4-0 overwinning op Feyenoord is 'revanche': 'Je bent toch weggegaan bij de club'

    4-0 overwinning op Feyenoord is 'revanche': 'Je bent toch weggegaan bij de club'

    donderdag 9 augustus 2018 om 23:25

    De 4-0 overwinning op Feyenoord voelt voor AS Trencin-middenvelder Joey Sleegers (niet op de foto) een beetje als revanche. Sleegers moest een aantal jaren geleden weg bij Feyenoord en speelde zich via de Jupiler League in het elftal van Trencin.

    "Als je deze wedstrijd met 4-0 wint..Je bent toch weggegaan bij de club, dan voelt dat toch een beetje als revanche", zegt Sleegers eerlijk tegen FOX Sports. "Je zag dat ik een beetje op zoek was naar een doelpunt. 4-0 is positief."

    Sleegers zag hoe Feyenoord de wedstrijd tandenloos speelde. "Feyenoord had totaal geen creativiteit en een speler die het verschil kon maken. Dat is mooi voor ons", aldus de middenvelder, die weet dat Trencin dit niet weg mag geven. "In principe niet, maar je weet dat het De Kuip is. Als Feyenoord snel een goal maakt, kan het nog gek lopen. 4-0 hoor je niet meer weg te geven."

    Plaats een reactie

    Forza ikkuhh +1585
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:26
    Begrijpelijk en een mooi sportief antwoord dan
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:28
    Toch geeft het alleen maar weer aan waarom dit zo'n blamage is. Joey Sleegers kon niet eens met NEC mee!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1585
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:29
    Klopt
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:31
    Bij ons was ie dramatisch! Hebben wel weer een doorverkoop% dus wie weet levert dit hem een transfer op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:00
    Of een speler ergens meekomt hangt niet alleen van hemzelf af. Met een andere coach, optimaal ingepast in een elftal verbeteren zij zich ineens enorm of renderen zij veel meer. Trenčin is een club die scout voor de optimale samstelling van hun elftal. Hoewel ik Feyenoord liever zie winnen, ook voor de punten, ben ik benieuwd naar de verrichtingen van Trenčin.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:27
    Gewoon niet meer Europa in gaan met feyenoord of vitesse wat een af gang jonge jonge!!!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:28
    Vitesse een afgang? Die speelden, volgens de kranten, beter dan Basel en verloren maar 0-1 tegen de nr 18 op de UEFA Ranglijst
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:31
    Beter spelen heb je niks aan punten timio punten daar moete ze voor zorgen anders is het over en sluiten voor het nl voetbal.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:32
    Er zit een verschil tussen een nederlaag en een afgang.

    Voorbeelden:
    Nederlaag: Sturm Graz verloor de pot tegen Ajax
    Afgang: NEC's bestaan
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:35
    Afgang nec bestaan leg is uit?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:37
    Laten we maar beginnen met de laatste 2 degradaties en het extra jaarte Juup ;)



    PSV-Feyenoord 10-0
    Trencin - Feyenoord 4-0/
    Dat zijn afgangen bijvoorbeeld

    Vitesse 0-1 Basel kan gebeuren
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:38
    Excuus.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:40
    EDIT: Wel netjes excuus. Aanvaard bij deze;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:41
    Jij begint over nec ik begin toch ook niet denigerend te doen over psv dat ajax beter is bla bla snap je ;-)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:42
    Ik noem gewoon een voorbeeld. Vorig seizoen vanaf de winterstop alles bijna verliezen is zo'n voorbeeld.

    Vitesse een afgang noemen omdat het vitesse is vind ik persoonlijk flauwer...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Het is toch een afgang we staan met lege handen en zo zie ik het weer 2nederlanse club uitgeschakeld of zie je vitesse winnen met 2doelpunten verschil.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:47
    Zoals ik al zei: Er is een verschil tussen een nederlaag en een afgang
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 03:49
    Dat is eventueel nog recht te breien, 4-0 Is gewoon triest. Al maakt Feyenoord er 4 ze krijgen er sowieso 1 tegen. Wel weer genieten hoor op social media. Een x aantal kameraden lieten zich weer lekker kennen. Daar krijg ik wel een half stijfie van.
    Vind ik leuk
    Kaar +632
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:45
    Ach jongen toch, dan heb je maar weinig nodig he....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:00
    👍 Respect kerel
    Vind ik leuk
    Richard020 +12512
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:47
    Of 2-6 verliezen van Vitesse.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:48
    Dat ook ja, of 3-0 in de kampioenswedstrijd van je rivaal ;)
    Vind ik leuk
    Richard020 +12512
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:49
    Klopt al is dat minder pijnlijk dan 2-6 omdat die 2-6 nog magertjes is geweest!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:51
    Een wedstrijd tegen de rivaal moet sws al pijnlijker zijn dan elke willekeurige afgang.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:48
    2014 tsja was een enorm rampjaar het hele jaar was een complete afgang. Verloren thuis van RKC, Afgemaakt door oa Vitesse en Twente en maar net een Europees ticket gered. Wil het zsm vergeten :p
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:06
    Ja dat is een uitslag die niet raar is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:26
    PSV - Ajax van afgelopen seizoen was ook wel een afgang.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13719
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:50
    Ajax - psv van afgelopen seizoen was ook wel een afgang.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Blac-ca +409
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:34
    Nou Vitesse die heeft echt onverdiend verloren die mogen nog met een opgeheven hoofd het veld af ,wie weet gaan zij toch Europa in na volgend week.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:59
    Ajax tegen luik, dat was ook schandalig met zulke aankopen dit seizoen😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:41
    Oké
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:31
    En jij moet nog wat opmerken?
    Tsjonge, jonge, jonge, goeie reclame voor Nederland van die sukkels tegen Trencin…...
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:28
    Veel geleerd dus bij VVV en NEC 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:30
    Klopt bij nec zat hij op de bank daar heeft hij veel geleerd. 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:36
    Hij is weer bezig bij jou ook?
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:42
    Jup 😁 Mannetje roept dat ie niet gepakt kan worden maar deze acties spreken boekdelen! 😉👌
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:30
    En dan willen ze ook nog een stadion van een HALF MILJARD bouwen...



    Heeft iemand het nummer van Freek Vonk?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:32
    Laterssssssssss :)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:33
    Volgens mij heeft Van Geel die wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:56
    De Kuip blijft wel vol hoor. Maak je maar niet ongerust.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:33
    Joey Sleegers scoorde niet tegen zijn voormalige werkgever, hetgeen getuigt van respect. Ricky van Wolfswinkel kan er een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    Melchester +121
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:39
    Wat een onzin! Daar ben je prof voor . En volgens mij zei sleegers dat hij op zoek was naar een goal in een interview.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Je hebt huiswerk en mag googlen op de betekenis van 'ironie' en 'cross-over reading'. Je hoeft het antwoord pas ná het weekend in te leveren.

    Succes!
    Vind ik leuk
    Melchester +121
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:49
    Heb vakantie..... En doe al jaren niet meer aan huiswerk sorry. Dus wacht er niet op 😉
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
    Hehehe.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:26
    Is het geen idee om 3/4 van de forumleden dat huiswerk mee te geven?
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:34
    Prima idee, en voorlopig elke dag strafwerk voor jou!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    ik kan me vergissen maar ik krijg de indruk dat jij mij niet zo aardig vind ........
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:04
    In ieder geval een like voor je buiten
    gewone scherpe waarneming!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    zie je wel , ik dacht het wel.
    Wel jammer voor je ,zulke problemen gun je niemand.
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:13
    Niets aan te doen, heb ik nou eenmaal met mensen, die zich als een hatende malloot gedragen, helaas.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:17
    misschien dat je het een plekje kan geven in de loop der jaren.
    Ik wens je in ieder geval veel sterkte
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:35
    Zout in de wonden.

    Desalniettemin toch mooi voor Sleegers. Reist wel af naar 'het Donkere Oosten'.. En Trenchin met een budget van 2 Mil, zal hem ook geen vorstelijk salaris uitkeren, dan zijn dit mooie dingen om als voetballer mee te maken.

    Al speelt mijn stille sympathie voor Feyenoord me parten... Ik gun het deze Sleegers toch wel. Ze hebben het eerlijk verdien: Feyenoord heeft het zélf af laten weten, en mag zijn wonden gaan likken en zich schamen.(Lees: Opladen voor een beestachtige revance op haar eigen beurt!)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:38
    Als Feyenoord het overleeft . Stel eens iets voor dat ik moet doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:19
    Als ik Feyenoord zou zijn zou ik me toch ook maar eens druk gaan maken over de competitie. Als je daar zo speelt dan is het gauw klaar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:39
    Daar sta je dan met je Johan Fruitschaal. Zonder gekheid dit is lachwekkend. Als een traditionele Nederlandse top 3 club niet van Trecin kan winnen kunnen we net zo goed stoppen met voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:52
    PSV behield haar licentie na het fameuze en ronduit beschamende echec tegen Osijek.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:58
    Dat was ook lachwekkend. Tevreden ?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:16
    Nee. Maar nu de wijsneus uithangen is ook niet echt op z'n plaats.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:21
    Iedereen kan verliezen maar het is de manier waar op. Maar wat zeg je zelf. 4-0 tegen de nr 5 van Slowakije. Gio out ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:58
    Alleen bij Ajax en PSV is er paniek, na 1 verloren wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Ok kan alleen maar hopen dat Feijenoord dit gaat rechttreken. Zou jammer zijn als het op een teleurstelling uitloopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:49
    Misschien is het nog ergens goed voor.
    Afwachten maar weer.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
    Niet direct.

    Vooral een signaal naar de Amrabatjes en Larssonnetjes van deze wereld. En maar blaten dat ze meer willen spelen, maar het laten zien. Ho maar.

    Uiteindelijk heeft ook PSV een sterk seizoen gedraaid na die afgang vorig jaar. Zeg niet dat Feyenoord dat gaat doen, maar om direct conclusies te trekken is te vroeg.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2986
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:51
    Niet kan winnen, dat is één. Een gelijkspel hadden we op voorhand al zwak gevonden. Een 2-1 nederlaag een afgang, maar dat valt thuis recht te zetten. Maar dit, terecht 4-0 klop, is dramatisch slecht! Amateuristisch en schandalig!
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:40
    Haha.. Zo grappig dit. Wel een beetje jammer voor de punten (europees).
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:59
    Ik ga ook lachen, als Ajax uitgeschakeld word.

    Ik geef je groot gelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:20
    Hebben we vorig jaar wel gedaan na die grootspraak ;P
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    Hebben iig de El nog als troostprijs.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:02
    Schandalig
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:05]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2211
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:11
    Als ie niet op de foto staat, waarom dan deze foto?
    Vind ik leuk
    Terg +69
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:18
    Voetbaltalent zat, maar de mentaliteit en onverzettelijkheid blijven keer op keer als het om het echie gaat achter in de kleedkamer en de dure bolides. Dirk Kuyt mag niet vloeken, maar heeft geen gebit meer over van het knarsetanden. De zoveelste afgang in het internationale voetbal. En allemaal om het hardst schreeuwen dat ze toe zijn aan een stapje hogerop. Nederigheid is een kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Mo +11550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:19
    4-0 hoor je niet weg te geven inderdaad maar de kansen liggen nog 60-40 in het voordeel van Trencin. In een bomvolle kuip met wie weet Vilhena Ayoub Jorgensen Vermeer Botthegin moet je die gasten weg kunnen spelen, die kunnen er gewoon zeer weinig van wat vandaag voor de fans van Feyenoord extra pijnlijk maakt.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:22
    20% kans voor Feyenoord is gul genoeg
    Vind ik leuk
    Mo +11550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:24
    Trencin zou hier gewoon in de middenmoot Jupiler League (ben me bewust van de naamsverandering maar het klinkt gewoon kut :) eindigen, die gasten kunnen er heel weinig van.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27
    Haha ik ben ook nog altijd geweenf Juup te zeggen. KK divisie klijkt alsof aids gemengd met tyfus gaat.

    Trenckn heeft een begrotng van 2 miljoen en is daarbij slechter dan Osijek en Helmond sport.Osijek is zelfs een betere club uit een betere competitie. (4 van hrvatska vs 5!!! Van slovak)
    Vind ik leuk
    Mo +11550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:31
    Osijek en Rosenborg lopen hier gewoon met 3-0 overheen. Zegt ook wel veel dat die jongen van NEC hier is mislukt en daar in de basis speelt, waardeloze voetballer vind ik dat.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:11
    Helemaal mee eens. Enorm Pijnlijk dit en ook nog een dute misser
    Vind ik leuk
    Henk3 +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27
    Gewoon een nieuwe regel invoeren. Bij nederlaag (over 2 wedstrijden) in eerste kwalificatieronde waarin een club instroomt, volgend jaar uitgesloten voor Europees ticket.

    Ook direct play-offs afschaffen. Europese tickets verdelen op basis van positie over het gehele seizoen. Winnen bekerfinale geeft recht op laagst gewaardeerde Europese ticket. De beker is de prijs, Europees voetbal een extra.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:32
    Welkom bij de Keuken Kampioen Europa League bedacht door Henk3 met de Nederlandse clubs DVV Delft, FC Wouwse Plantage en FC Hippolytushoef. We zouden graag onze topclubs sturen maar die mogen niet meedoen dit jaar.
    Vind ik leuk
    Mo +11550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:33
    Haha
    Vind ik leuk
    Henk3 +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:21
    Het gemiddelde Eerste Divisieteam had vanavond anders gewoon gewonnen. Maar +1 voor je humor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 01:22]
    Vind ik leuk
    Mo +11550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:33
    En wat nou als Ajax of PSV dat overkomt? Van Feyenoord AZ en clubs als Vitesse Utrecht moeten we het niet hebben in Europa.
    Vind ik leuk
    Henk3 +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:20
    Het overkomt Ajax en PSV dan niet. En Feyenoord, Utrecht en AZ ook niet meer. Wat je nu ziet is gewoon een nonchalante houding. Dat zag je vorige week bij AZ, dat zag je vandaag bij Feyenoord, en dat zag je bij Ajax in de tweede helft tegen Standard. “Oh, dat klusje klaren we wel even”. Het moet gewoon kraakhelder zijn, als je niet kan winnen van Trençin, Osijek of Differdange, dan hoor je in Europa niet thuis en kun je net zo goed een achterhoedeteam sturen. Waarschijnlijk had VVV vanavond nog gewonnen ook.

    Al jaren achtereenvolgend worden Nederlandse clubs uitgeschakeld in voorrondes door semi-profs. Verbindt er consequenties aan en het gebeurt niet meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:25
    Ajax en PSV trokken de kar vorig jaar ook niet hoor...
    Feyenoord is de laatste jaren ook een keer doorgedrongen naar de eindfase van de Europa League. AZ ook. Ajax ook. Dit zijn de punten die je moet halen als land. Liefst zoals PSV in de Champions League. Maar dat lijkt onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:39
    Hoe zat dat vorig jaar ook al weer?
    Vind ik leuk
    companen +1275
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:12
    AZ heeft gemiddeld afgelopen 15 jaar de meesten punten gehaald en ja zelfs meer als PSV en Ajax met driedubbele begroting.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:01
    Dan blijft straks Telstar over, na 3 jaar.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13719
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:57
    De media is nog best mild voor Feyenoord.
    De 2-2 van Ajax "uit" bij Standaard werd als slechter gezien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:11
    Ik denk dat Go Ahead Eagles om maar even een club te noemen een nog betere uitslag neergezet zouden hebben tegen Trencin vanavond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:03
    De Ajax media is bij een 2-2 dan ook teleurgesteld.
    Nu overheerst de vreugde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:09
    Ik heb mij zo geïrriteerd aan Feyenoord vanavond, dat ik een punt bereikte dat het mij niet meer uitgemaakt had, wanneer ze er met 10-0 vanaf waren gegaan.
    Deze ploeg moet genadeloos afgesrraft worden met zo'n waardeloze instelling.
    Vind ik leuk
    Spekholz +540
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:10
    Wat ewn uitslag...
    Vind ik leuk
    barry m +345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:28
    ik woon al bijna 10 jaar in brazilie en volg het nederlands voetbal nog steeds.
    De nederlandse competitie word in mijn ogen verpest door clubs die te veel spelers kopen uit anderen landen het liefste zo verweg mogelijk. ze leggen veel te veel geld op tafel voor gaste die het niet waarmaken in nl. ( er zijn maar weinig spelers die via nederland naar de echte top gaan)

    ik vind dat nederland meer moet investeren in het opleiden van nederlanders waardoor de competitie beter zou moeten worden.

    als dit niet gebeurt voetbalt over een paar jaar geen een nederlandse club meer in europa.

    en dan kan nederland niet anders,, dan moeten ze wel investeren in nl.
    want dan is het geld op en kunnen ze ook niks meer kopen in anderen landen

    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:04
    Helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:40
    Tsja, zo zie heb maar dat iedereeen Europees wel eens en flater kan slaan. Wij vorig jaar, Feyenoord dit jaar. Zonde voor nl voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:41
    Feyenoord heeft een pak slaag gehad van jewelste,en Vitesse heel ongelukkig verloren. Maar volgende week kan Feyenoord gewoon met 4-0/5-0 winnen, dat wordt heel lastig, en bijna onmogelijk, maar met een beetke mazzel en t publiek erachter moet het kunnen. Het is nou niet zo dat Trencin goed was ofzo. Vitesse is ook nog niet uitgeschakeld, die haddek zichzelf moeten belonen met 2 doelpunten in de 1e helft. Zo zie je maar weer dat Matavz een heel matige spits is. Zulke kansen moeten erin wil je wat bereiken. Stiekem 1-0 maken in Basel en ze worden zenuwachtig. Je weet nooit wat er dan kan gebeuren. Hoop gewoon dat Ajax, Feyenoord en Vitesse het gaan redden. Ze zijn er alledrie nog niet, evenals PSV tegen Bate.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    4-0 overwinning op Feyenoord is 'revanche': 'Je bent toch weggegaan bij de club'