Misschien best saai, vergeleken met wat er bij Ajax gebeurt

"Misschien best saai, vergeleken met wat er bij Ajax gebeurt"

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37vr 10-08-2018 om 18:37

Twan Scheepers verwacht dat niet Ajax, maar PSV kampioen wordt van de Eredivisie. De oud-speler van onder meer PSV, NAC Breda en FC Eindhoven, nu assistent-trainer van Jong PSV, denkt niet dat de Amsterdammers met de Schaal aan de haal gaan. Ondertussen hoopt hij op wat onrust bij Ajax.

"Ajax zal wel meedoen, maar ik denk dat PSV kampioen wordt", zegt Scheepers tegen Omroep Brabant. "Ajax heeft spelers niet laten vertrekken, om de stabiliteit in de selectie te houden in plaats van voor de centen te kiezen. Dat wil niet zeggen dat dat een team smeedt waar je kampioen mee kunt worden."

Voordeel voor PSV is dat het in Eindhoven vrijwel altijd rustig is, in ieder geval een stuk rustiger dan vaak in Amsterdam. "Het is altijd rustig, nooit geen vervelende dingen. Misschien best saai, vergeleken met wat er bij Ajax gebeurt. Het is hopen op hommeles in Amsterdam. Dat is al jaren zo en dat mag van mij wel een paar jaar blijven", zegt Scheepers.

"Waarom zou Mark (Van Bommel, red.) in zijn eerste jaar geen kampioen kunnen worden? Ik zie geen belemmeringen. Gebrek aan ervaring? Dat is het dan, maar dat wil niet zeggen dat je geen kampioen wordt."

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Poll

Wie wordt er kampioen?

(1922 stemmen)

Plaats een reactie

Robby G +1440
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
Oke jij geen bier meer...afblijven nu..
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24779
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
Die hasj die hij rookt wil ik ook wel
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
Die roken jullie al
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:57
Wij dealen alleen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
Gelukkig is meneer Scheepers enkel assistent 😉
Vind ik leuk
14forever +8980
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:09
Het is een werknemer van psv, die dat zegt. Had niet anders verwacht.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:10
Scheepers heeft een valide punt. Uiteindelijk wint het beste team, niet het team met de beste individuele spelers. Dát is de grootste valkuil van Ajax.
Vind ik leuk
VanGoal +1005
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:46
Hahahaha ik zie geen belemmering zegt hij.

Misschien eens kijken naar je selectie slimmerik. Het wil niet zeggen dat Ajax kampioen gaat worden maar Ajax is kwalitatief sterker. Ook in de breedte met van de Beek, Labyad, Wöber en Dolberg
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
Onze warme club met alleen maar eigen jeugd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39]
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:42
wat heb jij gesnoven?
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:55
eigen jeugd tuurlijk
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:58
Warm is klef. Koel is cool.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
Ja tegenwoordig maakt het niet meer uit hoe je kampioen wordt.
Vind ik leuk
Yuri +3581
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
Wauw dit had ik niet verwacht van iemand die bij psv werkt
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
Uitgaan van eigen kracht is er ook niet bij met hopen op hommeles bij je concurrent.

Waarom heeft deze man het niet gewoon over waarom en hoe goed zijn clubje het voor elkaar heeft?
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
De antipathie tegen Ajax is blijkbaar groter..
Alleen maar Ajax, Ajax, Ajax in zijn hoofd ;-)
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01
Ik heb dat wel tegen Amsterdam maar niet echt tegen Ajax.
Heb een A'damse schoonvader gehad. Man wat een eikel. Niets bereikt, geen nagel om z'n kont te krabben maar altijd die branie hé.
Heb een stuk grond voor hem gekocht. Niet groot wel diep.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:31
Ik kan hier toch niet serieus op ingaan?
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:14
Hoeft ook niet. Is niet reëel maar wel mijn ding.
Vind ik leuk
AllAdIn +22403
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:22
Jammer dat je door een ex-schoonvader zo denkt..
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:05
Wil je er over praten boy?
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:04
En wat heb je voor je eigen vader gedaan? Je vader was met jou nog niet helemaal klaar zo te horen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
God, laten ze tegenwoordig ook al de mensen die alleen de pionnetjes neer mogen zetten aan het woord
Vind ik leuk
stratumseind +191501
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
hoezo tegenwoordig, ten hag laten ze iedere dag wat mompelen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43]
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
straks mag de koffiedame en schoonmaakploeg aan het woord.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:06
Eerst Sjaak nog.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 01:19
sjaak die ouwe sentimentele rasajaxcied mag niet ontbreken respect voor sjaak!
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 11:10
Ajacied!
Vind ik leuk
stratumseind +191501
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
Een frietje bij de willem gaat er altijd in
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:57
Man dat is een gouwe ouwe. Vroeger na het stappen met z'n allen naar de Willem.
Vind ik leuk
stratumseind +191501
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:59
ik ben ok unne gouwe ouwe fritske....
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:03
Uit de tijd van de Carlton, de Maddox en de Poort?
Vind ik leuk
stratumseind +191501
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
en cafe de stip , de toebie en de white horse
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:27
Ha, tijdgenoten dus.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:08
Klinkt niet erg gezellig allemaal. Ik neem aan 'ahum' allemaal gezellige en stoere verhalen. Heb je daar je wijf opgepikt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 02:09]
Vind ik leuk
stratumseind +191501
zaterdag 11 augustus 2018 om 10:44
ligt eraan welke je bedoelt
Vind ik leuk
Foebele +53581
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
Hij hoopt op onrust omdat hij beseft dat dat de enige manier is waarop PSV kampioen kan worden....
Vind ik leuk
Herendivisie +1966
zaterdag 11 augustus 2018 om 04:37
Goed verhaal. Maar hopen doen we in de kerk. Daarnaast hoeven we niet te hopen. Jullie krijgen het elk jaar voor mekaar om een hoop bakkelei te maken. Ajax verliest voornamelijk van zichzelf. Hoogmoed heet zoiets.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
Het niet benoemen als Ajax als gedoodverfde aanstaande kampioen van de ED, is als vloeken in de kerk (voor velen kenners hier).
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:26
Voor velen van ons Ajacieden niet hoor, alleen dan moeten er wel goede argumenten op tafel komen, wat hij niet doet.

Dit is puur giswerk, speculeren op onrust.
Vind ik leuk
Muscles +1420
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
Zielige argumentatie van hoog Calimero gehalte. Komt buiten zijn vacuüm nooit ergens anders aan de bak
Vind ik leuk
Joske1956 +200
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47
Heeft hij slachtofferhulp al gebeld?? Of slikt tie verkeerde medicijnen? En het is in Eindhoven altijd rustig. Kan me herinneren dat Fred Rutten ook op de Herdgang door zeer vriendelijke supporters is opgewacht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:53]
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:47
Twan Wie?

Is dat van Right Twan en Left Twan?

Ik ken nog iemand, Evert van der Berg, die wil ook nog wel wat zeggen

Evert?
Vind ik leuk
|Ajax| +1291
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
Deze man werkt bij PSV... als hij Ajax had gezegt was hij zijn baan kwijt geweest!
Vind ik leuk
Bizzy +23303
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
Een zekere vd Sar had gezegd dat hij zou opstappen als Ajax geen kampioen zou worden. De man zit daar nog steeds. Weet niet water erger is, een Twan Scheepers die zijn mening geeft wie er kampioen wordt of een topbestuurder van Ajax die zijn beloftes niet wil inlossen.
Vind ik leuk
Joske1956 +200
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:34
Slaat nergens op. Ik kan van psv ook voorbeelden opnoemen.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42201
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:23
Vd Sar zei dat ie zou opstappen als Ten Hag niet zou slagen bij Ajax.

Iets heel anders dus.
Vind ik leuk
Bizzy +23303
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:28
Tot op de dag van vandaag is vd Sar niet geslaagd. De man kan geen prijzen overleggen, slechts bank afschriften waarbij de bank saldo door de plafond schiet.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42201
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:40
Das weer een heel ander punt dat je hier maakt.
Jij wilde vd sar pakken op zijn uitspraak. Je kende zijn uitspraak echter niet goed.
Vind ik leuk
De fries +1848
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
Hij is op zich wel positief over Ajax ; hij zegt dat Ajax heus wel meedoet ..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50]
Vind ik leuk
2cents +59186
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
“Ajax heeft spelers niet laten vertrekken, om de stabiliteit in de selectie te houden in plaats van voor de centen te kiezen. Dat wil niet zeggen dat dat een team smeedt waar je kampioen mee KUNT worden."

