'Onana is 15 miljoen waard, dan weet je dat Ajax op elk vlak beter is dan wij'

    'Onana is 15 miljoen waard, dan weet je dat Ajax op elk vlak beter is dan wij'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34

    Heracles Almelo staat zaterdag als de grote underdog aan de aftrap tegen Ajax. Dat erkent Frank Wormuth, die ter voorbereiding Heracles en Ajax vergeleek.

    Wormuth ging naar de site Transfermarkt.de en kwam tot de conclusie dat Ajax en Heracles qua grootte nogal verschillen. "We verliezen op alles, behalve op de gemiddelde leeftijd van het team. Bij Ajax is dat 23,6, bij ons 24,2 jaar", aldus de Heracles-trainer tegen TC/Tubantia.

    "Als je kijkt dat Onana vijftien miljoen euro waard is en onze hele selectie bij elkaar 16,8 miljoen, dan weet je dat ze op elk vlak beter zijn dan wij. Wij hebben dus eigenlijk geen kans en daarin zit dan weer onze kans."

    Wormuth ziet het als een voordeel dat Heracles al in de eerste speelronde op bezoek gaat bij Ajax. "Het is de eerste wedstrijd, geen ploeg weet nog precies op welke niveau het zit. We hebben Ajax al in actie gezien in een officiële wedstrijd, zij ons nog niet. Ben je een paar wedstrijden verder, dan kennen de tegenstanders je aanpak en filosofie."

    Poll

    Wat wordt Ajax - Heracles?

    (7748 stemmen)

    Plaats een reactie

    JonathanAjax +6932
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Wat een reactie van een trainer, slapjanus!
    Volgens mij kunnen ze beter niet op komen dagen, dan blijft de schade beperkt tot 3-0....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Niet op alles!!!
    Jullie supporters zijn arroganter
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:39
    PSV'ers kunnen er ook wat van :)
    Vind ik leuk
    Always PSV +11057
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon de beste ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    Zolang je minder kampioenschappen, Europa cups, wereldbekers hebt dan Ajax, ben je alles behalve de beste :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Feit. Ajax is de beste, de grootste club van Nederland. Mening. Ajax is de mooiste club van Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:16
    Feit: Ajax heeft de meeste prijzen.
    Beste en grootste is een beetje abstract naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    HansKlok +220
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Abstract is niet het juiste woord. Eerder relatief.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Narcistisch ?
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:30
    Al jaren niet de beste
    De grootste op papier
    En de mooiste dat is jouw mening
    Vind ik leuk
    Always PSV +11057
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:46
    Jullie teren op oude roem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:11
    Oooohhhh echt super arrogant! Niet leuk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
    ;-))
    Vind ik leuk
    Always PSV +11057
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:47
    Ach, ik vond dat ik hem wel een keer mocht maken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:11
    Jij altijd. Bepaalde psvers hebben wel wat krediet. Geheel terechte opmerking trouwens hehe.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11057
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:20
    Thx voor het compliment.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4627
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Het gaat hier over Ajax, niet over psv hè ;-) wel bij de les blijven
    Vind ik leuk
    Thobar +4174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Het gaat hier primair om Heracles en de wedstrijd tegen Ajax (en die wedstrijd dan ook vanuit het Almelose perspectief). Over bij de les blijven gesproken net zo goed aan het afdwalen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    pietprecies +4627
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Dus gaat het ook over Ajax, nogmaals, wel bij de les blijven hè.
    Vind ik leuk
    Thobar +4174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Maar wel aan het afdwalen.
    Maar ja dat gebeurt wel eens wanneer je aan het mijmeren bent over die goeie oude tijd.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4627
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:07
    Oh zeker, ik verlang naar de tijden dat het NL voetbal de velden domineerde wereldwijd 😢

    Ik vond het oprecht balen dat Feyenoord 4-0 klats kreeg van Trencin.. iets wat je je eigenlijk niet kan voorstellen..

    Ik geloof trouwens wel dat dat een soort incident is maar tegelijkertijd hebben we dit aan onszelf te danken.
    Vind ik leuk
    Bullet +3091
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:21
    Dat is al heel lang niet meer. Ik hoor vooral groot gedrag uit andere dorpen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:53
    Véél arroganter zelfs!!! Schande!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Jhonathanajax !!!!! Hahahaha stumperd zeker last van grootheidswaanzin of niet
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6932
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Ajax 3 - Heracles 0 ?
    Ik mag toch aannemen dat Heracles daar nu voor zou tekenen.............
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Nee hoor jonathan........vorige seizoensstart vergeten zeker!
    Verliezen in de laatste minuut alleen toen speelde Heracles thuis. Heracles heeft niets te verliezen dus zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57
    Dag Henk. Dat was toen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:56
    Jullie zijn toch zo goed in geschiedenis? Regelmatig moet ik hier de verhalen aanhoren van 70 jaar geleden......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:49
    Waarom moet jij het nu weer over die ellende van toen hebben? Bizar. Hou het bij voetbal Henkie.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:16
    Welke ellende ? De oorlog was toen al voorbij hoor! Ik doel meer op de kampioenschappen van tientallen jaren terug!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    Nu begin jezelf over de oorlog. Ik had het over het spelletje. Dag Henk!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:48
    Teveel gezopen verrekte sukkel....lees anders morgen als je nuchter bent je reacties even na!
    Welterusten.....
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    Hij manoeuvreert zich hier gewoon in de underdog positie... De druk leggen bij Ajax... Wat een waardeloze opmerkingen heb jij toch altijd.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6932
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Waar heb je het over gap?
    Ik heb altijd gelijk. Waardeloos is slechts een mening van iemand die mij niet snapt.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1703
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09
    Was Feyenoord gisteren dan ook maar niet komen opdagen. Had 1 doelpunt gescheeld....
    Vind ik leuk
    035 +5413
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:45
    Als hun tegenstander dat komende week doet dan zijn ze dus door..... haha
    Vind ik leuk
    Adje80 +8365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Ja alle clubs beginnen ineens over de begroting en uitgaven van ajax
    Vind ik leuk
    mcmodd +23514
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:28
    Nou Jonathan, ik denk dat daar nog een hele grote boete overheen zou komen en nog puntenaftrek op de koop toe. Het is hier niet het amateurvoetbal zoals je wellicht weet.
    Vind ik leuk
    FCKip +620
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:22
    Gelukkig heeft hij goede analysetools zoals Transfermarkt.de

    Zonder deze tool zou hij blijkbaar niet weten tegen wie hij speelt.

    Probeer Onana maar eens te kopen voor 15 miljoen overigens. Denk dat Overmars je uitlacht.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13356
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    Een trainer die de transferbedragen op transfermarkt voor waar aan neemt. Dat voorspelt weinig goeds.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Je hebt gelijk, want die bedragen horen allemaal hoger te zijn. Ik heb ff gekeken: Neres 20 miljoen, Ziyech 25 miljoen, De Ligt 40 miljoen, Frenkie de Jong slechts 7 miljoen. Hahaha al die spelers zijn stuk voor stuk veel meer waard.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13356
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Alle bedragen op transfermarkt zijn uit de duim gezogen, of ze nou hoger of lager zijn.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    De selectie is 200 miljoen + waard, de meest waardevolle selectie van de competitie :)
    Vind ik leuk
    Deck010 +6916
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Een verschil in begroting is nog geen garantie voor een overwinning.
    Daar ben ik gisteren op pijnlijke wijze ook achtergekomen 😳
    Vind ik leuk
    Niels92 +24125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Heeft Feyenoord dan niet gewonnen gisteren ;)?
    Vind ik leuk
    Deck010 +6916
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    Net niet... we kwamen maar 5 doelpunten te kort 😡
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    Zelfspot, ik hou er van!
    Vind ik leuk
    Deck010 +6916
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
    Zouden er meer moeten hebben op dit forum. Dan valt er eens iets te lachen in plaats van elkaar alleen maar af te zeiken.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
    Zeker, 80% voegt hier niks toe.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Zit jij ook bij die 80% in je berekening? Zo niet dan even aanpassen graag;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
    Haha lul :p
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Zucht! Waar is de tijd gebleven dat je blij mocht zijn met een 2-0 nederlaag? Nou meent iedereen wat te mogen roepen!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7274
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Zoals ook Jopie1982
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Onana is minimaal 20-25 miljoen waard.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    En ten hag begint al te rouleren want de spelers zijn moe... als dat maar goed gaat!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Ten Hag moet rouleren om de kikkers in de kruiwagen te houden. Al voor het begin van de competitie zijn er enkele spelers ontevreden, en/of een stuk minder zeker van hun zaak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Waarom zijn daar geen berichten over gemaakt? Namen moeten er komen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:02
    ? Ajacieden zijn nooit onzeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Wij hebben 16, 17 basisspelers. Dan hoor je ook te rouleren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Met 16,17 basisspelers kan zelfs Emmen boven in meedraaien! Dat is niet eerlijk!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Als je een brede selectie hebt moet je daar gebruik van maken. Zo lang je maar niet het halve elftal omgooit.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Dit is er weer eentje hoor : "wij hebben dus eigenlijk geen kans en daarin zit dan weer onze kans" De nieuwe professor Pastoor..
    Vind ik leuk
    13 +12933
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Ik vind het wel een mooie uitspraak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Iets voor jullie om over te nemen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164402
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Der Frank gaat voor de uberaschung.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    Dat is dan een hele berg as Stratum ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Onana 15 miljoen ? hij bedoeld 25.000.000!!
    Vind ik leuk
    Ajdd +39
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Het is wat de gek ervoor geeft denk ik, 15mil. waarde kan wel kloppen.
    Vind ik leuk
    Arbee +2214
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Mwah. De transfermarkt is zo enorm doorgeslagen dat Ajax ook zonder problemen 25 moet kunnen vragen. Zeker als er een Engelse club zou komen, die kunnen en willen dat best betalen voor een keeper met zijn kwaliteiten. Zoet idem dito, realistisch gezien is 'ie tussen de 10 en 15 waard, maar ook voor hem kun je veel meer vragen als PSV zijnde.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +375
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03
    15 miljoen maar? Moet minimaal 25 opleveren Frank!
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Ik herinner me de zoveelste laagvlieg die naar de ArenA kwamen...en er een gelijkspel en zelf een overwinning mee namen.....

    Met anderen woorden nu ten Hag dit heeft gezegd ...ben ik er niet op gerust meer.....het zal toch niet!!!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:20
    Gelukkig heeft Ajax al een paar serieuze wedstrijdjes in de benen, maar dat heeft Frank Wormuth schijnbaar gemist.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:29
    Dat zegt hij toch sukkel, leer eens lezen. ‘ we hebben Ajax al in actie gezien in een serieuze wedstrijd’
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:31
    Wat een bullshit. Trencin liet gisteren tegen Feyenoord zien hoe het werkt! Neem daar een voorbeeld aan!
    Vind ik leuk
    Nbl +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:40
    Onana is ook gewoon een geweldige keeper . Mooi dat hij nog bij Ajax speelt .maar deze trainer doet het nou al in zijn broek .zal goed overkomen op de groep
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Hoop echt dat Ajax Heracles echt een enorm pak slaag geeft morgen. Meteen de toon zetten en vertrouwen tanken voor de cl wedstrijd aankomende week
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    You can win if you want. If you want it, you will win......Met z'n matje hahahah
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Ajax zal niet met het sterkste opstelling spelen, omdat het fris wil verschijnen tegen Standard. Ik ga ervanuit dat die 3 punten gewoon in Amsterdam blijven.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:52
    Dan heb je dus echt niks anders te doen als je daar tijd insteekt.
    Vind ik leuk
    langeGek +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:11
    Wanneer Ten Hag deze wedstrijd niet wint is het wat mij betreft direct over. Schuif dan de Boer maar in. Het is hard maar waar. Tegen Standard was het armoe troef qua tactiek en wissels. Ik vrees dat Ten Hag de winter niet haalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
    15 miljoen voor die grabbelaar?????
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +148
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:48
    Misschien zie ik het verkeerd maar het gaat toch echt om punten pakken en onderscheidend zijn op de beslissende momenten. Waar Onana meer talent heeft en heus wel een betere keeper is/wordt, is het bewonderenwaardig dat je met droge ogen beweert wat jij nu nu stelt. Dan ben je simpelweg niet objectief.
    Vind ik leuk
    krul +234
    zondag 12 augustus 2018 om 06:14
    Onana word op marktplaats aangebodenn gratis optehalen. Onder het rubriekje rommel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Onana is 15 miljoen waard, dan weet je dat Ajax op elk vlak beter is dan wij'