Officieel: Valencia versterkt zich met aanvaller en huurt Batshuayi

    Officieel: Valencia versterkt zich met aanvaller en huurt Batshuayi

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 16:58vr 10-08-2018 om 16:58

    De transferdeadline in Engeland verstreek donderdagavond, maar Michy Batshuayi krijgt van Chelsea alsnog de kans te vertrekken. De Rode Duivel speelt komend seizoen op huurbasis bij Valencia.

    Dat meldt L'Equipe vrijdagnamiddag. Volgens de Franse krant bereikte Valencia vrijdagochtend een akkoord met Chelsea over een uitleenbeurt van één seizoen zonder aankoopoptie. De Belg past niet in de plannen van Maurizzio Sarri bij Chelsea en mag dus nog vertrekken na de transferdeadline. De club kan dus geen vervanger meer aantrekken.

    Vorig seizoen werd Batshuayi al uitgeleend aan Borussia Dortmund. In de Bundesliga maakte de aanvaller zeven doelpunten in tien wedstrijden. Zijn overstap naar Valencia betekent voor de Rode Duivel al zijn vijfde Europese competitie. Eerder was hij werkzaam in België (Standard Luik), Frankrijk (Olympique Marseille), Engeland (Chelsea) en Duitsland (Borussia Dortmund).

    Update 16.55 uur: Valencia heeft de komst van Batshuayi officieel bevestigd met onder andere een filmpje op hun Twitteraccount. 'Een nieuwe vleermuis arriveert in Valencia ...', schrijft de Spaanse club onder een fimpje met vleermuizen. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:05
    Hahhaha vind het wel slim gevonden hoe ze hem aankondigen

    Valencia heeft het echt geweldig gedaan om hem binnen te halen
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:05
    Waarom verhuurt Chelsea deze jongen weer?! Zou volgens mij beter spelen dan Morata of Giroud.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    Helemaal mee eens! Chelsea is gewoon een bedrijf dat jonge spelers inkoopt voor een miljoen, ze 4x verhuurd en ze verkoopt voor 10! Klote club
    Vind ik leuk
    Spiegel +10074
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:31
    Geef ze eens ongelijk? Wat is er anders aan dan PSV en Ajax die 50 contractspelers hebben terwijl ze er maar 20 gebruiken en ze als ze geen meerwaarde hebben ze voor geld willen verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:37
    Ik geef alleen me mening, ze zijn inderdaad niet de enige die er zo overdenken! In nederland zal het vast ook gebeuren! Alleen chelsea is gewoon extreem erin
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:33
    Mee eens! Morata hen ik wel vertrouwen in maar Giroud vind ik een verschrikkelijk overschatte voetballer. Lui en raakt geen pepeenoit! Batshuayi is zeer atletisch. Heb hem vorig seizoen live gezien bij Dortmund. Zou een prima spits zijn voor Chelsea.
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:35
    Ja klopt, alleen Morata zou het alleen goed kunnen doen als die weer een beetje vertrouwen krijgt want hoe hij het vorig seizoen liet zien word je ook niet echt vrolijk van.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
    Giroud is echt een verschrikking. Vond het ook onbegrijpelijk dat hij er in bleef staan bij het Franse elftal afgelopen toernooi.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Ja vond ik ook onbegrijpelijk! Maar wij zullen het wel verkeerd zien...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:54
    Giroud is de beste spits ter wereld
    Vind ik leuk
    pietprecies +7768
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Hoezo? Legt hij dan in z’n eentje heel de A4 stil? Dan is het wel een behoorlijke spits..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Whahahaha!
    Het is trouwens niet Giroud the Goat maar Shaun "feed the goat" Goater! Voormalig cultheld van Manchester City!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:53
    Wtf😂😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:45
    Nooit van Shaun Goater gehoord?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:24
    Euhm nee?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 14:37
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shaun_Goater

    Wat een cultheld! Overal spandoeken "Feed the goat". Toen City nog een toffe club was.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:28
    Oh oke haha ik zal ff op google zoeken😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Ongelofelijk waar is Chelsea mee bezig? Hij is de beste spits die ze hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:53
    Jij wou natuurlijk ook mijn gebruikersnaam hebben heh?! ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:51
    Hahaha je hebt gelijk
    Vind ik leuk
    bits +5475
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Lijkt me toch dat Chelsea die zelf ook wel kan gebruiken gezien de vorm van Morata.. Dat ik vergeet dat ze Giroud nog hebben zegt ook wel genoeg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Dom van chelsea batshuayi is duidelijk beter dan morata en giroud, en hij heeft het een half seizoen super gedaan in dortmund
    Vind ik leuk
    Sandokan +771
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:25
    Wat een geweldige transfer voor Valencia. Topversterking. Hopelijk een mooi seizoen tegemoet met Los Che.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:46
    Leuke speler voor Valencia inderdaad! Prima gehandeld.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28
    Batsuhayi > giroud &morata.

    Chelsea= lomp
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Roman is er klaar mee
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2503
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:54
    Had toch verwacht dat ie weer naar Dortmund ging.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Waarom krijgt Batshuayi geen kans boven Morara en Giroud? Ook bij Dortmund scoorde hij weer gemakkelijk.. prima zet van Valencia in ieder geval
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    Batshuayi en Rodrigo kan een heerlijk koppel gaan worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:08
    Echt apart dit. Verwachtte zelf dat Dortmund m opzeker wilde houden of misschien wel kopen, verhuist die weer en nu naar La Liga. Als ie t daar weer waarmaakt is zn kostje gekocht. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen dan....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:44
    Goede speler met veel potentie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws