In de toekomst naar Nederlandse topclub: Ajax speelt mooi voetbal

    In de toekomst naar Nederlandse topclub: "Ajax speelt mooi voetbal"

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 23:40do 09-08-2018 om 23:40

    Navarone Foor stelt dat hij nog niet is uitgeleerd bij Vitesse, maar heeft wel al een stap naar een grotere club in zijn achterhoofd. Dat vertelt de middenvelder van Vitesse aan VoetbalPrimeur.

    Bennett van Fessem
    ARNHEM

    Foor is een van de sterkhouders van Vitesse en heeft de ambitie om een stap te maken. "Ik voel me goed, ben fit en dat wil ik zo houden", vertelt hij na afloop van Vitesse - FC Basel (0-1) aan VoetbalPrimeur.

    "Ik maak minuten. De club heeft vertrouwen in mij. Natuurlijk wil ik een keer een stap maken. Daar ben ik nu mee bezig. Ik ben me nog aan het doorontwikkelen. Ik wil hier nog beter worden, hier m'n wedstrijden spelen en sterker worden. Wie weet kan ik die stap maken."

    Voor Foor lonkt dan hopelijk een stap naar een Nederlandse topclub. "Wie weet. Ik doe gewoon m'n best en probeer m'n best te doen met Vitesse. Hopelijk komt het een keer uit", zegt Foor. Een kort antwoord volgt als hem gevraagd wordt van welke Nederlandse topclub hij gecharmeerd is. "Ajax speelt mooi voetbal. Altijd fris. Dat vind ik mooi om te zien. Daar geniet ik wel van, ja."

    Check hieronder wat Foor nog meer te zeggen had na Vitesse - Basel!

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +22166
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Alsof jij een stap kan maken... Houd toch op man
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:56
    Op zich past hij wel bij PSV. Gutierrez is veel beter.. Maar als goedkoper alternatief zou het me niet verbazen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    Als backup ja. Als basisspeler hebben we niks aan Foor daar is ons middenveld nu nog te zwak voor
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:01
    Eens. Maar ik heb zo het idee dat PSV eerst nog Isimat moet verkopen en dan Gutierrez kan ophalen. Vervanger Sainsbury is al binnen. Dan is Foor ook niet meer nodig.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    Dacht exact hetzelfde. Transfervrije vervanger voor Isimat. En de miljoenen die binnen komen voor hem worden geïnvesteerd in Guti. Maar eerst maar eens verkopen dan, want ondertussen is Isimat er nog.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:13
    Het is nog geen eind augustus. Maar het zou lekker zijn als PSV hem in de voorronde CL kan opstellen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:13
    Helemaal waar maar als dat zo is hebben we nog een CV erbij nodig ook..... Gutty kopen en Reyes halen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
    Gutierrez kopen is doel nummer 1.. Indien Reyez haalbaar..Altijd doen!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:18
    Reyes is transfervrij vgm dus tekengeld geven. 3 miljoen en je hebt 'm!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:23
    Klinkt goed. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk van PSV..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:24
    Mochten Reyes en Guty komen ga ik natuurlijk niet klagen over het transferbeleid. Komt geen van beiden ga ik flink tekeer ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27
    Snap ik! Maar er is nog zat tijd. En Gutierrez wil zelf ook graag naar Eindhoven. We gaan het nog zien binnenkort.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:28
    Ik grloof wel dat hij komt voor rond de 8 miljoen. Ik ben echter wel bang dat we Reyes laten liggem
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:30
    Het is nooit duidelijk hoe diep de zakken van PSV precies zijn. Maar wellicht een creatieve oplossing.Met Reyes en Gutierrez staat er opeens een heel ander PSV.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:08
    Met guty en reyes doen we volledig mee voor cl overwintering en kampioenschap maar helaae is dar een utopie die niet haalbaar is
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    En als er niemand bijkomt? Of kan dat niet?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:29
    Die kans is heel groot. Het lijkt erop dat alle kaarten op Gutierrez worden gezet. Gezien zijn prijskaartje kan het mislopen. En dan is het maar de vraag wat PSV doet..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:50
    Dan wil ik Brands terug :)
    Vind ik leuk
    yuuup +9940
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Voor het kampioenschap doen jullie nu ook al volledig mee hoor. Van Ginkel is de enige die nog niet adequaat vervangen is, maar aan de andere kant zou het zomaar kunnen dat Pereiro nu echt los komt. En de basis is nog grotendeels in takt. Ook een winstpunt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +40248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
    Denk jij echt dat PSV nog budget heeft voor een extra en vrij dure aankoop?
    Als Lozano verkocht wordt zie ik het wel gebeuren, anders niet... Misschien hangt het ook wel af van CL of niet. Scheelt gewoon een bak geld...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:27
    Ik vrees van niet..

    Maar om sterker te worden schiet het niet op om Lozano te verkopen en Gutierrez te halen. Maar ik laat me graag verrassen.
    Vind ik leuk
    Jozef +40248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Ik lees nu Thomas...

    Blij verrast?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    4M voor Thomas is flink betaald..
    Vind ik leuk
    Jozef +40248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:24
    Kan een goeie zet zijn. Tegenwoordig schijnt dit goedkoop te zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +16038
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:11
    Zou wel een typische aankoop van Feyenoord zijn. Halen toch al vele jaren de besten van de subtop waarmee ze bovenin de subtop eindigen, 3de dus. Zonde van die club. Ook dit jaar met Clasie weer nét niet.
    Vind ik leuk
    COYG +6869
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:15
    Clasie was altijd de top van de Eredivisie met veel spelers. Hij zal dat niveau heus wel terugvinden. Dus daar maak ik mij geen zorgen over.

    Echter moet het ooit weleens ophouden met alleen maar subtop te halen. Vorig jaar de subtop al helemaal leeggehaald van de beste spelers en daardoor is er dit jaar bijna niemand meer bijgekomen bij Feyenoord. Je kan beter spelers uit de top van een Denemarken of Zweden halen. Die hebben al een hoger niveau dan onze subtop.
    Vind ik leuk
    Rodajc +16038
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:44
    Hij is nooit top geweest naar mijn mening, ook in zijn eerste periode was hij simpelweg te beperkt in zijn kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Gerro +7520
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:27
    Hij is in ieder geval Foor mooi voetbal
    Vind ik leuk
    Jozef +40248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:39
    Wel iemand met een erg eerlijke kijk op Ajax... 😁
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Altijd fris, niks winnen.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Origineel.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:48
    Het is wel waar.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:52
    Na magere jaren komen? Gewoon 4 jaar op rij weer straks.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:54
    4 jaar? Maak er maar 10 van
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:02
    Ja jongens, en anders een ander shirt aan en op naar München of Barcelona. Grote wingarantie daar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Nee dankje.
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:53
    Ik heb geen zin om die hele discussie weer te voeren, maar nee het is niet waar dat Ajax niks heeft gewonnen. Slaap lekker.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:55
    Ach joh, deze flapdrol wordt zo blij van zijn eigen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21459
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:16
    Mee doen is belangrijker dan winnen toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    zeg dan nix
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Nix18
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:13
    Nix
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    golf, kan je heel hard je eigen naam schreeuwen
    Vind ik leuk
    Maan88 +4715
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:47
    Moete wel goed uitkijken dat ge die bal niet op oewe ketel krijgt
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Weet iedereen al. Vertel eens iets nieuws.
    Vind ik leuk
    NvC +5372
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Ik snap wel dat ie nu eindelijk is een stap vooruit wilt zetten.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19385
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Nee. En dat komt door die goal vorig jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:49
    Hwahwa Foor lukt hem nooit mischien feyenoord maar ajax niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:54
    Feyenoord moet na vanavond wel lukken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:56
    Precies wat een afgang hé op een of andere manier voelde ik dit aankomen feyenoord heeft hier veel te makkelijk over naar gedacht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27
    Ik had het na die eerste goal ook al gelijk door. Gevalletje onderschatten 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:52
    Middelmatige voetballer zonder enige clubmentaliteit. Egoïstisch persoontje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    Bedankt Foor, alleen in dat Ajax plaatje kom jij niet voor ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    Vreemd, Ajax de hemel in prijzen vanwege het mooie voetbal en je kinderen rond laten lopen in een Feyenoord shirt.. Ach ja, wat begrijpt hij nou van rivaliteit na zijn overstap van NEC naar Vitesse..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Omdat ie roept wat hij denkt dat mensen willen horen in het belang van zijn carriere. Heeft met zijn overstap van NEC aangetoond 0,0 respect te hebben voor de mensen die zijn salaris opbrengen: de echte supporters!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    Waar was die interviewer op zoek?
    Juist dat Foor zal zeggen,, Naar Ajax,, tuurlijk.
    Lekker pech voor hem dat hij zei buitenland of top 3.
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:17
    ‘Foor wil naar Nederlandse top’
    Foor komt te kort voor de Nederlandse top. Alhoewel als je Feyenoord vandaag die topwedstrijd op de mat ziet leggen ga je daar toch even over twijfelen.
    Vind ik leuk
    Terg +67
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:23
    Navarone Foor komt echt op geen lijstje van een topclub voor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:29
    ajax is ook wel ongeveer zijn niveau
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:30
    Maar Topclub wilt jou niet. Simpel en duidelijke taal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:46
    Maar goed je best doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:38
    Blijf lekker bij Vitesse neef. 2e worden achter Ajax is geen schande.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 03:52
    Navarone Foor houten Clasie en het word volgende week maar 0-2. Clasie de verlosser van Zuid...muahahaha
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:41
    Ga maar naar Feyenoord, die kan wel paar goeie spelers gebruiken zag ik gisteren avond nondeju
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11649
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:09
    Als ze een aardig bedrag bieden gelijk een strik er omheen en wegwezen. Denk alleen niet dat de topclubs op hem zitten te wachten.
    Vind ik leuk
    heur es +780
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:25
    Feyenoord koopt je wel. Die houd wel van matige spelers!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:41
    ‘Foor is één van de sterkhouders van Vitesse’ 😳. Aub VP doe je huiswerk eens. Deze jongen heeft nog nooit een onomstreden basisplek gehad en spreekt zich dan uit over een stap naar top 3? Dit is dus de teloorgang van het Nederlands voetbal. Hij is niet eens goed genoeg voor middenmoot gebleken!
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:36
    Foor heeft nagenoeg alles gespeeld. Belangrijk voor de balans op het middenveld. Of hij goed genoeg is voor een stap hoger vraag ik me ook af. Maar voor Vitesse heel nuttig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Nederlandse topclubs bestaan niet meer.
    Vind ik leuk
    Molukker +110
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:08
    Zou goed passen bij AZ
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1142
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:16
    Dit is dus precies waar het deels misgaat in Nederland. Je verliest net super zuur in Europa en je begint over een stap maken. Hoe dan?! Ook al vraagt men er naar, dan zeg je dat je daar nu absoluut niet aan denkt en dat je met Vitesse bezig bent om Europees voetbal te halen! Maar nee, Ajax lijkt hem wel wat ....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1661
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:48
    Dat zal dan wel AZ worden, want Ajax haalt hij niet meer. Maar je mag altijd blijven dromen....
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:35
    Speelde gisteren weer sterk. Belangrijk geworden in het elftal bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    bramski +54
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:13
    Ga maar naar Feyenoord..
    Vind ik leuk
    Wouter018 +224
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:53
    Iedere speler wil een stap maken naar een topclub, is niks nieuws. Maar Foor zie ik dan wel als bankzitter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws