Driessen: 'Labyad wordt gezien als het zoontje van Ten Hag, ook door medespelers'

    Driessen: 'Labyad wordt gezien als het zoontje van Ten Hag, ook door medespelers'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:39

    Zakaria Labyad heeft een stroeve start gemaakt bij Ajax, stelt Valentijn Driessen vrijdagavond tijdens de eerste uitzending van Veronica Inside. Volgens de chef voetbal van De Telegraaf verbazen de Ajax-spelers zich over de band tussen de 25-jarige spelmaker en trainer Erik ten Hag.

    De twee kennen elkaar nog van hun gemeenschappelijke tijd bij FC Utrecht. "Labyad wordt een beetje als het zoontje van Ten Hag gezien, ook door de medespelers", wordt Driessen geciteerd door Ajax Showtime. "In de kleedkamer loopt dat natuurlijk niet altijd even lekker. Want als je iets zegt, ligt dat voor hetzelfde geld twee minuten later bij Ten Hag."

    Labyad krijgt echter geen voorkeursbehandeling en moet zich vooralsnog tevreden stellen met een reserverol, voegt Driessen toe. "Dus we zien wel dat Ten Hag onderscheid durft te maken en hem op de bank durft te zetten." Labyad zelf gaf eerder op de dag een interview aan AT5. Hierin liet hij weten dat hij goed is opgevangen door de spelersgroep en dat hij wil vechten voor een basisplek.

    Poll

    Gaat Labyad slagen bij Ajax?

    (6622 stemmen)

    Plaats een reactie

    Casuals88 +2095
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:44
    Was te verwachten maar Valentijn overdrijft nog wel eens !
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29227
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Weer een paar centen in zijn zak gestoken voor 147 woorden....
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:31
    Heb je ze daadwerkelijk geteld? 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:18
    https://wordcounter.net/
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:17
    Voor een krant van wakker Nederland heeft het een behoorlijk open deuren artikel geplaatst. Want een laag en dom geschreven artikel van deze weggooier
    Vind ik leuk
    isnake +2034
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:07
    Past wel bij het algemene niveau van die krant.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:04
    Ik zie liever Valentijn dan die zeiksnor Johan. :p dat hele programma gaat helemaal nergens over.
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Mee eens. Zie ze liever allemaal niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    Haha precies. :p
    Vind ik leuk
    benny-boys +561
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:32
    Gewoon niet kijken dan.
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:26
    Doe ik ook niet. Lees hier alleen wat ze zeggen in de krant. Erger ik me al dood aan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:14
    Johan ziet tenminste in dat Ajax de komende 10 jaar de titel pakt.
    Vind ik leuk
    phritzzz +939
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:21
    Ik niet, geef mij Johan maar. Die Valentijn heeft zichzelf zo hoog zitten. Weinig humor en veel te serieus.

