Feyenoord wekt verbazing met afgang in Europa: Ik kan het amper geloven

    Feyenoord wekt verbazing met afgang in Europa: "Ik kan het amper geloven"

    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21

    De beschamende nederlaag van Feyenoord in de derde voorronde van de Europa League wekt ook verbazing bij tegenstander AS Trencin. Aschraf El Mahdioui zag het pak rammel niet aankomen.

    "We winnen met 4-0, als je dat voor de wedstrijd had gezegd, had ik je voor gek verklaard", aldus El Mahdioui, aanvoerder van Trencin en geboren Amsterdammer, tegen FOX Sports. "Ik had gedacht dat we misschien me 1-0 of 2-0 zouden winnen, maar dit niet. Ik kan het amper geloven."

    El Mahdioui schrok van Feyenoord. "Ik was verbaasd, maar het was ook fantastisch, hoe wij aan de wedstrijd begonnen. We waren goed aan de bal en super fel in de duels. We gaven ze weinig tijd. Na afloop geloofde ik het bijna niet."

    Feyenoord hoeft in de return niet te rekenen op een Trencin dat er al denkt te zijn, waarschuwt hij. "We zijn nog niet klaar. Feyenoord heeft veel goede spelers en een paar van hen deden vandaag niet mee. We kunnen in De Kuip niet even lekker ontspannen een balletje gaan trappen."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +20775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Tsja... Kunstgras eh. Snap niet dat dat zon hindernis is voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Maar Europees hoort jr niet te spelen op kunstgras
    Vind ik leuk
    buddha +8732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    ik dacht dat je europees zelfs NIET op kunststof velden mocht spelen . maar ik zal me wel vergissen.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1902
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Playoffs schinnbaat wel
    Vind ik leuk
    HanV +4272
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:31
    Doe dat nou niet, naar excuses zoeken. Ja, het was warm. Ja, het was niet gezellig thuis, maar ergens ver weg. Ze waren zeker nog uitgeput van de JC-wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:32
    Juist.

    Sinds 2004 (ja tweeduizendvier) heeft Feyenoord maar twee keer een uitwedstrijd weten winnen in Europa (als ik me niet vergis)
    In 2008 tegen Kalmar in een voorronde (1-2)
    In 2014 tegen St Luik (0-3) in de laatste EL poule wedstrijd waarbij Std Luik vooraf al uitgeschakeld was.

    2004 t/m 2018 is ca 15 jaar Europees voetbal waarin je 2 keer hebt weten te winnen in een uitwedstrijd...

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:39
    Je maakt een grote vergissing. Feyenoord heeft afgelopen jaren niet altijd Europees gespeeld.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Nah, 3 misschien 4 keer niet.
    Dus dan win je 2 uitwedstrijden in 10 jaar Europa.
    Iets minder erg.
    En iets erger omdat Feyenoord zich in die jaren in Nederland niet heeft weten te plaatsen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Vorig seizoen heel veel punten gepakt op kunstgras, dus dat mag helemaal geen issue zijn. Dit was gewoon onbehoorlijk zwak, zonder excuses!
    Vind ik leuk
    Henk3 +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:51
    Dat gezeik over kunstgras slaat sowieso nergens op. Tennissers spelen tijdens een seizoen op gras, gravel en hard court. Het één ligt een tennisser beter dan het ander, maar de besten spelen goed op elke ondergrond. Aanpassen heet dat.
    Vind ik leuk
    edje2307 +369
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:58
    Wat een onnozele opmerking!!
    Vind ik leuk
    Henk3 +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:25
    Goed weerwoord ook.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:41
    Kunstgras is wel degelijk anders voetballen. De bal stuitert anders of rolt niet lekker.
    Maar daar lag het niet aan hoor.
    Het lag aan inzet en Feyenoord miste een leider.
    El Ahmadi, v Persie, Kuyt die hebben dat maar de 11 v gisteren niet. En laat Feyenoord het nou juist vaak moeten hebben van strijd en inzet.
    Als ze daar al op geklopt worden dan wordt het heel lastig inderdaad. En dat kan je niet alleen maar thuis doen.
    Als je in 14 jaar maar 2 europese uitwedstrijden kan winnen dan zijn er meer dingen mis. En dat maak je niet altijd goed in de Kuip.
    Vind ik leuk
    Cookee +10636
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Nu al weer zoveel blessures.. pfff Hoe kan dat?

    Larsson is ook geen linksbuiten, waarom is die er niet? En dan Jorgensen en Persie er niet bij... ik schrok van het niveau, begrijp er niks van, ik dacht dat Feijenoord verder was.
    Vind ik leuk
    Robby G +1303
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Voor zo n gast is t wel mooi.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Tja, wedstrijd in de Kuip is spannend totdat Trenchin eventueel scoort.
    Dat lijkt me het moment dat het voor Feyenoord over en sluiten is.
    Vind ik leuk
    kerel +1982
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:27
    Zie feyenoord niet 4-0 winnen.. denk niet spannend
    Vind ik leuk
    oke dan +4144
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:30
    De wedstrijd word pas spannend als Feyenoord op een 2-0 voorsprong komt en dan niet vlak voor tijd. De kans dat dat ook werkelijk gebeurt schat ik alleen niet al te hoog in.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:40
    7e minuut scoort Trencin. Dan moet je er 6 maken. Laat het even tot je doordringen.. 6.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    Alle credits naar de trainer en spelers van Trencin en natuurlijk ook aan La Ling die de club van de grond af aan opnieuw opgebouwd heeft. Ja en Fey ? TRIEST voor woorden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    CPP +732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:56
    En de debets naar de trainer en spelers van Feyenoord en natuurlijk mevrouw van Geel, die de club steeds weer de afgrond in brengt. Triest voor woorden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Wat een gelul over Vrouw van Geel steld die de spelers op ?ji ben zeker het broertje van J;;Derksen??
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    En u bent zeker mevrouw slet van Geel?
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    ja wie is er niet verbaast!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    Buiten dat dit een blamage is voor Feyenoord, is dit ook een blamage voor PSV. Dat je hiervan verliest voor de JC-schaal...

    Geeft toch te denken over hoe sterk/zwak PSV is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:29
    Nou dat vind ik ook! Maar pas op hoor, ze komen nu af op je als een stel wilde gekken!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Dat maakt me geen zak uit, laat ze maar komen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:32
    Mij ook niet, want er komt alleen maar onzin uit als het niet over PSV gaat.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Precies.
    Vind ik leuk
    Gearry +380
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Scheelt wel dat er een aantal spelers die toen wel mee deden, tegen Trencin niet mee deden. Niet dat dat een excuus mag zijn om met 4-0 te verliezen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Dat is waar.
    Vind ik leuk
    Jahike +208
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:39
    Inderdaad. Toch raar dat PSV gewoon kampioen werd vorig seizoen. Zeg nog veel meer over de rest van de Eredivisie. Alle Nederlandse ploegen worden warm welkom geheten in de Europese stadions. Is wel eens anders geweest
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:10
    Vorig seizoen is geweest, we beginnen allemaal weer op 0. PSV is Van Ginkel en Arias kwijtgeraakt en gaat Lozano nog vertrekken. Ajax heeft zich gigantisch versterkt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:47
    Gekkie...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Dank je
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:49
    En een blamage voor Ajax die dan vorig seizoen van PSV verloor natuurlijk
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:10
    Vorig seizoen is geweest, we beginnen allemaal weer op 0. PSV is Van Ginkel en Arias kwijtgeraakt en gaat Lozano nog vertrekken. Ajax heeft zich gigantisch versterkt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Het verlies van van Ginkel hoeft geen verzwakking te zijn in mijn ogen. Arias daarentegen wel, alhoewel Dumfries een goede indruk maakt. Hij moet alleen nog wel even leren aan de goede kant te dekken
    Vind ik leuk
    McRobbos +732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Ah logica van een 12 jarige.
    Vind ik leuk
    Bergwag +847
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Ik pas in de jas, de jas past in de koffer dus ik pas ook in de koffer?
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Cheap....
    Vind ik leuk
    El Cazador +6080
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    Een kolkende Rotterdamse Kuip imponeert menig speler die niet gewend is voor 45000 man te spelen, daar liggen kansen voor Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Nashua +6809
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:32
    5 goals tegen een goed georganiseerd elftal?

    Droom verder, net als bij Ajax heeft de Nederlandse voetballer al jaren last van overmatige zelfoverschatting.

    Talent is er wel maar een wil (vechtlust) niet.
    Vind ik leuk
    JustH +15372
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:39
    Waarom noem je Ajax, als de Nederlandse voetballer daar last van heeft? Iets met haat of obsessie. Het is niet relevant om Ajax hierin te benoemen.
    Vind ik leuk
    Nashua +6809
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Hoezo niet, tegen Standard geven ze een 0-2 voorsprong weg. Puur omdat men wéér nonchalant ging spelen.

    Standard gooit daarna de beuk erin en weg zijn ze.

    Dat bedoel ik er mee, Nederlandse voetballers hebben geen ruggengraat meer
    Vind ik leuk
    JustH +15372
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:52
    De Nederlandse voetballer in het algemeen. En dan vind je het, denk ik, prettig om Ajax even apart te gaan benoemen.
    Dat bedoel ik.
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Nou Justh het is toch niet heel gek dat hij Ajax noemt ipv bv. Heerenveen of zo
    Vind ik leuk
    Nashua +6809
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:37
    Beste JustH,
    Als ik je beledigd hebt met jouw club spijt me dat zéér.
    Het is ook mijn club en Ajaccieden leggen de lat hoog, ieder jaar weer.
    We mogen onze ogen niet sluiten dat ook bij onze club de spelers best wat harder mogen lopen voor hun werkgever.

    Wij betalen (Ik in ieder geval) veel geld voor een seizoenkaart.
    Vind ik leuk
    JustH +15372
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Hij heeft het specifiek over de Nederlandse voetballer, dat zijn ze dus allemaal. En dat kan hij het toch ff niet laten om zijn obsessie er bij te halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    weet je dat zeker???5 goals maken??
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:28
    Zelfs ik kon het bijna niet geloven.
    Wat is Nederland in Europees verband ver weg gezakt..... helaas
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:30
    Jouw en mijn club kunnen daar nog verandering in brengen, laten we het hopen. 2 clubs in de CL zou al 8 punten opleveren voor de UEFA-lijst.

    Al moeten we nu eerst maar even nederig zijn als Nederlandse voetbalfans.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:35
    Zou mooi zijn als Ajax en PSV de Nederlandse eer redden.
    De behaalde punten die worden wel door 5 gedeeld, dus was beter geweest als de rest zich ook gekwalificeerd zou hebben.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:38
    Dat is wel waar. In zekere zin is het dan niet eens zo slecht dat Nederland meer Europese tickets kwijtraakt, de vraag is hoeveel Nederlandse clubs iets hebben te zoeken in Europa.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Dat is ze geraden.... Vorig seizoen lieten juist Ajax en PSV het afweten, nu Feyenoord. Geeft toch te denken, dat hele Nederlandse voetbal is tegenwoordig gebaseerd op het (verre) verleden.

    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:45
    Vind het zo makkelijk om Ajax te benoemen... Vorig seizoen is er iets dramatisch gebeurd waardoor de spelers iets anders aan hun hoofd hadden dan voetbal. Twee maanden ervoor stonden ze nog in de finale van de EL. En dit jaar zijn ze Europees al geplaatst.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    Dat weet ik Voebtal, alleen waren de Ajacieden op VP tot 2x toe er van overtuigd dat Ajax het wel even zou redden in de voorrondes, vandaar. Psv is ook afgegaan vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:28
    Feyenoord wint gewoon met 5-0
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36
    Ik hoop het, al zal het super lastig worden. Die lui parkeren misschien wel 2 bussen....
    Vind ik leuk
    heur es +642
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:30
    Maar hoe Kun je nou niet trainen in het stadion dag voor wedstrijd. Onprofessioneel!

    Hoe het kunstgras dan ook is heb je je in ieder geval goed voorbereid.

    Uit bij City deden ze dat ook al niet vorig seizoen. Kun je toch geweldig een Europees sfeertje met elkaar creeeren. Mooier kan toch niet, iedereen doet het behalve.....

    Complimenten aan Moniz en Ling!
    Vind ik leuk
    McRobbos +732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Ik vind het schandalig. Woest om gio en de hele technische staf. En dan als een zielig kind voor de camera staan achteraf
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Kom op jongens, winnen!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31501
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Lachertje van europa....
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Normaal win je met een nulletje of 6-7 thuis
    Maar met Gio lukt dat niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:32
    Like als je apollo haat
    Vind ik leuk
    13 +13127
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Dat schreef je ook al bij een ander topic, maar ik heb geen idee wat je in dit verband met Apollo bedoelt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    Die youtuber en instagrammer, zoek op hij had zijn dood gefaked
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:33
    thuis gewoon met v persie en vilena vanaf minuut 1 als een malle erop knallen , valt er binnen 10 minuten de 1-0 gaat die maffe kuip er vol achter staan en wie weet wat er dan allemaal nog kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Ja, juichen voor Feyenoord...... hopen op een stunt
    Vind ik leuk
    Yung Lean +35
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:42
    Gelukkig is de selectie al een tijdje rond en hoeft er niks meer bij aldus onze TD
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:42
    Helaas is Gio een laffe coach, die gaat eerst voor zekerheid en pas de laatste 30 minuten op de aanval spelen. Die 2e wissel in de 90ste minuut was echt het dieptepunt, in plaats dat je mee wisselt met de tegenpartij om geen tijd verspillen, wacht je tot de laatste minuut.... zo oerdom. Je moest gewoon scoren om nog een kleine kans te hebben, maar wel nee. Larson ook een uur laten staan was al een blunder, pens toornstra en amrabat mochten ook blijven falen, terwijl je een talent als Burger op de bank had. Nee, ik heb altijd al gezegd Feyenoord is kampioen geworden ondanks Gio niet door Gio.
    Vind ik leuk
    VZW291 +762
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:42
    Ik had een beetje het gevoel of ik naar Ajax - Red Bull Salzburg aan het kijken was... Zo vreselijk weggespeeld werd Feyenoord, dit had echt een record nederlaag in Europa kunnen worden, 6-0 was echt geen gekke uitslag geweest.
    Vind ik leuk
    13 +13127
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:56
    Ik moest daar ook aan terugdenken. In beide gevallen werd er op een Nederlandse club hoog druk gezet, werd aldus de opbouw verstoord en raakten de spelers compleet van de leg.
    Vind ik leuk
    Ben +98
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Als spelers zelfde houding aannemen als sommige fans op deze site, dan zie oik de Slowaken met een kleine overwinning naar huis terugkeren. Ben grote fan gio, maar hij mag zich de apathische houding van vakantie vierende spelers aanrekenen. Daar had hij voor moeten waken. Wellicht met de gedachte al bij de volgende ronde?
    Vind ik leuk
    M +69
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Ik zie Feyenoord niet de 0 houden en ook geen 6 doelpunten maken in de thuis wedstrijd.

    Maar zolang er een kans is, zullen ze er voor moeten gaan.
    Helaas is Gio de trainer en die zal wel, met het oog op de 0 houden, een zekerheidje achterin inbouwen...


    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Ik vrees het ook.

    Zelf zou ik gewoon direct vol druk gaan spelen en misschien een verdediger minder.

    3-4-3 met Van Persie op het middenveld zodat je door kan schakelen naar 3-3-4.

    Je moet toch al heel vaak scoren. En dan zien we wel hoeveel schade je achterin oploopt.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1263
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Ze speelde eredivisie onwaardig, en dat zegt veel...
    Vind ik leuk
    FF1908 +175
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:51
    Weer roept Gio dat hij het niet begrijpt.
    Dat hebben we in vier jaar al vaker gehoord. Deze groep heeft een andere trainer nodig.
    Want hij zal blijven zeggen dat hij het niet begrijpt. En dan ga je het never nooit begrijpen. Helaas, hoe sympathiek ik Gio ook vind.


    Ben Gio dankbaar voor de mooie prijzen maar we willen graag doorschakelen naar een hoger niveau. Dat is in vier jaar niet gebeurd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09
    Als het aan een heleboel fans gelegen had, dan was Gio 3 jaar geleden al ontslagen geweest.

    Gelukkig dan maar, dat hij nog trainer is. 4 prijzen later.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Dan weet je als speler toch gewoon niet waar je mee bezig bent.
    Het seizoen moet nog beginnen en je zet jezelf gewoon ontiegelijk voor lul.
    Ik zou er als Feyenoordfan al helemaal geen zin meer in hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09
    Jij bent dan ook geen Feyenoordfan.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1372
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    Zoals Feyenoord gisteren voor de dag kwam.
    Dan kan Trencin in de return 8 man op het veld zetten en dan winnen ze nog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Thuis 5-0 winnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06
    Feyenoord staat uiteidendelijk garant voor veerkracht en wilskracht. Er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat Feyenoord na deze europese wake-up call haar dna verloochent in de thuiswedstrijd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    Uk +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:10
    Dramatisch zoals ze erbij liepen...arrrogant....blunderend als f spelertjes...berghuis die denkt dat hij alles is....geen diepte en iedereen snelheid tekort...veel kunnen er verkocht worden weg ermee...en waarom Bijlow...ipv Vermeer met veel ervaring...iedereen naar de bal...ik wou dat ik ergens anders woonde nu dan in Rotterdam-Zuid beschamend...als ik zo zou werken word ik ontslagen...
    Vind ik leuk
    Schaar +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:11
    Is het niet dat Feyenoord helemaal geen trek heeft in een europa league avontuur? Zoals ze de wedstrijd van gisteren hebben benaderd krijg ik sterk die indruk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Niet de eerste Ajacied die Feyenoord op een pak slaag trakteert.
    Vind ik leuk
    krul +234
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Wie had dat gedacht van Ajax uitlachen om een 2-2 op het einde, naar 4-0 op je klote krijgen in Slowakije
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    één woord: 'voorskut'
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    In de Kuip wordt het gewoon 8-0 voor Feyenoord...
    Vind ik leuk
    torinofc +266
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    zo n slecht elftal, 2 wissels in de 60e minuut en in de 90e minuut. In de 90e minuut wissel je een verdediger voor een verdediger. Hoe slecht ben je dan als coach!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1546
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    0 excuus !!! Het is de instelling en het systeem waarmee je de wedstrijd in gaat. Die trainer had bij 2 0 in moeten grijpen. 4 4 2 gaan spelen en zorgen dat de schade niet groter word. De trainer pakt prijzen maar wie is er echt beter gaan spelen ? Deze uitslag gaat heel het seizoen meetellen. Er deden spelers mee die 0 totaal niks deden geen inzet is geen resultaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Haha.

    Het drama wordt steeds groter gemaakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Het antwoord op het spel van Trencin is simpel, geen tikjes terug, tikjes breed, tikjes terug, tikjes breed, tikjes terug oh bal kwijt GOOOAAL...….
    In plaats daarvan werken, hard lopen en kijken, denken verassen knokken
    agressie enz, enz. Maar nee wat ik heb gezien waren allemaal lieve jongens te beroerd om te werken voor hun geld. Ik heb de wedstrijd dan ook niet uitgekeken om mijn avondje niet te laten vergallen door zoveel
    narigheid. Zou ook eens wat aan het clublied sleutelen ,hand in hand kameraden is al net zo lullig als de manier waarop er gevoetbald werd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:04
    De feiten:
    1) Feyenoord laat zijn beste spelers thuis, “geblesseerd”
    2) Feyenoord komt heel kort voor de wedstrijd aan waardoor het niet meer kan oefenen op het speelveld

    Hierdoor mag je voorzichtig de conclusie trekken dat Feyenoord deze wedstrijd heeft laten lopen.
    EL betekent 10 extra wedstrijden op het programma. Van Persie gaat geen 17 + 10 + 3 Bekerwedstrijden tot aan de winterstop spelen.

    Feyenoord wil in de competitie lang meedoen. Dat kan alleen als je een beperkt programma hebt tov Ajax en PSV

    Zit ik er ver naast Feyenoord ?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2986
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:57
    Zou zomaar kunnen.....hoe schandalig dit ook zou zijn.
    Maar ze deden er alles aan om geen succes te behalen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:35
    Wat was Feyenoord slecht zeg. Is het verschil dan echt zo groot wanneer je zoals trencin wel al 5 wedstrijden competitie heb gespeeld en als Feyenoord zijnde alleen maar een voorbereiden heb gedaan waarin je geen basis heb gemaakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord wekt verbazing met afgang in Europa: "Ik kan het amper geloven"