Poldervaart wijst eerste doelman Excelsior aan: 'Had het wel verwacht'

    Poldervaart wijst eerste doelman Excelsior aan: 'Had het wel verwacht'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 15:27vr 10-08-2018 om 15:27

    Sonny Stevens is de eerste doelman van Excelsior. Dat heeft trainer Adrie Poldervaart laten weten aan de doelman.

    Stevens moest in Rotterdam de concurrentie aangaan met Alessandro Damen en Maarten de Fockert en kwam als winnaar uit de bus. "Ik keepte al in de laatste wedstrijd van de voorbereiding, dus ik had het wel verwacht", aldus Stevens tegenover RTV Rijnmond.

    Voor Stevens wacht zijn eerste seizoen bij Excelsior. Hij kwam transfervrij over van Go Ahead Eagles. Zaterdagavond mag de sluitpost voor het eerst zijn kwaliteiten tonen. Voor Excelsior begint dan de competitie met een thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard, dat vorig seizoen promoveerde naar de Eredivisie.

    Vorig seizoen keepte Stevens 38 wedstrijden in wat toen nog de Jupiler League heette. Daarin wist hij vijf keer 'de nul' te houden. Go Ahead Eagles nam Stevens vorig jaar ook al transfervrij over van FC Twente.

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +22166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:32
    Dan gaan ze voor het eerst in tijden tegen degradatie strijden. Wat een dramadoelman
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Gelukkig zijn die andere 2 die ze hebben veel beter.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +999
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33
    Jammer dat Damen het niet geworden is. Speelde goed voor zijn blessure.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7879
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:31
    De naam Damen is volgens mij een kamper naam. Dus die moet sowieso achteraan sluiten. Net zoals in het dagelijks leven kampers achteraan moeten sluiten. Voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Omdat er zogenaamd wielen onder hun bungalows zitten minder belasting betalen.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +999
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:39
    Geweldige conclusie uit een waterdicht onderzoek..
    Vind ik leuk
    DannyH79 +387
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Sonny Stevens was voor zijn zware blessure een talentvolle keeper, geen idee hoe hij nu is. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Thobar +4398
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    Vorig jaar de enige die overeind bleef als het om verdedigen ging bij GAE. Daar hadden ze het hele jaar open huis.
    Gelukkig voor GAE en de supporters was Stevens zo'n beetje de enige die daar niet aan mee wenste te werken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Oh die kent de fortuna voorhoede als geen ander!
    6 ballen mogen rapen tegen fortuna en 1 van novakovich...
    ik zeg 0-7 morgen ;-)
    Vind ik leuk
    De Joker +184
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
    Ik denk dat de fortuna voorhoede niet in de buurt van de keeper komt.
    3-0
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Ik heb geen idee hoe fortuna en Excelsior ervoor staan. Wordt een interessant duel onderin de eredivisie! Direct belangrijke punten voor beide!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Goede keeper voor een club als excelsior
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:40
    Wat zijn we blij dat je weg bent uit Deventer..... excelsior, veel sterkte alvast.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Je lult uit je nek
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08]
    Vind ik leuk
    Twente +161
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:41
    Stevens is gewoon eem goed ekeeper voor de kkd maar in de eredivisie behoort hij tot de slechtse van de keepers
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2343
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
    Bij volendam leek het nog wel wat maar erna is het alleen maar minder geworden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34683
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Stevens =degradatie.

    Flutkeeper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:16
    Dat vraag ik mij af. Ik heb gister nog een andere club uit Rotterdam zien spelen, en als die zo door gaan dan zouden ze wel eens onder Excelsior kunnen eindigen. ^^

    En die keeper zag er overigens ook niet al te best uit.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34683
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Bijlow komt net kijken en die komt er wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Dom lullen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962