    Johan snapt tenminste dat voetbal maar een spelletje is en dat er belangrijker zaken in het leven zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:10
    Blues
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:38
    Valentijntje is een opruier eerste klas, hij is de Henk v/d Meijden van de voetbal (journalistiek). De chef voetbal moet lekker het shownieuws gaan doen, lekker roddelen suggestief schrijven en lullen en onwaarheden verkondigen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
    En blijft maar rommelen.. denk dat amsterdam hun logo van XXX heel snel moet veranderen naar XXXXX :-D
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
    Moet ik nu lachen of zometeen?
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:50
    Je bedoelt XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ..dat zijn er 34 ga maar natellen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:52
    En jij dus blijkbaar ook. Dat noemen we trollen maan.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:00
    En waar beledig ik mensen dan? Jij speelt altijd direct op mensen. Enige vorm van respect is bij jou helaas nimmer te vinden, jammer
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:00
    Dit was een leuke sneer .. maar dat mogen alleen Ajacieden op vp.als een ander het doet is het trollen. PS: wil iemand van Ajax dat even op Wikipedia zetten zodat iedereen het weet. Alvast bedankt.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3053
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:57
    Wat een gelul. Grappen mogen, zolang ze niet over Ajax gaan. Foei zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:32
    Ehhhh? Snap 'm niet eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    Spekholz +172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
    Achja gaat het eens niet over Daley die door papa een voorkeursbehandeling kreeg,zelfs toen hij er niks van bakte. Labyad is een leuke wisselspeler voor Ajax..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Gezien de extreem luxe selectie is het bijna onvermijdelijk dat Labyad een bijrol zal spelen in Amsterdam en ik vraag me af of hij daar geschikt voor is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
    Ja is een vechter. Meeste verwende spelers hoor je niks meer van en hij terug op niveau gekomen. Zegt heel veel. Mentaal sterker dan ziyech
    Vind ik leuk
    Markieee +124
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Ik denk niet dat iemand hem vergelijkt met Ziyech.
    Vind ik leuk
    Henk3 +362
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:02
    Vergelijking gaat ook niet op. Labyad is een veel betere en veerkrachtigere speler dan Ziyech.
    Vind ik leuk
    Markieee +124
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:29
    Beter zou ik persoonlijk niet zeggen. Veerkrachtiger kun je niet zeggen, aangezien er nog geen vergelijkbare situatie is opgetreden voor Ziyech als bij Labyad.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8345
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:14
    We hebben het over voetballers niet over matrassen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4341
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Trouble in paradise💔💔
    Vind ik leuk
    Vowtar +4146
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
    Nee in Amsterdam
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:32
    Dat is hetzelfde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:02
    Dan had er wel problemen in het riool gestaan hé.
    Vind ik leuk
    Markieee +124
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Omdat Valentijn Driesen het zegt.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
    Beste Valentijn Driessen..ook wéér een interessant onderwerp van deze engnek..ga de kont van Derksen likken...dáár ben je sowieso goed in!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:48
    De competitie moet voor Ajax nog gaan beginnen en Valentijn Driessen probeert alweer het vuurtje op te stoken bij Ajax. Negativiteit op Ajax is het handelskenmerk bij Valentijn Driessen.
    Vind ik leuk
    13 +10572
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:52
    Waar maken jullie je druk om? Ik weet eigenlijk niet beter dan dat er altijd wel onrust is in Amsterdam, soms meer, soms minder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:56
    Waar zeg ik dat ik me druk maak? Ik geef niet meer dan mijn mening over Valentijn Driessen, jij denkt dan meteen dat ik me druk maak.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:02
    Waar noemt hij jou naam dan??
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Er wordt toch aan mij gevraagd waar maken jullie je druk over. Ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij nou zo dom? ( Om maar in Luis van Gaal worden te spreken ) omdat te begrijpen?
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    Nogmaals, hij vraagt het niet aan jou! Hij spreekt in jullie en stelt niet jou persoonlijk en vraag, Maargoed je zult met alles wel je gelijk willen hebben. Bij deze, je krijgt je gelijk:-) wat ben jij slim zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:14
    Volgens mij is 13 een zij en geen hij. Wanneer zij in jullie spreekt tegen mij, dan stelt zij dus ook de vraag aan mij waar ik me druk over maak, en daar beantwoord ik dus op dat ik me nergens druk over maak. Snap je het nog?
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:26
    Nou volgens mij maak jij je wel degelijk druk
    Vind ik leuk
    Markieee +124
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:33
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44]
    Vind ik leuk
    Spiegel +8921
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:15
    Hij /zij reageert toch gewoon op de reactie van wij zijn Ajax... dan is het toch logisch dat deze zich ook aangesproken voelt om te reageren?
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:30
    Haha, wat een consternatie. Zou ik nou per ongeluk jullie hebben geschreven omdat jouw nickname met Wij begint 😂 Mijn reactie was gewoon aan jou gericht en ja, ik ben een vrouw.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:25
    Neem aan dat Luis een taalfoutje is ipv een misselijk grapje van het niveau Valentijn Engnek
    Vind ik leuk
    035 +4442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:47
    13 is een vrouw!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3385
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:00
    Waarom moet jij het altijd direct op de man spelen?
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:03
    Oké. En wat vind je dan vd Ajax clubwatcher van Voetbal International? Die komt op mij altijd over als een enorme fanboy i.p.v. enigszins objectieve journalist. Freek Janssen of Jansen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Freek Jansen heeft anders vaak genoeg commentaar geleverd over het Ajax beleid. De laatste maanden is Freek Jansen wat positiever omdat ie eindelijk ziet dat Ajax durft te investeren.
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:18
    Je kunt toch tegelijkertijd een fanboy zijn en kritisch zijn. Als dingen goed gaan bij Ajax, dan verdrinkt hij je in de superlatieven en post achter elkaar van alles over Ajax. Lijkt me toch fijnere clubwatcher om te hebben dan Martijn Krabmedan.
    Vind ik leuk
    035 +4442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:49
    Als je jeuk hebt kan Martijn een uitkomst zijn.😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:49]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:28
    Schaamluis shampoo ook
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:35
    Fout dat is en blijft scf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:34
    Zonder wrijving geen glans Sousa ;-)
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:57
    Mooie spreuk!
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    Juist en iedereen maar denken de Telegraaf is pro-Ajax.. wat Driessen betreft niet.. die moet natuurlijk aan die tafel meelullen met dat anti-Ajaxkliekje ánders valt hij uit de toon..
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Ik lees hier ook altijd dat AD pro Feyenoord zou zijn, maar daar is ook weinig van te merken.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    Mee eens..ik lees vaak AD.nl en ja dat als Amsterdammer ;) .. ik vind ze vaak positiever over Ajax dan de Telegraaf. Sowieso vind ik die krant prettiger én realistischer overkomen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:42
    Omdat het AD een krant uit 010 is en de telegraaf uit kk 020
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7482
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:30
    Geachte heer Vos, waar staat in uw ogen de afkorting kk voor? Wist u trouwens ook dat de 0 voor het netnummer al is afgeschaft in de oudheid!
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:17
    Is om eerlijk te zijn ook nog niet echt iets positiefs over te melden geweest volgens mij.
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    Ik heb het niet over de journalistiek m.b.t. 2 wedstrijden grapjas.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:22]
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:52
    Had het ook niet over 2 wedstrijden
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:01
    Dan zijn er de afgelopen jaren genoeg positieve dingen over Feyenoord te melden geweest.
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:04
    Dan zou je je beklacht moeten indienen bij het AD.nl
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:25
    Niet nodig hoor Melchester. Ik lees zo af en toe eens voetbalberichten AD en verbaas me er dan over dat mensen nog steeds schijnen te denken dat die krant Feyenoord-minded schrijft. That’s all. Overigens lees ik soms goede stukken in De Telegraaf waar het Feyenoord betreft.
    Vind ik leuk
    Melchester +105
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:31
    Nou....daar ben ik het wel met je eens.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:12
    AD is echt een feyenoord krant
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    Wie niet voor mij is, is tegen mij...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1793
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:49
    Labyrat was het toch
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:38
    Nee hoor, dat heb je verkeerd begrepen. Nu weet je het. Niet meer jengelen okè.
    Vind ik leuk
    Cada +23
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:49
    Labyad is een kontkruiper bij Ten Hag
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:39
    Lekker toch.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
    Ah hij wil wel vechten voor een basisplaats
    Wat een gezever weer hebben we nu alle selectie leden gehad of krijgen we ddlijk de materiaalman nog manoman 😂
    Vind ik leuk
    Spiegel +8921
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
    Interpunctie svp.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:44
    Lit man, Ey beter hou je je mond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    6 mil weggegooid. Ach ja, is niet zoveel tegenwoordig. Maar geef t dan liever aan mij a.u.b. Geld maakt t leven zoveel makkelijker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:55
    Prima aankoop toch als invaller wanneer die nodig is? :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    Niet als je ook nog Bande, Schöne S. de Jong, Johnsen en Sinkgraven hebt als offensieve spelers. daarnaast is op t middenveld al helemaal geen ruimte meer als zowel frenkie als vd beek blijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:01
    Tja, Bandé is ook niet veel beter dan Labyad. Schöne is slecht. Johnsen is ook niet goed genoeg naar mijn mening voor Ajax 1. De jong is een prima speler maar ook niet hoogstaand etc. 6 miljoen voor een stand in valt opzicht wel mee. :p een brede selectie is niet verkeerd. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    8 volwaardige spelers voor 3 posties. Breed is een understatement.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Ik maak me er niet druk over joh. Ik ben blij met de vaste selectie. Invallers als Labyad en Bandé mogen ook hun minuten maken in onbelangrijke wedstrijden. Een brede selectie is wel fijn wanneer je in de champions league zit. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10
    Eerst de champions league halen. Nog 2 hordes te gaan volgens mij dus stel t nederlands voetbal ff niet teleur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:14
    Je snapt me punt. Ik zal het anders verwoorden. Het is fijn wanneer je een brede selectie hebt wanneer je wedstrijden dicht op elkaar hebt. Zoals morgen en dinsdag bijvoorbeeld. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:16
    Exact. Europees voetbal spelen jullie in elk geval sowieso.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    Haha precies. Anders krijg je hetzelfde effect als vorig jaar. Dat spelers te weinig rust krijgen tussen de wedstrijden. :p
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:15
    Zal nog een hele toer worden het Nederlands voetbal zo in te schatten.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Van Bande hebben we nog niets gezien dus niet nu al over oordelen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    In de wedstrijden die ik gezien heb val die best tegen. :p ik ben inderdaad benieuwd wat hij gaat brengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Waarom heeft Ajax 6 miljoen weggegooid? Competitie moet nog van start gaan, Labyad gaat genoeg speelminuten krijgen bij Ajax.

    Geld maakt het leven idd zoveel makkelijker, je moet er alleen wel iets voor doen, WERKEN bijvoorbeeld!
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:03
    Moet de competitie nog van start gaan?! Oh verrek zeg, ik dacht dat jullie al Kampioen waren en de CL gewonnen hadden.
    Vind ik leuk
    Markieee +124
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:37
    Nu generaliseer je dus weer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:42
    Gisteren is de competitie van start gegaan. En dat tweede is een mogelijkheid. Opletten hè.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:04
    Rustig, k weet hoe t leven werkt. K heb t geluk dat ik een stel slimme hersens heb gekregen dus kan ik over een tijdje een goedverdienende baan krijgen. Maar wie zou nee zeggen tegen 6 miljoen?

    Zie t anders zo. Ajax heeft misschien 6 mil geinvesteerd voor een bankzitter. Maar als hij daadwerkelijk de voorkeur boven andere bankzitters krijgt dan kan dat nooit positief zijn. Iemand als sinkgraven heeft 7 mil gekost. Die gaat nooit van zn leven een kans meer krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    Wanneer je weet hoe het leven werkt, dan weet je ook dat niks zeker is in het leven, het is dan ook niet zeker dat je een goedverdienende baan gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:18
    Niks is zeker. Misschien kom ik over 3 jaar in een rolstoel terecht en is t niet eens praktisch om me aan te nemen. Maar k ben geen doemdenker. En als ik wél in staat ben om iets van me leven te maken dan zal ik dat doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:21
    Geluk is trouwens niet te koop en ook met een goedverdienende baan ben je niet per se gelukkiger in het leven. Mijn devies is, volg je hart Dimitri en al werk je over een tijdje achter de frituur in een snackkar, dan nog kan je rijker in het leven staan dan een volgevreten miljonair.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:24
    Zeker. In the end kan je alleen doen wat jijzelf juist vind als je je houd aan de regels. Geld maakt dan ook niet gelukkig. Alleen wordt het leven er wel mogelijk een stuk makkelijker van.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:25]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:43
    Gaat er wat over drie jaar gebeuren dan? Sterkte man!
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:49
    Is niet de bedoeling. Maar k heb op mn 15e al een keer mn heup gebroken en had toen al in een rolstoel kunnen eindigen. K kwam er goed vanaf. Maar een ongeluk kan dus in een klein hoekje sitten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:54
    zitten. Sitten is Amsterdams.
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Voor bijstand moet je bij de gemeente zijn, maar daar hebben ze in Eindhoven veel ervaring mee.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    En jij weet zeker veel van belstingcenten wegsluizen naar voordelige landen? Die gemeentegrap is ouder dan dan Sjaak Swart.

    Gaat leuk worden om hem weer terug te zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    Inderdaad, komende zaterdag weer met hem op de tribune...
    Laten we hopen op een spannende competitie
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10
    Voor nsbers geld bij jullie
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:14
    En nu in het Nederlands......
    Vind ik leuk
    Chucky +468
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:11
    En uiteindelijk betaal jij daar aan mee...haha
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:15
    Dacht het niet, jij snap niet zoveel van het belastingstelsel geloof ik.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    Volwassen reacties allemaal joh..
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    In en in triest, de ene na de andere idioot moet weer een verhaal verzinnen om onrust te stoken bij Ajax.

    Man, man, man wat is iedereen bang dat Ajax ver boven alles en iedereen uit gaat steken dit seizoen. Ziyech zou problemen veroorzaken vanwege dat nummer, Neres zou boos zijn want Ajax werkt niet mee aan een transfer, Tagliafico zou weg willen, Labyad is het zoontje van de trainer wat voor problemen zou zorgen, Donny is boos want hij stond wissel, bla, bla, bla, bla!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:58
    Ajax nieuws wordt het best bekeken, speculaties vallen daar blijkbaar ook onder. We zullen zien of de hype waargemaakt kan worden of dat ajax bezwijkt onder de druk.
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:41
    Hype is wat de rest er van probeert te maken, ik lees maar weinig echt realistische verhalen over wat er bij Ajax gaande is.

    Bezwijken onder de druk vind ik ook alweer ver gezocht, volgens mij spelen we best aardig gezien het feit de beoogde basis nog niet volledig fit is en er nog maar weinig in de beoogde basisopstelling is gespeeld, in ieder geval in geen enkele wedstrijd in de voorbereiding.

    Ajax is jaren bekritiseerd om teveel jeugd en nu wordt er eindelijk ingekocht en ervaring naast die jeugd gezet en moet toch weer iedereen negatief praten, het is ook nooit goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:45
    T is nooit goed. Alles is groot wat met ajax te maken heeft dus ook t stukje kritiek van Frits uit groningen.

    Het is nu het do or don’t seizoen. Als dit seizoen misgaat moet er een hele reorganisatie bij de club plaatsvinden. Echter is wat mij betreft gebleken dat als ajax zichzelf iets oplegt t niet vaak uitkomt de laatste paar jaar. En das niet negatief bedoeld hoor. Maar titel nr 34 pakken voor nouri in een seizoen waar je keizer ontslaat en ten hag het mét tagliafico niet beter doet. De titel winnen voor cruijff maar hem verliezen tegen de graafschap.

    T werd het allemaal niet. Dus vandaar de term.
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:49
    Je bent wel heel goed in het vergelijken van appels met peren he? Alles wat je roept is zo kort door de bocht en ridicuul dat het niet eens zin heeft er tegenin te gaan.

    Ajax heeft de afgelopen jaren niks gewonnen, omdat ze doorsloegen in het hebben van jeugd, de balans was zoek en talent is nog geen kwaliteit.

    Dit jaar is er eindelijk goed ingekocht en vrijwel niemand vertrokken dus zijn we er gewoon sterker op geworden, de eerste drie wedstrijden hebben voldoende positieve dingen laten zien.

    Dat geeft alle reden voor positiviteit, daarom dat iedereen zo probeert negatief te zijn in de hoop dat te doorbreken.

    Als ik op dezelfde wijze zou roeptoeteren als jij dan zou ik iets roepen in de trend van, jullie gaan het moeilijk krijgen dit seizoen, hebben verloren van Feyenoord wat zoek gespeeld werd door Trencin...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:56
    Als we dan toch over dom roepen beginnen. Ajax heeft t in die 4 jaren verzuimd omdat de titel die psv pakte niet serieus genomen werd. T was een uitschieterseizoen en psv zou toch wel zn beste spelers verliezen. Vervolgens kocht ajax middelmaat. En heeft t pas na het de graafschap debacle de beste selectie van nederland gekregen. Met Bosz zouden jullie kampioen zijn geworden als Feijenoord zichzelf niet zo voor schut zette in de CL. Op basis daarvan was het vertrouwen er wel in de selectie en op neres na gebeurde er niet zoveel. Daarna verloren jullie het seizoen vrij kansloos en zelfs met het nouri drama zijn jullie nooit echt overtuigend geweest plus de vroege uitschakeling van europa. Het aankoopbeleid van nu als gevolg. De druk zit er zeker wel op. Dus doe niet alsof t onzin is wat ik beweer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:51]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:41
    Wel mooi vertelt haha
    ''Ajax heeft de afgelopen jaren niks gewonnen, omdat ze doorsloegen in het hebben van jeugd, de balans was zoek en talent is nog geen kwaliteit."

    😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:45
    Een uitschieterseizoen? Zozo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:47
    Of hoe je t ook wilt noemen. Maar 88 punten dat haal je niet zomaar. Dan moet alles goed vallen.
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10
    Als er het meest over je geschreven/gezegd wordt, zijn dat niet altijd berichten die jou welkom zijn. Dat is de prijs voor op VP
    2 of meer keer zoveel exposure hebben als PSV en Feyenoord bij elkaar.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:42
    Het is niet VP die het doet, het zijn mensen uit het wereldje die allemaal maar wat roepen. Ik weet ook dat bij meer exposure ook meer negatieve exposure hoort, maar dit jaar is het gewoon echt extreem.
    Vind ik leuk
    13 +10572
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:59
    Je hebt gedeeltelijk gelijk. VP schrijft zelf geen onrustaannames bij elkaar. Maar VP plaatst wel alles wat los en vast zit m.b.t. Ajax en dus ook allerlei aannames en geruchten, terwijl ze bijv. over het nieuwe trainingscomplex van Feyenoord niets melden. Weet je, in het eerste half jaar van Bosz was er ook wel heel veel gedoe over Ajax hoor, ontevreden spelers blabla. Ik zou niet weten of dat nu meer is. Als ik jou was, zou ik het lekker van me laten afglijden en ervan genieten dat Ajax er erg goed voor lijkt te staan.
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
    Aah dus die verhalen zijn allemaal verzonnen? Waar rook, is is vuur zeg ik dan maar....
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:38
    Heel veel van de verhalen zijn verzonnen ja. Neres heeft namelijk zelf allang aangegeven nog niet weg te willen, omdat hij er nog niet klaar voor is. Over Ziyech is al gezegd dat hij het er niet mee eens was, maar het verder professioneel oppakte met zijn nummer. Tagliafico heeft ook nooit gezegd weg te willen en de genoemde bedragen die Ajax zou vragen slaan al helemaal nergens op. Ook Donny is niet boos, tuurlijk wil hij speeltijd en niet op de bank zitten, maar dat wordt meteen groter gemaakt alsof hij weg wil en de hele selectie verbolgen zou zijn dat hij gepasseerd werd.

    Allemaal proberen ze een vuurtje te maken en onrust te stoken.
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    Nog een maand en dan beginnen de problemen kan niet wachten
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:03
    Weer psv klopt.. dan zien we oa Viergever, Dumfries en Thomas dóór het ijs zakken... ik kan niet wachten ;)
    Vind ik leuk
    Weer psv +538
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Zoals de laatste 4 jaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Gelukkig hebben we Sainsbury, Rosario en Ramselaar nog. Zou toch jammer zijn als we geen vervangers zouden hebben.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Wie weet laten die het zien..de tijd zal het leren
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:15
    Precies. Hoewel ik de sainsbury transfer nog steeds niet begrijp.
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:17
    Ik óók niet maar van Bommel kent hem wel
    Vind ik leuk
    Foebele +51390
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:43
    Als je daar zo op moet hopen heb je kennelijk weinig vertrouwen in je eigen team, je denkt het kennelijk nodig te hebben dat het bij de concurrent onrustig wordt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Hoe kan die sukkel van een driessen dit nou weten niemand hoe het gaat in de kleedkamer hij is gewoon weer aan het stoken suggeren slechtse journalist ooit een journalist komt met feiten niet met volgens mij wat een sukkel
    Vind ik leuk
    Pimman +2639
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Ja hij doet altijd héél interessant die engnek van een Driessen..glad mannetje
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44
    Misschien 'inside info' oftewel een snitch, zou toch niet voor het eerst zijn. Wat vinden jullie hier nu eigenlijk zo kwetsend aan? Voetballers zijn toch ook gewoon mensen? Het is maar waar je je druk om (wilt) maken...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:02
    Woordelijk onrust stoken loont in de media.
    Artikelen worden verkocht en sites genereren clicks.
    Valentijn Driessen moet ook wat geld verdienen.
    Hij staat alleen aan de zijlijn en kijkt toe dus het is 1 grote aanname berust op 0,0 waarheid.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1153
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:06
    Als hij ons maar kampioen maakt vind ik alles goed..
    Vind ik leuk
    remakil +4881
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Heeft die man niets beters te doen?
    Vind ik leuk
    JoeyC +1333
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:20
    “In de kleedkamer loopt dat natuurlijk niet altijd even lekker. Want als je iets zegt, ligt dat voor hetzelfde geld twee minuten later bij Ten Hag.”
    Labyad doet zijn bijnaam in ieder geval eer aan, mocht bovenstaande waar zijn. Maar goed sensatiejournalist van een sensatiekrant te gast bij een sensatieprogramma van een sensatie-tv-netwerk. Maar weinig waarde aan hechten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:27
    aangenomen zoontje dan toch , ik zie namelijk niet zo veel gelijkenissen of het moet het baardje zijn
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:29
    Lijkt wel een kleuterschool hierzo
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:50
    Hallo allemaal...
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:39
    Psvers zijn gek op Ajax topics, zijn er gek op om over Ajax te praten, zie alleen deze topic al, en dan vragen ze zich af waarom VP veel Ajax topics maakt haha terwijl ze dat zelf in stand houden om helemaal los te gaan in die topics voor VP veel clicks...
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:47
    En andersom natuurlijk ook
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:48
    En nee, niet zoals de Psvers hier dagelijks reageren in Ajax topics dat is echt niet met elkaar te vergelijken...
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:20
    Omdat jullie lachwekkend zijn , ben jij in dagelijkse leven ook zo overtrokken in jouw beroep ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:47
    Account 456778... Om moe van te worden. Wat een frustratie en onzin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:52
    Dat PSV veel topics over VP maakt? Hmmm. Vreemd.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:16
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:13
    Ga schilderen jij
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:05
    Valentijntje toch,ach je moet toch wat zeggen.
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:06
    Wie is toch hele tijd die reacties aan het verwijderen? Niks te doen of zo... net als mij...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
    Als iedereen normaal doet in een discussie hoeven wij ook niks te verwijderen. Klinkt bijna logisch toch? ;)
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:55
    Haha leuk dat je hier op reageert, goed bezig 999! Je zal er een wel een dagtaak aan hebben, maar het blijft hier natuurlijk dwijlen met de kraan open :)
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:11
    Komt zwaar tekort voor ajax
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8446
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:24
    Patertje en ratje weten wel beter ghegheghe
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:20
    Die start net als Donny, tegen Heracles
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:44
    En maar zoeken naar iets.Man wat een stelletje roddelwijven zijn t ook.
    Vind ik leuk
    Bert +249
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:53
    En maar de boel opnaaien daar zijn wij goed in in Nederland
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19457
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:10
    Valentijntje is weer niet uitgenodigd voor de lunch.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 06:10]
    Vind ik leuk
    DrDeef +1391
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:04
    Boven dit al een onbegrijpelijke aankoop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:24
    Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Labyad de speler zal en kan zijn die ook in grote wedstrijden het verschil voor Ajax kan gaan maken.
    Zijn voordeel is dat hij redelijk multifunctioneel inzetbaar is, en hij zal ook zeker zijn waarde in de eredivisiewedstrijden kunnen hebben, maar veel meer zal er waarschijnlijk niet inzitten.
    Vind ik leuk
    ritje +93
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:35
    hallo, Volgens mijn mening? Gaat de reserve bank bepalen wie er kampioen wordt! Feyenoord heeft de zwakste bank! Ajax de sterkste? PSV? Tot de helft van de competitie doen die mee? Daarna haken ook zij af! Helaas gaat het een eentonige competitie worden! Ik denk dat de KK competitie heel aantrekkelijk gaat worden,\. mvg ritje
    Vind ik leuk