Viergever over Ajax: 'Dan wel, dan niet, dan is die weer weg en komt die terug'

    Viergever over Ajax: 'Dan wel, dan niet, dan is die weer weg en komt die terug'

    maandag 13 augustus 2018 om 21:49

    Nick Viergever lijkt helemaal op z'n plek te zitten bij PSV. De routinier gebruikt het woord 'gemoedelijk' als hem gevraagd wordt hoe het Brabantse leven hem bevalt. Ook komt er nog wat commentaar op Ajax voorbij.

    "Het hele leven. Ook buiten het voetbal, met je gezin. De buurman vroeg me al een keer om mee te gaan golven", zegt Viergever bij PSV TV. "Hij helpt je met dingetjes en gaat ook al goed om met m'n zoontje. Dat zijn echt Brabantse dingen. Het is heel erg samen en op elkaar letten. Dat is bij de club ook zo. Vanaf dag een had ik een goed gevoel. Mensen die je aanspreken, heel oprecht overkomen, je willen helpen en je een goed gevoel geven."

    Viergever komt over van Ajax, dat dezelfde sportieve doelen heeft als PSV. "De doelen zijn hetzelfde: kampioen worden en Champions League spelen. Bij Ajax is de pers net iets groter aanwezig en wordt er meer gehyped. Hier zijn de trainingen open, dat soort dingen. Dat is allemaal hartstikke leuk."

    Viergever heeft in zijn Ajax-jaren gemerkt dat er heel veel mensen betrokken zijn bij de club en een mening hebben. Bij PSV is dat een stuk minder. "Bij Ajax zijn er toch heel veel meninkjes over het beleid. Eigenlijk al tientallen jaren, sinds Cruijff. Dan wel, dan niet, dan is die weer weg en dan komt die weer terug. Dat werkt door in de club. Er zijn ook veel trainerswisselingen geweest de afgelopen jaren."

    Plaats een reactie

    Bocajuun +518
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Zucht
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25337
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Ja Nick, voor velen gaat een wereld open in Eindhoven jongen ! Wacht maar op begin April...dan weet je helemaal niet wat je meemaakt op de Platte kar !!!
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Het leven is oprecht heel erg goed hier in het brabantse land
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Nick Viergever: "KRÈK WA’K WOU"!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 22:19
    Waar je geen shirt van een ander team aan mag in het stadion en waar gehandicapte mensen in hun gezicht worden geslagen.

    Wat een warmte.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:10
    Cheap...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Hier in het westen ook, alleen ze zijn het niet eens met mijn clubkeuze, tannat. Maar ja, schijt aan.
    Vind ik leuk
    035 +5871
    maandag 13 augustus 2018 om 23:01
    Je hebt in ieder gaval 38 likes van de Brabanders. Goed gedaan Tannat.
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 23:03
    Och jee, Amsterdam backyard in tha house ...?
    Vind ik leuk
    035 +5871
    maandag 13 augustus 2018 om 23:29
    tha??
    Vind ik leuk
    Maxidi +3739
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:03
    Ik zou voor geen prijs willen ruilen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    woensdag 15 augustus 2018 om 14:25
    Geloof ik, alleen jammer dat het volk verre van oprecht is.
    Vind ik leuk
    Gerro +6748
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Nick is gewend geen prijzen te winnen dus het kon weleens tegen gaan vallen voor jullie
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:41
    mmhh das niet waar , kampioen met AZ
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14829
    maandag 13 augustus 2018 om 22:41
    Als echte Brabander en fanatiek Ajax aanhanger weet ik wel beter.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14162
    maandag 13 augustus 2018 om 22:59
    Stel kleuters bij elkaar zijn het als je de reacties leest hierboven. .
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1472
    maandag 13 augustus 2018 om 22:51
    Zucht jij met je plattekar..een platte hand kan je krijgen
    Vind ik leuk
    jochempje +3246
    maandag 13 augustus 2018 om 23:32
    Maar zodra een Ajacied zoiets zegt, dan is hij arrogant.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 13 augustus 2018 om 23:56
    Dat platte Nivea-gezicht past wel goed bij die kar....HIj weet inderdaad niet goed wat m overkomt als ie in z'n eentje erop zit terwijl de rest van de selectie de huldiging van Ajax zit te koekeloeren op tv....:(geintje)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:03
    Hij geeft net aan dat hij die arrogantie en druk niet zo leuk vindt....
    Vind ik leuk
    Marco 128 +38
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:20
    Een wereld open in Brabant gij zeit net zo grapig als die belg Urbanis!!!
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:10
    Voor de KNVB beker zeker... met viergever word je geen kampioen 😉
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1277
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:18
    Dat is zo, maar ik vind het allemaal wel makkelijk scoren, hij weet precies wat de supporter wil horen, stel dat hij hierna na Feyenoord gaat, vindt hij dan de Rotterdamse mentaliteit van geen woorden maar daden de juiste.
    Vind ik leuk
    Aad300 +56
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:59
    Arrogante psv-ers...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25337
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:27
    Hoezo ? Omdat we trost zijn op Brabant en blij zijn met Viergever ?
    Vind ik leuk
    Aad300 +56
    woensdag 15 augustus 2018 om 09:58
    ''Ja Nick, voor velen gaat een wereld open in Eindhoven jongen ! Wacht maar op begin April...dan weet je helemaal niet wat je meemaakt op de Platte kar !!!''.

    Als je zoiets zegt als ajacied zijnde beginnen de meeste psv supporters te schuimbekken(en ja ook als dat gezegd wordt in de periode dat ajax wel prijzen wint, voordat je begint te zeuren over 4 jaar geen prijzen:') ).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25337
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:16
    Lekker toch
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:58
    Plattekar... ik zou maar sneeuwbanden onder de plattekar zetten.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25337
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:03
    ha ha ha ha
    Vind ik leuk
    pico323 +6065
    woensdag 15 augustus 2018 om 11:47
    te kijken hoe Ajax feest in Amsterdam
    Vind ik leuk
    MN223 +1062
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Ik zucht een beetje met je mee. Ik ben blij dat Viergever het licht heeft gezien en het klopt allemaal best wat hij zegt. Maar ik hoef dit ook geen 80 keer te lezen, en het komt een beetje ondankbaar over richting de vorige werkgever.

    Dit is waarschijnlijk 1 interview geweest wat 6 keer geherkauwd wordt door VP, maar dan nog had hij z'n woorden wat beter kunnen kiezen.
    Vind ik leuk
    Senn +7320
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Nou het is vrij onschuldig wat hij zegt.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27696
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Ik kan Viergever redelijk goed begrijpen! De drukte in Amsterdam is niet iets waar iedereen dol op is. Ik zelf zal er ook nooit willen wonen, leuke stad om te winkelen maar de drukte is me te gek daar. Amsterdammers leven in mijn ogen te snel, de rust kan je er niet vinden :)

    Ik kom zelf uit Weesp en daar was het echt lekker relaxed wonen, als je even een dagje weg wil, vraag je de buurman om op de hond te letten en dat doen ze dan met al het plezier, andersom deden wij dat ook. Ik heb ooit 4 maanden in Amsterdam gewoond en was echt blij dat ik weer weg was uit die grote stad, je merkte ook dat veel buren langs elkaar heen leven!

    Nu woon ik in Almere, op een lekker rustig stuk aan het water, en we genieten als een koningspaar, gewoon omdat het relaxter wonen is :)
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:38
    Het gaat niet eens om de drukte. Die is er in Antwerpen en Brussel ook. Het gaat om de omgangsnormen die in het zuiden toch wat vriendelijker zijn dan in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27696
    maandag 13 augustus 2018 om 22:40
    Niet overal hoor :) Ik heb een collega en die woonde ook in het Zuiden, en die was blij dat ie kon verhuizen :) Er zijn gerust ook buurten en steden waar het ook kommer en kwel is in het Zuiden des lands.
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:43
    De uitzonderingen dan wellicht
    Vind ik leuk
    MN223 +1062
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:10
    Helmond.
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:13
    Ze zeggen dat Brabanders aardig in je gezicht doen maar achter je rug... mmm... das niet iets waar ik blij van word.
    Maar gemoedelijker zullen ze wel zijn.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14829
    maandag 13 augustus 2018 om 23:23
    Wat had je dan verwacht, dat Viergever het Brabantse land de grond in zou boren? En kom eens een keer uit je woonhokje, de omgangsvormen in Brabant zijn zeer afhankelijk van waar je woont in Brabant.
    Vind ik leuk
    MN223 +1062
    maandag 13 augustus 2018 om 22:30
    Wat hij zegt inderdaad wel, maar hoe het kan overkomen is wat anders.
    Vind ik leuk
    Freekkie +20
    maandag 13 augustus 2018 om 22:31
    Als je nou nadat je een keertje een artikeltje m.b.t. Viergever hebt gelezen, kun je als je dat wel genoeg vond de volgende 79 keer artikeltjes m.b.t. deze jongen ook niet open klikken om vervolgens te melden dat je je er aan stoort. Een ezel stoot zich geen 80 keer aan dezelfde steen.
    Vind ik leuk
    MN223 +1062
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Klopt, maar ik ben dan ook geen ezel.
    Vind ik leuk
    Stranger +5119
    maandag 13 augustus 2018 om 22:33
    Hij zegt toch niets verkeerd. Het is toch zo dat de pers erboven op zit en dat er meer spelletjes gespeeld worden dan bij andere clubs.
    Volgens de Ajax supporters zelf omdat ze de grootste zijn 😂😂😊😊😊
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:08
    Hij geeft zijn mening en ziet de verschillen dat is het enige wat hij zegt hier toch niks mis mee??? En dat er om het jaar een andere trainer staat is toch ook waar?!
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    Ach hij zit in nieuwe omgeving waar men hem toch ziet als DIE ajacied... dus dan paait hij zijn nieuwe omgeving.
    Maar andersom zie ik niet snel Bazoer zeggen, dat Ajax zo'n fijne club is. Dus er is ook wel reden toe om dit te zeggen.
    Ik vind het trouwens een hele goede aankoop van PSV, het is wel een kerel daar achterin. En hij was het die Ajax successen bezorgde door die ene loopactie.
    Vind ik leuk
    klaasvaak +144
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Toch leuk voor Nick nu gaat het allemaal 'gemoedelijk' of lees geen druk. Tja mooi om zo af te kunnen bouwen. Had hem graag nog bij Ajax gezien. Jammer dat de meeste mensen toch tegenvallen als ze eenmaal ergens weg zijn gegaan. Nou ja kan hij toch lekker met de buurman gaan 'golven' (staat dat er nou echt?)
    Vind ik leuk
    Adjab +980
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:20
    Kan die niet ff stoppen hij heeft nu alle clichés er wel uitgegooid zeg. Dat ze dat nog leuk vinden in Eindhoven .
    Vind ik leuk
    410hhw +1800
    maandag 13 augustus 2018 om 21:51
    Overloper.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Duurt even maar als je t licht ziet wil je niks anders :)
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:01
    Als ze een keer overlopen van AZ naar jullie moet je niet janken als ze het nog eens doen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Dit shirt staat m zoveel beter dan dat amsterdamse walg :)
    Vind ik leuk
    Mallerd +1757
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Vind die shirtjes die de wissels aanhebben bij Ajax best wel mooi hoor.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Heb je linkje voor me zodakm kan zien?:)
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15241
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Heerlijk stook-artikeltje weer van VP
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Viergever zegt helemaal niks verkeerd idd. Maar wordt neergezet alsof hij een schop na geeft. Klasse stukje weer van VP.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6505
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Daar gaan we weer....
    Vind ik leuk
    R94 +2019
    maandag 13 augustus 2018 om 21:52
    Warme club he Nick, merk je meteen ;)
    Vind ik leuk
    lexy88 +1358
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Die knul kan zich beter focussen op zijn nieuwe club. Natrappen of dit soort dingen zeggen heeft weinig zin.
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Waarom zou hij natrappen?
    Vind ik leuk
    Vowtar +5348
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Dit is toch niet natrappen? Hij is erg positief over PSV, maar zegt volgens mij niks negatiefs over Ajax.

    Edit: Jeetje, met die aangepaste titel lijkt het inderdaad wel weer op natrappen. Jammer van VP.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    lexy88 +1358
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    Het is ook niet echt positief he?

    Eerder had hij aangegeven dat ze bij PSV in ieder geval wel wisten hoe je prijzen moet winnen. Klinkt allemaal vrij ondankbaar richting Ajax. Nogmaals: kijk lekker vooruit en laat Ajax achter je. Zet alleen maar kwaad bloed.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    maandag 13 augustus 2018 om 22:17
    Ik ben voor PSV en daarom volgens de trolletjes vanzelfsprekend anti-Ajax. Ik kan het wel hebben van ze. Zo lang niets gewonnen ;)
    Vind ik leuk
    Vowtar +5348
    maandag 13 augustus 2018 om 22:56
    Bespeur ik nou wat anti-Ajax in die laatste zin? ;)
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    maandag 13 augustus 2018 om 22:59
    Nee hoor, dat is empathie ;)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Mooie club dat PSV
    Vind ik leuk
    Always PSV +12051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Altijd geweest!
    Vind ik leuk
    San Marco +447
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Inhoudelijk erg sterk artikel 😂😂
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9550
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Het gemoedelijke zuiden waar het sportieve bovenaan staat. Bij ajax staat de beurs centraal en het sportieve is minder belsngrijk
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Dat lijkt me sterk. Maar goed, met maar liefst 8333 likes and counting zul jij er wel verstand van hebben. Moet je iets mee doen!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3187
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    8339
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 22:06
    Kijk 'm gaan! Wat een inhoud, wat een intelligentie!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3187
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Neej gij.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    En lekker crimineel.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 22:21
    Het gemoedelijke zuiden, waar je geen shirt van Feyenoord mag dragen en waar gehandicapte gemolesteerd worden.

    Wat een warmte...
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Die heb ik hier in Brabant allebei nog nooit meegemaakt. Heb genoeg mensen een Feyenoord shirt zien dragen al en gehandicapte worden gewoon gerespecteerd. Beetje flauw dezs reactie
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9550
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Zelf gooien ze fakkels tussen kinderen en molesteren ze stewards ! Wat is erger bij shitty
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 23:16
    Dat is minstens net zo erg ja, alleen beweer ik niet dat Ajax zo warm is en jij wat betreft PSV!

    Geen club is warm, schei uit. Uiteindelijk kiest iedereen toch voor zijn eigen hachje.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 23:16
    Nieuws niet gevolgd zeker?
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:39
    Jawel ik bedoel meer dat het niet normaal is dat zoiets niet kan. Deze dingen gebeuren overal betekent niet gelijk dat de hele provincie zo is
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:08
    Dat is waar, maar ga dan niet (ik doel niet op jou) roepen dat het zo’n warme club is, want dat is het niet. Ajax ook niet, Feyenoord ook niet.

    Uiteindelijk kiest iedereen toch voor zijn eigen hachje
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:07
    Ben ik met je eens, ben zelf overgens niet voor psv hoor, denk dat elke club wel een paar man heeft die zich niet kunnen gedragen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:16
    Precies en ook intern gebeuren er bij clubs de gekste dingen.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:14
    Fijn dat je door gaat... zal ik nu eens beginnen???? Fijn dat ze in amsterdam 1 van de stuwards zijn keel dicht knijpen......
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:17
    Dit had ik al veel eerser geschreven, kijk het tijdstip, 17 uur geleden.

    Heb het je al uitgelegd waar ik op doel
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:24
    Ja dan hou dan op om er steeds op terug te komen... makkelijk scoren dit....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:25
    Steeds op terug te keren? Dit bericht heb ik 17 uur geleden geplaatst, man.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:28
    Ja maar je zegt dit voor de zoveelste keer over DIE ene psv supporter... en volgens mij had ik je daar ook al reactie op gegeven...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:12
    Bij mij staat m'n beurs ook centraal,ik moet toch eten.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    Een volwassen kerel die goed met het zoontje van Viergever om gaat, typisch Brabants noemen? Meneer pastoor toch... ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Kunnen we goed bij PSV ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 13 augustus 2018 om 21:59
    Mijn pa woont al sinds 1986 in Roosendaal. En mijn jongste broer is er opgegroeid, is een Brabander tussen zn Rotterdamse broers. Dus ik krijg wel eens wat van die hartelijke Brabantse koffietafel-mentaliteit mee. Kan ook geen toeval zijn heh, wéér een PSV-speler die de warmte van PSV met de kilte van Ajax vergelijkt ;-)
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Die Brabantse warmte is 1 grote grap. En ik kan het weten, ik ben een Brabander. Eentje die het aan durfde om de grote oversteek te maken richting de hoofdstad. "Doe het niet Lange, wat moet je daar toch?" en "Het is heel moeilijk vrienden maken daar, iedereen is op zichzelf". De grootste onzin die er is. Dat Brabantse "letten op elkaar" is pure afgunst Nicky. Hij zit gewoon naar je wijf te gluren. Brabantse warmte bestaat niet. Mensen in de hoofdstad hebben meer interesse in je dan Brabanders. "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg". Grijze muizen. Zij die de oversteek niet durfden te maken. De middelmaat. Warmte m'n kont.
    Vind ik leuk
    Senn +7320
    maandag 13 augustus 2018 om 22:30
    Misschien lag het aan je karakter dat ze niet zo aardig voor je waren.
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Ze waren heel aardig voor me, wees niet bang. Ik hou van mijn mede Brabanders maar om ze allemaal warm te noemen. Nee.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:24
    Inderdaad de mensen zijn zogenaamd zo open en vriendelijke echt niet stug volk en nee niet iedereen wel de meeste
    Vind ik leuk
    APE +215
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Inderdaad, ik als zuid Hollander werk nu ruim 17 jaar in Brabant, het is echt achterbaks kut volk, in je gezicht o zo vriendelijk maar even later een mes in je rug.
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 22:34
    Dat is absoluut een eigenschap die je veel terug ziet in Brabant. In Belgie ook trouwens.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:19
    Precies ben vaak op een camping in Brabant het is echt hypocriet volk lulle achter je rug face to face is alles koek en ei en ah wat een complex hebben ze na de randstad het westen toe
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    maandag 13 augustus 2018 om 22:35
    Weet niet waar in Brabant je gewoont hebt maar ik ervaar her hier toch anders
    Vind ik leuk
    VZW291 +734
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Toch is wel een bepaalde soort type verenigingsleven in het zuiden (Limburg en Brabant) wat je in de rest van Nederland wat minder tegen komt. Ik denk dat het een stukje ontzuiling is in Zuid-Nederland wat zich minder ver heeft doorgetrokken.

    Het feit dat veel mensen in Limburg en Brabant de oversteek niet durven te maken heeft denk ik ook met een stukje mentaliteit te maken die er onbewust is ingeslopen. Er zijn in Brabant en Limburg generaties die afhankelijk zijn geweest van Philips en de mijnen. Die zorgde voor alles : werk, huizen, scholen, verenigingen en ga zo maar door. Dat stukje van terughoudendheid heeft waarschijnlijk deels daarmee te maken.

    Het grappige is overigens dat veel van die families ooit in Brabant en Limburg terecht zijn gekomen omdat hun grootouders van boven de grote rivieren naar Zuid-Nederland trokken voor werk.
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 22:39
    Mooi verwoord.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:50
    Ik heb zelf mn hele leven in R'dam eo gewoond. Het is allemaal flauwekul. Vooroordelen of zelf bedachte imagos die we zorgvuldig cultiveren, koesteren.
    Maar daarom is het nog wel leuk om af en toe zo'n broodkorstje in een vijver te gooien om te zien wie er hapt? PSV-ers en Ajacieden rollen regelmatig over elkaar heen. Altijd grappig.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:29
    Maar buurman, wat doet u nu?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:52
    'Zo jochie, wil jij een worstenbroodje verdienen? Moet je eventjes met de worst van meneer pastoor spelen'.
    Vind ik leuk
    Muscles +840
    maandag 13 augustus 2018 om 21:53
    De overloper moet tenslotte in zijn nadagen zijn werkgever behagen.....
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Én zijn buurman.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Spreek je uit ervaring?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32028
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Ajax is ook een veel grotere club qua alles dus ja.

    En dat zeg ik als feyenoorder 😂
    Vind ik leuk
    Mr bien +2819
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    En weer natrappen van cadeaugever
    Sinds die weg is is het alleen maar na trappen.
    Totdat die op het boeren bankje mag plaats nemen dan verlangt die weer terug
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:00
    Waar zou dat vandaan komen, denk je?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3556
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Gewoon om makkelijk te scoren bij de PSV supporters. En dat lukt hem nog aardig als je in deze comments kijkt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Precies was t andersom geweest, dan had hij de drukte heerlijk gevonden van Amsterdam.Zo makkelijk scoren altijd, dan had je dat moeten zeggen toen je bij Ajax zat, dan ben je een kerel.
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:48
    Precies.
    Het is immers onmogelijk dat iemand ajax en amsterdam oprecht niet leuk vindt, ..... toch?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 23:18
    Dat kan en mag zo zijn, maar dan moet je dat ook zeggen wanneer je bij die club speelt! Dit is achterbaks achteraf lullen en zegt veel over de persoon Viergever.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    dinsdag 14 augustus 2018 om 01:18
    Daarom past hij misschien wel daar.In de randstad zijn we direct, als we een probleem met je hebben zeggen we t recht in je gezicht.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:07
    Precies.
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 22:32
    Of ... zou het wellicht kunnen dat hij zich door ajax niet helemaal tof behandeld voelt?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3556
    maandag 13 augustus 2018 om 22:44
    In welke zin heeft Ajax hem niet 'tof' behandeld?
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 23:02
    Dat zeg ik niet. Zou het kunnen dat .... ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +27696
    maandag 13 augustus 2018 om 23:49
    Viergever wilde maar wat graag bij Ajax blijven, heeft in zijn laatste jaar niet voor niks laten horen dat hij graag bij Ajax wilde verlengen, maar niks hoorde.

    Viergever zal wel wat teleurgesteld zijn en uit zijn frustratie :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 13 augustus 2018 om 22:53
    Man,het ligt toch helemaal aan je eigen.Ik heb ook door t hele land gezeten, overal naar m'n zin gehad.En nu zit ik elke week in Frankrijk voor m'n werk.Nou, prima mensen hier, ondanks dat ze bekend staan als onvriendelijk.
    Vind ik leuk
    tannat +14051
    maandag 13 augustus 2018 om 23:01
    Fransen zijn ook prima lui. Hele goede vrienden in Parijs. Geen issue daar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 13 augustus 2018 om 23:14
    En wat zeggen wij over Fransen.Het is een mooi land,jammer dat er Fransen wonen.Nou ik heb ze liever als de Duitsers.
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    laat ze doen man , je zit nu bij een fatsoenlijke club !!!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1938
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Blijf het vreemd vinden dat ajax hem geen nieuw contract gegeven heeft
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 21:54
    Goh Nick, je raakt maar niet uitgepraat over Ajax. Toeval?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8198
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Ze vragen hem er naar. Toeval?
    Vind ik leuk
    langeGek +844
    maandag 13 augustus 2018 om 21:57
    Ik denk dat het geen toeval is. Het is waarschijnlijk een Eindhovens of Brabants interview. Ajax houdt het Zuiden maar wat bezig. Ik begrijp dat niet zo. Ik ben eigenlijk nooit met Psv bezig. Behalve nu dan.
    Vind ik leuk
    :O +5068
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:34
    Het is een oud interview. Verschenen in PSV inside en VP neemt het over. Niet raar opkijken als er over een paar weken maanden weer iets uit dat interview hier staat. Click bait site.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8198
    maandag 13 augustus 2018 om 21:55
    Ach. En ongekeerd werkt het hetzelfde. Wat denken ze nou wanneer ze iemand zo’n vraag stellen? Dat hij ff los gaat op zijn huidige club en omgeving? Kansloze vraagstelling.

    Volgens mij gaat hij golfen in plaats van golven trouwens. Hoop ik tenminste. Anders sta je voor lul met je clubs bij het zwembad... ;-)
    Vind ik leuk
    HanV +4386
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Doe maar een watergolf.
    Vind ik leuk
    Steven77 +221
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Pfff je zit 7 weken bij je nieuwe club, niet een beetje vroeg om dit te roeptoeten?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Golfen!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    En daar hebben we weer een speler die zn mond houdt op het moment als hij daar onder contract staat en zodra hij weg is zn mond open trekt, doe het eens als je daar nog bent... (deel 872)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18103
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Boerengolf schijnt in te zijn. 😉
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1790
    maandag 13 augustus 2018 om 21:56
    Inderdaad Nick. Zo gaat dat hier.👍
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:02
    Och och hier zit zoveel frustratie in zijn uitspraken. Ben blij dat hij is vertrokken. Niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    maandag 13 augustus 2018 om 22:05
    Dit jaar misschien wel een prijs voor de beste man..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:24
    Ja net als de afgelopen vier jaar in Amsterdam. Sinds hij er is geen prijs meer gewonnen. Nu is het jullie talisman
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 13 augustus 2018 om 22:06
    Het is goed vertoeven in Brabant. Ook Amsterdam heeft wel zijn charmes. Ooit keren we terug.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    maandag 13 augustus 2018 om 22:12
    Als hij nu echt gezelligheid en een bourgondisch leven wil moet hij bij mvv gaan voetballen. Dat Brabant meent ook maar dat allemaal zo gezellig is maar ..... bovendien weet hij bij mvv ook zeker dat hij nooit iets wint 😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 13 augustus 2018 om 22:29
    Niks mis met Maastrichtse nachten. Weet er alles van. Goed vertoeven in de platielstraat.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    maandag 13 augustus 2018 om 22:33
    Nu is er bijna in iedere stad iets moois te vinden zullen we maar zeggen. Even los van het niveau voetbal dat er bedreven wordt 😉
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 23:20
    Wie keert terug?
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 13 augustus 2018 om 23:27
    Ik
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    dinsdag 14 augustus 2018 om 03:09
    Ah oke, leuk man.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Golven? VP op zijn A’dams. Brabanders hebben een zachte g, geen harde f. :-)
    Vind ik leuk
    Pimman +5076
    maandag 13 augustus 2018 om 22:07
    Ja Nick ..dat is het verschil tussen de grootste club van Nederland uit de grote stad en een kleinere club uit de provincie! Jaja..kom maar op....al 4 jaar niets en al die andere oneliners ..adem in adem uit ;)
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Manmanman waar maken jullie je druk om
    Vind ik leuk
    R94 +2019
    maandag 13 augustus 2018 om 22:08
    Van Bommel moet media training gaan geven, net als zaterdag iedere Ajax vraag beantwoorden met de huidige situatie bij PSV en zeggen dat je jezelf alleen daarop concentreert. Worden de egootjes ook niet meer gevoed.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:09
    Tot zover niets nieuws, welkom in Eindhoven Nick.
    Vind ik leuk
    Gerro +6748
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Van mij had ie bij Ajax mogen blijven speelde onder Bosz prima en als Ajax hem een contract aangeboden had ie dat ook gedaan. De kritiek die hij nu uit daarvan denk ik zeg dat als je er nog bent niet als je weg bent dan sta je tenminste ergens voor.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    maandag 13 augustus 2018 om 22:10
    Doet me goed dat Nick blij is. Wens hem het beste, als hij nu kampioen wordt ben ik blij voor de man. Dan heeft Ajax het zelf niet goed gedaan en nick en co dus wel. Voor nu troost ik me met de gedachte dat Nick nooit iets wint dus klets maar lekker over platte karren enzo!
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 22:11]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:11
    Golven......?!?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:29
    Golven,
    Sloten waarvan het water die niet in de lengte maar in de breedte beweegt.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Ja dat krijg je met veel warm zaad en lepeltje lepeltje liggen op de kamer met je teamgenootje Nick. ;-) Ik weet het, mijn reactie is niet echt volwassen maar het is een beetje jammer dat Nick zich zo kinderachtig gedraagt en dat oud spelers van Ajax altijd van de mediatrainer zoveel mogelijk af moeten geven op hun oude club. Beetje zielig gewoon en een beetje Calimero.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 13 augustus 2018 om 22:13
    Ik heb niets met Ajax en PSV maar word niet goed van spelers die overstappen naar andere club en daar alles beter is.toen hij in Amsterdam speelde was er niets beter en nu is het weet beter.volgend jaar kan hij transfer maken naar freiburg en dan is het daar geweldig, terwijl daar niets te beleven is en de mensen behoorlijk kut maar zo zijn de voetballertjes van tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    maandag 13 augustus 2018 om 23:21
    Precies, Bergwijn is ook zo’n griezel.
    Vind ik leuk
    Bill +785
    maandag 13 augustus 2018 om 22:15
    Wat een zwak verhaal van die viergever. Indien ajax hem twee jaar langer wilde houden had hij met handen en voeten bijgetekend. Daarnaast is eindhoven één van de meest criminele steden van nederland en amsterdam de meest sociale, meest open minded.
    Vind ik leuk
    cornelisse +221
    maandag 13 augustus 2018 om 22:15
    Leuk voor hem lekker gemoedelijkheid genieten van een provincie club
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19547
    maandag 13 augustus 2018 om 22:19
    Jankerd.
    Vind ik leuk
    VZW291 +734
    maandag 13 augustus 2018 om 22:20
    Volgens mij zegt Viergever weinig raars, het beleid van Ajax is de afgelopen jaren inderdaad meerdere keren veranderd. Op zich is dit niet uniek, iedere club is op zoek naar een manier om zijn club succesvol te maken. Als iets niet lukt dan volgt een evaluatie en aanpassing.

    Het enige wat bij Ajax uniek was dat ze twee jaar terug dat ze onder Peter Bosz op de goede weg waren, maar toen hebben ze gekozen voor de boze assistenten in plaats van de succesvolle trainer.
    Vind ik leuk
    Joske1956 +203
    maandag 13 augustus 2018 om 22:21
    Oooo wat heeft die kwal het toch naar zijn zin. Bij die omhoog gevallen provincialen die vier jaar lang werd bekritiseerd voor mijnheer Viergever vanwege antivoetbal. Met zo'n soort voetbal boei je niemand in Brabant werd er door kwalletje Nick geroepen. Heeft tie soms een Brabantse hersenspoeling gehad? Fijne buurman heeft tie en nog meer van dat blablabla. Wat een stumper eerste klas.
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +61
    maandag 13 augustus 2018 om 22:22
    Echt waar heeft die vent niks beters te doen dan alleen maar over ajax lullen hij is gewoon niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:23
    Dan ben je wel echt een grote jongen hoor meneertje 4gever, om achteraf met modder te gooien.
    Vind ik leuk
    bully302 +128
    maandag 13 augustus 2018 om 22:26
    Bah bah en maar afgeven.
    Hou nou een keer op zeg janknicht
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:26
    Wat is dit voor riooljournalistiek dan...
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:27
    wel mooi dat hij over een paar weken de bank mag warm gaan houden, wel een voorverwarmde bank uiteraard
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    maandag 13 augustus 2018 om 22:27
    Hahaha hoevewl witte voetjes heeft hij al wel niet gehaald, moest dat van Toon?;)
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1645
    maandag 13 augustus 2018 om 22:28
    Viergever had al veel eerder naar PSV moeten gaan, heeft ons weinig gebracht. 1x doorslaggevend tegen Schalke, nogmaals bedankt en geniet maar fijn in Brabant.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +325
    maandag 13 augustus 2018 om 22:30
    Nog ff natrappen Past prima bij die club vol asbakken
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:36
    Wat is deze jongen toch gegroeid bij dat prachtige psv.
    Hij is zelfs veel wijzer geworden.
    En dat al na zo een korte tijd,psv krijgt ook alles voor elkaar,maar dat kan ook niet anders als Jezus met ons is.
    AMEN!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Aliassmits +167
    maandag 13 augustus 2018 om 22:43
    Hoop niet dat fons spooren je buurman is nick
    Vind ik leuk
    ppdf +1186
    maandag 13 augustus 2018 om 22:45
    Ja wat een onzin. Alsof in de rest van Nederland niemand contact heeft met zijn buren. Wel heel kortzichting. Nou dan heeft zijn buurman vast een schuur waar ze mdma fabriceren. Want dat komt ook bijna allemaal uit Brabant. Wat een lul koek.
    Vind ik leuk
    yuuup +9604
    maandag 13 augustus 2018 om 22:46
    Had je maar direct naar PSV gegaan.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:50
    Nick heeft ook al een warm welkom gekregen van het jeugdtrainertje
    Vind ik leuk
    JHK1913 +9
    maandag 13 augustus 2018 om 22:54
    Alleen maar moddergooien. Laat je benen spreken..
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:55
    Golven? Het blijft toch echt golfen vp, kom op
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +61
    maandag 13 augustus 2018 om 22:56
    Buurman wat doet u nu
    Vind ik leuk
    Bizzy +21047
    maandag 13 augustus 2018 om 22:58
    Heeft niks met natrappen te maken. Ajax kent een geschiedenis van revoluties en onrust. Hoeveel rapporten zijn er niet geschreven. Inmiddels reiken ze de dak van de arena. Een club van een dergelijk omvang en historie ligt altijd onder een vergrootglas. De 1 kan er beter mee overweg dan de ander.
    Vind ik leuk
    BCHT9 +16
    maandag 13 augustus 2018 om 23:02
    Hij mag blijzijn dat Ajax hem toen heeft gekocht. Anders speelde hij nu nog bij AZ. Geen bijzondere voetballer
    Vind ik leuk
    BCHT9 +16
    maandag 13 augustus 2018 om 23:00
    Punten scoren bij de supporters op het moment dat je vanuit Amsterdam komt -1. Liet je je voeten maar eens spreken in plaats van je mond Nick!
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    maandag 13 augustus 2018 om 23:10
    Pfff makkelijk om er tegen aan te schoppen, Viergever is gewoon niet goed genoeg meer voor Ajax en te vaak geblesseerd!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 23:11
    De opper calimero
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    maandag 13 augustus 2018 om 23:26
    Dit is toch al een vrij oud artikel..
    Vind ik leuk
    Markieee +996
    maandag 13 augustus 2018 om 23:31
    Die Viergever moet echt zijn bek houden. Pakt alle kansen aan om Ajax na te trappen, zodat het lijkt alsof het zijn eigen keuze was weg te gaan. De club wilde gewoon niet met hem verlengen. Echt ern zielepoot. Ik had echt veel respect voor hem, maar wordt met het interview minder.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172578
    maandag 13 augustus 2018 om 23:34
    Uiteindelijk ziet iedereen ons lempke.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6833
    maandag 13 augustus 2018 om 23:40
    kost, kost en niet van bier
    Vind ik leuk
    stratumseind +172578
    maandag 13 augustus 2018 om 23:42
    Gaat alles wel goed met je? Deze reactie van je is geen kaas van te maken
    Vind ik leuk
    El Cazador +6833
    maandag 13 augustus 2018 om 23:45
    Je gaat het pas zien als je het door hebt, zei een wijze man ooit eens!!
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 13 augustus 2018 om 23:35
    ..de buurman gaat ook al leuk met m'n zoontje om...... Hartstikke leuk, Nick, maar ik zou toch ff een oogje in het zeil houden.... Die brabantse gemoedelijkheid moet niet doorslaan, hé!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6833
    maandag 13 augustus 2018 om 23:41
    Daar weten alle katholieke priesters over mee te praten daar in het zuiden.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6833
    maandag 13 augustus 2018 om 23:40
    Een half jaar lang op kosten van Ajax revalideren en hield die zijn kop, vervolgens nu de lof trompetter opzetten omdat het onder de rivieren allemaal zo hosanna is. Nou, Nick aan elke euro zit een keerzijde maw ook daar kent de warmte een keerzijde, wacht maar in de tijd.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 13 augustus 2018 om 23:46
    Man, als ie voor Ajax niet goed genoeg is dan voor PSV ook niet. (gok ik)
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    maandag 13 augustus 2018 om 23:47
    Nick wint nooit prijzen...
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11849
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:00
    Als Nick iets van Ajax vind, had hij dat misschien moeten zeggen toen hij er zelf nog speelde...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:03
    Hij zegt echt niets verkeerd! Geeft eigenlijk gewoon aan dat Ajax een grotere club is met meer newsence value. Maar dat dat duidelijk ook nadelen heeft: meer invloed van buitenaf, onrust en trainerswisselingen. Weinig tegen in te brengen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 00:51
    Je had commentaar moeten leveren toen je nog bij Ajax zat,en nu niet achter af,zoiets heet een trap na geven
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 14 augustus 2018 om 02:07
    *gaap* ze hebben jou niet gehyped.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 02:09]
    Vind ik leuk
    yuuup +9604
    dinsdag 14 augustus 2018 om 05:23
    Weinig respect bij Viergever richting zijn oude werkgever. Alles bij PSV verheerlijken was al een beetje over de top, maar goed. Maar afgeven op je oude club is gewoon not done.
    Een keihard fluitconcert is nu gerechtvaardigd. Als hij zich als een gentlemen had opgesteld had hij gewoon applaus gekregen.
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:18
    Nick is die keiharde fluitconcerten nog wel gewend van vorig seizoen hoor, doet hem waarschijnlijk niets..... Hij zal tevens niet eens weten of het voor hem is of voor z'n ex-collega's.
    Vind ik leuk
    yuuup +9604
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:44
    "Anders had hij gewoon applaus gekregen".
    Vind ik leuk
    deir712 +422
    dinsdag 14 augustus 2018 om 05:57
    Golven??? Serieus???? Samen naar de kapper? Watergolven? Of wat, VP?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:23
    Nicky komt wel degelijk levenservaring tekort. Nou Nicky, dan moet je niet naar een buitenlandse top club gaan zoals bv Manchester, want daar is het ook niet 'gemoedelijk'.










    Oh, ja! PSV is een slappe aftreksel van Ajax, die hoop op hetzelfde manier succes te halen. En dat is algemeen bekend...
    Vind ik leuk
    bergjordy +103
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:37
    Snap ik jongen, in Amsterdam wil je nog niet dood gevonden worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:38
    Er wordt elke x na gevraagd, waardoor hij een antwoord moet geven. Mss handig dat hij de volgende x gewoon zegt. Ik speel nu voor PSV. Ajax heb ik een mooie tijd gehad maar ligt achter me.

    Viergever bedankt voor je tijd bij onze club. Succes bij je nieuwe club!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 06:39]
    Vind ik leuk
    jvh93 +165
    dinsdag 14 augustus 2018 om 06:53
    En hij blijft natrappen. Dst is toch een rode kaart scheids!
    Vind ik leuk
    Floaz +942
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:02
    Hij kan beter zijn mond houden, als het slecht gaat lopen, speelt je az-vriend Luckassen je uit de basis
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:05
    Die viergever is ook een kneusje! En natuurlijk zegt hij niks verkeerd over het Brabantse leven nu hij er woont goh gek he anders is die niet meer welkom bij de golf club gozerttt
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:42
    Goed voor hem dat hij het naar zin heeft: hij heeft 'd'n oard' . Helpt allemaal om de schaal in Eindhoven te houden.
    Vind ik leuk
    renemar +562
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:09
    Je hebt hem nu al vaker gehoord dan in al die jaren dat hij bij AJAX speelde. Opvallend. Vraag me af waarom.
    Vind ik leuk
    Rongone +14
    dinsdag 14 augustus 2018 om 09:14
    1 groot tokkiegebied
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:45
    Spijker op zijn kop?
    Vind ik leuk
    129 +1013
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:25
    Nick, de zekerheid voor de 2e plek. Ajax kampioen. Prachtig.
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    woensdag 15 augustus 2018 om 14:24
    Golven, wat is dat?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws