Ten Hag: 'Ziyech wil het ideaalplaatje, anders blijft hij bij Ajax'

    Ten Hag: 'Ziyech wil het ideaalplaatje, anders blijft hij bij Ajax'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15

    Ajax is niet van plan om voor het sluiten van de transfermarkt nog uitgaande transfers te doen. In principe mag alleen Hakim Ziyech vertrekken, zo benadrukte Ajax-trainer Erik ten Hag op de persconferentie voorafgaande aan de eerste competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo.

    "Een toezegging heb ik niet, maar er is wel de bereidheid om de selectie intact te houden, een inspanningsverplichting. Je weet nooit hoe dingen ontwikkelen, maar we zullen inspanning leveren om deze selectie intact te houden", aldus Ten Hag. "Welke prijs er ook komt, ze mogen niet weg. Maar ik ben niet naïef en weet hoe de voetbalwereld werkt", vervolgt de oefenmeester. "We zullen daar sterk in optreden als Ajax. De directie en RvC zullen zich daar sterk in opstellen. Ik ga er vanuit dat de selectie intact blijft."

    Ziyech is de enige speler die nog mag vertrekken, omdat daar eerder al afspraken over zijn gemaakt. Toch hoopt Ten Hag dat ook de Marokkaanse middenvelder blijft. "Hij is er nog steeds. Dat heeft ook met keuzes van Hakim te maken. Hij wil het ideaalplaatje, anders blijft hij."

    Plaats een reactie

    Olfie +4147
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    Ik laat me graag verrassen. Kan het mij haast niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Ik hoop echt dat Ziyech blijft. De rest van die spelers boeien mij niet. Vindt hem zelfs beter dan Tadic. Belangrijkste speler van Ajax.
    Toen Labyad moest invallen voor Ziyech zag je me toch een groot klasse verschil.
    Labyad die de uitstraling ook echt heeft van een poedel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    Castromann +5697
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Ten Hag heeft daar geen zak over te zeggen. Als morgen pak hem beet Dortmund komt met 35milj voor Ziyech...dan zegt overmars strik erom en weg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Overmans verkoopt hem niet voor 35 miljoen. Te weinig voor deze klasbak. 40 miljoen, anders niet.
    Vind ik leuk
    Nashua +6653
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:44
    Ieder zijn mening toch, Ziyech heeft Ajax twee jaar niet op sleeptouw kunnen nemen.

    We zullen zien hoe Tadic dit jaar Ajax bij de hand neemt.
    Vind ik leuk
    Mistered +214
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:31
    Lees eerst eens voordat reageert........
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Als Ziyech het ermee eens is wel, en anders niet. Precies wat Ten Hag zei dus.

    Ziyech gaat trouwens iets tussen de 20 en 30 miljoen op, en echt niet meer.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3981
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    30 + bonussen!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    Ziyech gaat helemaal niet weg. Clubs hebben domweg helemaal geen interesse, in ieder geval premiership teams niet.
    Vind ik leuk
    Groen +865
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11
    Dat laatste is een beetje een open deur aangezien de transferperiode daar al is gesloten...

    Ik zie hem nog wel naar Frankrijk vertrekken, of zuid Spanje...
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
    Nu een open deur, maar ik heb dit al eerder geroepen.

    Welke Spaanse of Franse club zou dan voor meer dan 30 miljoen in Ziyech geinteresseerd zijn volgens jouw?

    Ik denk dat Ziyech heel graag naar een ambitieuze creative club zou willen gaan, maar bij Ajax is ondertussen ook veel veranderd voor Ziyech.

    Ik denk dat Ziyech weinig te kiezen heeft en ik zie Ziyech niet zo makkelijk meer vertrekken.
    Vind ik leuk
    Groen +865
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    Eerder geroepen, tsja dat hou ik niet bij hoor. Ik denk dat Ziyech voor tussen de 20 en 25 + bonussen weg gaat. Deze periode nog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:23
    Dan gaat hij niet weg. Dat is veel te weinig. Ajax wil minimaa 35 miljoen hebben. En Ziyech begrijpt dat
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    Goede strategie. Ajax vangt in ieder geval minimaal 35 miljoen en Ziyech heeft het gevoel minimaal 35 miljoen waard te zijn. Er zitten slimme jongens in het bestuur van Ajax.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:44
    En ik maar denken dat Ajax mee wil werken aan een vertrek van ziyech,

    Noem mij nou eens 1 club die 35 miljoen voor Ziyech over zou hebben en waar Ziyech ook nog eens naar toe zou willen?

    25 miljoen voor Ziyech, dan heeft Ajax het reuze goed gedaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Weet je, van mij hoeft hij niet weg. En Ajax en Ziyech hebben de afspraak dat Ajax de prijs bepaalt. Overmars richt op een prijs van tussen de 35 en 40 miljoen. Als niemand dat wil betalen. Heel jammer 😊
    Vind ik leuk
    plein19 +1399
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:34
    Gewoon volgens afspraak dus.
    Vind ik leuk
    Bert +246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:13
    Je verteld echt niets nieuws,je leest schijnbaar niet goed,hij zegt op Ziyech NA gaat niemand weg
    Ff voor jou Ziyech MAG weg voor hem wel het ideale plaatje
    Als je nog iets niet begrijpt of kan lezen mail me ff
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    Het is 'vertelt' ... Je mag anderen alleen schofferen als je zelf de Nederlandse taal en grammatica beheerst.
    Vind ik leuk
    Bert +246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:28
    Maakt me niet uit,jij begrijpt het voetballen niet.het ga je goed goser,eigenlijk moet ik niks meer terug schrijven want je bent een zielig persoon
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:28
    Nee schrijf inderdaad maar niks meer terug want het doet pijn aan mijn ogen als ik het lees. Wat een slecht Nederlands zeg.
    Vind ik leuk
    Bert +246
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:50
    Klopt heb ik ook,maar omdat jij perfect bent ,gaat het goed met de wereld.ook jij kan je voegen bij de uitmuntende personen....niet toevallig uit knotterdam?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 14:21
    Bedankt en inderdaad.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Vind ik ook vind Ajax niet echt sterker geworden Tadic leuk maar ook al bijna 30 en best traag zag ik Blind een bankzitter voegt niks toe verder wel een aardige gast ! Bande geen idee wat ik tot nu toe gezien heb vond ik het niks net zoals Labyad en schuurs Ajax is er eigenlijk niks mee opschoten
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Oh ze zijn zeker wel sterker geworden met Tadic. Die man legt alle voorzetten pan klaar neer én is echt buitencategorie goede voetballer. Alleen aankopen als Blind en Bande.. tsja.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12230
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Tja.
    Tadic heeft inmiddels in totaal 2 wedstrijden mee gedaan in Europa. 2 doelpunten en 1 assist...
    Tja als ze dan nog kritiek hebben......

    Blind, Bande ben ik met je eens, eerst maar eens afwachten of dat wat wordt.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Exact!

    Tadic vind ik dan wel een goede aankoop, maar gezien de verkoop van Kluivert is Ajax daar niet veel mee opgeschoten.

    Al die andere aankopen had Ajax makkelijk achterwege kunnen laten. Die zijn geen toegevoegde waarde voor Ajax.

    Slecht aankoopbeleid!
    Vind ik leuk
    Youri99 +8186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Tadic is nog nooit snel geweest, heeft ie ook niet nodig trouwens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    Jij vindt Ajax helemaal niks he...

    Tadic: fluwelen techniek, beslissend nu al voor Ajax, Blind: 2 jaar basis bij Man United en zeer gewaardeerd door alle fans, ook daar, Bande Labyad nog niet gezien

    Je kunt wel alles afbranden nog voordat het begonnen is, maar dat kunnen we allemaal

    Niet zo moeilijk
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54
    Jawel maar snap die aankopen van Blind Bande Schuurs en labyad niet ! Blind is geen goede Cv wel een prima nr 6 Bande werd hard om gelachen in Belgie dat Ajax hem wou en schuurs is nog lang geen Basis materiaal en Labyad is gewoon het lieverdje van Ten hag ! Snap sowieso de rare opstelling tegen Luik niet Neres op Links is die maar 20% ze hadden voor labyad beter een spits kunnen halen en Voor het geld van Bande een betere buitenspeler
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:32
    Persoonlijk vind ik Ziyech niet de beste speler van Ajax, maar hij is wel 10 keer beter dan Labyad natuurlijk.
    Vind ik leuk
    VanGoal +529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Ziyech beter dan Tadic? Jou neem ik niet serieus vriend. Tadic is nu al waardevoller. Ziyech was goed tegen Sturm thuis. Tadic heeft nu al 2 zeer sterke potten gespeeld en tegen Sturm thuis viel hij sterk in. Ziyech is nog steeds erg goed maar niet constant.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Ik vind Ziyech vrijwel elke wedstrijd goed spelen. Elke wedstrijd geeft hij toch een paar briljante passes waar doelpunten uit zouden MOETEN komen. Maarja, die Huntelaar en Neres hebben erg veel moeite om te scoren.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Hij heeft ook schoten op het goal waar doelpunten uit zouden moeten komen, maarja, die Ziyech heeft zelfs nog meer moeite om te scoren dan Neres.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Exact dit, Ziyech scoort bijna nooit. Tadic overigens wel, die heeft het netje al 2 keer laten bollen.

    Als Ziyech naar een topclub wil zal die dit seizoen gewoon 15 doelpunten moeten maken, zoals Sneijder en Vdv destijds deden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    Ziyech is een goede voetballer en een genot om naar te kijken, maar hij eist teveel op en zijn rendement (op schoten en ook op passes) is simpelweg te laag.

    Ziyech bewonderaars willen of kunnen dit niet zien.Ziyech is niet de beste man bij ajax, maar ondertussen hoop ik wel dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    VanGoal +529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Want Ziyech heeft geen moeite om te scoren wil je zeggen? Denk dat Neres efficiënter is dan Ziyech. En ja een hoop mooie steekballetjes maar die kan je wegstrepen tegen de ballen die met teveel risico gegeven worden en niet aankomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:39
    Beter kon je het niet verwoorden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    Labyad is gewoon gekocht omdat Ten Hag en hij het goed kunnen vinden, vind hem geen kwaliteitsinjectie voor Ajax.. Veel te min
    Vind ik leuk
    Youri99 +8186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    Ik vind dat je daarmee een beetje teveel voorbij gaat aan het feit dat Labyad inviel toen Ajax al volledig onder de voet werd gelopen. Een rare wissel was het wel gezien Ajax defensieve stabiliteit nodig had.

    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
    Tja, je kunt niks doen als Ajax defensive stabiliteit nodig heeft. Ajax heeft namelijk geen andere verdedigers.

    Er moet nog steeds een CV en LB bijkomen als Ajax inderdaad in Nederland wil domineren en Europees wat meer wil bereiken. Dat kan iedereen toc zien, in elke oefenpartij die ajax heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8186
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Klopt, Ajax heeft niet Wober op de bank zitten. En Schuurs maar goed die kan ik mee leven als je die niet meerekent.
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:00
    Ik vind het jammer dat hij in de afronding achter blijft..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:32
    Wel een netjes getrimde poedel
    Vind ik leuk
    kol2010 +62
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Als deze selectie intact blijft kunnen er mooie dingen gebeuren bij Ajax!
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Dat zagen we in de 2e helft tegen Luik
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Zie Ajax echt geen kampien worden achterin en op het middenveld is het 10x niks werd wel pijnlijk duidelijk tegen de Belgen hoop trouwens dat Ten hag de eer voorzich zelf houd en een andere club zoekt
    Vind ik leuk
    Sil95 +10103
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Dit is wel heel negatief geschetst hoor.. Kan mij hier niet in vinden. Je hebt juist fantastische spelers. Met de achterhoede Mazraoui de Ligt Blind en Tagliafico en het middenveld Ziyech Schone VD Beek / De Jong loopt het team gewoon over van kwaliteit.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Blind en Mazraoui fantastische spelers achterin, lol.

    Mazraoui deed wel zijn best, maar werd er toch een paar keer te makkelijk gepasseerd. Die moet echt veel harder worden en resoluter ingrijpen. Tja, en Blind stond erbij en keek erna.

    Vind ik leuk
    Sil95 +10103
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Blind is gewoon een meer dan verdienstelijk speler die zijn sporen in het voetbal verdiend heeft. Jarenlang op het hoogste niveau gespeeld en veel ervaring opgedaan. Gaat gewoon een ijzersterk duo met De Ligt vormen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50
    Waarom was geen enkele club behalve Ajax dan in hem geinteresseerd?

    Zonder Van Gaal en zijn vader had Daley's carriere er verdomd somber uitgezien.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Gehyped 😂
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Wie zegt dat er geen interesse was?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:41
    16 miljoen voor een top verdediger van Man U is toch een koopje?

    Eenzelfde top verdediger van ajax ging 4 jaar geleden voor meer weg.

    Het was zelfs zo erg gesteld met het gebrek aan interesse voor Blind, dat hij uit wanhoop bijtekende bij Man U, want naar zijn zin had hij het er niet meer.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2735
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    Jij snapt het.
    Vind ik leuk
    Summit +311
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Het zal gaan tussen PSV en Ajax. Feyenoord acht ik na gister echt kansloos. Zag er niet best uit...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Gelukkig was t middenveld van onze concurrent wel in topvorm gister!
    Vind ik leuk
    Darter 876 +401
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Gelukkig hadden ze de 1e helft!!
    Vind ik leuk
    kol2010 +62
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15
    Je hoeft en kunt in augustus nog niet in topvorm zijn. Komt echt wel
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +71
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Wat als.......ik moet het nog zien met Blind....speelde als een natte krant tegen Luik. Nog niet over de rest gesproken.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +71
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Lijkt mij ook sterk, als er een goed bod komt voor de Ligt is hij echt wel weg.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Laat maar zien wat je kan ten Hag, je hebt goede spelers maar vooralsnog vind ik het voetbal en de doorgevoerde wissels niet echt goed..
    Vind ik leuk
    Sil95 +10103
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Laten we hopen dat Ziyech behouden kan blijven , dan staat er voor Nederlandse begrippen een ongekend sterk elftal. Hopelijk kan Ajax en ook PSV de nodige Europese punten pakken in dit nieuwe seizoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Misschien een keer een ten hag topic maken ook al trappen pec en heerenveen vandaag de nieuwe competitie af
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Of een Stratumseind topic je houd toch van aandacht ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    ik ben iedere dag al een topic .....daar zorgen jullie zelf wel voor
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Wat boeit mensen PEC of Heerenveen? :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Ajacied zeker?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17075
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Niet zo klagen, dat topic over Zwolle en Heerenveen komt tussen 19.00-19.30, vlak voor de aftrap :)

    Dit is zoals je weet een Ajaxsite, logisch dat er veel over Ajax wordt geschreven, en daarmee kom jij ook weer je dag door. Hoe je het wendt of keert, ook jij hebt graag veel Ajax topics :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    je weet toch dat mijn missie jullie van de straat houden is.......
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Volgens mij is de missie om jou van de straat te houden, heb je soms een enkelband om, dat je daarom niet verder komt dan je tuintje?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    haha daar heb ik geen enkelband voor nodig , ik heb geen enkele behoeft om de straat op te gaan of het moet zijn dat ik beneden in het dorp een visje ga halen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Gelukkig wel ;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Beste speler van de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Zou toch stiekem wel lekker zijn als we een jaartje mogen genieten van het duo Tadic - Ziyech.
    Vind ik leuk
    cheeks +3370
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    M.a.w. niemand wil hem.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Gelukkig dan maar, beter voor Ajax!
    Vind ik leuk
    Muscles +608
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Super beleid en nodig in de abjecte wereld van arrogante geldclubs. Ook signaal naar jeugd om zo lang te blijven dat men naar de echte top kan als de tijd rijp is
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:49
    Marc Netto, zorg dat die jongen dit jaar 3mln bijgeschreven krijgt op zijn bankrekening zodat hij minimaal nog een jaartje blijft. Topper.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Niemand wil deze lastpost op de loonlijst, niemand 😂 behalve ajax..
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:20
    Jullie zitten met hem in de maag rukker willen dat hij weg gaat anders breekt de pleuris uit dus ik zou zeggen houden die matige speler
    Vind ik leuk
    Iggy +3193
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:43
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Kir +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:25
    Van mij mag hij blijven en zeker dit jaar nog
    Vind ik leuk
    Sigma +2192
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:28
    Ziyech had gehoopt op een goede WK waar hij zich in de kijkers wilde spelen....helaas is het anders gelopen zoals hij gehoopt had.....nu zijn de meeste (basis) spelers al verdeeld in de (sub) top van Europa.....stel dat er nu nog een club komt zal het hoog uit voor een breedte verstrekking gaan kortom bankzitter....en daar zit Ziyech niet op te wachten en terecht....

    Maar je weet maar nooit.....
    Vind ik leuk
    broedkip +1452
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Ideaalplaatje komt er niet meer. Maar niemand wil dit arrogantje in zijn selectie hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    Zou ook mooi zijn als ziyech echt zo denkt. Dat laat wel zien dat hij een echte prof is. Hoop aan de ene kant dat ie blijft, aan de andere kant kan het ook een risico zijn als hij de leiderrol van tadic niet gaat accepteren
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Uiteindelijk heb je daarover niet veel te vertellen krullebol
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Voor iedereen die de illusie heeft dat Ziyech bij ajax blijft, kijk eens op zijn instagram.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Ziyech wil maar al te graag weg bij Ajax. Feit is dat er geen concrete interesse voor hem is. Daarnaast heeft Ziyech het te hoog in zijn bol en heeft Ziyech geen reëel zelfbeeld. Ziyech is altijd onzichtbaar in de wedstrijden waar het er om gaat in de ED, hij is kampioen balverlies lijden, kampioen vrije trappen missen en alles behalve een winner. De nummer 5 - 10 in de Ligue 1 is zijn niveau. Maar dat zal niet goed genoeg zijn voor meneer Ziyech zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    Ik heb er vertrouwen in dat als Ziyech blijft, hij zijn uiterste best blijft doen voor Ajax

    Alleen dan dwingt hij respect af.. En hij is nog steeds een begenadigd voetballer

    Als hij zich schikt in zijn rol samen met Tadic, als twee man die Ajax naar een hoger niveau kunnen brengen, prima!

    En iedereen wil nu een machtsstrijd uitlokken bij Ajax, ik denk dat die gasten daar helemaal niet zo mee bezig zijn. Die willen op het veld gewoon het beste laten zien, ook voor een eventueel toekomstige club

    Ziyech is een mannetje, maar dat zijn geniale voetballers vaak... En hij laat af en toe zien dat hij geniaal is..

    Het is aan ten Hag om de ego's in bedwang te houden, maar zolang de prestaties van Ajax voorop staan denk ik niet dat maar 1 speler van Ajax daar problemen mee heeft
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07
    Lekker nog een jaar blijven. Topselectie met veel ervaring en talent.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:26
    Gewoon een prijskaartje aanhangen van 50 miljoen. Anders gewoon blijven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag: 'Ziyech wil het ideaalplaatje, anders blijft hij bij Ajax'