PSV bevestigt verrassende Eredivisie-deal: 'Bij speculatie is niemand gebaat'

    PSV bevestigt verrassende Eredivisie-deal: 'Bij speculatie is niemand gebaat'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 11:50vr 10-08-2018 om 11:50

    Het is officieel: Ryan Thomas maakt de overstap naar PSV. De 23-jarige middenvelder komt over van PEC Zwolle. Hij moet nog wel een medische keuring ondergaan.

    PSV maakt vrijdag bekend dat er een akkoord ligt met PEC Zwolle over de transfersom. Daarnaast is de regerend langskampioen het mondeling eens met Thomas over de voorwaarden van het contract. Na de medische keuring tekent hij een vierjarige verbintenis in Eindhoven.

    "Ik kijk er ontzettend naar uit om op een hoger niveau aan de slag te gaan", aldus Thomas op de PSV-website. "Ik denk dat het tijd is om de volgende stap in mijn ontwikkeling te zetten. Ik heb bij Zwolle ontzettend veel geleerd. Dat ik nu bij een topclub als PSV mag laten zien wat ik in mijn mars heb, is fantastisch. Hier was ik aan toe."

    PSV heeft in overleg met PEC en Thomas besloten om de nog niet volledig afgeronde transfer nu al naar buiten te brengen. "PEC Zwolle speelt vanavond al in de Eredivisie tegen Heerenveen. De afwezigheid van Thomas zou leiden tot speculatie en daar is niemand bij gebaat. Dan kiezen we liever voor openheid", verklaart technisch manager John de Jong.

    Thomas is in Eindhoven de opvolger van Marco van Ginkel, die deze zomer terugkeerde naar Chelsea. PSV ging aanvankelijk voor Erick Gutierrez, maar Pachuca liet de Mexicaanse international niet gaan. Hoeveel PSV betaalt voor Thomas, is niet bekend.

    Poll

    Goede versterking voor PSV?

    (6100 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +21460
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Ajax alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Echt deze transfer slaat nergens op. Van Guteriez naar Thomas. Lachwekkend
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Nou bedankt! Ik maar denken dat het een spannende competitie gaat worden blijkt het al vast te staan dat Ajax kampioen wordt :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Deze jongen gaat jou nog verbazen als hij de kans krijgt.
    Veel voetbal plezier alvast gewenst.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:21
    Ze wachten nog steeds tot Ramselaar gaat verbazen en ook Pereiro kan dat nog steeds slechts incidenteel. PSV had behoefte aan een directe kwaliteitsinjectie, nu zijn de opties gewoon zeer beperkt.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21460
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Misschien kan Brands nog een Barca afdankertje voor ons fixen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Vind echt dat jullie Brands teveel credits geven, sowieso eerst maar eens afwachten hoe Everton gaat voetballen.

    Daarnaast willen jullie niet inzien dat dit nu het gevolg is van jaren beleid onder Brands.

    Er is geen geld Bizzy, daarom komt deze jongen. Of denk je dat Guttierez ook nog komt, dat lijkt mij toch niet het geval.

    Brands had veel meer in talent moeten investeren die veel geld op zouden leveren, maar in plaats daarvan werden constructies verzonnen die je wel een goede speler opleverde maar geen grote transfersom.

    Hierdoor is Ajax afstand aan het nemen en dat wordt in deze zomer voor het eerst pijnlijk duidelijk. Thomas en die Australier, nou nou, wat een versterkingen, dat kun je toch niet afzetten tegen de groep die wij nu hebben?
    Vind ik leuk
    Castromann +8015
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    Maar jullie hebben al 4jr de beste selectie en toch geen prijzen gehaald.
    Dat is dus geen garantie.
    PSV had in 2012 ook n topselectie met bommel mertens strootman wijnaldum etc. Dat werd ook n fiasco van jewelste.
    Maar goed op papier zou ajax idd met 2vingers in de neus kampioen moeten worden.......
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:51
    We hadden helemaal niet de beste selectie, of in ieder geval niet het beste team en dat riep ik ook al die jaren.

    Met kleuterklassen kun je niet winnen, dat was al die jaren mijn kritiek en het kwam uit, we hadden grotere talenten, maar niet een beter team, want talent is nog geen kwaliteit.

    We hebben nu eindelijk een goede balans tussen talent en ervaren kwaliteitspelers, dus er is alle reden om veel vertrouwen te hebben dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    Jullie lieten in de Arena tegen PSV duidelijk zien dat jullie een betere selectie hadden dan PSV, Foebele. Die wedstrijd was geen gelukstreffer, daarom extra bewondering voor PSV dat ze toch de titel haalde...
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:11
    Nee, je pakt er nu een momentopname uit om een heel seizoen mee te typeren, zo werkt het niet.

    de beste heeft na 34 ronde de schaal in zijn handen en dat was PSV.

    Ajax had de grootste talenten, maar voetbal is een teamsport en het team was niet in balans.

    Je kunt PSV en Feyenoord wel zoekspelen en verslaan, maar als je dan punten morst tegen kleine teams die je al helemaal had moeten verslaan ben je gewoon niet de beste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Goede analyse, verademing tussen al die trollen hier...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2020
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:22
    Vindt de balans bij AFC nog nog niet gevonden; de 2e helft tegen SL kwam de ‘oude’ ajax makke (weer) naar boven.

    Win nu eerst maar n’s een potje of 7 achter elkaar ké
    😂

    Vind ik leuk
    Mr.Dee +259
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Ik ben het zeker deels met je eens. Ik snap echter niet dat veel mensen roepen dat AJAX afstand aan het nemen is. Ze hebben al jaren het meeste aanzien, het meeste geld, de meeste talenten en (meestal) de sterkste selectie. Ook dit jaar hebben ze de sterkste selectie, maar biedt dit nu daadwerkelijk enige garantie? Iedereen is zo lyrisch over de aankopen maar ik geloof niet dat Blind en Tadic het verschil gaan maken. 2 uitstekende voetballers met ervaring en kwaliteit, maar wat mij betreft geen dragende spelers of spelers die het team op sleeptouw nemen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:08
    Om het simpele feit dat ze de afgelopen jaren altijd meer geld ontvingen dan we uitgaven, steeds vertrokken de beste spelers en werd er slechts talent voor terug gehaald, dan doe je iedere keer weer een stap terug.

    Ajax is nu afstand aan het nemen, omdat we gewoon veel meer geld hebben en dat dit jaar voor het eerst ook uitgeven aan goede spelers.

    Die stap die we iedere keer terug maakte hebben we nu niet gemaakt, we zijn eerder er op vooruit gegaan.

    PSV laat toch zien dat ze financieel weinig ruimte hebben, ondanks een positief eigen vermogen (als ik me niet vergis).

    Ze moesten eerst Arias verkopen alvorens er een middenvelder gehaald kon worden en die is er nu en dat is niet de gedroomde Guttierez, maar slechts een leuk spelertje als Thomas.

    Dan neem je als Ajax gewoon afstand. Die afstand was er duidelijk al op financieel gebied en ik verwacht dat dit jaar sportief het balletje ook Ajax' kant op gaat vallen.

    Jij beweerd dat we altijd al de beste selectie hadden, maar dat was niet zo, we hadden de beste talenten, maar de groep was niet in balans.

    Blind en tadic brengen ervaring en kwaliteit, dat hebben we nu al gezien dus ik snap niet hoe jij kunt beweren dat ze een team niet dragen en op sleeptouw nemen?

    Daarbij hebben we nu ook nog Ziyech, dus het rust niet alleen op de schouders van Tadic en Blind en onze talenten zullen nu ook beter tot hun recht komen, omdat de druk minder op hun schouders rust.

    Alle reden om positief te zijn over de ontwikkelingen bij Ajax ten opzichte van wat er bij PSV gebeurt.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +259
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Volgens mij zag iedereen AJAX de afgelopen 4 jaar als de gedoodverfde kampioen en is dat evenveel jaren niet gebeurd.

    Over het meeste geld kan geen misverstand bestaan. De voorgaande jaren is er volgens mij nu niet echt een enorme leegloop bi AJAX geweest. Vorig jaar vertrokken volgens mij enkel aan belangrijke spelers Sanchez en Klaassen, hier kwamen Huntelaar en Tagliafico als ervaren krachten voor terug samen met een aardig bataljon relatief dure (tot nu toe) miskopen (De Jong, Orejuela, Kristensen, Wöber).

    Persoonlijk vind ik Tadic en Blind geen dragende spelers maar slechts meetvoetballers. Ziyech zou dit wel kunnen zijn maar speelt één wedstrijd de sterren van de hemel en één wedstrijd bedroevend. Daarbij komt de redelijke kans dat hij nog vertrekt.

    Ik zie dus niet zo'n groot verschil met voorgaande jaren en ben iets minder overtuigd van het feit dat AJAX het Bayern München van Nederland aan het worden is. Dit staat trouwens helemaal los van het feit dat AJAX ook dit jaar de sterkste selectie heeft en dat de ontwikkelingen zeker positief zijn.


    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Ik niet, want de selectie was te jong en onervaren en daardoor niet in balans.

    Wat de rest roept heeft niets met mij te maken, de zelfde reden waarom ik 4 jaar riep dat we het niet zouden worden is de reden waarom ik nu roep dat we eht wel worden, eindelijk is de balans er en hebben we een beter team.
    Vind ik leuk
    Aart +170
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Het probleem bij jullie is de trainer. Ajax MOET kampioen worden. Dus de druk ligt in Amsterdam en niet in Eindhoven. Ajax is de KOOPCLUB en probeert met vele miljoenen de titel te kopen. Zal niet lukken denk ik.
    Vind ik leuk
    Laliga +2239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:02
    Busquets uit de jeugd wordt een goeie! ( geen familie , toevallig zelfde positie ) als je die zou kunnen huren
    Vind ik leuk
    pim4ever +1085
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Brands is helaas voor de Ajax fans vertrokken ..
    Vind ik leuk
    Boefje +345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Kun je net zolang wachten als met Maher
    .
    Vind ik leuk
    Psssttttt +277
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    Hahaha dat moet jij zeggen met blind voor 15 miljoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Idd
    Vind ik leuk
    pim4ever +1085
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
    Dat die jongen nu al, wie zag dit aankomen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    1 van de betere middenvelders in eredivisie en dan noem jij het lachwekkend? Grapjas
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Ryan Thomas heeft Ajax, in de bekerfinale 2014, wel heel veel pijn gedaan en ze zijn daar nogal rancuneus, zoals Sjaak steeds laat blijken. Logisch dat Thomas niet zo populair is in Amsterdam ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    Had m graag naar Ajax zien komen. Al genoeg middenvelders dus zou zonde zijn voor hem als speler (veel banken denk ik).
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5626
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Naar Ajax? Voor op het bankie?
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Backup voor Siem
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Als hij naar Ajax had gekomen dan had hij denk geen basis gespeeld. Vind hem goed maar niet beter als dat we nu hebben (basis + bank).
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +259
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Als hij naar Ajax WAS gekomen dan had hij denk IK GEEN BASISPLAATS GEHAD. Vind hem goed maar niet beter DAN dat we nu hebben (basis + bank).
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:10
    Bizzy is voor PSV hoor...
    Vind ik leuk
    Dani82 +2270
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    heeft niks met de bekerfinale van 2014 te maken. Thomas heeft niks te zoeken bij ajax. Ziyech, de jong, vd beek en eiting zijn allemaal beter. Ajax heeft niks aan zijn diensten momenteel
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Onzin niemand boeit die beker finale in Amsterdam werden week later kampioen plus niemand in Amsterdam heeft wat tegen thomas hij is al 2 jaar lovend over Ajax hij wou vorig jaar heel graag na Ajax maar Ajax nooit concrete intresse getoond Geen speler voor de top
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46791
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Tuurlijk joh.
    Als je wordt weggeveegd met 5-1 tegen PEC dan is plots de bekerfinale helemaal niet belangrijk hè.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Als je niks weet kom dan niet mee lullen Ajax heeft die beker 18 keer gewonnen maar nooit gezien als boeinde prijs
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Dat komt omdat Ajax al seizoenen lang geen fatsoenlijke verdedigende middenvelder heeft, kost gewoon kampioenschappen.
    Zwolle had toen een prachtige mix op het middenveld staan, die ook het vuile werk voor Thomas niet schuwden.
    Vind ik leuk
    baboushka +1406
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    Idd weinig verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:23
    Vind hem geen slechte speler, maar zeker niet een speler die je als directe versterking haalt en als vervanger van van Ginkel, dan doe je een aardig jasje uit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    het is ook zomer dus een jas is niet nodig
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Succes in de winter dan zou ik zeggen, want je speelt meer maanden in het koude kut weer dan in de stralende zon....

    Overigens wel jammer dat jullie niet mee kunnen komen en met dit soort spelers op de proppen komen, ik had graag een spannend seizoen gehad dit jaar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:40
    hahahahaha zijn we het toch ergens over eens , die spanning missen we al jaren.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Klopt en dat roep ik zelf ook al jaren, dus dat ik nu roep dat we kampioen gaan worden en wellicht zelfs met afstand komt van iemand die het al jaren goed heeft...

    ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    1 ding moet ik je mee geven : je leert van de beste....
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:48
    Ja, die ouwe van me heeft er kijk op! ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:52
    heeft je pa zo vaak tegen je gezegd dan dat psv kampioen word?
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:53
    Nee, vooral dat Ajax het niet zou worden. ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    dan heeft ie er echt kijk op
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:03
    Hey even zonder dollen, het was toch ook gewoon zo duidelijk als wat? Ik zit hier een beetje te dollen, heb dat niet van mijn ouwe hoor, dat waren gewoon mijn eigen bevindingen, maar als je dat niet wilde inzien (zoals menig Ajacied destijds) dan steek je gewoon je kop in het zand.

    Ze beweerde maar dat je geen goede spelers naar Ajax kon halen, die wilde echt niet komen, dat terwijl PSV Guardado, Moreno, van Ginkel, Luuk e.d. haalde.

    nee, ik heb hier een hoop discussies gehad met struisvogels, maar de grap is dat ik die houding nu enorm bespeur bij jouw maten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    Moet jij niet aan de alcohol zitten?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    moet jij niet naar school?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:48
    Als je leuk probeert te doen, het is zomer vakantie alcoholist!

    Dikke faal weer... Ga jij maar lekker verder met je verslaving popiejopie
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:52
    volgens mij heb jij een hekel aan mij ,kan dat kloppen?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Vreemd...lol.. als Ajacied ben ik het niet met je eens... denk dat dit type speler juist PSV nog mist... Ben wel benieuwd wat hij gekost heeft
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46791
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    4mio
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Komt goed toch was het met die Mexicaan :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:57
    Oja want blind wober kristensen en orejuela waren goede aankopen...
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:24
    Alweer een " nieuweling " op de site :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Moet ik dan geen verstand van voetbal hebben dan volgens jou of wat bdl je daarmee?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Blind is zeker een goeie aankoop wober voor zn blessure ook
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Zat ik toch aardig goed met 4 tot 6 miljoen als gok... moet zeggen, prima deal van PSV... kan je geen buil aan vallen... heb meer verwachtingen van hem als van Ramselaar, die kan je nu wel afschrijven denk ik met deze transfer en aanstormende jeugd
    Vind ik leuk
    SimonSays +6060
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:48
    Deze transfer lijkt mij ook einde oefening voor Ramselaar.. Soortgelijke spelers, waarbij ik Ramselaar wat technischer en Thomas een wat betere mentaliteit vind hebben. Die jongen gaat wel volop de strijd aan, en zo iemand was ook echt nodig gezien Pereiro dat ontbreekt.

    Ben zeer benieuwd of Thomas het op een niveau hoger ook kan laten zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:00
    SimonSays jij zegt het helemaal goed, we moeten afwachten of R.Thomas het ook op hoger niveau laat zien. Maar hij is wel aanvallend ingesteld end dat zie ik liever dan peirero die op safe staat te voetballen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Je bent me voor. Belacheleijk gewoon en ook geen Guty meer............. We gaan Brands nog erg missen de aankomende jaren
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Het is heel simpel, het blijkt dus toch zo dat PSV heel erg op het geld moet letten, anders hadden ze echt wel die 10 - 15 miljoen gaan betalen voor dat vriendje van Lozano :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Dan moeten we Reyes transfervrij halen ook! Anders is dit gewoon een schande. Die 10 miljoen voor Arias konden we ook aan Guty besteden...
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:04
    11 miljoen verkocht en daar gaan nog allemaal kosten vanaf, er blijft dan ook geen 10 miljoen over :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Maar zeker wel genoeg om aan guty te komen....
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    Wanneer die gast 10 tot 15 miljoen moet kosten, dan bleef er niet genoeg over van de Arias deal :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    Maar we hadden nog wat klaarliggen...
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:12
    Ah ja... Nou, haal het geld even uit je broekzak en bel de zaakwaarnemer even. Dan is het zo geregeld ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    Heb je toch kunnen lezen, Gebrands wil bezuinigen en een potje sparen, die zal echt wel weten waar ie mee bezig is :)

    Jij geeft toch ook niet het totale budget uit wat je hebt, je moet altijd wat achter de hand houden,voor het geval dat :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Zeker waar maar niet teb koste van je gehele middenveld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    PSV heeft vorig jaar ook flink geïnvesteerd met Lozano, Romero en Luckassen.
    Onlangs las ik ook dat Benfica ook een deel van de Arias transfersom krijgt. Daarnaast is er creativiteit bij de contractverlengingen(lees tekengelden). Als je dit soort dingen zegt krijg je de hoon over je heen. 4 jaar niets en PSV speelt wel om de prijzen enz enz...


    Ik vind het als Ajacied alllemaal prima maar de kant die PSV op gaat is natuurlijk wel zorgelijk. In mijn ogen heb je spelers in je selectie die of top zijn of het kunnen worden. De rest probeer je door te selecteren. Ajax heeft dat ook jaren verzuimd maar nu gebeurt het weer.

    Het is voor jou te hopen dat Lozano blijft.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8499
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36
    En jij denkt dat Dumfries transfervrij was? Het geld voor Arias is geinvesteerd in Dumfries. Net zoals de miljoenen voor Brenet naar City zijn gegaan voor Angelino. Viergever en Sainsbury voor niets opgehaald.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Velen denken hier bij het lezen van transferberichten dat bij een verkoop van een speler voor 11 miljoen je ook gemakkelijk weer eentje van 10 terug kan kopen... tja.. zo werkt dat echt niet... van die 11 kan het best zijn dat er maar 6 overblijft en soms wordt dat zelfs nog in termijnen betaald... zaakwaarnemers, doorverkoop, opleidingskosten, belastingen, afspraken met speler, enz. Ik weet dat Ajax bv dit jaar nog steeds geld ontvangt van de deal met Sanchez en Klaassen. Zoiets is dus nooit 1 op 1 te vertalen. Zo simpel liggen de zaken dus niet altijd.
    hetzelfde is dat mensen hier vaak EV verwisselen met courant beschikbaar geld voor investeringen. Je kan wel 100 miljoen Eigen Vermogen hebben als club, maar geen euro om uit te geven aan een transfer.....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Heb je gelijk in maar we hadden noh altijd wat overliggen voot Guty

    Ariae was nodig om dat laatste beetje extra te krijfen
    Vind ik leuk
    davidben +5379
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18
    Geld voor een zaaknemer gaat niet van het bedrag vd ontvangende club. Het is de kopende club die het geld over het algemeen ontvangt. Weet natuurlijk niet hoe ze het bij PSV doen, maar het zou wel heel stom zijn als dit in het contract hebben opgenomen van Arias. Bij Madrid krijgt die zaakwaarnemer namelijk ook een bedrag. Niet handig! Het was al niet veel en dan hou je maar 6 miljoen over. Heeft 1,5 gekost. In de tussentijd international gewonden van COL. Kampioen met PSV. Wel heel dom.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Het gaat er niet om of hij winst heeft opgeleverd, maar de vraag was of je dan van die 11 miljoen ook weer een speler kan kopen voor 10... dat was mijn opmerking dat dat niet zo werkt
    Vind ik leuk
    davidben +5379
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:23
    Zeker niet als de helft maar overblijft. Te gek voor worden.
    Vind ik leuk
    Senn +7129
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:21
    Nog nergens geeft PSV aan dat ze niet ook voor Guty gaan. We houden hoop!!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46791
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Inderdaad. Thomas is gewoon de vervanger voor Maher.
    Guitierez komt nog gewoon.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21460
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:04
    Tim de komst van Luckassen / Dumfries vond ik op minst al vreemd. We krijgen straks een doorsnee eredivisie elftal. We missen spelers met exeptionele kwaliteiten op het middenveld zoals Guardado of van Ginkel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Luckassen zei ik al toen de geruchten waren dat t n miskoop was dat was al helemaal een blamage. Wat een schande we willen geen nieuwe feyenoorf worden
    Vind ik leuk
    Florian87 +11308
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Gefeliciteerd Tim met deze spectaculaire aankoop! De Nieuw Zeelandse '' Mexicaan '' gaat snel gepresenteerd worden. jaja_PSV / Napolitanos krijgen gelijk, komt snel goed zeiden ze :D
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18
    Ja deze doet wel pijn inderdaad.. Ik had er nog hoop in maat jullie zijn in april kampioen. Ons middenveld kan echg nie5
    Vind ik leuk
    Florian87 +11308
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Onzin, PSV gaat gewoon meedoen voor het kampioenschap! Ajax heeft een uitstekende selectie, maar laten we eerst afwachten hoe het allemaal gaat lopen!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Meedoen is belangrijker dan winnen. Nou... Nee.

    Meedoen gaat elk jaar gebeuren maar om te winnen heb je iets meer nodig. Dit is niet de midfielder die we misten
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14756
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Dachten men vorig jaar ook dat Psv kansloos zou zijn, maar met wat geluk je ziet het...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Zeker waar, maar dat kan je in theorie van elke club zeggen en ons middenveld kan nu geen wedstrikd meer naar ons toe trekken als vorig seizoen
    Vind ik leuk
    GOAL! +441
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:44
    Idd vorig jaar was PSV ook al afgeschreven maar toch kampioen geworden, zonder eige lijk echt spannend te worden. Gelukkig bleef Ajax, met wat geluk in het spoor hangen anders was er echt niks aan geweest...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Gek, ik als Ajacied zie toch juist dat Van Bommel de juiste accenten heeft aangebracht. De voorhoede was en is nog steeds de beste van Nederland, zeker als je achter De Jong, Lozano en Bergwijn, ook nog misschien nog betere spelers als Malen, Gakpo en Romero hebt.. De achterhoede is meer in balans met Angelino en de sobere Viergever en Schwaab.. Dumfries is voor mij wel een twijfel geval.. beetje onstuimig maar wel erg fysiek.... Middenveld met Pereiro, Ramselaar, Thomas, Mauro, Rosario, Hendrix Gudmundson, kan je toch aardig wat van maken, waarbij Hendrix in het systeem van Van Bommel veruit de belangrijkste speler is in opbouw en het slot op de deur. Ik vind Van Bommel een zeer gedegen elftal heeft die denk ik heel weinig gaan weggeven... zullen niet vaak door de ondergrens zakken. Zit bv veel meer power in als bv Feyenoord en Ajax. Ajax heeft meer voetbal... kan dus beide kanten op....
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14756
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Je bent helemaal geen ajacied man.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Omdat ik eens niet loop te rellen zoals velen hier? Kijk mijn berichten hier maar na... ben echt rasAjacied... en mijn naam heb ik al 40 jaar... als bijnaam... maar waar baseer jij dat dan op?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:50
    In ieder geval ben je een "nuchtere" Ajacied en dat valt te waarderen. Ben het ook grotendeels eens met je analyse. Ik verwacht echt wel een spannende titel strijd en dat ligt wat mij betreft vooral aan de coaches. Daar heeft PSV een enorme pré op Ajax. Voetbal gaat bijna nooit over de som der getallen, maar over de synergie van het geheel. Denk alleen al aan het huzarenstukje van W2 vorig seizoen.... oh ja, de interim coach die dát presteerde zit nu ook bij PSV....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:01
    De coaches hebben zeker een grote invloed, maar niet alleen de coaches... (daarbij wil ik Ten Hag nog steeds niet afschrijven itt vele ajacieden) Van Bommel begint idd veelbelovend maar kan ook heel temperamentvol zijn... en dat komt zelden ten goede aan het coachen. maar we zullen zien... daarnaast zal de VAR en blessures, de CL/EL en dus de breedte van de selectie erg bepalend worden denk ik.
    kan nog alle kanten op.... de laatste 4 jaar heeft Ajax bv het kampioenschap gemist op 1 cm (Zoet) en een keer op 1 doelpunt (Graafschap) misgelopen... zulke details kunnen dus bepalend zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Klopt. De jaren daarvoor heeft PSV het ook vaak weggegeven en is Ajax er met de buit vandoor gegaan... De competitie wordt beslist in de "kleine" wedstrijden en meestal pas na de winterstop. Ik hoop dat PSV dit seizoen eindelijk weer eens regelmatig aansprekend voetbal gaat laten zien, want dat was de laatste járen natuurlijk bagger. En inderdaad, Ten Hag is zo slecht nog niet, maar het is wel het jaar der waarheid voor hem. Overigens verbaast mij wel een beetje dat Overmars en Sar, weer zó gemakkelijk in genade zijn gevallen. Even met de geldbuidel rammelen en ze hebben weer een jaar krediet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:29]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:50
    Dan moet je eerst de structuur van Ajax kennen..... het lag nl de laatste jaren iets genuanceerder... Van de Sar valt misschien iets te verwijten mbt het ontslag van Keizer, maar daar zijn uiteindelijk velen van het TH van Ajax over gegaan. Met het ontslag van Bosz heb ik het gevoel dat hij wel heel graag op de Dortmundtrein wilde springen en zijn succes bij Ajax wilde verzilveren... die rel die zgn ontstond heeft hij wel zelf gecreeerd.... Overmars heeft het juist fantastisch gedaan als je puur kijkt waar hij voor gehaald wordt... een positieve transferbalans van bijna 170 miljoen... en ieder jaar had hij toch een team staan wat mee kon doen om de prijzen. Alleen had Overmars tot vorig jaar te maken met de cultuurbewaker Bergkamp en de RvC die hem beperkingen hebben opgelegd bij de aankopen (vooral de jeugd moest een kans krijgen en er werd een max gesteld aan transfers (tot 8 miljoen) en salaris. Vanaf dit jaar is Bergkamp weg en kan Overmars autonoom (natuurlijk na goedkeuring van RvC) keuzes maken.... door de gespaarde reserves is tevens nu gekozen voor het ophogen van salarishuis en wordt per situatie gekeken naar de investeringen. Dat laatste komt natuurlijk ook voort uit de veranderingen in voetballandschap mbt tranfergelden.
    een speler als Neres wordt nu bv wel gekocht omdat men ook weet dat deze ook zo maar weer 40 miljoen kan opleveren.
    CL inkomsten zijn voor Nederlandse clubs vrijwel niet meer te bereiken en zijn zelfs eerder uitzonderlijk als vanzelfsprekend, maar daar staat tegenover dat Nederlandse clubs als opleidingsclubs wel heel veel geld kunnen verdienen aan spelers. Juist zelf opgeleide spelers (hoeft dus niet speciaal eigen jeugd te zijn) blijken steeds vaker een goudmijntje..... ook PSV en AZ beginnen dat te zien en handelt er naar
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    Oké, jij hebt er duidelijk meer kijk op dan ik hoe het allemaal reilt en zeilt binnen Ajax. voor mij als buitenstaander lijkt het wel vaak op een verzameling gillende keukenmeiden aka kippen zonder koppen, die elkaar het liefst de schedel in slaan. Ga jouw commentaar wat scherper volgen, Tenminste geen kortzichtig en arrogant geblèr.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:00
    Het zijn vaak de schreeuwers van de media en zgn voetbalanalisten en natuurlijk de papegaaiende supporters die alles wat de heren Derksen en Gijp ongenuanceerd roepen voor waarheid aannemen... Wat wel klopt is dat er na de welbekende affaire Cruiyff er 2 kampen ontstonden: Ondanks de 4 kampioenschappen onder De Boer was het voetbal niet om aan te zien en na de volgende 4 jaren zonder prijzen dan weet je dat er een soort van verandering / machtsstrijd gaat plaatsvinden. Niet dat Bergkamp de schuldige was hoor.. maar na zijn vertrek en Theo van Duivenbode uit RvC is de lijn Cruijyff wat meer losgelaten.. alleen met jeugd redt je het niet was de conclusie... er moet meer ervaring en balans komen... voorgaande jaren werd vaak spelers als Heitinga, Zimling enz gehaald die niets toevoegden... deze waren allemaal op hun retour... met spelers als Tadic, Blind, Ziyech, Nico zit je meer in een andere duurdere categorie... Ajax wilde eerst alleen geld spenderen aan jonge talenten van 17 tot 22, maar die waren nog lang niet constant genoeg. Dit is de grootste verandering dit jaar... Commercieel (samen met ene fantastische commercieel directeur Menno Geelen) doet Van der Sar het heel goed. Ook de zaak Nouri heeft hij menselijk aangepakt, ondanks dat Derksen anders wil doen geloven.... Overmars is misschien wel de beste TD die Ajax ooit heeft gehad.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    davidben +5379
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Het gaat om geld. Dat heb ik je laatst ook gezegd. Het geld is er gewoon niet om €15 uit te geven aan 1 speler.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:16
    Oftewel Ajax bluft ons af
    Vind ik leuk
    davidben +5379
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:21
    Nee, heb het over PSV. Mensen denken dat PSV veel te besteden heeft. Als ze een geleden spelers moesten verkopen, dan kan het nu niet zomaar veel geld uitgeven.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Toch geloofde ik erin
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Doe nou niet alsof dit komt omdat Brands weg is, want deze jongen stond op het lijstje wat Brands gemaakt heeft.

    PSV kan gewoon niet mee in het transfergeweld, jullie hebben jaren gedaan alsof dit niet erg was want Ajax gaf hun geld niet goed uit en jullie werden 3x kampioen, maar die tijd is nu over, Ajax gaat een gat slaan en dat is aan veel signalen te zien!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Brands wist alleen wel keer op keer een buitenkansje te halen met trucjes en een niet te dure transfersom. Dat gaat nu mis bij guty zonfet brands
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:29
    Brands heeft er ook voor gezorgd dat PSV nu financieel totaal niet mee kan komen met Ajax, het was korte termijn visie in EIndhoven vs lange termijn visie in Amsterdam en je gaat nu gewoon echt zien dat Ajax gaat heersen, dat kan gewoon niet anders.

    Bedragen van 50 miljoen, 60 miljoen, 35 miljoen, keer op keer zien we dergelijke mega bedrage geboden worden op onze talenten, over wie van PSV hoor je zulke bedragen?

    En ja, jij zal Lozano noemen, maar PSV moet een flinke som afstaan aan zijn vorige club en heeft al veel betaald voor hem, dus daar ga je nooit veel aan overhouden.

    Brands mag dan geprezen worden, maar hij had ook meer de balans kunnen zoeken en meer pareltjes in de groep kunnen opnemen die weinig kostte en veel zouden opleveren en dat heeft hij nagelaten, met alle gevolgen van dien...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Zeker waar maar zo is PSV altijd al geweest qua transferbeleid.

    Brands hadnhet nog iets langer volgehouden
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14756
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Psv heeft met Brands wel op erg grote voet geleefd. Dat moet een keer terug verdiend worden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Ze klopte zichzelf op de borst dat reserves op de bankrekening je geen kampioen maakte en dat het kapitaal op het veld moet staan, maar als je nu kijkt dan is er een mega verschil in hoeveel kapitaal beiden tot hun beschikking hebben waardoor Ajax zelfs de helft van het kapitaal op de bankrekening kan laten staan en dan hebben we nog steeds meer kapitaal op het veld staan.

    Het gat gaat inmens worden als dat het al niet is .
    Vind ik leuk
    Just dekler +1816
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:13
    Er is nog geen wedstrijd gespeelt, oftewel jij spreekt nu jouw hoop uit voor volgend seizoen en presenteert dit als een feit. Voor mij is het gelul in de ruimte.....
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:18
    Wat jij vind is voor mij dan weer totaal onbelangrijk.

    Ik heb hier ieder jaar mijn voorspelling gedaan en heb jarenlang Ajax gekraakt voor het karige aankoopbeleid. Ik onderbouw mijn mening altijd zeer uitgebreid en heb nu dan ook alle uitleg gegeven waarom het nu eindelijk wel gaat gebeuren.

    Dus ja, dat jij dat gelul in de ruimte vind zonder verder zelf maar enige onderbouwing te geven is voor mij alleen maar een grote joke van iemand die ik niet serieus kan nemen.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1816
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21
    De onderbouwing staat erboven. Doe maar rustig Jomanda.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1816
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33
    Een voorspelling is per definitie gelul in de ruimte, hoeveel je het ook onderbouwt. Hou je nou maar bij de feiten. De feiten zijn dat er geen minuut gespeeld is dit seizoen en er nog niet veel te zeggen valt over het verloop van de competitie. Dat jij nog om verdere onderbouwing vraagt zegt meer over jou als over mij.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens maar wie weet dat hij verrast.
    Schone kwam van NEC en was daar,in mijn ogen, geen hoogvlieger. Is uiteindelijk ook erg belangrijk bij Ajax geweest.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1056
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Een prima speler hoor. Ik schat hem hoger in dan Ramselaar en Rosario. Al missen jullie dit seizoen wel een van Ginkel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    PSV heeft nog niets over Gutierrez gemeld, toch? Dit lijkt me geen miljoenentransfer. Al kan je Thomas er prima bijhebben in je selectie.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    4 miljoen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Oh.. Echt?? Dat is fors.. veel te fors eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Thomas speelde in totaal vijf seizoenen voor PEC Zwolle en maakte geen geheim van zijn transferwens. Meerdere clubs uit de Eredivisie en het buitenland toonden belangstelling, maar PSV pakt nu als eerste club ook echt door. PSV betaalt vermoedelijk zo'n 4 miljoen euro voor Thomas.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:16
    Goede deal voor PEC btw. Met 4M kunnen ze wel wat.
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    psv heeft al zo’n 25 miljoen geïnvesteerd deze zomer met Thomas erbij. Daar tegenover staan alleen de verkopen van Arias en Brenet...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    25M? Zoveel toch niet? 5M voor Dumfries, 5,5M voor Angelino, 4M naar het schijnt voor Thomas. Sainsbury transfervrij met wat tekengeld. Contracten Zoet en de Jong opengebroken. De transfer van Romero valt volgens mij in het vorige boekjaar..

    Bij PSV weet je nooit wat er precies in het potje zit voor transfers.
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:16
    Oh dacht dat Romero eerst gehuurd werd
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    10M ongeveer heeft hij gekost.
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Ja eerst een half jaartje huren en dan deze zomer 10 miljoen overmaken toch?
    Vind ik leuk
    GOAL! +441
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:49
    Tja laat het goochelen met cijfers maar aan de primeur accountants over, die hebben er echt wel verstand van
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Denk dat je er nog wel op terugkomt.. Hij is nog jong en gaat echt nog wel stappen maken bij jullie
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17500
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Afgelopen week was het gerucht in Zwolle "Thomas naar PSV, Gudmondson naar PEC"
    De helft van dit gerucht is nu al uitgekomen dus ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    Hoop van niet dan kan ik m niet achterop t shirt nemen :P . Doe volgend jaar maar
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Gudmundsson zou een prima versterking zijn voor PEC.
    Vind ik leuk
    Neusaap +4
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:41
    Huren denk ik. Gudmundsson kost denk ik teveel voor PEC.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:12
    Dat bedoel ik.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Oh dat van gudmondson wist ik nog niet ben benieuwd
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14756
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Ik begrijp je reactie Bizzy, maar ik kan mij niet voorstellen dat Thomas voor de basis wordt gehaald. Ik denk dat ze i.v.m. de hoge prijs voor Guti de afweging met een eigen speler hebben gemaakt en deze doorschuiven en Thomas als zijn vervanger op de bank halen. Ramselaar wellicht?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:55
    4 of 5 miljoen voor een bankzitter kan ik me ook niet voorstellen....
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Jij hebt er kijk op. Not.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Vind Thomas best een goede aankoop om eerlijk te zijn.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    Wat een onzin deze jongen is 23 en speelde afgelopen seizoen erg goed. Zeker een versterking voor psv. Welkom !
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Onzin natuurlijk. Het beste team wint en niet de beste individuen.
    Vind ik leuk
    HJR +8373
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Ik denk dat er nog wat spelers bij Ajax weggaan. Wat ik niet hoop overigens. Maar het is nog zeker niet beslist.

    Ik dacht oh Thomas goede aankoop opzich, als extra, naast Gutierrez. Maar zonder Guti is het even te zien. Komt die nu zeker niet? Ik meen te lezen dat er hier een aantal 100% zeker van waren.

    Geen slechte aankoop, maar is geen waardige vervanger voor Van Ginkel
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13345
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    Goede speler hoor, zal je verrassen..
    Vind ik leuk
    Luiehond +2104
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    Beetje trieste reactie Bizzy!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Weinig voetbal verstand. jij jongen met veel potentie en veel werklust.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Ben blij dat jij het ook zo ziet, ik vind dit naast die Australier geen enorme versterkingen, eerder selectie opvulling in de breedte om niet teveel jeugd die plekken op te moeten laten vullen.

    Als je ziet hoe Ajax gekocht heeft en hoe PSV achterblijft dan lijkt het 'Bayern van Nederland' verhaal al reeds gerealiseerd te zijn, en dan doel ik dus op de financiele voorsprong die heel groot is geworden.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:42
    Bayern wint elk jaar een prijs. Misschien moet je eens stoppen met die vergelijking, je maakt jezelf belachelijk. Als jullie wat winnen mag je jouw snavel lostrekken. Tot die tijd moet je in een hoekje jezelf kapot schamen dat die geldsmijterij helemaal niks heeft opgeleverd.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:48
    haha sneu verhaal man, ik hoorde je dit niet roepen toen ik de afgelopen jaren riep dat Ajax geen kampioen zou worden omdat we teveel op jeugd gokte.

    Niks riep jij in de trend van, hey doe niet zo belachelijk, pas als jullie niet winnen mag je je snavel open trekken....

    Nee, trieste reactie, Ajax is het Bayern van Nederland omdat we financieel een gat hebben geslagen, je bewering dat de geldsmijterij helemaal niks opgeleverd heeft is ook een leugen, want Ajax heeft tot deze zomer juist helemaal niet met geld gesmeten, er kwam altijd veel meer binnen.

    Nu Ajax die middelen dus wel in gezet heeft, iets wat op geen enkele wijze te ontkennen valt, moeten de sportieve successen komen zodat ook dat deel van de uitspraak 'het Bayern van Nederland WORDEN' afgerond is zodat we kunnen zeggen dat we het Bayern van Nederland ZIJN en dat roepen we ook helemaal niet...

    Je bent dus gewoon sneu bezig.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Goed verhaal, lekker kort ook.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:56
    Typische reactie van iemand die niets meer terug kan zeggen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Ik moet eerst ff schijten. Eigenlijk is dat hetzelfde als tegen jou praten. Daarna ga ik wat schalen oppoetsen. Daarna trek ik dr 1 los. Fijn weekend en denk aan je hart.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    Ben jij schalen poetser van beroep? Nou dan hebben wij nog veel meer schalen en bekers om te poetsen, misschien moet je je CV even naar de ArenA opsturen.

    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Ja maar wel zeer goed onderbouwd.kunnen we van jouw antwoord niet zeggen.

    Foebele, zo'n antwoord zegt wel genoeg denk ik.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:08
    Als jij en die andere fanboys nou een weekend naar Bayern München gaan dan kunnen wij eindelijk serieus over voetbal praten.
    Vind ik leuk
    Chefke13 +255
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:18
    Ach Thomas is toch gewoon een prima speler voor de eredivisie. Hij toont inzet en dan kom je in de Eredivisie al een heel eind.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Thanks ouwe! ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +9055
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Is echt geen slechte speler maar inderdaad geen speler die psv echt beter zal maken maar dat weet je van die Mexicaan ook niet, iedereen roept wel maar zijn er denk ik maar weinig die hem 10 wedstrijden hebben zien spelen
    Vind ik leuk
    Socrates +700
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32
    Zoooo, jij bent een karakterman!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8499
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:52
    Haha. Tuurlijk. PSV heeft gewoon het geld niet. Met Lozano, Pereiro en Romero is flink in de buidel getast. Dat zijn voor PSV aanzienlijke risico's. Snap dus volkomen dat ze voor Guti de hand op de knip houden wanneer ze denken met Thomas een goed en betaalbaar alternatief te hebben.

    Vorig seizoen waren we kwalitatief ook niet beter dan Ajax. Maar stond er wel een hechter collectief. Kijken of dat dit seizoen weer gaat werken. Welkom Ruan Thomas in ieder geval.
    Vind ik leuk
    groninger +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:56
    Lijkt de Telfort reclame wel. Van Gutierrez naar Thomas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:06
    Ik ken Guteriez niet, maar PEC wordt hier een stuk minder van. PSV gaat hier plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    Kuip +8512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:08
    Thomas is een uitstekende aankoop. Deze jongen heeft veel in z’n mars en maakt het middenveld van PSV compleet. Vergeleken met van Ginkel is Thomas een veel betere voetballer.
    Vind ik leuk
    Bertus +6309
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:39
    Ik verbaas me er over dat er een hoop mensen enthousiast zijn over Guterriez terwijl andere clubs die geld genoeg te besteden hebben hem dan blijkbaar gewoon over het hoofd zien. Zou hij echt zo goed zijn dan was hij al lang opgepikt. Niet iedere Mexicaan is een garantie voor succes. Thomas heeft zich bij Zwolle goed ontwikkeld en gaat misschien iedereen wel verrassen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:41
    Middelmaat heerst in eindhoven. Een speler van nac, heerenveen, zwolle en een bankzitter van ajax🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤢
    Vind ik leuk
    Vp128 +718
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:47
    Een te verwachte reactie van jouw kant Bizzy, elk jaar weer raak aan het begin van het seizoen. Cocu bakte er ook niks van toch?

    Neem jou allang niet meer serieus. Gun het je dan wel weer om aan het eind van het seizoen het feestje te vieren, maar aan jou zal het zeker niet gelegen hebben.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3972
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:49
    Inderdaad verbazingwekkend dit, geen top3 speler ben ik bang, wellicht goed voor de breedte
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Hahahaha de opvolger van van ginkel !
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06
    Denk dat jullie veel plezier gaan beleven.. goede speler!
    Vind ik leuk
    pim4ever +1085
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Centen kwestie ..
    Vind ik leuk
    Berbr +2245
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Van Geel achtige aankoop. Categorie Larsson, Amrabat....
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Pieperd!
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:03
    Onzin, Thomas is een speler die heel goed tussen de linies kan spelen. Heeft heel veel potentie
    Vind ik leuk
    Padason +941
    zaterdag 11 augustus 2018 om 21:09
    Right back at you! :P

    Haha, nou slechter dan Ajax vanavond kan bijna niet.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Leuk spelertje maar louter voor de breedte.
    Veel te licht.
    Paniekaankoopje.
    Wanhoop.
    Armoede.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Armoede jep. Wij kunnen simpelweg niet mee in het transfergeweld van Ajax met zo'n bankrekening. Laten we hopen dat we de CL halen en daarmee een potje voor de toekomst kunnen creëren. Thomas leuk voor de breedte, maar ik denk niet dat we nu echt een speler binnen halen die ons 50 miljoen gaat opleveren.
    Vind ik leuk
    Zwollenaar1 +1975
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    Ik denk dat je je nog wel gaat verbazen over Ryan. Vorig seizoen belangrijkste speler bij ons. Die jongen mag dan wel geen hoog rendement hebben, maar hij is zo ontzettend belangrijk voor het team, en ook nog is een technicus, wat mij betreft precies wat PSV nodig heeft. Alvast veel plezier met het genieten van dit talent.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Ik hoop het. Zijn verhaal hoe hij bij Zwolle terecht kwam is een sprookje natuurlijk. En hoe hij het daar gedaan heeft is ook een dik compliment waard. Maar of hij het in Eindhoven gaat maken... we hebben met spelers als Maher en Ramselaar al vergelijkbare spelertjes gehad die het niet waar hebben kunnen maken.
    Vind ik leuk
    Zwollenaar1 +1975
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    We zullen het zien hoe hij het gaat doen. Hoop voor hem en jullie dat hij het fantastisch gaat doen!(behalve tegen ons dan)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:41
    Hoop dat je gelijk hebt maar vrees het ergste.
    Vind ik leuk
    3Bier +10905
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:10
    Mocht PSV zich al plaatsen voor de CL dan hoop ik voor jou dat er nog meer versterking komt. Want de versterkingen Angelino, Viergever, Dumfries, Thomas hebben geen ervaring in de CL. Hendrikx, Ramselaar en De Jong hebben daar ook weinig te zoeken. Dat wordt 5-3-2 en gokken op de driehoek Perreiro, Bergwijn/Romero en Lozano?
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:22
    Sportieve reactie Wobo. Ik hoop 't ook maar hoop ook dat 't 2 Nederlandse ploegen CL spelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    je bent 1 term vergeten:

    Landskampioen
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Dat kon ik niet over mijn hart krijgen Straatje.
    Wel vind ik dat de landskampioen nogal matig getransfereerd heeft deze cyclus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    tja het zijn geen messi s en ronaldo s die ze aangetrokken hebben maar das ook allemaal niet zo van belang.

    Als team moet je je doelen bereiken en als zulke spelers passen in je team is het meer dan prima.
    Vorig seizoen hebben die van ons duidelijker dan ooit aangetoond wat je kan bereiken daarmee.

    Ook vorig jaar hadden we geen messis en ronaldo s aangekocht.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    ok vriend!
    Succes dit weekend!!
    X
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    blij dat we weer los kunnen en ik denk dat iedereen wel weer aan de nieuwe competitie toe is.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Ik like voor 't eerst een bericht van jou. Wtf is er gebeurd!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Je ziet uiteindelijk ook ons lempke?
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Haha, je geeft 1 vinger en...?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    ....ze pikken je hele fles
    Vind ik leuk
    Leeuw +6237
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Wat een domme reactie zeg. Alles wat je opnoemt klopt voor geen millimeter. PSV is met een niet al te sterke selectie kampioen geworden. Thomas is pas 23 jaar en er zit groei in dus als jij dat armoede vindt, dan vraag ik mij wat jij denkt van Ziyech want dat was een daad van wanhoop en notabene een paniek aankoop van Marc.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:50
    Altijd het grote aajax erbij halen, alleen daarom zullen jullie altijd de kleine bitch blijven.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6237
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Lekker dagje gehad? Maak er iets moois van mannetje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    Thanks, jij ook kerel!
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Wat een domme reactie zeg. Alles wat je opnoemt klopt voor geen millimeter. PSV is met een niet al te sterke selectie kampioen geworden. Thomas is pas 23 jaar en er zit groei in dus als jij dat armoede vindt.....

    HIER HAD JE KUNNEN STOPPEN OM GEEN CALIMERO GEVONDEN TE WORDEN.
    Vind ik leuk
    fr0do +1473
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Als Ajax supporter ben ik dit seizoen een beetje verwend met spetterende aankopen dat ik dit soort transfers maar middelmaat vind. Is het logisch dat ik dit middelmaat vind, hadden jullie ook meer verwacht van PSV of overdrijf ik?
    Vind ik leuk
    Ajdd +35
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Jij vindt Bande een geweldige aankoop?
    Vind ik leuk
    fr0do +1473
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Hij speelde een goed seizoen, maar weet niet wat jij van Tadic en Blind vindt? Vooral Tadic dat is inderdaad wel middelmaat, je hebt gelijk.
    Vind ik leuk
    Ajdd +35
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:10
    Tadic topaankoop, dat is ook de enige spetterende aankoop.
    Vind ik leuk
    Tim +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:10
    Tadic is een absolute geweldenaar voor Eredivisie-begrippen en ik ben als Groninger net als bij Suarez trots dat mijn clubje hem ontdekt heeft, maar hij wordt nu naar mijn mening wel een beetje overhyped en teveel neergezet als de golden boy die in de absolute top van Europa zijn kunsten heeft vertoond. Hij heeft wat dat betreft toch een heel bescheiden werkgeversresumé.
    Vind ik leuk
    Neusaap +4
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:42
    Met zijn Heerenveen plaatje😂
    Vind ik leuk
    Tim +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:48
    Jij herkent een Friese vlag nog niet als je er mee in je bakkes gemept wordt, zoveel is wel duidelijk. Man man man wat zet je jezelf voor aap, maar dat past wel bij je naam.
    Vind ik leuk
    Henkie +21
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    spetterende aankopen? ik altijd maar denken dat ajax een opleidingsclub was zoals men altijd roept...
    en ik noem Blind geen spetterende aankoop.
    Tadic is een prima versterking.
    maar om voor deze 2 spelers ruim 30 miljoen te betalen, dan ben je wel een beetje opgelicht ;-)
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Haha, probeer voor dat geld eens 2 spelers te kopen in de PL. Koopje is dit!
    Vind ik leuk
    Henkie +21
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Blind was een bankzitter... speelde niet meer..
    Vind ik leuk
    Strijp +14000
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Welkom Thomas, ik moet het nog maar zien..
    Vind ik leuk
    Retweet +569
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Als dat maar niet betekent dat guitierrez niet komt...ben bang van wel.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    " PSV ging aanvankelijk voor Erick Gutierrez, maar Pachuca liet de Mexicaanse international niet gaan. "

    wel dus.....
    Vind ik leuk
    Leedz +7062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    Daar gaat mijn scorito, hij zal plots meer waard zijn...

    Ontopic: Goede speler of hij het niveau aan kan moet nog blijken maar geef hem een kans en het zou zomaar kunnen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17500
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    Kan het niveau prima aan, er wordt nu veel over hem gezegd door mensen die nooit op hem gelet hebben.
    Vind ik leuk
    Leedz +7062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    Klopt, allen zijn teleurgesteld dat die Mexicaan niet komt...

    Maar waar zal die spelen? weet dat hij van nature een buitenspeler is en geen middenvelder dus zal die misschien ook worden ingezet als linksbuiten?

    Want met Ramselaar, Pereiro, Hendrix, Rosario en Mauro heb je toch al genoeg (basis) spelers voor het middenveld
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17500
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Ik heb mij natuurlijk niet zo verdiept in de selectie van PSV maar ik denk dat hij gewoon op het middenveld komt te staan. Van Bommel zal kwaliteit wel herkennen als hij het ziet.
    Vind ik leuk
    Leedz +7062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Ramselaar is dus de lul, die had gewoon beter bij Utrecht kunnen blijven
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Wanneer nemen jullie Fred Friday over? Als dit het niveau is wat PSV wil...
    Vind ik leuk
    Leeuw +6237
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:03
    Hij mag inderdaad naar FC Eindhoven. Prima deal hoor!
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    "De afwezigheid van Thomas zou leiden tot speculatie en daar is niemand bij gebaat. Dan kiezen we liever voor openheid"
    "De afwezigheid van Lozano zou leiden tot speculatie en daar is niemand bij gebaat. Dan kiezen we ervoor om ons te verschuilen achter de AVG".
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Huh? AVG, zegmaar gewoon de wet.? Denk dat het wel slim is om je daar aan te houden.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    Niks verschuilen achter, gewoon je moeten houden aan die achterlijk doorgeslagen AVG wetgeving
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    De AVG gaat niet alleen over medische gegevens (hetgeen met de voorbeeldcontractjes op de KNVB-site overigens binnen 2 minuten te regelen is), maar om alle persoonsgegevens. Dus ook over arbeidsovereenkomsten. Oftewel, als er één lijn was gekozen hadden ze zich in het geval van Thomas ook achter de AVG moeten verschuilen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Als Thomas zelf toestemming heeft gegeven. Wat hij doet in een interview, dan vervalt deze wet uiteraard.
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Goh, echt waar joh? Dat impliceert dat Lozano geen toestemming heeft gegeven.
    Voor de duidelijkheid, medische gegevens waren altijd al persoonsgebonden en beschermd. Dat is zo ongeveer het enige onderdeel van de AVG waarin nauwelijks verandering is gekomen door de nieuwe wet. Bovendien is toestemming verkrijgen, zoals ik al aangaf, binnen 2 minuten te regelen. Er is iets anders aan de hand met Lozano of de bedrijfsjurist van psv heeft een beroerte gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    Of Lozano heeft er inderdaad geen toestemming over gegeven. Zou altijd nog wel kunnen.
    Vind ik leuk
    RedNas +3462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:40
    Dat zou kunnen inderdaad, maar dan heeft hij daar wel een reden voor. Een speler die wellicht een transfer gaat maken zal weinig problemen hebben met een persbericht over een licht gekneusde enkel. Als is gebleken dat er banden beschadigd zijn of kraakbeen is verdwenen zal die speler misschien overwegen zich te beroepen op zijn privacy.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:51
    Tja je weet het niet. Ik verwacht gewoon niet dat Chucky nog weg gaat. Ik heb namelijk het gevoel dat PSV vrijwel elk bod onder de 50 miljoen van tafel veegt. En er komt denk ik geen club langs die dit wel voor hem op tafel gaat leggen.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Prima speler om erbij te hebben, met volgens mij een uitstekend karakter.
    Echter als je Gutierrez verwacht en op Thomas uitkomt voelt het een beetje pijnlijk hier in Eindhoven...
    Vind ik leuk
    Sandokan +771
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Goede voetballer die Ryan Thomas. Het wordt dringen op het middenveld van PSV.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11818
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    'PSV heeft in overleg met PEC en Thomas besloten om de nog niet volledig afgeronde transfer nu al naar buiten te brengen. "PEC Zwolle speelt vanavond al in de Eredivisie tegen Heerenveen. De afwezigheid van Thomas zou leiden tot speculatie en daar is niemand bij gebaat. Dan kiezen we liever voor openheid", verklaart technisch manager John de Jong.'

    Wat is dit voor onzin?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:52
    Heel vreemd is het toch niet? Gewoon duidelijkheid geven waarom hij vanavond niet zou gaan spelen.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Bedankt voor de mooie pec jaren en succes bij deze mooie stap
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4020
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Mag dit wel in het kader van de AVG? ;-)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17500
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Slimme zet van PSV, Thomas is 1 van de beste middenvelders van de eredivisie.
    Hij zal gemist worden in Zwolle.
    Vind ik leuk
    Broekie +553
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Heerlijk al die negatieve reacties. Ik denk namelijk wel dat Thomas de potentie heeft om te slagen bij PSV. Werd ook van Kuyt gezegd toen die na Feyenoord en daarna na Liverpool ging dat die niet het niveau had. Dus eerst kans geven daarna pas zeiken
    Vind ik leuk
    Darter 876 +752
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Een beetje paniekaankoop lijkt t wel..
    Een beetje zoals Ajax dat deed!
    Maar die vriend van Lozano, komt ie wel of niet?
    Nu deze topper is gehaald......
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Komt goed zeiden er veel over die Mexicaan :) We hebben het gezien haha :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Nog meer goei bij ons mooie psv
    Vind ik leuk
    Morris +23329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:21
    Komt Ed ook? 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:23
    leeft edje nog eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Morris +23329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Jazeker.. Als een konijn gaat hij door het leven met zijn hazenlip 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:50
    als ie ook de favoriete hobby van een konijn heeft......
    Vind ik leuk
    Morris +23329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    Yup op het gras duiken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Deze jongen is veel te licht... Mssn iets voor de A1 van Psv??...
    Vind ik leuk
    Henkie +21
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    Je bedoeld JO19... en daar is hij te oud voor..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:13
    Ja is het zelfde.. Enne was sarcastisch pik;)
    Vind ik leuk
    Troy Mol +24
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    PSV heeft ook langer dan een jaar interesse in chucky gehad en na een jaar onderhandelen kwam hij wel. Ik ga er ook vanuit dat guti echt wel komt, maar ik vraag me af of hij deze periode komt of vanaaf de winter of volgende zomer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Leuke aankoop voor in de breedte, maar zeker geen vervanger voor van ginkel.

    Hopelijk is deze transfer niet in plaats van gutierrez.
    Vind ik leuk
    Robby G +1381
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Matige aankoop, leuk voor Zwolle maar komop PSV ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
    Prima speler voor PSV. Jammer voor Zwolle net voor het begin van de competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:04
    Niveau te hoog gegrepen Thomas gun ut hem wel
    Vind ik leuk
    Leeuw +6237
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    Goh, waar komen al die haat reacties plotseling vandaan?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    Dat is de laatste tijd hier ontstaan helaas. De sfeer is voor 80% naar de klote hier, omdat VP te laat heeft ingegrepen bij trol-accounts en geen oplossing heeft gevonden voor ongenuanceerde discussies.

    Ik gun die jongen van harte deze uitdaging. Hoe hij in Nederland bij PEC terecht is gekomen is een mooi verhaal. Laten we hopen dat hij het verhaal een mooi vervolg kan geven bij PSV.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17500
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    Van mensen die Thomas hooguit tegen hun eigen club hebben zien spelen en hem puur beoordelen op dat hij van PEC wegkomt.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:05
    Welcome to the PSV family, Ryan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:06
    John de jong moet nog veel leren.
    Heeft niet goed opgelet bij Brands.
    Geen verkeerde speler, maar er is een slagroomtaart voor de neus gehouden en word met een lekker snoepje weggestuurd.
    Hoop toch echt, dat dit niet DE aankoop is, maar en breedteversterking voor de toekomst.
    Deze speler is NOG geen CHAMPIONSLEAGE niveau , mits die gehaald wordt.
    Vind ik leuk
    The Genius +3550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:16
    hebben ze ooit uitspraken gedaan over die slagroom taart? of is dat de media geweest. op de achtergrond zijn ze al maanden bezig met deze transfer dus er is iets gebeurd de laatste dagen (wellicht met je slagroom taart)...
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07
    Iedereen verdient een kans, maar als de zomer versterkingen van Heerenveen, NAC, PEC, oud-PEC en zelfs Ajax (;)) komen dan zakt de moed toch wel in de schoenen.
    Vind ik leuk
    Aihlre +257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    Gaan hem wel missen. Dan maar 2 PSV'ers onze kant op w.o. die IJslander
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Jullie mogen Ramselaar hebben, krijg je er nog geld bij ook. PSV spekt graag de clubkas van subtoppers
    Vind ik leuk
    Aihlre +257
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:47
    Dank je, laat maar komen!
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Op naar Zwolle dat scheelt weer
    Vind ik leuk
    soccer02 +611
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Heeft psv wel ooit echt intresse gehad voor guttierez of was het een soort rookgodrijn. Om lozano hier te houden en heeft psv gewacht, totdat de engelse clubs geen transfers meer mogen doen.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1774
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:13
    Oke maar even serieus, Ryan Thomas is gewoon een goede voetballer en die kunnen ze echt wel gebruiken bij PSV.
    Vind ik leuk
    52N6E +1065
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Succes Ryan! Laat ze maar lullen dat je niet het niveau van de top drie aankan. Jij weet precies op welke manier je jezelf kan bewijzen. Dat heb je afgelopen jaren bij PEC ook gedaan. PSV is een prima stap, bedankt voor jouw bijdrage in de successen van PEC.

    PSV heel veel plezier gewenst met deze teamspeler met een prima spelinzicht en voetbalkwaliteiten! Daar gaan jullie veel plezier aan beleven!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    The Genius +3550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    4 miljoen
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17500
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Bron?
    Vind ik leuk
    The Genius +3550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    geen "rock solid" bron, maar zowel mensen dicht bij de psv haard als mensen bij pec( spreken over record transfer) zeggen om en nabij 4 miljoen


    edit; vp heeft er een artikel over zie ik nu. tussen 3 en 4 zeggen ze. maar dit moet dus sws zijn tussen 3,5 en 4 want Sandler was 3,5 als ik het mij goed herinner.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Denk dat dit een gevalletje Maher wordt.
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Uitstekende voetballer, maar natuurlijk wel een ander type speler als Van Ginkel. En natuurlijk uit een totaal andere categorie als waar ''Guti'' onder viel.

    Thomas, Sainsbury, Angelino, Dumfries, Luckassen, Viergever ... het lijkt erop dat PSV ook steeds meer gebruik maakt van het scoutingsnetwerk van Van Geel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Weer een net niet speler...
    Vind ik leuk
    Psv 27 +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Guardado . van Ginkel . Thomas hier gaan we de oorlog niet mee winnen. Begint een beetje op Feyenoord te lijken met al die eredivisie transfers
    Vind ik leuk
    Mallerd +1774
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    PSV is gewoon dom geweest door 10 miljoen te betalen voor die spits die nog geen 1 wedstrijd heeft gespeeld. Totale onnodige aankoop als je Luuk de Jong hebt met daarachter Sam Lammers. Met die 10 miljoen hadden ze wel die mexicaan kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1909
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Is geen strikken, die loopt al 2 jaar te soliciteren omdat hij zichzelf geweldig vind, leuk spelertje voor de subtop.
    Vind ik leuk
    heur es +780
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    Martin, ben je op vakantie? Is je beltegoed op?
    Ga je nog wat doen?

    Namli? Beetje technisch vernuft zou prettig zijn en niet 8 verdedigende middenvelders !
    Vind ik leuk
    R94 +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Wat zijn we toch een genot voor al die subtoppers in Nederland. Jullie hebben een speler die leuk kan voetballen, wij betalen wel de volle mep. Zelfs met een contract voor een jaar tellen we gewoon 4 miljoen neer, maakt ons het uit.
    Vind ik leuk
    The Genius +3550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    snap je enige cynisme, maar hoop ook dat je begrijpt dat wij, pec, dit weer direct in de selectie kunnen steken = goede speler er bij = meer tegenstand psv = hoger niveau comp/spannendere duels = interessant voor sponsoren = money = goede spelers = meer tegenstand .... etc

    dus thanks voor het investeren in voetbal in nederland!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:31
    Was 3 jaar geleden een echte Ajax aankoop geweest. Net als sinkgraven gaat het nooit redden. Middelmaat red je het niet mee kijk na Feyenoord die hebben het gister laten zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:22
    En Ajax een paar dagen geleden met Blind, teveel betalen voor een speler maakt hem niet ineens een topper hoor. Verdedigd is het gewoon een zwakke schakel die nu gebombardeerd word tot leider wat ie niet is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Geef die jongen eerst eens een half jaar de kans, voordat je hem compleet affakkelt!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5007
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36
    PSV gaat zo de kant op die Feyenoord ook op is gegaan, vier miljoen voor een middelmatige Eredivisie speler. Een speler die niks toevoegt, bovendien een eenjarig contract en dan zoveel geld neertellen. De komst van Gutierrez zal dan wel niet doorgaan. Wat een teleurstelling, de titelrace is dus nu al gelopen.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +274
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:45
    Hij zal van ginkel nu nog niet kunnen vervangen maar ik denk dat psv er nu wel een goede zet heeft gedaan om hem te kopen hopelijk voor psv wordt dit geen maher geval
    Vind ik leuk
    Mari +10274
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:49
    Goede voetballer.
    Ramselaar is de lul
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Hoe komt het dat men hier zoveel meer verwacht van die Gutierrez? Buiten wat redelijk uitziende Youtube filmpjes kunnen jullie toch onmogelijk beoordelen of die zoveel beter is dan Thomas? Het voornaamste dat doet vermoeden dat ie beter is, is zijn prijskaartje?
    Vind ik leuk
    038power +161
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Fantastische voetballer,wordt een topper,heeft zelf de stap naar Europa gemaakt.Is heel bewust met zijn carrière bezig,echte prof,kunnen velen nog een voorbeeld aannemen.Thomas succes bij Psv.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:01
    Ik denk met brands dat ze nu gutierez voor 8/9 miljoen hadden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Want? Bij de onderhandelingen afgelopen jaren was de Jong gewoon bij hoor, nu zit hij samen te onder andere Arnesen aan de onderhandelingstafel. Dacht dat die toch wel wat transfers gedaan heeft in het verleden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:22
    Brands doet toch altijd en goed praatje met die spelers vlgns mij
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:03
    Oops, als dit betekent dat Guti niet komt is het niet waarop ik gehoopt had. Volgens mij zijn Mauro, Rigo en Rosario van hetzelfde niveau en steekt Ramselaar daar nog een stukje bovenuit.
    Mocht Guti toch nog komen is het een prima zet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    Ik snap eigenlijk niet hoe ze gutirez niet kunnen kopen ze hebben vorig jaar propper voor 14 miljoen verkocht in de winter locadia voor 16 en dan moreno en guardado nog en arias en brenet niet te vergeten ik snap niet waar al dat geld gebleven is
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Ze kunnen hem ook wel kopen maar ze moeten het er ook voor willen betalen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:15
    ja guttierez is ook nog jong dus die kunnen ze doorverkopen en is wss een stuk beter dan thomas. Maar ik ga niet vooroordelen mischien dat thomas wel een van de uitblinkers word.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:10
    Het was toch al lang bekend dat PSV met Thomas bezig was? Dit staat itt het gezwets van VP los van de (mogelijke) komst van Guitierrez, waarover ze nog steeds met Pachuca aan het onderhandelen zijn. Door de komst van Thomas zullen spelers als Lundqvist en Rigo verhuurd worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Thomas middelmaat toch niet psv waardig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:15
    Pfff waarom.zo negatief allemaal.gelijk. we halen gewoon eem goede.speler. die.bij Zwolle uitgeleerd is. Em het nu een stap.hoger probeert. Carriere planning noem.je dat.gewoon een goede breedte aankop. En als er geen geld is moet je creatief zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21
    Dom volk hier. PSV gaat nog een hoop plezier beleven aan Thomas! Hij speelde al tijdje onder zijn niveau en kan nu verder groeien. Ik verwacht dat Ajax 5 jaar op rij niets gaat winnen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Wat een flater,eerste prijs mislopen en nu dit,deze jongen kan net meekomen met jong psv.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15
    Schuif dan jeugd door,die zijn echt niet minder.
    Vind ik leuk
    Nol N. +2
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    PSV mist nu 14 doelp. als scorende middenvelder. (scoorde V Ginkel laatste jaar). Die gaat Thomas niet maken denk ik. Dat baart me zorgen.
    Vind ik leuk
    svennyM +20
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Waarvan negen strafschoppen. Die vangt Pereiro wel op. Het gaat dus om vijf doelpunten, en dat moet zeker wel gaan lukken. Van Ginkel gaat gemist worden vanwege zijn rol in het team, niet per se vanwege zijn doelpunten.
    Vind ik leuk
    Nol N. +2
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:45
    Dan klopt het helemaal wat je zegt.
    Vind ik leuk
    SvL +356
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03
    Wat een bullshit dit. Deze jongen voegt totaal niks toe.... pfffff domdomdom waar is Brands als je die nodig hebt.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:28
    Man, echt kampioenswaardig
    Vind ik leuk
    Het Brein +4356
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Thomas is een CVM en geen CAM. Wat houdt dit nu in voor de opvolging van Van Ginkel?
    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Geen verkeerde aankoop, maar dit lijkt me meer voor de breedte dan de opvolger van Van Ginkel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:10
    Alle ajacieden zijn jaloers
    Vind ik leuk
    Drobtine +2540