Had hij nu “gaat” gezegd dan had hij een punt. Nu gaat deze quote echt helemaal nergens over.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23530
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:55
Is deze man überhaubt wel eens buiten Brabant geweest?
Vind ik leuk
Bizzy +23303
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01
Hij heeft wel 2x op de plattekar gestaan. Hij weet wat winnen is.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23530
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:02
;-) hij is in iedergeval honkvast ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
Dat is meer als de gemiddelde Feyenoord speler de afgelopen 30 jaar
Vind ik leuk
Joske1956 +200
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
Was tie er maar af gesodemieterd.
Vind ik leuk
Bizzy +23303
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
Ik zeg toch ook niet dat je je mond harmonica moet doorslikken tijdens je optreden met de joskeband.

1956 ? Serieus ??? En dan kom je met dit soort opmerkingen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
Neger +30
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57
Die is helemaal doorgesnoven.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01
Ja ja.... Twan Scheepers zegt dus feitelijk dat psv voetballend tekort komt en externe factoren (een geval Nouri bijvoorbeeld) uitkomst moet gaan bieden om een kampioenschap te realiseren. Twan Scheepers is een bange, laffe man, blijkt wel weer en past daarom precies bij psv.
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:01
Goed bruingebakken frieten! Zo zien ik t graag. Wie kampioen word er interesseert me geen drol
Vind ik leuk
WilcoS64 +3211
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
Twan is niet voor niets maar assistent-trainer.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:06]
Vind ik leuk
Mari +11728
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
Dus
Ajax wordt geen kampioen en PSV wordt kampioen niet omdat PSV betere spelers heeft, maar omdat het saai is er nooit iets bijzonders gebeurt.
KLOPT
Ook dit jaar hetzelfde verhaal en om te voorkomen dat Ajax kampioen wordt moet er van alles worden gedaan om onrust te veroorzaken?
Nu snap ik het
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
WAT is die kerel jaloers op AJAX!!!
Vind ik leuk
JoeyC +3653
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
De te verwachte simpele reacties weer...
Als onderdeel van de club PSV kan hij moeilijk iets anders zeggen dan dat hij verwacht dat PSV kampioen wordt.
Ik zie Ajax als de favoriet, maar het zou me ook niet verbazen als ze rond kerst derde staan en Ten Hag kan vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
Ach wat een zielige uitspraak van dat lampje, maar lampje onthoudt WZAWZDB.
Vind ik leuk
rinirat +3269
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:22
wat moet die sukkel anders zeggen
Vind ik leuk
El Cazador +8626
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:25
Twan, gozer, zet je roze lampies bril eens ff af. Het is Ajax, Ajax of Ajax die kampioen word, nothing else
Vind ik leuk
Bullet +3278
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:26
Belachelijk dat je je als notabene assistent coach laat verlagen tot het doen van dit soort uitspraken. Echt, ik kan me niet voorstellen dat Gerbrands trots is op dit soort mensen. Die vertegenwoordigd dan gewoon jouw club. Supporterspraat, oke, maar geen coaches oid.
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:29
Wat moet hij anders zeggen...
Vind ik leuk
Luka123 +113
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:42
Waarom zou je het een club wensen dat het er onrustig blijft en dat er hommeles ontstaat? Beetje zielige reactie dit.
Vind ik leuk
dijkie87 +1312
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:43
ofc zegt ie dit omdat hij bij psv gespeeld heeft lol
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:50
Zou wat wezen als hij zegt "ik weet t zeker Ajax wordt kampioen, zet heel m'n jaarsalaris in".
Vind ik leuk
WilcoS64 +3211
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:51
Zou heel begrijpelijk zijn.
Vind ik leuk
Wazzupp +625
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:00
Zou het ook raar vinden als bogarde zegt dat psv kampioen gaan worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
Bullet +3278
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:10
Dat is wat anders dan zeggen dat je wil dat een groep overhoop ligt met elkaar
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:14
piep piep hoy callemero
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:04
Best sneu dat je hoopt dat het hommeles wordt en daardoor kampioen gaat worden
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:06
Het is hopen op hommeles in Amsterdam...nu verraad je jezelf lullo, jij bent gewoon bang dat zij met twee vingers in de neus kampioen worden, conclusie angst in Eindhoven......
Vind ik leuk
040bovenaan +2023
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:53
Pas op hoor Twan. Wat je nu zegt kan echt niet. Daar zijn heel veel ajaxieden het echt niet mee eens.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:15
Ajacieden.
Vind ik leuk
040bovenaan +2023