit.

    Als jij vorig jaar écht gekeken hebt, dan weet jij ook dat het slechte resultaat van dat seizoen, grotendeels te wijten valt aan de blessuregolf (tot en met februari gemiddeld 4-8 basisspelers geblesseerd. Vanaf maart stopte dat n beetje en stegen ze van plek 6_7 naar 4.

    Verder moet je F niet met A vergelijken. Er is CL-geld verdiend, ik had bijv graag gezien dat er n buitenlands pareltje voor op t middenveld zou worden aangetrokken, maar helaas.

    Als ik Feyenoord was, zou ik eens werk maken van de vele blessures van de laatste 12 maanden, want de competitie moet nog beginnen en de blessures zijn er weer. Met blessures valt de concurrentiestrijd weg, en ontwikkelen jonge talenten zich te weinig.
    Ik wil het nog steeds zien wanneer de selectie blessurevrij is, en elke positie dubbel bezet.
    Haps en St Juste afwezig, Verdonk en Nieuwkoop natuurlijk geen basis. Om maar eens wat te te roepen.






    Vind ik leuk
    Morris +22330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
    Ach blessures zal allemaal wel. Subtop spelers bij een topclub. Doorn in het oog.

    We kunnen ons afvragen of de subtop spelers niet dermate op de tenen lopen wat een blessure uitlokt.

    Enfin, weinig geld is een probleem. In mijn optiek slechte spelers behouden ook. Zorg dan op zijn minst voor een goede balans.

    Toch raar dat Kuijt de boel aan de gang kreeg.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    En een fitte RVP dat ook deels doet.
    Dat een topspeler, zelfs wat op retour, de boel kan aanjakkeren.
    Zou maar heel blij zijn met Tadic en Blind, en zelfs met Huntelaar, Morris.
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    Ben ik ook. Dirk is meer een teamspeler dan Robin.
    Robin is een goede speler maar hij kan ook een rotte appel zijn.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Maar dat is ie op dit moment absoluut niet.
    Ik heb mijn hoop dan ook gevestigd op het kleedkamer- en drankje chteraf-effect van de grote Robin van Persie, want ik zie het nu al somber in.
    Verwacht in ieder geval wat mutaties, maar gezien de blessures is de kans groot sat de grootste stuntelaars er tegen De Graafschap er weer staan. Hou mijn hart vast!😉
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:46
    Klopt nu niet. Totdat hij slecht gaat spelen, op de bank belandt etc etc..

    Ik hoop dat het goed blijft gaan
    Vind ik leuk
    mexicano +692
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Dat een redelijke Boëtius dan je lichtpuntje moet zijn.. man man man
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Schitterend gewoon. Wat een klasse.

    Doe het maar eens.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    DrDeef +1955
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Er is inderdaad geen Nederlandse ploeg die ons dít nadoet. Petje af.
    Vind ik leuk
    Boefje +240
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Makkie voor de Graafschap zondag
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:02
    Dan zijn er weer een aantal basisspelers terug, die hebben wat recht te zetten. Van Beek mag meteen uit de basis, Nieuwkoop er meteen achterna. Dan is van Persie terug, Jorgensen helaas nog niet, maar Vilhena, de motor op het middenveld is dan ook terug
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    En dat wint dan de Johan Cruijff schaal...het is triest gesteld met het Nederlandse voetbal
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Nou vindt het een beetje rare headliner hiermee doe je Trencin gewoon te kort die speelde prima voetbal en was aangenaam om naar te kijken
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5111
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Potverdomme wat een abominabele wedstrijd elke feyenoorder kan weer lekker zoch kapot schamen en met name diegene die schande van az deden spreken.

    Echt wat heeft Feyenoord en daarmee het gehele Nederlandse voetbal weer eens geweldig voor schut gezet, ze moeten zich kapot schamen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2610
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Godver, dat is over en sluiten.
    Tegen Psv was dit al te zien. Er werd weinig gecreëerd en het middenveld werd overlopen.
    El Ahmadi wordt met node gemist.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4451
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    En nu thuis afmaken
    Vind ik leuk
    DrDeef +1955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Hahaha. Dankjewel, toch nog gelachen vanavond.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1955
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    In had beter m'n tv in brand kunnen steken en anderhalf uur lang maar de smeulende resten kunnen gaan kijken. Wat een droevigheid.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    En dan nog beweren dat t goed was zaterdag met de JC schaal, want er werd goed verdedigd door 2 ploegen.Nu blijkt wel dat t amateurniveau was wat we hebben gezien.Dan deed mijn club t zo slecht nog niet in Luik.We zijn afgegleden naar een niveau wat ik nog nooit heb gezien in NL!!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Denk dat er 1 verschil is, Feyenoord mist al haar dragende spelers... Maar zo'n prestatie had ik ook niet verwacht
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:02
    En jij vond t nog goed zaterdag tegen PSV? Net zoals ik zag, totaal geen voetbal, geen creativiteit, geen kwaliteit.En dit is niet om te kwallen,maar een pijnlijke constanstering van de staat van t NL voetbal.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:12
    Kwaliteit genoeg, maar zoals ik al vaker aangeef, PSV en Feyenoord zijn beter dan Luik en voetballen tegen zo’n kleine club die fitter zijn met zoveel basisspelers en dragende spelers die je mist, dan kan je verliezen maar zo kansloos en slecht nou ook weer niet. Creativiteit mist Feyenoord zonder al deze spelers zeker, de enige die dat kan is Berghuis maar ook die gaf vanavond niet thuis
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:18
    Geloof me, tegen Luik hadden PSV en Feyenoord het heel moeilijk gehad.Belgisch voetbal loopt lichtjaren voor op NL
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:22
    Moeilijk wel, sowieso maar PSV en Feyenoord spelen zelf ook fysiek voetbal, iets waar Ajax niet tegen kan
    Vind ik leuk
    Het Brein +4005
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Wat een tyfusclub dat Feyenoord!! Maken ons voor het oog van de wereld belachelijk! Schandalig dit! Uit de competitie halen deze grap..
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3108
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Pfff , heeft AZ dit seizoen iig niet de slechte Nederlandse prestatie in Europa geleverd 🙈😂..

    Nee zonder dollen , erg klote dit.
    Hopelijk herpakken ze zich snel in Rotterdam en klappen ze er volgende week vol op met een kolkende kuip achter zich. Een vroege 1-0 en wie weet wat er mogelijk is nog, het glas is half vol ( al is dat vanavond wel een heel klein halfje).
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Van Beek kan echt niet meer, schandalig dat zo,n clown het Feyenoord shirt mag dragen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:07
    Van der Heijden is de prutser vandaag. Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor drie doelpunten...
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +180
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Schaam je kapot Feyenoord.
    Had van te voren toen ik de namen zag al zoiets oei gaat echt lastig worden. Maar dit had ik echt niet zien aankomen. Bedankt jongens!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5106
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    kom maar efkes wisselen Gio.....
    Vind ik leuk
    Mari +8560
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:59
    De beste vanavond was de commentator.
    Hij bleef optimistisch
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:59
    Alle krachten verspeeld om een gelijkspel tegen PSV uit het vuur te slepen afgelopen zaterdag
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Feijenoord komt dit jaar nergens ook niet in de competitie ben een echte fijenoorder uit Amsterdam ze moeten eerst goede spelers kopen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Wat is van Bronckhorst voor een trainer? Trencin liet tenminste voetbal zien kan Feyenoord nog heel wat van leren. De competitie word helemaal niets.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Maar goed voor Ritchie dat ie een hoop PSV fanartikelen gekregen heeft deze week
    Vind ik leuk
    maddog66 +37
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Schaam me dood als Nederlander! Bedankt Feyenoord! Als het voetballend niet lukt dan vreet je tog GVD het gras op en vecht je voor je club en je eigen eer? Dat is juist het probleem: ach we verdienen onze poen toch wel waarom moe worden?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    Kunstgras smaakt niet best hoor! Niet doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    De excuses even op een rijtje:
    1. Mijn excuses dat ik durfde te stellen dat zelfs deze opstelling van AS Trencin zou moeten winnen
    2. Geen verwijten naar de arbitrage
    3. Geen verwijten naar de grasmat
    4. Geen verwijten naar Botteghin (familieomstandigheden)
    5. Geen verwijten naar Vilhema (geschorst)
    6. Geen verwijten naar de spelers die ECHT geblesseerd zijn
    7. WEL verwijten naar vooral van de rHeijden, Amrabat en Larsson (we hadden net zo goed met acht man kunnen spelen)
    8. Hopelijk was Nieuwkoop zwaar geblesseerd, waarom wissel je anders in de 89e minuut een verdediger voor een verdediger?? Zet er dan een stormram in...
    9. Nu zal Berghuis wel vertrekken naar het buitenland, want de EL zit er (normaal gesproken) niet meer in
    10. De hele zwik mag zich kapot schamen... (ik ben blij dat ik nog vakantie heb en dat niemand me hier kent, want ook ik schaam me kapot)
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2037
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Damn..
    Vind ik leuk
    denman21 +36
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Het ergste is dat je ook met dit elftal gewoon de pot dicht moet gooien en op de counter loeren. Maar nee hoor met een B ploeg gaan aanvallen.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Je hebt gelijk. Gewoon schijt aan hebben.En zeker met dit elftal.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Waarom speelde die van Beek afgelopen zaterdag niet?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Bronckhorst en Van geel opzouten
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:16
    Helemaal mee ééns
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26302
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:04
    Schandalig.. wat een afgang..
    Vind ik leuk
    Sacredfury +507
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:04
    Sterkte Feyenoord fans, dat zal je nodig hebben als dit niet snel beter wordt..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:04
    Wow van Bronckhorst...
    Heb je weken om een 11 tal voor te bereiden flik je dit...

    Hij had verleden jaar al weg moeten. Kuyt had makkelijk mee gekunt... maar die heb jij niet nodig...

    Wie niet sterk is moet slim zijn. Bel koeman kan je nog veel van leren. Als je richt op thuis wedstrijd denk vooraf en stel een extra verdediger op omdat we altijd poepen als we op kunstgras moeten spelen. Toch niet ingewikkeld...

    Je presteert gewoon slecht. Spelers zijn al jaren niet beter geworden onder jouw. Je bent sociaal maar totaal niet geschikt..

    Waar geven jullie die 67 mln per jaar aan uit ? Hoe groot is salaris budget ?
    Feyenoord is niet zo maar een club he...

    En dan die van Beek jongen jongen hoeveel stront heb je in je onderbroek als je speelt ? Waarom ben je zo bang ?

    2e helft heeft de coach zo genaamd indruk gemaakt in de rust met een speech. Mensen dit is puur pijn door domme coach..
    Van geel ingrijpen aub.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Ik heb naar een leuke wedstrijd zitten kijken. Trencin was lekker aan het ballen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31501
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Succes trencin.

    Dank feyenoord voor de onvergetelijke avond.

    Op naar zondag.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Nu maar hopen dat de Graafschap Feyenoord niet gaat onderschatten. Feyenoord staat weer met beide beentjes op de grond en van onderschatting richting de Graafschap zal geen sprake zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    Wat een geweldige ploeg is dit Feyenoord het lachertje van Nederland
    Vind ik leuk
    J.j.j +22
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    En gio waar lag het aan ja hmmm hmmm toch aan dat kuntsgras haha...nee zonder dolle dit is echt en echt voor nederlands voetbal klote op zijn hollands want je had nog beter fc utrecht laten voetballen of ploegen die wil het gif om te voetballen niet dit..voor het nl elftal is dit ook niet goed dadelijk helemaal geen europees voetbal in de kikkerlandje
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Moed houden Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Broes +1007
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Dat we geen potten kunnen breken in Europa is genoegzaam bekend, dus ook Feyenoord kan dit soort potjes verliezen, maar de manier waarop Feyenoord zich hier presenteerde is ronduit blamerend. Als je de mindere bent, kun je nog altijd de mouwen opstropen en proberen de nederlaag zo klein mogelijk te houden. Tjonge wat was dit slecht ….
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5328
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Wat een afgang
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Pijnlijk het interview van de Trencin coach. “Ik vond ze bij vlagen nog best goed”
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Wat een homo's, hier gaat het Nederlands voetbal nu kapot aan! Bedankt Feyenoord.
    En ik voordpel dat volgende week Ajax ook de deksel op de neus krijgt. Pff....wat een zielig landje zijn we geworden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    Waarom betrek je Ajax bij deze aanfluiting?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:09
    Omdat die het gisteren ook verneukt hebben met een 0-2 voorsprong weg te geven. Maar je hoort nu alweer de Amsterdamse arrogantie dat ze dat wel ff gaan redden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    Amsterdamse arrogantie? 2-2 uit is nog goed aangezien Ajax thuis sterker is en had ook 0-3 / 0-4 moeten zijn. Feyenoord zou die rare Slowaken wel ff pakken las ik overal... 4-0 op je kloten en uit Europa... nu al.

