Poldervaart wijst eerste doelman Excelsior aan: 'Had het wel verwacht'

Poldervaart wijst eerste doelman Excelsior aan: 'Had het wel verwacht'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 15:27vr 10-08-2018 om 15:27

Sonny Stevens is de eerste doelman van Excelsior. Dat heeft trainer Adrie Poldervaart laten weten aan de doelman.

Stevens moest in Rotterdam de concurrentie aangaan met Alessandro Damen en Maarten de Fockert en kwam als winnaar uit de bus. "Ik keepte al in de laatste wedstrijd van de voorbereiding, dus ik had het wel verwacht", aldus Stevens tegenover RTV Rijnmond.

Voor Stevens wacht zijn eerste seizoen bij Excelsior. Hij kwam transfervrij over van Go Ahead Eagles. Zaterdagavond mag de sluitpost voor het eerst zijn kwaliteiten tonen. Voor Excelsior begint dan de competitie met een thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard, dat vorig seizoen promoveerde naar de Eredivisie.

Vorig seizoen keepte Stevens 38 wedstrijden in wat toen nog de Jupiler League heette. Daarin wist hij vijf keer 'de nul' te houden. Go Ahead Eagles nam Stevens vorig jaar ook al transfervrij over van FC Twente.

Plaats een reactie

Momo&Mimi +24653
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:32
Dan gaan ze voor het eerst in tijden tegen degradatie strijden. Wat een dramadoelman
Vind ik leuk
Schaar +1524
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
Gelukkig zijn die andere 2 die ze hebben veel beter.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33
Jammer dat Damen het niet geworden is. Speelde goed voor zijn blessure.
Vind ik leuk
Eimersweide +9121
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:31
De naam Damen is volgens mij een kamper naam. Dus die moet sowieso achteraan sluiten. Net zoals in het dagelijks leven kampers achteraan moeten sluiten. Voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Omdat er zogenaamd wielen onder hun bungalows zitten minder belasting betalen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:39
Geweldige conclusie uit een waterdicht onderzoek..
Vind ik leuk
DannyH79 +405
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:36
Sonny Stevens was voor zijn zware blessure een talentvolle keeper, geen idee hoe hij nu is. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
Thobar +4596
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
Vorig jaar de enige die overeind bleef als het om verdedigen ging bij GAE. Daar hadden ze het hele jaar open huis.
Gelukkig voor GAE en de supporters was Stevens zo'n beetje de enige die daar niet aan mee wenste te werken.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
Oh die kent de fortuna voorhoede als geen ander!
6 ballen mogen rapen tegen fortuna en 1 van novakovich...
ik zeg 0-7 morgen ;-)
Vind ik leuk
De Joker +195
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
Ik denk dat de fortuna voorhoede niet in de buurt van de keeper komt.
3-0
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
Ik heb geen idee hoe fortuna en Excelsior ervoor staan. Wordt een interessant duel onderin de eredivisie! Direct belangrijke punten voor beide!
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38
Goede keeper voor een club als excelsior
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:40
Wat zijn we blij dat je weg bent uit Deventer..... excelsior, veel sterkte alvast.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
Je lult uit je nek
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08]
Vind ik leuk
Twente +354
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:41
Stevens is gewoon eem goed ekeeper voor de kkd maar in de eredivisie behoort hij tot de slechtse van de keepers
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3663
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
Bij volendam leek het nog wel wat maar erna is het alleen maar minder geworden
Vind ik leuk
Smithsonian +43113
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
Stevens =degradatie.

Flutkeeper.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
Dom lullen
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666