Ten Hag: 'Ziyech wil het ideaalplaatje, anders blijft hij bij Ajax'

    Ten Hag: 'Ziyech wil het ideaalplaatje, anders blijft hij bij Ajax'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15

    Ajax is niet van plan om voor het sluiten van de transfermarkt nog uitgaande transfers te doen. In principe mag alleen Hakim Ziyech vertrekken, zo benadrukte Ajax-trainer Erik ten Hag op de persconferentie voorafgaande aan de eerste competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo.

    "Een toezegging heb ik niet, maar er is wel de bereidheid om de selectie intact te houden, een inspanningsverplichting. Je weet nooit hoe dingen ontwikkelen, maar we zullen inspanning leveren om deze selectie intact te houden", aldus Ten Hag. "Welke prijs er ook komt, ze mogen niet weg. Maar ik ben niet naïef en weet hoe de voetbalwereld werkt", vervolgt de oefenmeester. "We zullen daar sterk in optreden als Ajax. De directie en RvC zullen zich daar sterk in opstellen. Ik ga er vanuit dat de selectie intact blijft."

    Ziyech is de enige speler die nog mag vertrekken, omdat daar eerder al afspraken over zijn gemaakt. Toch hoopt Ten Hag dat ook de Marokkaanse middenvelder blijft. "Hij is er nog steeds. Dat heeft ook met keuzes van Hakim te maken. Hij wil het ideaalplaatje, anders blijft hij."

    Plaats een reactie

    Olfie +4297
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    Ik laat me graag verrassen. Kan het mij haast niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    kol2010 +60
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Als deze selectie intact blijft kunnen er mooie dingen gebeuren bij Ajax!
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Dat zagen we in de 2e helft tegen Luik
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Zie Ajax echt geen kampien worden achterin en op het middenveld is het 10x niks werd wel pijnlijk duidelijk tegen de Belgen hoop trouwens dat Ten hag de eer voorzich zelf houd en een andere club zoekt
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Dit is wel heel negatief geschetst hoor.. Kan mij hier niet in vinden. Je hebt juist fantastische spelers. Met de achterhoede Mazraoui de Ligt Blind en Tagliafico en het middenveld Ziyech Schone VD Beek / De Jong loopt het team gewoon over van kwaliteit.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Blind en Mazraoui fantastische spelers achterin, lol.

    Mazraoui deed wel zijn best, maar werd er toch een paar keer te makkelijk gepasseerd. Die moet echt veel harder worden en resoluter ingrijpen. Tja, en Blind stond erbij en keek erna.

    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Blind is gewoon een meer dan verdienstelijk speler die zijn sporen in het voetbal verdiend heeft. Jarenlang op het hoogste niveau gespeeld en veel ervaring opgedaan. Gaat gewoon een ijzersterk duo met De Ligt vormen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50
    Waarom was geen enkele club behalve Ajax dan in hem geinteresseerd?

    Zonder Van Gaal en zijn vader had Daley's carriere er verdomd somber uitgezien.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Gehyped 😂
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Wie zegt dat er geen interesse was?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:41
    16 miljoen voor een top verdediger van Man U is toch een koopje?

    Eenzelfde top verdediger van ajax ging 4 jaar geleden voor meer weg.

    Het was zelfs zo erg gesteld met het gebrek aan interesse voor Blind, dat hij uit wanhoop bijtekende bij Man U, want naar zijn zin had hij het er niet meer.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    Jij snapt het.
    Vind ik leuk
    Summit +562
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Het zal gaan tussen PSV en Ajax. Feyenoord acht ik na gister echt kansloos. Zag er niet best uit...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:15
    Gelukkig was t middenveld van onze concurrent wel in topvorm gister!
    Vind ik leuk
    Darter 876 +593
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Gelukkig hadden ze de 1e helft!!
    Vind ik leuk
    kol2010 +60
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15
    Je hoeft en kunt in augustus nog niet in topvorm zijn. Komt echt wel
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Wat als.......ik moet het nog zien met Blind....speelde als een natte krant tegen Luik. Nog niet over de rest gesproken.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:20
    Lijkt mij ook sterk, als er een goed bod komt voor de Ligt is hij echt wel weg.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16312
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Laat maar zien wat je kan ten Hag, je hebt goede spelers maar vooralsnog vind ik het voetbal en de doorgevoerde wissels niet echt goed..
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Laten we hopen dat Ziyech behouden kan blijven , dan staat er voor Nederlandse begrippen een ongekend sterk elftal. Hopelijk kan Ajax en ook PSV de nodige Europese punten pakken in dit nieuwe seizoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23
    Misschien een keer een ten hag topic maken ook al trappen pec en heerenveen vandaag de nieuwe competitie af
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:24
    Of een Stratumseind topic je houd toch van aandacht ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    ik ben iedere dag al een topic .....daar zorgen jullie zelf wel voor
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Wat boeit mensen PEC of Heerenveen? :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:27
    Ajacied zeker?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Niet zo klagen, dat topic over Zwolle en Heerenveen komt tussen 19.00-19.30, vlak voor de aftrap :)

    Dit is zoals je weet een Ajaxsite, logisch dat er veel over Ajax wordt geschreven, en daarmee kom jij ook weer je dag door. Hoe je het wendt of keert, ook jij hebt graag veel Ajax topics :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    je weet toch dat mijn missie jullie van de straat houden is.......
    Vind ik leuk
    Florian87 +10565
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Volgens mij is de missie om jou van de straat te houden, heb je soms een enkelband om, dat je daarom niet verder komt dan je tuintje?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    haha daar heb ik geen enkelband voor nodig , ik heb geen enkele behoeft om de straat op te gaan of het moet zijn dat ik beneden in het dorp een visje ga halen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:14
    Gelukkig wel ;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:26
    Beste speler van de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:28
    Zou toch stiekem wel lekker zijn als we een jaartje mogen genieten van het duo Tadic - Ziyech.
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    M.a.w. niemand wil hem.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10565
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Gelukkig dan maar, beter voor Ajax!
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Super beleid en nodig in de abjecte wereld van arrogante geldclubs. Ook signaal naar jeugd om zo lang te blijven dat men naar de echte top kan als de tijd rijp is
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:49
    Marc Netto, zorg dat die jongen dit jaar 3mln bijgeschreven krijgt op zijn bankrekening zodat hij minimaal nog een jaartje blijft. Topper.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:04
    Niemand wil deze lastpost op de loonlijst, niemand 😂 behalve ajax..
    Vind ik leuk
    Weer psv +530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:20
    Jullie zitten met hem in de maag rukker willen dat hij weg gaat anders breekt de pleuris uit dus ik zou zeggen houden die matige speler
    Vind ik leuk
    Iggy +3679
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:43
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Kir +0
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:25
    Van mij mag hij blijven en zeker dit jaar nog
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:28
    Ziyech had gehoopt op een goede WK waar hij zich in de kijkers wilde spelen....helaas is het anders gelopen zoals hij gehoopt had.....nu zijn de meeste (basis) spelers al verdeeld in de (sub) top van Europa.....stel dat er nu nog een club komt zal het hoog uit voor een breedte verstrekking gaan kortom bankzitter....en daar zit Ziyech niet op te wachten en terecht....

    Maar je weet maar nooit.....
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Ideaalplaatje komt er niet meer. Maar niemand wil dit arrogantje in zijn selectie hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    Zou ook mooi zijn als ziyech echt zo denkt. Dat laat wel zien dat hij een echte prof is. Hoop aan de ene kant dat ie blijft, aan de andere kant kan het ook een risico zijn als hij de leiderrol van tadic niet gaat accepteren
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Uiteindelijk heb je daarover niet veel te vertellen krullebol
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Voor iedereen die de illusie heeft dat Ziyech bij ajax blijft, kijk eens op zijn instagram.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Ziyech wil maar al te graag weg bij Ajax. Feit is dat er geen concrete interesse voor hem is. Daarnaast heeft Ziyech het te hoog in zijn bol en heeft Ziyech geen reëel zelfbeeld. Ziyech is altijd onzichtbaar in de wedstrijden waar het er om gaat in de ED, hij is kampioen balverlies lijden, kampioen vrije trappen missen en alles behalve een winner. De nummer 5 - 10 in de Ligue 1 is zijn niveau. Maar dat zal niet goed genoeg zijn voor meneer Ziyech zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    Ik heb er vertrouwen in dat als Ziyech blijft, hij zijn uiterste best blijft doen voor Ajax

    Alleen dan dwingt hij respect af.. En hij is nog steeds een begenadigd voetballer

    Als hij zich schikt in zijn rol samen met Tadic, als twee man die Ajax naar een hoger niveau kunnen brengen, prima!

    En iedereen wil nu een machtsstrijd uitlokken bij Ajax, ik denk dat die gasten daar helemaal niet zo mee bezig zijn. Die willen op het veld gewoon het beste laten zien, ook voor een eventueel toekomstige club

    Ziyech is een mannetje, maar dat zijn geniale voetballers vaak... En hij laat af en toe zien dat hij geniaal is..

    Het is aan ten Hag om de ego's in bedwang te houden, maar zolang de prestaties van Ajax voorop staan denk ik niet dat maar 1 speler van Ajax daar problemen mee heeft
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07
    Lekker nog een jaar blijven. Topselectie met veel ervaring en talent.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:26
    Gewoon een prijskaartje aanhangen van 50 miljoen. Anders gewoon blijven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag: 'Ziyech wil het ideaalplaatje, anders blijft hij bij Ajax'