    Snap gewoon niet dat van geel zo’n matige selectie kan neerzetten bij een club als Feyenoord , dat heeft nogmaals niks met Amsterdamse arrogantie te maken want gun iedere club het in Europa
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8157
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Om je dood te schamen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    OMG
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    Ik ben totaal niet verbaasd. Ik heb de wedstrijd niet gezien en weet ook niet wie in de basis stond. Maar ik krijg een stijve nek als ik de volgende houtenklazen zie voetballen bij Feyenoord één: Toornstra, v/d Heijden, Botterik, ik bedoel Bottegin, van Beek en Clasie.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4005
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Precies, allemaal recht toe en recht aan...helemaal niks! Zelfs een Racing Genk is nog beter..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    De enige juiste reactie; Schaam je kapot!!!! Aanfluiting voor het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    Tebannet +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Klasse Feyenoord hier zijn we trots op. P.s voor de Feyenoord fans zeik eerst op jullie club en dan op andere clubs.
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Ik zou naar Rotterdam airport gaan met een man of 3000 en ze daar eens goed opwachten... Wat een schande zeg, ongelofelijk!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:26
    Dan ben jij voor Ajax zeker?
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:38
    Ik ben voor Ajax ja, maar ik kan me ook incidenten herinneren in Rotterdam en Eindhoven waar de spelers opgewacht werden. Kan ook verhalen herinneren van supporters die eigen spelers en de directeur thuis gingen bedreigen en dan noem ik nog geen eens het bestormen van het maasgebouw en alle narigheid die daar gebeurt is of wat dacht je van het slaan van een gehandicapte om je frustraties van een nederlaag op bot te vieren?

    Kortom, wat is je punt precies Wim?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:03
    Feyenoord supporters wachten geen bus op. Ok ... een enkeling zal eens spelers bedreigen. Maar een Maastribune bestormen is wat anders. Ze kwamen ook wel eens het veld op, iets langer geleden.
    Maar niet tegen de spelers. Maar tegen het bestuur.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:24
    Wim gozert. We hebben pijn in ons hart nu. We zijn onze wonden aan het likken. We hebben dat heel vaak moeten doen.Maar volgende week zit het stadion weer vol. Onze club is gewoon de mooiste van de wereld. Wat zou er van Ajax(met respect hoofdletter) overgebleven zijn. Als ze 18 jaar lang geen kampioen waren geworden. Wim gozert, ik denk helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Kun je niet zeggen, is puur speculeren en op geen enkel zinnig feit gebaseerd.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:50
    Nee als is als maar dat weet ik gewoon zeker.
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:53
    Ja en nog steeds maakt dat het niet waar, omdat jij het zeker weet.
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Nee Wim, idioten heb je bij iedere club, kom op, laten we nou niet doen alsof Feyenoord niet voldoende incidenten heeft gekend, in Europa was het jaren altijd raak met de fans.

    Vervelend om toe te geven misschien, maar die mensen vertegenwoordigen niet alle fans.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
    De fans richten zich nooit tegen de spelers.

    Lieverdjes zijn het niet nee.
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:46
    Klets nou niet, Vejinovic is door zijn eigen fans met de dood bedreigd. Jammer dat je dat niet kan toegeven, jij hebt er toch niets mee te maken of wel soms?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:49
    Dat zijn dus enkele supporters. Drie geloof ik.
    Het is zeldzaam dat een speler (of het team) van Feyenoord in de Kuip wordt uitgefloten en een bus opwachten, heb ik nog nooit van gehoord, bij Feyenoord.

    Houden zo.

    Juist als het slecht gaat, zit de Kuip vol.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 05:51]
    Vind ik leuk
    Foebele +55086
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:35
    Ja en die de bus opwachten zijn er ook maar een paar, 1 gek duwde Ziyech, dus wat wil je nou kerel.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4719
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    En dan te bedenken dat dit soepzooitje van psv won..

    Ik denk dat Ajax met bovengemiddelde interesse heeft gekeken ;-)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    Pff gaat lekker zo met punten halen voor Nederland
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    GA je schamen, stelletje overbetaalde prutsers!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:18
    Tja wat wil je met van geel als beleidsbepaler , Feyenoord is er wederom niet op vooruit gegaan qua spelers..
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +773
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    Nu krijgt Gio onder uit de kan, terwijl 2 jaar geleden nog een standbeeld van hem werd onthuld. Het kan verkeren zei Brederoo
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:19
    Onaangename verassing van de Stadionclub...

    Al heb ik het (een na!)meeste sympathie altid voor Feyenoord, mbt de Top3/Europese ploegen(Groningen uitgezonderd natuurlijk, maar even historisch gesproken dan), dit leek nergens naar.....

    Genoeg werk aan de winkel, maar ook een zwaar gemis van 2 leiders op het veld: Botteghin die bv van Beek wel op zn sódeflikker had gegeven bij die 1e goal al... en vPersie die iig wel een mannetje of 2 bezighoudt voorin.
    Is toch een aardig stuk vd kwaliteit bij Feyenoord.

    Ik hoop tegen beter weten in voor volgende week....

    "Dat niets sterker mag zijn, dan dat ene woord....."
    Vind ik leuk
    denman21 +36
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Elke eredivisie ploeg die je gestuurd was niet met 4-0 naar huis gestuurd.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    En maar lachen met de Belgen... Gent gewonnen, Genk vlot aan het winnen, Standard gewoon gelijk tegen de NL nummer 1... Iets van presteren wanneer het er om gaat ofzoiets...
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:37
    Nummer 2
    Vind ik leuk
    Het Brein +4005
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    Nummer 2 tegen nummer 2 was het wijsneus en Ajax voetballend 4 klasses beter, puur op 'karakter' (typisch Belgische term) heeft Standard de 2-2 uit het vuur gesleept.

    Maar toegegeven: AZ en Feyenoord maken 'Holland' erg nietig..
    Vind ik leuk
    FCKip +637
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Tja, dit was voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Sam Larsson... kan me niet heugen dat hij één goede actie had. Totaal geen diepgang, alleen maar naar binnen. Is een heel voorspelbare voetballer, toen JP erin kwam werden ze gelijk iets gevaarlijker.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Nou gewonnen van psv was natuurlijk ook een droevige wedstrijd met meer basisspelers eerlijk gezegd , maar dit leek nergens op als je europa in wil is de selctie veels te smal dus bij de minste tegeslag ( blessures) gaan ze naar het nivo tweede rijtje
    Vind ik leuk
    wil +1060
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Wordt het niet eens hoog tijd dat die gehele technische staf vervangen wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Tja kan me nog herinneren dat ze een grote mond hadden na hun hun overwinning tegen PSV
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    Wat een vreselijke uitshirts trouwens. Typisch Adidas. Hoe lelijk zeg.

    Ajax verdient ook leuk aan deze sponsor, maar zelfs daar krijgen ze het voor elkaar om ons mooie shirt te verkrachten met die k..strepen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    en wat te denken van dat Dela zwart???
    Vind ik leuk
    Jozef +37033
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Ach,uitsupporters hebben allemaal niet zoveel met Ajax, dus waarom zou je ze een mooi shirt tonen? Laat dat maar aan Adidas over. Wat kwalijker is, is die verminking met die Duitse strepen van het mooiste shirt ter wereld.
    Vind ik leuk
    Ajdd +39
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    Lachwekkend, Emmen en de graafschap hadden hier niet verloren.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Ik was dinsdag al boos/telurgesteld op mijn eigen cluppie ,dat we die wafels lieten teurgkomen, maar 4-0 verliezen, zou bij ons gelijk crisis zijn.
    Vind ik leuk
    San Marco +455
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Trencin is natuurlijk geen PSV
    Vind ik leuk
    Bullshit +1109
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Alle kruit al verschoten in de wedstrijd om de JC schaal. 😉
    Vind ik leuk
    Fissah14 +225
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Ja lekker jullie teleurstelling, maar de punten voor NL boren de Rotterdammers wel erg vaak door de neus van Nederland... hopen op een wonder volgende week.
    Vind ik leuk
    mvr +199
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    1 zwaluw maakt nog geen zomer .. Vermeer in de goal
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2286
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Competitievervalsing! Dit moet toch wel bewust zijn om alleen Eredivisie te spelen..
    Vind ik leuk
    Nar +556
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:47
    Tja....dat zou wel heel triest zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:29
    Dit is het bewijs dat Feyenoord een hele matige ploeg is
    Vind ik leuk
    windforce11 +1851
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:30
    Triest....een ander woord heb ik er niet voor
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Je kunt je beter af vragen, wat moet je met zo een trainer.
    Die snapt er helemaal niets van.
    Waarom al die blessures,waarom zo onsamenhangend.
    Gio Out!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Vermeer op doel !!!!

    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Tjonge wat een blamage zeg dit gaat nergens over wat een niveau.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:05
    En dan te bedenken dat ze nog een stadion van een half miljard euro willen bouwen... schandalig.
    Vind ik leuk
    Mo +11551
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Allemachtig zeg. Als we op die lijst willen klimmen zal je wedstrijden tegen dit soort kutploegen gewoon moeten winnen. AZ en Feyenoord verkloten het weer aardig. Van Vitesse helemaal geen schande als ze zouden worden uitgeschakeld door Basel. De Nederlandse hoop ligt dit seizoen toch in Amsterdam en Eindhoven. Wat was dit slecht zeg, nog verdiend ook dat is het bizarre.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    McRobbos +734
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    Echt waar ik schaam me kapot. Geen woorden voor. Waardeloze kutspelers. Voor iedereen is het maar beter dat ik het hierbij laat.
    Vind ik leuk
    Ennou +95
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Feyenoord gaat er thuis gewoon over heen. Vpersie er weer bij. Zolang er een kans is, is er een kans!
    Vind ik leuk
    Nar +556
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:46
    Totdat ze een tegengoal krijgen...dan is het over
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:45
    Ond nivo blijft schrikbarend
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3269
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:48
    Dit bedoel ik dus. Aantal spelers vallen weg en het is helemaal niks dit Feyenoord. 12/13 leuke spelers en dan houdt het echt op. Daarna zitten geen spelers die het aan kunnen.
    Feyenoord supporters succes dit seizoen.
    1 voordeel hoeft je maar te richten op 2 podia, misschien daardoor wel kans op een kampioenschap, doordat PSV en Ajax het Europees ook moeten doen waardoor het in het weekend misschien wel punten kost voor beide clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:48
    Vitesse 0-1 moet niet gekker Worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    Geen Woorden ... voor!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    Ook al krijgt een speler(aanvoerder) rust je gaat toch mee!!!
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1026
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:56
    lekker en al de kneuzen die ajax uitlachen hier dit was gewoon een amateur ploeg waar ze tegen speelden
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    Wat zet Feyenoord zich te kijk zeg .Ik hoop dat het volgende week kan rechtzetten.Met wat voor instelling gingen ze het veld in pfff.En dat had zo 7-0 kunnen zijn wat een afgang.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:03
    een off day???? af geblufd die ling endie monitz hebben puik werk afgeleverd...feyenoord feyenoord.een avond het seizoen is al weer voorbij in europa schaam je BAHHHHHH.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1348
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:07
    Maar die JC-Schaal pakt niemand jullie meer af kameraden! Het is gewoon in en in triest voor het Nederlandse voetbal. Kan in ieder geval je best doen om nog een beetje fatsoenlijk te verliezen, maar dit....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:13
    Trenchin budget van 2 miljoen?
    FC Emmen gaat nu uit van handhaving eredivisie...
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +534
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:14
    Sooo kan het nog steeds niet geloven. Ik weet dat je geen Feyenoorder bent voor de lol. Maar dit komt hard aan. Helemaal afgeken ook nog. Lijden zal ik. Echt niet normaal. Afgang gewoon. Voor lul staan in Europa. Erg man dit. Maar ja gewoon weer achter mijn clupie gaan staan. Met de borst vooruit
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Maak van lijkt maar is! Zelfs als je er vijf maakt, de nul houd je nooit met die vd Heijden, rest van de achterhoede was ook slecht maar die ex neus staat er nooit, slechtste verdediger ooit , nog erger dan die ignjatovic die Beenhakker ooit kocht en die na een paar weken te slecht bleek om onder contract te houden!!!
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    Mijn god wat een zwarte dag voor het Nederlands voetbal weer. Ik was er al niet gerust op en mijn gevoel zei me nog een toto in te vullen, niet gedaan en niet gekeken. Maar hier schrik ik toch wel van. Je kan met 1verschil verliezen ofzo met zo'n uitgedund elftal maar dit is echt een ramp en bijna niet meer recht te breien. Kunstgras verbieden moet echt een Europese prioriteit gaan worden ook trouwens.
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:26
    Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde is de analisten die Fox had zitten. Dat Feyenoord geen hol te zoeken heeft in Europa moge duidelijk zijn. Maar betalen we nou allemaal zoveel geld aan Fox om dit soort zure gefaalde ex-trainers aan te horen. Je kunt de volgende keer net zo goed Herman Berguis en Rapper Sjors de analyse laten doen, kunnen we nog een beetje lachen ook. Dat Mario überhaupt nog met zn bolus op tv durft te komen na 24 Okt 2010, weet allemaal hoe het zit en moet.. maar hield zich meer bezig met de voetbal moedertjes. En die Everse die heeft net zoveel verstand van voetbal als een koe van spruiten plukken op zondag morgen, enge zure man.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:35
    Je vergeet Willem van Hanegem nog. O nee die wordt niet meer uitgenodigd omdat T ie niet uit zijn woorden komt.
    Vind ik leuk
    langeGek +743
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    Een regelrechte schande voor het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:33
    Die coach van Trevi heeft het boek van willen van henagom gelezen. Had niet gehoeven met zo'n waardeloze keeper als bijlow.
    Vind ik leuk
    Nar +556
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Feyenoord gaat voor kampioenschap... Dan zijn die Europesche potjes een stapje teveel...:).... Arrogante houding doet Feyenoord de das om? Wat slecht zeg.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2220
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:49
    Wat een stilte hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:49
    Zwaar zwaar ondermaats. Een kant en klare wanvertoning.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:56
    Te slecht voor woorden, ze mogen zich diep schamen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:08
    Ling heeft toch wel een leuk cluppie en het eerste van Trencin speelt echt als een team. Feijenoord speelde inderdaad zoals beschreven, zwak en lusteloos. Bizar slecht t leek wel of ze wilden verliezen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 05:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:24
    Tsjonge ,dat je verliest is tot daar aan toe, maar met zulke cijfers is echt een schande.
    de wedstrijd zelf kan ik niet beoordelen want die heb ik niet gezien ,maar jeetje wat zet je de hondstrouwe aanhang voor schut hiermee!.

    (Ik ben blij dat ik op vakantie ben en niet door mijn collega s voor joker gezet kan worden).

    Ik mag hopen dat feyenoord/spelers de meegereisde supporters een volledige vergoeding gaan geven voor de gemaakte kosten om deze wanvertoning te supporteren.

    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:30
    Tjonge jonge jonge moet Ajax het maar weer doen voor Nederland lol

    Die Bijlow wat een grap een goed oefenduel was Vermeer niet fit genoeg om te starten lol.

    Vermeer hoort gewoon eerste keeper te zijn!

    Nou Roodbergen en de Graafschap 3 punten tegen Feyenoord is zeker mogelijk!

    Wel geweldig voor Tscheu La Ling is hem gegund maar had liever gehad dat Feyenoord had gewonnen van ze!

    Vitesse maakt nog wel kans gelukkig.

    Nu is het hopen dat Ajax het volgende week Dinsdag wel af maakt tegen Luik!
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1564
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:36
    Tja. Als.ze.zo tegen psv hadden gespeeld waren ze met 10 - 0 eraf gegaan. Snap niet waarom ze niet hetzelfde spel tegen deze club speelden. Met schijtbakken 2.0 had je maar met 1-0 verloren
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Tja wat kan ik er van zeggen, bijzonder teleurstellend en bizar slecht.
    No excuses.
    Vind ik leuk
    NickA +69
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Wat mij verbaasd heeft is dat een 2de helft niet veel beter was en op dezelfde wijze dus met 4 man achterin gespeeld werd. Sven, Bart en Arie waren echt slecht en Amrabat rijp voor de uitgang. Heren spelers ik zou de meegekomen supprters volledig hun teip vergoeden. Het leek wel marchfixing. En directie ophouden over het quasi positivisme en begroting hoog of laag niet meer benoemen graag na dit echec!! Evalueren en breng gvd een echt topsport klimaat binnen deze club dus kritisch kijken naar de organisatie.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3620
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Feyenoord onwaardig deze nederlaag. Gong ook allemaal veelste makkelijk en nonchalant. De passie van de spelers zoals tegen PSV was er niet. Nu snel de rug rechten, geen paniek er is nog niets aan de hand. Ik zeg dit als die hard PSV fan, ik gun het Feyenoord echt en hoop dat ze thuis minimaal 4-0 winnen en alsnog doorgaan. Kan ook gewoon zo maar gaan lukken in de kolkende Kuip. Met ze alle erachter daar en gas erop. Schuim op die koppies wil ik zien. Hopelijk komt er nog 1 leuke speler bij voor Feyenoord. Het zou voor NL ook mooi zijn want ik zie het Vitesse niet redden helaas uit bij Basel en ik denk dat ajax geen groepsfase CL gaat halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:52
    Ach ja al die Europese wedstrijden put je elftal alleen maar uit. Straks alleen maar de competitie lekker rustig...

    Sarcasme on..
    Vind ik leuk
    Floaz +970
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:58
    Beste man zat op de bank vandaag whaha wat een afgang, gelukkig heeft Feyenoord tegen psv gewonnen, word een lang seizoen
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +207
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:28
    Ik ben geen Feyenoord-fan maar werd dieptriest van het aanzien van deze wedstrijd.Een flink aantal basisspelers was niet beschikbaar. Maar dit verschil was ongepast.
    Ik hoop echt dat Feyenoord volgende week een sterker team heeft staan dat op jacht gaat naar 4 doelpunten.Anders zie ik Feyenoord heel diep gaan zinken.
    Vind ik leuk
    barry m +345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:36
    zullen de spelers van feyenoord nu op de playstation de wedstrijd over willen doen ?
    (om zich te motiveren voor de thuis wedstrijd)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:38
    Ik vind het geweldig
    Vind ik leuk
    Romo +771
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:53
    Elk jaar zoveel blessures, dan moet je eens naar je trainingsschemema gaan kijken want dat is gewoon heel slecht dan!

    Ik denk ook dat de chemie spelers en Gio gewoon op is.
    Maar ja dat zei ik vorig seizoen al
    Spelers lopen de kantjes er gewoon af.

    Stelletje suffe
    Vinden zichzelf allemaal zo geweldig , willen allemaal naar het buitenland, maar kunnen van zo n club niet eens winnen.
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:11
    weten ze in rotterdam ook eens hoe ze zich in engeland steeds voelen, . . bakken geld uitgeven en weer nix presteren !?
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:08
    Zoveel hebben ze niet uitgegeven. Dat was vorig seizoen. Ik leg de bal nu bij Ajax. Die hebben nu veel uitgegeven. We gaan het zien. Als Ajax er nu ook niks van bakt, dan ga ik lachen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
    Klaar alweer met de Europa cup. Net als AZ en Vitesse.
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:04
    Laat ze vooral denken dat het over is. Voetbal blijft onvoorspelbaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws