PSV koos voor Eredivisie-alternatief Thomas; vijf keer goedkoper dan Gutiérrez

    PSV koos voor Eredivisie-alternatief Thomas; vijf keer goedkoper dan Gutiérrez

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:50

    PSV heeft niet diep in de buidel hoeven te tasten om Ryan Thomas naar Eindhoven te halen. PEC Zwolle ontvangt ongeveer drie miljoen euro van de Eindhovenaren.

    Dat laten het Eindhovens Dagblad en De Telegraaf weten. Mexico-international Erick Gutiérrez was doelwit nummer een van PSV, maar zijn werkgever Pachuca CF vroeg een bedrag dat men in Eindhoven niet wilde betalen. Duidelijk is niet wat de Mexicaanse club precies voor Gutiérrez wilde hebben, maar naar verluidt ging het om ongeveer vijftien miljoen euro. 

    En dus richtte PSV de pijlen op Eredivisie-alternatief Thomas, die dus ongeveer vijf keer goedkoper is dan Gutiérrez. Thomas had in Zwolle nog een contract voor een seizoen. Volgens het Eindhovens Dagblad betaalt PSV 'een kleine drie miljoen euro' voor Thomas. De Telegraaf meldt dat het transferbedrag 'tussen de twee en drie miljoen euro' ligt. Dat bedrag zal door bonussen ook niet veel verder oplopen.

    Het is volgens het ED niet ondenkbaar dat Gutiérrez alsnog naar Eindhoven komt, maar niet als de huidige selectie intact blijft. Mochten er nog mutaties plaatsvinden, dan zou de komst van de Mexicaan theoretisch nog mogelijk zijn. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Duurder hoeft niet altijd beter te zijn
    Vind ik leuk
    Aal +21360
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:55
    Voor PEC begrippen een mooi bedrag, maar tis een schijntje tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    HanV +3743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Beide Zwolse fansites houden het op 4 miljoen. Twee fansites, het lijkt ook wel een schijntje.
    Vind ik leuk
    Aal +21360
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
    Beide bij elkaar opgeteld. Ze bedoelden allebei 2 miljoen
    Vind ik leuk
    HanV +3743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Ik zie dat de eerste bron een journalist was die het inmiddels wat verlaagd heeft, maar wat maakt het uit en dan weer afhankelijk van prestaties. Transfersommen komen toch niet bij ons uit. Blijkbaar vinden ze hem een versterking voor PSV. Hup Thomas, speel je in de basis.
    Vind ik leuk
    Nielsk +813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
    Dan zal het 3,5 miljoen zijn ;-)
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1476
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:31
    Jaar contract nog maar. Anders was het wel meer geweest
    Vind ik leuk
    PRICE +25877
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Slim gehandeld van PSV,financieel betere zaak. Lang contract. De,ze speler kan doorgroeien in Eindhoven. Win win situatie.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    Bij gebrek aan beter is t win=win?
    Vind ik leuk
    PRICE +25877
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Sorry Janir,jou keus deze woorden.
    Ik vind een Blind halen voor super veel geld niet de juiste keuze,maar ieder zijn mening,respecteer ook jou woorden,👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:16
    PRICE.. Blind was nu ongeveer het bedrag wat Ajax ving van Manchester United. In die 4 jaar is Blind alleen maar gerijpt en béter geworden bij United. Buiten dat zíjn de prijzen óók nog eens enorm toegenomen de laatste jaren voor welke speler dan ook.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24954
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Nee joh, Ryan Thomas is veel beter :p
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    Je bent al langs Specsavers geweest? ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24954
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    Ja. Ze zeiden dat ik zo mee kon draaien naast De Ligt.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Zoo...met welke sterkte dan? ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24954
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Ontzettend veel. Dat zeiden ze tenminste toen ik wegging. Ontzettend veel sterkte gewenst!
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Nou ja met díe witte stok erbij moét het tóch lukken?!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24954
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Rood met wit he?
    Kleurt leuk bij m'n bril ;)
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57
    Uiteraard!..kleurt leuk bij míjn club ;)
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:27
    Niet nodig, ziet iedereen toch.
    Blind is bij lange na geen 16 miljoen waard.
    Gehypte speler.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:30
    Ik reageer hier niet eens mrer op..fijne avond
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:33
    Vooral niet doen want die discussie win je nooit.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Blind idd gerijpt, mr beter geworden maaoh 😂
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    De tijd zal het leren..hij heeft pas anderhalve wedstrijd meegedraaid..komt goed ;)
    Vind ik leuk
    Tim020 +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Je weet toch zelf hoop ik ook wel dat Blind in die 140 wedstrijden zeker wel beter is geworden?
    Vind ik leuk
    MeAgain +5692
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:56
    Dus Ajax heeft deze speler opgeleid voor man. U. En zij hebben hem een paar jaar gratis mogen gebruiken en nu komt hij gewoon weer terug naar Ajax. Is dat wat je zeggen wil?
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:07
    Nee Ajax leid alle spelers op voor Ajax. Man U koopt speler omdát ze hem een goede speler vinden. Hij wilde op het hoogste niveau spelen tegen een uitstekend salaris. Nu wilde hij graag terug naar Ajax ondanks nog vele andere sportieve en financiële aantrekkelijkere aanbiedingen. In die 4-jaar is hij gegroeid bij Man U tot een betere volwassen voetballer met véél PL-ervaring. Nee natuurlijk niet gratis gebruikt. Ajax ving destijds véél geld voor hem.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:51
    Van Gaal heeft de Blinde gehaald naar MU. Omdat ie ni meekon op niveau PL loopt hij nu weer met ajax mee. Vindt hem uitgeblust overkomen jammergenoeg want hij heeft op de bank kenne uitruste 😂
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:50
    Van Gaal was niet de eerste de beste. Méér verstand van voetbal dan al die personen op déze site. ..nou is dat niet zo moeilijk hier ;) maar serieus die haalde hem niet voor niets en Mourinho heeft het óók een tijd im hem gezien én Man United is natúúrlijk wel wereldtop. Is een uitstekende aankoop voor Ajax en al.helemáál in de eredivisie.. let maar op! ..,of heb je liever Viergever of Ariejan vd Heide? Hahaa nee toch?! ;)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:21
    Niet erg dat je mijn uitleg niet begrijpt. 👍🏻
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Draai het eens om..
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:47
    Fnitan 😂
    Vind ik leuk
    MeAgain +5692
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:05
    En die leveren ze nu weer in.
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:24
    Dat Blind is gerijpt hebben we tot nu toe nog niet gezien.
    16 miljoen is een lachertje.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:29
    Blind is een klasse-aankoop..mensen die dat niet zien (of waarschijn niet willen zien) hebben weinig tot geen verstand van zaken en zijn zelf een lachertje!
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Jou mening, Blind heeft mij nooit kunnen bekoren en is zeker geen 16 miljoen waard.
    Mark my words.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:44
    Nee, je haalt Lucassen, Maher, Thomas vd subtop dat is wat! Kosten samen ook 16 miljoen.Nee, dan 10x liever een Blind.
    Vind ik leuk
    Duckiey +10
    zondag 12 augustus 2018 om 22:26
    Voor een speler met een 1 jarig contract is 16 miljoen veel geld vindt ik
    Dat het een versterking is voor Ajax ben ik het met je eens
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Gebrek aan beter dan praat je over oude slome blind en labyrat en bande dat is gebrek aan beter
    Vind ik leuk
    Vowtar +4146
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:20
    Voor 8,25 miljoen kan je echt wel een betere speler krijgen dan Bandé. Kijk bijvoorbeeld maar naar Linssen, Beerens of Kuwas.
    Beter dan Labyad is er ook wel te vinden; voor minder dan de helft van de prijs heb je Thomas!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:52
    Bande speelt de 1e twaalf maanden niet meer, helaas. Hopelijk komt ie teug van z’n blessuur 👍🏻
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54
    Wow! Waarom ben jij geen scout geworden? Je weet het allemaal zo goed. Misschien ga je je mening nog herzien. Het seizoen is namelijk nog niet eens begonnen.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4146
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:11
    Misschien wel, maar als je nauwelijks opvalt bij een Belgische degradant, heb je niks te zoeken bij Ajax. Ook niet als Overmars zo gek is om 8,25 miljoen neer te leggen. Je hoeft geen Piet de Visser te zijn om dat in te zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:15
    Als hij niet opvalt, waarom heeft Ajax hem dan gekocht? Hij heeft inderdaad, nadat hij bij Ajax heeft getekend, een mindere periode gehad. Maar zoals ik al zeg, wacht nou maar gewoon af. Thomas heeft het alleen nog maar bij PEC laten zien
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
    Ik zeg waarom niet sappieman 😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:56
    Je kan ook bij IJsselmeervogels en Quick Boys kijken voor een speler, kost 50.000 in een jaar, hou je nog meer over!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:46
    Je hebt helemaal gelijk. Alleen PSV doet fantastische aankopen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3212
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:50
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:03
    Standaard zinnetje ontzettende domme neus
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08
    Nee, jouw reactie is lekker vol inhoud.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:35
    Alles beter dan die afgedankte Viergever, Dumpfries en die blinde renner op het middenveld ..laat me niet lachen!
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:11
    Doen jullie al 4 jaar niet lachen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    viergever was de afgelopen vier jaar bij ons ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:17
    Je bedoelt juli of augustus?
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:23
    Nee hoor, gewoon gezond boerenverstand.
    Daar kunnen ze in onze hoofdstad nog iets van leren met al die paniekaankopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:21
    paniekaankopen?
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:11
    Blind voor 16 miljoen??
    Ajax moet kampioen worden toch anders kan het technisch hart opstappen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:28
    Dus omdat Ajax kampioen moet worden is Blind een paniekaankoop? Ziyech was 2 jaar geleden een paniekaankoop, maar Blind nu niet. De definitie van een paniekaankoop is volgens mij zomaar iets op het laatste moment aankopen omdat het helemaal nergens op lijkt
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:31
    Te duur betalen voor een middelmatige speler is in mijn ogen een paniekaankoop.
    Manchester lacht zich de *** uit de broek.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
    Dan is het een miskoop. Dat kan je pas achteraf bepalen... gelukkig heeft Ajax zich met het merendeel van de uitgaande transfers zich de ballen uit de broek kunnen lachen
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:47
    Tuurlijk, het hele beleid is overboord gegooid omdat ze denken dat ze kampioen kunnen worden door met geld te smijten.
    Amateurisme ten top.
    Wat is het volgende beleid als het weer niet lukt.
    De tegenstanders leegkopen. 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:09
    Een beetje zoals Thomas dus, omdat Gutiérrez niet komt
    Vind ik leuk
    Bullet +2918
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Daar is niemand op het PSV forum het met jou eens.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Klopt...tóch is vaak goedkoop is duurkoop.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Wordt wel middelmaat bij PSV, nog een ramselaartje erbij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:56
    Blijkbaar stoten jullie vaker aan de zelfde steen dan een ezel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Voor veel spelers blijft het idd een gok of de aankoop goed uitpakt. Soms kost het geld andere keer levert het véél op.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:04
    Vandaar die 175 mio op de bank, opleiding en scouting zal wel stukken slechter zijn dan bij PSV...
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Ramselaar verbaast me toch wel hoor....
    Vind ik leuk
    PRICE +25877
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:00
    Natuurlijk mijnheer slechte bibs,jij weet het. PSV is hier lang genoeg mee bezig geweest en zijn genoeg overtuigd.
    Eindhovense selectie is totaal absoluut goed.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:49
    Thomas voetbalt hier nu al jaren, maar elke andere (sub)topper had het natuurlijk mis. Prima speler, maar als je Guttierez had kunnen halen had je een international, aanvoerder en fysiek veel sterkere speler binnen kunnen halen.

    Mocht Donny/Frenkie nog weggaan lijkt Erick mij een prima vervanger.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    Kloot, als je die Guttierez wilt halen is dit dan tóch een troostprijs..
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Zoals die 4 jaar met al die parels bij jou clubje
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:47
    Die parels die allemaal dik verkocht gaan worden, zodat we straks zoveel geld hebben dat we niet meer ingehaald worden.Die bedoel je toch?
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:28
    Jij denkt dat top spelers hier naar toe komen dan ben je echt dom
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:46
    Zolang wij de blind's en tadic's van deze wereld kunnen halen en jullie de toppers van Zwolle ben ik dik tevreden.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:56
    Blind een topper tja dat zegt genoeg
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:27
    Hoeveel keer heeft Thomas de gouden schoen gewonnen?
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:48
    Dit jaar pakt hij hem plus de titel
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:43
    De titel van de KKD misschien.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:45
    Ha ha ha ha hou het niet domme stront vlieg
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 17:24
    Dat zeg je goed,die titel hou je niet.Zeker niet met Thomas,wat een giller!
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 17:33
    Als je een giller wil zien Moet je je vrouw aankijken maar schat jou in voor een vriend
    Vind ik leuk
    baboushka +1174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Wat vind jij dan zo goed aan guttierez?
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:09
    Volgens psv is hij erg goed..
    Vind ik leuk
    slechtekont +3995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:05
    Fysiek, passie en techniek. Niks voor niks al international en aanvoerder van een top team.
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Bij Mexico op de bank!!
    Vind ik leuk
    PRICE +25877
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:31
    Heeft Guardado voor zich in het nationale elftal
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:33
    Dan is het dus geen basisspeler.
    Dat bedoel ik dus.
    Vind ik leuk
    PRICE +25877
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:53
    Komt nog wel
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:54
    Wat heeft dat met het heden te maken?
    Vind ik leuk
    slechtekont +3995
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:46
    Dat hij geen vaste basisspeler is klopt. Maar heeft toch al een aantal interlands achter zijn naam. Hebben het ook gewoon over een jonge gast van 21-22.
    Vind ik leuk
    Bullshit +503
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:52
    Dat klopt maar ik vind dat hij als de grote verlosser wordt neergezet in de media en dat hij dat eerst nog moet bewijzen.
    En als ik ergens een hekel aan heb is het spelers hypen.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3995
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:09
    Hij wordt als waardige vervanger van v. Ginkel neergezet. Qua spelertype lijken ze op elkaar alleen Erick heeft meer fenijn.

    Dusjah.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5692
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57
    Meer heb je niet nodig voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    Onze buurman koos voor een kia ipv een bmw, was ook 5 keer goedkoper :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:56
    zolang je zelf je spelers uit de kk divisie , en bij een Belgische degradatie kandidaat haalt moet je niet teveel zeggen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    Goed gesproken! 😊
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59
    Zoals een speler die PSV weghaalde bij Almere City bedoel je? Welke competitie speelt Almere ook alweer? :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    ik ben ook niet degene die populair loopt te doen over een buurman die een KIA heeft gekocht .....
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Daar is geen woord aan gelogen, de buurman heeft 2 maanden geleden een KIA gekocht :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:04
    dan woon jij in een goede buurt
    de mijne rijd in een Volvo uit de vorige eeuw ....:p
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Als de auto je maar breng waar je zijn moet :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    hahaha ja das waar , maar het gaat me nu te ver om te roepen dat deze Kia ons ff kampioen gaat maken ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Ik maakte maar een dolletje, maar sommigen zijn meteen gepikeerd, zoals die Dicky :) Neem van mij aan, ik maak me niet druk welke spelers PSV wel of niet koopt, al kopen ze die Mexicaan er nog bij, dan nog ben ik daar niet afgunstig over, hoe sterker de competitie, des te beter de competitie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    jij bent een echte Ajacied
    jij maakt je eigen niet druk om de concurentie
    heel iets anders als sommige van die flapdrollen hier
    vandaar ook die ;-) achter mijn eerste reactie
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Hoeveel geld de clubs hebben interesseert mij verder ook geen klote, ik heb er niks aan, zolang mijn eigen ING rekening maar vrolijk naar me blijft lachen, de rest boeit mij weinig :)
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:10
    Nou dan ? Wat zeur je kerel
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    Ik zeur niet meid :)
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:33
    En die mongolen geven je nog likes ook , straks lach je uit gappie , wacht maar geduldig af , jullie allemaal , en trouwens ben al 33 jaar voor psv ik hoor niks anders maar wel al 30 jaar naast jullie haha , hey krijg lekker teyvus op ze randands tezeggen . Ja kom uit jouw buurt .
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:22
    Wanneer je uit mijn buurt komt dan is er toch iets fout gegaan, de buurt waar ik uitkom daar spreken ze de woorden '' teyvus '' namelijk niet :)

    Welke taal is het? Arabisch, Turks, Chinees, ik heb namelijk geen flauw idee wat '' teyvus '' betekent, op Google kan ik het ook al niet vinden :) Of is het een of andere schilders term?

    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:31
    Sorry voor het schelden ik liet me gaan .
    Staan al 30 naast jou clubje dus mak aan jullie .
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Mijn buurman heeft een scootmobiel haha
    Vind ik leuk
    Sigma +2214
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Mijn buurman heeft niet eens een auto
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01
    Die krengen kunnen soms best snel over de stoep racen haha :)
    Vind ik leuk
    Trojan.22 +1707
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Slimme buurman: De KIA rijdt prima en is een complete auto; de prijs/-kwaliteitverhouding is uitstekend; liefst 7 jaar garantie; geen sjoemelsoftware.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:07
    Nee jullie doen als blij als jullie een 3e keus speler van Ajax overnemen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    ik ben ook niet degene die populair loopt te doen over een buurman die een KIA heeft gekocht .....
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Rosario Niels?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:55
    Die ja :)
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:59
    Oké duidelijk ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25877
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:35
    Van Almere gehaald en al enige tijd bij jong PSV gespeeld,Rosario is zo gedeeltelijk door PSV gevormd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:00
    Plus twee uit de Engelse PL en een basisspeler van Utrecht. Maar dat was je voor het gemak even vergeten zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Opleidings instituut is nu koop instituut geworden koekkoek .Liever 3 Miljoen voor Thomas dan 16Mil voor een Blinde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Haha, of heel veel miljoenen voor die spits die elke dag in zijn 1tje doorbrengt
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Wie Bande
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Dat is niet onze spits, Romero
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    Blinde? Je bedoelt neem ik aan Blind..dat kan je gewoon schrijven hoor wel zó volwassen. Ajax heeft voor Blind het bedrag betaald wat ze 4 jaar geleden voor hem vingen van Man United. In die 4 jaar is hij gerijpt en béter geworden met veel PL-ervaring. Ondertussen zijn de spelersprijzen enorm gestegen. Kortom hééft niets gekost levert alleen maar op. Een winwin-situatie!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:04
    Als je er maar 3 miljoen hebt ipv 175, kom je in de Eredivisie budget vijver terecht
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
    Hey boekhouder,fijn dat jij alles zo goed weet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:21
    Dat ziet iedereen toch, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.Liever Thomas dan Blind whaahaaa😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19
    dat weet je nu al? Ik zou nog even 9 maanden wachten met conclusies trekken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:16
    Veel plezier ermee dan. Zal genieten zijn een middenveld met Thomas Sainsburry en Hendrix. Lol
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    jullie lopen hier toch stoer te praten over kia Thomas of niet
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2770
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:32
    Stoer praten? Jij bent dan de gene die de kwaliteit van KIA in twijfel trekt dat was met de opmerking van Niels nog niet gedaan. En ga je nu ontkennen dat er qua vergelijking tussen Gutty en Thomas geen prijsverschillen zitten zoals tussen KIA en BMW?

    Maar bij gebrek aan verdediging kan je zo proberen.. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:17
    Jullie? En ja, Thomas is nu eenmaal geen aankoop waar WIJ van gaan bibberen! Hihi
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Ga je weer schelden, tuig dat je bent! Jij ken jezelf nooit gedragen man 😂
    Vind ik leuk
    Bullet +2918
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Pannucha waar die Erick speelde, staat ook op zo'n degradatie plek na een zeer slechte start.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    ja en ???
    speelt die Erick bij PSV dan
    en snap jij nu echt een ;-) achter een reactie niet ?
    of moet je gewoon iets hebben om over te zeiken omdat je anders niet kunt slapen
    Vind ik leuk
    Bullet +2918
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
    Zou het plezierig vinden als je niet zo'n toon tegen me aanslaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:21
    Wat waren de alternatieven die niet gehaald werden? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    En die Kia won de prijzen??
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Mijn buurman nog goedkoper, voor een dubbeltje op de eerste rang. Een Fiat panda en zijn vrouw een smart. Maar slim is ze niet
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Ik wou gisteravond eten bij een 5 sterrenrestaurant, toch maar gekozen voor een kebab tent was 5 x goedkoper.
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Maar die KIA brengt je buurman waarschijnlijk ook overal waar jij met je bus abonnement van de gemeente niet eens kan komen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Dicky geloof mij maar, ik durf erop te zweren dat mijn auto duurder is dan de jouwe, en dat ik meer inkomen per maand binnen krijg dan jij, ik heb geen gemeente abonnement nodig, misschien jij wel :)

    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:16
    Wat een Amsterdamse bluf weer....bah,bah
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    Klopt, zon stadsbus is waarschijnlijk duurder dan mijn auto en die wajong uitkering is ook erg hoog. Lang niet zo hoog als mijn salaris natuurlijk. Maar jij hebt natuurlijk alle tijd om zwart bij te werken.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Ik werk bij Ziggo ( nu in de ziektewet ), verder verdien ik erg leuk met het verkopen van wedstrijdkaarten, en mijn vrouw die nog haar inkomen heeft, geloof mij maar wij hebben NIKS te klagen, in tegendeel zelfs :)
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Goed zo piem. Nou hoor ik de meeste steuntrekkers niet klagen wanneer zij in de kamer Ziggo aan het kijken zijn.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Al klagen ze wel, zolang ik mijn salaris maar iedere maand krijg :) Ik heb niks met klagers te maken, klagers interesseren mij namelijk niet.

    Was je trouwens in het stadion gisteren :)
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    Jazeker en gewoon genoten van mijn mooie Vitesse. Ook gewoon Ricky applaus gegeven na de 0-1 en daarna de spelers bedankt. Succes is voor iemand die ruggengraat heeft om zijn local te supporten van secondair belang.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    Netjes van je, ik had trouwens geloof erin dat jullie zouden winnen, heb ook begrepen dat Vitesse sterker was?
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Eerste helft wel. We hadden ook binnen 2 minuten op 1-0 moeten komen. Daarna nog wat kansjes. De 2e helft was van een minder niveau. Als je dan in de 92ste minuut nog 0-0 staat dan moet je jezelf daarmee tevreden stellen en proberen dat vast te houden. Maar ja, Nederlands voetbal. Basel heeft gewoon meer geld en kwaliteit. Zij spelen dat gewoon uit. Maar goed, een wedstrijd tegen Basel zie ik hetzelfde als een wedstrijd tegen de top 2 dan wel Feyenoord. Heel mooi als je een resultaat haalt en als je verliest dan is dat normaal.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    Zij werkt op de wallen neem ik aan als condoom zuiger
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47
    O jee, als je nou maar niet weer een ban krijgt :) Niet lief wat je daar zegt, stouterd!
    Vind ik leuk
    JoeyC +1333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Verstandige keuze. 7 jaar garantie. Naam is geen garantie voor kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +917
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Een Kia geeft 7 jaar garantie schijnen extreem goede auto's te zijn een BMW daarin tegen is luxe maar ook storingsgevoelig en er gaan regelmatig dure sensoren kapot werk in de autobranche dus ja wat wil je dan??
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Ik heb niks met een BMW verder hoor. KIA sportage is trouwens wel een mooie auto :)
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Iedereen denkt als ze een BMW of een Mercedes kopen dat dit garant staat voor kwaliteit........niet dus.
    Zo denken ze bij Ajax als ze maar veel betalen voor een speler dat dit garant staat voor een kampioenschap......niet dus!!!!
    Vind ik leuk
    base +2034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Net zoals Romero bedoel je ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    En die Kia kan nog wel beter zijn als die BMW. Zo is PSV ook beter als Ajax.......wat zal de paniek los barsten in Amsterdam als het WEER niets wordt!
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Je weet helemaal niet of PSV dit seizoen beter is dan Ajax, dat is allemaal af te wachten nog :)
    Vind ik leuk
    AFFA +1411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Maar reken erop henkie dat Ajax dat wel kan lijden, maar wat zal de paniek los barsten bij die verenging van jou als ze niet verder komen in de CL of geen kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Dat kan Ajax helemaal niet lijden........na zulke investeringen en geen kampioenschap gaan er koppen rollen.
    Of de kabouter plop arena wordt volgestort met beton!
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47
    Lijkt me een goed plan zijn we er mooi van af ,En dan weer door gaan als AFC de echte club uit 020
    Vind ik leuk
    Iggy +3212
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:55
    Aldus een altijd naar Ajax wijzende droeftoeter pur sang.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:58
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    AFFA +1411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:32
    Dat zou kunnen en ook terecht dan,dan moet er koppen rollen,maar hoop voor jou dat jou vereniging geen cl haalt,alleen voor jou henkie, dan gaat het pas rollen, en kunnen ze dat Calimero stadionnetje volgooien met beton kuub of 30 is wel zat zit ie vol stakker.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:21
    Nog steeds gefrusteerd na ❌❌❌❌ NIKS.......
    Vind ik leuk
    AFFA +1411
    zaterdag 11 augustus 2018 om 14:07
    denk dat jezelf gefrustreerd bent henkie,en weet je waarom, dat je in je hart voor Ajax bent en er niet durft voor uit gekomen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:07
    Pardon........

    Dat schoonmaakmiddel mag bij mij niet eens in de kelder staan!
    Vind ik leuk
    Bullet +2918
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Beter dan..
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +917
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Ik hoop het henkie!
    Vind ik leuk
    MeAgain +5692
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Goedkoper en langer garantie op de Kia. Wanneer er iets mee is ga je gewoon terug en denk net z’n complete auto als de BMW.
    BMW betaal je natuurlijk ook voor de status
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +710
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:57
    Maak even een proefritje in een BMW 325, dan wordt het wel duidelijk welke auto beter is.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5692
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:50
    Haha, 325? Welk bouwjaar?
    Ik rij 8 jaar BMW privé en rij via mijn werk in bijna alle merken en type auto’s wel.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +710
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:45
    2014
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +710
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Kia, leuke auto, maar beter dan BMW kan natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    Mooi bedrag voor Zwolle
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    waarom scroll jij zo ver :}
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Ze hebben Feijenoord en Ajax zien spelen deze week, en dus hoeven ze niet zo'n hele sterke speler erbij te hebben. Wat een afgang van Amsterdam en Rotterdam....
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Raar eigenlijk, Feyenoord wint met strafschoppen van PSV en gisteren vernederd door een Slowaakse club, wat zegt dat over PSV?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Dat kan zo veel zeggen. Waar doel jij specifiek op troll??
    Vind ik leuk
    Blitsbal +264
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Helemaal niks trol
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    niels is zeker geen troll
    die stangt graag een beetje , maar is verder wel eerlijk en realistisch
    daar kunnen sommige hier wat van leren
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Ok, maar waar doelt die dan op??
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:25
    misschien kun je eens eerst naar de reactie kijken waar ie op reageert , voordat je een oordeel gaat vellen over Niels
    DAT is namelijk de reactie van een echte troll
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Dus omdat de ene het doet mag er geen vraag gesteld worden waar hij specifiek op doelt??
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    dat mag , maar hij reageert gewoon op een trol
    en mensen die op een trol reageren moeten dan een beetje stangen in hun reactie
    dat is wat Niels doet
    en hij heeft nog gelijk ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Heldere uitleg, maar dan kan die eerste opmerking ook gezien worden als een dolletje ipv een troll reactie..
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    De mensen die mij kennen die weten precies hoe ik over voetbal denk, ik lig echt nergens wakker van wanneer om voetbal gaat :)

    Het enige belangrijke in mijn leven is mijn gezinnetje en mijn familie, sport is maar een bijzaak, waar ik nooit wakker van zal liggen, win je dan win je en verlies je dan verlies je. Druk maken om een stel miljonairs die het verprutsen, nee zo gek krijgen ze mij niet, nooit :)
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    Slijmjurk het is gewoon een etterbak
    Vind ik leuk
    Jurre! +219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:56
    En jij een racist en een grote trol wat al tientallen keren een ban heeft gekregen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    dat ze nog ff op strafschoppen moeten oefenen......
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Dat is het mooie van jouw stratum, jij begint niet meteen kwaad te worden, gewoon een dolletje maken, jij wordt er niet kwaad over :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    ach je kent me toch een beetje ,kwaad krijgt niemand me , gewoon geen zin om daar energie in te steken.
    Bovendien vind ik het wel geinig om een sneer op te vangen en uit te delen zolang het maar over het voetbal gaat.

    Je hebt er een paar bij die denken met persoonlijke hatelijke reacties mij op de kast te krijgen maar dat negeer ik maar gewoon.

    En dan is er nog mijn vriend van het eerste uur hier die het maar blijft proberen op dagelijkse basis maar ook die laat ik voortaan maar links liggen..

    verdomme ik word toch niet te mild hoop ik?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    Wanneer je te mild wordt dan zijn wij geen vrienden meer, ik accepteer geen watjes gedrag :)

    Gewoon zeggen wat je op je lever hebt, en schijt hebben wat een ander ervan denkt! :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    heb ginne skrik , ik heb ff een nieuw fleske kouwe klets opengetrokken en het gaat al weer als vanouds met me.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:27
    Je lijkt die vrouw van mij wel, die zit ook al aan de drank, die kan het niet laten om weer een fles wijn open te trekken. Het excuus wat ze heeft is dat ze zonder alcohol het met mij niet uithoud :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    tja niels nou wil ik niet vervelend klinken maar in deze sta ik volledig achter mariska..........
    Vind ik leuk
    Niels92 +17292
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Daar zal ze blij mee zijn :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    dat weet ik wel zeker..........
    het beste in me komt namelijk boven als ik achter een vrouw sta.......
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +736
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    En PSV wint van Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    is niet echt een afgang hoor als je 2-2 gelijkspeelt bij de nr 2 van België vind ik
    das gewoon een goed resultaat
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2770
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    De manier waarop zegt ook wat en dan is het toch wel een afgang hoor. Het leek echt helemaal nergens meer op nadat Ziyech die grote kans miste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    ja maar je kunt het ook positief bekijken
    die grote kans van Ziyech had ook de 0-4 kunnen zijn volgens mij
    een afgang was Feyenoord , die werden helemaal zoek gespeeld
    Ajax had gewoon de beste kansen , en had dik kunnen winnen
    alleen viel de einduitslag wat tegen
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2770
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:15
    Wel echt het kantelpunt hoor. Na die kans durfde ze weer verder naar voren te spelen en bleven wij maar achteruit wandelen.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Zegt de man met een Ajax hart
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59
    Goeie deal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:00
    Gewoon een goede speler voor psv. 95% heeft guiterez nooit een minuut zien voetballen hier. Papegaaienpraters. Ook ramselaar is een zeer degelijke speler. Stiekem heeft psv dit seizoen gewoon de juiste spelers op de juiste plaats. En zijn wederom weer titelfavoriet. Die zoon van danny blind die nog geen deuk in een pakje boter trapt zal daar weinig aan veranderen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Titelfavoriet hahaha!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Als je 3 keer kampioen wordt in de laatste 4 jaar ben je titelfavoriet. Als je 0 keer kampioen wordt in de laatste 4 jaar brn je dat niet.
    Vind ik leuk
    Wilex +613
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    Als 2 keer op rij de staatsloterij kan winnen en weer 20 wedstrijden met kunst en vliegwerk met de hakken over de sloot kan trekken dan hebben ze misschien een kans.
    Verloop het echter normaal dan gaat het met een middenveld van Rammelaar en Hendrix heel erg moeilijk worden, helemaal nu ze een dubbel programma hebben.
    Een seizoen zoals 2017 al snel kansloos voor de titel is logischer.
    Dat is overigens al 6 keer gebeurd de laatste 10 jaar dat PSV geen enkele rol had in het kampioenschap en op een straatlengte achterstand eindigde op een 3e of 4e plaats.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:03
    Prestaties in het verleden etc.

    Elk jaar staat er weer een andere selectie bij iedereen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Miskoop nummer zo veel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Slechter als die Bande kan toch niet .
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Waarschijnlijk heb jij Bandé nog nooit zien spelen. Ik Thomas wel vaak genoeg, subtop materiaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Dan speel die band van Bande nog maar eens af Of bel ff zijn oude trainer haha
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:07
    Die trainer was natuurlijk jaloers dat hij na een half jaar al te horen kreeg dat de beste speler ging vertrekken, dat interview was ie zeer geïrriteerd. Net als dat PSV’ers als jij nog steeds balen dat hij (zoals zo velen, Frenkie, Labyad en Schuurs bijvoorbeeld) Ajax andermaal verkoos boven PSV :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:37
    Haha cheat words,kom jij maar eens met t bewijs dat ik baal dat die spelers naar Ajax gingen IPV PSV.Nee dat kun je niet want je zwamt allen maar onzin.Ben t al gewend van je .
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    Jij ziet niets met die grote neus voor je ogen
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Als je geen poen hebt dan zul je het op deze manier moeten proberen. En hoezo is er geen poen? Omdat PSV jarenlang teveel geld heeft laten liggen.

    Teveel gehuurd wat niks oplevert (van Ginkel 3x, Rekik, Bruma, Zinchenko of hoe die gozert ook heet, enz), daarmee vergooi je dus potentiele transfersommen, want je had ook eigen spelers zich kunnen laten ontwikkelen.

    Teveel spelers met nog maar een 1-jarig contract laten vertrekken, zoals Arias en Willems om maar even twee spelers te noemen. Ook hier laat je dus transfersommen liggen voor de korte termijn doelen.

    Tevens heeft PSV in meer oudere spelers geinvesteerd, Luuk, Guardado, Moreno om er even 3 te noemen, ook dat is weer een korte termijn doel om nu te presteren terwijl je financieel er weinig aan overhoudt.

    En dan zijn ze ook nog met Lozano een deal aangegaan waarbij ze straks een groot deel van de verkoopsom aan zijn oude club moeten afstaan waardoor ook daar minder aan overgehouden wordt dan je had gehoopt.

    Je kunt zoeits best eens doen, maar als je de opsomming gewoon heel eerlijk bekijkt dan moet je gewoon concluderen dat Brands het veel te vaak gedaan heeft met alleen maar de korte termijn als doel, want grote transfersommen worden er gewoon te weinig geincasseerd.

    Ja, Wijnaldum, Depay en Locadia hebben veel opgeleverd, maar dat is te weinig, als dat voldoende zou zijn geweest had PSV nu gewoon het geld om te investeren en dat had het niet .

    het begint me steeds duidelijker te worden waarom Brands het avontuur is aangegaan, de rek is er uit in Eindhoven en nu Ajax eindelijk het geld goed is aan het investeren wordt er een gat geslagen wat heel moeilijk te dichten wordt.

    ik bedoel voor dat PSV-ers nou hatelijk gaan reageren wees gewoon reeel, wij hebben met de Ligt (60), Frenkie (50), Ziyech (30-35), Neres (40) al 4 spelers waar flinke bedragen voor geboden zijn, onze huidige selectie vertegenwoordigd boven op de centen die we al hebben ook nog eens een veel grotere waarde dan die van PSV, dan moet je toch eerlijk zijn en toegeven dat Brands de club verlaat en achterlaat in een niet al te beste staat...

    Maar ja, jullie blijven vooral naar het zilverwaar kijken van het verleden, ipv in te zien wat er nu gebeurt en wat dit kan gaan betekenen voor de komende jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Mooi verhaal! Kom je in April naar Eindhoven? Daar is het dan feest 😁
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Onderbouw jezelf of zeg gewoon niks.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    Blijf jezelf maar moed inpraten, de ajaxtraantjes zullen dat jaar nog zouter zijn als afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Leg uit, of ben je gewoon zielig, mag van mij ook hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Sommige clubs gaan voor sportief succes. Ajax kiest een andere weg. Jonge talenten overal wegplukken om ze vervolgens in de o zo geweldige ajax opleiding te proppen. En vervolgens als ze een goed niveau hebben bereikt voor een grote zak met geld verkopen. Ondertussen is het al 7 jaar een teringzooi achter de schermen. De mannen die er verstand van hebben zijn ondertussen allemaal weg. Nu heb je v.d. sar en dagobert overmars. Ik vind het triest dat zon mooie stad het met deze 2 lulletjes rozenwater moeten doen. En dan heb je ten hag als trainer om het trio te voltooien. Cruijf draait zich om in zn graf als ie ziet wat deze koekenbakkers met het mooie ajax hebben gedaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    JoeyC +1333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Cruijff is gecremeerd.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:25
    Je eerste zin gaat al nergens over, Ajax is ook uit op sportief succes, maar beseft ook dat je financiele middelen nodig hebt om die te kunnen bereiken.

    Je bewering over 7 jaar tering zooi achter de schermen gaan ook al nergens over, Ajax behaalde 4 titels op rij en toen werd er nog niet eens veel uitgegeven.

    Nee, je verhaal slaat als een tang op een varken, zinloos om nog met je te discussieren.
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    Remember 2012........
    Vind ik leuk
    Iggy +3212
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:01
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Je kan het ook zo stellen dat t knap is van Brands met gewaagd beleid toch titels behaald, maar ik kan me enigzins wel een beetje in je mening vinden.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:10
    Ben blij dat er ook PSV-ers zijn die mijn verhaal serieus willen nemen en niet de zielige struisvogel willen uithangen en maar triest reageren.

    Ik analyseer gewoon wat gebeurt en als je dan eerlijk bent dan kun je niet anders dan concluderen dat er wel heel veel naar de korte termijn gekeken is.

    Ik vind het ook niet gewaagd, eerder stom, je moet een balans vinden in het dienen van beide termijnen en die is niet zichtbaar in het transferbeleid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    Wij weten niet alles wat er achter de muren gebeurt.Ik geloof wel dat de directie goed genoeg is om geen rare sprongen te maken.Ik heb er wel vertrouwen in de toekomst
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    We weten niet alles nee, maar we kunnen wel analyseren wat we zien en horen.

    Feit is gewoon dat Ajax een mega gat financieel geslagen heeft en dit seizoen eindelijk de eerste serieuze poging heeft gewaagd om hier ook sportief succes mee te boeken.

    In dat opzicht vind ik het wel moedig van je dat je vertrouwen in de toekomst hebt, ik ben dan wel benieuwd wat dan die hoop biedt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Daarom vind ik ook als de kans er is, dat Ajax Frenkie de Jong moet verkopen als Ajax niet de CL haalt. PSV verkoopt volgend jaar waarschijnlijk ook Lozano en Bergwijn voor een heleboel geld. Ik denk dat het dan echt afgelopen is voor PSV voorlopig. Dit jaar geef ik PSV zeker nog een kans.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Lozano kan veel geld opleveren, maar PSV moet een heel groot deel afstaan aan zijn oude club, dus dat levert veel minder op dan je denkt.

    Voor Bergwijn verwacht ik geen biedingen van 50 miljoen, dus al met al zit daar gewoon een mega gat tussen wat Ajax geboden heeft gekregen en wat PSV in potentie kan vangen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Leuk verhaal, ben het wel voor een deel eens. Maar als ik een deel van je verhaal over oudere spelers lees en vergelijk met de dikke miljoen en die Ajax in hele oude spelers zonder restwaarde dan ga je bijna denken dat Ajax het beleid van brands aan het kopiëren is. Of zijn die niet te vergelijken?
    Vind ik leuk
    JoeyC +1333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    Is een goede vergelijking. Ajax heeft met Tadic en Blind zo'n 30 miljoen uitgegeven waarvan ze het grootste gedeelte niet meer terug gaan zien. En of het goed geïnvesteerd is, moet ook nog maar blijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:31
    Ja dat maak ik er ook uit op. We zullen het na 34 potjes zien. Dat grote gat op financieel gebied zal lastig in te lopen zijn ja.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Je vergeet even dat we de jaren hiervoor wel eerst 100-200 miljoen euro ontvangen hebben aan verkochte talenten en we tevens een hoop talenten in de groep hebben die tientallen miljoenen kunnen gaan opleveren, dus die investering kan makkelijk gedaan worden en moet zich juist uitbetalen doordat jeugd nu wel vaker slaagt bij Ajax dan voorheen, zodat je Bazoer niet voor 13 miljoen verkoopt maar voor tientallen miljoenen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    Nee, Ajax heeft namelijk veel te weinig ervaring gehad in de selectie, waardoor jeugd veel te snel met alle druk op de schouders moest voetballen, daarom zijn er zoveel afgedankt, zoals EL Ghazi, Fischer, Bazoer, enz.

    Ajax had juist meer ervaring nodig (kwaliteit) zodat die jonkies beter tot hun recht komen.

    Ze kunnen beiden prima hun eigen filosofie hebben, maar ik roep al jaren dat de een doorslaat in jeugd en de ander in oudere spelers, een beetje meer naar elkaar toe en ik denk dat beiden de ideale mix hebben.

    Overigens lijkt het daar nu bij beiden ook een beetje naar toe te gaan, dus op zich gaan we de goede kant op, maar de achterstand van PSV is een feit en een hele grote achterstand (financieel).

    Dat zal op den duur altijd in sportief opzicht merkbaar worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    In de toekomst kijken kan ik niet. Dat er op financieel gebied een achterstand is klopt. Dat blind en tadic voor ervaring zorgen ben ik met je eens, maar financieel houdt je er geen fuck aan over mocht je geen CL spelen en de komende jaren geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    We hoeven ook niks over te houden aan Tadic en Blind, we hebben al bijna 200 miljoen verdient aan talenten de afgelopen jaren en hebben nog zat jongens die samen een veelvoud vertegenwoordigen van wat blind en Tadic gekocht hebben.

    Als Frenkie verkocht wordt zouden we nog een Tadic en een Blind kunnen kopen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
    Eens, met die belachelijk hoge verkoopprijs voor Frenkie de jong kan je idd 2 oude ervaren spelers kopen. En 1 jaar salariskosten..
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Het valt of staat natuurlijk allemaal bij wat ze met dat geld doen, maar het is zeker een feit dat Ajax een gat heeft geslagen wat ik PSV niet zo snel zie dichten.

    Wie bij PSV moet er 50 miljoen opleveren dan? Ik zie ze niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
    Lozano zal dat hoogst waarschijnlijk wel op gaan leveren. Bergwijn na een volledig goed seizoen 30-40. Gaston als die eindelijk zijn klasse 34 potjes toont ook. Dus 50+ maar 1.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Lozano zal wel voor een mooi bedrag verkocht worden, maar daarvan moet een heel groot deel aan zijn oude club afgedragen worden waardoor je stukken minder overhoudt.

    Of Bergwijn 30-40 gaat opleveren moet ik ook nog maar zien, ik hoop het hoor, zou lekker zijn voor PSV, maar ik heb altijd wat twijfels bij die jongen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:26
    Bij bergwijn had ik het ook. Ogen dicht en schieten op goal... Laatste potjes bleef die rustig voor de goal en ging het rendement flink naar boven. Als hij dat volhoudt een heel seizoen dan zie ik het wel gebeuren.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:30
    Fingers crossed, hoe meer poen naar Nederland stroomt hoe beter!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:09
    Echter zijn dat maar 2 spelers, voor de rest staat er genoeg kapitaal op het veld. Dat is het verschil met PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Bepaal jij de prijzen van spelers van PSV?
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Niet te vroeg juichen....
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Ik juich niet, ik voorspel. Ik hoorde ook niemand (behalve mede Ajacieden) janken toen ik voorspelde dat Ajax niet zou winnen met die veel te jonge selecties.

    Ik ben hier al jaren analyserend bezig en geef daarover mijn voorspelling, dus dit heeft ook niets te maken met narren richting PSV ofzo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
    Zo is het Koekkoek, nuance.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:10
    Raar dat ze dat in Eindhoven nooit willen toegeven.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:12
    Nee, er wordt gelijk hatelijk gereageerd en vervolgens leunen ze op de prestaties uit het verleden, alsof dit ook maar enige garanties geeft.

    Ik hoorde ze niet janken toen ik kritiek op Ajax gaf en de fouten in het beleid die wij jaren gemaakt hebben met al die kleuterklassen van selecties die wij hadden, ik kreeg zelfs complimenten en likes van de PSV-ers.

    Nu het andersom is en ik bij Ajax goede dingen zie en bij PSV juist fouten benoem krijg ik ineens trieste reacties van die figuren...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:24
    Wat lul je nu dom, ajax is degene die leunt op prestaties in het verleden. Ze hebben 4 jaar niks gepresteerd.

    Nu opeens zou ajax de titelfavoriet zijn omdat ze blind hebben gehaald ?
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:29
    Je lult echt zoveel bagger dat ik niet eens meer ga discussieren, ik bedoel, je laat Tadic niet voor niets buiten je verhaal en ook zeg je niets over het feit dat er niemand is vertrokken waaronder Ziyech. Dus bekijk het lekker met je onzin.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Juist!!
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    Tzijn alleen maar Ajacieden die altijd naar het verleden wijzen...
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Grappig, de meeste reacties van PSV-ers zijn gebaseerd op de titels van de afgelopen jaren, zonder ook maar 1 argument te noemen waarom dat garanties geeft dat ze dit jaar weer gaan winnen .

    Ik leg nog uit dat we dit jaar eindelijk kwaliteit gehaald hebben en dat dus voorheen niet het geval was, dat is waar ik op doel, niet op het verleden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:29
    Is de gehaalde kwaliteit tadic en ervaring blind een garantie op succes?? Ik denk dat er te veel egos nu binnen de totale ploeg dat dit best nog wel eens tot problemen kan lijden
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:31
    Geen garantie, maar we hebben net jaren met alleen maar jeugd gespeeld en hebben gezien wat de problemen daarmee zijn.

    De komt van Blind en Tadic lost die problemen op en daarbij hebben we ook nog Ziyech en een hele hoop grote talenten die doorgebroken zijn.

    Het is dus niet eerlijk om te beweren dat Blind en Tadic het verschil moeten maken, het is het geheel waar we met Blind en Tadic erbij nu eindelijk een goede balans in hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:35
    De balans tussen ervaring en jonge honden is nu zeker beter in balans. Met alleen jonge honden zal je het niet redden nee. Dus die mix zal voor de toekomst nodig zijn. of het dit jaar al is zullen we na 33/34 potjes weten.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:37
    Ik heb er vertrouwen in, heb net 4/5 jaar lopen schelden dat ze verdomme eens fatsoenlijk moesten inkopen en moesten stoppen met die kleuterklassen, dus ik moet nu wel zeggen dat we gaan winnen ,haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
    Hahahaha dat snap ik.. met alleen schone of een poulsen heb je gewoon te weinig ervaring/leiderschap op het veld.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:40
    Ja en Heitinga en Westermann op de bank brengt je ook helemaal niks! ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:42
    Nee alleen maar Overuren voor de fysiotherapeut..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    Precies, velen op dit forum vinden je geweldig als je als gebruiker je club afkraakt en zijn/haar club ophemelt, maar als je kritiek op zijn/haar club hebt ben je meteen een troll of beginnen ze over 4 jaar niks (PSV’ers/Feyenoorders) of over deals met de gemeente (Ajacieden).

    Eigenlijk best sneu dat 80% van het forumvolk dit doet, maakt VP er niet leuker op. En toch zit ik er elke dag nog op om m’n mening te geven en te lullen over voetbal met die 20% (waaronder jij) die wel normaal kunnen praten.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
    Helemaal met je eens, het wordt tijd dat er gewoon leuk gediscussieerd kan worden ipv altijd die zinloze zelfde domme opmerkingen het forum op te slingeren, dat weten we nu allemaal wel...

    het is opzich ook wel leuk om als rivalen een beetje met elkaar te dollen, in onder andere de racewereld noemen ze dat Banter, op een grappige en speelse manier elkaar een beetje de draak te steken, dat doe ik vaak met Stratsumseind, dat vind ik wel leuk, maar dat oeverloze gezever ben ik echt zat en dat komt zeker van mensen van alle clubs.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
    Eerst maar eens afwachten voor hoeveel die Ajax-spelers verkocht worden. Vooralsnog blijft het bij geruchten.
    Net zoals dat PSV geen poen zou hebben. Afgelopen winter nog voor 10+ miljoen Romero gekocht.
    Wel een fijnere onderhandelingspositie hoor. Als het algemeen bekend is dat je veel geld hebt, dan moet je ook eerder de hoofdprijs betalen.
    En uiteindelijk gaat het als supporter toch om de prijzen ipv hoeveel geld je club op de bank heeft.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
    Tuurlijk gaat het om geruchten, maar al zou Frenkie voor 30 weggaan ipv 50 blijft dat wat Foebele zegt nog steeds de waarheid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:29
    Ik snap de punten die je benoemt zeker. Echter zie ik de relevantie ervan totaal niet in, PSV volgt een beleid en zo doet Ajax dat ook. PSV is sinds kort pas serieus aan het werk met de jeugdopleiding waar nu uit blijkt dat die niet onder het niveau zitten van de jeugdelftallen van Ajax. Het is daarom een kwestie van tijd voordat die jongens ook door zullen breken en ook voor hoge bedragen weg zullen gaan.

    De aankopen die jij benoemt die zoveel geld gaan opleveren heeft PSV ook gedaan, alleen tot op heden zijn die jongens nog niet verkocht of moeten ze nog doorbreken (denk aan Pereiro, Lozano en Romero). Over die groep kun je ook pas oordelen als ze daadwerkelijk verkocht worden.

    We zullen op het einde van de rit zien waar beide ploegen staan, ik heb er anders wel ontzettend veel vertrouwen in dat PSV zeker tegen Ajax op kan boksen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Je snapt niet wat er relevant is aan het feit dat Ajax tientallen miljoenen kan uitgeven zonder dat er verkocht is terwijl PSV eerst Arias moet verkopen om er vervolgens maximaal een Thomas voor terug te halen?

    Als geld geen rol speelt waarom is AZ dan niet kampioen geworden, die hebben hun zaakjes goed op orde als stabiele subtopper...

    Het geld verschil gaat absoluut een rol spelen, alleen omdat Ajax tot op heden nooit meer uitgaf dan er binnenkwam en teveel op jeugd heeft gegokt is dat nog niet zichtbaar, dat geeft jullie nu hoop, ongefundeerd in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
    Het gat tussen Ajax en de rest op financieel terrein zal op termijn ook tot resultaten moeten leiden, daar heeft Foebele 100% gelijk. Hopelijk lukt het PSV en Feyenoord om ook financieel aan te haken, zodat we niet zo’n europaleague avond hebben als gisteren en afgelopen weken met AZ. Ajax is de enige die zich via voorrondes plaatst voor Europees voetbal, dat zegt al genoeg.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:11
    Het geld gaat naar mijn mening pas een doorslaggevende rol spelen wanneer Ajax meer salaris gaat betalen en echt uitzonderlijke spelers naar de club weet te halen. Spelers die PSV niet weet te halen. Vooralsnog is dat niet het geval. Ook niet met Blind en Tadic, want het is maar afwachten hoe dat uitpakt en of het beter is dan wat er bij PSV staat. Want het is ook maar hoop dat Ajax met Blind en Tadic wel kampioen wordt. PSV in het seizoen met Mertens, Strootman en Van Bommel werd ook slechts tweede.
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +453
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Niet onder het niveau van ajax te zitten ? Vertel mij eens wie echt uit de psv jeugd komt en is doorgebroken ? Noem eens 5 namen afgelopen 2 jaar... ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Hij zegt kijken naar het verleden......whoeaaaaaah
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    PSV pakt 3 titels in 4 jaar tijd, mede dankzij de huurlingen. Dat levert ook geld op. Dus goed beleid. Financiëel gezond, sterkhouders als Zoet, de Jong, Lozano etc die blijven en met gesloten beurs de verdediging op pijl gehouden. Van Ginkel is jaar geblesseerd dus geen optie. Genoeg eigen jeugd en evt toch nog Gutierrez op later tijdstip. Gewoon naar mogelijkheden goed gehandeld, zoals ook Feyenoord dat doet. Ajax is met mega-vermogen financiëel niet te vergelijken.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Ben het echt niet met je eens, veel te kort door de bocht wat je roept. Ik respecteer je mening hoor, we gaan het zien, maar ik geloof echt dat Ajax een gat gaat slaan wat heel moeilijk te overbruggen is.

    3 titels in 4 jaar roepen is het zelfde als het verwijt wat Ajacieden altijd gemaakt wordt, namelijk teren op resultaten uit het verleden .

    Je gaat totaal niet in op het feit dat PSV geen geld had om een speler te halen voor Arias verkocht werd en er kennelijk ook geen geld was voor een goede speler als Guttierez waardoor er naar een goedkoper alternatief gezocht moet worden.

    Dus financieel gezond valt wel mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Zie mijn andere reactie die ik tegelijk met jouw typewerk an het schrijven was. Het model van Ajax wil PSV ook, maar ze hebben dat nog niet. Hoe clubs het de afgelopen jaren aangepakt hebben is verleden tijd, hopelijk wordt de toekomst van Nederlands voetbal beter.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04
    Het is zeker verledenvtijd, maar je kunt niet ontkennen dat PSV's beleid wel heel erg op de korte termijn gericht was waardoor er nu een gat is ontstaan wat in mijn ogen heel moeilijk te dichten wordt.

    Ik denk trouwens ook niet dat PSV precies het Ajax model wil, meer een eigen variant daarvan wat ik opzich alleen maar goed vind, maar is dat niet te laat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
    Ajax krijgt 50 mio van Adidas. Dat krijgen PSV en Feyenoord niet. Dus moeten ze wel ander model.
    Overigens was het Horst Dassler die met de in 1974 gekozen João Havelange de corruptie in FIFA initieerde, via de secretaris generaal (v.a. 1981) Sepp Blatter. Dassler stichtte hiertoe International Sport en Leisure, waarna het steekpenningenspel is begonnen. Misschien wil PSV daarom wel niet met Adidas worden geassocieerd en het spel met schone handen spelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
    Tja, dat is een discussie op een heel ander niveau en laat ik eerlijk zijn, de wereld is corrupt en doodziek dus ik geloof je direct aangaande meneer Dassler, van meneer Blatter weten we dat ie nog zijn eigen kinderen zou opeten als dat zijn enige optie was om te overleven...

    Ik geloof alleen niet dat PSV om die reden 50 miljoen zou laten liggen, hahah!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:25
    Lees het boek Tarjeta Roja (Red Card) als je dat interessant vindt. Ik moet het in vreemde taal lezen (Mexico) dus schrijf alleen zekere feiten op. En hiervoor geldt ook hetzelfde: verleden Tijd, dus als Ajax of PSV of Feyenoord zijnde kun je altijd rechtvaardigen dat je zo’n deal aangaat. Is ook geen kritiek. Nu voetbal op ESPN. :-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:18
    Je vergeet er wel bij naar te kijken voor de toekomst, kampioen worden is niet meer groepsfase CL. Je zal je eerst moeten plaatsen, wat geen gesneden koek is.

    Dus dat het geld oplevert moet nog blijken de komende jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Daarom passen Ajax en PSV continu hun aanpak aan. Wat in verleden gold is passé, zij kijken naar heden en toekomst
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:52
    En jij denkt dat top spelers hier komen spelen hoe dom kun je zijn
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:54
    Tadic, Blind, Guardado, Moreno, voldoende goede spelers die naar Nederland zijn gekomen en een meerwaarde hebben over de talentjes die al jaren door de ondergrens zakken na een paar leuke wedstrijden.... je bent zelf vooral dom!
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59
    Alles is middelmaat wat je opnoemt niemand geslaagt bij een topclub
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Je bent zelf middelmaat, een middelmatig mens.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01
    Omdat ik een mening heb
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Omdat je triest doet.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:07
    Nee foebele ik geef een mening
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:18
    Topspelers voor Nederlandse begrippen bedoelt hij natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1778
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
    Bergwijn (45).. Malen(35) Lozano(80) Romero(60)... dit soort lijstjes kan ik ook maken maar zolang als het er niet voor betaald word is het allemaal bullshit...want wie heeft die bedragen geboden voor de spelers die jij noemt?... jij denkt als dat waarheid was dat Overmars ze zou houden?... haha laat mij niet lachen
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
    Grote verschil is dat jij lukraak wat roept, terwijl bij Ajax daadwerkelijk boden zijn binnen gekomen voor bepaalde spelers.

    Dus ja, als je het over bullshit hebt dan heb je het over je eigen opmerkingen. Het is daarnaast een statistisch feit dat Ajax structureeel meer geld vangt voor haar vertrokken spelers.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1778
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:20
    Want dat bieden op spelers gaat via jou???... als je het dan hebt over lukraak wat roepen
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:35
    Jij denkt alles het beste te weten maar je bent echt dom
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Verrassend. We gaan het zien. Hij is ook international net als die Mexicaan. Geef het een kans. In November weten we meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:02
    Ik dacht dat die Mexicaan ook gehaald zou worden om Lozano op z’n gemak te stellen?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +736
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Is onder weg.
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Niet teveel denken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Jij ook niet maat ;)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +736
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00
    Je hoort het hier kraken hahaha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    PSV legt zich dus neer bij middelmaat
    Vind ik leuk
    Dicky +18826
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    Wellicht een hele slimme aktie van PSV. Die Mexicanen gaan nu misschien akkoord met minder omdat PSV zich in principe al versterkt heeft.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:20
    Als dat zo is, waarom betalen ze dan niet gelijk die 4 miljoen euro die ze nu voor Thomas betalen er bij? Kan me niet voorstellen dat het gat tussen PSV en die Mexicanen meer dan 4 miljoen is, dan werd er al lang niet meer onderhandeld.

    Bovendien is er al uitgesproken dat die Mexicaan niet meer komt, mits er geen wonder gebeurd.
    Vind ik leuk
    Nbl +349
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    Ook veel minder goed dat is logisch zonde hoor was een goede aanwinst geweest nu moet je het doen met een middelmaatje .
    Vind ik leuk
    Wazzupp +603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:05
    Derde keus..de gemeente heh..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    De vraag blijft of ze niet willen betalen of konden betalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:12
    Ik denk willen, waarom zou je 90% van je budget aan 1 middenvelder uitgeven? Stel er raakt in de eerste 3 wedstrijden iemand geblesseerd die er een half jaar uitligt, dan moet er snel een vervanger komen maar dan is er 0 euro om uit te geven, zo heeft psv toch zn middenvelder en nog een extra potje just in case (dit is wat ik denk he)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +736
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:32
    Niet willen betalen Marcel Brands was daar heer en meester in .
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Geen versterking en al helemaal geen vervanger voor van Ginkel..denk dat Gutierrez gewoon komt en denk dat Isimat weg gaat
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Een geheel en al plausibele uitleg .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:13
    Waren er nog bij die dachten dat hij gehaald was als vervanger van Maher;)

    Nee is de goedkopere alternatief.
    Vind het een merkwaardige beslissing als ik eerlijk ben. Zat laatst te denken zou hij een weerwaarde kunnen zijn voor een club als AZ. twijfel, want vind hem niet constant. Maar dan nu naar Psv? als vervanger van vGinkel?

    Dumfries, Angelino, Viergever, Thomas
    Veel vraagtekens en twijfel als je het mij vraagt. o.a Arias en vGinkel weg, kan niet zeggen dat Psv er beter op is geworden.
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    We zullen zien...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15
    Misschien ruimte om Reyes op te halen nu duidelijk is dat Gutierrez niet komt? Thomas is veel een fijne speler om erbij te hebben. Veel loopvermogen en ook inzetbaar als verdigende middenvelder.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Heeft PSV met Schwaab, Luckassen, Sainsbury, Viergever, Obispo, Isimat en ook Hendrix die er kan spelen niet genoeg centrale verdedigers?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    Zeker. Al is Hendrix een middenvelder en staat Isimat op de nominatie om verkocht te worden. Obispo heeft nog weinig ervaring op het hoogste niveau. Om de positie dubbel bezet te houden is een extra verdediger geen overbodige luxe.
    Vind ik leuk
    pewi52 +10
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:16
    Tomas mag dan 5 keer goedkoper zijn dan Gutiėrrez maar is hij net zo goed. " goedkoop is duurkoop" daar hebben ze bij PSV vaker mee te doen gehad.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1153
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19
    Hij is ook wel 5x minder goed!
    Vind ik leuk
    Pec Man +760
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    1000 keer beter dan jou en dan heb ik het niet eens over voetbal.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1153
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Waar heb je het dan over?
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Of PSV tastte in de buidel, maar die was leeg.
    Toch lekker als je wat achter de hand hebt
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:22
    Vur nog geen 3 miljoen.
    Johnny heeft goed opgelet tijdens de materclass van brands
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1481
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:29
    Haha geld was op en dat is de enigste reden haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    En 5x slechter,en 5x kans groter dat lozano vertrekt,5x zeker dat er minder talenten uit mexico over zullen komen,5xgemiste kans wou dat brands nog bij ons was,dan waren we allang klaar geweest voor de wedstrijden van de cl.
    Ramselaar,mauro jr waarom deze aankoop,5x niks dit
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +453
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Mooie nuttige speler maar de vervanger van ginkel ? Ga er maar aan staan... en gaat lozano nu alsnog weg ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    Erick Gutierrez is niet van PSV-radar af, maar momenteel onhaalbaar. Pachuca en PSV blijven in contact, Gutierrez wil zelf heel graag naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Niemand weet hie goed die gutierrez is. Misschien is thomas wel net zo goed, wie weet. Iedereen moet maar eens afwachten hoe goed ze zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Dit is een aankoop voor de breedte. De kans is reëel dat PSV dadelijk alsnog Gutierrez aantrekt. Vorig seizoen gaf men hier PSV ook 0,0 kans dat Lozano naar PSV zou gaan komen. Letterlijk niemand hier weet hoeveel transferbudget deze transferwindow nog te besteden heeft en of er nog meer spelers zullen gaan vertrekken bij PSV voor 31 augustus a.s.. Het is louter en alleen giswerk wat hier hoofdzakelijk te lezen is. Normaliter heeft PSV haar voetbaltechnische zaken meer dan voldoende tot goed op orde. Ze zullen in Eindhoven wel weten waarmee ze bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Pec Man +760
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Het is 4 miljoen. Maar wat maakt het uit.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3494
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Isimat- Mirin out, Guttierrez in..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    Vijf keer goedkoper maar tien keer slechter
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
    Lekker goedkoop duurder kan psv niet betalen zonder allerlei rare constructies.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:29
    Klasse deal voor PSV, goede middenvelder. Goede optie in de breedte. Een echte leider a la van ginkel of guardado was mooi geweest, maar gewoon te duur. Nu kan ramselaar eindelijk de kans krijgen en heb je met thomas een goed alternatief die op meerdere plekken kan spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:31
    Goede move van PSV, leuke speler

    Wat van ver komt hoeft niet altijd beter te zijn, al hebben ze met Lozano natuurlijk wel de hoofdprijs gepakt

    De toekomst zal het uitwijzen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:34
    Heel apart . Vanochtend op fox nog een interview met hem gezien. Toen liet hij eigenlijk al doorschemeren dat je nooit weet wat er nog op zn pad kwam..maar waarschijnlijk ging blijven bij Pec. En 3uur later ..bij psv. Denk dat Feyenoord hem harder nodig heeft. ..
    Vind ik leuk
    pinkelman +4026
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:13
    Denk dat het voetbal bij de Noordhollandse clubs zal gaan liggen.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +108
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    Mijn buurman koos voor psv ipv ajax ook 5x meer prijzen
    Vind ik leuk
    Hvdp +619
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:23
    Goed gedaan!!
    Vind ik leuk
    Tismewat +10
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:58
    Zou wel een stunt zijn als Ajax nu Gutierrez haalt, gewoon omdat het kan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Kunnen beter die Cancela en Cavanda halen van Luik, gewoon omdat het kan! Haha
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    Onderschatte speler, zal in een beter team zeker zijn plek gaan vinden.
    Heeft bij pec bewezen een stap hogerop aan te kunnen, vind het jammer dat hij naar PSV gaat......
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:11
    Zo'n gast is alleen leuk als je hem transfervrij oppikt..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws