Driessen: 'Labyad wordt gezien als het zoontje van Ten Hag, ook door medespelers'

Driessen: 'Labyad wordt gezien als het zoontje van Ten Hag, ook door medespelers'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 23:39vr 10-08-2018 om 23:39

Zakaria Labyad heeft een stroeve start gemaakt bij Ajax, stelt Valentijn Driessen vrijdagavond tijdens de eerste uitzending van Veronica Inside. Volgens de chef voetbal van De Telegraaf verbazen de Ajax-spelers zich over de band tussen de 25-jarige spelmaker en trainer Erik ten Hag.

De twee kennen elkaar nog van hun gemeenschappelijke tijd bij FC Utrecht. "Labyad wordt een beetje als het zoontje van Ten Hag gezien, ook door de medespelers", wordt Driessen geciteerd door Ajax Showtime. "In de kleedkamer loopt dat natuurlijk niet altijd even lekker. Want als je iets zegt, ligt dat voor hetzelfde geld twee minuten later bij Ten Hag."

Labyad krijgt echter geen voorkeursbehandeling en moet zich vooralsnog tevreden stellen met een reserverol, voegt Driessen toe. "Dus we zien wel dat Ten Hag onderscheid durft te maken en hem op de bank durft te zetten." Labyad zelf gaf eerder op de dag een interview aan AT5. Hierin liet hij weten dat hij goed is opgevangen door de spelersgroep en dat hij wil vechten voor een basisplek.

Poll

Gaat Labyad slagen bij Ajax?

(7469 stemmen)

Plaats een reactie

Casuals88 +2497
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:44
Was te verwachten maar Valentijn overdrijft nog wel eens !
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
Weer een paar centen in zijn zak gestoken voor 147 woorden....
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:31
Heb je ze daadwerkelijk geteld? 😉
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 04:18
https://wordcounter.net/
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 11 augustus 2018 om 08:17
Voor een krant van wakker Nederland heeft het een behoorlijk open deuren artikel geplaatst. Want een laag en dom geschreven artikel van deze weggooier
Vind ik leuk
isnake +2755
zaterdag 11 augustus 2018 om 09:07
Past wel bij het algemene niveau van die krant.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:04
Ik zie liever Valentijn dan die zeiksnor Johan. :p dat hele programma gaat helemaal nergens over.
Vind ik leuk
Melchester +111
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
Mee eens. Zie ze liever allemaal niet
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
Haha precies. :p
Vind ik leuk
benny-boys +2030
zaterdag 11 augustus 2018 om 08:32
Gewoon niet kijken dan.
Vind ik leuk
Melchester +111
zaterdag 11 augustus 2018 om 10:26
Doe ik ook niet. Lees hier alleen wat ze zeggen in de krant. Erger ik me al dood aan.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:14
Johan ziet tenminste in dat Ajax de komende 10 jaar de titel pakt.
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:21
Ik niet, geef mij Johan maar. Die Valentijn heeft zichzelf zo hoog zitten. Weinig humor en veel te serieus.

Johan snapt tenminste dat voetbal maar een spelletje is en dat er belangrijker zaken in het leven zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 07:10
Blues
Vind ik leuk
Maan88 +6558
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
En blijft maar rommelen.. denk dat amsterdam hun logo van XXX heel snel moet veranderen naar XXXXX :-D
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
Moet ik nu lachen of zometeen?
Vind ik leuk
Pimman +10394
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:50
Je bedoelt XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ..dat zijn er 34 ga maar natellen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:52
En jij dus blijkbaar ook. Dat noemen we trollen maan.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:00
En waar beledig ik mensen dan? Jij speelt altijd direct op mensen. Enige vorm van respect is bij jou helaas nimmer te vinden, jammer
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:32
Ehhhh? Snap 'm niet eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
Spekholz +538
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
Achja gaat het eens niet over Daley die door papa een voorkeursbehandeling kreeg,zelfs toen hij er niks van bakte. Labyad is een leuke wisselspeler voor Ajax..
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
Gezien de extreem luxe selectie is het bijna onvermijdelijk dat Labyad een bijrol zal spelen in Amsterdam en ik vraag me af of hij daar geschikt voor is.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
Ja is een vechter. Meeste verwende spelers hoor je niks meer van en hij terug op niveau gekomen. Zegt heel veel. Mentaal sterker dan ziyech
Vind ik leuk
Markieee +1120
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
Ik denk niet dat iemand hem vergelijkt met Ziyech.
Vind ik leuk
Henk3 +1180
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:02
Vergelijking gaat ook niet op. Labyad is een veel betere en veerkrachtigere speler dan Ziyech.
Vind ik leuk
Markieee +1120
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:29
Beter zou ik persoonlijk niet zeggen. Veerkrachtiger kun je niet zeggen, aangezien er nog geen vergelijkbare situatie is opgetreden voor Ziyech als bij Labyad.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13538
zaterdag 11 augustus 2018 om 08:14
We hebben het over voetballers niet over matrassen.
Vind ik leuk
Pimman +10394
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
Beste Valentijn Driessen..ook wéér een interessant onderwerp van deze engnek..ga de kont van Derksen likken...dáár ben je sowieso goed in!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47]
Vind ik leuk
Vapormax +1640
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:49
Labyrat was het toch
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:38
Nee hoor, dat heb je verkeerd begrepen. Nu weet je het. Niet meer jengelen okè.
Vind ik leuk
Cada +68
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:49
Labyad is een kontkruiper bij Ten Hag
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:39
Lekker toch.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
Ah hij wil wel vechten voor een basisplaats
Wat een gezever weer hebben we nu alle selectie leden gehad of krijgen we ddlijk de materiaalman nog manoman 😂
Vind ik leuk
Spiegel +11136
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
Interpunctie svp.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 11 augustus 2018 om 09:44
Lit man, Ey beter hou je je mond.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
Volwassen reacties allemaal joh..
Vind ik leuk
Foebele +53324
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
In en in triest, de ene na de andere idioot moet weer een verhaal verzinnen om onrust te stoken bij Ajax.

Man, man, man wat is iedereen bang dat Ajax ver boven alles en iedereen uit gaat steken dit seizoen. Ziyech zou problemen veroorzaken vanwege dat nummer, Neres zou boos zijn want Ajax werkt niet mee aan een transfer, Tagliafico zou weg willen, Labyad is het zoontje van de trainer wat voor problemen zou zorgen, Donny is boos want hij stond wissel, bla, bla, bla, bla!
Vind ik leuk
GOAL! +706
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
Aah dus die verhalen zijn allemaal verzonnen? Waar rook, is is vuur zeg ik dan maar....
Vind ik leuk
Foebele +53324
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:38
Heel veel van de verhalen zijn verzonnen ja. Neres heeft namelijk zelf allang aangegeven nog niet weg te willen, omdat hij er nog niet klaar voor is. Over Ziyech is al gezegd dat hij het er niet mee eens was, maar het verder professioneel oppakte met zijn nummer. Tagliafico heeft ook nooit gezegd weg te willen en de genoemde bedragen die Ajax zou vragen slaan al helemaal nergens op. Ook Donny is niet boos, tuurlijk wil hij speeltijd en niet op de bank zitten, maar dat wordt meteen groter gemaakt alsof hij weg wil en de hele selectie verbolgen zou zijn dat hij gepasseerd werd.

Allemaal proberen ze een vuurtje te maken en onrust te stoken.
Vind ik leuk
Weer psv +498
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
Nog een maand en dan beginnen de problemen kan niet wachten
Vind ik leuk
Pimman +10394
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:03
Weer psv klopt.. dan zien we oa Viergever, Dumfries en Thomas dóór het ijs zakken... ik kan niet wachten ;)
Vind ik leuk
Weer psv +498
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
Zoals de laatste 4 jaar
Vind ik leuk
Foebele +53324
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:43
Als je daar zo op moet hopen heb je kennelijk weinig vertrouwen in je eigen team, je denkt het kennelijk nodig te hebben dat het bij de concurrent onrustig wordt...
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
Hoe kan die sukkel van een driessen dit nou weten niemand hoe het gaat in de kleedkamer hij is gewoon weer aan het stoken suggeren slechtse journalist ooit een journalist komt met feiten niet met volgens mij wat een sukkel
Vind ik leuk
Pimman +10394
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
Ja hij doet altijd héél interessant die engnek van een Driessen..glad mannetje
Vind ik leuk
GOAL! +706
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44
Misschien 'inside info' oftewel een snitch, zou toch niet voor het eerst zijn. Wat vinden jullie hier nu eigenlijk zo kwetsend aan? Voetballers zijn toch ook gewoon mensen? Het is maar waar je je druk om (wilt) maken...
Vind ik leuk
Pietje2015 +17166
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:02
Woordelijk onrust stoken loont in de media.
Artikelen worden verkocht en sites genereren clicks.
Valentijn Driessen moet ook wat geld verdienen.
Hij staat alleen aan de zijlijn en kijkt toe dus het is 1 grote aanname berust op 0,0 waarheid.
Vind ik leuk
|Ajax| +1328
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:06
Als hij ons maar kampioen maakt vind ik alles goed..
Vind ik leuk
JoeyC +4004
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:20
“In de kleedkamer loopt dat natuurlijk niet altijd even lekker. Want als je iets zegt, ligt dat voor hetzelfde geld twee minuten later bij Ten Hag.”
Labyad doet zijn bijnaam in ieder geval eer aan, mocht bovenstaande waar zijn. Maar goed sensatiejournalist van een sensatiekrant te gast bij een sensatieprogramma van een sensatie-tv-netwerk. Maar weinig waarde aan hechten.
Vind ik leuk
stratumseind +195353
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:27
aangenomen zoontje dan toch , ik zie namelijk niet zo veel gelijkenissen of het moet het baardje zijn
Vind ik leuk
Yuri +3558
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:29
Lijkt wel een kleuterschool hierzo
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:50
Hallo allemaal...
Vind ik leuk
Nummertien +4789
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:39
Psvers zijn gek op Ajax topics, zijn er gek op om over Ajax te praten, zie alleen deze topic al, en dan vragen ze zich af waarom VP veel Ajax topics maakt haha terwijl ze dat zelf in stand houden om helemaal los te gaan in die topics voor VP veel clicks...
Vind ik leuk
GOAL! +706
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:47
En andersom natuurlijk ook
Vind ik leuk
Nummertien +4789
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:48
En nee, niet zoals de Psvers hier dagelijks reageren in Ajax topics dat is echt niet met elkaar te vergelijken...
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 06:47
Account 456778... Om moe van te worden. Wat een frustratie en onzin.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:52
Dat PSV veel topics over VP maakt? Hmmm. Vreemd.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:05
Valentijntje toch,ach je moet toch wat zeggen.
Vind ik leuk
GOAL! +706
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:06
Wie is toch hele tijd die reacties aan het verwijderen? Niks te doen of zo... net als mij...
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
zaterdag 11 augustus 2018 om 01:24
Patertje en ratje weten wel beter ghegheghe
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 02:20
Die start net als Donny, tegen Heracles
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
zaterdag 11 augustus 2018 om 04:44
En maar zoeken naar iets.Man wat een stelletje roddelwijven zijn t ook.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
zaterdag 11 augustus 2018 om 06:10
Valentijntje is weer niet uitgenodigd voor de lunch.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 06:10]
Vind ik leuk
DrDeef +2351
zaterdag 11 augustus 2018 om 07:04
Boven dit al een onbegrijpelijke aankoop.
Vind ik leuk
ritje +642
zaterdag 11 augustus 2018 om 07:35
hallo, Volgens mijn mening? Gaat de reserve bank bepalen wie er kampioen wordt! Feyenoord heeft de zwakste bank! Ajax de sterkste? PSV? Tot de helft van de competitie doen die mee? Daarna haken ook zij af! Helaas gaat het een eentonige competitie worden! Ik denk dat de KK competitie heel aantrekkelijk gaat worden,\. mvg ritje
Vind ik leuk
Ale +5850