Ten Hag kondigt mutaties aan bij Ajax: We hebben meer basisspelers nodig

    Ten Hag kondigt mutaties aan bij Ajax: "We hebben meer basisspelers nodig"

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46vr 10-08-2018 om 13:46

    De kans is groot dat Ajax zaterdag met een gewijzigde basiself begint aan de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. Dat erkent trainer Erik ten Hag.

    Ajax opent het seizoen naar alle waarschijnlijkheid niét met de sterkste elf. "We zullen goed moeten doseren", vertelt Ten Hag op de persconferentie. "We hebben gelukkig een brede groep, dat hebben we bewust zo samengesteld. We hebben meer basisspelers nodig alleen de eerste elf."

    De Ajax-trainer neemt daarmee een voorschot op een aantal mutaties in de basisopstellingen. Wie hun plek verliezen, wil Ten Hag niet kwijt. Donny van de Beek krijgt een basisplaats.

    "Natuurlijk zijn we klaar voor morgen", zegt hij. "We zitten in een ritme met elke drie dagen een wedstrijd. Met de belasting die onze spelers hebben gehad, moet je goed doseren, zodat spelers geen vormverlies lijden of geblesseerd raken."

    Poll

    Wat wordt Ajax - Heracles?

    (7748 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ops +50
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:49
    Onana-Kristensen-De Ligt-Wöber-Tagliafico-Eiting-Van de Beek-Ziyech-Neres-Huntelaar-Labyad.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:52
    Waarom , als ik dit lees, hoor ik 't hem ook hakkelend en stotterend zeggen ??
    Vind ik leuk
    John Garp +2283
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Omdat je lijdt aan een theatrale persoonlijkheidsstoornis, vermoed ik.
    Googel maar eens:
    https://www.psyq.nl/persoonlijkheidsstoornis/theatrale-persoonlijkheidsstoornis
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:08
    "Theatrale persoonlijkheidsstoornis"...zou ook een mooi woord voor Ten Hag zijn voor een volle zaal.
    Vind ik leuk
    Jozef +40097
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13
    Nee, je moet zelf iets leuks verzinnen vind ik.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Haha je hebt het ook echt gegoogled. Triest figuur ben je.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Sluisje +825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:57
    Als je plattekar bv heet heb je ook een stoornis, alleen krijg jij het kaartclubje nog niet bij elkaar
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    Nadat jij je wijfie voor t eerst gelikt had, kreeg jij dé ingeving voor jouw nickname !
    Vind ik leuk
    Sluisje +825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:31
    Leuke suggestie, maar dit bewijst maar weer dat je stoornis nog erger is dan gedacht....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Wel lief dat je zoveel moeite voor hem doet om het op te zoeken 😜
    Vind ik leuk
    zoroman30 +95
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Ondanks dat hij nog niet helemaal lekker klinkt heb ik wel het idee dat hij een cursus heeft gehad . Het klinkt gelukkig al een stuk beter .
    Vind ik leuk
    Blindsy +13876
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Ik denk dat hij op dit moment lekkerder in zijn vel zit. En terecht, gezien z'n selectie.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    Omdat dit het enige is wat je kunt bedenken om hem af te zeiken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:11
    Ik stel gewoon een vraag...: Waarom hoor ik hem ook ? Is toch een normale vraag. Misschien weet iemand waar ik aan lijd. 1 mogelijke diagnose is hierboven al gesteld. Al komen alle dokters uit Amsterdam
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Wat wil je nou echt zeggen? Probeer je een mislukte poging tot grappig zijn nu te verdraaien tot zelfspot?
    Vind ik leuk
    John Garp +2283
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15
    Dat is ook een symptoom, ja.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Ik denk dat hij gewoon fantasieloos en aandachtsgeil is.
    Vind ik leuk
    John Garp +2283
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Ja, ook dat past. Helaas is er nog geen medicijn voor.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    En bovendien een hele slechte en ongelukkige combinatie.
    Vind ik leuk
    Schaar +1534
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Jawel doodzwijgen
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11831
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Negeren 😉
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Plattekar … de naam zegt het al… daar heeft z’n hoofd onder gelegen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19
    Trolleritus
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    wacht even....ik ben een brabander.....(iets verder van Eindhoven vandaan en vind ik dat Eindhoven eigenlijk bij Limburg horen).....en ik vind ook dat hij idd diagnose hebt van theatrale persoonlijkheidsstoornis....hehehehehe
    Vind ik leuk
    Butsbal +14949
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03
    Eindhoven bij Limburg ? Ga je mond spoelen als je echt een Brabander bent Klisma
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11
    Ik ben een echte Brabander en een Ajacied in hart en nier...hehehehehe
    Vind ik leuk
    Butsbal +14949
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
    Gecondoleerd dan.
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:28
    thanks jij ook Butsbal..
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:31
    Das heul errug stigma..sterkte
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:32
    denk je? maar bedankt;-)

    ene het is Sigma....
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Ik hou UT bij Stigma...stigma is een schandvlek of brandmerk dat aan een bepaald persoon, een groep personen of aan een clubwordt gekoppeld...;)
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Goh....echt joh.....wat jij wilt ...ik hoop dat je er heel gelukkig mee wordt....
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Ik ben heel gelukkig...unne gewone Brabander met schijt aan Ajax...
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Duidelijk wie hier een stigma heeft....
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Leuk geprobeerd...
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:10
    graag gedaan...blij dat er een glimlach op je gezicht te was....en nee...wel toegeven dat je even heb gelachen.....😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:15
    Nog leuker....
    Vind ik leuk
    Butsbal +14949
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Ik vond Klisma wel passen, hoef ik niet uit te leggen denk ik.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13876
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Die noemen wij provincieverraaiers😉
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:26
    Als ik een persoonlijkheidsstoornis heb, wat moet jouw diagnose dan niet zijn als je Eindhoven tot Limburg vindt horen ??
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:30
    dat wil je niet weten.....ik ben een lopende wrak......
    Vind ik leuk
    BS +1186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    Dat komt door zijn Utregse accent
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9519
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:10
    Patertje drukt zijn stempel hahahaha
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Omdat je een botte boer bent. 0 respect voor mensen
    Vind ik leuk
    5697956 +3724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03
    Niet zo spotten met andermans spraakgebrek. Anders krijg je het zelf ook.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +641
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    Haha, dat deed ie ook!
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3019
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Denk geen Kristensen, denk gewoon Mazzi. Denk verder dat Ziyech rust krijgt, of dat hij in de rust vervangen wordt door Tadic.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Denk juist wel dat Mazraoui rust krijgt, dat is een jonge jongen die sowieso nog nooit een vol seizoen als prof gespeeld heeft, daar moet je altijd voorzichtig mee zijn.

    Denk dat de belangrijke spelers wel aanwezig zijn, ik verwacht niet dat bijvoorbeeld Tadic helemaal niet bij de wedstrijd selectie zit, ze zullen er allen wel gewoon bij zijn.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3019
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06
    Erbij zijn, geen warming up, geen bespreking, geen invalbeurt. prima leven ;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14949
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Jammer, kunnen jullie maar 1 helft fluiten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7555
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    Het word een 3-4-3 opstelling met Blind op het middenveld en Sierhuis in de spits.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:16
    Wat een flauwe kul, als hij zijn elftal in een vaste samenstelling laat spelen heb je de meeste kans op een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    VZW291 +732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:50
    De eerste aanvraag voor puntverlies is al ingediend, de focus ligt al op Standard thuis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Inderdaad. Wat een slappe hap dit.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1269
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:50
    We worden kampioen!
    Vind ik leuk
    VZW291 +732
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Zolang je er geen tijdsperiode aan verbind lijkt me dat een veilige uitspraak ja.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24243
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    Wie is we?
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Snap ook nooit zo goed waarom supporters vaak denken onderdeel van een club te zijn..
    Vind ik leuk
    mcmodd +24243
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:48
    Als twaalfde man mag je dat wel denken vind ik. Maar als je dezelfde naam die je club draagt als nicknaam gaat gebruiken eigen je jezelf wel heel erg het recht van anderen (een organisatie) toe.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
    Ik betaal mijn seizoenskaart dus vind ik mezelf een onderdeel van mijn club...ik wordt ook middels diverse media op de hoogte gehouden van diverse zaken....

    Ben jij slechts teletekst supporter of gewoon omdat je familie ook supporter is van een bepaalde club en je verder geen affiniteit met je club hebt, kan ik je best begrijpen waarom jij zo denkt....
    Vind ik leuk
    mcmodd +24243
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Natuurlijk, zo is het. Als supporter met een seizoenskaart ben je gewoon onderdeel van je club. Maar zoals bovenstaand mijn mening kunt lezen vind ik het dan niet netjes om de clubnaam als nickname te gebruiken. Dan houd je je niet aan de stelling dat niemand groter is dan de club.
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
    eens!
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Uiteindelijk toch stigma..;(
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Ajax Amsterdam!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:50
    Donny speelt dus. Zoethoudertje van TH.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:51
    Lijkt me wel verstandig ja, of vond jij Schone zo goed dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    Nee zeker niet maar dan hoop ik dat TH as dinsdag Donny ook opstelt en niet weer laat banken.
    Vind ik leuk
    thierryer +1782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    Vd beek en Eiting spelen ten koste van f de jong en Schone.

    Tagliafiglo krijgt rust en Blind LB. Wober centraal.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24243
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    Als je de woorden van Ten Hag goed leest, spelen ze allemaal. Misschien niet allemaal in dezelfde wedstrijd, maar dat is ook juist de bedoeling. Iedereen gebruiken om overbelasting in een dubbele competitie tegen te gaan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174455
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:52
    Hij zal dus het klagende deel laten spelen tegen heracles.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11635
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    En welk deel van de Ajax spelers klaagt er allemaal. Vertel het eens als Ajax volger :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +174455
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    beek labyad
    Vind ik leuk
    Florian87 +11635
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06
    Ik heb Labyad nergens horen klagen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7555
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:59
    Helaas voor jou er is geen klagend deel want de transfer window is nog open. Zie jij maar dat de lampies punten gaat pakken tegen een getergd Utrecht en dat zonder Lozano. Spreek je maandag wel weer
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +700
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:52
    Van doseren, hebben we gisteren het resultaat gezien!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Pies in mijn broek als TH om deze reden opeens met Lamprou op goal gaat starten!

    Toen ik begon te typen was het eigenlijk een grapje, maar toch zie ik hem er echt nog wel voor aan
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Ja, jij denkt echt dat hij ook de tweede keeper zal 'sparen'?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Het zou me van TH zeker niet verbazen nee, bovendien denk ik niet dat Lamprou zijn 3e doelman is ookal is Benji duidelijk beter. Volgens mij heeft die kleine Griek in de voorbereiding veel meer minuten gemaakt dan van Leer, of vergis ik me?
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Ik snap dat gebash van ten Hag niet, als het nou gefundeerd is oke, maar waarom jij verwacht dat hij de derde keeper op zou stellen is mij een raadsel, dat is totaal niet logisch.

    Van Leer heeft volgens mij blessures gehad en laatst ging hij niet mee omdat hij ziek was, ik geloof niet dat Ten Hag Lamprou als 2e keeper ziet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Laten we het hopen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Logisch, we hebben een lastige voorbereiding gehad waarin veel spelers laat instroomde, danwel door het WK, een transfer die ze naar ons maakte of de nasleep van blessures zoals Frenkie, Dolberg, Donny en de Ligt allen met blessures kampte in de voorbereiding.

    Nu hebben we in korte tijd 3 westrijden gespeeld en staan er op korte termijn 2 belangrijke wedstrijden op het programma, de start van de competitie en de return tegen Luik.

    Dus om nu al de basiself zoveel te laten spelen is niet goed, daarom is het goed dat we meerdere opties hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    Hahah zelfs een pol voor Ajax - Heracles pfffffffffff het houdt niet op, niet vanzelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    Jesus, je speelt tegen Heracles. Dat kun je met Jong Ajax ook al wel af.
    Vind ik leuk
    buddha +9078
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    uhhhhh wat was vorig jaar de eerste wedstrijd uitslag ?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3131
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:59
    Altijd lastig dat Heracles :-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Blind en Tadic zullen zeker rust krijgen..
    Schone verdwijnt uit de basis, misschien wel voorgoed..
    Vind ik leuk
    windforce11 +2613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:01
    Stel je er toch gewoon 15 op....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Schuurs erin :-) Gewoon jongste centrale duo van de eredivisie maken!
    Iemand enig idee wat het jongste centrale duo tot nu toe is?
    Vind ik leuk
    Plaotie +24
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:41
    bedoel je basis centrale duo? Anders sowieso De Ligt - Wöber voor deze speelronde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Nee ik bedoel ooit in de eredivisie? Wat was het jongste CV duo?
    Vind ik leuk
    Plaotie +24
    maandag 13 augustus 2018 om 10:42
    Ik gok dan Sanchez- De Ligt of De Vrij-Martens Indi?
    Vind ik leuk
    pim4ever +1088
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Het laatste half uur als de wedstrijd gespeeld is..
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:03
    Onana
    Kristensen - De Ligt - Woeber - Tagliafigo
    Blind - vd Beek - Ekkelenkamp
    Neres - Sierhuis - Labyad

    Wissels:
    Mazraoui voor Kristensen
    Frenkie voor Blind
    Ziyech voor Ekkelenkamp

    (of andersom)

    Heracles wint!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06
    Wat een genie hebben we toch als trainer! Als het nu nog fout gaat dit jaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19241
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:10
    Ik heb in de poll gelijkspel gezegd, puur en alleen omdat ik geen vertrouwen heb in Ten Hag en zijn visie wbt Ajax.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8055
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:11
    Ik mag toch hopen dat hij vol gaat voor halen van de play-offs voor CL en dat hij Heracles slechts als een professioneel oefenpotje ziet.

    Mooi moment voor:
    - Huntelaar om normaal te leren af te ronden
    - Schone om sneller te laten handelen
    - Neres om weer eens een passeerbeweging te laten slagen
    - Van de Beek om meer vertrouwen te krijgen
    - Tagliafico om eens geen onnodige kaart te krijgen
    - Mazraoui om nog meer rushes te maken gecombineerd met strakke voorzetten &
    - Frenkie de Jong om eens een goaltje te maken
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2552
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11
    Als Ten Hag zou denken zoals jij kunnen we het wel helemaal schudden dit jaar
    Vind ik leuk
    fdegit +40
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:12
    Ondertiteling ?
    Vind ik leuk
    Schaar +1534
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19
    Hij zet de WK gangers op de bank, volgens mij heeft de rest namelijk gewoon vakantie gehad. Het geklaag begint nu al voordat het seizoen begonnen is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:16
    Met een sterke selectie en wat basisspelers wat rust gunnen, winnen we zaterdag van Heracles. Dan hebben we tegen St. Luik beschikking over 11 sterkste en fitste spelers, en winnen we die ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Zo is het idd, de prioriteit op de champions league!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:31
    We hebben dan weliswaar een luxeprobleem, maar met dit elftal halen we de CL.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2526
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    pff wat een slappe hap is de ED geworden. Doseren? vormverlies? begin maar eens eerst met de juiste vorm te vinden....
    en dan raar vinden dat je in Europa helemaal niets meer voorstelt. Fysiek zijn we echt een stel kleuters elke drie dagen een wedstrijd moet een vanzelfsprekendheid zijn.

    Zeur niet het speel met je sterkste elftal.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:19
    Dit gaat lijden tot ontevredenheid. Je speelt natuurlijk altijd liever in europa dan in de competitie. Tevens gaan de basisspelers juist klagen omdat ze alles willen spelen.

    Vind ik leuk
    pim4ever +1088
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:47
    Daar hoop je op ?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1912
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Dom, gewoon de sterkste 11 en er gelijk keihard in knallen!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:25
    Diegene die klaagt staat er dus de volgende wedstrijd in de basis :-))
    Vind ik leuk
    berwi +471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    hij zit weer in een proces
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Geen woorden maar daden, wil Ajax het niet weer zien verpesten zoals de afgelopen jaren.....
    Vind ik leuk
    HJR +8282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:51
    Wel rekening houden met mensen die Scorito spelen Erik. Dus gewoon Tadic opstellen!
    Vind ik leuk
    torinofc +484
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    Mag donny tegen de kleintje
    Vind ik leuk
    Nbl +652
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    Heb er zin in het Nieuwe seizoen . ! Ben erg benieuwd wie er nou echt gaan strijden voor de top 3 .
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2552
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:07
    gewoon verstandig... bovendien krijgen de nummers 11 t/m 20 dan ook kansen om het ongelijk van de trainer te bewijzen. Dit alles zou de concurrentie alleen maar ten goede moeten komen. daarbij zou je in uiterste geval dmv wisselbeleid nog iets kunnen rechtzetten mocht het nodig zijn. Ook de basiskrachten worden zo scherp gehouden. Wel is er 1 voorwaarde: de trainer moet wel consequent zijn! daarom verbaasde het mij gisteren bij Feyenoord zo dat het zo n slappe hap was... er lagen kansen voor een aantal spelers om zich in de kijker te spelen. gemiste kans
    Vind ik leuk
    Jar +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Hoor hem niks over verbeek zeggen
    Vind ik leuk
    broedkip +1793
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33
    Leuk dat die domoor zo reageert. We zullen niet in onze sterkste formatie aantreden. Erg leuk om van je spelleider (trainer) te horen dat je niet bij de sterkste elf hoort. Wat een …….. schelden doe ik maar niet.
    Vind ik leuk
    De fries +1024
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:34
    Alles binnenboord en tevreden houden dat is z’n verhaal ! Wordt een mooi seizoen !
    Vind ik leuk
    De fries +1024
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Is geen toptrainer maar zachte heelmeester ..
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +700
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:44
    Hebben ze geen 11 spelers? Weer zo'n roeptoeter!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Maar een boel veranderen dan verspelen we meteen weer punten.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Hoop niet dat Ten Hag straks in de competitie na een Europese wedstrijd met een mix van A en B-spelers gaat spelen, zo veel mogelijk met de sterkste 11 spelen!
    Nu vind ik Van de Beek geen B-speler maar Kristensen wel weer wanneer ik hem vergelijk met Mazraoui, al kan ook hij zeker in verdedigend opzicht nog veel leren.
    Ajax begint bijna elk seizoen slecht aan de competitie.
    Heb de moeite genomen om het even op te zoeken:

    Seizoen 17/18 Heracles Almelo 2-1 Ajax (6 punten uit eerste 3 duels)
    Seizoen 16/17 Ajax 2-2 Roda JC en Ajax 1-2 Willem II (ronde 2 en 3, 4 punten uit eerste 3 duels)
    Seizoen 15/16 pakte Ajax voor het laatst 9 punten uit eerste 3 duels.
    Seizoen 14/15 Ajax 1-3 PSV (ronde 3, dat seizoen maar 6 punten uit eerste 4 duels).
    Kortom Ajax liep al vrij vaak achter de feiten de aan, hopelijk is die wil er nu wel en ligt die focus niet op volgende week tegen Standard Luik.
    Vind ik leuk
    Spekholz +531
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Daar gaat het eerste puntenverlies.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws