LIVE: Ajax klopt Standard en staat in play-offs Champions League (gesloten)

    LIVE: Ajax klopt Standard en staat in play-offs Champions League (gesloten)

    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:24

    Het is zover: Ajax trapt om 20.30 uur af tegen Standard Luik in de return van de derde Champions League-voorronde. De heenwedstrijd eindigde vorige week in een 2-2 gelijkspel. VoetbalPrimeur houdt je op deze plek live op de hoogte van alle ontwikkelingen in Amsterdam!

     

    Plaats een reactie

    Utrecht FC +1177
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:01
    Ten Hag wijzigt de opstelling?!
    Dat doet hij anders nooit ..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
    Hij had er bij Utrecht ook al een handje van om teveel spelers te halen en daarna teveel te wisselen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:06
    Sorry dat ik deze vraag stel door op een reactie te reageren die er niks mee temaken heeft ,maar weet iemand waarom Standard thuis tegen Ajax niet gewoon met hun thuistenue speelde?
    Vind ik leuk
    Sjaakster +329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:11
    Zal vast door de scheids gekomen zijn. Alles moet afwijkend zijn. Keepersshirt etc
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:13
    Ajax speelde in het witrood dus dat lijkt me niet. Sterker nog zelfs als, dan verandert de scheids toch zijn tenue? Zou raar zijn om zo'n lulletje rosenwater dat elk tenue mag dragen de voorkeur te geven boven een club's identiteit....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14845
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:19
    Misschien hadden die Belgen niet door dat zij thuis in hun uit-tenue speelden..
    Vind ik leuk
    Sjaakster +329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:24
    Het is niet de eerste keer. Heb wel vaker gelezen dat een club in een tenue moest spelen, omdat de scheidsrechter geen ander tenue aan wilde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:27
    Was dat niet bij Feyenoord Fenerbahçe toen? Beide clubs uittenue?


    Overigens belachelijk dat zo'n scheids niet slaand het stadion wordt uitgewerkt
    Vind ik leuk
    Sjaakster +329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:45
    Zoiets
    Vind ik leuk
    bits +5254
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:20
    Enige wat ik kan bedenken is iets met de kledingsponsor. Clubs moeten vaak een bepaald percentage van de wedstrijden in het uitshirt spelen. Ook al denk ik dat dit misschien aan het begin van het seizoen meer te maken heeft met reclame voor het uitshirt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:22
    Maar thuis is toch wel raar dan? KAA Gent deed ooit speciaal voor de CL 2 nieuwe tenues. 1 thuistenue in het geel (for some reason) (toch?0 en nog een nieuw uittenue. Beiden niet volgens hun identiteit. Met een beetje gegoogle kan ik niet zo iets vinden over Standard dus dat zal het wel niet zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:22
    Ik weet het niet man.
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:29
    Ajax is veel groter dan luik en daarom mocht ajax met het thuisshirt spelen en blijf het uitshirt over voor luik 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:29
    Waarom hebben jullie dan nog een uitcollectie? :P
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:40
    Voor de afwisseling timmio 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:56
    Voor onze kampioenswedstrijden zodat jullie identiteit geen pijn lijdt? ;P
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:57
    We zullen het zien ☺️
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:31
    Zodat als Ajax verloor ze Ajax in ieder geval geen reden hadden gegeven om te janken dat het aan de shirtjes lag.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +311
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:57
    Excuses geaccepteerd. Maar laat het niet nog een keer gebeuren.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:00
    Omdat Ajax altijd mag bepalen welk shirt zij dragen. Dat is een FIFA-regel. Ik begrijp het wel, maar vind het ook een beetje overdreven.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4486
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
    Wat vond jij eigenlijk van al dat rouleren in zijn Utrecht-tijd?
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Het rouleren vond ik niet erg omdat de spelers die erin kwamen vaak van goede kwaliteit waren door de brede selectie (bijv. Barazite of Zivkovic). Maar toen waren de spelers aardig op elkaar ingespeeld dus had er geen problemen mee. Zijn wissels kwamen naar mijn mening wel vaak te laat.
    Vind ik leuk
    Mari +7593
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:06
    Ten Hag is goed. maar juist het wisselen doet hij nog niet goed
    Vind ik leuk
    Hast57 +686
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:20
    Is dat juist niet een heel belangrijk onderdeel wat een trainer moet beheersen om überhaupt een goed resultaat te halen.
    Vind ik leuk
    Mari +7593
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:26
    1.Hij heeft ook 2 assistenten
    2. Geef hem wat tijd, bij de concurrenten gebeurt het ook. Laat de pers maar schrijven, vaak veel rancune. Aan het eind van dit seizoen staat Ajax waar het wil staan.
    Vind ik leuk
    Hast57 +686
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:32
    Hoeveel tijd wil je hem geven over een paar weken zit hij een jaar bij Ajax. Wordt het dan niet eens tijd dat hij weet waar hij mee bezig is. In het bedrijfsleven krijg je maar een paar maanden en anders is het einde verhaal.
    Vind ik leuk
    Mari +7593
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:37
    Dit is zijn team. Vorig jaar was het een erfenis.
    Dus het gehele seizoen
    Vind ik leuk
    Just dekler +1450
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:07
    Ook als ajax met de winterstop 12 punten achterstaat ? Hypothetisch natuurlijk ik ben Jomanda niet.....
    Zou wel mooi zijn natuurlijk ;-)
    Vind ik leuk
    Hast57 +686
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:14
    Zijn team?? Er zijn twee drie spelers bij gekomen waarvan er één al onder hem bij Utrecht gespeeld heeft. De rest heeft hij dagelijks bijna een jaar lang getraind of kunnen opserveren bij Jong Ajax dus ik zie het probleem niet zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:06
    Ik vond het zelf heel frustrerend, voor mijn gevoel heeft dat de flow waarin we in het begin van het seizoen zaten onderbroken. Met als dieptepunten de zware nederlagen tegen Twente en PSV. Het voortdurende gewissel in de achterhoede en met de speler op ´6´.

    Dit was wel het 3e seizoen, in de eerste twee seizoenen waar Utrecht FC het over heeft was dit nog niet zo´n punt, maar toen had hij ook nog niet zo´n achterlijk grote selectie samengesteld.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
    Nee, doet hij te vaak is ook niet goed.

    Helaas kan Ik de wedstrijd niet zien, ga iets doen Met mn vriendin.

    Veel succes ajacieden !
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7137
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Viespeuk ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:05
    Niet op zo een manier 😂 Ik ga lekker met der uit eten 👊🏻
    Vind ik leuk
    Mari +7593
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:06
    Zal ik voor je gaan
    Vind ik leuk
    Mr bien +674
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:09
    En daarna van bil als Ajax wint.
    Als Ajax niet wint heb je geen zin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:20
    Mosselen? 😆
    Vind ik leuk
    Mr bien +674
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Lekker wippen
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:04
    Hahaha het zal eens niet. Veel plezier dan maar ;p
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:05
    Iets doen met de vriendin? Jij zit onder de plak, dat kan niet anders :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:11
    En jij geen vriendin
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:09
    Klaverjassen met een warka dr bij?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Hij is nog zoekende, maar een gegeven moment vallen de puzzelstukjes vanzelf in elkaar volgens Ten Hag ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:12
    Krijgt hij daar wel de tijd voor dan?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:18
    Als het een beetje tegenzit nog een uurtje of drie ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:09
    😂😂😂

    Van mij mag Ten Hag nog wel even blijven
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:53
    Van mij ook, wordt vast 3 - 0...…
    Denk je niet?
    Ha,ha…...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:28
    Met blind in de basis gaat Luik door
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:55
    Hij weet het zelf niet meer. Ik houd mijn hoofd vast. Wat een kluns.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:34
    Ik vind het bij een club als Ajax (niet verkeerd bedoeld) niet eens zo vreemd, je stelt de spelers op die het beste passen bij je tegenstander!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
    Succes Ajax!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
    Nou laten we hopen dat hij de goede keuze maakt vanavond maar ik heb er zin in. 3-1
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Let’s go!!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7137
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    #wzawzdb
    Vind ik leuk
    Just dekler +1450
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:09
    Nope, de kampioen is de beste....
    Vind ik leuk
    Mr bien +674
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Je kan ook de instelling wijzigen.
    Tegen Heracles was het slap en traag.
    Nu er vol opklappen
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Veel plezier met deze galavoorstelling.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:04
    Van wie??
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12012
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:03
    Nou we gaan het zien, fingers crossed..
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:37
    In ieder geval een op papier logische opstelling, op 1 na had ik precies dezelfde opstelling in mn hoofd zitten. Ik had Donny er graag bij willen zien en Schöne dan op de bank, maar op zich is dit ook niet verkeerd natuurlijk.
    Ze hebben nog heel wat goed te maken na die pot van afgelopen weekend, hoop dat ze dat op het veld ook laten zien door er vanaf minuut 1 vollebak tegenaan te gaan.
    Heb er alle vertrouwen in vanavond, moet goed komen ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22664
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:04
    90 minuten lang, voor onze club uit Amsterdam, gekkenhuis op de tribune, Standard Luik die ons niet stoppen kan!

    Kom op Ajax sloop die Belgen en maak ons trots!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:08
    Succes mannen.Komt wel goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:18
    Respect!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:11
    Leuk dat je de tekst hebt gewijzigd want na afgelopen weekend zou het niet meer kloppen :P
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3062
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:04
    Kom op ajax❌❌❌
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3046
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:06
    Succes toegewenst voor iedereen die hart heeft voor het Nederlands voetbal.
    Laten we hopen op een swingend Ajax dat gewoon lekker doorgaat. Vanavond even geen Ajax vs PSV of Vitesse vs NEC, maar iedereen voor het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1450
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:48
    Echt niet......
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1277
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:07
    Weer met opa Schone ten hag wegwezen.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +688
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:07
    zo die plofkop breekt weer een belofte vd beek zou basis staan
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:08
    Woensdag heeft die gezegd..
    Vind ik leuk
    JustH +14912
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:32
    Een trainer zal nooit of te nimmer zo'n belofte doen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:45
    Nee klopt,maar een coach blijkbaar wel
    Vind ik leuk
    Spiegel +9295
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:08
    Succes en veel plezier vanavond Ajacieden. En natuurlijk alle andere voetbalfans!

    Vanavond juichen we allemaal voor Ajax!
    (Tenminste, diegenen met een beetje gezond verstand.)
    Vind ik leuk
    Just dekler +1450
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:52
    Als PSV de champions league haalt en Ajax niet dan krijgt PSV toch meer geld ?

    Is het antwoord hierop ja dan zie ik Ajax liever eruit gaan.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9295
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:31
    Egoïstische denkwijze, en korte termijn visie. Nederland heeft de punten hard nodig.

    Anders is PSV ook een stuk kanslozer wanneer ze een keer 2e worden of moeten ze 1 of 2 extra kwalificaties spelen om zich te plaatsen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:10
    Kiev 1-0 gemaakt
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:13
    ach ,hij zoekt het maar lekker uit,.. wat mij op dit moment veel meer bezig houd is de vraag of Aad de Mos al in de arena is gesignaleerd ?
    Vind ik leuk
    Tebannet +68
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:13
    Daar wordt ik gek van. Laat Van Beek voetballen en Schone op de bank.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:14
    Succes vanavond
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:39
    Niet nodig wij zijn Ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 00:49
    😂😂😂 dit gedrag kan ik dus niet uitstaan
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:55
    Dank je wel,Pik
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 00:49
    Graag gedaan pik
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:14
    Als hij nou zo had gespeeld zaterdag... maar nee de sukkel is een angsthaas!
    Vind ik leuk
    JustH +14912
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:34
    Jij vergeet dat Frenkie, Blind en Tadic nog niet 100% zijn.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:39
    Jij vergeet dat we al 2 punten en veel doelpunten achterstaan
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:40
    Geeft niet. Ze kunnen rustig worden gebracht. Het gaat nu toch nog nergens om ;)
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:15
    Weer shone? Pfff
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:19
    Niet zo janken, komt wel goed!! Beetje vertrouwen mag wel!!
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:40
    Nou hij bakt er niks van tot nu toe.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:15
    Wéér met Schöne, die al 50 wedstrijden in Europa heeft laten zien dat hij 25 seconden nodig heeft om open te draaien..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    013 +19
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:16
    Voor de punten!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:17
    Maakt niet uit hoe, als je het maar haalt.
    Moet trouwens kunnen, de Belgische competitie is gewoon minder, ook al roepen ze 10x van niet. Maar ja, als er een begint te roepen dat we minder zijn, dan volgt de meute vanzelf.
    Kijk eens naar tv ( wat ik trouwens zelf niet vaak doe) en je ziet de bagger van die competitie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:20
    Daar is geen speld tussen te krijgen.
    Vind ik leuk
    JWK +189
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:20
    Kom op AJAX⚪️🔴⚪️!!!!
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:23
    Het maakt niet uit wie op welke positie hij opstelde. Hij moet spelers opstellen die voor hem door het vuur gaan en dat zijn er niet veel denk ik zo.
    Vind ik leuk
    JustH +14912
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:35
    Die John, weet het weer beter.
    Hoe was het op de herdgang, of geen tijd gehad omdat je je obsessie moest volgen?
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:43
    Ben je soms blind just? Jij wil sommige dingen niet zien. Zoals ik al langer roep die ten Hag is gewoon geen goede trainer voor Ajax.
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:11
    Ach ja een buitenstaander ziet iets veel eerder dan iemand die close staat en nee Ajax is geen obsessie alleen maar leed vermaak zoveel geld en nog geen goede trainer of selectie of 4 jaar al geen prijzen.Ik vind Ajax volgen een soort sitcom.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:26
    Hoop echt dat Ajax wint maar zie het niet gebeuren als ze verliezen jammer dan maar hoop dan dat Ten hag wel ontslagen wordt !
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:27
    Die spelers raken wel goed op elkaar ingespeeld op deze manier met steeds een nieuwe formatie
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:28
    Lallala lalalalalakakala lalalalalaaaa
    Lalalallalalalala laalalalla
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1963
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:29
    Hij weet gewoon niet wat hij doet. Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6552
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:32
    #TenHagout

    Opsodemieteren met die kluns
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:34
    Dynamo kiev staat voor maar is niet best.

    Zeker een horde die te doen is. Maar vanavond moet het gebeuren. Het uitgangspunt had natuurlijk stukken beter moeten zijn na 0-2 voor maar het is niet anders.

    In eigen huis, vrij goede kans om eindelijk weer cl voetbal te kunnen halen.

    Het besef bij de spelers moet er zijn ! Opvreten die hap ! Mandekking ! En geen zone dekking, gewoon kort erop.

    Zin in !
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:12
    Door wie is de horde te doen????Standard Luik???
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:39
    Alleen al voor Ten Hag, hoop ik dat Standard wint.. Wat een mafklapper is dat zeg...
    Vind ik leuk
    Robby G +1269
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:39
    Heb er zin in...en na een 3-0 roept iedereen weer Ajax kampioen..
    Vind ik leuk
    Nielsk +1087
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:42
    Succes Ajax, maak mij een trotse Nederlander die vrijdag met opgeheven hoofd door Luik rijdt!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:42]
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:43
    Dat is geen verrassing net zo dat het geen verrassing is dat die andere spits aan de aftrap staat bij luik, leuke spits trouwens niks voor ajax ?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:43
    Heracles Almelo
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:01
    Als we in het verleden gaan leven dan haal ik onze prijzenkast erbij. Maar we leven in het heden, dus het is nu Standard Luik...
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:35
    Morgen is dat ook verleden. Dus wat lul je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:48
    Ajacieden halen hun Prijzenkast erbij als ze niet kunnen winnen of roepen het heden en zeggen dat het het verleden niet telt op het moment dat ze recent verloren hebben. Is niet moeilijk om te onthouden, maar zo reageren ze nu eenmaal.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:51
    Gewoon dom om Heracles te typen als we tegen Luik spelen, je probeerd gewoon weer te zuigen, calimero
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18911
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:44
    Spannend allemaal.....
    Vind ik leuk
    Downvalley +214
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:44
    En wie heeft er rust gekregen?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1929
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:47
    Wat is de wijziging dan? Zijn toch precies dezelfde spelers als in de eerste wedstrijd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:47
    Oprotte met hem angst voetbal
    Vind ik leuk
    Maxidi +3719
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:55
    Waar is die van Leer ??? Toch niet L Martens poorten...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5746
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:08
    Nee, afwerk training.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1214
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:56
    Niet schöne!
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:58
    Succes Ajax en Ajacieden hier. Het is te hopen dat Ajax hier een stap dichterbij weer eens wat Nederlands succes komt.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:59
    Komop Ajax!!!

    Debacle tegen Heracles daar moeten we nu een reactie op zien! De teleurstelling van de 2de helft tegen Luik zagen we tegen Heracles, sport is meerendeel mentaal hoeveel kwaliteit je ook hebt!
    Nu moeten we een getergd Ajax zien, dat wilt laten zien dat met alle kwaliteiten die er zijn dat het nu wel tot volle uiting gaat komen. Komop Ajax!!
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:36
    Welke kwaliteiten?
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:49
    Dom antwoord heel Europa volgt De Ligt, Frenkie. Ziyech, Tadic, Neres veel kwaliteiten enz dus doe niet zo dom.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31354
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:00
    Succes

    En kijk uit!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29449
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:01
    Ten hag wijzigt ajax.

    Make up your mind already. Jezus.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5749
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:04
    Hoeveel mogen er op het wedstrijdformulier want de bank vind ik een vreemde bezetting hebben!!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18073
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:07
    Als je Tadic in deze rol op rechtsbuiten blijft misbruiken kun je daar net zo goed Schone neerzetten. Die had dan alleen geen 12 miljoen gekost.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1074
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:11
    Zaterdag ging t pas beter toen de jong achterin ging spelen.. vorige week liep het voor geen meter. Zag zelf liever ziyech, blind, van de beek maar laat ten hag me graag verrassen! Ben heel erg benieuwd naar het spel vanavond!
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:16
    Ergens een, internatiinaal linkje om de wedstrijd te zien?
    Vind ik leuk
    035 +5069
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:27
    Op Telfort via kanaal 233 (ziggo) is al wat ik weet .
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:51
    Meestal kan je deze niet bekijken.in het buitenland..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:18
    Ajax moet gewoon winnen vanavond, ongeacht hoe en met welk team!
    Winnen, succes Ajax.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:20
    Aad de Mos is aanwezig in de Arena,was op zijn instagram aad300 te zien, maar hij is niet te zien op ziggo,wat is dit nou ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:21
    Ik zou de rollen van de Jong en Blind eens omdraaien.
    Frenkie terug in het centrum naast de Ligt en Blind als snelle passer in een controlerende rol op het middenveld.
    Zo komt er veel meer voetballend en opbouwend vermogen van achteruit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1074
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:24
    Ja!!! En voor mij mag tadic naar links en neres gewoon op rechts met Ziyech en tadic als dynamisch koppel.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +535
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:22
    Heeft iemand een idee hœ je Ajax in spanje via het internet kunt zien?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:29
    Welke internet provider hebbje in nl
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:28
    Wát een sfeer, het kolkt...
    Waattt??? Ik lach me dood. 😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    Moet jij niet langs de gemeente?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:50
    Nope, been there, done that.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:28
    Ik zit in Turkije.wie weet een goede live stream
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:23
    Een willekeurige TV in hotel of bar
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:30
    Hopelijk een goed resultaat voor Ajax, maar ik heb er geen goed gevoel over na vorige week en afgelopen zaterdag.
    Vind ik leuk
    Sacredfury +511
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:38
    Begin is al beter dan de gehele wedstrijd van afgelopen zaterdag. Nu doordrukken en een doelpunt maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:39
    Het wordt tijd voor een echte afmaker! Die kjh is het toch net niet
    Vind ik leuk
    KOudman +385
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:41
    Dilbert moet nu echt fit worden, Huntelaar mist echt te veel kansen
    Vind ik leuk
    Bocajuun +265
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:41
    Hup Ajax ! Winnen van die vluchtelingen
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:43
    Ajax begint goed dominant. Moet wel zeggen dat luik wel erg slordig begint waardoor ajax gemakkelijker dominant kan spelen. Dit is in ieder geval kat in het bakje. Als ze dit verliezen.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:49
    Duurt nog 10 minuten, daarna zwakt het weer af. Verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:54
    Dat gok ik ook wel maar luik speelt zo slecht en onzeker dat ze desondanks makkelijk moeten winnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:20
    Verwacht jij maar niet zoveel meer, ben je niet zo goed in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:48
    Goal viel niet op tijd.
    Verwachten is overigens geen kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:45
    Dat is toch gewoon geel? Opzettelijk hands!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:49
    Smerige Schwalbe van de ligt, werd gewoon geklopt op snelheid
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:51
    Heel smerig inderdaad, had Rood moeten krijgen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:52
    Nou nou , geel of een vingertje van de scheids was voldoende hoor.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:53
    Nee joh, de Ligt had rood moeten krijgen, gelijk er af met die jongen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:54
    Dan moeten we even de UEFA bellen en zeggen dat ze hem achteraf voor 3 potjes moeten schorsen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:55
    Nee joh, zo weinig, doe gelijk 5...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:01
    Gefeliciteerd mooie goal
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Dank je. Is dat niet veel leuker om zo te praten ipv die onzin hierboven? Zeker in Europa moeten elkaar steunen, want Ajax en PSV zijn waarschijnlijk de enige twee die ons dit jaar gaan vertegenwoordig op dat podium.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Man man wel geluk hé. Eerst buitenspel goal en nu scoort de man die rood moest hebben 😂😂
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Haha geluk dwing je af! ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Ja dat is zeker waar. De ligt heeft afgelopen seizoen te veel naar PSV gekeken en ging laatste minuten er nog ingeloven en hoppa gelijk spel
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:49
    Heeft last van zijn vinger...allemachtig...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:49
    Wat een baggerveld.
    Als je geen geld hebt om een fantsoenlijke grasmat te onderhouden leg er dan plastic in
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:50
    Als je zoiets roept kan ik je om meerdere redenen niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:50
    Zou Louis op zijn donder hebben gekregen van Truus na zijn geflirt met die interviewster op nationale televisie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:50
    Het is trouwens definitief dat PSV in de laatste voorronde tegen Bate Borisov speelt. Ze speelden 1-1 tegen Qarabag, maar zij hebben de heen wedstrijd met 1-0 gewonnen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:52
    PSV tegen Bate en als Ajax zich plaatst moeten we tegen Dinamo Kiev. Laatste keer dat we via de voorronde de CL behaalde was ook tegen Kiev.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:53
    Dank voor de update.
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:53
    Cocu 1-1 bij rust. Fenerbahçe had nooit aan Cocu moeten beginnen. Spelen weer zonder spits. Ongelooflijk!
    Vind ik leuk
    Johnnie +486
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:53
    Dat bij Luik die Djenepo niet speelt, die viel me een partij gruwelijk in vorige keer.
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:53
    Ziyech met 8600000 kilometer voorsprong veruit maar dan heel erg veruit de allerbeste speler op het veld!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:01
    Verdubbeling van salaris aanbieden en hopen maar dat hij blijft
    Vind ik leuk
    Wazzupp +664
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:54
    Al 3 handsballen onbestraft gezien
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:04
    Buitenspel ook.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:54
    Mochten ze het halen : de twee nederlandse vertegenwoordigers kunnen hun lol ophalen.
    Het is kiev en bate geworden.

    Ik hoop dat bommeltje heeft zitten kijken want er is behoorlijk wat werk aan de winkel
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:59
    Ja dat gaat strijd worden ipv voetbal dat Kiev en bate zijn sloperds!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:01
    ik heb die pot net zitten kijken maar dat word inderdaad 2 x 90 minuten beulen.
    ze zijn zo fit als een tierelier die wit russen, je kan aan alles zien dat die al een tijd langer met elkaar bezig zijn dan in nederland
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:56
    Komt ajax goed weg, was natuurlijk helemaal niks asn de hand bij de ligt
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:24
    Klopt idd, gebeurd wel vaker dat je lens zomaar uit je oog floept. Staat die 3e naam voor het iq wat je hebt??
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:38
    Haha was gewoon een Schwalbe..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:28
    Was jij je lensen ook kwijt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:29
    Nee bril niet op al heel de vakantie. Maar omdat hij zijn lens verloren heeft is het geen Schwalbe??
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:31
    Juiste constatering. Die lens floept er namelijk niet zo maar uit, ergo de ligt werd daar geraakt. Kan het dus per definitie al geen schwalbe zijn. Scherp van je. Zonder bril.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:48
    Dat kan gewoon dus wel, ik draag zelf lenzen leeghoofd en bij mij is i er ook wel eens zomaar uitgevallen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:53
    En net praat je nog over een bril? Heel frappant. Maar nogmaals: een lens floept er niet zonaar uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:44
    Nee jouw naam straalt een en al intelligentie uit, jou redenering geeft aan dat dat van jou in ieder geval lager is dan dat van mijn derde naam
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:56
    Ajax begint in te kakken, oppassen voor een onverwachte tegen goal nu..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:58
    Denk dat ze het niet gaan redden 😂
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:58
    Stuk beter dan vorige week. Nog niets weggegeven, zelf wel gevaarlijk en veel pressie. Goed om te zien.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:00
    T t t t t two t t t t t times zegt t t t t t Ten Hag
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:01
    Ons Klaassie doet t !;)

    LEKKAAAAAAH
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:01
    Wow. Buitenspel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Nou en hij telt 🤫
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Deze niet! :D
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Nee, wel net zo lelijk.:P
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Dat komt door de shirts :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Yessss das 1 haha
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Haha....kom maar met je commentaar
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    slim van ten hag had ie het zondag toch goed gezien
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Buitenspel. Niemand maalt erom!
    Vind ik leuk
    Stack5 +2710
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Nee inderdaad. Maar is er geen VAR in de champions league dan?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:09
    Geen touw aan vast te knopen zo..
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:04
    Staat volgens mij gewoon op 1 lijn met de bal.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Straks nog eens goed nakijken. Masr als wij het al betwijfelen kan je de scheidsrechter niets kwalijk nemen.

    Gelukkig is het inmiddels al 2-0!
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:09
    Ja zal wel over gesproken worden in de rust, we gaan het zien en komen er op terug. Die 2-0 is lekker, maar we zijn nog niet zo ver om al iets te gaan vieren, nog minimaal 55 minuten scherp blijven.
    Vind ik leuk
    pos +8661
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:32
    Ziggo zeker niet. Wel apart om zo'n situatie echt 0 keer te herhalen tot aan de rust.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +664
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Lucky ajax goal wel lekker voor Nederland
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Where is VAR when you need it...
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:04
    Hadden we net ook nodig bij de vermeende handsballen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:06
    Idd vermeend. Dit was zeker.
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:09
    De VAR nodig dus
    Vind ik leuk
    Sacredfury +511
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Man, man, man wat is deze commentator een blinde vink. Huntelaar op een lijn met de bal en volgens hem is het buitenspel...
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

    1-0 heeeeeeerlijk!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03]
    Vind ik leuk
    ElStylisto +428
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Buitenspelgoal. Lucky Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Zonder geluk kom je nergens
    Vind ik leuk
    The Iceman +7755
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Een Wamberto’tje, heerlijk.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    Nou, dat scheelde heel wat meer..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:03
    Lekker buitenspeldoelpunt hoor!
    Dat doet de tijden van Wamberto herleven.

    Maar goed dat we in de competitie de VAR hebben, want dan wordt PSV in ieder geval niet meer zo bevoordeeld door de scheids. Ofzo.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:06
    Pak een touw
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2663
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    pak jij er ajb dan zelf ook 1?
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Wamberto stond geen buitenspel, de camera kon zijn snelheid gewoon niet goed volgen waardoor er een glitch ontstond en het net leek alsof hij buitenspel stond.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Hij was gewoon te klein voor de resolutie destijds.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    Precies! ;-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    En ga punniken
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:26
    Dat zal inderdaad tijd worden!! Krijgt Bergwijn geen penalty meer omdat hij denkt dat hij geraakt werd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:33
    En Ajax geen penal meer omdat duidelijk is dat de overtreding ver buiten de 16 was. En krijgt Veltman een rode kaart voor een elleboog. En Huntelaar ook. En Neres voor natrappen. En en en...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:43
    En Lucy de Jong geen penals meer...en AZ dus geen penal tegen en geen rode kaart want die werd geseponeerd omdat het weer een overduidelijke schwalbe was van Lozano....en ja, Huntelaar had rood moeten hebben maar Ajax een penal....wil je er nog meer?? Kan hoor, er waren er nog wel een paar!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:36
    Wat een reactie Hans; Wie wordt er nu bevoordeeld. Vorig seizoen maakte Huntelaar duidelijk op tv beelden een slaande beweging. Terwijl Lozano voor precies hetzelfde rood krijgt en 4 wedstrijden schorsing en dan durf je te stellen dat PSV bevoordeeld wordt door de scheidsrechters. Hypocriet
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6552
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:04
    Super dit

    Wel een kilometer buitenspel maar ok
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:04
    maar goed voor ze dat er geen var is
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Hoezo? Niemand kijkt goed, omdat je achter de verdedigers staat sta je nog niet perse buitenspel, hij stond namelijk op 1 lijn met de bal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    1 metertje maar maar vooruit omdat jij het bent
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    We gaan het zo terugkijken Strat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:11
    maakt niet uit de buit is al binnen voor jullie
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    Ik wacht liever nog even tot de wedstrijd echt over is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:17
    Really?! Is dit nou wat ze cognitieve dissonantie noemen?
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:20
    Kijk nou maar straks in de herhaling, volgens mij stond hij op 1 lijn met de bal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:31
    Haha, tjongejonge...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Ik miste je reactie al over de VAR bij de vermeende handsbal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    het eerste verzinsel of de tweede keer dat ie m op zijn borst kreeg?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Bullshit
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    2-0
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Bam!
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Schandalig ...dit is zuiver buitenspel !
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:06
    Trut ga naar bed
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:09
    Zeg jij nou trut flikker ?
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:31
    Oud wijf bemoei je er niet mee
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:17
    Heb je het tegen mij ?
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:30
    Ja
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:35
    Ik ben onder de indruk 😂😂
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Sorry ik moet dit helemaal niet doen sorry. De spanning denk ik.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:33
    Geen erg , ik kan tegen een stootje 👍
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Jij ook al. Hij heeft flinke praat he, ons flikkertje
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    Moeilijk hè. Heeft gewoon gelijk was gewoon buitenspel. Dacht dat dat wel gezien wordt. Zoveel geld staat er op het spel
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1074
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Hoewel neres sterk speelt moet ie echt naar rechts gezet worden! En blind wisselen met de jong want nu te weinig verrassing en controle
    Vind ik leuk
    Wazzupp +664
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Kat in het bakkie
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12012
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Ze spelen echt goed, kraak Ten Hag vaak af maar dit is prima..
    Vind ik leuk
    Sjaakster +329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:09
    Dit zal wel door de spelers komen.... als ze slecht spelen is het door de trainer.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12012
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:11
    De trainer is altijd eindverantwoordelijk.. Maar als het goed is zal ik dat ook meteen zeggen, en vanavond is het goed
    ..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    2-0 hoppa
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:09
    Was het daar ook
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:15
    Wat een reactie. Denk toch na. Dat je dat überhaupt in de mond hebt. In 1945 genoeg mensen overkomen
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:18
    Euhm...Ajax dendert er als een trein overheen? Ajax speelt de sterren van de hemel?
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:18
    Gerapporteerd, zieke gast
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:31
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:42
    Je gaat veel te ver, nu weer. Dus nogmaals gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    woensdag 15 augustus 2018 om 09:43
    tjsa,je kan de waarheid dat je een rat bent net als die nsb´rs toendertijd, en dat jij dus uit hetzelfde hout bent gesneden niet handelen,hé, vies,laf ,miezerig mannetje ben je,lekker mensen aangeven hé,krijg je er ook kopgeld voor ? , rat , hoe jij je zelf noemt moet je krijgen én dat gebeurt ook in het echt met verraders,zonder internet zou jij niet zo´n grote bek hebben,lafaard!
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:19
    VP, kan dit hier zomaar? Wordt dit geaccepteerd?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:42
    ga janken sukkeltje,wie denk je wel niet dat je bent?, de nieuwe Erdogan of Kim jong Un ? en nu weer snel rapporteren hoor !,
    nsb´rtje, hahahah, wat ben jij een zielig,miserabel, misbaksel, tjonge jonge jonge.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18073
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Ik ben pas blij bij de 3-0 hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
    We spelen nu thuis maat!
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Jaaaaaaaa!!!!

    ONZE TOPPER DE LIGT!!!
    ONZE LEIDER DE LIGT!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:06
    😍
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5746
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    Eerlijk. Ajax speelt erg lekker!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:05
    2-0 gefeliciteerd Ajacieden!
    Dit kan niet meer fout!
    Vind ik leuk
    isnake +2264
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:13
    Dat dachten we een week geleden ook
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:15
    Jup. Maar Ajax is veel sterkee dan vorige week. Maar er volgt nog een tweede helft.. Ajax moet voor de 3e goal gaan!
    Vind ik leuk
    isnake +2264
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:28
    Laten we het hopen.
    Heb net tv aangezet. Zag herhaling doelpunten maar volgens mij is Huntelaar achter de bal... Dus niet buitenspel.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:44
    Kieft twijfelde ook. In de herhaling leek het geen buitenspel.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    zoals Erik al eens zei : It aint over till its over
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:06
    Ik zet m af, dit halen we nief meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:15
    Ga maar iets nuttigs doen geef je zelf maar wat troost voer
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
    Ben je fan van Standard?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:30
    Nee
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2663
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:36
    jij bent zon tering triest figuur! slaap lekker he!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:39
    Weltruste Ronnie XXX
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:43
    Je snapt gewoon niet hoe je jezelf in de voet schiet?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:51
    Ik zal het uitleggen. Als Ajax niet doorgaat, gaan ze naar de EL. Daar zullen ze ongetwijfeld meer punten halen voor Nederland dan in de CL. Ten tweede kan (als ze winnen van BATE) PSV financieel dan een flinke inhaalslag maken waardoor Ajax niet de kans maakt het Nederlandse Bayern te worden. Daardoor competitie spannend tot het laatst waarschijnlijk. Tot slot zou het een enorme kater voor Ajax opleveren met waarschijnlijk puntverlies door een zwalkende ten Hag die met de Kerst onder een stolp vandaan komt. Dus als PSVer schiet ik me echt niet in de voet !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:53
    Niet dus, je krijgt meer punten voor de CL dan de EL, Ajax en PSV moeten in staat zijn als clubs in pot 3 de overwintering EL te halen en dan kun je dus beter in de CL actief zijn. Levert beiden ook meer geld op dan alleen kort door de bocht alleen PSV.

    Tevens levert het weer wat meer positieve exposure op als we 2 clubs in de CL hebben.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:59
    Ondanks dat zal Ajax meer punten bij elkaar kunnen sprokkelen in de EL dan in de CL (meer wedstrijden schat ik).
    Beiden meer geld wil ik niet, dat stond er al.
    Positieve exposure heeft PSV meer nodig, na jaren aanmodderen. Ajax kent men nlg van die ene uitschieter vorig jaar.
    Dus 3x weerlegd.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +428
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:06
    Wel een baas die De Ligt
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Lekkah dat is nummer 2 ze spelen lekker tot dus ver
    Vind ik leuk
    alaaf +725
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Weer twee luckies voor Ajax, nu klaarmaken voor de terugval
    Vind ik leuk
    Sjaakster +329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Jaloers stumperdje
    Vind ik leuk
    alaaf +725
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:11
    Ook echt iets om jaloers op te zijn 🤣🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:17
    Rot op man droeftoeter ga handbal kijken of zo
    Vind ik leuk
    alaaf +725
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:18
    Haha stumperds
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:24
    Ja dat ben jij zeker ja een stumperd maar dat je jaloers bent is wel duidelijk haha
    Vind ik leuk
    alaaf +725
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:31
    Ze kunnen nog niet eens van heracles winnen dus jaloers zeker niet. Knap hoor van standard winnen 🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:35
    Ja alsof Standaard minder is dan Heracles kom op man probeer is blij te zijn dat een Nederlandse club straks punten gaat pakken. Ik hoop in elk geval dat Psv ook gaat winnen dat zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    alaaf +725
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:38
    en straks weer huilie dat kiev naar de cl gaat
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:40
    Nee hoor die pakken we ook :-)
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:07
    Arme Michel
    Vind ik leuk
    Sjaakster +329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    En nu vasthouden!
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Huntelaar komt achter de bal......
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Netjes Ajax! Ik betrapte me net dat ik voor het eerst juichte bij een goal van Ajax!;)
    Vind ik leuk
    Just Nuts +201
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    Dan maar voor hollandse glorie veel te juichen met mooi voetbal is er niet vaak meer
    Vind ik leuk
    Just Nuts +201
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:08
    Hier geniet ik als Feyenoorder toch echt wel van hoe dominant Ajax speelt bij de hand genomen door Huntelaar met zn 35 jaar en aankomende beste verdediger van de wereld de Ligt ... heerlijk 2-0
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:16
    Respect!
    Vind ik leuk
    Just Nuts +201
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    IS toch lekker om die Belgen elke hoek van het veld tollend te zien staan 😉
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
    Hopelijk dat jullie kunnen verassen komende donderdag.
    Vind ik leuk
    035 +5069
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:38
    Verassen? Jij gunt ze nogal wat.😂😂
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:41
    Ik gun heel Nederland dat we met zoveel mogelijk ploegen punten gaan pakken in Europa.
    Vind ik leuk
    035 +5069
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:46
    Je schrijft het met 1 r en dat betekent heel iets anders kerel.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:49
    Ah, ja, zie het nu pas, dat gun ik ze uiteraard niet.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +201
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:42
    Zou wel tof zijn , thanks btw
    Vind ik leuk
    stock3 +747
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:10
    Even alle credits voor Erik ten Hag!!
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:14
    Wat een geweldig back voor ons Ajax TAGLIAFICO !!! wint elk duel!
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:15
    Lekker he zo'n beukertje.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:17
    Ja zo'n type miste Ajax jaren, en aanvallend is hij ook al goed.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    Heeft inderdaad al enkele assists op zijn naam in dat halve jaartje.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:25
    Komt zelden voor dat een back word gekozen als beste speler van de competitie. Hij werd in Argentinie gekozen als beste, ook in het toernooi de EL van Zuid Amerika die hij met zijn club won. Dat zegt wel veel over hem als speler.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:14
    Wel twee weken achter elkaar dramatische arbitrage. Ajax wel echt beter dan de eerste pot. Nico ook heel fel gelukkig.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:15
    Lekker gifkikkertje is Tagliafico toch, mooi balletje op de paal van Neres. Als ze maar niet gemakzuchtig en laconiek gaan spelen.

    Wat me opvalt is dat Frenkie onzichtbaar is.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    Valt mij ook op. Frenkie op het middenveld blijkt toch mwah te zijn. Wat dat aan gaat is kijken naar Eiting een stuk fijner.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:25
    Zo ver wil ik niet gelijk gaan, het is maar 1 pot, maar ik had meer van zijn dribbels verwacht om spelers vrij te spelen. Hij kan een man uitspelen en dan moet iemand anders instappen en dan komen er ruimtes.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:27
    Hij heeft ook geweldig inzicht en een inspeelpass om u tegen te zeggen. Maar op 1 of andere manier wordt zijn hoofd op hol gebracht ofzo, want hij lijkt zoekende.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:30
    Vergeet niet dat hij maanden gesukkeld heeft met een slepende blessure en hij pas 1 wedstrijd voor de confrontatie met Sturm zijn eerste minuten maakte.

    Hij is nog niet helemaal fit en scherp, ook daarom werd hij gespaard tegen Heracles wat ik zeer plausibel vond om eerlijk te zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
    Niet echt zichtbaar, niet onzichtbaar! Speelt heel nuttig...
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:24
    Vind dat hij meer moet kunnen brengen aanvallend, aan de bal is hij een van de beste met zijn dribbels en die zien we niet tot nu toe. Nuttig spelen is wat Schone moet doen in mijn ogen, hij moet bepalender zijn, zeker als hij al open staat voor een transfer naar Barcelona.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:45
    Ik heb een paar dingen gezien......
    Vind ik leuk
    Padason +956
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:15
    Iedereen die Ajax een warm hart toe draagt lekker genieten nu, pilsje erbij.

    De overige voetbal liefhebbers die niet een Ajax hart hebben daarvan 80% Ajax hater plus de journalisten/voetbalkenners, lekker de pluris krijgen haha, Ajax speelde goed en sprokkelde punten bij elkaar, paar dagen geleden was Ajax niets en met name de journalistiek probeert druk in Ajax kamp te leggen, ga je toch echt op je bek. Zal pijn doen dat Ajax Standard van de mat speelt.

    De overige 20% die gewoon Nederlandse ploegen steunen in Europees voetbal, toppie. Samen trekken we punten binnen.

    Nu duimen op Vitesse, Feyenoord en PSV.

    @anti Ajax haters
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7344
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:25
    Lul nou niet. Er mag toch ook gewoon gezegd worden dat het slecht was tegen Heracles? Of kan je kritiek niet hebben??

    Vandaag volkomen andere wedstrijd. Nu geven ze wel thuis. En dan zie je dat ze best prima voetballen. Maar ook na vandaag heb je nog niks. Je moet nog voorbij Kiev. Succes.

    Conclusie is dat het twee weggegeven punten waren afgelopen zaterdag.
    Vind ik leuk
    Padason +956
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    Lul jij nou niet flappie.

    Moet je ff terug kijken hoeveel er gebashed is op ajax en continue wordt gebashed op Erik Ten Hag, vandaag nog een topic over het rugnummer puur om de pluris uit te laten breken.

    Edit: Hoevaak is ajax uitgemaakt voor schande zelfs door Feyenoord supporters die juist te kak worden gezet met 4-0 verlies, dan moet je toch ff uitkijken wat je zegt tegen de club die op dit moment meeste europeese punten heeft dit seizoen.

    Daarnaast probeert onder ander de journalistiek om ten Hag moeilijk te maken en onder druk te zetten. Wij (veel nederlanders) lopen te klagen dat trainers geen kans krijgen. (epic)

    Kritiek is prima, Heracles was niet lekker maar er is een duidelijke verschil tussen Kritiek en bashen, en 80% van de niet Ajax liefhebbende voetbal liefhebbers, klagen op Ajax elke kans die ze hebben. Jij hoort blijkbaar bij die 20% die wel normaal meedenkt :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37]
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:16
    Ajax speelt heerlijk! Mensen mogen zich blind staren op de wedstrijd tegen Heracles, maar wij weten wel beter;)
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:16
    Gaat lekker
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:16
    Niemand die ziyech niet beetje credits geeft of zo?

    Ziyech 86000000 kilometer voorsprong veruit maar dan ook heel veruit de allerbeste speler op het veld!
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:18
    Hoezo niemand die Ziyech credits geeft? We zijn er zo gewend aan dat hij staat te knallen dat we het niet iedere wedstrijd meer benadrukken. Was de enige met een voldoende tegen Heracles en toen noemde ik dat dus ook.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:17
    Ziyech wordt morgen of donderdag nog naar Italie gehaald.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:18
    Nog iemand commentaar?? Dit is genieten zeg!!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7344
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:26
    Vandaag inderdaad geen commentaar. Kanttekening is wel dat het zaterdag dus volkomen onnodig was...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:46
    Dat klopt volledig!! Maar we hebben 1 punt meer dan vorig jaar na 1 wedstrijd.....
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:56
    Ga zo door, dan kom je op 32 punten uit (van ons krijg je er geen haha)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:02
    We gaan het zien....😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:19
    Lekker boysss! Zo doorgaan!!
    Vind ik leuk
    Tebannet +68
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:20
    Nu de 2de helft vol houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:20
    Als het bij rust 6-0 had gestaan had standard zelfs nog niks te klagen... Ajax speelt goed verzorgd en creatief voetbal met de nodige pit en enige zwakke schakel is toch echt schöne in mijn ogen... maar miss qua rust de juiste keuze voor nu
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13377
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
    Wekenlang hier belachelijk gemaakt door de psv aanhang.

    Nog iemand vragen over Tagliafico?
    Vind ik leuk
    Chucky +672
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:07
    Ja ik...doet ie mee?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13377
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:17
    Je moet je ogen uit je kop schamen.
    Nico speelt een 100% wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Mari +7593
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:22
    Ajax is Zyech kwijt.
    Een TIEN!
    Verdedigend, aanvallend, passes uitstekend!
    Roma zal spijt hebben € 30 was een schijntje
    Vind ik leuk
    DEWEE +2132
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:26
    Voor €30 wil ik hem ook wel kopen;)
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:22
    Duidelijk geen buitenspel maar op 1 lijn met de bal!
    Vind ik leuk
    Kuip +6946
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:23
    Juich niet te hard.
    Vind ik leuk
    Pimman +2930
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:32
    Hard juichen mocht vanavond of niet?
    Vind ik leuk
    Kuip +6946
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:39
    Absoluut een puike prestatie van Ajax. Lang geleden dat we het laatste kwartier zonder samengeknepen billen hebben gekeken.
    Vind ik leuk
    Pimman +2930
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:51
    Mee eens, voor het eerst sinds jaren!
    Vind ik leuk
    Pimman +2930
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:24
    Super Ajax..met deze instelling is er véél mogelijk!

    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:24
    volgens mij is het geen buitenspel, huntelaar is op gelijke hoogte met de bal.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:26
    Precies, dat zeg ik dus al vanaf het moment dat die goal is gevallen, mensen worden misleid omdat hij achter de verdediger staat, maar dat maakt je niet buitenspel, want hij staat dus op 1 lijn.
    Vind ik leuk
    Pimman +2930
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:49
    Klopt stond achter de bal!
    Vind ik leuk
    DEWEE +2132
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:25
    Ajax gaat voor de CL na 1995 mag het wel weer eens.;)

    Geef de competitie maar aan PSV zijn ze blij mee.

    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:25
    De doelpunten wel met wat fortuin, maar er is niets op af te dingen. Dik terecht op een 2-0 voorsprong.
    Tot aan de 1-0 was ik nog wel wat huiverig. Ajax maakte het tot dat moment niet af en dan kan ie zomaar aan de andere kant vallen.
    Nu zo doorgaan in de tweede helft. Oprollen met 4 a 5-0. En zaterdag graag weer wat punten laten liggen ;)
    Vind ik leuk
    pitboss +234
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:26
    Die Preudhomme krijgt straks een zenuwinzinking! De man was al voor de wedstrijd `zeer gespannen. Maar hij is tijdens de eerste helft helemaal de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    Padason +956
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:39
    Preudohmme is echt een flappie met altijd zijn ploeg in de underdog, bah walgelijk!
    Vind ik leuk
    Arvin +2948
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:27
    Lekker bezig Ajax. Op naar de groepsronde met dit spel!
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:28
    Wat een consternatie weer,Ik heb alleen onze eigen Erik geciteerd,maar goed kennelijk vallen we hier onder de Noord Koreaanse wetgeving, Ik heb er in ieder geval trek van gekregen en ga eens zo´n heerlijke Luikse Wafel verorberen,Ik hoop dat dat wel mag? en dat Ik niet weer door de een of andere nsb´r die hier ook actief is wordt aangegeven en dat vervolgens dan mijn reactie wordt verwijderd
    Vind ik leuk
    Sigma +2419
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:30
    Proost jongens dit geven we niet meer uit handen.....Kiev wordt wel een ander verhaal....
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:31
    Met 25 min te spelen, en waarin je 2x moet scoren, zet Philip eindelijk een spits in het veld samen met vleugelaanvaller. Benfica speelt met zoveel pressing. Veel mooier om te zien dan het schijtbakken voetbal van Fener. Mensen op de tribunes kijken elkaar vertwijfeld aan. Die dachten dat ze de Nederlandse Pep binnenhaalden. 🙈
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:39
    Vond Benfica in de thuiswedstrijd zeer dominant spelen...
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:44
    Klopt, maar je ziet dat Fener Benfica nu onder druk zet en ze hadden het moeilijk, maar met 10 min te gaan vloeien de krachten weg en is het gedaan. Straks misschien nog een counter om te oren. Hadden aanvallen moeten beginnen en anders na de 0-1 direct moeten ingrijpen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:32
    2-0 en nou vasthouden...
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    Sorry, maar zo slap staan ze op de training nog niet te verdedigen. Leuke goal natuurlijk, maar die Belgen hadden zeker slaapmiddel in de thee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    Wat een mooi!
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:36
    Meisje op de tribune?
    Shirt heeft Ajax toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Ik heb het over de 3-0 :)
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    Wow prachtige 3-0. Over en sluiten.
    Vind ik leuk
    Padason +956
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:41
    Mag ik zeggen, chapeau, jij behoort bij die 20% van de voetbal liefhebbers die normaal denken en nederlandse ploegen steunen europees. Proud!

    Samen met PSV de Champioen league in en punten halen, daarnaast Vitesse en hopelijk ook Feyenoord!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    3-0👍
    Vind ik leuk
    Wazzupp +664
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:34
    Wat lulde die gijp weer uit zn nek gisteren. Eat this!!
    Vind ik leuk
    Padason +956
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:38
    Wat zei die dan?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +664
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:45
    Check dumpert
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:35
    Au. Pijnlijk!:D
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:35
    Prachtig van Tadic zeg.
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:35
    Wat een goal!!!
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:36
    Ik weet wel hoe heracles voor de tv zit...
    Vind ik leuk
    Nummertien +4500
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:36
    Owwwwww wauw! ! !
    Wat een genot! Ja dat is echt weer ouderwets op zijn Ajax genieten!!

    Tadic onze servische grootmeester!
    Neres onze samba samba!

    Wat een genot!
    Vind ik leuk
    FACT +2242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:07
    Lang geleden, he?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Ik vroeg me vijf seconden af waarom tadic niet gewoon op doel schoot...
    Vind ik leuk
    Wong Ho +169
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Neres ziet er tof uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    3 - 0?
    Des te pijnlijker is die 1 - 1.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7755
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:43
    Juist niet. Nu weet je waarom Ten Hag Huntelaar & Tagliafico spelers rust gaf ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:49
    Had Huntelaar wel aangekund, maar dat zul je nooit zeker weten...
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:37
    Altijd gezegd. Ten Hag is een absolute topcoach ;)
    Vind ik leuk
    meloen87 +738
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:38
    Ik wou net zeggen: niet te vroeg juichen, want vorige week gaven ze nog een 2-0 voorsprong uithanden. Maar daar is de 3-0 inmiddels, volkomen terecht. Nu ook zo tegen Dinamo Kiev spelen, en wellicht zit er wat moois in voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:39
    Krijg net spontaan een stijve van die pass van Ziyech, op dit moment zonder twijfel onze beste speler, misschien wel goed dat Tadic die concurrentie moet aangaan, zo houdt je elkaar scherp.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:50
    Iieeeeuuuuwww 😱
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:51
    Was toch gewoon een geile pass man, strakke cross pass op Tadic. Dat is genieten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:59
    Dat wel!
    Vind ik leuk
    The Iceman +7755
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:42
    Tagliafico speelt echt als een beest vandaag.
    Vind ik leuk
    Foebele +53900
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:48
    Doet alles goed, wint alle duels en heeft al een assist op zijn naam, een hele belangrijke. Gewoon een heerlijk backie die Nico!
    Vind ik leuk
    Chucky +672
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:02
    Welk beest...?
    Vind ik leuk
    The Iceman +7755
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:04
    Een Argentijnse jaguar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:44
    En die Stratum maar roepen dat Tagliafico er niks van kan....
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1149
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:52
    Nu is hij nergens te bekennen hè!
    Vind ik leuk
    Chucky +672
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:02
    Tegen amateurs uit Luik...pffff
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:12
    Haters will be haters....laten jullie het maar zien tegen de amateurs van Borisov!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:44
    Ben trots dat Ajax zo speelt vandaag echt leuk om na te kijken en heb goede hoop dat we dat we ons weer eens gaan plaatsen voor de CL
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:45
    Wel een voordeel dat je bij deze stand lekker weinig last hebt van bepaalde lampies. Zullen wel onder een brug liggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:53
    Fijn dat je 'bepaalde' zei, genoot van de 'schaar' van Tadic...
    Vind ik leuk
    buddha +8344
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:17
    beetje mindere reactie na het instorten van die brug in italie ;)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:37
    Zeker, maar dat had er dan uiteraard ook niets mee te maken.
    Vind ik leuk
    Piccolo +136
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:47
    Is Ajax nou zo goed of standaard is het slecht? Laat ze nu zo spelen in de competitie! ten Hag!? Scheelt een hoop gezeik. 😉
    Vind ik leuk
    FACT +2242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:53
    Standard is ernorm slecht....
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:55
    Beide. Ajax speelt niet verkeerd, maar Luik valt ook erg tegen hoor. Erg naïef. In de competitie kennen de tegenstanders Ajax beter en passen zich aan. Ook is het voor spelers stukken makkelijker om zich op te laden voor deze wedstrijd, dan Heracles thuis. Het zal me niet verbazen als Ajax komende zaterdag weer een moeizame wedstrijd speelt.
    Vind ik leuk
    Piccolo +136
    dinsdag 14 augustus 2018 om 23:29
    Ik snap het wel het ging meer om de leuke woordspeling standaard is het slecht, see what i did there.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:48
    Het gevaar voor Ajax: denken dat het wel vanzelf goed komt. Even wat inkakken en meteen grote kansen voor Luik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:48
    Zo moet je altijd spelen en wat een mooie goal de 3 - 0 , eindelijk afgemaakt de wedstrijd en zonder problemen naar de volgende opponent !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    FACT +2242
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:52
    Dyyyyyyyynnaammoooooo Kieieieievvvvvvv!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    flipper +1528
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:00
    Ajaaaaaaaaaaaax.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13377
    woensdag 15 augustus 2018 om 02:30
    Jezelffffffff Belachelijkkkkkkkkk Makennnnnnnn !!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +269
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:53
    Waarom zakken ze nou in? Blijf lekker doorknallen en maak dr 5/6-0 van.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:55
    Die Fai is echt een nare trapper.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:57
    Haal Neres eruit voor Labyad zodat hij geen blessure krijgt.
    Vind ik leuk
    Chucky +672
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:01
    Ziggo commentator....brrrr
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6552