Poldervaart wijst eerste doelman Excelsior aan: 'Had het wel verwacht'

    Poldervaart wijst eerste doelman Excelsior aan: 'Had het wel verwacht'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:27

    Sonny Stevens is de eerste doelman van Excelsior. Dat heeft trainer Adrie Poldervaart laten weten aan de doelman.

    Stevens moest in Rotterdam de concurrentie aangaan met Alessandro Damen en Maarten de Fockert en kwam als winnaar uit de bus. "Ik keepte al in de laatste wedstrijd van de voorbereiding, dus ik had het wel verwacht", aldus Stevens tegenover RTV Rijnmond.

    Voor Stevens wacht zijn eerste seizoen bij Excelsior. Hij kwam transfervrij over van Go Ahead Eagles. Zaterdagavond mag de sluitpost voor het eerst zijn kwaliteiten tonen. Voor Excelsior begint dan de competitie met een thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard, dat vorig seizoen promoveerde naar de Eredivisie.

    Vorig seizoen keepte Stevens 38 wedstrijden in wat toen nog de Jupiler League heette. Daarin wist hij vijf keer 'de nul' te houden. Go Ahead Eagles nam Stevens vorig jaar ook al transfervrij over van FC Twente.

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +20513
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:32
    Dan gaan ze voor het eerst in tijden tegen degradatie strijden. Wat een dramadoelman
    Vind ik leuk
    Schaar +1478
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Gelukkig zijn die andere 2 die ze hebben veel beter.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +676
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33
    Jammer dat Damen het niet geworden is. Speelde goed voor zijn blessure.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7273
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:31
    De naam Damen is volgens mij een kamper naam. Dus die moet sowieso achteraan sluiten. Net zoals in het dagelijks leven kampers achteraan moeten sluiten. Voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Omdat er zogenaamd wielen onder hun bungalows zitten minder belasting betalen.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +676
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:39
    Geweldige conclusie uit een waterdicht onderzoek..
    Vind ik leuk
    DannyH79 +384
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
    Sonny Stevens was voor zijn zware blessure een talentvolle keeper, geen idee hoe hij nu is. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Thobar +4166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    Vorig jaar de enige die overeind bleef als het om verdedigen ging bij GAE. Daar hadden ze het hele jaar open huis.
    Gelukkig voor GAE en de supporters was Stevens zo'n beetje de enige die daar niet aan mee wenste te werken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Oh die kent de fortuna voorhoede als geen ander!
    6 ballen mogen rapen tegen fortuna en 1 van novakovich...
    ik zeg 0-7 morgen ;-)
    Vind ik leuk
    De Joker +194
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
    Ik denk dat de fortuna voorhoede niet in de buurt van de keeper komt.
    3-0
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Ik heb geen idee hoe fortuna en Excelsior ervoor staan. Wordt een interessant duel onderin de eredivisie! Direct belangrijke punten voor beide!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
    Goede keeper voor een club als excelsior
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:40
    Wat zijn we blij dat je weg bent uit Deventer..... excelsior, veel sterkte alvast.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Je lult uit je nek
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08]
    Vind ik leuk
    Twente +116
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:41
    Stevens is gewoon eem goed ekeeper voor de kkd maar in de eredivisie behoort hij tot de slechtse van de keepers
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1541
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
    Bij volendam leek het nog wel wat maar erna is het alleen maar minder geworden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Stevens =degradatie.

    Flutkeeper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:16
    Dat vraag ik mij af. Ik heb gister nog een andere club uit Rotterdam zien spelen, en als die zo door gaan dan zouden ze wel eens onder Excelsior kunnen eindigen. ^^

    En die keeper zag er overigens ook niet al te best uit.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Bijlow komt net kijken en die komt er wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Dom lullen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Prima doelman.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +420
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Volgend jaar nog maar 1 club uit 010 in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Als Feyenoord zo blijft voetballen als van de week, dan zie ik Excelsior boven Feijenoord blijven. Maar of dat lijfsbehoud betekent..
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1863
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:21
    Het is gewoon Rotterdam hoor kleine Shekel
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +420
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Jij zit zo te zien ook in je maag met deze top aankoop
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1863
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:30
    Nee hoor. Hebben nog 2 andere keepers en het zal elkaar allemaal niet zoveel ontlopen.

    Ik heb ook nog nooit een potje van deze jongen gezien, dus geef hem het voordeel van de twijfel. Na een paar potjes gaan we wel zien of hij de eerste doelman zal blijven.

    Zo slecht kan hij toch ook niet zijn als hij het in de voorbereiding beter heeft gedaan als de andere 2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Gewoon een goeie keeper
    Vind ik leuk
    Spekholz +487