Viergever over Ajax: 'Dan wel, dan niet, dan is die weer weg en komt die terug'

    Viergever over Ajax: 'Dan wel, dan niet, dan is die weer weg en komt die terug'

    maandag 13 augustus 2018 om 21:49

    Nick Viergever lijkt helemaal op z'n plek te zitten bij PSV. De routinier gebruikt het woord 'gemoedelijk' als hem gevraagd wordt hoe het Brabantse leven hem bevalt. Ook komt er nog wat commentaar op Ajax voorbij.

    "Het hele leven. Ook buiten het voetbal, met je gezin. De buurman vroeg me al een keer om mee te gaan golven", zegt Viergever bij PSV TV. "Hij helpt je met dingetjes en gaat ook al goed om met m'n zoontje. Dat zijn echt Brabantse dingen. Het is heel erg samen en op elkaar letten. Dat is bij de club ook zo. Vanaf dag een had ik een goed gevoel. Mensen die je aanspreken, heel oprecht overkomen, je willen helpen en je een goed gevoel geven."

    Viergever komt over van Ajax, dat dezelfde sportieve doelen heeft als PSV. "De doelen zijn hetzelfde: kampioen worden en Champions League spelen. Bij Ajax is de pers net iets groter aanwezig en wordt er meer gehyped. Hier zijn de trainingen open, dat soort dingen. Dat is allemaal hartstikke leuk."

    Viergever heeft in zijn Ajax-jaren gemerkt dat er heel veel mensen betrokken zijn bij de club en een mening hebben. Bij PSV is dat een stuk minder. "Bij Ajax zijn er toch heel veel meninkjes over het beleid. Eigenlijk al tientallen jaren, sinds Cruijff. Dan wel, dan niet, dan is die weer weg en dan komt die weer terug. Dat werkt door in de club. Er zijn ook veel trainerswisselingen geweest de afgelopen jaren."

    Plaats een reactie

    Bocajuun +265
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Zucht
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Ja Nick, voor velen gaat een wereld open in Eindhoven jongen ! Wacht maar op begin April...dan weet je helemaal niet wat je meemaakt op de Platte kar !!!
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Het leven is oprecht heel erg goed hier in het brabantse land
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Volgens mij sterven daar mensen uit verveling
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Waarom denk je dat?
    Vind ik leuk
    davidben +4604
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Het is er een dooie boel, en de meeste mensen zijn werkloos. Dan komt de verveling vanzelf bovendrijven.
    Kan het mishebben hoor.
    Vind ik leuk
    Itsese +4240
    maandag 13 augustus 2018 om 22:39
    Yup, qua werkloosheid cijfers heb je het mis.. Dus eigenlijk is je reactie gewoon zinloos, en de mijne ook. Thanks man!
    Vind ik leuk
    davidben +4604
    maandag 13 augustus 2018 om 22:41
    www.cbs.nl
    Vind ik leuk
    Obl93 +2080
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:10
    Even gekeken, maar Noord-Brabant heeft op Zeeland na het laagste percentage werkloosheid. Dus je reactie is totaal ongegrond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:04
    Grappig davidben, je link vertelt dat je ongelijk hebt. Maar je kent jezelf goed, je gaf al aan dat je het mis kon hebben.
    Vind ik leuk
    Itsese +4240
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:24
    Hahaha sjap.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5558
    maandag 13 augustus 2018 om 23:04
    Viergever speelde waanzinnig goed twee jaar geleden. Vorig jaar dramatisch.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3442
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:10
    Haal VDL weg uit de regio Eindhoven en er blijft van de werkgelegenheid niet veel over ...
    Vind ik leuk
    Itsese +4240
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:20
    Ook gewoon joun reactie is gewoon zinloos, en de mijne ook gewoon weer.. Zie je, je zorgt er voor dat andere zichzelf verlagen naar joun niveau.
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:05
    Wtf is 'joun'?? Als we het toch over niveau hebben..
    Vind ik leuk
    Itsese +4240
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:39
    Dat zeggen ze in Frieslaaaand toch wel is?
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:09
    Geen idee, ik ben een rasechte Groninger.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
    Vanwaar de friesche vlag dan? :)
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:39
    Hou de Friese vlag er even naast zou ik zeggen.. lijkt er niet op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:41
    wa is t wel?
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:44
    De Ommelander vlag
    Vind ik leuk
    Groen +1067
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:38
    Correct Fries is jouwn ;)
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +653
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:33
    Joun niet, jun wel maar dat betekent avond. In Friesland krijgen wij gewoon Nederlands hoor, zit liever over je eigen in en schaam je kapot.
    Vind ik leuk
    Groen +1067
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:07
    Over je eigen? Hmmm...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:41
    ASML, de High Tech Campus, Jumbo, Bavaria , nog tig kleine High Tech Start-ups, Philips Medical system, Vanderlande, Bosch Rexrot, VDL, DAF Trucks .....en ik vergeet er vast nog een heleboel; het zijn allemaal bedrijven in de regio.

    Agglomeratie Eindhoven genereert veel bedrijvigheid : ongeveer 5% van de totale productie in Nederland wordt gegenereerd in de agglomeratie Eindhoven, zeg maar het achterland van PSV. Dat moet ook wel want anders zou PSV niet zo'n grote club kunnen zijn.

    Dus Nee, we zijn niet afhankelijk van 1 bedrijf.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 00:44]
    Vind ik leuk
    Bertus +4902
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:24
    Geef die lui gewoon geen aandacht joh, zitten heel de week met een vol gesnoven neus en hebben geen idee wat er buiten Amsterdam allemaal gebeurt.
    Vind ik leuk
    John Garp +716
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:26
    En niet te vergeten al die boerenschuren die in no time omgebouwd zijn tot moderne chemische fabriekjes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:01
    Philips, ASML, Militaire Vliegbasis/Vliegveld Eindhoven, High-Tech Campus, T/U e....... zomaar een paar dingen die bijna even groot zijn of zelfs groter met qua werknemers. Dus je reactie slaat weer nergens op
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6599
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:25
    En Daf en Philips en ASML.........etc allemaal bedrijven die voor veel werkgelegenheid zorgen.
    Dus doe nu maar niet zo minderwaardig over onze mooie stad Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Johan_D +3442
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:36
    DAF was dat niet dat bedrijf wat op de rand van de afgrond hing.

    Ik kan me destijds de slogan nog goed herinneren.

    100 piek voor een fabriek...
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6599
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:20
    DAF produceert meer dan 200 trucks per dag dus geen onzin vertellen van 25 jaar terug.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3442
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:43
    En Philips heeft niet meer die werkgelegenheid van vroeger.

    Tv's maken ze al niet meer.

    Daarbij wordt tegenwoordig bijna alles in Polen en andere goedkope landen geproduceerd.

    Enigste wat van Philips nog in Nederland heeft is het hoofdkantoor.

    En waar bevind zich dat ...
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 23:00
    Dat zou ik ook misschien denken als ik nooit buiten de grachtengordel kwam. Misschien moet je dat ook maar niet doen ook.
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:03
    Beste Tannat: Van de 100 reacties zijn er 98 uit 1 zin en die zijn allemaal negatief. Doe eenieder hier een lol en ga eens een keertje leuk om met de topics.
    Vind ik leuk
    Guust +5502
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:07
    Zo ik dacht dat ik de enige was die dat vind, zo moedeloos die jongen zijn negativiteit.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:29
    mijn reactie is juist voor het overgrote deel positief:
    Brabant, Rotterdam, Den Haag, Oost Nederland: positief.
    Alleen heen ik wat moet op met Amsterdam.
    80 procent positief dus.
    Vind ik leuk
    Guust +5502
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:52
    Noem het maar positief altijd zo negatief en veel opmerkingen plaatsen om te zuigen, ik heb ook niet zoveel met bepaalde clubs, maar om altijd negatief te praten en zuigopmerkingen maken slaat nergens op. Hou je dan lekker met die 80% bezig. Maar ja negativiteit verspreiden vind jij bleikbaar nodig, en het valt dus meerdere op. Ik ben ook kritisch op Ajax als het moet, maar bij jouw is alles maar perfect bij PSV, en dat kan gewoon niet.. zuiger ben je.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:13
    ik ben ok kritisch op PSV als het nodig is. Zoals ten tijden van Reker.
    Vind ik leuk
    Guust +5502
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:25
    Daarna niet meer, dat bedoel ik, ook toen ze derde werden was je tevreden. Kinderhand is snel gevuld. Maar ook over Ajax kun je positief zijn hoor, doen het goed tot nu toe, en hopelijk halen ze net als PSV de CL poule fase.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    dinsdag 14 augustus 2018 om 04:37
    Denk je dat zo'n looser in de grachtengordel woont, hoogst waarschijnlijk zelf een provinciaal, zoals de meeste vp ajax fans.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9269
    maandag 13 augustus 2018 om 23:32
    Waarom kan ik dan niet aan voldoende personeel komen in regio Brabant?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4109
    dinsdag 14 augustus 2018 om 04:08
    misschien heb je gewoon een kut bedrijf?
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:00
    Misschien als je eens concurrende arbeidsvoorwaarden biedt?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9269
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:07
    Mijn fulltimers krijgen 40uur betaald, waar ze er buiten de decembermaand misschien 35 van werken. Daar bovenop kunnen ze elke avond na hun werk gratis mee eten als ze willen.

    Ook betaal ik gemiddeld 1,75 euro per uur meer dan mijn collega’s.

    Ik heb in 4 jaar tijd in totaal 6 overuren uitgekeerd en dat was omdat ik iemand naar de zaak moest bellen omdat mijn vrouw op het punt van bevallen stond.

    Dus nee, die arbeidsvoorwaarden zitten wel goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:35
    Ik zoek nog werk, mooie voorwaarden zijn dat. Wat voor een bedrijf heb je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:34
    idd je hebt het mis, EHV is de meest ontwikkelde regio van NL en zelfs op technologie de beste regio ter wereld. Ten aanzien van werkeloosheid is juist buiten de randstad de stad EHV de enige regio met laagste werkeloosheidcijfers over afgelopen vijf jaar 2013-2018
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1110
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:59
    Superrrrrrrrrrkneus. Wat een domme reactie. ASML/VDL/DAF/Philips zitten bij de best renderende bedrijven van NL, met de hoogte werknemersaantallen. Laagste werkloosheid op Zeeland na in Brabant. Zeg nog eens iets doms.
    Vind ik leuk
    davidben +4604
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:17
    Je bent niet echt gehaaid.
    Vind ik leuk
    IkbenPC +0
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:21
    davidben je hebt het mis.

    https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/dashboard-arbeidsmarkt/werklozen/toelichtingen/werkloosheid-naar-regio
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 22:43
    Omdat als er een paar homoboten in Amsterdam varen, heel Eindhoven een retourtje Amsterdam koopt.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:52
    Blind 20 miljoen hahaha
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 23:01
    Lekker relevant ook wel.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    maandag 13 augustus 2018 om 23:44
    De enige link die ik zie is dat hij de boot niet wilde missen.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 04:49
    Nee jou bericht is relevant........
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:13
    Waren dat homoboten?! Ik dacht dat de F-side feest aan het vieren was.
    Oh joh... homoboten.
    Goed dat je het effe meldt.
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 23:23
    Ja en ik melde aan tannat, dat heel Eindhoven met de trein was gekomen om te kijken, hoe ze zich met carnaval als wijf kunnen gaan verkleden.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:33
    Ik denk dat Amsterdam beter met carnaval eens in Eindhoven kan gaan kijken. Kunnen ze zien hoe je feest viert. Dat zijn ze al een beetje verleerd in Amsterdam....
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:11
    Er zijn hier voorlopig meer feesten gevierd dan in dat gat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 02:16
    Al die prijzen van ajax natuurlijk afgelopen 4 jaar.... Ik denk inderdaad dat er meer feesten zijn gevierd in 020 dan in Eindje
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:52
    Ik heb het niet over 4 jaar, maar over meer feesten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:37
    pffff en als het dan feest is mag je in 020 niet eens fatsoenlijk in de stad feesten van die burgervader, hahahahha, nee op het parkeerterrein van die badkuip ernaast triest hoor
    Vind ik leuk
    Reinier86 +703
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Ze weten natuurlijk niet hoe goed het er buiten is. Het zijn een stel hobbits bij elkaar.
    Vind ik leuk
    Vak-T +479
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    Nee, bij jullie is het gezellig tussen de Tokkies en de junks....
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:03
    Junks in Rotterdam ja....... zegt een ventje dat waarscheinlijk uit Amsterdam komt
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    dinsdag 14 augustus 2018 om 04:42
    De meeste vp ajax fans komen uit een of ander gat in de provincie. Net als die fans in de arena, als er ooit iets gebeurt of er worden er weer een paar gearresteerd, is het nooit iemand uit amsterdam of omgeving.
    Vind ik leuk
    Vak-T +479
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:41
    Amsterdam???? Nee dankje... Eindhoven natuurlijk je leest niet goed volgens mij ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Hahahaha. Hier kon ik best hard om lachen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Hahahha
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1261
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Idioot meeluller.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    maandag 13 augustus 2018 om 22:11
    Ik kies toch liever de hobbits , dan de Johnies en Anita' s met een feijenoord tattoo op hun hond
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:31
    Johnny en Anita is meer Amsterdams. De personen met een feijenoord achtertuin valle meer onder de Tinnie en Lau types.

    Is toch juist mooi al die standaard mensen die voor het voetbal leven ;)
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:48
    Feyenoord is meer Henk en Ingrid
    Vind ik leuk
    ErikAjax +45
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    moet je eerst eens over de provinciegrens heengaan om je mening te vormen,
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:35
    Steek jij de A10 dan eens over?
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1208
    maandag 13 augustus 2018 om 23:52
    Wat hebben Johnny Heitinga en Vurnon Anita er nou weer mee te maken? 🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:35
    Jeetje. Bedankt man :)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Jaloerse flikker
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:18
    Goed dat je je als 'novice' even voorstelt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Ik heb met 15 jaar projecten door het hele land, incl. Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zwolle en Arnhem een vrij goed beeld gekregen, hoor.
    Brabant is leuk, maar ik vind het ook fijn werken met de directheid van Hagenezen en Rotterdammers, en oosterlingen bevallen me ook best wel. Amsterdam vindt ik weer wat minder. Die denken altijd alles beter te weten.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:16
    ''vindt ik''
    Ah, zelfs ik als Pool maak niet zulke Nederlandse fouten. Ahhhhh mijn ogennnn
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:17]
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:27
    Oh ja joh?
    Ogen is met 1 n, hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 02:15
    Ze weten ook alles beter. Banken, advocaten etc. etc.
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:31
    Ga nu niet iemand zitten verbeteren en dan zelf zo'n zin erachter tikken....
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Groot gelijk heb je Tannat👍😉
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Precies andersom, Brabanders warme mensen, Rotterdammers en Hagenezen ook lekker direct.Maar Amsterdammers hebben gewoon heerlijke humor waar ik van hou.En een Amsterdammer lult met iedereen.Maar je moet wel je Bekkie bij je hebben.Ik heb er de leukste tijd met werk gehad.Zeeland vond ik weer wat minder, vrij afstandelijk vindt ik ze.Ach, het is maar net waar je vandaan komt.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Ik hou van zelfspot. Dat heb ik bij Hagenezen en Rotterdammers vaak gehoord. In Amsterdam nog nooit: Daar is de humor altijd ten koste van iemand anders.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Ja en dan doe je net zo hard mee en dan leg je allebei dubbel.Amsterdammers hebben veel zelfspot hoor , geloof me.10 jaar bijna elke dag in de stad gewerkt.Alleen snap je dat niet als buitenstaander, dan voel je je ongemakkelijk, dat geef ik toe.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:40
    Ahhhh ... je bedoelt dat ik te dom ben om de Amsterdamse humor te begrijpen?
    Nou, dan zal het dat wel zijn...
    Lach vrolijk verder om jezelf dan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 22:47
    Amsterdammers hebben geen humor.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 22:50
    Nee als ze jou zien dan krijg je al een pestbui!
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:57
    Waarschijnlijk omdat ze er niet tegen kunnen dat ik me nooit laat imponeren door hun capsonens..
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:00
    Jazeker.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:51
    Ach, ze vinden zichzelf wel heel erg grappig. Dat is dan tenminste nog iets.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:59
    Je moeder wel, k lach altijd veel als ik met haar ben
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:02
    Toch apart dat zij t wel met Ajacieden kan vinden, ze heeft dan toch een betere smaak
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:17
    Ahhh.... Dit is een voorbeeld van die befaamde amsterdamse gevatheid?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 02:16
    Dat zijn Duitsers; dicht bij Brabant.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 22:49
    Zou niet zeggen dom,misschien ben je niet bijdehand genoeg.Je hebt toch je mond gekregen om te praten!Ik heb iig nooit een probleem met een Amsterdammer.Koffie staat altijd klaar, doe je werk goed krijg je een fooitje.En lachen doe ik nooit om mezelf dat doen we daar met elkaar! Wereldstad waar ik met heel veel plezier kom.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:55
    Ik heb er ook geen problemen mee: Als ik een hork tegenkom stel ik me professioneel op en laat niet merken.
    Ik vindt er alleen niks aan daar. Een hoop capsones en gebakken lucht, interessant doen, sjacherijnige bediening en mensen die zichzelf heel grappig vinden.
    In Den Haag en Rotterdam pak ik graag een hotelletje. Uit Amsterdam wil ik altijd zo snel mogelijk weg. Puur vanwege de mensen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:08
    Dat kan we zijn tenslotte niet allemaal t zelfde.Ik zelf mag overal graag komen in t land, heb overal aanspraak en een dolletje.Ook met Brabanders, warme mensen.Vindt alleen de Zeeuwen iets stugger, niet perse onvriendelijk.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:15
    Slijmbal
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:18
    Utrechters ook geweldige mensen,leuke humor mooie stad!Heb er een keer met een bootje gevaren door de grachten.Top dag gehad! ben niet zo haatdragend als jou!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:22
    Ken je niet dus kan ik je ook niet haten.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:23
    Nou ja, je kent me club wel, daar loop je elke dag op te haten.bijna een dagtaak voor je.Je hebt t er vrij druk mee.Blij dat ik dat niet heb,ook jouw club vindt ik wel mooi!
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:27
    Bijna elke dag, haten is een groot woord.ik mag die club niet nee.dat mag toch kan wel zeggen dat ik ze wel mag, maar dan zou ik liegen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:33
    Dat mag, je moet van je hart geen moordkuil maken.Ik heb er iig geen last van dat ik clubs niet mag.Alleen dat je vaak m'n club omver zaagt snap ik niet helemaal, Maargoed als jij je erbij prettig vindt dan moet je dat doen.Ik zal er iig niet meer op reageren, je gaat je gang maar.Fijne avond gozer!
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8326
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:02
    Jari toch... Het is jij, niet jou.

    Verder ben je prima bezig, ga zo door.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:12
    Ha Jan, je kan wel merken dat je er wat minder bent,begin een beetje af te zwakken.Heeft dat een reden dat ik je sinds verleden week donderdag wat minder zie hier op VP?:)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8326
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:16
    Begint...

    Ja toevallig, heel toevallig heb ik opeens heel veel storingen op internet! ;)

    Maar wel goed dat jij je niet laat kennen nu ajax alleen nog maar gelijkspeelt.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:20
    Als je Amsterdammers gewend bent is het elders al snel leuk.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:19
    ik ben ook overal aanspraak.
    Die vindt ik ook vrijwel overal leuk. Behalve als het gaat om zelfgenoegzame types zonder zelfspot...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 02:18
    Een hotel in Amsterdam kan jij niet eens betalen. Hoeveel procent Amsterdammers zouden er nog echt in Mokum wonen denk je.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    dinsdag 14 augustus 2018 om 04:50
    Je bent dus blijkbaar nog nooit in amsterdam geweest. Als je ergens goedkope smoezelige hotelletjes kan boeken dan is het amsterdam.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 05:49
    Das t mooie aan A'dam, voor iedereen en voor elke prijsklasse een plekkie.Iedereen is welkom in onze wereldstad en iedereen wilt t zien.Itt Eindhoven waar 1 vd Valk zit.Die stad wordt toch nooit bezocht, er valt immers niks te zien.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 22:57
    Ohh je bent geen Amsterdammer maar een meelopertje.achter de meute aan. En die heeft het over nepsupporter zielepoot.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:12
    Nou ja heb er een jaar gewoond, mn vriendin komt uit A'dam en heb er 10 jaar gewerkt.En ben op 20 km van de stad geboren.En jij toetst dit natuurlijk ergens vanuit een zolderkamer ergens in Woerden.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:14
    Dus tog een neppert.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:16
    Jij mag t zo zien,zoals je wilt.Geen probleem mee hoor! Ik heb iig minder probleem met jouw club dan jij met de mijne.Maarja dat is meer jouw mankement.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:20
    Heb het niet zo op die club, inderdaad.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:22
    Ik heb met geen 1 club een probleem, ze zijn allemaal mooi op hun eigen manier.
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1208
    maandag 13 augustus 2018 om 23:59
    Zegt de psv'er in utrecht kleren.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:39
    Ik ben Brabander die in het westen woont, kan het overal goed vinden...
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:32
    Zo hoort het ook
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +462
    maandag 13 augustus 2018 om 22:54
    Mokumers wéten alles beter!!! :)
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:59
    De befaamde amsterdamse humor!
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:33
    En jij snapt die humor niet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:49
    Nee, je moet t allemaal niet te serieus nemen,een Amsterdammer neemt zichzelf ook niet altijd te serieus.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:34
    Ik snap hem wel maar vind hem niet leuk.
    Vind ik leuk
    035 +5057
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:01
    Daarom zei ik ook dat je de humor niet snapt. Snap je?
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:25
    Beweer jij nou dat jij van elke grap die jij niet leuk vindt de humor niet begrijpt?
    Vind ik leuk
    035 +5057
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:38
    Humor is een relatief begrip. Ik zie genoeg keren de humor van een ander niet. Niets mis mee toch.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:18
    Soms is humor gewoon te simpel of lomp om leuk te vinden. Dat betekent niet dat ik niet begrijp wat ze bedoelen...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +462
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:49
    Tja in de provincie weet men nu eenmaal alles iets later. :)
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:34
    En hij gaat maar door! Wat een veelheid aan gevatte schertsen!
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +462
    dinsdag 14 augustus 2018 om 23:26
    En jij blijft maar happen, heb je honger?
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    woensdag 15 augustus 2018 om 09:26
    En nog zo'n grap! Wauw, waar haal je ze vandaan joh?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +462
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:24
    Geen grap, maar realiteit.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    woensdag 15 augustus 2018 om 11:15
    Oh ja, ik vergat even: een Amsterdammer moet verplicht het laatste woord hebben. Nou prima: ga je gang zou ik zeggen!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:11
    Omdat Amsterdammers het meestal ook altijd beter weten.
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:34
    Dat is de bluf en dat kun je ook relativeren toch?
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:35
    Dat is altijd het argument om niet-leuke humor te verdedigen in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:03
    Ik ben geboren in een dorp waar iedereen smorgens met zijn aktetasje in de trein stapte om in 1 van de Philips gebouwen op Strijp het kostje te verdienen. Heb daarna jaren in Utrecht gewoond. Tussendoor 2 jaar in Amsterdam. Na mijn studie een tijd in Amsterdam gewerkt.

    Heerlijke stad Amsterdam. Heb de begintijd van de housescene mee mogen maken daar. De Roxy, de IT maar vooral de Graansilo feesten waren legendarisch. Persoonlijk vind ik het Amsterdam van nu niet meer Amsterdam. Alle echte Amsterdammers zijn allang gevlucht naar Almere en de toeristen nemen de stad over.

    Wat betreft de mentaliteit. De tolerantie waar Nederland om bekend (stond?) staat vindt zijn oorsprong in het Amsterdamse. De directheid mag ik zeer. Amsterdammers hebben zeker ook zelfspot. No doubt.

    Als Brabander voel ik me toch het meeste thuis op de grond waar ons moeder mij heeft leren fietsen. Brabanders zijn gemoedelijk en gezellig. Jammer dat je soms zaken eruit moet trekken maar ach. Ge kunt altijd samen een pilsje gaan vatte!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 01:06]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    dinsdag 14 augustus 2018 om 05:56
    Iedereen heeft zn eigen ervaringen dan denk ik.
    Ik vond dat die Rotterdammers altijd weinig humor hadden, veel schelden en niet altijd even slim overkwamen, voor de rest zijn ze niet onaardig ofzo.
    Met Hagenezen heb ik wel kunnen lachen en die doen ook gewoon rustig hun ding. Amsterdammers zijn soms wat klagerig en doen alles heel relaxed, ze hebben wel humor. Zelfde geldt voor Utrecht, beetje klagerig maar wel humor. Heel sarcastisch en een beetje plagerig, maar wel op een leuke manier.
    Brabanders komen ook niet altijd al te slim over, het zijn vaak echt van die boeren zeg maar, ze kunnen wel hard werken en zijn voor de rest zeer vriendelijk.

    Dusja.... het is maar net welke ervaringen je hebt met bepaalde mensen.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    woensdag 15 augustus 2018 om 08:03
    5 klanten gehad dat voor in totaal 3 jaar... Dus het is niet dat het maar 10 man was....
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:17
    Haha heerlijk hoe serieus mensen erop in gaan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    maandag 13 augustus 2018 om 22:18
    Sorry hoor ben Feyenoorder vind Braband ook wel een fijne plek om te zijn niks mis mee
    Maar jouw opmerking moet ik toch even lachen sorry😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:41]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:30
    .
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:35
    Hoop dat je snel weg gaat op VP..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:38
    Snap ik, was geen fijne reactie maar dat krijg je ervan
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:44
    Het is een reactie op een bericht 60 berichten terug maar je ziet zo niet goed welke
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:46
    Jij gaat dus mee in de gekte vd berichten?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:48
    Absoluut, ik maak er speciaal een account voor aan.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:41
    Als je uit die hersenloze havenstreek komt heb je eigenlijk geen recht op een mening en al helemaal niet als supporter van die dieptrieste oliedomme minderwaardige pisclub. Man wat zou ik me kapot schamen als ik voor feyenoord was. Ik denk dat er geen club te vinden is die al zo lang structureel wanbeleid voert echt wanbeleid. En de fans durven nog niet te fluiten omdat ze gewoon te dom zijn om in te zien hoe diep triest het allemaal daar is.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Ze sterven bijna tot 1x per jaar carnaval is. Dan hebben ze weer een jaar en ja ik moet toegeven ook de kampioensfeesten houden ze in leven, maar daar komt verandering in.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Daar dacht de 1e speelronde heel anders over !
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:01
    Want na de eerste speelronde ben je al bijna kampioen....
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:30
    Afgelopen jaar wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:35
    En na Heerenveen uit en Osijek was het nog steeds hosanna? Eerlijk? En toen nog die 3-0 in Amsterdam...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:47
    Alles werd mierzoet weggespoeld na de 3-0 thuis tegen Ajax...een groot feest!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:26
    Maar dat wist jij toen nog niet...als Ajax het niet had verkloot tegen Vitesse, Utrecht en ADO waren jullie er niet meer aan te pas gekomen. Maar na het fantastische optreden van de arbitrage tegen AZ was het alsnog bekeken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:31
    Als dit of als dat.....ja dan wordt zelfs Fortuna Sittard kampioen ALS ze alles winnen. Ajax won niet en dat gebeurd elk seizoen. Is nu ook je stelling al : "Als Ajax van Heracles won .."? PSV kreeg de 3-3 tegen Groningen om de oren in de 94e minuut , verloor tegen Heerenveen 5 punten , verloor in Tilburg met 0-5 , maar rechtte toch de rug en knokte letterlijk tot de 95e minuut. En daarom werden we kampioen. Niet vanwege de wedstrijd tegen AZ, die overigens op correcte beslissingen werd gewonnen. Het was een penalty en van Rhijn stond buitenspel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:40
    Het was geen penalty en de rode kaart werd geseponeerd....
    Ajax heeft al 1 punt meer dan vorig seizoen na 1 wedstrijd dus het komt goed. Alle twijfelachtige voordeeltjes die jullie vorig jaar gehad hebben gaan dit jaar niet meer gebeuren met de VAR.
    Jij doet net of waren jullie vorig jaar na 1 wedstrijd al kampioen maar jullie wonnen met mazzel van AZ en na Heerenveen en Osijek was het behoorlijk crisis. Geeft niks, is normaal maar niet vergeten of overheen lullen....
    PSV is vorig jaar terecht kampioen geworden met verschrikkelijk voetbal maar het was een team! En dat is de verdienste geweest van Cocu! En niet net doen of het allemaal fantastisch was want een aantal collega's van je hier hebben dat al lang toegegeven. Vorig seizoen was ik bij PSV-Heerenveen en de sfeer was niet heel goed vanuit het PSV kamp! En dat was niet op een tokkie tribune maar op de zakenloge...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:08
    Het spel was niet om aan te gluren, maar daar blinkt de schaal niet minder om....en als het gaat om twijfelachtige voordeeltjes, kunnen we elke club wel tegen elkaar wegstrepen. PSV is sterker dan verleden jaar en bij Ajax vechten de haantjes onderling tegen elkaar. We zullen zien waar het toe leidt. En wat betreft sfeer...Uiteraard zijn we verziekt als je eigen club punten verspeelt of het vertoonde spel is dramatisch. Maar uiteindelijk gaat het om die prijs. Een 2e scenario Osiek gaat echt niet gebeuren. Bate Borisov wordt kanonnenvoer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:13
    Daar hou ik je aan!!

    Het gaat mij er een beetje om dat er een aantal aan jullie kant alleen maar roepen dat het fantastisch is qua voetbal en sfeer.....ik ben nu 2 x bij PSV geweest tegen Heerenveen. De eerste keer wonnen jullie uiteindelijk nog volledig onterecht met 4-3 en de tweede keer werd het 2-2 met rood voor Lozano. Nou, het was gezellig hoor......
    En dan is de hospitality van PSV van een enorm hoog niveau, 1 van de beste van Nederland!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:19
    Dan heb je in elk geval 2 wedstrijden gezien die niet saai waren en er genoeg gebeurde. Geweldig toch? En of Romero nou in de 90e de winnende maakt of PSV een zwaarbevochten 2-2 eruit haalt, dan is dat toch geen graadmeter over de algehele sfeer in Eindhoven en in het stadion ?? Kom eens een paar seizoenen elke thuiswedstrijd! Ik zat bij Ajax - Utrecht verleden jaar...Nou, dat leek wel een uitvaart. Maar dat zegt toch niks over hoe het daar over het algemeen is ??
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:38
    Ik ben me daar gek...Ik ben ook al elke thuiswedstrijd en een aantal uitwedstrijden bij Heerenveen. En dan nog een paar wedstrijdjes Ajax en nog een paar buitenlandse..... Dan nog een paar motorraces en een F1 wedstrijdje.....
    Het ging mij niet zozeer over de algehele sfeer, het ging mij om de agressie en vijandigheid als het ff niet zo goed gaat....
    Bij Feijenoord heb je dat ook... Keer op uitnodiging wedstrijd Feijenoord Heerenveen voor de beker. Mijn collega(een diepfries) in zijn nieuwe leasebak zo'n tenue aan een haakje. Staan we geparkeerd voor het hoofdgebouw, vraagt die steward of we met of zonder ruiten terug willen naar Friesland.......
    Gelukkig won Heerenveen die wedstrijd ook nog, erg gezellig allemaal....
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:40
    Ben je nog steeds een liefhebber ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:52
    Zeker!! En niet alleen van mooi voetbal...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:37
    Voor werk keer naar Gdansk geweest, daar wil je ook niet doodgevonden worden, tering...
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 13 augustus 2018 om 22:49
    Brabant is de motor van de Nederlandse economie. We groeien economisch harder dan de rest van Nederland. Bijna alle grote Nederlandse merken hebben hun wortels in Brabant.

    Philips, DAF, Bavaria, Efteling, Rabobank,
    Jumbo, ASML, VDL, Stork, Heijmans enz, enz.

    Eindhoven is het technologische hart van Europa. De meeste hoger opgeleiden van Nederland bevinden zich in Brabant.

    Dus wat meer respect zou wel op zijn plaats zijn.
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:40
    Ik mis Grolsch.
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:45
    Klopt. Maar grondprijzen zijn de hoogste kostenposten voro bedrijven. Het schijnt dat dit in Brabant geen probleem is. :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:04
    Ook de neeste calimero'z. Het is maar waar je trots op bent
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:51
    Almere groeit net zo hard, Flevoland is zelfs de hardst groeiende provincie. economisch gezien.En wat wonen daar t meest ? Amsterdammers!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 02:21
    HQ Philips en labs allemaal in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2222
    maandag 13 augustus 2018 om 23:23
    Dat is Limburg... Maar je komt in de buurt
    Vind ik leuk
    masterpsv +15306
    maandag 13 augustus 2018 om 23:38
    Curva bij jullie sterven ze van CO2 uitstoot😂😂.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    maandag 13 augustus 2018 om 23:42
    Hebben ze in ieder geval genoeg tijd om zich hier de hele dag voor lul te zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:47
    In Polen ook toch? Daarom ben je hier
    Vind ik leuk
    Aspers +454
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:28
    Ik ben brabander, vlak bij Eindhoven (maar zoals de meesten hier niet voor PSV) en het is hier SAAI!!! Lekker wonen hoor, maar wil je iets beleven moet je hier niet zijn. Daarvoor ga je naa de grote stad (Amsterdam/ Rotterdam)
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5527
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:32
    Met al die xtc die daar gemaakt word zal de verveling wel meevallen denk ik
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Nick Viergever: "KRÈK WA’K WOU"!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 22:19
    Waar je geen shirt van een ander team aan mag in het stadion en waar gehandicapte mensen in hun gezicht worden geslagen.

    Wat een warmte.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 13 augustus 2018 om 22:24
    Ja en die steward die zaterdag het ziekenhuis ingeslagen werd? Oh wacht, dat was niet in Brabant.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:12
    Dat ook ja, maar ik beweer ook niet dat Amsterdam warm is!
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 05:00
    Waarom begin je er dan over????
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:49
    Omdat men in Eindhoven beweert dat het een warme club is, wat het dus niet is
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:16
    Ajax dus ook niet....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:17
    Tuurlijk is Ajax ook geen warme club.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:01
    Dankje voor je eerlijke antwoord....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:47
    Ik erger me hier aan beide groepen fans, er gebeuren zo veel incidenten bij voetbalclubs dat je eigenlijk geen club meer een warme club kunt noemen. Bovendien denken al die bestuurders in de clubs allemaal aan hun eigen hachje.

    Vandaar dat ik geen club warm vind.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:05
    Bij elke club zit er wel eens een idioot... soms wel 6 maar kunnen andere supporters daar wat aan doen. En bij welke nl club dn ook draait sws om geld daar draait de wereld nu toch om?!?!?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:15
    Volgens mij zeg je ongeveer hetzelfde als ik zeg, precies dat zijn de redenen dat ik geen club een warme club noem. Ook de geldkwestie ja.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:23
    Ja dus als je op een feestje naar je zin hebt 40 man genieten mee en 1 niet is dat feestje direct een ramp dan???? Nee toch....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:24
    Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er geen warme clubs zijn.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:25
    Ligt eraan wat jij warmte van een club vindt en ik maak dat bij vele clubs mee. Misschien jij niet?
    Vind ik leuk
    Chucky +672
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:10
    Cheap...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Hier in het westen ook, alleen ze zijn het niet eens met mijn clubkeuze, tannat. Maar ja, schijt aan.
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:01
    Je hebt in ieder gaval 38 likes van de Brabanders. Goed gedaan Tannat.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 23:03
    Och jee, Amsterdam backyard in tha house ...?
    Vind ik leuk
    035 +5057
    maandag 13 augustus 2018 om 23:29
    tha??
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:00
    Slang.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3720
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:03
    Ik zou voor geen prijs willen ruilen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1209
    woensdag 15 augustus 2018 om 14:25
    Geloof ik, alleen jammer dat het volk verre van oprecht is.
    Vind ik leuk
    Gerro +6147
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Nick is gewend geen prijzen te winnen dus het kon weleens tegen gaan vallen voor jullie
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:41
    mmhh das niet waar , kampioen met AZ
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13302
    maandag 13 augustus 2018 om 22:41
    Als echte Brabander en fanatiek Ajax aanhanger weet ik wel beter.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12071
    maandag 13 augustus 2018 om 22:59
    Stel kleuters bij elkaar zijn het als je de reacties leest hierboven. .
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1474
    maandag 13 augustus 2018 om 22:51
    Zucht jij met je plattekar..een platte hand kan je krijgen
    Vind ik leuk
    jochempje +2487
    maandag 13 augustus 2018 om 23:32
    Maar zodra een Ajacied zoiets zegt, dan is hij arrogant.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1432
    maandag 13 augustus 2018 om 23:56
    Dat platte Nivea-gezicht past wel goed bij die kar....HIj weet inderdaad niet goed wat m overkomt als ie in z'n eentje erop zit terwijl de rest van de selectie de huldiging van Ajax zit te koekeloeren op tv....:(geintje)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:03
    Hij geeft net aan dat hij die arrogantie en druk niet zo leuk vindt....
    Vind ik leuk
    Marco 128 +39
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:20
    Een wereld open in Brabant gij zeit net zo grapig als die belg Urbanis!!!
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +461
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:10
    Voor de KNVB beker zeker... met viergever word je geen kampioen 😉
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1206
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:18
    Dat is zo, maar ik vind het allemaal wel makkelijk scoren, hij weet precies wat de supporter wil horen, stel dat hij hierna na Feyenoord gaat, vindt hij dan de Rotterdamse mentaliteit van geen woorden maar daden de juiste.
    Vind ik leuk
    Aad300 +41
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:59
    Arrogante psv-ers...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:27
    Hoezo ? Omdat we trost zijn op Brabant en blij zijn met Viergever ?
    Vind ik leuk
    Aad300 +41
    woensdag 15 augustus 2018 om 09:58
    ''Ja Nick, voor velen gaat een wereld open in Eindhoven jongen ! Wacht maar op begin April...dan weet je helemaal niet wat je meemaakt op de Platte kar !!!''.

    Als je zoiets zegt als ajacied zijnde beginnen de meeste psv supporters te schuimbekken(en ja ook als dat gezegd wordt in de periode dat ajax wel prijzen wint, voordat je begint te zeuren over 4 jaar geen prijzen:') ).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:16
    Lekker toch
    Vind ik leuk
    Cookee +9910
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:58
    Plattekar... ik zou maar sneeuwbanden onder de plattekar zetten.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:03
    ha ha ha ha
    Vind ik leuk
    pico323 +5329
    woensdag 15 augustus 2018 om 11:47
    te kijken hoe Ajax feest in Amsterdam
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Ik zucht een beetje met je mee. Ik ben blij dat Viergever het licht heeft gezien en het klopt allemaal best wat hij zegt. Maar ik hoef dit ook geen 80 keer te lezen, en het komt een beetje ondankbaar over richting de vorige werkgever.

    Dit is waarschijnlijk 1 interview geweest wat 6 keer geherkauwd wordt door VP, maar dan nog had hij z'n woorden wat beter kunnen kiezen.
    Vind ik leuk
    Senn +6802
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Nou het is vrij onschuldig wat hij zegt.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Ik kan Viergever redelijk goed begrijpen! De drukte in Amsterdam is niet iets waar iedereen dol op is. Ik zelf zal er ook nooit willen wonen, leuke stad om te winkelen maar de drukte is me te gek daar. Amsterdammers leven in mijn ogen te snel, de rust kan je er niet vinden :)

    Ik kom zelf uit Weesp en daar was het echt lekker relaxed wonen, als je even een dagje weg wil, vraag je de buurman om op de hond te letten en dat doen ze dan met al het plezier, andersom deden wij dat ook. Ik heb ooit 4 maanden in Amsterdam gewoond en was echt blij dat ik weer weg was uit die grote stad, je merkte ook dat veel buren langs elkaar heen leven!

    Nu woon ik in Almere, op een lekker rustig stuk aan het water, en we genieten als een koningspaar, gewoon omdat het relaxter wonen is :)
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:38
    Het gaat niet eens om de drukte. Die is er in Antwerpen en Brussel ook. Het gaat om de omgangsnormen die in het zuiden toch wat vriendelijker zijn dan in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 22:40
    Niet overal hoor :) Ik heb een collega en die woonde ook in het Zuiden, en die was blij dat ie kon verhuizen :) Er zijn gerust ook buurten en steden waar het ook kommer en kwel is in het Zuiden des lands.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:43
    De uitzonderingen dan wellicht
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:10
    Helmond.
    Vind ik leuk
    Cookee +9910
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:13
    Ze zeggen dat Brabanders aardig in je gezicht doen maar achter je rug... mmm... das niet iets waar ik blij van word.
    Maar gemoedelijker zullen ze wel zijn.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13302
    maandag 13 augustus 2018 om 23:23
    Wat had je dan verwacht, dat Viergever het Brabantse land de grond in zou boren? En kom eens een keer uit je woonhokje, de omgangsvormen in Brabant zijn zeer afhankelijk van waar je woont in Brabant.
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:30
    Wat hij zegt inderdaad wel, maar hoe het kan overkomen is wat anders.
    Vind ik leuk
    Freekkie +20
    maandag 13 augustus 2018 om 22:31
    Als je nou nadat je een keertje een artikeltje m.b.t. Viergever hebt gelezen, kun je als je dat wel genoeg vond de volgende 79 keer artikeltjes m.b.t. deze jongen ook niet open klikken om vervolgens te melden dat je je er aan stoort. Een ezel stoot zich geen 80 keer aan dezelfde steen.
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Klopt, maar ik ben dan ook geen ezel.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:09
    Klopt, je bent nog stommer dan een ezel ;)
    Vind ik leuk
    Stranger +4578
    maandag 13 augustus 2018 om 22:33
    Hij zegt toch niets verkeerd. Het is toch zo dat de pers erboven op zit en dat er meer spelletjes gespeeld worden dan bij andere clubs.
    Volgens de Ajax supporters zelf omdat ze de grootste zijn 😂😂😊😊😊
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Verhalen van iemand zonder vaste plek.
    Het zal nooit veranderen.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:08
    Hij geeft zijn mening en ziet de verschillen dat is het enige wat hij zegt hier toch niks mis mee??? En dat er om het jaar een andere trainer staat is toch ook waar?!
    Vind ik leuk
    Cookee +9910
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    Ach hij zit in nieuwe omgeving waar men hem toch ziet als DIE ajacied... dus dan paait hij zijn nieuwe omgeving.
    Maar andersom zie ik niet snel Bazoer zeggen, dat Ajax zo'n fijne club is. Dus er is ook wel reden toe om dit te zeggen.
    Ik vind het trouwens een hele goede aankoop van PSV, het is wel een kerel daar achterin. En hij was het die Ajax successen bezorgde door die ene loopactie.
    Vind ik leuk
    klaasvaak +147
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Toch leuk voor Nick nu gaat het allemaal 'gemoedelijk' of lees geen druk. Tja mooi om zo af te kunnen bouwen. Had hem graag nog bij Ajax gezien. Jammer dat de meeste mensen toch tegenvallen als ze eenmaal ergens weg zijn gegaan. Nou ja kan hij toch lekker met de buurman gaan 'golven' (staat dat er nou echt?)
    Vind ik leuk
    Adjab +706
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:20
    Kan die niet ff stoppen hij heeft nu alle clichés er wel uitgegooid zeg. Dat ze dat nog leuk vinden in Eindhoven .
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Nou wat gezellig de buurman vraagt ga je mee golven....de buurman gaat goed om met zijn zoontje... dat zijn Brabantse dingen..... ik weet niet hoor maar zn zoontje is volgens mij nog geen eens 2..... wat moet de buurman daar goed mee omgaan..... vreemd heel vreemd......
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Het golfslagbad kan best leuk zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Is al 2 jaar dicht bijdehand
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    maandag 13 augustus 2018 om 22:17
    Wat zou hij dan met "golven" bedoelen? Surfen?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6116
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Jij weet niet eens wie je buren zijn zeker?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 21:57
    Jazeker wel mijn buurman heet Martijn en is werkzaam in het VU ziekenhuis als kaakchirurg en zijn vrouw onze buurvrouw dus heet Karin en is werkzaam aan de hogere school en is wiskunde lerares.... ze hebben 2 zoons... Patrick en Noah..... gezellige buren hebben wij...
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Dan weet ik waar jij woont ;)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Ik zou zeggen kom langs... kan je wat te drinken krijgen en kan je voor je familie gratis fruitmandje meekrijgen.... geen probleem dat je weet waar ik woon... dat weten er wel meer...xD
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Dan kom ik nu meteen heb je ook mango en Annenas en meloen je ziet me zo met mij familie gr.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:11
    We hebben wel Ananassen... is dat ook goed...:p
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Ja die ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Vers of in blik
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:15
    Wij hebben alleen maar alles vers... xD
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:51
    Wij ook. Is beter en lekker ook groenten altijd vers.
    En vlees mot ik van de slager ;-)
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    Hij vroeg wie ze zijn, niet wat ze zijn.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Wie ze zijn is een arts en een lerares.... zo goed ken ik mijn buren dus....
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 22:51
    Ik wil ook Annanas :-)
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:19
    Onbenullige manier van denken hou je erop na Jens.
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Hahaa Jens ;)
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:04
    Hij heeft waarschijnlijk wel 80 buren. Boven, onder, links en rechts, en op de rest van de gallerij, en in elk appartement een gezin met een stuk of 6 kinderen.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Je vergist je in je eigen afkomst....
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Dat snap ik maar al te goed... je weet niet eens waar en hoe ik woon pannenkoek.... op zeker dat je maar al te graag zo zou willen wonen....
    Vind ik leuk
    MeAgain +6116
    maandag 13 augustus 2018 om 22:24
    Ja jens wij zijn allemaal zo jaloers op jou. Hoe kom je er toch allemaal aan? Zo goed was je nooit op school, toch?
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Hè nee, met uitzicht op al die andere Bijlmerflats? Daar heb ik geen zin in hoor.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Jens kan vaak te arrogant overkomen en dat is soms best vervelend, maar daar waar Jens woont, daar zie je geen flat :) Ik kan het niet betalen in ieder geval, en wij hebben wij toch echt een goed inkomen :)
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:38
    Bedoel je nou dat bij Jens de ramen geblindeerd zijn? Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen? Had ik niet verwacht!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 22:41
    Nee dat bedoel ik niet, ken je het gezegde zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten? :)
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:42
    Dan begrijp ik jou al net zo slecht als Jens.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 22:46
    Tja, daar kan ik niks aan veranderen :)

    Maar vertel eens hoe woon jij? Boerderijtje ergens op het platteland met wat schuren om groene plantjes te kweken, of gewoon ergens op een 3 kamer flatje in Heerlen?
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 22:52
    Heerlen? Ik heb daar gewerkt maar wonen gaat echt niet gebeuren.

    Ik woon in Eindhoven en mijn buurman voetbalt bij PSV. Uit oogpunt van mijn privacy en die van hem hou ik het daarbij, als je het niet erg vindt. En als je het wel erg vindt ook... :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 22:58
    Mooi man je buurman speelt bij PSV, erg cool om te weten :)
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 23:00
    Ach ja, we weten ook waar de buren van je maatje Jens werken, gelijk oversteken he.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 23:04
    Ja das waar, mijn buurman is werkzaam bij het grootste nutsbedrijf van Nederland, dan weet je dat ook, gelijk oversteken toch :)
    Vind ik leuk
    MN223 +916
    maandag 13 augustus 2018 om 23:08
    Daar ben ik heel blij mee!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3610
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:29
    Dan zou je de constante factor vanaf nu al kunnen herkennen..
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Jens niet hoor die woont in een huis en zelfs ik weet dat.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Niet nodig je laatste zin........
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Klopt daarom aangepast....
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    maandag 13 augustus 2018 om 23:15
    Klasse
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:25
    Hieronder gaan een paar er vrolijk mee door.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:31
    Dat zijn ventjes met een laag iq en van Jens ben ik het niet gewend.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +489
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:41
    De hoogte van het iq doet er niet toe , dan nog scoren ze allemaal niet al te hoog
    zo te zien.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Nee, is waarschijnlijk pastoor van de plaatselijke Rooms-Katholieke kerk..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:18
    Willen we wel weten wat zijn buurman met zijn zoontje doet? Ik in ieder geval niet. Het komt een beetje eng over
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +29
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Brabantse mannen gaan sowieso goed met jonge kinderen om volgens mij. Vooral rond het Eindhovense bos is het een drukte van jewelste met mannen die goed met jonge jongens omgaan....
    Vind ik leuk
    410hhw +1766
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Overloper.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Duurt even maar als je t licht ziet wil je niks anders :)
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:01
    Als ze een keer overlopen van AZ naar jullie moet je niet janken als ze het nog eens doen
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Dit shirt staat m zoveel beter dan dat amsterdamse walg :)
    Vind ik leuk
    Mallerd +1748
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Vind die shirtjes die de wissels aanhebben bij Ajax best wel mooi hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Heb je linkje voor me zodakm kan zien?:)
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13538
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Past wel bij die rotkop inderdaad. ( geintje )
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Heerlijk stook-artikeltje weer van VP
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13538
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Haha ze doen het er om he?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12145
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Je zou het haast gaan denken.
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13538
    maandag 13 augustus 2018 om 21:58
    En straks zie je overal : Reactie verwijderd VP. Haha
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Viergever zegt helemaal niks verkeerd idd. Maar wordt neergezet alsof hij een schop na geeft. Klasse stukje weer van VP.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6116
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Daar gaan we weer....
    Vind ik leuk
    R94 +1743
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Warme club he Nick, merk je meteen ;)
    Vind ik leuk
    lexy88 +1267
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Die knul kan zich beter focussen op zijn nieuwe club. Natrappen of dit soort dingen zeggen heeft weinig zin.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Waarom zou hij natrappen?
    Vind ik leuk
    Vowtar +4486
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Dit is toch niet natrappen? Hij is erg positief over PSV, maar zegt volgens mij niks negatiefs over Ajax.

    Edit: Jeetje, met die aangepaste titel lijkt het inderdaad wel weer op natrappen. Jammer van VP.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    lexy88 +1267
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    Het is ook niet echt positief he?

    Eerder had hij aangegeven dat ze bij PSV in ieder geval wel wisten hoe je prijzen moet winnen. Klinkt allemaal vrij ondankbaar richting Ajax. Nogmaals: kijk lekker vooruit en laat Ajax achter je. Zet alleen maar kwaad bloed.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    maandag 13 augustus 2018 om 22:17
    Ik ben voor PSV en daarom volgens de trolletjes vanzelfsprekend anti-Ajax. Ik kan het wel hebben van ze. Zo lang niets gewonnen ;)
    Vind ik leuk
    Vowtar +4486
    maandag 13 augustus 2018 om 22:56
    Bespeur ik nou wat anti-Ajax in die laatste zin? ;)
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    maandag 13 augustus 2018 om 22:59
    Nee hoor, dat is empathie ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +31950
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Een keer afsluiten,is al een paar x besproken het verschil Eindhoven of Amsterdam,is genoeg geweest. Nu voetballen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Mooie club dat PSV
    Vind ik leuk
    Always PSV +10405
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Altijd geweest!
    Vind ik leuk
    San Marco +472
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Inhoudelijk erg sterk artikel 😂😂
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Het gemoedelijke zuiden waar het sportieve bovenaan staat. Bij ajax staat de beurs centraal en het sportieve is minder belsngrijk
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Dat lijkt me sterk. Maar goed, met maar liefst 8333 likes and counting zul jij er wel verstand van hebben. Moet je iets mee doen!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    8339
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 22:06
    Kijk 'm gaan! Wat een inhoud, wat een intelligentie!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Neej gij.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2021
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    En lekker crimineel.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 22:21
    Het gemoedelijke zuiden, waar je geen shirt van Feyenoord mag dragen en waar gehandicapte gemolesteerd worden.

    Wat een warmte...
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Die heb ik hier in Brabant allebei nog nooit meegemaakt. Heb genoeg mensen een Feyenoord shirt zien dragen al en gehandicapte worden gewoon gerespecteerd. Beetje flauw dezs reactie
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Zelf gooien ze fakkels tussen kinderen en molesteren ze stewards ! Wat is erger bij shitty
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:16
    Dat is minstens net zo erg ja, alleen beweer ik niet dat Ajax zo warm is en jij wat betreft PSV!

    Geen club is warm, schei uit. Uiteindelijk kiest iedereen toch voor zijn eigen hachje.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:16
    Nieuws niet gevolgd zeker?
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:39
    Jawel ik bedoel meer dat het niet normaal is dat zoiets niet kan. Deze dingen gebeuren overal betekent niet gelijk dat de hele provincie zo is
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:08
    Dat is waar, maar ga dan niet (ik doel niet op jou) roepen dat het zo’n warme club is, want dat is het niet. Ajax ook niet, Feyenoord ook niet.

    Uiteindelijk kiest iedereen toch voor zijn eigen hachje
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:07
    Ben ik met je eens, ben zelf overgens niet voor psv hoor, denk dat elke club wel een paar man heeft die zich niet kunnen gedragen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:16
    Precies en ook intern gebeuren er bij clubs de gekste dingen.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:14
    Fijn dat je door gaat... zal ik nu eens beginnen???? Fijn dat ze in amsterdam 1 van de stuwards zijn keel dicht knijpen......
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:17
    Dit had ik al veel eerser geschreven, kijk het tijdstip, 17 uur geleden.

    Heb het je al uitgelegd waar ik op doel
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:24
    Ja dan hou dan op om er steeds op terug te komen... makkelijk scoren dit....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:25
    Steeds op terug te keren? Dit bericht heb ik 17 uur geleden geplaatst, man.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +448
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:28
    Ja maar je zegt dit voor de zoveelste keer over DIE ene psv supporter... en volgens mij had ik je daar ook al reactie op gegeven...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:12
    Bij mij staat m'n beurs ook centraal,ik moet toch eten.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Een volwassen kerel die goed met het zoontje van Viergever om gaat, typisch Brabants noemen? Meneer pastoor toch... ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Kunnen we goed bij PSV ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    maandag 13 augustus 2018 om 21:59
    Mijn pa woont al sinds 1986 in Roosendaal. En mijn jongste broer is er opgegroeid, is een Brabander tussen zn Rotterdamse broers. Dus ik krijg wel eens wat van die hartelijke Brabantse koffietafel-mentaliteit mee. Kan ook geen toeval zijn heh, wéér een PSV-speler die de warmte van PSV met de kilte van Ajax vergelijkt ;-)
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Die Brabantse warmte is 1 grote grap. En ik kan het weten, ik ben een Brabander. Eentje die het aan durfde om de grote oversteek te maken richting de hoofdstad. "Doe het niet Lange, wat moet je daar toch?" en "Het is heel moeilijk vrienden maken daar, iedereen is op zichzelf". De grootste onzin die er is. Dat Brabantse "letten op elkaar" is pure afgunst Nicky. Hij zit gewoon naar je wijf te gluren. Brabantse warmte bestaat niet. Mensen in de hoofdstad hebben meer interesse in je dan Brabanders. "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg". Grijze muizen. Zij die de oversteek niet durfden te maken. De middelmaat. Warmte m'n kont.
    Vind ik leuk
    Senn +6802
    maandag 13 augustus 2018 om 22:30
    Misschien lag het aan je karakter dat ze niet zo aardig voor je waren.
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Ze waren heel aardig voor me, wees niet bang. Ik hou van mijn mede Brabanders maar om ze allemaal warm te noemen. Nee.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:24
    Inderdaad de mensen zijn zogenaamd zo open en vriendelijke echt niet stug volk en nee niet iedereen wel de meeste
    Vind ik leuk
    APE +52
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Inderdaad, ik als zuid Hollander werk nu ruim 17 jaar in Brabant, het is echt achterbaks kut volk, in je gezicht o zo vriendelijk maar even later een mes in je rug.
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Dat is absoluut een eigenschap die je veel terug ziet in Brabant. In Belgie ook trouwens.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:19
    Precies ben vaak op een camping in Brabant het is echt hypocriet volk lulle achter je rug face to face is alles koek en ei en ah wat een complex hebben ze na de randstad het westen toe
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    maandag 13 augustus 2018 om 22:35
    Weet niet waar in Brabant je gewoont hebt maar ik ervaar her hier toch anders
    Vind ik leuk
    VZW291 +771
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Toch is wel een bepaalde soort type verenigingsleven in het zuiden (Limburg en Brabant) wat je in de rest van Nederland wat minder tegen komt. Ik denk dat het een stukje ontzuiling is in Zuid-Nederland wat zich minder ver heeft doorgetrokken.

    Het feit dat veel mensen in Limburg en Brabant de oversteek niet durven te maken heeft denk ik ook met een stukje mentaliteit te maken die er onbewust is ingeslopen. Er zijn in Brabant en Limburg generaties die afhankelijk zijn geweest van Philips en de mijnen. Die zorgde voor alles : werk, huizen, scholen, verenigingen en ga zo maar door. Dat stukje van terughoudendheid heeft waarschijnlijk deels daarmee te maken.

    Het grappige is overigens dat veel van die families ooit in Brabant en Limburg terecht zijn gekomen omdat hun grootouders van boven de grote rivieren naar Zuid-Nederland trokken voor werk.
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 22:39
    Mooi verwoord.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:50
    Ik heb zelf mn hele leven in R'dam eo gewoond. Het is allemaal flauwekul. Vooroordelen of zelf bedachte imagos die we zorgvuldig cultiveren, koesteren.
    Maar daarom is het nog wel leuk om af en toe zo'n broodkorstje in een vijver te gooien om te zien wie er hapt? PSV-ers en Ajacieden rollen regelmatig over elkaar heen. Altijd grappig.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Als het dan maar geen katholieke pastoor is.......
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Uiteraard wél.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:06
    Misschien is het wel een gemeente ambtenaar en bespreken ze een nieuwe deal tijdens golf of is het een arts van de club. Hij kan van alles zijn..
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 22:57
    De kleine sling in!
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:54
    In elke RK kerk slingeren ze,met van die wierrookvaten. Nu weet jij wat meneer pastoor nog meer aan die haken ophangt...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:29
    Maar buurman, wat doet u nu?
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:52
    'Zo jochie, wil jij een worstenbroodje verdienen? Moet je eventjes met de worst van meneer pastoor spelen'.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Zou hij dit uitzichzelf gezegd hebben of is er naar gevraagd??
    Vind ik leuk
    Muscles +710
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    De overloper moet tenslotte in zijn nadagen zijn werkgever behagen.....
    Vind ik leuk
    Blindsy +10325
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Én zijn buurman.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Spreek je uit ervaring?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29356
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Ajax is ook een veel grotere club qua alles dus ja.

    En dat zeg ik als feyenoorder 😂
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1172
    maandag 13 augustus 2018 om 22:33
    Harstikke mooi en belangrijk dat Ajax een grotere club is. Ik hoop dat ze er veel plezier aan beleven dat er zoveel mensen achter de massa aanhobbelen.
    Vind ik leuk
    Mr bien +640
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    En weer natrappen van cadeaugever
    Sinds die weg is is het alleen maar na trappen.
    Totdat die op het boeren bankje mag plaats nemen dan verlangt die weer terug
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Waar zou dat vandaan komen, denk je?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3372
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Gewoon om makkelijk te scoren bij de PSV supporters. En dat lukt hem nog aardig als je in deze comments kijkt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Precies was t andersom geweest, dan had hij de drukte heerlijk gevonden van Amsterdam.Zo makkelijk scoren altijd, dan had je dat moeten zeggen toen je bij Ajax zat, dan ben je een kerel.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Precies.
    Het is immers onmogelijk dat iemand ajax en amsterdam oprecht niet leuk vindt, ..... toch?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:18
    Dat kan en mag zo zijn, maar dan moet je dat ook zeggen wanneer je bij die club speelt! Dit is achterbaks achteraf lullen en zegt veel over de persoon Viergever.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:18
    Daarom past hij misschien wel daar.In de randstad zijn we direct, als we een probleem met je hebben zeggen we t recht in je gezicht.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:07
    Precies.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Of ... zou het wellicht kunnen dat hij zich door ajax niet helemaal tof behandeld voelt?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3372
    maandag 13 augustus 2018 om 22:44
    In welke zin heeft Ajax hem niet 'tof' behandeld?
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 23:02
    Dat zeg ik niet. Zou het kunnen dat .... ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    maandag 13 augustus 2018 om 23:49
    Viergever wilde maar wat graag bij Ajax blijven, heeft in zijn laatste jaar niet voor niks laten horen dat hij graag bij Ajax wilde verlengen, maar niks hoorde.

    Viergever zal wel wat teleurgesteld zijn en uit zijn frustratie :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 22:53
    Man,het ligt toch helemaal aan je eigen.Ik heb ook door t hele land gezeten, overal naar m'n zin gehad.En nu zit ik elke week in Frankrijk voor m'n werk.Nou, prima mensen hier, ondanks dat ze bekend staan als onvriendelijk.
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    maandag 13 augustus 2018 om 23:01
    Fransen zijn ook prima lui. Hele goede vrienden in Parijs. Geen issue daar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 13 augustus 2018 om 23:14
    En wat zeggen wij over Fransen.Het is een mooi land,jammer dat er Fransen wonen.Nou ik heb ze liever als de Duitsers.
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    maandag 13 augustus 2018 om 22:59
    Dat bankje? heeft hij zelf meegenomen, zijn eigen reet staat er in afgedrukt.
    Vind ik leuk
    Axim +753
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    laat ze doen man , je zit nu bij een fatsoenlijke club !!!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1316
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Blijf het vreemd vinden dat ajax hem geen nieuw contract gegeven heeft
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Goh Nick, je raakt maar niet uitgepraat over Ajax. Toeval?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7324
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Ze vragen hem er naar. Toeval?
    Vind ik leuk
    langeGek +419
    maandag 13 augustus 2018 om 21:57
    Ik denk dat het geen toeval is. Het is waarschijnlijk een Eindhovens of Brabants interview. Ajax houdt het Zuiden maar wat bezig. Ik begrijp dat niet zo. Ik ben eigenlijk nooit met Psv bezig. Behalve nu dan.
    Vind ik leuk
    :O +4149
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:34
    Het is een oud interview. Verschenen in PSV inside en VP neemt het over. Niet raar opkijken als er over een paar weken maanden weer iets uit dat interview hier staat. Click bait site.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7324
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Ach. En ongekeerd werkt het hetzelfde. Wat denken ze nou wanneer ze iemand zo’n vraag stellen? Dat hij ff los gaat op zijn huidige club en omgeving? Kansloze vraagstelling.

    Volgens mij gaat hij golfen in plaats van golven trouwens. Hoop ik tenminste. Anders sta je voor lul met je clubs bij het zwembad... ;-)
    Vind ik leuk
    HanV +3991
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Doe maar een watergolf.
    Vind ik leuk
    Steven77 +208
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Pfff je zit 7 weken bij je nieuwe club, niet een beetje vroeg om dit te roeptoeten?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Golfen!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    En daar hebben we weer een speler die zn mond houdt op het moment als hij daar onder contract staat en zodra hij weg is zn mond open trekt, doe het eens als je daar nog bent... (deel 872)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Boerengolf schijnt in te zijn. 😉
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1452
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Inderdaad Nick. Zo gaat dat hier.👍
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Och och hier zit zoveel frustratie in zijn uitspraken. Ben blij dat hij is vertrokken. Niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    Spekholz +462
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    Dit jaar misschien wel een prijs voor de beste man..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:24
    Ja net als de afgelopen vier jaar in Amsterdam. Sinds hij er is geen prijs meer gewonnen. Nu is het jullie talisman
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 13 augustus 2018 om 22:06
    Het is goed vertoeven in Brabant. Ook Amsterdam heeft wel zijn charmes. Ooit keren we terug.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Als hij nu echt gezelligheid en een bourgondisch leven wil moet hij bij mvv gaan voetballen. Dat Brabant meent ook maar dat allemaal zo gezellig is maar ..... bovendien weet hij bij mvv ook zeker dat hij nooit iets wint 😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 13 augustus 2018 om 22:29
    Niks mis met Maastrichtse nachten. Weet er alles van. Goed vertoeven in de platielstraat.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    maandag 13 augustus 2018 om 22:33
    Nu is er bijna in iedere stad iets moois te vinden zullen we maar zeggen. Even los van het niveau voetbal dat er bedreven wordt 😉
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:20
    Wie keert terug?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    maandag 13 augustus 2018 om 23:27
    Ik
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:09
    Ah oke, leuk man.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Dus met andere woorden, het is een zooitje bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:20
    Met andere woorden, Viergever is een achterbaks ventje.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    maandag 13 augustus 2018 om 23:23
    Vul dat zelf maar in.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:09
    Doe ik ook.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10281
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Golven? VP op zijn A’dams. Brabanders hebben een zachte g, geen harde f. :-)
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Ja Nick ..dat is het verschil tussen de grootste club van Nederland uit de grote stad en een kleinere club uit de provincie! Jaja..kom maar op....al 4 jaar niets en al die andere oneliners ..adem in adem uit ;)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Manmanman waar maken jullie je druk om
    Vind ik leuk
    R94 +1743
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Van Bommel moet media training gaan geven, net als zaterdag iedere Ajax vraag beantwoorden met de huidige situatie bij PSV en zeggen dat je jezelf alleen daarop concentreert. Worden de egootjes ook niet meer gevoed.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Eens en die vragenstellers moeten ook gewoon bij de les blijven en gewoon relevante vragen stellen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Tot zover niets nieuws, welkom in Eindhoven Nick.
    Vind ik leuk
    Gerro +6147
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Van mij had ie bij Ajax mogen blijven speelde onder Bosz prima en als Ajax hem een contract aangeboden had ie dat ook gedaan. De kritiek die hij nu uit daarvan denk ik zeg dat als je er nog bent niet als je weg bent dan sta je tenminste ergens voor.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Doet me goed dat Nick blij is. Wens hem het beste, als hij nu kampioen wordt ben ik blij voor de man. Dan heeft Ajax het zelf niet goed gedaan en nick en co dus wel. Voor nu troost ik me met de gedachte dat Nick nooit iets wint dus klets maar lekker over platte karren enzo!
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:11]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:11
    Golven......?!?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:29
    Golven,
    Sloten waarvan het water die niet in de lengte maar in de breedte beweegt.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Ja dat krijg je met veel warm zaad en lepeltje lepeltje liggen op de kamer met je teamgenootje Nick. ;-) Ik weet het, mijn reactie is niet echt volwassen maar het is een beetje jammer dat Nick zich zo kinderachtig gedraagt en dat oud spelers van Ajax altijd van de mediatrainer zoveel mogelijk af moeten geven op hun oude club. Beetje zielig gewoon en een beetje Calimero.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:20
    Was je reactie op een negatief interview van bazoer ook zo?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:21
    Nou vond dat altijd wel meevallen hoor. Maar goed dat is nog een kind, dit is een "volwassen kerel".
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:25
    Ok, dus dan is het goed gekeurd. Maar even serieus ik heb het interview niet gezien. Werd er naar het verschil gevraagd tussen de clubs of begon Nick uit zichzelf dit verhaal te vertellen?? Als het een vraag is mag hij dit gewoon zeggen of moet hij dan liegen. Als hij het uitzichzelf zegt dat vind ik het ook kinderachtig
    Vind ik leuk
    FSCeara +8386
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Ik heb niets met Ajax en PSV maar word niet goed van spelers die overstappen naar andere club en daar alles beter is.toen hij in Amsterdam speelde was er niets beter en nu is het weet beter.volgend jaar kan hij transfer maken naar freiburg en dan is het daar geweldig, terwijl daar niets te beleven is en de mensen behoorlijk kut maar zo zijn de voetballertjes van tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    maandag 13 augustus 2018 om 23:21
    Precies, Bergwijn is ook zo’n griezel.
    Vind ik leuk