Driessen: 'Labyad wordt gezien als het zoontje van Ten Hag, ook door medespelers'

    Driessen: 'Labyad wordt gezien als het zoontje van Ten Hag, ook door medespelers'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 23:39vr 10-08-2018 om 23:39

    Zakaria Labyad heeft een stroeve start gemaakt bij Ajax, stelt Valentijn Driessen vrijdagavond tijdens de eerste uitzending van Veronica Inside. Volgens de chef voetbal van De Telegraaf verbazen de Ajax-spelers zich over de band tussen de 25-jarige spelmaker en trainer Erik ten Hag.

    De twee kennen elkaar nog van hun gemeenschappelijke tijd bij FC Utrecht. "Labyad wordt een beetje als het zoontje van Ten Hag gezien, ook door de medespelers", wordt Driessen geciteerd door Ajax Showtime. "In de kleedkamer loopt dat natuurlijk niet altijd even lekker. Want als je iets zegt, ligt dat voor hetzelfde geld twee minuten later bij Ten Hag."

    Labyad krijgt echter geen voorkeursbehandeling en moet zich vooralsnog tevreden stellen met een reserverol, voegt Driessen toe. "Dus we zien wel dat Ten Hag onderscheid durft te maken en hem op de bank durft te zetten." Labyad zelf gaf eerder op de dag een interview aan AT5. Hierin liet hij weten dat hij goed is opgevangen door de spelersgroep en dat hij wil vechten voor een basisplek.

    Poll

    Gaat Labyad slagen bij Ajax?

    (7468 stemmen)

    Plaats een reactie

    Casuals88 +2440
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:44
    Was te verwachten maar Valentijn overdrijft nog wel eens !
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Weer een paar centen in zijn zak gestoken voor 147 woorden....
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:31
    Heb je ze daadwerkelijk geteld? 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:18
    https://wordcounter.net/
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:17
    Voor een krant van wakker Nederland heeft het een behoorlijk open deuren artikel geplaatst. Want een laag en dom geschreven artikel van deze weggooier
    Vind ik leuk
    isnake +2548
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:07
    Past wel bij het algemene niveau van die krant.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:04
    Ik zie liever Valentijn dan die zeiksnor Johan. :p dat hele programma gaat helemaal nergens over.
    Vind ik leuk
    Melchester +121
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Mee eens. Zie ze liever allemaal niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    Haha precies. :p
    Vind ik leuk
    benny-boys +1326
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:32
    Gewoon niet kijken dan.
    Vind ik leuk
    Melchester +121
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:26
    Doe ik ook niet. Lees hier alleen wat ze zeggen in de krant. Erger ik me al dood aan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:14
    Johan ziet tenminste in dat Ajax de komende 10 jaar de titel pakt.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2928
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:21
    Ik niet, geef mij Johan maar. Die Valentijn heeft zichzelf zo hoog zitten. Weinig humor en veel te serieus.

    Johan snapt tenminste dat voetbal maar een spelletje is en dat er belangrijker zaken in het leven zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:10
    Blues
    Vind ik leuk
    Maan88 +4531
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
    En blijft maar rommelen.. denk dat amsterdam hun logo van XXX heel snel moet veranderen naar XXXXX :-D
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
    Moet ik nu lachen of zometeen?
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:50
    Je bedoelt XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ..dat zijn er 34 ga maar natellen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:52
    En jij dus blijkbaar ook. Dat noemen we trollen maan.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4531
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:00
    En waar beledig ik mensen dan? Jij speelt altijd direct op mensen. Enige vorm van respect is bij jou helaas nimmer te vinden, jammer
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:32
    Ehhhh? Snap 'm niet eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    Spekholz +532
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:45
    Achja gaat het eens niet over Daley die door papa een voorkeursbehandeling kreeg,zelfs toen hij er niks van bakte. Labyad is een leuke wisselspeler voor Ajax..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Gezien de extreem luxe selectie is het bijna onvermijdelijk dat Labyad een bijrol zal spelen in Amsterdam en ik vraag me af of hij daar geschikt voor is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
    Ja is een vechter. Meeste verwende spelers hoor je niks meer van en hij terug op niveau gekomen. Zegt heel veel. Mentaal sterker dan ziyech
    Vind ik leuk
    Markieee +1007
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Ik denk niet dat iemand hem vergelijkt met Ziyech.
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:02
    Vergelijking gaat ook niet op. Labyad is een veel betere en veerkrachtigere speler dan Ziyech.
    Vind ik leuk
    Markieee +1007
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:29
    Beter zou ik persoonlijk niet zeggen. Veerkrachtiger kun je niet zeggen, aangezien er nog geen vergelijkbare situatie is opgetreden voor Ziyech als bij Labyad.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10270
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:14
    We hebben het over voetballers niet over matrassen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:46
    Trouble in paradise💔💔
    Vind ik leuk
    Vowtar +5436
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
    Nee in Amsterdam
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:32
    Dat is hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Markieee +1007
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Omdat Valentijn Driesen het zegt.
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
    Beste Valentijn Driessen..ook wéér een interessant onderwerp van deze engnek..ga de kont van Derksen likken...dáár ben je sowieso goed in!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:49
    Labyrat was het toch
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:38
    Nee hoor, dat heb je verkeerd begrepen. Nu weet je het. Niet meer jengelen okè.
    Vind ik leuk
    Cada +57
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:49
    Labyad is een kontkruiper bij Ten Hag
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:39
    Lekker toch.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2027
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:53
    Ah hij wil wel vechten voor een basisplaats
    Wat een gezever weer hebben we nu alle selectie leden gehad of krijgen we ddlijk de materiaalman nog manoman 😂
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
    Interpunctie svp.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2027
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:44
    Lit man, Ey beter hou je je mond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    6 mil weggegooid. Ach ja, is niet zoveel tegenwoordig. Maar geef t dan liever aan mij a.u.b. Geld maakt t leven zoveel makkelijker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:55
    Prima aankoop toch als invaller wanneer die nodig is? :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    Niet als je ook nog Bande, Schöne S. de Jong, Johnsen en Sinkgraven hebt als offensieve spelers. daarnaast is op t middenveld al helemaal geen ruimte meer als zowel frenkie als vd beek blijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:01
    Tja, Bandé is ook niet veel beter dan Labyad. Schöne is slecht. Johnsen is ook niet goed genoeg naar mijn mening voor Ajax 1. De jong is een prima speler maar ook niet hoogstaand etc. 6 miljoen voor een stand in valt opzicht wel mee. :p een brede selectie is niet verkeerd. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    8 volwaardige spelers voor 3 posties. Breed is een understatement.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Ik maak me er niet druk over joh. Ik ben blij met de vaste selectie. Invallers als Labyad en Bandé mogen ook hun minuten maken in onbelangrijke wedstrijden. Een brede selectie is wel fijn wanneer je in de champions league zit. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10
    Eerst de champions league halen. Nog 2 hordes te gaan volgens mij dus stel t nederlands voetbal ff niet teleur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:14
    Je snapt me punt. Ik zal het anders verwoorden. Het is fijn wanneer je een brede selectie hebt wanneer je wedstrijden dicht op elkaar hebt. Zoals morgen en dinsdag bijvoorbeeld. :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:16
    Exact. Europees voetbal spelen jullie in elk geval sowieso.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:19
    Haha precies. Anders krijg je hetzelfde effect als vorig jaar. Dat spelers te weinig rust krijgen tussen de wedstrijden. :p
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:15
    Zal nog een hele toer worden het Nederlands voetbal zo in te schatten.
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Van Bande hebben we nog niets gezien dus niet nu al over oordelen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    In de wedstrijden die ik gezien heb val die best tegen. :p ik ben inderdaad benieuwd wat hij gaat brengen.
    Vind ik leuk
    Sluisje +825
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Voor bijstand moet je bij de gemeente zijn, maar daar hebben ze in Eindhoven veel ervaring mee.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    En jij weet zeker veel van belstingcenten wegsluizen naar voordelige landen? Die gemeentegrap is ouder dan dan Sjaak Swart.

    Gaat leuk worden om hem weer terug te zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    Sluisje +825
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    Inderdaad, komende zaterdag weer met hem op de tribune...
    Laten we hopen op een spannende competitie
    Vind ik leuk
    Weer psv +511
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:10
    Voor nsbers geld bij jullie
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    Sluisje +825
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:14
    En nu in het Nederlands......
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:11
    En uiteindelijk betaal jij daar aan mee...haha
    Vind ik leuk
    Sluisje +825
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:15
    Dacht het niet, jij snap niet zoveel van het belastingstelsel geloof ik.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:54
    Volwassen reacties allemaal joh..
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    In en in triest, de ene na de andere idioot moet weer een verhaal verzinnen om onrust te stoken bij Ajax.

    Man, man, man wat is iedereen bang dat Ajax ver boven alles en iedereen uit gaat steken dit seizoen. Ziyech zou problemen veroorzaken vanwege dat nummer, Neres zou boos zijn want Ajax werkt niet mee aan een transfer, Tagliafico zou weg willen, Labyad is het zoontje van de trainer wat voor problemen zou zorgen, Donny is boos want hij stond wissel, bla, bla, bla, bla!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:58
    Ajax nieuws wordt het best bekeken, speculaties vallen daar blijkbaar ook onder. We zullen zien of de hype waargemaakt kan worden of dat ajax bezwijkt onder de druk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:41
    Hype is wat de rest er van probeert te maken, ik lees maar weinig echt realistische verhalen over wat er bij Ajax gaande is.

    Bezwijken onder de druk vind ik ook alweer ver gezocht, volgens mij spelen we best aardig gezien het feit de beoogde basis nog niet volledig fit is en er nog maar weinig in de beoogde basisopstelling is gespeeld, in ieder geval in geen enkele wedstrijd in de voorbereiding.

    Ajax is jaren bekritiseerd om teveel jeugd en nu wordt er eindelijk ingekocht en ervaring naast die jeugd gezet en moet toch weer iedereen negatief praten, het is ook nooit goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:45
    T is nooit goed. Alles is groot wat met ajax te maken heeft dus ook t stukje kritiek van Frits uit groningen.

    Het is nu het do or don’t seizoen. Als dit seizoen misgaat moet er een hele reorganisatie bij de club plaatsvinden. Echter is wat mij betreft gebleken dat als ajax zichzelf iets oplegt t niet vaak uitkomt de laatste paar jaar. En das niet negatief bedoeld hoor. Maar titel nr 34 pakken voor nouri in een seizoen waar je keizer ontslaat en ten hag het mét tagliafico niet beter doet. De titel winnen voor cruijff maar hem verliezen tegen de graafschap.

    T werd het allemaal niet. Dus vandaar de term.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:49
    Je bent wel heel goed in het vergelijken van appels met peren he? Alles wat je roept is zo kort door de bocht en ridicuul dat het niet eens zin heeft er tegenin te gaan.

    Ajax heeft de afgelopen jaren niks gewonnen, omdat ze doorsloegen in het hebben van jeugd, de balans was zoek en talent is nog geen kwaliteit.

    Dit jaar is er eindelijk goed ingekocht en vrijwel niemand vertrokken dus zijn we er gewoon sterker op geworden, de eerste drie wedstrijden hebben voldoende positieve dingen laten zien.

    Dat geeft alle reden voor positiviteit, daarom dat iedereen zo probeert negatief te zijn in de hoop dat te doorbreken.

    Als ik op dezelfde wijze zou roeptoeteren als jij dan zou ik iets roepen in de trend van, jullie gaan het moeilijk krijgen dit seizoen, hebben verloren van Feyenoord wat zoek gespeeld werd door Trencin...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:56
    Als we dan toch over dom roepen beginnen. Ajax heeft t in die 4 jaren verzuimd omdat de titel die psv pakte niet serieus genomen werd. T was een uitschieterseizoen en psv zou toch wel zn beste spelers verliezen. Vervolgens kocht ajax middelmaat. En heeft t pas na het de graafschap debacle de beste selectie van nederland gekregen. Met Bosz zouden jullie kampioen zijn geworden als Feijenoord zichzelf niet zo voor schut zette in de CL. Op basis daarvan was het vertrouwen er wel in de selectie en op neres na gebeurde er niet zoveel. Daarna verloren jullie het seizoen vrij kansloos en zelfs met het nouri drama zijn jullie nooit echt overtuigend geweest plus de vroege uitschakeling van europa. Het aankoopbeleid van nu als gevolg. De druk zit er zeker wel op. Dus doe niet alsof t onzin is wat ik beweer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 01:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:41
    Wel mooi vertelt haha
    ''Ajax heeft de afgelopen jaren niks gewonnen, omdat ze doorsloegen in het hebben van jeugd, de balans was zoek en talent is nog geen kwaliteit."

    😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:45
    Een uitschieterseizoen? Zozo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:47
    Of hoe je t ook wilt noemen. Maar 88 punten dat haal je niet zomaar. Dan moet alles goed vallen.
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:34
    Aah dus die verhalen zijn allemaal verzonnen? Waar rook, is is vuur zeg ik dan maar....
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:38
    Heel veel van de verhalen zijn verzonnen ja. Neres heeft namelijk zelf allang aangegeven nog niet weg te willen, omdat hij er nog niet klaar voor is. Over Ziyech is al gezegd dat hij het er niet mee eens was, maar het verder professioneel oppakte met zijn nummer. Tagliafico heeft ook nooit gezegd weg te willen en de genoemde bedragen die Ajax zou vragen slaan al helemaal nergens op. Ook Donny is niet boos, tuurlijk wil hij speeltijd en niet op de bank zitten, maar dat wordt meteen groter gemaakt alsof hij weg wil en de hele selectie verbolgen zou zijn dat hij gepasseerd werd.

    Allemaal proberen ze een vuurtje te maken en onrust te stoken.
    Vind ik leuk
    Weer psv +511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:57
    Nog een maand en dan beginnen de problemen kan niet wachten
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:03
    Weer psv klopt.. dan zien we oa Viergever, Dumfries en Thomas dóór het ijs zakken... ik kan niet wachten ;)
    Vind ik leuk
    Weer psv +511
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Zoals de laatste 4 jaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:07
    Gelukkig hebben we Sainsbury, Rosario en Ramselaar nog. Zou toch jammer zijn als we geen vervangers zouden hebben.
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Wie weet laten die het zien..de tijd zal het leren
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:15
    Precies. Hoewel ik de sainsbury transfer nog steeds niet begrijp.
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:17
    Ik óók niet maar van Bommel kent hem wel
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:43
    Als je daar zo op moet hopen heb je kennelijk weinig vertrouwen in je eigen team, je denkt het kennelijk nodig te hebben dat het bij de concurrent onrustig wordt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:59
    Hoe kan die sukkel van een driessen dit nou weten niemand hoe het gaat in de kleedkamer hij is gewoon weer aan het stoken suggeren slechtse journalist ooit een journalist komt met feiten niet met volgens mij wat een sukkel
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
    Ja hij doet altijd héél interessant die engnek van een Driessen..glad mannetje
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44
    Misschien 'inside info' oftewel een snitch, zou toch niet voor het eerst zijn. Wat vinden jullie hier nu eigenlijk zo kwetsend aan? Voetballers zijn toch ook gewoon mensen? Het is maar waar je je druk om (wilt) maken...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15433
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:02
    Woordelijk onrust stoken loont in de media.
    Artikelen worden verkocht en sites genereren clicks.
    Valentijn Driessen moet ook wat geld verdienen.
    Hij staat alleen aan de zijlijn en kijkt toe dus het is 1 grote aanname berust op 0,0 waarheid.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1269
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:06
    Als hij ons maar kampioen maakt vind ik alles goed..
    Vind ik leuk
    JoeyC +2923
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:20
    “In de kleedkamer loopt dat natuurlijk niet altijd even lekker. Want als je iets zegt, ligt dat voor hetzelfde geld twee minuten later bij Ten Hag.”
    Labyad doet zijn bijnaam in ieder geval eer aan, mocht bovenstaande waar zijn. Maar goed sensatiejournalist van een sensatiekrant te gast bij een sensatieprogramma van een sensatie-tv-netwerk. Maar weinig waarde aan hechten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174040
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:27
    aangenomen zoontje dan toch , ik zie namelijk niet zo veel gelijkenissen of het moet het baardje zijn
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:29
    Lijkt wel een kleuterschool hierzo
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:50
    Hallo allemaal...
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:39
    Psvers zijn gek op Ajax topics, zijn er gek op om over Ajax te praten, zie alleen deze topic al, en dan vragen ze zich af waarom VP veel Ajax topics maakt haha terwijl ze dat zelf in stand houden om helemaal los te gaan in die topics voor VP veel clicks...
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:47
    En andersom natuurlijk ook
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:48
    En nee, niet zoals de Psvers hier dagelijks reageren in Ajax topics dat is echt niet met elkaar te vergelijken...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:47
    Account 456778... Om moe van te worden. Wat een frustratie en onzin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:52
    Dat PSV veel topics over VP maakt? Hmmm. Vreemd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:05
    Valentijntje toch,ach je moet toch wat zeggen.
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:06
    Wie is toch hele tijd die reacties aan het verwijderen? Niks te doen of zo... net als mij...
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:17
    Als iedereen normaal doet in een discussie hoeven wij ook niks te verwijderen. Klinkt bijna logisch toch? ;)
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:55
    Haha leuk dat je hier op reageert, goed bezig 999! Je zal er een wel een dagtaak aan hebben, maar het blijft hier natuurlijk dwijlen met de kraan open :)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:24
    Patertje en ratje weten wel beter ghegheghe
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:20
    Die start net als Donny, tegen Heracles
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    zaterdag 11 augustus 2018 om 04:44
    En maar zoeken naar iets.Man wat een stelletje roddelwijven zijn t ook.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22121
    zaterdag 11 augustus 2018 om 06:10
    Valentijntje is weer niet uitgenodigd voor de lunch.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 06:10]
    Vind ik leuk
    DrDeef +2198
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:04
    Boven dit al een onbegrijpelijke aankoop.
    Vind ik leuk
    ritje +300
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:35
    hallo, Volgens mijn mening? Gaat de reserve bank bepalen wie er kampioen wordt! Feyenoord heeft de zwakste bank! Ajax de sterkste? PSV? Tot de helft van de competitie doen die mee? Daarna haken ook zij af! Helaas gaat het een eentonige competitie worden! Ik denk dat de KK competitie heel aantrekkelijk gaat worden,\. mvg ritje
    Vind ik leuk
    Ale +5040