'Lozano vraagteken voor seizoensopening, PSV mag niets zeggen door privacywet'

    'Lozano vraagteken voor seizoensopening, PSV mag niets zeggen door privacywet'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:59

    PSV weet niet of het tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen FC Utrecht van zaterdagavond een beroep kan doen op Hirving Lozano. De Mexicaanse vedette viel eerder deze week geblesseerd uit tijdens de training.

    Lozano moest de training van dinsdag voortijdig afbreken vanwege een enkelblessure. Volgens De Telegraaf is de clubtopscorer van vorig seizoen inmiddels onderzocht in het ziekenhuis. Tot opluchting van PSV heeft Lozano geen ernstige schade opgelopen, maar de vleugelaanvaller is nog wel een vraagteken voor de seizoensopening tegen FC Utrecht. De technische en medische staf zullen tijdens de training van vrijdag bepalen of de vleugelaanvaller zaterdagavond inzetbaar.

    PSV heeft zelf overigens geen officiële mededelingen gedaan over de kwetsuur van Lozano. De regerend landskampioen houdt zich volgens het Eindhovens Dagblad op de onlangs ingestelde privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Hierdoor mag PSV geen medische informatie over zijn spelers met de buitenwacht delen. Lozano zelf zou wél over de precieze ernst van zijn blessure mogen vertellen tegenover supporters en de media.

    Poll

    Wat wordt PSV-FC Utrecht?

    (4794 stemmen)

    Plaats een reactie

    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:05
    De regerend landskampioen houdt zich volgens het Eindhovens Dagblad op de onlangs ingestelde privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

    Heel goed. Tegelijkertijd is dit makkelijk op te lossen door te vragen aan lozano of zijn blessure benoemd mag worden in het persbericht. Maw hoe verloopt de communicatie?
    Vind ik leuk
    masterpsv +16141
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:06
    Heel goed morris :).
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:14
    Precies. Dit is gewoon te regelen binnen de club. Dan is het gewoon toegestaan.Psv heeft kennelijk alleen lopen slapen en verschuilt zich achter de avg. Slap excuus, het is hun eigen schuld. Geef dat gewoon toe.
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:18
    Lukt het verder allemaal? Je ziet iets opmerkelijks en zonder enige achtergrond informatie loop je te roepen dat je weet dat PSV de zaken niet op orde heeft. De situatie Lozano is een bijzondere deze zomer, PSV doet er alles aan om hem uit de media te houden op wat voor manier dan ook. Er liggen namelijk kapers op de kust. Als je verder nog uit wil leggen waarom PSV de zaken niet op orde heeft, ga je gang.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:31
    Ik weet helemaal niets. Daarom staat er ook "kennelijk". Ik reageer op een nieuwsbericht waarin staat dat psv geen blessurenieuws mag melden ivm de avg. En dat is onzin. Op dat punt heeft psv de zaakjes KENNELIJK niet op orde. Is die opmerking zo raar dan?
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:37
    ik zie nogsteeds niet in waarom de zaakjes dan niet op orde zijn, aan PSV zijn reactie te zien lijken ze precies te weten waar ze mee bezig zijn. Het is een keuze om het naar buiten te brengen of niet. Blijkbaar (zoals heel de zomer al) willen ze dat bij Lozano niet. Ook kan ik me voorstellen dat Utrecht het graag zou weten. Ik zie voor PSV dus geen reden om het naar buiten te brengen. PSV maakt hier handig gebruik van de AVG, als smoes zijnde.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:51
    Dat is een verschil. Dat ze het niet WILLEN bekendmaken snap ik heel goed. In het bericht staat alleen dat ze het niet MOGEN. En als dat het geval is, dan hebben ze hun zaakjes niet op orde. Want dit soort dingen zijn gewoon te regelen. En als club moet je dit naar mijn idee ook regelen, om vervolgens de keuze te hebben of je het wel of niet openbaar maakt. Als je het niet regelt heb je die keuze niet.
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:59
    Ik heb het voor je opgezocht. Het mag echt niet, en de werkgever mag de werknemer hier ook niet naar vragen. De speler zou een volledig nieuw contract moeten tekenen waarin hij afstand doet van zijn privacy rechten, iets wat dus niet gaat gebeuren, de komende tijd zullen er vaker dit soort situaties voorvallen.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:09
    "De speler zou een volledig nieuw contract moeten tekenen waarin hij afstand doet van zijn privacy rechten"

    Dat is dus precies wat ik steeds zeg. Je moet dat regelen met een speler. En dag kan dus. En het gaat ook niet om alle pricacygevoelige gegevens, maar alleen om gegevens die voor het runnen van een voetbalclub relevant zijn om openbaar te maken. Zijn bloedgroep zal niet openbaar gemaakt worden...

