De Wolf hekelt 'overschat' Feyenoord: 'Kon hij niet spelen of werd hij gespaard?'

    De Wolf hekelt 'overschat' Feyenoord: 'Kon hij niet spelen of werd hij gespaard?'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:56

    John de Wolf denkt dat het Europese avontuur van Feyenoord er al opzit na het debacle tegen AS Trencín (4-0). Het clubicoon heeft geen goed woord over voor de ploeg van coach Giovanni van Bronckhorst.

    Volgens De Wolf heeft Feyenoord de Slowaakse opponent niet alleen onderschat. "Feyenoord heeft zichzelf ook overschat", zegt hij bij RTV Rijnmond. "Natuurlijk missen ze veel belangrijke spelers, maar dat is geen excuus. Dit was de absolute ondergrens waar Feyenoord doorheen is gezakt. Ze waren gewoon helemaal niks. Europees voetbal is over en sluiten denk ik."

    De Wolf plaatst ook vraagtekens bij het feit dat aanvoerder Robin van Persie niet met de selectie meereisde. "Kon hij echt niet spelen of werd hij gespaard voor de competitie? De wedstrijd in Slowakije was natuurlijk ook op kunstgras dus dat kan wel meegespeeld hebben", besluit hij.

    Poll

    Heeft Feyenoord nog kans om Trencin uit te schakelen?

    (12640 stemmen)

    Plaats een reactie

    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:03
    Idd houdoe Europa
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:05
    Wellicht een fijne KNVB beker. Daar hebben Ajax en Psv geen interesse in.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08
    Lijkt het wel op ja de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4587
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:09
    En dan weer van de daken schreeuwen dat ze een prijs hebben gewonnen... eentje die Quick Boys met wat geluk ook op zou kunnen halen..
    Vind ik leuk
    Deck010 +6758
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:06
    Maakt het nog gekker dat Ajax en PSV dan elke keer zi vroeg uitgeschakeld worden hé?
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:18
    Niemand schreeuwt dat van de daken anders dan als reactie op jullie constante gezeik dat het “geen echte prijzen” zijn. Als het allemaal geluk is waarom heeft dan nooit een amateurploeg de beker gewonnen mister pietjeprecies? Want zo precies ben je dan niet.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13551
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:42
    6 x thuis in de kuip.
    Zegt genoeg denkt.
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:50
    Wat een jankerd ben je dan zeg. Je hoort ons toch ook niet als jullie weer eens een amateurploeg loten. Wat een slechte verliezer ben je dan zeg. Als je in een bekerrace PSV en AZ uitschakelt, doe je het goed.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:52
    Ach, als er 6x een Eredivisie ploeg geloot wordt hoor je daar ook niemand over.

    Het is maar net hoe het uit komt, wordt er niet linksom gejankt dan wel rechtsom
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:57
    Verleden is leuk allemaal maar de laatste jaren bakken jullie er weinig van.

    Ga eerst maar eens wat winnen en dan weer lullen "het bayern van nederland" 😂
    Vind ik leuk
    Hast57 +1402
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:00
    Daarom hebben ze ook geen geld voor transfers die thuiswedstrijden arrangeren kost al genoeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:03
    Quick uit Nijmegen heeft ooit als amateurclub de KNVB beker gewonnen. Ken je feiten ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:13
    Precies en ook de koninklijke HFC
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:33
    Sinds invoering betaald voetbal?
    Vind ik leuk
    Fooligan +989
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:35
    Eén prijs is altijd nog meer dan geen prijs....
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:12
    Dat is waar....

    Maar de waarde van de beker is nou ook weer niet je van het toch?
    Ja je mag Europa in via voorrondes en tja we zien hoe lang je daarvan kan genieten.

    Blijft achteraf maar Ajax speelt nu tenminste EL door 2de te worden en Sturm Graz uit te schakelen. Feyenoord heeft nu waarschijnlijk niks. Dan maar toch liever 2de in de competitie denk ik dan de beker in de prijzenkast.

    Al is 4 jaar te lang en zou ik zelfs met de JC schaal blij zijn haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:58
    Als voetballer speel je altijd om een prijs te winnen of het nu een supercup, beker en zeker kampioenschap schaal is. Als je dat niet interesseert ha dan lekker wat anders doen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:52
    Dat ben ik ook met je eens Patrick. Op dat moment ga je voor het hoogst haalbare maar daarom bedoel ik dat achteraf je misschien wel kan zeggen dat Ajax beter af is door 2de te worden in de competitie dan de beker en de JC schaal te winnen. Dus geen tastbare prijs maar wel tot de winterstop in ieder geval Europese wedstrijden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Ze schreeuwen zelfs van de daken als ze de Johan Cruijff schaal hebben gewonnen hahaha...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:56
    Die 4 jaar zitten diiep he...
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    Dat kampioenschap heeft Ajax schijnbaar ook al een tijdje geen interesse in ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    Hebben jullie toch ook 18(!) jaar geen interesse in gehad...….
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:46
    Ajax is al hard op weg ;)
    Vind ik leuk
    cj_fey +4256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:52
    In Rotterdam roepen ze ook niet ieder jaar dat ze wel even kampioen worden....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:41
    Zal je mij ook nooit horen doen......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:08
    Dat is dan ook totaal ondenkbaar.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
    Omdat ze dat ook niet worden.
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    Ooe wat een erge jij-bak is dit dan zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:24
    Beste recordkampioen, ik weet het rekenen is moeilijk, het is één jaar geleden dat Feyenoord kampioen was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:39
    Beste Facts, zat 18 jaar tussen......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:09
    Was het echt 18 jaar... Jezus!!!
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:34
    Voorbij gevlogen man!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2754
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:46
    😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:07
    We wilden eerst de kas spekken. Nu dat gedaan is gaan we weer voor de prijzen.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:04
    Zat ie vorig jaar al niet vol genoeg? :o
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:56
    Geen interesse in een hoofdprijs. Waarom voetbal je dan nog?
    Vind ik leuk
    Tim020 +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:04
    Lijkt me niet dat Feyenoord dit nog redt, we gaan het zien...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:09
    Volgende week zijn er weer spelers bij die er gisteren niet bij konden zijn. Vol geladen Kuip, mocht Feyenoord binnen een kwartier de 1-0 scoren, dan kan het nog erg spannend gaan worden. Zolang de tegenstander in de kuip geen goal maakt, is de kans dat Feyenoord het gaat rechtzetten!
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:22
    Ik denk dat dit een mogelijk scenario is. Andere spelers, beter tactisch plan (hoe haal je die spits eruit en die Zalando of hoe heet die kleine snelle), mooie grasmat, en hopelijk met een scherpe Van Persie.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6471
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:55
    7e minuut scoort Trencin en dan kan de helft van de kuip weer naar huis, andere helft is er niet aangezien de tweede ring dicht blijft vanwege te weinig kaarten verkocht. Hoewel je ze nu gratis kunt ophalen geloof ik.
    Vind ik leuk
    Pimman +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:30
    Als Feyenoord vóór rust 2x scoort kán het evt nog.. dan natúúrlijk niet in eigen doel...ja je weet het niet met van Beek ☺
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:06
    Nee, dit is klaar.Geloof niet dat ze er 5:scoren.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    Misschien 1 of 2 keer, als van Persie, Vilhena, St. Juste en Botteghin weer mee doen.

    Sterker, als ze 5 keer scoren en doorgaan, beloof ik hier een week niet te komen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    Kuip +7350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:42
    Ik denk eerder dat ze gewoon weer verliezen. Het is een elftal van niks.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Feyenoord? In dat geval kies je een andere club als je het zo snel af laat weten
    Vind ik leuk
    13 +12882
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Kuip is niet voor Feyenoord, ook al zou je dat door de nickname denken.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:12
    Ja inderdaad, dat zou je zeker denken, thnx ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:15
    Hij durft ook niet te zeggen, voor wie hij wel is.
    Maar ja ... hij is ook pas 55 jaar.
    Vind ik leuk
    Deck010 +6758
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:55
    Ik hoop dat hij met die oranje leeuw bedoeld dat hij oranje weer graag in de Kuip ziet spelen. Hoop in ieder geval niet dat hij dan gaat kijken die aartshagerijn.
    Vind ik leuk
    Pimman +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:33
    Wim hij twijfelt al 55 jaar ;)
    Vind ik leuk
    Kuip +7350
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:39
    Kuip is een voetballiefhebber en behoorlijk neutraal. Alhoewel ik Feyenoord wel een prachtige club vind. Maar het is wel een heel heel zwak elftal. Jarenlang wanbeleid is daar debet aan.
    Na het kampioenschap is het elftal er steeds zwakker op geworden. Alle aankopen zijn zwakker dan wat er wegging. Veel mensen snappen dat niet en zijn iedere keer weer enthousiast. Dat het zo slecht gaat was makkelijk te voorspellen.
    Vind ik leuk
    Pimman +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:33
    Nou Kuip..in de Kuip kan het toch spoken? ..weet jij alles van ;)
    Vind ik leuk
    Kuip +7350
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:40
    Ik geloof niet meer in sprookjes. Ben al 55.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23509
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:44
    Dat heb je gezegd ;-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:58
    Is ook niet zo moeilijk, dag later ben ik op vakantie haha :-P
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12
    Kruiningergors?
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:51
    Weet niet of dit een grapje voor moet stellen, maar nee ga het land uit
    Vind ik leuk
    035 +5411
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:44
    Jaja, je gaat zeker een weekje naar Rottumerplaat? 😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:58
    Nee, maar inderdaad wel 2 weken weg :-P
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:11
    Van Persie gaat nog geen 200 minuten spelen deze competitie.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:10
    En dan nog kampioen worden. Best knap
    Vind ik leuk
    Pimman +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:36
    200 klinkt wel veel ;)
    Vind ik leuk
    jave +1553
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    Botteghin..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:14
    Ze hebben de tegenstander ook wel aardig gemotiveerd met hun zeer matige voorbereiding voor de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Wat denk jezelf John? Haha.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Kunstgras, blessure gevoelig... Die wou niet mee doen, werd gespaard
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:16
    Dat krijg je als je een bedrag uitgeeft zo hoog als de hele begroting van Trencin aan een speler die meer warmloopminuten maakt dan speelminuten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:19
    Wie dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    Trenchin parkeert de bus waardoor Feyenoord hooguit met 2 - 0 wint...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    Als kunstgras de reden is kan van Persie dus zo'n 20% van de competitie niet meedoen, dit buiten de eeuwige pijntjes etc.,
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:17
    Feyenoord heeft nog lekkere ouderwetse natuurgrasvoetballers.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:22
    Ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan koeien en echte boter......
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:25
    Ouderwetse vrijloopkoeien of opeengehoopte biefstukken onder een afdakje?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:24
    Jij bent de kenner.........maar geef mij maar de vrijloop koeien, niet om te eten hoor !
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:27
    Een kenner nog wel. Een bruine koe geeft chocolademelk, maar veel verder kom ook ik niet hoor.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:31
    Jaaaa, je maakt een geintje, maar...........

    http://www.iflscience.com/plants-and-animals/millions-of-americans-think-chocolate-milk-comes-from-brown-cows/
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2225
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    Leek mij ook alsof van Persie gespaard werd voor de competitie..de KNVB moet hier regels voor op gaan stellen, het kan niet zo zijn dat een Nederlandse club het Europese voetbal niet serieus neemt met het bedroevende puntenaantal.. van Persie had echt wel gespeeld als ze tegen Barcelona moesten spelen ..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
    Dus de KNVB moet van jou de opstelling van Feijenoord bepalen? Zal ff lekker worden zeg :D
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2225
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:49
    Tuurlijk kan dat niet.. maar ik vind niet dat een club bewust Nederland voor lul kan zetten..
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:54
    huh?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:05
    Dat moet iedere club zelf bepalen, het is Rusland niet.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
    Nog 1/3 van de stemmers op de poll denkt dat feyenoord nog door kan in Europa. Erg hoog zeg. Ze gaan echt niet terugkomen, kans is minimaal
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:08
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:14]
    Vind ik leuk
    Dharmpie +588
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:18
    De kans is klein maar niet onmogelijk. Thuis spelen andere gasten die er uit niet bij waren.dit waren nuet de minste spelers. Hoewel de kans klein is durf ik nog wel te hopen. Wat zou jij willen dat wij doen?
    De wedstrijd schriftelijk afhandelen en dan doei!

    Feyenoord verloor in 1991 kansloos in de kuip van PSV. Uit bij PSV ( 11 april ) won Feyenoord dankzij Henk Fraser met 0-1. Vele Feyenoordsupporters waren daarbij aanwezig, ook ik. Iedereen verklaarde ons voor GEK! Zeg nooit nooit!! De kans is klein maar hoop is er altijd!

    Mocht er een wonder geschieden, ja ik mag dromen. Dan hoop ik niet dat iedereen dit aan onze trainer toe zal schrijven! Want die kan er echt geen hout van!!

    Goal Henk Fraser luidde wederopstanding in
    Feyenoord Geschiedenis > Blog > Goal Henk Fraser luidde wederopstanding in
    Op 11 april 1991 zou Feyenoord, dat zich bevond in een diepe sportieve en financiële crisis, uitgeschakeld gaan worden in de strijd om de KNVB-beker. Zoveel was in de aanloop naar de halve finale tegen PSV in Eindhoven wel duidelijk. Een maand eerder was in hetzelfde stadion voor de competitie immers nog kansloos met 6-0 verloren, met onder andere vier goals van de Braziliaan Romario de Souza Faria. Het zou echter heel anders lopen, met dank aan een doelpunt dat de wederopstanding van Feyenoord begin jaren negentig zou inluiden.



    https://youtu.be/G4DdxihzklQ
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:55]
    Vind ik leuk
    Pimman +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:41
    Er is nog wel een kans.. het seizoen dat Feyenoord met 10-0 van psv uit verloor, wonnen ze een paar maanden thuis met 3-1 van hetzelfde psv...om aan te geven dat in voetbal véél mogelijk is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:29
    Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
    Vind ik leuk
    jeffah +88
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:23
    Wat is dit voor een opvulling verhaal, totaal geen inhoud.. 37 open deuren ingetrapt
    Vind ik leuk
    mcmodd +23509
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:48
    Je vind het ècht niet leuk hè?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:43
    4-3-3 met punt naar voren:

    Vermeer
    St Juste (als fit), Botteghin, Heijden, Malacai
    Clasie Vilhena
    V Persie
    Berghuis Jorgenssen Boetius

    En aggressief alles of niets vol op de aanval gaan.......
    en dan hopen op een wonder.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:18
    Het zou al een wonder zijn, als ze allemaal mee konden doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Vilhena en Botteghin sowieso want geschorst/prive shit.
    V Persie leek gespaard te worden.

    Met Jorgenssen weet je het maar nooit, die scoort even vaak als dat hij geblesseerd is zo'n beetje.
    Vind ik leuk
    Mari +8424
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Waar is Ayoub?
    Waarom ooit Amrabat gekocht? Heb je helemaal niets aan.
    Vind ik leuk
    13 +12882
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07
    Ayoub heeft blessure opgelopen tijdens voorbereiding.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6471
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:22
    3 maanden out.
    Vind ik leuk
    13 +12882
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:36
    Serieus?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6471
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:34
    Sorry in de war met andere speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    Ayoub zou dan ipv Clasie of Vilhena moeten spelen, zou ik toch kiezen voor Clasie/Vilhena.

    Amrabat heb ik nooit begrepen waarom ze die gehaald hebben, zeker niet voor 4 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:19
    Amrabat is volgens mij als verdedigende middenvelder gehaald.
    In de tijd van Clasie, speelde El Ahmadi ook meer naar voren. Dat was ook niet zo'n succes.

    Ikzelf zou Ayoub / Toornstra en daarachter Clasie wel eens willen zien spelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    Peba +9
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:11
    John de Wolf hou eens op met dat gezeur over kunstgras! Daar hebben ze ervaring genoeg mee, lijkt mij. Is toch zeker niet de eerste keer dat ze daarop spelen? Maar ook jou hoor ik weer niet over de technische staf. Hebben die alles goed gedaan dan?
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:19
    Feyenoord is diep diep diep gezakt. De trainer verzuimde weer om bij 2 0 in te grijpen . Hij kan tactisch helemaal niks . En Feyenoord heeft ons voor lul gezet . Clasie fout dat hij terug is. Amrabat moet je vertrouwen geven en een serie laten spelen. Larson moet een goed gesprek aangaan .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2754
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:54
    Clasie gaat het niet worden daar.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    Pimman +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:23
    Kunstgras niet voor van Persie?... dan speelt hij sowieso een stuk of 6 uitwedstrijden niét dit seizoen..gaat lekker..
    Vind ik leuk
    13 +12882
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:41
    Op hoeveel kunstgrasvelden staan we nu: ADO, Excelsior, VVV, Heracles, PEC en hoe zit het met Emmen en Sittard? De Graafschap nog steeds gras toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:51
    Was al bekend in de zomer dat als hij ging verlengen dat hij iig weinig ging spelen op het kunstgras.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:49
    Europees gezien is Feyenoord al jaren rampzalig laten ze maar weer kampioen proberen te worden. Leg de focus sowieso op de competitie en eventueel beker. We moeten toegeven dat nl al jaren daalt in niveau of het nu eredivisie is of internationaal (weer ek of wk missen). Ik blijf eredivisie en zelfs het amateur voetbal in amsterdam leuk vinden (hoe matig dan ook) en blijf Feyenoord supporter.




    Vind ik leuk
    ritje +124
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:50
    hallo Die van Bronchorst is 3keer helemaal niks! Kind van de club? Misschien moet Feyenoord maar weer! voor advies bij Dikkie aankloppen! Van Persie? Die kan niet meer zoveel spelen! En Feyenoord dacht dat ze dat clubje Trensin wel even zouden opknappen! Niet dus! dit feyenoord gaat een zware competitie tegemoet. Zij hebben een Prijs? Daar kunnen ze op teren! maar niet op het voetbal? mvg ritje
    Vind ik leuk
    Horas +580
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:50
    2x beker en 1x kampioen in drie seizoenen noem jij niks? Dat zie ik jou nog niet doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:58
    Mensen waarom zo negatief kans heb je altijd hoe klein ook 😜
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Wolf hekelt 'overschat' Feyenoord: 'Kon hij niet spelen of werd hij gespaard?'