In de toekomst naar Nederlandse topclub: Ajax speelt mooi voetbal

    In de toekomst naar Nederlandse topclub: "Ajax speelt mooi voetbal"

    donderdag 9 augustus 2018 om 23:40

    Navarone Foor stelt dat hij nog niet is uitgeleerd bij Vitesse, maar heeft wel al een stap naar een grotere club in zijn achterhoofd. Dat vertelt de middenvelder van Vitesse aan VoetbalPrimeur.

    Bennett van Fessem
    ARNHEM

    Foor is een van de sterkhouders van Vitesse en heeft de ambitie om een stap te maken. "Ik voel me goed, ben fit en dat wil ik zo houden", vertelt hij na afloop van Vitesse - FC Basel (0-1) aan VoetbalPrimeur.

    "Ik maak minuten. De club heeft vertrouwen in mij. Natuurlijk wil ik een keer een stap maken. Daar ben ik nu mee bezig. Ik ben me nog aan het doorontwikkelen. Ik wil hier nog beter worden, hier m'n wedstrijden spelen en sterker worden. Wie weet kan ik die stap maken."

    Voor Foor lonkt dan hopelijk een stap naar een Nederlandse topclub. "Wie weet. Ik doe gewoon m'n best en probeer m'n best te doen met Vitesse. Hopelijk komt het een keer uit", zegt Foor. Een kort antwoord volgt als hem gevraagd wordt van welke Nederlandse topclub hij gecharmeerd is. "Ajax speelt mooi voetbal. Altijd fris. Dat vind ik mooi om te zien. Daar geniet ik wel van, ja."

    Check hieronder wat Foor nog meer te zeggen had na Vitesse - Basel!

    Plaats een reactie

    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Alsof jij een stap kan maken... Houd toch op man
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:44
    Waar zou hij toch heen kunnen? De top in Nederland zou me verbazen.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Ik hoop niet dat wij als we Guty niet halen ineens voor hem gaan.
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:53
    Mocht Guitierez niet komen dan zie ik eerder die Ryan Thomas komen van Zwolle.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    Nog erger
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:05
    Met Thomas mag je blij zijn. Gutierriez is de beste optie, maar ook veel te duur. Thomas is goedkoper, zwaar onderschat en op meerdere plaatsen inzetbaar.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:17
    Er is maar 1 Topclub in NL en ja hij heeft het goed door dat is Ajax :-)
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:04
    En wat heeft dat met mijn reactie te maken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:46
    Klopt maar wel met een b
    Vind ik leuk
    Bertjes +861
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:40
    Ik zie in hem wel iemand die dezelfde rol kan gaan vervullen als Schöne nu bij jullie doet. Zelfde type voetballer, al is Foor iets lichter maar wel wendbaarder als Schöne.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:06
    Thomas is niet knze redder in nood
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:46
    Gutierriez ook niet.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:48
    Ik denk eigenlijk van wel :)
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Ik vind gutierriez een groot risico. Goede voetballer zonder meer, maar erg duur en voornamelijk in beeld om lozano te pleasen. Tevens zal PSV voor zijn komst een constructie moeten afspreken waardoor ze na een verkoop ook niet de volle mep overhouden. Thomas is plan B, dat ben ik met je eens. Toch denk ik dat je met Thomas een betere deal maakt en hier uiteindelijk meer aan verdiend. Als gutierrez zo graag wilt komen kan je die volgend seizoen met de lozano miljoenen halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:36
    Zijn eerste jaar bij PEC was goed. Vorig jaar was zeer matig. 1 goal 3 assists in 31 wedstrijden. Das niet topclub waardig.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18675
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:14
    Hou op hoor :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:16
    Misschien barkley huren van Chelsea haha
    Vind ik leuk
    Bizzy +18675
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:49
    Wij gaan voor Modric
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:40
    En Hazard is ook nog niet verkocht...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    Feyenoord en AZ kan hij ook wel aan. PSV als goedkoper alternatief voor Gutierrez ook.
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    AZ misschien. PSV nooit.
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Heb wel gelezen mocht Guitierrez niet komen dan word er iemand uit de eredivisie gehaald. Hopelijk toch die Mexicaan
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12]
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:14
    Zal dan niet Foor zijn. Als die zou weten dat ie bij PSV in beeld was, zou ie hier niet zeggen dat Ajax z’n voorkeur heeft. Dus dan denk ik toch eerder Ryan Thomas.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +337
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:21
    Ryan Thomas is de 2e op het lijstje van PSV. Wordt al een tijd gevolgd door PSV.

    Foor komt zover ik weet niet voor op het lijstje van PSV.
    Mason Mount stond wel op het lijstje, Brands zag in Mount de eerste vervanger voor van Ginkel. Maar John de Jong drukt die Mexicaan erdoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:25]
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:22
    Hoop dat jij gelijk hebt
    Vind ik leuk
    Boomwortel +337
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:26
    Ik hoop dat John de Jong gelijk heeft.

    Ik heb uit doorgaans betrouwbare bronnen, dat als het aan Marcel Brands had gelegen er geen bedrag naar Mexico zou gaan. Brands had Guitierrez niet als eerste keuze en vond het sowieso teveel geld. John de Jong drukt het er nu door binnen PSV.

    Brands had dus het liefst Mount gezien voor PSV.
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:29
    Kan niet anders zeggen dat ik hoop dat jou bron waar is.
    Betreft Guitierrez,van Bommel zal toch ook wel zijn voorkeur hebben in het rijtje spelers die genoemd worden.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +337
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:36
    Heb bronnen die vrij dicht op het vuur zitten.
    Marcel Brands had zijn twijfels over Guitierrez.
    En wilde Mason Mount halen.

    John de Jong en de scouts zijn wel overtuigd.
    En Cocu was ook voor Guitierrez.

    Van Bommel is later ingestapt. De lijstjes lagen al klaar ;) Hij heeft wel nog enkele middenvelders aangedragen mocht het niet lukken met de Mexicaan.
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:58
    Hopelijk,eens een keertje de doorbraak
    Vind ik leuk
    Boomwortel +337
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:16
    We zullen het nu snel genoeg gaan zien.

    Ze zullen snel een nieuw bod uitbrengen. Zeker als Isimat nog vertrekt. Maar dit zal ook nog niet in de buurt komen van de vraagprijs. Die is gewoon te hoog. Met wat geluk doet Pachuca nog wat water bij de wijn.

    Anders zal het niet lang meer duren voordat PSV door gaat schakelen. Ze willen sowieso een versterking voor het middenveld hebben voor het einde van de deadline.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10424
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:27
    Guus Til stond op Marcel's lijstje.
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:43
    Kan me niet aan de indruk onttrekken dat die Mexicaanse Messias pas komt als er centjes binnen rollen van die andere...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 04:16
    Ik twijfel ook over Gutierrez, heb toch intussen al veel van hem gezien. Ik snap Brands dus wel.
    Vind ik leuk
    Bertus +4588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:58
    Ook vreemd dat er niet meer clubs zich in de strijd om Gutierrez mengen als hij daadwerkelijk zo goed is. Er zijn meer dan genoeg clubs die de vraagprijs probleemloos neertellen als het daar over zou gaan.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +337
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:41
    Gutiérrez is een uitstekende speler. Maar hij scoort weinig. Het is in elk geval geen van Ginkel. Die wel regelmatig het net weet te vinden. Gutiérrez is wel heel sterk om andere voor het doel te zetten of assists te geven. Hij is het meest te vergelijken met Davy Propper. Maar Mason Mount was denk ik ook de beste optie. Dat is een complete middenvelder die in de Eredivisie vrij makkelijke zelf het net wist te raken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk
    Bertus +4588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:40
    Mount had ik graag bij PSV gezien, maar helaas...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Prachtig om analyse van Boomwortel te lezen, komt helemaal overeen met wat ik denk. Thomas is heel ander type speler, Mo
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 04:11
    De voorbereiding zullen ze wel niet meer meedoen;)
    Vind ik leuk
    companen +883
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:07
    Weinig verschil tussen AZ en psv
    Vind ik leuk
    Markieee +124
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:59
    Hij is te goed voor Feyenoord. Zou meer op zijn plek zijn bij AZ of op de bank bij PSV.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:59]
    Vind ik leuk
    base +2034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    Ik geloof dat feyenoord nog 11 nieuwe spelers zoekt. 😉
    Vind ik leuk
    Het Brein +3494
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:42
    AZ hooguit...Genk, Luik, Swansea, Hull...zoiets dus.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:56
    Op zich past hij wel bij PSV. Gutierrez is veel beter.. Maar als goedkoper alternatief zou het me niet verbazen.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    Als backup ja. Als basisspeler hebben we niks aan Foor daar is ons middenveld nu nog te zwak voor
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:01
    Eens. Maar ik heb zo het idee dat PSV eerst nog Isimat moet verkopen en dan Gutierrez kan ophalen. Vervanger Sainsbury is al binnen. Dan is Foor ook niet meer nodig.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2894
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    Dacht exact hetzelfde. Transfervrije vervanger voor Isimat. En de miljoenen die binnen komen voor hem worden geïnvesteerd in Guti. Maar eerst maar eens verkopen dan, want ondertussen is Isimat er nog.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:13
    Het is nog geen eind augustus. Maar het zou lekker zijn als PSV hem in de voorronde CL kan opstellen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25878
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:14
    Hoelang heeft Pachuca en Guitierrez nog het geduld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 04:18
    Ja, als dat maar geen Ziyech verhaal wordt
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:13
    Helemaal waar maar als dat zo is hebben we nog een CV erbij nodig ook..... Gutty kopen en Reyes halen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
    Gutierrez kopen is doel nummer 1.. Indien Reyez haalbaar..Altijd doen!
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:18
    Reyes is transfervrij vgm dus tekengeld geven. 3 miljoen en je hebt 'm!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:23
    Klinkt goed. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk van PSV..
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:24
    Mochten Reyes en Guty komen ga ik natuurlijk niet klagen over het transferbeleid. Komt geen van beiden ga ik flink tekeer ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27
    Snap ik! Maar er is nog zat tijd. En Gutierrez wil zelf ook graag naar Eindhoven. We gaan het nog zien binnenkort.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:28
    Ik grloof wel dat hij komt voor rond de 8 miljoen. Ik ben echter wel bang dat we Reyes laten liggem
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:30
    Het is nooit duidelijk hoe diep de zakken van PSV precies zijn. Maar wellicht een creatieve oplossing.Met Reyes en Gutierrez staat er opeens een heel ander PSV.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:08
    Met guty en reyes doen we volledig mee voor cl overwintering en kampioenschap maar helaae is dar een utopie die niet haalbaar is
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    En als er niemand bijkomt? Of kan dat niet?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:29
    Die kans is heel groot. Het lijkt erop dat alle kaarten op Gutierrez worden gezet. Gezien zijn prijskaartje kan het mislopen. En dan is het maar de vraag wat PSV doet..
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:50
    Dan wil ik Brands terug :)
    Vind ik leuk
    yuuup +8964
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Voor het kampioenschap doen jullie nu ook al volledig mee hoor. Van Ginkel is de enige die nog niet adequaat vervangen is, maar aan de andere kant zou het zomaar kunnen dat Pereiro nu echt los komt. En de basis is nog grotendeels in takt. Ook een winstpunt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3053
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:24
    Ik zeg het nu al 5000x, PSV moet gewoon eens een beul a la Alex halen voor achterin. Reyes is een voetballende verdediger, Sainsbury is een voetballende verdediger, Schwaab is een voetballende verdediger en Viergever is een voetballende verdediger. Dan hou je over Isimat, Obispo en Luckassen, alle drie onder de maat.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:51
    Stel eens iemand voor :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 04:21
    8mlj? Geloof dat de club 15a16 miljoen vraagt...

    Als jij je auto te koop hebt voor 10.000, doe jij hem dan weg voor 5000?
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:50
    Doorverkooppercentages ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
    Denk jij echt dat PSV nog budget heeft voor een extra en vrij dure aankoop?
    Als Lozano verkocht wordt zie ik het wel gebeuren, anders niet... Misschien hangt het ook wel af van CL of niet. Scheelt gewoon een bak geld...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:27
    Ik vrees van niet..

    Maar om sterker te worden schiet het niet op om Lozano te verkopen en Gutierrez te halen. Maar ik laat me graag verrassen.
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Ik lees nu Thomas...

    Blij verrast?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    4M voor Thomas is flink betaald..
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:24
    Kan een goeie zet zijn. Tegenwoordig schijnt dit goedkoop te zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12795
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:11
    Zou wel een typische aankoop van Feyenoord zijn. Halen toch al vele jaren de besten van de subtop waarmee ze bovenin de subtop eindigen, 3de dus. Zonde van die club. Ook dit jaar met Clasie weer nét niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:15
    Clasie was altijd de top van de Eredivisie met veel spelers. Hij zal dat niveau heus wel terugvinden. Dus daar maak ik mij geen zorgen over.

    Echter moet het ooit weleens ophouden met alleen maar subtop te halen. Vorig jaar de subtop al helemaal leeggehaald van de beste spelers en daardoor is er dit jaar bijna niemand meer bijgekomen bij Feyenoord. Je kan beter spelers uit de top van een Denemarken of Zweden halen. Die hebben al een hoger niveau dan onze subtop.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12795
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:44
    Hij is nooit top geweest naar mijn mening, ook in zijn eerste periode was hij simpelweg te beperkt in zijn kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:27
    Hij is in ieder geval Foor mooi voetbal
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:39
    Wel iemand met een erg eerlijke kijk op Ajax... 😁
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4628
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Altijd fris, niks winnen.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +653
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Origineel.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4628
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:48
    Het is wel waar.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +653
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:52
    Na magere jaren komen? Gewoon 4 jaar op rij weer straks.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:54
    4 jaar? Maak er maar 10 van
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4628
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:02
    Ja jongens, en anders een ander shirt aan en op naar München of Barcelona. Grote wingarantie daar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Nee dankje.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:53
    Ik heb geen zin om die hele discussie weer te voeren, maar nee het is niet waar dat Ajax niks heeft gewonnen. Slaap lekker.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:55
    Ach joh, deze flapdrol wordt zo blij van zijn eigen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18675
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:16
    Mee doen is belangrijker dan winnen toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    zeg dan nix
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Nix18
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4628
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:13
    Nix
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    golf, kan je heel hard je eigen naam schreeuwen
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:47
    Moete wel goed uitkijken dat ge die bal niet op oewe ketel krijgt
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Weet iedereen al. Vertel eens iets nieuws.
    Vind ik leuk
    NvC +2363
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Ik snap wel dat ie nu eindelijk is een stap vooruit wilt zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:51
    Van ons naar Vitesse was al 20 stappen NvC.
    Hadden wij nog maar een paar van die gasten in ons elftal.
    Vind ik leuk
    NvC +2363
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:53
    Ja 20 achteruit. Fijn dat een mede-NECer er ook zo overdenkt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:57
    verloren van Basel en je toch weer met nec bezighouden.
    wahahaha ik hoop zo dat jullie failliet gaan
    Vind ik leuk
    NvC +2363
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    Ik snap het wel. Na zo’n enorme teleurstelling waarbij je met een rood kokend kopje achter de tv zit terwijl Van Wolfswinkel, je ouwe spits je de das omdoet met een heerlijk knal in de hoek 0-1 achter zet. Dan moet je je even afreageren over het feit dat het weer niet lukt! Weer geen overwinteren in Europa. Gewoon weer meedoen en niets bereiken. Ja dan is NEC aanvallen je uitlaatklep.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11690
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:06
    Blijf lekker met die andere kneusjes op nek topics reageren in plaats van hier met je hele fake account clubje te lopen vervelen Jan.
    Vind ik leuk
    NvC +2363
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:21
    Thanks voor de advies. Heet btw geen jan.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11690
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:16
    Jan is het brein achter al jullie fake accounts. En maar piepen als anderen het bij jullie topics flikken, maar zelf hier de hele dag lopen zeiken. Ga wat nuttig doen met je kansloze leven en rot lekker op hier. Word een beetje moe van jullie kinderachtige gedoe.
    Vind ik leuk
    NvC +2363
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:08
    Je maakt veel veronderstellingen die gewoon onjuist zijn DD.
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:53
    Wie begint er dan met uitdagen?
    Vind ik leuk
    remakil +4881
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Die stap komt echt niet, zit gewoon te weinig in. Geen creativiteit, geen absolute drang om echt kapot te gaan, is geen vechter en geen uitblinker...
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:49
    Dit is zijn niveau. PSV en ajax zit er niet in. Ook voor Feyenoord en AZ niet goed genoeg. Met alle respect een typische Vitesse/Heerenveen/Utrecht speler die daar op zijn hoogtepunt zit.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15752
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Nee. En dat komt door die goal vorig jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:49
    Hwahwa Foor lukt hem nooit mischien feyenoord maar ajax niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:54
    Feyenoord moet na vanavond wel lukken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:56
    Precies wat een afgang hé op een of andere manier voelde ik dit aankomen feyenoord heeft hier veel te makkelijk over naar gedacht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:27
    Ik had het na die eerste goal ook al gelijk door. Gevalletje onderschatten 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:52
    Middelmatige voetballer zonder enige clubmentaliteit. Egoïstisch persoontje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    Bedankt Foor, alleen in dat Ajax plaatje kom jij niet voor ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    Vreemd, Ajax de hemel in prijzen vanwege het mooie voetbal en je kinderen rond laten lopen in een Feyenoord shirt.. Ach ja, wat begrijpt hij nou van rivaliteit na zijn overstap van NEC naar Vitesse..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Omdat ie roept wat hij denkt dat mensen willen horen in het belang van zijn carriere. Heeft met zijn overstap van NEC aangetoond 0,0 respect te hebben voor de mensen die zijn salaris opbrengen: de echte supporters!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:09
    Waar was die interviewer op zoek?
    Juist dat Foor zal zeggen,, Naar Ajax,, tuurlijk.
    Lekker pech voor hem dat hij zei buitenland of top 3.
    Vind ik leuk
    Mo +11021
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:17
    ‘Foor wil naar Nederlandse top’
    Foor komt te kort voor de Nederlandse top. Alhoewel als je Feyenoord vandaag die topwedstrijd op de mat ziet leggen ga je daar toch even over twijfelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:17
    Wat een zieke clickbait dit, die titel ook ("Foor wil naar Nederlandse top" - ooit een speler gehoord die dat niet wil?). Hele interview is totaal niet ingestoken op de ambities van meneer Foor, dit is slechts wat gratuit vissen na een wedstrijdinterview. Walgelijk
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:19]
    Vind ik leuk
    Terg +60
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:23
    Navarone Foor komt echt op geen lijstje van een topclub voor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:17
    Dan ga ik er vanuit dat jij de lijstjes van de topclubs in jouw bezit hebt?!
    Praat ons even bij wat we nog mogen verwachten, lekker spannend.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:29
    ajax is ook wel ongeveer zijn niveau
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:01
    Ik lees jouw reacties in het algemeen heel graag, maar waarom tussendoor steeds zo'n sneer uitdelen aan Ajax en Ajaxfans hier?
    Wat wil je daar nou precies mee bereiken?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:05
    niks , ik heb 0,0 ambities meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:20
    Waarom provoceer je dan als je er niks mee wilt bereiken?
    Wat doe jij als anderen PSV afzeiken hier?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:26
    dezelfde onzin verkopen als wat ik altijd doe.
    Ik neem het allemaal niet serieus , incluis mezelf .
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:28
    Sounds fair haha.
    Veel plezier verder dan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:30
    ik weet niet hoe lang je al hier op vp bent maar als ik me druk zou moeten maken om alles wat er naar mijn hoofd geslingerd word...........

    dus ik neem alles hier met een vrachtwagen zout das vele malen relaxter .
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:39
    Ik ben best wel nieuw hier.
    Ik ben zelf absoluut niet van het naar het hoofd slingeren, so don't worry.
    Ik ben heel relaxed van aard, en lach sowieso veel dingen weg, ook hier.
    Jij bent er al een hele tijd geloof ik zo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:53
    al ff , ik heb een vrij lege agenda en ben oa verslaafd aan voetbal dus dan heb je hier een leuke uitlaatklep
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:10
    Klinkt helemaal goed.
    Ik blijf je volgen.
    Gelukkig kan ik ook veel tijd vrijmaken voor wat nu mijn hobby is, lekker praten over voetbal.
    Heel veel succes met jouw PSV dit seizoen.
    Wat verwacht jij ervan dit jaar?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:26
    kampioen natuurlijk
    we gaan er weer voor
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:29
    Mooi streven, als PSV fan mag je daar ook weer voor gaan.
    En wat verwacht je europees gezien?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:30
    Maar Topclub wilt jou niet. Simpel en duidelijke taal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:46
    Maar goed je best doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:59
    Zo'n uitspraak doen na een verloren wedstrijd vind ik zo'n ongelofelijk slechte timing.
    Zijn persoonlijke ambitie, allemaal leuk en aardig, maar nu even totaal onbelangrijk.
    Laat het op het veld zien en dan komt het vanzelf goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:03
    Zijn er ook spelers in de eredivisie die die ambitie niet hebben dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:38
    Blijf lekker bij Vitesse neef. 2e worden achter Ajax is geen schande.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:14
    Ik zie veel eerder Bryan Linssen een stap hogerop komen dan Navarone Foor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 03:52
    Navarone Foor houten Clasie en het word volgende week maar 0-2. Clasie de verlosser van Zuid...muahahaha
    Vind ik leuk
    Wazzupp +603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:41
    Ga maar naar Feyenoord, die kan wel paar goeie spelers gebruiken zag ik gisteren avond nondeju
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11690
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:09
    Als ze een aardig bedrag bieden gelijk een strik er omheen en wegwezen. Denk alleen niet dat de topclubs op hem zitten te wachten.
    Vind ik leuk
    heur es +345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:25
    Feyenoord koopt je wel. Die houd wel van matige spelers!
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:26
    Speelt nu 2 jaar in Arnhem en heeft telkens een half jaar nodig gehad om op stoom te komen. Vaak lijkt Vitesse al te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:41
    ‘Foor is één van de sterkhouders van Vitesse’ 😳. Aub VP doe je huiswerk eens. Deze jongen heeft nog nooit een onomstreden basisplek gehad en spreekt zich dan uit over een stap naar top 3? Dit is dus de teloorgang van het Nederlands voetbal. Hij is niet eens goed genoeg voor middenmoot gebleken!
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1430
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:36
    Foor heeft nagenoeg alles gespeeld. Belangrijk voor de balans op het middenveld. Of hij goed genoeg is voor een stap hoger vraag ik me ook af. Maar voor Vitesse heel nuttig.
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:48
    Middenmoot?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:46
    Nederlandse topclubs bestaan niet meer.
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:08
    Zou goed passen bij AZ
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:16
    Dit is dus precies waar het deels misgaat in Nederland. Je verliest net super zuur in Europa en je begint over een stap maken. Hoe dan?! Ook al vraagt men er naar, dan zeg je dat je daar nu absoluut niet aan denkt en dat je met Vitesse bezig bent om Europees voetbal te halen! Maar nee, Ajax lijkt hem wel wat ....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:48
    Dat zal dan wel AZ worden, want Ajax haalt hij niet meer. Maar je mag altijd blijven dromen....
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1430
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:35
    Speelde gisteren weer sterk. Belangrijk geworden in het elftal bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:51
    Zou het niet een idee zijn om Bero, Foor als controleurs te gebruiken met Serero als creatief brein. Ik vond Serero weer geweldig gisteren. Echt een speler die vaak de oplossing vindt.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1430
    zondag 12 augustus 2018 om 17:53
    Vond Bero vandaag een verademing ten opzichte van mietje Bruns. Gaat lekker de duels aan, maakt het de tegenstander moeilijk, werkt keihard. Die zou ik even laten staan. Serero is in zijn huidige rol goud waard. Die zou ik zeker daar laten staan. Vandaag ook weer prima
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    zondag 12 augustus 2018 om 17:56
    Bero is echt goed. Type Van Ginkel. Moet je eens kijken naar het fysiek van Karavaev en Bero ten opzichte van Büttner Foor.
    Vind ik leuk
    bramski +34
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:13
    Ga maar naar Feyenoord..
    Vind ik leuk
    Wouter018 +183
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:53
    Iedere speler wil een stap maken naar een topclub, is niks nieuws. Maar Foor zie ik dan wel als bankzitter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In de toekomst naar Nederlandse topclub: "Ajax speelt mooi voetbal"