'Onana is 15 miljoen waard, dan weet je dat Ajax op elk vlak beter is dan wij'

    'Onana is 15 miljoen waard, dan weet je dat Ajax op elk vlak beter is dan wij'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34

    Heracles Almelo staat zaterdag als de grote underdog aan de aftrap tegen Ajax. Dat erkent Frank Wormuth, die ter voorbereiding Heracles en Ajax vergeleek.

    Wormuth ging naar de site Transfermarkt.de en kwam tot de conclusie dat Ajax en Heracles qua grootte nogal verschillen. "We verliezen op alles, behalve op de gemiddelde leeftijd van het team. Bij Ajax is dat 23,6, bij ons 24,2 jaar", aldus de Heracles-trainer tegen TC/Tubantia.

    "Als je kijkt dat Onana vijftien miljoen euro waard is en onze hele selectie bij elkaar 16,8 miljoen, dan weet je dat ze op elk vlak beter zijn dan wij. Wij hebben dus eigenlijk geen kans en daarin zit dan weer onze kans."

    Wormuth ziet het als een voordeel dat Heracles al in de eerste speelronde op bezoek gaat bij Ajax. "Het is de eerste wedstrijd, geen ploeg weet nog precies op welke niveau het zit. We hebben Ajax al in actie gezien in een officiële wedstrijd, zij ons nog niet. Ben je een paar wedstrijden verder, dan kennen de tegenstanders je aanpak en filosofie."

    Poll

    Wat wordt Ajax - Heracles?

    (7748 stemmen)

    Plaats een reactie

    JonathanAjax +5722
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Wat een reactie van een trainer, slapjanus!
    Volgens mij kunnen ze beter niet op komen dagen, dan blijft de schade beperkt tot 3-0....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    Niet dus op gemiddelde leeftijd. Heeft hij toch nog een puntje kunnen vinden. Lekker man, Frankieee. Kan die weer goed van slapen.

    Overigens denk ik dat Ajax met een kleine 2-0 gaat winnen en een saaie wedstrijd wordt. Bewaren hun energie voor tegen Standard thuis.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    Dat denk ik ook, met wat andere spelers in de basis..
    Vind ik leuk
    Senn +6062
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Niet op alles!!!
    Jullie supporters zijn arroganter
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:39
    PSV'ers kunnen er ook wat van :)
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:47
    Wij zijn niet arrogant, wij zijn gewoon de beste ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    Zolang je minder kampioenschappen, Europa cups, wereldbekers hebt dan Ajax, ben je alles behalve de beste :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Feit. Ajax is de beste, de grootste club van Nederland. Mening. Ajax is de mooiste club van Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:16
    Feit: Ajax heeft de meeste prijzen.
    Beste en grootste is een beetje abstract naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Abstract is niet het juiste woord. Eerder relatief.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Narcistisch ?
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +115
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:30
    Al jaren niet de beste
    De grootste op papier
    En de mooiste dat is jouw mening
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Kom op Niels,we leven vandaag,dat gehark over begin jaren 70.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
    Half jaren 90 won Ajax nog de Cl, Europese supercup en de wereldbeker :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:33
    Als je uitgaat van de meeste prijzen etc. dan zou je dus nu allemaal vierdeklasser amateurs kunnen aanstellen en al je profs ontslaan. Want met al die prijzen ben je sowieso de beste. Uiteraard mag je er ook van uitgaan dat het voetbal en alle clubs altijd, qua spelersmateriaal, in beweging zijn. Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat je niet altijd kampioen wordt. Wat maakt dan dat je de beste bent? Die schalen en bekers? Om wat er opstaat? Om wat je destijds hebt gepresteerd? Wordt even nuchter Niels, ik vind het allemaal heel leuk maar reeel is het natuurlijk allang niet meer.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17315
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38
    De enige keer dat hun een Europese finale halen is bij Fifa. 😉
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:48
    Hun. Ok, tot zover dan
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Ooh gelukkig, das maar 20 jaar geleden.
    Vind ik leuk
    Eanske +3893
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47
    En hoeveel heb jij daar van meegekregen, half jaren 90, als peuter zijnde?
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:46
    Jullie teren op oude roem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:11
    Oooohhhh echt super arrogant! Niet leuk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
    ;-))
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:47
    Ach, ik vond dat ik hem wel een keer mocht maken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:11
    Jij altijd. Bepaalde psvers hebben wel wat krediet. Geheel terechte opmerking trouwens hehe.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:20
    Thx voor het compliment.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Het gaat hier over Ajax, niet over psv hè ;-) wel bij de les blijven
    Vind ik leuk
    Thobar +3735
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Het gaat hier primair om Heracles en de wedstrijd tegen Ajax (en die wedstrijd dan ook vanuit het Almelose perspectief). Over bij de les blijven gesproken net zo goed aan het afdwalen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Dus gaat het ook over Ajax, nogmaals, wel bij de les blijven hè.
    Vind ik leuk
    Thobar +3735
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Maar wel aan het afdwalen.
    Maar ja dat gebeurt wel eens wanneer je aan het mijmeren bent over die goeie oude tijd.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:07
    Oh zeker, ik verlang naar de tijden dat het NL voetbal de velden domineerde wereldwijd 😢

    Ik vond het oprecht balen dat Feyenoord 4-0 klats kreeg van Trencin.. iets wat je je eigenlijk niet kan voorstellen..

    Ik geloof trouwens wel dat dat een soort incident is maar tegelijkertijd hebben we dit aan onszelf te danken.
    Vind ik leuk
    Bullet +2903
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:21
    Dat is al heel lang niet meer. Ik hoor vooral groot gedrag uit andere dorpen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:53
    Véél arroganter zelfs!!! Schande!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Jhonathanajax !!!!! Hahahaha stumperd zeker last van grootheidswaanzin of niet
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5722
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Ajax 3 - Heracles 0 ?
    Ik mag toch aannemen dat Heracles daar nu voor zou tekenen.............
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Nee hoor jonathan........vorige seizoensstart vergeten zeker!
    Verliezen in de laatste minuut alleen toen speelde Heracles thuis. Heracles heeft niets te verliezen dus zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57
    Dag Henk. Dat was toen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:56
    Jullie zijn toch zo goed in geschiedenis? Regelmatig moet ik hier de verhalen aanhoren van 70 jaar geleden......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:49
    Waarom moet jij het nu weer over die ellende van toen hebben? Bizar. Hou het bij voetbal Henkie.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:16
    Welke ellende ? De oorlog was toen al voorbij hoor! Ik doel meer op de kampioenschappen van tientallen jaren terug!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    Nu begin jezelf over de oorlog. Ik had het over het spelletje. Dag Henk!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:48
    Teveel gezopen verrekte sukkel....lees anders morgen als je nuchter bent je reacties even na!
    Welterusten.....
    Vind ik leuk
    GOAL! +230
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    Hij manoeuvreert zich hier gewoon in de underdog positie... De druk leggen bij Ajax... Wat een waardeloze opmerkingen heb jij toch altijd.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5722
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Waar heb je het over gap?
    Ik heb altijd gelijk. Waardeloos is slechts een mening van iemand die mij niet snapt.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09
    Was Feyenoord gisteren dan ook maar niet komen opdagen. Had 1 doelpunt gescheeld....
    Vind ik leuk
    035 +4408
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:45
    Als hun tegenstander dat komende week doet dan zijn ze dus door..... haha
    Vind ik leuk
    Adje80 +6760
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Ja alle clubs beginnen ineens over de begroting en uitgaven van ajax
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:28
    Nou Jonathan, ik denk dat daar nog een hele grote boete overheen zou komen en nog puntenaftrek op de koop toe. Het is hier niet het amateurvoetbal zoals je wellicht weet.
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:22
    Gelukkig heeft hij goede analysetools zoals Transfermarkt.de

    Zonder deze tool zou hij blijkbaar niet weten tegen wie hij speelt.

    Probeer Onana maar eens te kopen voor 15 miljoen overigens. Denk dat Overmars je uitlacht.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11286
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    Een trainer die de transferbedragen op transfermarkt voor waar aan neemt. Dat voorspelt weinig goeds.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Je hebt gelijk, want die bedragen horen allemaal hoger te zijn. Ik heb ff gekeken: Neres 20 miljoen, Ziyech 25 miljoen, De Ligt 40 miljoen, Frenkie de Jong slechts 7 miljoen. Hahaha al die spelers zijn stuk voor stuk veel meer waard.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11286
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Alle bedragen op transfermarkt zijn uit de duim gezogen, of ze nou hoger of lager zijn.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    De selectie is 200 miljoen + waard, de meest waardevolle selectie van de competitie :)
    Vind ik leuk
    Deck010 +3484
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:44
    Een verschil in begroting is nog geen garantie voor een overwinning.
    Daar ben ik gisteren op pijnlijke wijze ook achtergekomen 😳
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Heeft Feyenoord dan niet gewonnen gisteren ;)?
    Vind ik leuk
    Deck010 +3484
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    Net niet... we kwamen maar 5 doelpunten te kort 😡
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    Zelfspot, ik hou er van!
    Vind ik leuk
    Deck010 +3484
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
    Zouden er meer moeten hebben op dit forum. Dan valt er eens iets te lachen in plaats van elkaar alleen maar af te zeiken.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22
    Zeker, 80% voegt hier niks toe.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Zit jij ook bij die 80% in je berekening? Zo niet dan even aanpassen graag;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
    Haha lul :p
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +68
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:38
    Zucht! Waar is de tijd gebleven dat je blij mocht zijn met een 2-0 nederlaag? Nou meent iedereen wat te mogen roepen!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6915
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Zoals ook Jopie1982
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    Onana is minimaal 20-25 miljoen waard.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Oanan misschien wel ja ,al weet ik niet wie je bedoelt. Maar onana is er max 9 waard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Zoet is lekker bedoel je, die wilt dolgraag weg maar geen enkele club die hem wilt. Lachen man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Wat heeft Zoet hiermee te maken?? Waarom altijd een PSV Topic van maken? De haat naar PSV is groter en machtiger dan de liefde voor je eigen clubje!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Nee hoor, maar jij bent een psv trolletje dus dacht ik laat ik maar over jouw clubje praten. Jij bent alleen te vinden in ajaxtopics.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
    Ok bedankt voor deze aandacht dan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Echt niet. Boeit totaal niet. Gekkies!
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +48
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:02
    Reageer toch is wat minder uit emotie, dat komt een beetje zielig over. Onana is een prima keeper en een groot talent. Zoet heeft afgelopen jaar daarentegen wel een beter seizoen gedraaid. Zoet wil gewoon keepen en niet op de bank zitten, daarom heeft hij geen transfer gemaakt. Dat kan ik wel waarderen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:28
    Ehm, Zoet/PSV heeft afgelopen seizoen 39 goals tegen en Onana/Ajax 33 in de competitie.
    Dus dat Zoet een beter seizoen heeft gedraaid is gewoon niet waar.
    En kom niet aan met "Zoet heeft een aantal wedstrijden niet gekeept" hij heeft 32 wedstrijden gekeept en Onana 33. Dus dat ligt nagenoeg gelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:53
    Dus jij staaft een goed seizoen alleen aan het aantal tegengoals ? Zijn meer criteria voor Fornever.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:12
    En waar staaf jij een goed seizoen aan dan, hoe goed Zoet zijn veters kan strikken ?
    Hij staat er om ballen tegen te houden, dus daar moet hij, in elk geval voor veruit het grootste deel, op beoordeeld worden. Ik zeg ook niet dat Zoet geen goed seizoen heeft gedraaid, alleen de opmerking van Mr. Dee slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Alsof een keeper verantwoordelijk is voor ieder tegen doelpunt, ha,ha,ha wat een theorie van jou.
    Een keeper wordt beoordeeld op het aantal reddingen die hij heeft verricht en nog belangrijker hoeveel punten hij uiteindelijk gepakt heeft!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:12
    Onvoorstelbaar, wat een simpele zielen hier zeg.

    Wat is volgens jou dan het verschil tussen reddingen verrichten en ballen tegenhouden ? En in het vervolg daarop, als jij als keeper zijnde veel ballen tegenhoud (reddingen verricht) dan pak je automatisch ook veel punten voor je team.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Blijkbaar ben jij de grootste simpele ziel dat je nog steeds beweert dat het aantal tegendoelpunten maatgevend is. Dus als je slechte verdediger voor je hebt staan of een bal wordt van richting veranderd of je krijgt een penalty tegen dat komt allemaal op het conto van de keeper ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    Ik zou je willen adviseren om eerst eens de lagere school af te maken, want lezen kun je blijkbaar (nog) niet.

    Ik vermeldde in mijn vorige post: "Hij staat er om ballen tegen te houden, dus daar moet hij, in elk geval voor veruit het grootste deel, op beoordeeld worden"

    en vervolgens zeg jij: "Een keeper wordt beoordeeld op het aantal reddingen die hij heeft verricht"

    Da's toch hetzelfde of niet soms.

    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:02
    Henk is een gekkie. Niet erg hoor. Zijn medesupporters ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08
    Ach ja .... met sommige mensen hier is nou eenmaal niet te discussiëren..... jammer.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6126
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:43
    Bedankt meersche heldin.........
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:51
    Ik ben anders blij met die puntenpakker, AjaxdegrootstefrottersvanMokum.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:40
    En ten hag begint al te rouleren want de spelers zijn moe... als dat maar goed gaat!
    Vind ik leuk
    Trojan.22 +1387
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Ten Hag moet rouleren om de kikkers in de kruiwagen te houden. Al voor het begin van de competitie zijn er enkele spelers ontevreden, en/of een stuk minder zeker van hun zaak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:55
    Waarom zijn daar geen berichten over gemaakt? Namen moeten er komen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:02
    ? Ajacieden zijn nooit onzeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:56
    Wij hebben 16, 17 basisspelers. Dan hoor je ook te rouleren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    17 tegen 11 en dan nog niet kunnen winnen van een club uit Wallonië.... Of bedoelde je het zo niet??
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
    16 a 17 spelers die in de basis thuis horen Einstein.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
    Ohhhh
    Vind ik leuk
    035 +4408
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:54
    Je laat je uitlokken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:03
    Wat is er mis met een club uit Waals België?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:06
    Niets lijkt me.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Met 16,17 basisspelers kan zelfs Emmen boven in meedraaien! Dat is niet eerlijk!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Als je een brede selectie hebt moet je daar gebruik van maken. Zo lang je maar niet het halve elftal omgooit.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:41
    Dit is er weer eentje hoor : "wij hebben dus eigenlijk geen kans en daarin zit dan weer onze kans" De nieuwe professor Pastoor..
    Vind ik leuk
    13 +10517
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Ik vind het wel een mooie uitspraak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Iets voor jullie om over te nemen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +146977
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:46
    Der Frank gaat voor de uberaschung.
    Vind ik leuk
    Trojan.22 +1387
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
    Dat is dan een hele berg as Stratum ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Onana 15 miljoen ? hij bedoeld 25.000.000!!
    Vind ik leuk
    Ajdd +7
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Het is wat de gek ervoor geeft denk ik, 15mil. waarde kan wel kloppen.
    Vind ik leuk
    Arbee +1840
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Mwah. De transfermarkt is zo enorm doorgeslagen dat Ajax ook zonder problemen 25 moet kunnen vragen. Zeker als er een Engelse club zou komen, die kunnen en willen dat best betalen voor een keeper met zijn kwaliteiten. Zoet idem dito, realistisch gezien is 'ie tussen de 10 en 15 waard, maar ook voor hem kun je veel meer vragen als PSV zijnde.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +285
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:03
    15 miljoen maar? Moet minimaal 25 opleveren Frank!
    Vind ik leuk
    Sigma +2174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Ik herinner me de zoveelste laagvlieg die naar de ArenA kwamen...en er een gelijkspel en zelf een overwinning mee namen.....

    Met anderen woorden nu ten Hag dit heeft gezegd ...ben ik er niet op gerust meer.....het zal toch niet!!!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11308
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:20
    Gelukkig heeft Ajax al een paar serieuze wedstrijdjes in de benen, maar dat heeft Frank Wormuth schijnbaar gemist.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:29
    Dat zegt hij toch sukkel, leer eens lezen. ‘ we hebben Ajax al in actie gezien in een serieuze wedstrijd’
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:31
    Wat een bullshit. Trencin liet gisteren tegen Feyenoord zien hoe het werkt! Neem daar een voorbeeld aan!
    Vind ik leuk
    Nbl +191
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:40
    Onana is ook gewoon een geweldige keeper . Mooi dat hij nog bij Ajax speelt .maar deze trainer doet het nou al in zijn broek .zal goed overkomen op de groep
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Hoop echt dat Ajax Heracles echt een enorm pak slaag geeft morgen. Meteen de toon zetten en vertrouwen tanken voor de cl wedstrijd aankomende week
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    You can win if you want. If you want it, you will win......Met z'n matje hahahah
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Ajax zal niet met het sterkste opstelling spelen, omdat het fris wil verschijnen tegen Standard. Ik ga ervanuit dat die 3 punten gewoon in Amsterdam blijven.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19378
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:52
    Dan heb je dus echt niks anders te doen als je daar tijd insteekt.
    Vind ik leuk
    langeGek +374
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:11
    Wanneer Ten Hag deze wedstrijd niet wint is het wat mij betreft direct over. Schuif dan de Boer maar in. Het is hard maar waar. Tegen Standard was het armoe troef qua tactiek en wissels. Ik vrees dat Ten Hag de winter niet haalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
    15 miljoen voor die grabbelaar?????
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +48
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:48
    Misschien zie ik het verkeerd maar het gaat toch echt om punten pakken en onderscheidend zijn op de beslissende momenten. Waar Onana meer talent heeft en heus wel een betere keeper is/wordt, is het bewonderenwaardig dat je met droge ogen beweert wat jij nu nu stelt. Dan ben je simpelweg niet objectief.
    Vind ik leuk
    krul +102
    zondag 12 augustus 2018 om 06:14
    Onana word op marktplaats aangebodenn gratis optehalen. Onder het rubriekje rommel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Onana is 15 miljoen waard, dan weet je dat Ajax op elk vlak beter is dan wij'