'Natuurlijk is het jammer dat Thomas uitgerekend vandaag naar PSV vertrekt'

    'Natuurlijk is het jammer dat Thomas uitgerekend vandaag naar PSV vertrekt'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:32

    PEC Zwolle neemt met pijn in het hart afscheid van Ryan Thomas. De 23-jarige middenvelder vertrekt naar PSV en doet vrijdagavond niet mee in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen, thuis tegen sc Heerenveen.

    "Natuurlijk is het jammer dat Ryan uitgerekend vandaag vertrekt. Toch is dit voor beide partijen de beste uitkomst", reageert Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC, op de clubsite. "Ryan zelf is toe aan een volgende stap en voor PEC Zwolle biedt deze transfer mogelijkheden om de club zowel binnen als buiten de lijnen verder te ontwikkelen."

    "Daarnaast is het tekenend voor de groei van PEC Zwolle, dat we in staat zijn om spelers te verkopen aan de regerend landskampioen van Nederland", vervolgt Nijkamp. "Namens heel de club wil ik Ryan bedanken voor de afgelopen jaren en wens ik hem veel succes in het verdere verloop van zijn carrière.”

    Thomas speelde 143 officiële wedstrijden voor PEC Zwolle. De international van Nieuw-Zeeland moet nog een medische keuring ondergaan en tekent dan een vierjarig contract in Eindhoven. Volgens De Telegraaf betaalt PSV drie à vier miljoen euro.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31472
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Arias moneyyy
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Slimme zet van PSV, jammer voor ons.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Altijd slim je selectie zo in te kopen dst je geen kampioenskandidaat meer bent ...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36
    PSV is gewoon kampioenskandidaat hoor, niet teveel naar die ajax mensjes luisteren.
    Vind ik leuk
    groninger +1246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Niet zo minderwaardig met mensjes
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Gezien het niveau van veel reacties ga ik er maar van uit dat het vaak kleine kinderen ofwel "mensjes" betreft
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:41
    Misschien is dat jouw probleem wel, dat je overal maar vanuit gaat. Dat Thomas tegen clubs als Excelsior en NAC leuk speelt wil nog niet zeggen dat hij een van de beste van de Eredivisie is.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Dat alle voetbalpers hem vorig jaar tot de beste speler van de eerste seizoenshelft heeft verkozen zou ook mee kunnen tellen.
    Daarnaast kan je zien wanneer iemand echt goed kan voetballen en dat is bij Ryan het geval.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:44
    Ik heb je al uitgelegd hoe dat werkt, dus dat ga ik niet nog een keer doen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Jezus man. Serieus. Daarnaast kan je echt zien wanneer iemand goed kan voetballen.

    Buiten het feit dat je ons kleine kinderen noemt. Je begrijpt toch wel dat het jouw opvatting is dat hij goed kan voetballen hè.

    Ik zeg ook niet dat hij slecht is, wel dat hij nu i.i.g. nog niet goed genoeg is voor de top van Nederland. Overigens ook dat hij nooit meer zal worden dan 1 van de 11 in de top van NL.
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:44
    Je komt echt met het verkeerde voorbeeld. Wat zei je toen ajax schone kocht van NEC?
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Ideale 12e man
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Noem dan eens 5 betere op zijn positie?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Je bent de beste als er maximaal 4 beter zijn?
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    Nee er werd gezegd dat hij 1 van de beste is. Niet De beste
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Er is vaak genoeg geroepen dat het de beste speler van de ED zou zijn. Maar ook een van de beste gaat niet specifiek over zijn positie, waar hij ook niet de beste is overigens.
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:11
    De discussie begon omdat Ruud zei dat hij 1 van de beste middenvelders van de eredivisie is. Daar kreeg hij commentaar op.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    Prima, Ziyech, De Jong, Mount, Villhena, Toornstra (qua rendement), hoe heet die Spaanse middenvelder die NAC vorig seizoen huurde? En Labyad vorig seizoen bij FC Utrecht, is afwachten of hij het bij Ajax ook goed gaat doen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    Dan Thomas? Dat is lastig te zeggen, Zwolle speelde volgens mij niet altijd in dezelfde formatie, maar goed er vanuit gaande dat het links half is?

    In Nederland sowieso Ziyech en Vilhena, het buitenlandse scoutings apparaat heb ik niet in me hoofd.

    Ik denk overigens niet dat het makkelijk is om iemand beters te vinden voor de prijs van 4 miljoen.

    Maar goed, dat wil niet zeggen dat hij het niveau dat PSV zou moeten nastreven heeft. Jij verward een aantal dingen met elkaar.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Eens!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2509
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    thomas speelt al tijden geweldig ook bij australie speelt hij goed ik zou dan ook niet weten waarom hij niet bij ajax psv of feyenoord mee zou kunnen sterker nog ik denk dat hij daar zomaar uitblinker kan worden met betere spelers om hem heen dan bij zwolle.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Van 20% kans naar 10% kans ja...
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    John de Jong met zijn nieuwe TV-serie: "Boer zoekt plek 2"
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Ik houd meer van de voorloper boer zoekt schsslt
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    Omdat jij het niet met de Ajacieden eens bent, Thomas ophemelt alsof hij de Messi van de lage landen is. Zijn wij ineens mensjes.

    Allemaal prima Ruudje, ik heb best met je te doen en met je ouders misschien nog wel veel meer. Je komt namelijk over als een verschrikkelijk verwend en onredelijke puber.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    Ik heb het met jou te doen dat jij jezelf zo snel gekwetst voelt dat je meteen onzinnige beledigingen moet gaan uiten.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:12
    Het zijn geen beledigingen Ruudje, het is een mening.

    mij een mensje noemen, dat is denigrerend. Jij beledigd, ik uit mijn mening.

    Snap je het verschil een beetje?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Jij bent "die ajax mensjes" waar ik het over had? Knap dat jij dat weet.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:23
    En dat alleen omdat we het niet met elkaar eens zijn.
    Hoogstaand, echt chapeau.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Zinloze discussie natuurlijk. Een hoop denken het beter te weten maar laten we gewoon zie hoe het ervoor staat rond de kerst (zo rond de tijd dat Ajax zijn trainer ontslaat zeg maar...)
    Vind ik leuk
    4everfcu +2509
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:26
    dat hoor je ook al jaren en ze pakken er toch aardig wat met ieder jaar zgn een minder elftal.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:11
    Alleen een middenveld als zwakteplek is meestal geen goed teken.....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Leuke tweet maar t geefr onbewust ons punt aan. Hij kost 4 miljoen. Goedkoop? Nee want nu kan je guty al helemaal niet meer halen omdat je een B keuzr haalt die hier begint op de bank. SCHANDE
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Heb je Gutierrez zo vaak zien spelen dat je hem zoveel beter acht dan Thomas?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    Ik heb Thomas genoeg gezien om te zeggen dat hij het niet is en guty is niet voor niets gezien als een van Mexico's grootste talenten
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    Ik heb Gutierrez nooit zien voetballen, dus ik weet niet of hij het risico van een investering van 12+ miljoen waard is.
    Thomas wordt door analisten gezien als één van de beste middenvelders van de Eredivisie, hij staat alleen niet bekend als aangever of afmaker. Geef 'm een kans, zou ik zeggen. Voor 4 miljoen is het in ieder geval minder risicovol.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20577
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    Minder risico telt niet als het potentiele resultaat ontbreekt
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    Heerenveen is hier zeer tevreden mee inderdaad.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36
    Wat een geld voor middelmaat..
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Vergelijk dat maar met het bedrag dat Ajax heeft betaald voor Blind. Als dat een topper is?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:45
    Een 50-voudig international die in 4 jaar tijd 141 duels voor één van de grootste clubs op aarde heeft gespeeld vergelijken met een jochie dat het leuk doet bij PEC Zwolle...

    Dan weet ik wel wie er beter heeft ingekocht!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:55
    Tja, je begrijpt wat je wilt begrijpen hé? Ik heb wel iets geschreven over het geldbedrag.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:06
    Verkeerd gelezen, excuus.
    Vind ik leuk
    HanV +4252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Ik zou ook iets meer verwachten van een aankoop van 16 miljoen dan van een van 4 miljoen. Blind moet nog even wennen gezien de 2e helft tegen Standaard.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
    Blind heeft ook een jaar nauwelijks gespeeld, niet zo gek dat hij even moet wennen. Laten we hem beoordelen wanneer ie straks in maart/april de schaal in handen heeft ;-)
    Vind ik leuk
    HanV +4252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:44
    Ok, dan geven we Thomas ook maar even de kans zich te bewijzen totdat er iemand met een schaal staat te zwaaien.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:29
    Bedoel je Dailey Blind, die bij Ajax in de jeugd Talent van het jaar was, Nederland verlaten heeft met een gouden schoen, volwaardig International bij NL is met o.a. een bronze plak op het EK en +/- 100 wedstrijden Premier League in de benen heeft.

    Bedoel je die Blind? Ja dat is voor NL begrippen wel een topper, dat heeft hij met zijn gouden schoen in 2014 toch wel bewezen ook.

    Maar laat duidelijk zijn, geen enkele voetballer is de prijs waard die betaald wordt.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:59
    Ook veel geld.. Beter dan deze speler en ondanks leeftijd nog een grotere restwaarde
    Vind ik leuk
    Niels92 +24330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39

    Ik vind het wel komisch deze transfer, ze wisten het zo zeker veel PSVérs dat de deal niet zou klappen ( PSV was namelijk zo goed in constructies te bedenken ), het vriendje van Lozano zou zeker komen, in plaats van een taco hebben ze nu een kiwi gekocht :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:57
    bijna net zoveel als wat een andere club aan fc utrecht betaalde voor dezelfde middelmaat
    Vind ik leuk
    VZW291 +762
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:03
    Vraag is of dat enige troost bied, feit blijft dat je een breedte aankoop hebt gedaan. Terwijl als die Gutierrez was gekomen dit waarschijnlijk een aanzienlijke kwaliteitsimpuls zou geven.
    Vind ik leuk
    groninger +1246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:36
    Gunstig voor Heerenveen vanavond. Makkie tegen verzwakt zwolle
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    ik ga vooral niet happen, maar er is natuurlijk al reeds ingekocht op het middenveld... onze vrienden uit Venlo heb ik het dan over
    Vind ik leuk
    zwollie +7450
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    Selectie word smaller en smaller. Je hebt het vorig seizoen gezien als je geblesseerden hebt.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:57
    zeker, maar verwacht toch dat ze met deze financiele klapper die begeerde verdediger en spits gaan halen- zo niet dan wordt het mooi klote
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:39
    Welke klapper financieel dan? 4 of 5 miljoen ?! Of is het voor een gelimiteerd bedrag van ‘ slechts’ 2 miljoen?
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Zwolle wordt er niet sterker op, rechter rijtje.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    met Thomas er bij waren we sws sterker, alhoewel er goed is ingekocht en dit een ingecalculeerde transfer is. Echter hebben we wel het geld nodig om vervolgens weer de gewenste back en spits te kunnen halen, dus er komt nog wat bij.

    Basis ziet er goed uit, dus dat kan leuk worden. Maar als er blessures aankomen of weet ik wat dan wordt het spannend.
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:41
    wie is de vervanger van Thomas dan ?
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    leemans is wel zelfde type speler
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:17
    Leemans viel de 2e helft van het seizoen volledig door de man, zijn goals en assists gaven een vertekenend beeld.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Vvv viel door de mand en Leemans kan je gewoon beter in een voetballend team hebben dan bij fc gelijkspel.
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:52
    Dat is waar, ik ben benieuwd, VVV is er niet zwakker door, hopelijk past ie daar beter, succes.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    Goed voor PEC, niet goed voor de eredivisie, want Ajax is nu in Februari al kampioen.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:40
    Dat waren ze zonder Thomas ook al.

    Toch denk ik dat veel mensen Thomas onderschatten hier op VP. Is typisch zo'n speler die makkelijk met het niveau mee gaat van het team en dan nog wat....

    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:41
    Als PSV Guttierez had kunnen halen had dat denk ik al aardig wat gescheeld, dan hadden ze meer opties gehad.

    Hij kan best aardig ballen hoor, dat geloof ik graag, maar Ramselaar kan dat ook en dat is ook nog helemaal niks geworden bij PSV.

    Ik vind gewoon niet dat je kunt zeggen dat PSV er beter op is geworden na het vertrek van van Ginkel en zijn komst.

    En ja, Pereiro zal op 10 spelen, maar Pereiro hadden ze vorig jaar ook al, dus dat is niet een toevoeging.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:44
    Ik volg Ramselaar niet, Pec wel, en de werk ethiek die Thomas heeft is toch anders dan wat de gemiddelde nederlandse spelers hebben...dus wellicht ligt daar het verschil
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    PSV heeft toch niet perse behoefte aan een harde werker, maar vooral een goede middenvelder die scorend vermogen heeft en het spel goed verdeeld.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:50
    Scorend vermogen heeft hij niet maar een spelverdeler is het des te meer. Misschien kan hij Luuk wel weer aan het scoren krijgen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:57
    Verbaas me gewoon over het gat wat er nu ontstaat, als Ajax ook nog kampioen wordt en daarna een paar van haar talenten voor bedragen van 50+ miljoen gaan verkopen dan is het helemaal over in Nederland.

    Dan zal Ajax zoveel meer te besteden hebben dat de andere twee gewoon de boel niet meer kunnen bijbenen.

    Leuk al die PSV-ers die Brands zo geprezen hebben, maar waar is het kapitaal gebleven? Waar zijn dan die spelers die zoveel moeten opleveren? Die zijn er nauwelijks, dus op de korte termijn wel leuk 3x kampioen geworden, maar de lange termijn ziet er gewoon niet goed uit .
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    dit staat los van zijn kwaliteiten als speler, ik trek alleen een vergelijking betreft waarom het wellicht met ramselaar niet gelukt is.

    Ik denk dat hij best scorend vermogen kan hebben, (thomas) nu legt hij nog even het balletje breed naar een teamgenoot maar zelf knallen komt wel hoor. Hij verdeeld het spel daarnaast als geen ander, je zet hem ook niet zomaar van de bal dus denk echt dat hij het (heel) goed gaat doen bij psv
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:58
    Als je geruchten hoort over Guttierez en je krijgt Thomas dan is het gewoon begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, dat is nogal een verschil als je het mij vraagt.

    Leuke spelertjes kun je er prima bij hebben hoor, maar PSV had een vervanger van de zeer belangrijke van Ginkel nodig en dan doe je een jasje uit als je met Thomas op de proppen komt.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:01
    ja dat begrijp ik ook wel, maar geruchten.... tja wat moet je dr mee. Dat Thomas naar PSV zou gaan ging al direct na vorig seizoen in de wandelgangen, dus wellicht hebben de fans zich ook een beetje blind gestaard..

    ik zeg het je Thomas gaat het daar wel redden, en die fans die nu allemaal teleurgesteld zijn praten niet eens meer over Guti over een maand of 2
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:07
    Ik zeg niet dat hij het niet gaat redden, ik zeg dat dit niet de versterking voor PSV is die ze nodig hadden, maar kennelijk is het geld er niet.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4044
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    Lekker bedrag voor Pec.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:39
    Als psv Gutierrez had gehaald dan waren ze voor mij de gedoodverfde kampioen. Met hem en Lozano kan je van iedereen winnen.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:41
    behalve van Ajax. die hebben op papier toch een veel betere selectie dan een lozano en guti in een team?! en nee ik ben absoluut geen ajax fan maar een realist
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1228
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Hoe verklaar je het kampioenschap van Feyenoord dan 2 seizoenen terug? Die hadden absoluut niet de beste selectie maar werden kampioen.

    De beste selectie wordt niet altijd kampioen. Het beste team kan dat ook zomaar worden. Ik denk dat Ajax veel kwaliteit heeft maar ze missen ook wel wat zaken. Alleen Neres met veel diepgang en scorend vermogen in de voorste lijn en geen echte balafpakker. Dat hoeft beide geen probleem te zijn maar het kan wel.
    Verder een trainer die zoekende is (en weinig krediet heeft), een kritische achterban en Europees een zware kluif. Het kan tegenvallen terwijl iedereen denkt dat ze fluitend kampioen worden.

    PSV heeft ook aardig wat wisselingen in de selectie al denk ik toch dat zij eerder ingespeeld zullen zijn. Ik denk dat het heel spannend gaat worden.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:56
    helemaal mee eens, het beste team wordt kampioen. Maar flipsen hierboven stelt dat 2 spelers het verschil gaan maken en dat is in mijn ogen geen team en dus ook niet iets wat ik serieus kan nemen
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1228
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Daarin geef ik je gelijk. Ik vraag me zelfs af of hij die middenvelder überhaupt wel eens een hele wedstrijd heeft gezien. Ik geloof best in een spannende competitie. Zowel onderin als bovenin. Maar ik denk ook weer gewoon een top 2 zoals het eigenlijk al best lang is uitgezonderd één kampioenschap in 18 jaar....
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Ik denk dat ze dan zeker een goede concurrent voor Ajax hadden geweest, nu voelt het toch alsof ze enigszins achterblijven op Ajax.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    PSV-ers die klagen dat de aankoop van Thomas middelmaat is maar zelf al seizoenen zitten te kijken naar Jorrit Hendrix
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Spekholz +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:45
    Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Hoop geen Ritzmaiertje..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4413
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    Leuk dat Thomas goedkoper is, hij is ook een paar klasse minder. PSV krijgt zo een hoog Feyenoord-gehalte met al die middelmatige Eredivisie spelers. Hoeveel Eredivisie aankopen zijn de laatste jaren geslaagd?
    Vind ik leuk
    VZW291 +762
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    Is een mooi bedrag voor PEC Zwolle
    Vind ik leuk
    El Cazador +6048
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:48
    Dacht ergens gelezen te hebben dat Pec Zwolle al lang en breed had geanticipeerd op een mogelijk vertrek van Thomas.
    Pec ontvangt rond de 7 a 7,5 mio voor verkochte spelers en geeft zelf rond de 2 a 2,5 mio uit. Mooie batig saldo voor een ED club. Kan het kunstgras er dan ook versneld eruit??
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:56
    Nee
    Vind ik leuk
    El Cazador +6048
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:23
    Want jij zit in het management van Pec Zwolle??
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:49
    Het kunstgras gaat er in 2021 uit en wordt dan vervangen door een hybride mat. Dat is al meer dan een jaar bekend.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Precies
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +518
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:50
    Met deze aankoop trek ik maar 1 conclusie:

    PSV neemt de CL dus niet serieus.



    “ Een standbeeld voor Brands die de club compleet heeft uitgemergeld.”
    Vind ik leuk
    B.O.B. +375
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:57
    Ben benieuwd of hij het niveau aankan...Zou voor Thomas leuk zijn maar heb toch mijn twijfels...Er zijn meer spelers die op die leeftijd bij middenmoters echt opvallen maar het bij een topclub niet halen.
    Vaak een stukje mentaal wat ze tekort komen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    Onze amsterdamse vrienden die doorgaans erg bezorgd om ons psv zijn veroordelen nu de aankoop van thomas als zijnde middelmaat voor een paar miljoen.

    Labyad, Bande,Schuurs,Orejuela,Casiera,Kristensen,Wober

    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    De bloedserieuze betrokkenheid en heimelijke affectie zijn aandoenlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:08
    Wat dat aangaat , lijken veel Ajacieden op de meeste PSV-ers, die zijn ook altijd bezorgd over Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:10
    haha ik krijg veel opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd hier maar nooit 1 die zegt dat ik bezorgd ben over ajax...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:14
    Realistisch gezien kan bijna niemand weten wat PSV misloopt met die Mexicaan. Iedereen doet nu verbaasd, terwijl bijna niemand die competitie volgt.
    Ryan Thomas is overigens een leuke middenvelder, dat veel meteen die jongen afschrijven, is gewoon nonsens.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:16
    daarom we gaan het gewoon zien.
    Bij psv lopen er mensen rond die er meer verstand van hebben dan wij allemaal bij elkaar en dat is niet geheel onsuccesvol gebleken,
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:19
    Wanneer Brands nog bij PSV had gezeten, was die speler gewoon gekomen.
    Brands weg bij PSV, dat gaat PSV nog voelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Schuurs is gekocht voor de toekomst en heeft genoeg talent om een meer dan uitstekende verdediger te worden. Wanneer je het wat beter zou volgen, had je dat geweten.
    Labyad middelmaat, niet mee eens, prima speler om erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:12
    jaja gele krommen dingen recht lullen is jullie wel toevertrouwd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:17
    Ik lul niks recht wat krom is, ik geef mijn mening hoe ik het zie. Wanneer jij zegt dat Schuurs het niet in zich heeft om een uitstekende verdediger te worden, heb je minder verstand van voetbal dan je wil laten geloven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:23
    dat zeg ik niet , ik zeg dat de aankoop van thomas nu door ajacieden hier veroordeeld word als veel te dure middelmaat .
    Ik geef 6-7 voorbeelden van spelers die ajax gekocht heeft die onder dezelfde categorie vallen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:24
    PSV wilde hem ook maar al te graag.
    Ik heb te weinig van Schuurs gezien nog, als hij het haalt is het mooi, zo niet jammer dan. Gelukkig hebben we meer dan genoeg alternatieven.
    Vind ik leuk
    Rapoe +12
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    Maar ajzx is de beste en maken nooit fouten. Vind je dit wel dan heb je er geen verstand van. Althans de meeste ajacieden. We gaan niet iedereen over een kam scheren
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:13
    - Bekijk Labyad zijn statistieken eens, die gaat wel zijn waarde hebben. Is bovendien (in tegenstelling tot Thomas) niet gehaald als basisspeler.
    - Bandé kan je nog helemaal niks over zeggen, ik neem aan dat jij geen 5-10 wedstrijden van hem hebt gezien afgelopen seizoen.
    - Schuurs valt ook nog helemaal niks over te zeggen, is al jaren jeugdinternational.
    - Wöber begon goed, zit nu in een dip die elk talent heeft. De Ligt had dat ook en zie hoe hij daar nu rondloopt.

    Orejuela, Cassierra en Kristensen heb je gelijk in. Orejuela zie ik nog wel potentie in, maar als de trainer hem niet opstelt is het ook gewoon een miskoop.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21
    labyad niet gehaald als basisspeler?
    An mehoela , dat de deal met tadic gelukt is en dat zyech (nog?) niet weg is zorgt ervoor dat ie op de bank zit.
    Paulus heeft hem echt wel gehaald om als basis te gebruiken destijds.
    Schuurs en bande komen van clubs die nog minder zijn dan pec waar thomas al jaren een solide indruk maakt en kosten net zoveel of meer.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    Onzin, als Ziyech vertrekt zal het middenveld Frenkie - Van de Beek - Blind zijn, met daarvoor Tadic - Huntelaar/Dolberg - Neres. Labyad is echt geen basisspeler.

    Schuurs en Bandé zijn inderdaad gekomen van clubs die minder zijn dan PEC, maar zijn nogmaals gehaald voor de toekomst en (in tegenstelling tot Thomas) niet gehaald voor de basis. Bovendien beide ook nog een stuk jonger.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164764
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    ja thomas is met zijn 23 een ouwe lul
    blind komt in de defensie te staan zoveel is je toch wel duidelijk geworden de laatste potjes hoop ik?
    Labyad werd als eerste gekocht op aanspraak van paulus en op honderd procent dat ie als "basis" gehaald werd.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Tuurlijk is 23 geen ouwe lul, maar er zit wel veel verschil in groeipotentie vergeleken met een 18-jarige (Schuurs).

    En waarom denk je dat Blind in de defensie stond? Omdat het middenveld zo vol is natuurlijk, als Ziyech nog vertrekt komt daar ruimte voor Blind. Ten Hag heeft al meerdere keren aangegeven Blind te zien als een controlerende middenvelder die af en toe ook in de defensie kan spelen.

    En stel je voor Labyad werd wel als “basis” gehaald, als ie geen basis staat hebben wij er geen last van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:03
    Ryan Thoms sprak jaren geleden bij aankomst in Nederland de ambitie uit om ooit te kunnen en mogen spelen voor de domestieke landskampioen. Dat is een weze(n) een subliminale flirt met de licht- en voetbalhoofdstad van Nederland en staat op gelijke voet met een multiple choice opgave met slecht een antwoordmogelijkheid.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    mo26 +418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:08
    Hopen dat hij dezelfde ontwikkeling doormaakt als Mertens en strootman destijds. Toen werd ook door veel mensen gelachen en raar gekeken. Bleken later schot in de roos. Soms valt het mee en soms tegen (ramselaar bv). Je moet ook een beetje geluk hebben als topclub. Ik heb er wel vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    Laliga +2042
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:16
    Ben alleen benieuwd wat voor plek psv voor hem in gedachte heeft , is vroeger linksbuiten en aanvallende middenvelder geweest. Echter speelde hij zijn beste wedstrijden onder vt schip als controlerende middenvelder. Nou lijkt me bij psv die plek vergeven , dus opvolger van van ginkel meer aanvallend ? En aangezien van ginkel echt heel erg belangrijk was voor psv ben ik benieuwd of thomas van pec zwolle afkomstig direct dat gat kan vullen.. maar ben beniewd! Leuke speler en niet te veel geld
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:05
    Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Persoonlijk vind ik drie a vier miljoen een hoop geld.
    Waarom zou deze meneer (bijna) het dubbele waard zijn als Bjorn Johnsen?
    Tuurlijk is Thomas een goede middenvelder maar met Mokhtar, Namli en Saymak in het elftal, voetbalt het wel een stuk makkelijker.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +155
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Ik vind het wel eens leuk dat een Nederlandse topclub de gok neemt om de beste speler van een middemoter te halen. Meestal gaat dit type speler baar AZ, Utrecht of Heerenveen en vervolgens naar een club uit de too 3. Of het wat gaat worden, de tijd gaat het leren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Natuurlijk is het jammer dat Thomas uitgerekend vandaag naar PSV vertrekt'