    En een "volledig nieuw contract" klinkt ineens heel zwaar. Het is een aanvulling op de enorme stapel overeenkomsten die speler en club al hebben.

    Dit zijn gewoon standaardovereenkomsten, echt weinig bijzonders aan, maar je moet het wel goed regelen.

    Trust me, im a lawyer. (meestal werkt die zin averechts...)
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:11
    Het Eindhovens Dagblad heeft zojuist een Premium artikel geplaatst over hoe het zit, interessant om te lezen.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:59
    Thanks! Ik zit op de lijn Keje Molenaar.

    Trouwens, die medische geheimhouding is niet iets nieuws, dat bestond ook al voor de avg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:41
    Geen enkele werkgever mag conform de nieuwe wet AVG (medische) informatie melden over een werknemer aan derden zonder officiële schriftelijke toestemming van deze werknemer. Blijkbaar ben jij niet goed op de hoogte van deze wet en roep je maar wat om stemming te maken.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:47
    "zonder officiële schriftelijke toestemming van deze werknemer"

    Daar heb ik het dus steeds over, vriend. Dat is wat ze hadden moeten regelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:26
    Dat hoeven ze helemaal niet te regelen want dat is allang geregeld binnen PSV. Echter PSV en Lozano bepalen nog altijd samen wat ze naar buiten brengen en wat niet. Daar hoeven zij zich niet voor te verantwoorden naar derden.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:45
    Dan klopt het bericht niet. In het bericht staat namelijk dat ze het niet MOGEN. Dat ze het niet willen is hun goed recht en heel begrijpelijk, maar dan moeten ze zich niet gaan verschuilen achter de avg. Dat vind ik slap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:20
    Tsja, wie weet zit Lozano wel ergens in het buitenland voor een transfer. Clubs laten nooit het achterste van hun tong zien en dat hoeft ook niet
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Je hoeft het niet ad hoc elke keer opnieuw te vragen. Dit doet dingen regel je één keer en dan is het goed.
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:23
    Misschien heeft Lozano geen toestemming gegeven en houdt PSV zich daardoor aan de wet. Zou dat een mogelijkheid kunnen zijn?
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:48
    Dat kan zeker, maar dat scenario bevestigt mijn punt alleen maar: dan hebben ze het niet geregeld met lozano. En om je dan te verschuilen achter een wet vind ik slap. Zeg dan: Lozano en psv willen hier niets over zeggen.
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:38
    Dus als Lozano uit de media blijft weten die “kapers die op de kust liggen” hem niet te vinden?

    Dat zou betekenen dat hij niet erg hoog op lijstjes van scouts staat en zij op hem geattendeerd worden via persberichten. Zo van “oh Lozano is er ook nog”.

    Misschien probeert Ajax wel hetzelfde met De Jong, maar werkt de Spaanse pers niet mee? 😜
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:44
    Lozano staat wel op de lijstjes, en de scouts worden niet wakker van een bericht ban het ED :-). Echter kan een club met (te) veel geld tegenwoordig bezwijken onder de druk van de buitenwacht. De (totaal andere) situatie De Jong is een mooi voorbeeld, doordat de media alsmaar bezig blijft over De Jong, zal het onder groepen fans gezien worden als falen als Barca hem niet gekocht krijgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:58
    Jezus wat een hoop onzin. Ik zeg: kutverhaal!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:58]
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:01
    Dus druk van buitenaf bestaat niet? Vrij naïef. Ooit van paniek aankopen gehoord? Komen die door interne paniek of om de buitenwacht tevreden te stellen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:42
    Ik voel de stress en de paniek door je berichten heen komen. Waarom?? Het gaat maar om een potje voetbal kerel, relaxed!
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:52
    Ik stel 3 vragen die je alle 3 ontwijkt, dat is inderdaad een hele ontspannende levensstijl :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Jij denkt dat ik me druk maak? Ik ga zondag op vakantie. We beginnen allemaal weer op 0, we gaan het zien!
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:04
    Heeft dus niets met Nederlands kranten te maken maar vooral met media in de regio waar men belangstelling voor de speler bestaat.

    Conclusie die je daarom kunt trekken is dat belangstelling voor Lozano voorlopig niet speelt omdat de media nog nergens écht met hem bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:07
    Gelukkig zijn ze (zover we weten) nergens met Lozano bezig. De grootste kapers uit Engeland zijn weg nu, en hopelijk komt Gutierrez nog. Met PSV en Ajax als enige in Europa moeten er toch 2 zo sterk mogelijke elftallen staan. Ik ga er vanuit dat zowel Vitesse als Feyenoord het niet meer gaan redden.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:19
    Als je het echt wilt weten: nee dit is niet simpel te regelen. Die GDPR/AVG wetgeving gaat vrij ver, ook al geeft Lozano toestemming aan PSV om dit te delen, dan moet daar een fikse overeenkomst (een zgn, verwerkersovereenkomst) voor komen incl zeer verregaande dataprotocollen binnen PSV. En daar zullen ze hun vingers nog niet aan willen branden, kan ik me zo voorstellen. En het is een beetje aandachtszoekerij van PSV ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:24
    De foto van Lozano op de website van psv mag eigenlijk ook al niet zonder instemming...

    Maar die verwerkersoverkomsten zijn zo van internet te plukken. In het geval van een profclub zal net behoorlijk aangepast moeten worden, maar het is nou ook weer niet zo heel veel werk. Denk je trouwens niet dat profvoetballers en clubs sowieso al een aardig stapeltje overeenkomsten hebben liggen of allerlei zaken? Dan hoort dit er gewoon bij.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:24
    Je hebt er kennelijk geen ervaring mee. Zo makkelijk lijkt het, maar is het zeker niet. Ik heb er dagelijks mee te maken, heb diverse van deze contracten gemaakt en laten toetsen. Maar nieuwe wetgeving die zo complex is laten toetsen duurt maanden, dus al zou PSV een opzet hebben dan nog is dat niet zaligmakend.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:54
    Nou, dan hadden ze mooi jou kunnen inhuren om het voor ze te regelen :) ik zeg ook niet dat elke stagiair zoiets kan, vooral niet in een complexe wereld van een voetbalclub, maar wel dat het te regelen is. En dat hebben ze kennelijk niet gedaan, of ze verschuilen zich ergens achter. Allebei niet goed naar mijn idee. De schuld afschuiven op wetgeving, terwijl die wetgeving ruimte laat om het te regelen is gewoon slap naar mijn mening.

    Groetjes van een medejurist.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:22
    Zo makkelijk is het dus niet, dat is mijn punt. Ik ben geen jurist trouwens. Maar ik weet dat KPMG, BDO, EY Deloitte etc hier ook nog altijd mee hebben. Geen zorgen dus, andere clubs hebben dezelfde issues.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:26
    Hahaha, exact. Ik werk er dagelijks mee en word er gek van!

    Die AVG gaat echt zo ver, dat de overheid momenteel niet strikt kan handhaven (hooguit bij grote bedrijven). Als ze alle kleine adviseurs, behandelaars etcetera zouden moeten handhaven, dan kan half Nederland de toko sluiten door de AVG.

    Prachtig dat dit ook de voetballerij aantast. Krijgt de wet misschien iets meer aandacht waardoor de AVG in genuanceerde vorm voortgezet kan worden.
    Vind ik leuk
    HanV +4252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:47
    Net als de verplichte melding over cookies. Als ze nou gewoon het volgen via cookies verbieden en niet moeilijk doen over cookies voor het gebruik van de website. Dat er informatie wordt vastgelegd als je iets doet, daar is echt geen cookie voor nodig.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:15
    Via Thijs Slegers denk ik ;)
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
    Natuurlijk niet zo goed als met media wonder tenhagje
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:52
    De kracht van de PSV supporter..
    Vooral jij.

    Externaliseren
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:31
    Morris en jamesquinn begrijpen duidelijk niet hoe de nieuwe wet werkt.
    Om medische gegevens te delen of andere afwezigheid (ook bij bijvoorbeeld vakantie in het bedrijfsleven) mag deze data allene gedeeld worden als daar per geval uitdrukkelijk toestemming voor is gegeven door de 1e persoon. Dit dient geschreven te zijn, niet mondeling.

    Bij collega's moet ik ook vermelden dat ze afwezig zijn, als iemand dan zegt: "ah, op vakantie zeker?" dien ik te antwoorden dat ze afwezig zijn, mr x hun werkzaamheden overneemt en ik geen verdere uitspraken mag doen over de afwezigheid van deze persoon.

    Flauw en kinderachtig, maar dat is waar onze misukte overheden mee bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:53
    Da's toch zo te regelen??
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:50
    Maar waarom zou PSV dat moeten regelen? Om dit soort informatie te kunnen delen met de pers? Lekker boeiend.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:57
    Wij van wc eend presenteren u wc eend. Maar we mogen niet vertellen waar het voor dient.

    Zucht..

    Lig je nu dwars om het dwars liggen?
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:15
    Hahahaha... Die laatste vraag kan ik net zo goed aan jou stellen he. Op elk PSV topic waar je reageert ben je behoorlijk dwars aan het liggen met als enig doel om dwars te liggen.

    Maar goed, de eerste zin slaat helaas helemaal nergens op. Hoezo wij van wc-eend? PSV heeft de regels toch niet verzonnen?
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:50
    Dank voor de bevestiging dat je dwars ligt. Dat ik volgens jou op elke psv topic die doe zegt ook genoeg. 1) ik reageer niet op elke psv topic 2) ik geef alleen aan dat psv onzin verkondigd.

    Algemeen bekend dat Brabanders niet bekend staan om hun zelfreflectie En zelfkritisch blik
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:15
    Ik zeg ook niet dat jij op elk PSV topic reageert. Beter lezen graag.
    En nergens bevestig ik dat ik nu dwarslig. Ik zeg alleen dat het spreekwoord de pot verwijt de ketel wel van toepassing is beste Morris.

    Verkondigd PSV onzin? Hoezo?

    En die laatste zin.... Och jongen toch, er zit je wel iets dwars of niet? Ik ben overigens totaal geen Brabander...
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:25
    Weet je wat. Je maakt een intelligente indruk en dit wil je graag laten merken. Ik zit in het hoekje met een negatieve label. Ik merk dat ik jou onderhand in dat hoekje ook plaats. Het gaat zelden om in de inhoud en als dat al zo is dan komen we er zelden uit. Weet dat ik niet meer op je vragen of reacties ga reageren. Succes verder.
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:00
    Oké, geen probleem Morris. Ik denk wel dat ik zo af en toe nog op jou ga reageren hoor. Als je in mijn ogen weer eens iets teveel je voorkeur voor je club laat merken in je reacties op PSV topics. En ik begrijp ook wel dat je dit niet toe gaat geven, maar iedereen kan zien dat je net even wat onrealistisch kritischer bent als het op PSV aankomt.

    Wat ik wel echt jammer vind is dat je niet gewoon antwoord durft te geven op de vraag die ik aan jou stel. Dat geeft voor mij aan dat je blijkbaar geen goed antwoord kan geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:22
    Je hebt een punt. Privacy wordt zo een zaak van afvinkbare regels. Daaronder ligt wel degelijk een belangrijk vraagstuk: het recht op gesloten gordijnen lijkt niet meer te bestaan. En heel veel mensen hebben door gemakzucht, gebrek aan inzicht in de werking van het internet en hun devices niet alleen de gordijnen maar de voor- en de achterdeur opengelaten. De overheid heeft de plicht om haar burgers te beschermen. Vernieuwing van de privacy wetgeving was hard nodig. En nu maar hopen dat door de ervaringen in de praktijk de leercurve stijl omhoog gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:34
    Als speler zou ik persoonlijk maar wat blij zijn met de AVG. Komt er eens een einde aan het 'ramptoerisme' van voetbalnieuws-consumenten.

    Sorry als ik nu bij iemand een acute uitbraak van het het OZELT-syndroom heb veroorzaakt.

    *OZELT = Oud Zeer En Lange Tenen
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:53
    Nee PHPD
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:06
    Zoiets? Veel VP leden daarom gestopt met voetballen. Hopen nu dat Lozano ook PHPD ontwikkelt om zich in goed gezelschap te kunnen wanen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Misschien wil PSV hiermee bewust een statement maken tegen die belachelijke wet.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Haha.. Ja dat lees ik er ook echt uit
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1052
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:06
    De regerend landskampioen houdt zich volgens het Eindhovens Dagblad op de onlangs ingestelde privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Hierdoor mag PSV geen medische informatie over zijn spelers met de buitenwacht delen. Lozano zelf zou wél over de precieze ernst van zijn blessure mogen vertellen tegenover supporters en de media.


    In wat voor wereld zijn we toch beland met elkaar.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:10
    Inderdaad. We gaan er langzaam achterkomen dat de hele digitale revolutie ons niet alleen heel veel voordelen oplevert, maar de wereld per definitie niet leuker maakt. Naar mijn mening, dan.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:10
    Rustig maar. Dit is gelul. Psv heeft de zaakjes gewoon niet op orde.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:28
    Leg eens uit hoe de zaken zijn geregeld bij PSV. Ik ben benieuwd of jij echt op de hoogte hiervan bent of niet.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:34
    Als het klopt dat ze de info van lozano niet naar buiten MOGEN brengen vanwege de avg, dan hebben ze hun zaakjes niet op orde. De avg biedt namelijk de mogelijkheid om dit wel te mogen doen, maar dan moet je dat goed regelen met de speler. Dat hebben ze kennelijk niet gedaan, als dit bericht klopt.
    Vind ik leuk
    Mario1984 +553
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:45
    En wat als de speler dat niet wil ?
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:53
    Dan heeft de club een probleem. Journalisten kunnen het echter wel openbaar maken, dus echt geheim kun je het niet houden als speler.
    Vind ik leuk
    Mario1984 +553
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:57
    Hoe kunnen journalisten het openbaar maken als niemand iets zegt over de ernst van de blessure ?
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:03
    Ik denk dat een oplettende journalist het wel doorheeft als de sterspeler met een brancard van het veld gedragen wordt. Bij wijze van spreken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:13
    Bizar he, als je het nieuws kijkt zie je afrekeningen en oorlog nieuws en ze mogen niet melden hoe het met zijn enkel gaat.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:17
    Dit is zo'n quatsch. Omdat er ergere dingen zijn, mag je de minder erge dingen regelen? Dus een perfect werkend griepvaccin maken zou niet mogen, omdat we aidspatienten nog niet kunnen genezen? Met die instelling los je niets op.
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:22
    Nee daarom slaat die hele wet nergens op. Je breekt je enkel maar mag niet vermeld worden, maar ze schieten je bijna dood na een mislukte afrekening en het is overal in het nieuws. Vind jij dus een rare vergelijking. Ze slaan gewoon door in alles.

    Mooi woord trouwens Quatsch
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:27
    Maar, bedoelde je het zo. Ik dacht dat je bedoelde dat ze eerst de "belangrijke dingen" moesten regelen.

    Over het nieuws: journalistieke publicaties kennen een uitzondering in de avg. Anders zou hun werk niet meer te doen zijn.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:33
    Wtf is quatsch jonge,.. vertaal da s naar Brabants.. 😂
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:35
    Dikke onzin. Hebben ze in Brabant geen Google?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:05
    Kwats 😂
    Vind ik leuk
    John Garp +1316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:54
    Ga eens naar school.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8025
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:17
    Dus stel: jij meldt je ziek op het werk vanwege een medisch heel gevoelig iets. Iets waarvoor je je misschien wel schaamt. Wil je dat je werkgever dit dan zomaar publiekelijk bekend maakt?

    Tuurlijk, een enkelblessure is anders. Maar in aanleg zijn medische zaken gewoon persoonlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:43
    In een wereld waarin hopelijk niet meer iedere dag alles ergens op een willekeurige site of in een krant wordt geplaatst over iedereen die er toevallig ergens met zijn snufferd op een willekeurige voorpagina heeft gestaan.
    Wordt tijd dat het opnieuw doordringt dat mensen het recht hebben om hun gordijnen dicht te trekken wanneer zij dat willen.
    Ik zeg alleen maar A58. Zo ver heen zijn we. En nu niet roepen dat het alleen maar een paar idioten zijn. Wie hier beweert dat supporters RECHT hebben op medische informatie over spelers (en ja, dat heb ik in zomer van 2017 vaak en onweersproken gelezen) doet mee aan 'gluren bij de buren'.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2263
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:08
    Ach, mooie kans voor Malen of Gakpo, zijn lekker bezig laatste tijd..
    Vind ik leuk
    Youri99 +9007
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:11
    Inderdaad, Lozano is nog wel een keer te vervangen
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:15
    Vorig jaar won PSV ook zijn wedstrijden toen hij geschorst was. Dit zijn momenten dat de jeugd zich kan laten zien.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9007
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:17
    Dat zeg ik toch ook?
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:58
    Yep. Vorig jaar liet Bergwijn zich zien toen Lozano geschorst was, kan Malen of Gudmundsson het morgen laten zien!
    Vind ik leuk
    utrechtfan +1051
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:10
    Als ie alsnog mee doet, dan heeft onze parel vd maarel hem toch in zn broekzak ;)
    Vind ik leuk
    TheMariner +3506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:15
    Denk dat Markie zn basisplaats kwijt is. Ik zou niet weten waar nog plek is in de verdediging.
    Vind ik leuk
    utrechtfan +1051
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:22
    Ik denk het voorlopig ook, maar het zou zomaar kunnen dat Guwara en Gavory tegenvallen op linksachter en dat ie er gewoon weer in komt. Hij lijkt immers ieder jaar zijn basisplek kwijt te zijn, en toch komt hij er altijd weer in ;)
    Vind ik leuk
    Strijp +11905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:12
    Opmerkelijk stuk over die AVG, wanneer PSV toestemming krijgt van Lozano mogen ze het gewoon delen.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:19
    Precies. Dit is verschuilen achter een wet omdat je zelf hebt lopen slapen.
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:41
    Ga je je gestook nu overal herhalen? Voegt niks toe.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:54
    Dan kun je net zo goed dit hele forum opdoeken. Geen enkel bericht voegt iets toe.
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:27
    Lijkt me een prima plan. Veel niveau is er toch al niet meer met al dat sneue gestook en getrol.
    Vind ik leuk
    Itsese +4605
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:13
    Zou dit dan vanwege een aankomende transfer zijn of?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:14
    Sowieso mag je medische gegevens nooit openbaar maken, anders kunnen we het beroepsgeheim voor doktoren ook afschaffen.
    Vind ik leuk
    wilheimus +1472
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:26
    Heeft lozano het hokje in zijn contract niet aangevinkt met: "PSV mag mijn gegevens delen met derden en ik wil graag emails ontvangen met informatie en achterlijk veel reclame"?
    Vind ik leuk
    Arbee +2214
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:47
    Een beroep doen op de AVG om niks te hoeven zeggen of de ernst van een eventueel kwetsuur? Da's nieuw.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:50
    CHUCKY THA BOMB
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Overhypte en overschatte speler.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    En waar blijft Guty?

    Oh nee, die komt niet, jullie halen Ryan Thomas! #middelmaat 😂🤣
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:52
    Vreemd... heeft niks met de wet van privacy te maken. Zou hij dan toch weggaan? Mischien toch Valencia?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:59
    Kusje er op en gaan
    Vind ik leuk
    BS +1110
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:07
    Met of zonder Lozano, de FC zal wel weer verliezen bij PSV, al zijn ze 3 X beter, dat doelpunt valt dan gewoon weer aan de andere kant. Zit een vloek op deze wedstrijd voor Utrecht, dus een geheide 1
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:11
    Dit is toch geen nieuws,kom op.
    Vind ik leuk
    Molukker +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:16
    Die is gewoon bezig met een transfer. Clubs zeggen meestal dat het een 'blessure' is als cover voor een transfer. Ik hoop het niet voor zowel PSV als de eredivisie maar ik ga er wel van uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:34
    'PSV mag niets zeggen door privacywet'

    Over doorslaan gesproken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:40
    Die is 3 wedstrijden of meer uit de running.






















    Zul je zien dat Utrecht die wedstrijd wint...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    Spekholz +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:53
    Wat een bullshit die wet..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:55
    Oeps....

    Ooohhh, tegen Utrecht...??? Dat scheelt....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:20
    Vraag me af of dit bericht over dat AVG wel van PSV af komt of gewoon van VP ondanks het stuk in het Eindhovens dagblad
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:45
    PSV GA NOU IS ACHTER NIEUWE SPELERS AAN ALS IK FEYENOORD ZIE VERLIEZEN IN EUROPA . EN IK DENK AAN DE JC SCHAAL DAT WE THUIS NOG NIET VAN ZE KUNNEN WINNEN . ZIE IK T ERG SOMBER IN VOOR PSV .IN DE VOORRONDE VAN CL .
    Vind ik leuk
    phritzzz +2608
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:04
    1. Schreeuw niet zo ik ben niet doof.
    2. Geen paniek!
    3. Dat Feyenooit van dat cluppie daar in het oosten verliest heeft niets met PSV te maken maar meer met een collectieve off day èn onderschatting. .
    4. Ajax heeft vorig jaar tegen Vitesse èn Utrecht veel punten laten liggen maar wint thuis met 3-0 dik verdiend van PSV en wie werd er ook al weer kampioen? Ik bedoel maar.....
    5. Ja, PSV heeft niet de beste spelers, die zitten bij Ajax. Dat is al jaren zo en tòch is PSV deze eeuw al vaker kampioen geworden dan Ajax.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 02:14]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Lozano vraagteken voor seizoensopening, PSV mag niets zeggen door privacywet'