PSV koos voor Eredivisie-alternatief Thomas; vijf keer goedkoper dan Gutiérrez

    PSV koos voor Eredivisie-alternatief Thomas; vijf keer goedkoper dan Gutiérrez

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 17:50vr 10-08-2018 om 17:50

    PSV heeft niet diep in de buidel hoeven te tasten om Ryan Thomas naar Eindhoven te halen. PEC Zwolle ontvangt ongeveer drie miljoen euro van de Eindhovenaren.

    Dat laten het Eindhovens Dagblad en De Telegraaf weten. Mexico-international Erick Gutiérrez was doelwit nummer een van PSV, maar zijn werkgever Pachuca CF vroeg een bedrag dat men in Eindhoven niet wilde betalen. Duidelijk is niet wat de Mexicaanse club precies voor Gutiérrez wilde hebben, maar naar verluidt ging het om ongeveer vijftien miljoen euro. 

    En dus richtte PSV de pijlen op Eredivisie-alternatief Thomas, die dus ongeveer vijf keer goedkoper is dan Gutiérrez. Thomas had in Zwolle nog een contract voor een seizoen. Volgens het Eindhovens Dagblad betaalt PSV 'een kleine drie miljoen euro' voor Thomas. De Telegraaf meldt dat het transferbedrag 'tussen de twee en drie miljoen euro' ligt. Dat bedrag zal door bonussen ook niet veel verder oplopen.

    Het is volgens het ED niet ondenkbaar dat Gutiérrez alsnog naar Eindhoven komt, maar niet als de huidige selectie intact blijft. Mochten er nog mutaties plaatsvinden, dan zou de komst van de Mexicaan theoretisch nog mogelijk zijn. 

    Plaats een reactie

    Forza ikkuhh +2316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Duurder hoeft niet altijd beter te zijn
    Vind ik leuk
    Aal +22677
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:55
    Voor PEC begrippen een mooi bedrag, maar tis een schijntje tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Beide Zwolse fansites houden het op 4 miljoen. Twee fansites, het lijkt ook wel een schijntje.
    Vind ik leuk
    Aal +22677
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
    Beide bij elkaar opgeteld. Ze bedoelden allebei 2 miljoen
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Ik zie dat de eerste bron een journalist was die het inmiddels wat verlaagd heeft, maar wat maakt het uit en dan weer afhankelijk van prestaties. Transfersommen komen toch niet bij ons uit. Blijkbaar vinden ze hem een versterking voor PSV. Hup Thomas, speel je in de basis.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1264
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
    Dan zal het 3,5 miljoen zijn ;-)
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1851
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:31
    Jaar contract nog maar. Anders was het wel meer geweest
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Klopt...tóch is vaak goedkoop is duurkoop.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Wordt wel middelmaat bij PSV, nog een ramselaartje erbij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:56
    Blijkbaar stoten jullie vaker aan de zelfde steen dan een ezel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Voor veel spelers blijft het idd een gok of de aankoop goed uitpakt. Soms kost het geld andere keer levert het véél op.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:04
    Vandaar die 175 mio op de bank, opleiding en scouting zal wel stukken slechter zijn dan bij PSV...
    Vind ik leuk
    14forever +8794
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Ramselaar verbaast me toch wel hoor....
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    Kloot, als je die Guttierez wilt halen is dit dan tóch een troostprijs..
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Zoals die 4 jaar met al die parels bij jou clubje
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:47
    Die parels die allemaal dik verkocht gaan worden, zodat we straks zoveel geld hebben dat we niet meer ingehaald worden.Die bedoel je toch?
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:28
    Jij denkt dat top spelers hier naar toe komen dan ben je echt dom
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:46
    Zolang wij de blind's en tadic's van deze wereld kunnen halen en jullie de toppers van Zwolle ben ik dik tevreden.
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:56
    Blind een topper tja dat zegt genoeg
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:27
    Hoeveel keer heeft Thomas de gouden schoen gewonnen?
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:48
    Dit jaar pakt hij hem plus de titel
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:43
    De titel van de KKD misschien.
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:45
    Ha ha ha ha hou het niet domme stront vlieg
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 11 augustus 2018 om 17:24
    Dat zeg je goed,die titel hou je niet.Zeker niet met Thomas,wat een giller!
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    zaterdag 11 augustus 2018 om 17:33
    Als je een giller wil zien Moet je je vrouw aankijken maar schat jou in voor een vriend
    Vind ik leuk
    baboushka +1406
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Wat vind jij dan zo goed aan guttierez?
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:09
    Volgens psv is hij erg goed..
    Vind ik leuk
    slechtekont +4772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:05
    Fysiek, passie en techniek. Niks voor niks al international en aanvoerder van een top team.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1864
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Bij Mexico op de bank!!
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57
    Meer heb je niet nodig voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Onze buurman koos voor een kia ipv een bmw, was ook 5 keer goedkoper :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:56
    zolang je zelf je spelers uit de kk divisie , en bij een Belgische degradatie kandidaat haalt moet je niet teveel zeggen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    Goed gesproken! 😊
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59
    Zoals een speler die PSV weghaalde bij Almere City bedoel je? Welke competitie speelt Almere ook alweer? :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    ik ben ook niet degene die populair loopt te doen over een buurman die een KIA heeft gekocht .....
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Daar is geen woord aan gelogen, de buurman heeft 2 maanden geleden een KIA gekocht :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:04
    dan woon jij in een goede buurt
    de mijne rijd in een Volvo uit de vorige eeuw ....:p
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Als de auto je maar breng waar je zijn moet :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    hahaha ja das waar , maar het gaat me nu te ver om te roepen dat deze Kia ons ff kampioen gaat maken ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Ik maakte maar een dolletje, maar sommigen zijn meteen gepikeerd, zoals die Dicky :) Neem van mij aan, ik maak me niet druk welke spelers PSV wel of niet koopt, al kopen ze die Mexicaan er nog bij, dan nog ben ik daar niet afgunstig over, hoe sterker de competitie, des te beter de competitie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    jij bent een echte Ajacied
    jij maakt je eigen niet druk om de concurentie
    heel iets anders als sommige van die flapdrollen hier
    vandaar ook die ;-) achter mijn eerste reactie
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Hoeveel geld de clubs hebben interesseert mij verder ook geen klote, ik heb er niks aan, zolang mijn eigen ING rekening maar vrolijk naar me blijft lachen, de rest boeit mij weinig :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Mijn buurman heeft een scootmobiel haha
    Vind ik leuk
    Sigma +2930
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Mijn buurman heeft niet eens een auto
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01
    Die krengen kunnen soms best snel over de stoep racen haha :)
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Slimme buurman: De KIA rijdt prima en is een complete auto; de prijs/-kwaliteitverhouding is uitstekend; liefst 7 jaar garantie; geen sjoemelsoftware.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Nee jullie doen als blij als jullie een 3e keus speler van Ajax overnemen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    ik ben ook niet degene die populair loopt te doen over een buurman die een KIA heeft gekocht .....
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Rosario Niels?
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:55
    Die ja :)
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:59
    Oké duidelijk ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:00
    Plus twee uit de Engelse PL en een basisspeler van Utrecht. Maar dat was je voor het gemak even vergeten zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Opleidings instituut is nu koop instituut geworden koekkoek .Liever 3 Miljoen voor Thomas dan 16Mil voor een Blinde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Haha, of heel veel miljoenen voor die spits die elke dag in zijn 1tje doorbrengt
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Wie Bande
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Dat is niet onze spits, Romero
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    Blinde? Je bedoelt neem ik aan Blind..dat kan je gewoon schrijven hoor wel zó volwassen. Ajax heeft voor Blind het bedrag betaald wat ze 4 jaar geleden voor hem vingen van Man United. In die 4 jaar is hij gerijpt en béter geworden met veel PL-ervaring. Ondertussen zijn de spelersprijzen enorm gestegen. Kortom hééft niets gekost levert alleen maar op. Een winwin-situatie!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:04
    Als je er maar 3 miljoen hebt ipv 175, kom je in de Eredivisie budget vijver terecht
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
    Hey boekhouder,fijn dat jij alles zo goed weet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:21
    Dat ziet iedereen toch, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.Liever Thomas dan Blind whaahaaa😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    dat weet je nu al? Ik zou nog even 9 maanden wachten met conclusies trekken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:16
    Veel plezier ermee dan. Zal genieten zijn een middenveld met Thomas Sainsburry en Hendrix. Lol
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    jullie lopen hier toch stoer te praten over kia Thomas of niet
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3595
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:32
    Stoer praten? Jij bent dan de gene die de kwaliteit van KIA in twijfel trekt dat was met de opmerking van Niels nog niet gedaan. En ga je nu ontkennen dat er qua vergelijking tussen Gutty en Thomas geen prijsverschillen zitten zoals tussen KIA en BMW?

    Maar bij gebrek aan verdediging kan je zo proberen.. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:17
    Jullie? En ja, Thomas is nu eenmaal geen aankoop waar WIJ van gaan bibberen! Hihi
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Ga je weer schelden, tuig dat je bent! Jij ken jezelf nooit gedragen man 😂
    Vind ik leuk
    Bullet +3249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Pannucha waar die Erick speelde, staat ook op zo'n degradatie plek na een zeer slechte start.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    ja en ???
    speelt die Erick bij PSV dan
    en snap jij nu echt een ;-) achter een reactie niet ?
    of moet je gewoon iets hebben om over te zeiken omdat je anders niet kunt slapen
    Vind ik leuk
    Bullet +3249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
    Zou het plezierig vinden als je niet zo'n toon tegen me aanslaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:21
    Wat waren de alternatieven die niet gehaald werden? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Mijn buurman nog goedkoper, voor een dubbeltje op de eerste rang. Een Fiat panda en zijn vrouw een smart. Maar slim is ze niet
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Ik wou gisteravond eten bij een 5 sterrenrestaurant, toch maar gekozen voor een kebab tent was 5 x goedkoper.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2935
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Verstandige keuze. 7 jaar garantie. Naam is geen garantie voor kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1291
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Een Kia geeft 7 jaar garantie schijnen extreem goede auto's te zijn een BMW daarin tegen is luxe maar ook storingsgevoelig en er gaan regelmatig dure sensoren kapot werk in de autobranche dus ja wat wil je dan??
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Ik heb niks met een BMW verder hoor. KIA sportage is trouwens wel een mooie auto :)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Iedereen denkt als ze een BMW of een Mercedes kopen dat dit garant staat voor kwaliteit........niet dus.
    Zo denken ze bij Ajax als ze maar veel betalen voor een speler dat dit garant staat voor een kampioenschap......niet dus!!!!
    Vind ik leuk
    base +2401
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Net zoals Romero bedoel je ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    En die Kia kan nog wel beter zijn als die BMW. Zo is PSV ook beter als Ajax.......wat zal de paniek los barsten in Amsterdam als het WEER niets wordt!
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Je weet helemaal niet of PSV dit seizoen beter is dan Ajax, dat is allemaal af te wachten nog :)
    Vind ik leuk
    AFFA +1511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Maar reken erop henkie dat Ajax dat wel kan lijden, maar wat zal de paniek los barsten bij die verenging van jou als ze niet verder komen in de CL of geen kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Dat kan Ajax helemaal niet lijden........na zulke investeringen en geen kampioenschap gaan er koppen rollen.
    Of de kabouter plop arena wordt volgestort met beton!
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47
    Lijkt me een goed plan zijn we er mooi van af ,En dan weer door gaan als AFC de echte club uit 020
    Vind ik leuk
    Iggy +3988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:55
    Aldus een altijd naar Ajax wijzende droeftoeter pur sang.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:58
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    AFFA +1511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:32
    Dat zou kunnen en ook terecht dan,dan moet er koppen rollen,maar hoop voor jou dat jou vereniging geen cl haalt,alleen voor jou henkie, dan gaat het pas rollen, en kunnen ze dat Calimero stadionnetje volgooien met beton kuub of 30 is wel zat zit ie vol stakker.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:21
    Nog steeds gefrusteerd na ❌❌❌❌ NIKS.......
    Vind ik leuk
    AFFA +1511
    zaterdag 11 augustus 2018 om 14:07
    denk dat jezelf gefrustreerd bent henkie,en weet je waarom, dat je in je hart voor Ajax bent en er niet durft voor uit gekomen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:07
    Pardon........

    Dat schoonmaakmiddel mag bij mij niet eens in de kelder staan!
    Vind ik leuk
    Bullet +3249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Beter dan..
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1291
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Ik hoop het henkie!
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Goedkoper en langer garantie op de Kia. Wanneer er iets mee is ga je gewoon terug en denk net z’n complete auto als de BMW.
    BMW betaal je natuurlijk ook voor de status
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:57
    Maak even een proefritje in een BMW 325, dan wordt het wel duidelijk welke auto beter is.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6530
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:50
    Haha, 325? Welk bouwjaar?
    Ik rij 8 jaar BMW privé en rij via mijn werk in bijna alle merken en type auto’s wel.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:45
    2014
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Kia, leuke auto, maar beter dan BMW kan natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3524
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    Mooi bedrag voor Zwolle
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    waarom scroll jij zo ver :}
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Ze hebben Feijenoord en Ajax zien spelen deze week, en dus hoeven ze niet zo'n hele sterke speler erbij te hebben. Wat een afgang van Amsterdam en Rotterdam....
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Raar eigenlijk, Feyenoord wint met strafschoppen van PSV en gisteren vernederd door een Slowaakse club, wat zegt dat over PSV?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    dat ze nog ff op strafschoppen moeten oefenen......
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Dat is het mooie van jouw stratum, jij begint niet meteen kwaad te worden, gewoon een dolletje maken, jij wordt er niet kwaad over :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    ach je kent me toch een beetje ,kwaad krijgt niemand me , gewoon geen zin om daar energie in te steken.
    Bovendien vind ik het wel geinig om een sneer op te vangen en uit te delen zolang het maar over het voetbal gaat.

    Je hebt er een paar bij die denken met persoonlijke hatelijke reacties mij op de kast te krijgen maar dat negeer ik maar gewoon.

    En dan is er nog mijn vriend van het eerste uur hier die het maar blijft proberen op dagelijkse basis maar ook die laat ik voortaan maar links liggen..

    verdomme ik word toch niet te mild hoop ik?
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    Wanneer je te mild wordt dan zijn wij geen vrienden meer, ik accepteer geen watjes gedrag :)

    Gewoon zeggen wat je op je lever hebt, en schijt hebben wat een ander ervan denkt! :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    heb ginne skrik , ik heb ff een nieuw fleske kouwe klets opengetrokken en het gaat al weer als vanouds met me.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:27
    Je lijkt die vrouw van mij wel, die zit ook al aan de drank, die kan het niet laten om weer een fles wijn open te trekken. Het excuus wat ze heeft is dat ze zonder alcohol het met mij niet uithoud :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    tja niels nou wil ik niet vervelend klinken maar in deze sta ik volledig achter mariska..........
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Daar zal ze blij mee zijn :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    dat weet ik wel zeker..........
    het beste in me komt namelijk boven als ik achter een vrouw sta.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    is niet echt een afgang hoor als je 2-2 gelijkspeelt bij de nr 2 van België vind ik
    das gewoon een goed resultaat
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3595
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    De manier waarop zegt ook wat en dan is het toch wel een afgang hoor. Het leek echt helemaal nergens meer op nadat Ziyech die grote kans miste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    ja maar je kunt het ook positief bekijken
    die grote kans van Ziyech had ook de 0-4 kunnen zijn volgens mij
    een afgang was Feyenoord , die werden helemaal zoek gespeeld
    Ajax had gewoon de beste kansen , en had dik kunnen winnen
    alleen viel de einduitslag wat tegen
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3595
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:15
    Wel echt het kantelpunt hoor. Na die kans durfde ze weer verder naar voren te spelen en bleven wij maar achteruit wandelen.
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Zegt de man met een Ajax hart
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59
    Goeie deal.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:00
    Gewoon een goede speler voor psv. 95% heeft guiterez nooit een minuut zien voetballen hier. Papegaaienpraters. Ook ramselaar is een zeer degelijke speler. Stiekem heeft psv dit seizoen gewoon de juiste spelers op de juiste plaats. En zijn wederom weer titelfavoriet. Die zoon van danny blind die nog geen deuk in een pakje boter trapt zal daar weinig aan veranderen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Titelfavoriet hahaha!
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Als je 3 keer kampioen wordt in de laatste 4 jaar ben je titelfavoriet. Als je 0 keer kampioen wordt in de laatste 4 jaar brn je dat niet.
    Vind ik leuk
    Wilex +1479
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    Als 2 keer op rij de staatsloterij kan winnen en weer 20 wedstrijden met kunst en vliegwerk met de hakken over de sloot kan trekken dan hebben ze misschien een kans.
    Verloop het echter normaal dan gaat het met een middenveld van Rammelaar en Hendrix heel erg moeilijk worden, helemaal nu ze een dubbel programma hebben.
    Een seizoen zoals 2017 al snel kansloos voor de titel is logischer.
    Dat is overigens al 6 keer gebeurd de laatste 10 jaar dat PSV geen enkele rol had in het kampioenschap en op een straatlengte achterstand eindigde op een 3e of 4e plaats.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:03
    Prestaties in het verleden etc.

    Elk jaar staat er weer een andere selectie bij iedereen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Miskoop nummer zo veel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Slechter als die Bande kan toch niet .
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Waarschijnlijk heb jij Bandé nog nooit zien spelen. Ik Thomas wel vaak genoeg, subtop materiaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Dan speel die band van Bande nog maar eens af Of bel ff zijn oude trainer haha
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:07
    Die trainer was natuurlijk jaloers dat hij na een half jaar al te horen kreeg dat de beste speler ging vertrekken, dat interview was ie zeer geïrriteerd. Net als dat PSV’ers als jij nog steeds balen dat hij (zoals zo velen, Frenkie, Labyad en Schuurs bijvoorbeeld) Ajax andermaal verkoos boven PSV :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:37
    Haha cheat words,kom jij maar eens met t bewijs dat ik baal dat die spelers naar Ajax gingen IPV PSV.Nee dat kun je niet want je zwamt allen maar onzin.Ben t al gewend van je .
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    Jij ziet niets met die grote neus voor je ogen
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Als je geen poen hebt dan zul je het op deze manier moeten proberen. En hoezo is er geen poen? Omdat PSV jarenlang teveel geld heeft laten liggen.

    Teveel gehuurd wat niks oplevert (van Ginkel 3x, Rekik, Bruma, Zinchenko of hoe die gozert ook heet, enz), daarmee vergooi je dus potentiele transfersommen, want je had ook eigen spelers zich kunnen laten ontwikkelen.

    Teveel spelers met nog maar een 1-jarig contract laten vertrekken, zoals Arias en Willems om maar even twee spelers te noemen. Ook hier laat je dus transfersommen liggen voor de korte termijn doelen.

    Tevens heeft PSV in meer oudere spelers geinvesteerd, Luuk, Guardado, Moreno om er even 3 te noemen, ook dat is weer een korte termijn doel om nu te presteren terwijl je financieel er weinig aan overhoudt.

    En dan zijn ze ook nog met Lozano een deal aangegaan waarbij ze straks een groot deel van de verkoopsom aan zijn oude club moeten afstaan waardoor ook daar minder aan overgehouden wordt dan je had gehoopt.

    Je kunt zoeits best eens doen, maar als je de opsomming gewoon heel eerlijk bekijkt dan moet je gewoon concluderen dat Brands het veel te vaak gedaan heeft met alleen maar de korte termijn als doel, want grote transfersommen worden er gewoon te weinig geincasseerd.

    Ja, Wijnaldum, Depay en Locadia hebben veel opgeleverd, maar dat is te weinig, als dat voldoende zou zijn geweest had PSV nu gewoon het geld om te investeren en dat had het niet .

    het begint me steeds duidelijker te worden waarom Brands het avontuur is aangegaan, de rek is er uit in Eindhoven en nu Ajax eindelijk het geld goed is aan het investeren wordt er een gat geslagen wat heel moeilijk te dichten wordt.

    ik bedoel voor dat PSV-ers nou hatelijk gaan reageren wees gewoon reeel, wij hebben met de Ligt (60), Frenkie (50), Ziyech (30-35), Neres (40) al 4 spelers waar flinke bedragen voor geboden zijn, onze huidige selectie vertegenwoordigd boven op de centen die we al hebben ook nog eens een veel grotere waarde dan die van PSV, dan moet je toch eerlijk zijn en toegeven dat Brands de club verlaat en achterlaat in een niet al te beste staat...

    Maar ja, jullie blijven vooral naar het zilverwaar kijken van het verleden, ipv in te zien wat er nu gebeurt en wat dit kan gaan betekenen voor de komende jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Mooi verhaal! Kom je in April naar Eindhoven? Daar is het dan feest 😁
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Onderbouw jezelf of zeg gewoon niks.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Blijf jezelf maar moed inpraten, de ajaxtraantjes zullen dat jaar nog zouter zijn als afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Leg uit, of ben je gewoon zielig, mag van mij ook hoor.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Sommige clubs gaan voor sportief succes. Ajax kiest een andere weg. Jonge talenten overal wegplukken om ze vervolgens in de o zo geweldige ajax opleiding te proppen. En vervolgens als ze een goed niveau hebben bereikt voor een grote zak met geld verkopen. Ondertussen is het al 7 jaar een teringzooi achter de schermen. De mannen die er verstand van hebben zijn ondertussen allemaal weg. Nu heb je v.d. sar en dagobert overmars. Ik vind het triest dat zon mooie stad het met deze 2 lulletjes rozenwater moeten doen. En dan heb je ten hag als trainer om het trio te voltooien. Cruijf draait zich om in zn graf als ie ziet wat deze koekenbakkers met het mooie ajax hebben gedaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2935
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Cruijff is gecremeerd.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:25
    Je eerste zin gaat al nergens over, Ajax is ook uit op sportief succes, maar beseft ook dat je financiele middelen nodig hebt om die te kunnen bereiken.

    Je bewering over 7 jaar tering zooi achter de schermen gaan ook al nergens over, Ajax behaalde 4 titels op rij en toen werd er nog niet eens veel uitgegeven.

    Nee, je verhaal slaat als een tang op een varken, zinloos om nog met je te discussieren.
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    Remember 2012........
    Vind ik leuk
    Iggy +3988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:01
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Je kan het ook zo stellen dat t knap is van Brands met gewaagd beleid toch titels behaald, maar ik kan me enigzins wel een beetje in je mening vinden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:10
    Ben blij dat er ook PSV-ers zijn die mijn verhaal serieus willen nemen en niet de zielige struisvogel willen uithangen en maar triest reageren.

    Ik analyseer gewoon wat gebeurt en als je dan eerlijk bent dan kun je niet anders dan concluderen dat er wel heel veel naar de korte termijn gekeken is.

    Ik vind het ook niet gewaagd, eerder stom, je moet een balans vinden in het dienen van beide termijnen en die is niet zichtbaar in het transferbeleid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    Wij weten niet alles wat er achter de muren gebeurt.Ik geloof wel dat de directie goed genoeg is om geen rare sprongen te maken.Ik heb er wel vertrouwen in de toekomst
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    We weten niet alles nee, maar we kunnen wel analyseren wat we zien en horen.

    Feit is gewoon dat Ajax een mega gat financieel geslagen heeft en dit seizoen eindelijk de eerste serieuze poging heeft gewaagd om hier ook sportief succes mee te boeken.

    In dat opzicht vind ik het wel moedig van je dat je vertrouwen in de toekomst hebt, ik ben dan wel benieuwd wat dan die hoop biedt?
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1056
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Daarom vind ik ook als de kans er is, dat Ajax Frenkie de Jong moet verkopen als Ajax niet de CL haalt. PSV verkoopt volgend jaar waarschijnlijk ook Lozano en Bergwijn voor een heleboel geld. Ik denk dat het dan echt afgelopen is voor PSV voorlopig. Dit jaar geef ik PSV zeker nog een kans.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Lozano kan veel geld opleveren, maar PSV moet een heel groot deel afstaan aan zijn oude club, dus dat levert veel minder op dan je denkt.

    Voor Bergwijn verwacht ik geen biedingen van 50 miljoen, dus al met al zit daar gewoon een mega gat tussen wat Ajax geboden heeft gekregen en wat PSV in potentie kan vangen.
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Niet te vroeg juichen....
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Ik juich niet, ik voorspel. Ik hoorde ook niemand (behalve mede Ajacieden) janken toen ik voorspelde dat Ajax niet zou winnen met die veel te jonge selecties.

    Ik ben hier al jaren analyserend bezig en geef daarover mijn voorspelling, dus dit heeft ook niets te maken met narren richting PSV ofzo.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
    Zo is het Koekkoek, nuance.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:10
    Raar dat ze dat in Eindhoven nooit willen toegeven.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:12
    Nee, er wordt gelijk hatelijk gereageerd en vervolgens leunen ze op de prestaties uit het verleden, alsof dit ook maar enige garanties geeft.

    Ik hoorde ze niet janken toen ik kritiek op Ajax gaf en de fouten in het beleid die wij jaren gemaakt hebben met al die kleuterklassen van selecties die wij hadden, ik kreeg zelfs complimenten en likes van de PSV-ers.

    Nu het andersom is en ik bij Ajax goede dingen zie en bij PSV juist fouten benoem krijg ik ineens trieste reacties van die figuren...
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1990
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    Wat lul je nu dom, ajax is degene die leunt op prestaties in het verleden. Ze hebben 4 jaar niks gepresteerd.

    Nu opeens zou ajax de titelfavoriet zijn omdat ze blind hebben gehaald ?
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:29
    Je lult echt zoveel bagger dat ik niet eens meer ga discussieren, ik bedoel, je laat Tadic niet voor niets buiten je verhaal en ook zeg je niets over het feit dat er niemand is vertrokken waaronder Ziyech. Dus bekijk het lekker met je onzin.
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Juist!!
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    Tzijn alleen maar Ajacieden die altijd naar het verleden wijzen...
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Grappig, de meeste reacties van PSV-ers zijn gebaseerd op de titels van de afgelopen jaren, zonder ook maar 1 argument te noemen waarom dat garanties geeft dat ze dit jaar weer gaan winnen .

    Ik leg nog uit dat we dit jaar eindelijk kwaliteit gehaald hebben en dat dus voorheen niet het geval was, dat is waar ik op doel, niet op het verleden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Precies, velen op dit forum vinden je geweldig als je als gebruiker je club afkraakt en zijn/haar club ophemelt, maar als je kritiek op zijn/haar club hebt ben je meteen een troll of beginnen ze over 4 jaar niks (PSV’ers/Feyenoorders) of over deals met de gemeente (Ajacieden).

    Eigenlijk best sneu dat 80% van het forumvolk dit doet, maakt VP er niet leuker op. En toch zit ik er elke dag nog op om m’n mening te geven en te lullen over voetbal met die 20% (waaronder jij) die wel normaal kunnen praten.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
    Helemaal met je eens, het wordt tijd dat er gewoon leuk gediscussieerd kan worden ipv altijd die zinloze zelfde domme opmerkingen het forum op te slingeren, dat weten we nu allemaal wel...

    het is opzich ook wel leuk om als rivalen een beetje met elkaar te dollen, in onder andere de racewereld noemen ze dat Banter, op een grappige en speelse manier elkaar een beetje de draak te steken, dat doe ik vaak met Stratsumseind, dat vind ik wel leuk, maar dat oeverloze gezever ben ik echt zat en dat komt zeker van mensen van alle clubs.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2935
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Eerst maar eens afwachten voor hoeveel die Ajax-spelers verkocht worden. Vooralsnog blijft het bij geruchten.
    Net zoals dat PSV geen poen zou hebben. Afgelopen winter nog voor 10+ miljoen Romero gekocht.
    Wel een fijnere onderhandelingspositie hoor. Als het algemeen bekend is dat je veel geld hebt, dan moet je ook eerder de hoofdprijs betalen.
    En uiteindelijk gaat het als supporter toch om de prijzen ipv hoeveel geld je club op de bank heeft.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
    Tuurlijk gaat het om geruchten, maar al zou Frenkie voor 30 weggaan ipv 50 blijft dat wat Foebele zegt nog steeds de waarheid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:29
    Ik snap de punten die je benoemt zeker. Echter zie ik de relevantie ervan totaal niet in, PSV volgt een beleid en zo doet Ajax dat ook. PSV is sinds kort pas serieus aan het werk met de jeugdopleiding waar nu uit blijkt dat die niet onder het niveau zitten van de jeugdelftallen van Ajax. Het is daarom een kwestie van tijd voordat die jongens ook door zullen breken en ook voor hoge bedragen weg zullen gaan.

    De aankopen die jij benoemt die zoveel geld gaan opleveren heeft PSV ook gedaan, alleen tot op heden zijn die jongens nog niet verkocht of moeten ze nog doorbreken (denk aan Pereiro, Lozano en Romero). Over die groep kun je ook pas oordelen als ze daadwerkelijk verkocht worden.

    We zullen op het einde van de rit zien waar beide ploegen staan, ik heb er anders wel ontzettend veel vertrouwen in dat PSV zeker tegen Ajax op kan boksen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Je snapt niet wat er relevant is aan het feit dat Ajax tientallen miljoenen kan uitgeven zonder dat er verkocht is terwijl PSV eerst Arias moet verkopen om er vervolgens maximaal een Thomas voor terug te halen?

    Als geld geen rol speelt waarom is AZ dan niet kampioen geworden, die hebben hun zaakjes goed op orde als stabiele subtopper...

    Het geld verschil gaat absoluut een rol spelen, alleen omdat Ajax tot op heden nooit meer uitgaf dan er binnenkwam en teveel op jeugd heeft gegokt is dat nog niet zichtbaar, dat geeft jullie nu hoop, ongefundeerd in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
    Het gat tussen Ajax en de rest op financieel terrein zal op termijn ook tot resultaten moeten leiden, daar heeft Foebele 100% gelijk. Hopelijk lukt het PSV en Feyenoord om ook financieel aan te haken, zodat we niet zo’n europaleague avond hebben als gisteren en afgelopen weken met AZ. Ajax is de enige die zich via voorrondes plaatst voor Europees voetbal, dat zegt al genoeg.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2935
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:11
    Het geld gaat naar mijn mening pas een doorslaggevende rol spelen wanneer Ajax meer salaris gaat betalen en echt uitzonderlijke spelers naar de club weet te halen. Spelers die PSV niet weet te halen. Vooralsnog is dat niet het geval. Ook niet met Blind en Tadic, want het is maar afwachten hoe dat uitpakt en of het beter is dan wat er bij PSV staat. Want het is ook maar hoop dat Ajax met Blind en Tadic wel kampioen wordt. PSV in het seizoen met Mertens, Strootman en Van Bommel werd ook slechts tweede.
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Niet onder het niveau van ajax te zitten ? Vertel mij eens wie echt uit de psv jeugd komt en is doorgebroken ? Noem eens 5 namen afgelopen 2 jaar... ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Hij zegt kijken naar het verleden......whoeaaaaaah
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    PSV pakt 3 titels in 4 jaar tijd, mede dankzij de huurlingen. Dat levert ook geld op. Dus goed beleid. Financiëel gezond, sterkhouders als Zoet, de Jong, Lozano etc die blijven en met gesloten beurs de verdediging op pijl gehouden. Van Ginkel is jaar geblesseerd dus geen optie. Genoeg eigen jeugd en evt toch nog Gutierrez op later tijdstip. Gewoon naar mogelijkheden goed gehandeld, zoals ook Feyenoord dat doet. Ajax is met mega-vermogen financiëel niet te vergelijken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Ben het echt niet met je eens, veel te kort door de bocht wat je roept. Ik respecteer je mening hoor, we gaan het zien, maar ik geloof echt dat Ajax een gat gaat slaan wat heel moeilijk te overbruggen is.

    3 titels in 4 jaar roepen is het zelfde als het verwijt wat Ajacieden altijd gemaakt wordt, namelijk teren op resultaten uit het verleden .

    Je gaat totaal niet in op het feit dat PSV geen geld had om een speler te halen voor Arias verkocht werd en er kennelijk ook geen geld was voor een goede speler als Guttierez waardoor er naar een goedkoper alternatief gezocht moet worden.

    Dus financieel gezond valt wel mee.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Zie mijn andere reactie die ik tegelijk met jouw typewerk an het schrijven was. Het model van Ajax wil PSV ook, maar ze hebben dat nog niet. Hoe clubs het de afgelopen jaren aangepakt hebben is verleden tijd, hopelijk wordt de toekomst van Nederlands voetbal beter.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04
    Het is zeker verledenvtijd, maar je kunt niet ontkennen dat PSV's beleid wel heel erg op de korte termijn gericht was waardoor er nu een gat is ontstaan wat in mijn ogen heel moeilijk te dichten wordt.

    Ik denk trouwens ook niet dat PSV precies het Ajax model wil, meer een eigen variant daarvan wat ik opzich alleen maar goed vind, maar is dat niet te laat?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
    Ajax krijgt 50 mio van Adidas. Dat krijgen PSV en Feyenoord niet. Dus moeten ze wel ander model.
    Overigens was het Horst Dassler die met de in 1974 gekozen João Havelange de corruptie in FIFA initieerde, via de secretaris generaal (v.a. 1981) Sepp Blatter. Dassler stichtte hiertoe International Sport en Leisure, waarna het steekpenningenspel is begonnen. Misschien wil PSV daarom wel niet met Adidas worden geassocieerd en het spel met schone handen spelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
    Tja, dat is een discussie op een heel ander niveau en laat ik eerlijk zijn, de wereld is corrupt en doodziek dus ik geloof je direct aangaande meneer Dassler, van meneer Blatter weten we dat ie nog zijn eigen kinderen zou opeten als dat zijn enige optie was om te overleven...

    Ik geloof alleen niet dat PSV om die reden 50 miljoen zou laten liggen, hahah!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:25
    Lees het boek Tarjeta Roja (Red Card) als je dat interessant vindt. Ik moet het in vreemde taal lezen (Mexico) dus schrijf alleen zekere feiten op. En hiervoor geldt ook hetzelfde: verleden Tijd, dus als Ajax of PSV of Feyenoord zijnde kun je altijd rechtvaardigen dat je zo’n deal aangaat. Is ook geen kritiek. Nu voetbal op ESPN. :-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:18
    Je vergeet er wel bij naar te kijken voor de toekomst, kampioen worden is niet meer groepsfase CL. Je zal je eerst moeten plaatsen, wat geen gesneden koek is.

    Dus dat het geld oplevert moet nog blijken de komende jaren.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Daarom passen Ajax en PSV continu hun aanpak aan. Wat in verleden gold is passé, zij kijken naar heden en toekomst
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:52
    En jij denkt dat top spelers hier komen spelen hoe dom kun je zijn
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Tadic, Blind, Guardado, Moreno, voldoende goede spelers die naar Nederland zijn gekomen en een meerwaarde hebben over de talentjes die al jaren door de ondergrens zakken na een paar leuke wedstrijden.... je bent zelf vooral dom!
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59
    Alles is middelmaat wat je opnoemt niemand geslaagt bij een topclub
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Je bent zelf middelmaat, een middelmatig mens.
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01
    Omdat ik een mening heb
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Omdat je triest doet.
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:07
    Nee foebele ik geef een mening
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:18
    Topspelers voor Nederlandse begrippen bedoelt hij natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2317
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
    Bergwijn (45).. Malen(35) Lozano(80) Romero(60)... dit soort lijstjes kan ik ook maken maar zolang als het er niet voor betaald word is het allemaal bullshit...want wie heeft die bedragen geboden voor de spelers die jij noemt?... jij denkt als dat waarheid was dat Overmars ze zou houden?... haha laat mij niet lachen
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
    Grote verschil is dat jij lukraak wat roept, terwijl bij Ajax daadwerkelijk boden zijn binnen gekomen voor bepaalde spelers.

    Dus ja, als je het over bullshit hebt dan heb je het over je eigen opmerkingen. Het is daarnaast een statistisch feit dat Ajax structureeel meer geld vangt voor haar vertrokken spelers.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2317
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:20
    Want dat bieden op spelers gaat via jou???... als je het dan hebt over lukraak wat roepen
    Vind ik leuk
    Weer psv +506
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:35
    Jij denkt alles het beste te weten maar je bent echt dom
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Verrassend. We gaan het zien. Hij is ook international net als die Mexicaan. Geef het een kans. In November weten we meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Ik dacht dat die Mexicaan ook gehaald zou worden om Lozano op z’n gemak te stellen?
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Niet teveel denken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Jij ook niet maat ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    PSV legt zich dus neer bij middelmaat
    Vind ik leuk
    Nbl +653
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    Ook veel minder goed dat is logisch zonde hoor was een goede aanwinst geweest nu moet je het doen met een middelmaatje .
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Derde keus..de gemeente heh..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    De vraag blijft of ze niet willen betalen of konden betalen.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1463
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:12
    Ik denk willen, waarom zou je 90% van je budget aan 1 middenvelder uitgeven? Stel er raakt in de eerste 3 wedstrijden iemand geblesseerd die er een half jaar uitligt, dan moet er snel een vervanger komen maar dan is er 0 euro om uit te geven, zo heeft psv toch zn middenvelder en nog een extra potje just in case (dit is wat ik denk he)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Geen versterking en al helemaal geen vervanger voor van Ginkel..denk dat Gutierrez gewoon komt en denk dat Isimat weg gaat
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Een geheel en al plausibele uitleg .
    Vind ik leuk
    Nummertien +5001
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Waren er nog bij die dachten dat hij gehaald was als vervanger van Maher;)

    Nee is de goedkopere alternatief.
    Vind het een merkwaardige beslissing als ik eerlijk ben. Zat laatst te denken zou hij een weerwaarde kunnen zijn voor een club als AZ. twijfel, want vind hem niet constant. Maar dan nu naar Psv? als vervanger van vGinkel?

    Dumfries, Angelino, Viergever, Thomas
    Veel vraagtekens en twijfel als je het mij vraagt. o.a Arias en vGinkel weg, kan niet zeggen dat Psv er beter op is geworden.
    Vind ik leuk
    Chucky +767
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    We zullen zien...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15
    Misschien ruimte om Reyes op te halen nu duidelijk is dat Gutierrez niet komt? Thomas is veel een fijne speler om erbij te hebben. Veel loopvermogen en ook inzetbaar als verdigende middenvelder.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Heeft PSV met Schwaab, Luckassen, Sainsbury, Viergever, Obispo, Isimat en ook Hendrix die er kan spelen niet genoeg centrale verdedigers?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    Zeker. Al is Hendrix een middenvelder en staat Isimat op de nominatie om verkocht te worden. Obispo heeft nog weinig ervaring op het hoogste niveau. Om de positie dubbel bezet te houden is een extra verdediger geen overbodige luxe.
    Vind ik leuk
    pewi52 +17
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:16
    Tomas mag dan 5 keer goedkoper zijn dan Gutiėrrez maar is hij net zo goed. " goedkoop is duurkoop" daar hebben ze bij PSV vaker mee te doen gehad.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1266
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Hij is ook wel 5x minder goed!
    Vind ik leuk
    Pec Man +804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    1000 keer beter dan jou en dan heb ik het niet eens over voetbal.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1266
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Waar heb je het dan over?
    Vind ik leuk
    Mari +10244
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Of PSV tastte in de buidel, maar die was leeg.
    Toch lekker als je wat achter de hand hebt
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    Vur nog geen 3 miljoen.
    Johnny heeft goed opgelet tijdens de materclass van brands
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    En 5x slechter,en 5x kans groter dat lozano vertrekt,5x zeker dat er minder talenten uit mexico over zullen komen,5xgemiste kans wou dat brands nog bij ons was,dan waren we allang klaar geweest voor de wedstrijden van de cl.
    Ramselaar,mauro jr waarom deze aankoop,5x niks dit
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Mooie nuttige speler maar de vervanger van ginkel ? Ga er maar aan staan... en gaat lozano nu alsnog weg ??
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    Erick Gutierrez is niet van PSV-radar af, maar momenteel onhaalbaar. Pachuca en PSV blijven in contact, Gutierrez wil zelf heel graag naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Niemand weet hie goed die gutierrez is. Misschien is thomas wel net zo goed, wie weet. Iedereen moet maar eens afwachten hoe goed ze zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Dit is een aankoop voor de breedte. De kans is reëel dat PSV dadelijk alsnog Gutierrez aantrekt. Vorig seizoen gaf men hier PSV ook 0,0 kans dat Lozano naar PSV zou gaan komen. Letterlijk niemand hier weet hoeveel transferbudget deze transferwindow nog te besteden heeft en of er nog meer spelers zullen gaan vertrekken bij PSV voor 31 augustus a.s.. Het is louter en alleen giswerk wat hier hoofdzakelijk te lezen is. Normaliter heeft PSV haar voetbaltechnische zaken meer dan voldoende tot goed op orde. Ze zullen in Eindhoven wel weten waarmee ze bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Pec Man +804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Het is 4 miljoen. Maar wat maakt het uit.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Isimat- Mirin out, Guttierrez in..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    Vijf keer goedkoper maar tien keer slechter
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2245
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
    Lekker goedkoop duurder kan psv niet betalen zonder allerlei rare constructies.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +997
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:29
    Klasse deal voor PSV, goede middenvelder. Goede optie in de breedte. Een echte leider a la van ginkel of guardado was mooi geweest, maar gewoon te duur. Nu kan ramselaar eindelijk de kans krijgen en heb je met thomas een goed alternatief die op meerdere plekken kan spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:31
    Goede move van PSV, leuke speler

    Wat van ver komt hoeft niet altijd beter te zijn, al hebben ze met Lozano natuurlijk wel de hoofdprijs gepakt

    De toekomst zal het uitwijzen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    FCshotover +121
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:34
    Heel apart . Vanochtend op fox nog een interview met hem gezien. Toen liet hij eigenlijk al doorschemeren dat je nooit weet wat er nog op zn pad kwam..maar waarschijnlijk ging blijven bij Pec. En 3uur later ..bij psv. Denk dat Feyenoord hem harder nodig heeft. ..
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:13
    Denk dat het voetbal bij de Noordhollandse clubs zal gaan liggen.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +163
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    Mijn buurman koos voor psv ipv ajax ook 5x meer prijzen
    Vind ik leuk
    Hvdp +1272
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:23
    Goed gedaan!!
    Vind ik leuk
    Tismewat +87
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:58
    Zou wel een stunt zijn als Ajax nu Gutierrez haalt, gewoon omdat het kan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Kunnen beter die Cancela en Cavanda halen van Luik, gewoon omdat het kan! Haha
    Vind ik leuk
    Sluisje +829
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    Onderschatte speler, zal in een beter team zeker zijn plek gaan vinden.
    Heeft bij pec bewezen een stap hogerop aan te kunnen, vind het jammer dat hij naar PSV gaat......
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:11
    Zo'n gast is alleen leuk als je hem transfervrij oppikt..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws