Fosu-Mensah verlaat Manchester United op huurbasis en tekent bij 'mooie club'

    Fosu-Mensah verlaat Manchester United op huurbasis en tekent bij 'mooie club'

    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05

    Officieel: Fulham is de nieuwe club van Timothy Fosu-Mensah. De Oranje-international tekent een huurcontract tot het einde van het seizoen. Hij komt over van Manchester United.

    De transfer van Fosu-Mensah zat eraan te komen, want Engelse media meldden eerder op donderdag dat de verdediger op weg was naar de promovendus. Ook de Bundesliga werd genoemd, maar het wordt dus een langer verblijf in de Premier League. Fosu-Mensah is de elfde (!) aanwinst van Fulham.

    "Ik heb een goed gevoel over de club", vertelt Fosu-Mensah via de officiële kanalen van zijn nieuwe werkgever. "De club heeft een goede historie, een mooie club. Fulham heeft veel goede spelers en het is goed voor mijn ontwikkeling om hier te zijn. Ik heb met de manager gesproken en hij gaf me een goed gevoel."

    Fosu-Mensah werd vorig seizoen ook al verhuurd door United. Hij kwam een half jaar lang uit voor het Crystal Palace van Roy Hodgson. Daar maakte hij veel indruk en speelde hij zich in de kijker van diverse clubs uit binnen- en buitenland.

    Plaats een reactie

    LosBlancos +1215
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Prima keuze van deze jongen! Minuten maken is op dit moment de prioriteit!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2758
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Timmy succes gap
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Timothy succes op het mooie Craven Cottage.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Goed dat de tranferwindow nu sluit anders had Fulham de hele wereld leeg gekocht! Goede aankopen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    WTF. Sergio Rico, fosu mensah, Bryan en Vietto alleen al vandaag. Bizarre window van Fulham. Benieuwd of ze hier een team van kunnen maken.
    Vind ik leuk
    NvC +3767
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Fulham heeft echt lekker ingekocht zeg! Rico, Fosu Mensah, Seri, Vietto, Chambers, Mawson, Fabri, Mitrovic en Schurrle. 👌
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:26
    Was een hele goeie voor Ajax geweest
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31441
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Fulham heeft echt goede aankopen gedaan.

    Nice.
    Vind ik leuk
    Maxxx +86
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    En weer weg bij dat verschrikkelijke Manchester United! Dat heb je goed Timothy, lekker bij Fulham spelen, de verrassing van de PL dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54887
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    En weer aan een andere club verhuurd, ja jongen, had je maar niet zo dom moeten zijn.
    Vind ik leuk
    kees ee +576
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    . . hij gaat naar craven cottage, las ik in de telegraaf, . . da's een vakantie park neem ik aan, . . en wat gaat'ie daar doen ??
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    Ik hoop dat Fosu-Mensah dit seizoen net zo goed speelt (of beter) als bij Crystal Palace en dan bij Man Utd Valencia kan gaan vervangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:26
    Zonde, had in Nederland moeten blijven!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:02
    En dit noemt zich oranje international. Een echte oranje international is geen voetbal nomaad. Zoveelste bewijs dat oranje geen ene kloot voorstelt. Triest dat de Mensahs van deze wereld de tandeloze oranje leeuw op de been moeten houden.
    Vind ik leuk
    Robbieh +24
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:33
    ZolAng moriounho bij manu zit maken jongeren geen kans dus beter uitlenen en minuten maken bij andere clubs
    Vind ik leuk
    Manutd... +27